Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.02.2017 în toate secţiunile
-
Si cum am zis aici vinerea trecuta, masina a ajuns ieri la dealer, cel mai probabil o ridic azi. 3 Luni, Samoa Orange, 2.0 dsg 190cp si cu ceva bife acolo la optionale - in cazul meu, mai mult decat decent, rabdare tuturor Preview mic, voi reveni cand imi va permite timpul in aria dedicata cu cateva poze si o prezentare ...ca sa fie9 points
-
Si 3 poze din dimineata asta, ieri la prima ora am lasat masina in service, pana dupa amiaza aveam noua bara montata pe masina. Arata din nou ca inainte. In poza din fata se poate observa abureala farurilor care a aparut iar in dimineata asta, dupa ce ieri masina a fost spalata, azi noapte a ajuns pe la -9 grade, iar dupa ce am mers cu farurile aprinse dimineata (la -7 grade), la finalul drumului farurile aratau asa (aburite in partea de jos). Partea buna e ca se dezaburesc intr-o ora.4 points
-
Progrese progrese. S-a facut chiulasa, s-au curatat pistoanele, s-a curatat turbo. Un ghid de la o supapa de evacuare era praf, supapa avea joc mare. Wastegate-ul era pus aiurea, tija era prea iesita in afara si cred ca de aceea sunetul evacuarii era ciudat, sufla prea mult. Voi schimba si vasul de antigel pentru ca e galbejit si are depuneri mari de mizerie pe fund, de asemenea si gatul de retur s-a rupt. Se va demonta baia de ulei si se va curata impreuna cu sorpul, se va verifica pompa de ulei si apoi se va face un schimb de ulei cu detergent sau cum ii zice, engine flush. Se va demonta si curata din nou baia si apoi se va pune uleiul bun.3 points
-
2 points
-
Iap, iese f ok. Este si subtire, se intinde bine, ia orice forma vrei, este ieftina, sunt multe culori1 point
-
1 point
-
1 point
-
Norma noastra la motoarele CR , le avem puse in descrierea noastra, se vede doar. VW 507.00 - 5W301 point
-
Printesa a primit un cadou ! Jantele se numesc MAM A5 - replica după Audi S3 5-Spoke si mie mi se par perfecte !!! Caut de ceva timp un model care sa imi placa ( a se intelege : sa imi placa si mie si lui @lambda_dryver) si sa se incadreze in buget ... Abia astept sa vina primavera sa le pun pe masina !! Si ...acum ca am trecut si eu pe 18' ... mi-am promis ca o sa conduc mult mai "cuminte" si o sa fiu de 2 ori mai atenta la gropi !1 point
-
Daca nu e prea mare deranjul, este util sa mentionati si tipul/sortimentul de ulei folosit.(din gama Valvoline)1 point
-
sal! se pot modifica casetofoanele cu parte mecanica clasica ( nu care scot caseta automat) la cele automate nu am pus. modulul se alimenteaza la firul cu plus care duce la motoras, minus pe carcasa, restul firelor care vin pe partea mecanica legate ca si cum ar fi bagata caseta.( iar cand apesi cc se aprinde modulul) iesirea audio o legi dupa preamplificatorul audio de caseta. ( cauti schema integratului si legi semnalul stanga si dreapta), minus pe carcasa. integratele de preamplificare difera de la un producator la altul dar principiul e acelasi.1 point
-
@ToniM: bai baiatule, poze direct de pe Lagermax... In plus, bonus de stil, masina in cel mai protejat loc posibil de pe trailer, ca pentru VIP-uri, nu locul ala din spate, unde sare toata mizeria de la rotile TIR-ului Nu-mi zi ca ai fost personal sa-ti faci poza Sa va bucurati de ea, sa va poarte repede si bine si in siguranta si...hai cu topicul si cu impresiile1 point
-
1 point
-
Camera se poate monta pe orice RCD510 cu intrare pentru camera. Cel din poze, nu are intrare pentru camera. Camera cu linii de ghidaj care se misca odata cu miscarea volanului are nevoie, asa cum ai spus, de un modul suplimentar insa si de o calibrare. Asa arata o camera HIGH + cablaj + modul: Asa arata ceea ce e necesar pentru calibrarea camerei HIGH:1 point
-
@V A L I: Eu zic ca garda la sol e suficienta pentru ce se poate face -tehnic- cu masina asta. Daca ar fi avut unghiul ventral mai mare (caci aici e buba, cel de atac si cel de degajare sunt ok pentru SUV-uri) si ai fi vrut sa te dai peste bolovani si peste santuri/sleauri - pentru asta iti trebuie unghi ventral mai mare - ai fi depasit garantat capabilitatile tehnice ale masinii: pe scurt, prajit ambreiaj, suprasolicitat brate suspensie, bucsaraie, etc. Tineti cont ca SUV-urile nu au piese "off road" heavy duty pe ele: de asta in toate testele de lunga distanta, masinile sunt criticate pentru uzura suspensie (brate,arcuri,buscaraie), directie si uzura rapida frane. Aici e problema. Inclusiv cu 4x4 heavy duty, daca vrei sa "te dai" off road primul lucru umbli la arcuri/amortizoare, bucsaraie, directie - adica folosesti componente heavy duty facute de producatori dedicati, renunti la piesele OEM. Si umbli la anvelope. Abia apoi te poti apuca de off-road. Altfel, pui masina pe butuci in 4-5 iesiri. Atentie, vorbim de masini gen Patrol, Pajero, Defender, care sunt gandite a face off-road. Ce pretentii credeti ca poti sa ai de la un SUV, care imparte componentele cu sedanul/break-ul a carui platforma o imparte ? Sau isi face cineva iluzii ca la Kodiak nu au folosit bratele de suspensie (de exemplu) de la Superb ? La Yeti aratau identic cu cele de Octavia2. Again, putem avea doar asteptari de SUV de la Kodiak, adica, asa cum spune si marketingul 80-90% sosea si doar ocazional off-road.1 point
-
alimentari, etc. ETKA - nu mai ai nevoie de altceva, iti faci cablajul pana in fata, conectezi, codezi, etc1 point
-
sfarsitul lui 2008 sunt Euro4 - probabil masina este in acte 2009.... si fabricata la sf lui 2008 - daca asa scrie, clar nu este Euro 51 point
-
1 point
-
Salutam din nou! S-ar putea ca adevarul despre prima avertizare de lipsa de presiune sa fie pe undeva pe la mijloc. Din descrierea sistemului rezulta ca senzorul F1 monitorizeaza presiunea la peste 3000 rpm. Intrebarea este ce se intampa cand turatia scade sub 3000rpm. Daca presiunea este peste nivelul de alarmare al sondei F378 este posibil ca avertizarea sa dispara. Depinde cum este configurata logica ... Are cineva detalii in acesta directie ? Este mentinuta avertizarea, chiar si atunci cand valoare masurata nu mai este in alarma ? Eroarea a fost inregistrata la 3200rpm moment in care masina a intrat in limp mode. M-as astepta ca turatia sa scada aproape imediat sub 3000 rpm sonda F1 iesind din alarma. R19/16V ne spune ca se afla in depasire Cind esti in depasire si masina pierde putere te uiti pe drum nu in tabloul de bord. Daca averitzarea a disparut odata ce turatia a scazut sub 3000rpm este posibil ca avertizarea sa fi trecut neoservata. Numai bine1 point
-
Am luat o protectie pentu pragul de incarcare de pe e-bay cu vro 8 euro paca. E din cauciuc. an avut si pe Golf 6 si a fost OK. Ei tot de pe ebay o husa de silicon pentru cheie, de care sunt foarte incantat, vreo 3 euro. Maine tre sa imi ajunga din Germania - ahw-shop un ornament cromat esapament, mud flapsuri pentru rotile din spate si protectie praguri... nu pot sa dorm pana vin. Daca eram in Romnaia bagam proteste la maxim1 point
-
Nu este chiar atât de fuel economy, am folosit C2/C3 pentru un schimb, si am trecut inapoi la uleiul vandut de vw. 0w30 nu inseamna ca este mai fluid la temperatura normala de functionare a motorului, ci la temperaturile scăzute din timpul iernii. Schell-ul pe baza de gaz este mai vascos decat 5w30 de la vw, si ajuta la creșterea consumului de carburant cam cu 0,3L/100 Km (pentru mine inseamna cam 100 litrii pe an in plus). Ca si parti pozitive: o fisă tehnică foarte buna, zgomot mai înfundat al motorului si nu se încinge foarte tare, asta inseamna ca uleiul nu se uzează foarte repede. Am citit ca sunt in dezvoltare uleiuri cu bază de gaz cu norma -5wXX.1 point
-
Cum zicea si colegul mai sus, nu este obligatoriu sa aiba joc roata atunci cand este dus rulmentul. Cand incepe sa aiba joc, deja e mort de mult, si poate oricand sa se blocheze si sa te dai peste cap.1 point
-
Nu stiu de ce dar acest design interior si exterior nu se lipeste de mine. Ceva nu ma unge pe suflet. Imi lasa impresia ca au vrut sa umple un gol in oferta Skoda/VAG. Superbul imi inspira ca a fost desenat cu pasiune nu de nevoie...1 point
-
Teoretic si ca princiu de functionare a instalatiei ai dreptate(google ne ajuta pe toti). Asa este facut sistemul de avertizare, la turatii joase cat si la marite(motivele de ce avertizeaza asa, sunt implementate in soft). Discutia este pe tema ca, colegul spune ca NU sa aprins nici un martor pt.lipsa uleiului pierdut pe la semering. Ma repet inca odata, amandoi senzorii aprind martori in bord.1 point
-
Salutam toti participantii! Fara a avea pretentia de a fi expert in motoare VW, am impresia ca discutia se indreapta intr-o directie gresita posibil si din cauza neintelegerii rolului celor doua alarme Cu referirere pozele de mai jos, intelegerea mea este prima eroare a fost generata de senzorul F1 si a senficat lipsa presiunii la turatie ridicata. Acesta lipsa de presiune ar fi putut fi generata de fucntionarea incorecta a valvei de reglaj a presiunii de ulei sau de lipsa nivelului de ulei. A doua eroare a fost generata de sensorul F378 si arata lipsa de presiune de ulei la turatie joasa. Pesonal cred pierderea de putere semnalata nu a fost consecina unei defectiuni a turbinei, ci a intrarii motorului in limp mode, adica calculatorul masinii a constatat in acelasi timp lipsa de presiune la turatie ridicata si a redus puterea. Semnaul de presiune de scazuta a disparut rapid o data cu scaderea sub turatiei 3000 rpm . Urmatoarele puncte ar fi neclare si ideile participantilor la discutie care cunosc mai bine motorele VW ar putea fi folositoare: - daca lipsa de ulei a fost cea care a generat eroarea F1 de ce nu a aparut si o lipsa de presiune la turatie joasa ? Intelegerea mea este lipsa de presiune ar fi afectat pompa indiferent de tuartie. - este posibil ca dupa prima eroare a senzorului F1 motorul sa nu mai fi fost solictat peste 3000 rpm si ca urmare eroarea F1 sa nu se mai repete. Totusi este cunoscut faptul ca in conditiile de lipsa de nivel de ulei, in anumite conditii de circulatie - acceleratie, frinare, curbe, pante,etc. atunci cand uleiul se plimba prin baie sorbul pompei iese din ulei si becul rosu se aprinde , dupa care se stinge atunci cand vehicolul revine la mers uniform pe teren drept. De ce nu au exista alte alarme ? - Presupunind ca reparatia se face utilizand un bloc motor pe care sunt transplantate accesoriile motorului avariat ce verificari se pot face pentru a fi sigur ca situatie similara nu se repeta ? Cu respect,1 point
-
In concediu am avut o surpriza placuta de la Apple Maps in combinatie cu Carplay. In Austria si Germania a prins viata si a inceput sa imi ofera rute mai putin aglomerate, sa notifice accidentele de pe autostrada, ba chiar sa imi coloreze marginea strazii cu rosu unde nu am voie sa opresc. Tomtom este in spatele apple din cate stiu, ei fiind pionieri in Europa pe parte de evitare aglomeratii. Mai mult, in combinatie cu Apple Watch, pe langa notificarile vizuale si audio, imi vibreaza si ceasul cand trebuie sa schimb strada, distinct in functie de stranga si dreapta. Asa implementare si imbinare Telefon - Masina - ceas nu am mai vazut...1 point
-
Off topic. Asa gandeste orice om indif.ca suntem noi sau angajatii unei reprezentante. Cum sa scris, NU conteaza ce sa intamplat(daunele) ci conteaza DE CE sa intamplat!! Tu nu poti demonstra ca nu ai avut martor aprins, in schimb ei dupa erori da. Ce sa inteleaga cei de la vw germania?? Constata ca ai circulat fara ulei, acum ca ai avut mesaj in BC sau nu, e alta problema. Daca esti inginer ar fi trebuit sa stii ca un"ax"ce se invarte intr un lagar fara ungere e sortit griparii, acum stiu..o sa spui ca nu ai avut mesaj in bord(aici ma indoiesc, ecu a memorat 2 erori inclusiv cu cantitatea de ulei lipsa). Nu pot decat sa ti urez bafta in rezolvarea problemei, cu rugamintea sa ne tii la curent cu rezolvarea.1 point
-
Nu am spus ca minti doar ca, mi e greu sa cred ca la o masina aproape noua sa nu functioneze martorul de nivel ulei in prima faza(galben/anunt in BC, apoi rosu pt.lipsa presiune). Ca sa pierzi 4 litrii de ulei pe la semeringul de sus este iar greu de inteles. Ia in calcul si factorul uman(neatentia ta), lipsa unui loc de a te oprii in momentul respectiv, etc. Una peste alta ti ai facut o paguba!!1 point
-
Bafta cu parbrizul! mie mi se pare incredibil tupeul dealerului. Orice om cu studii de specialitate ar intelege, numai ei se prefac ca nu inteleg. Este o modalitate de a vedea daca este zgarietura sau nu, gasita intr-un manual de Boeing. Pui varful unui obiect ascutit pe zgarietura si privesti din lateral. Daca atunci cand privesti din lateral, vezi ca apare distanta intre varful obiectului si "crapatura" inseamna ca nu este pe acea parte. Daca faci asta pe ambele parti, si privind din lateral, vezi cum varful se departeaza de "crapatura" inseamna ca este undeva in interior. Sper ca m-am facut inteles.1 point
-
Ceva poze cu... wax on! wax off! Karate kid e copil mic - 1. Spalat cu sampon Meguiars - 2 Quick clay bar pentru decontaminare -3 Sealeant / polis paste aplicat manual cu un soft foam pad - 4 Ceruire - 5 aplicare un strat de paint protect Chederele le-am tratat cu soluti speciala pe baza de silicon. Geamurile pe ext cu water repellent - RainX. Pentru degresare am folosit o solutie specifica ce se folosese la curatat telefoane mobile. ~30 euro litru. Am degresat farurile, stopurile inainte de tratament. La interior am folosit tot produse meguiars care nu sunt grase si ofera protecti UV. Geamurile la interior le-am tratat cu o solutie de la 3M inpotrima murdariei. Am folosit / murdarit vro 20 microfibre. Da... suspensia pe spate nu prea am simtit-o, la volan fiind... Dar la anumite denivalari mi s-a parut cam dura, dar nu intr-un mod deranjant. Ce sa fac? tre sa ma obisnuiesc cu suspensia sport !1 point
-
Sa te poarte cu noroc. In sfarsit cineva care ii duce lipsa acelei pedale mari de autobuz din golf V-VI, Octavia 2 smd. Eu dupa 5 ani de O2 si 1 an jumatate de Leon 5F(tot pe Golf VII bazat) tot ii duc lipsa desi obisnuinta rezolva in timp problemele.. In rest totusi Golf VII mai ales daca este si HIghline... are cateva asi in maneca fata de Golf VI... Ce nu ai pomenit ca la Golf VI ai avut multilink pe spate si la motorul acesta ai numai semiindependenta cea ce nu este capatul lumii daca nu ar face mai rigida masina pe denivelari si mai topaitoare pe mici denivelari...1 point
-
BUNA Flavyus!!!! te rog,spune-ne si noua 5 motive(sau cate vrei tu) pentru care ai ales SPORTAGE si nu TIGUAN(avand in vedere ca esti posesor de VW!!!!)...MOTIVE ASA ,[cenzurat] CU [cenzurat]!!!!1 point
-
Cum ar putea telescoapele sa comprime arcul si sa il tina blocat asa?1 point
-
Am rezolvat si cu luminile la picioare in spate, am tras fire intre lampile din fata si cele cumparate pentru spate. Le-am pitit pe sub plasticul din lateralele consolei fata si le-am scos pe la jumatea scaunelor fata, sub scaune. Rezultatul se poate vedea in poze. Intre timp am facut si o mica intalnire cu colegul @skoderia pentru a mai schimba impresii. In poze se poate vedea si diferenta de vreo 2cm cred de garda la sol, a lui fiind cu suspensie standard, a mea cu PDG.1 point
-
Da m-am lamurit . Deci exact cum banuiam . TAMPENIE MARCA VOLKSWAGEN Cablezi usa dar nu tragi fir pana la mufa din stalp (cum am zis si mai sus - PUI LA REZERVA CAUCIUC DAR NU PUI JANTA). Ocazie cu care va rog sa ma ajutati sa IDENTIFIC TIPUL PINILOR PENTRU A TRAGE FIRELE de la oglinda interioara . O zi buna .1 point
-
Florin, pe pagina anterioara, nu se gaseste nimic, care sa ii fie de folos lui Iulian. Daca ne uitam cu atentie la ce a scris colegul nostru Al Bundy, in opinia mea....varianta corecta pentru a avea acces la broasca este asta:1 point
-
Buna, Postez aici deoarece nu pot intreba intrun topic nou. Si ca sa nu fiu total off, va spun ca un prieten care mi-a dat B8 biTDi pentru concediu, masina cu 20TKm, m-a avertizat ca papa ulei si antigel. Plus AdBlue de 3 ori la km. astia. Deci nu mi se pare problema ce ziceti mai sus. Am mai avut un Accord acum vreo 4 ani si tot asa papa ulei pana la vreo 20TKm. Mi se pare acceptabil. Si revin la problema mea (daca deranjez vreo regula, sa faca split un mod). Sorry ca ii dau de lucru, dar nu pot face topic nou sa intreb ce vreau sa stiu. Ca nou posesor (2 sapt. si 500 km) de B8 2.0 biTDI nu ma pot plange. Mai ales ca am configurat masina de e mai simplu sa spun ce nu are (trapa, jaluzele, jante doar de 18 fiindca nu mi-a placut designul Verona, alarma, R-line design). De restul e full. Acum tot citesc manualul degeaba pentru o functie care imi place si despre care va intreb mai jos. Am scaune fata cu reglaj electric pe 12 directii deoarece am dorit ventilatie in scaune si am ales varianta cea mai scumpa, de 1411EUR. Deci nu ergoComfort si nici varianta ieftina de 450 EUR (care nici nu sunt sigur ca ar fi fost disponibila pentru Highline). Intrebarea se refera la functia "asistent la urcare/coborare cu comanda electrica" - pg. 134 din manualul in RO (suna ca dracu' denumirea, stiu, dar nu gasesc varianta in engleza, posibil mai umana). Adica o chestie care, atunci cand opresti motorul si deschizi portiera soferului, trage scaunul in spate ca sa cobori mai usor. Cand descui, te asezi si inchizi portiera, readuce scaunul la pozitia memorata pe cheia respectiva. Pare fitza, dar mie mi-a placut mult pe o masina aproape identica, care insa nu avea ventilatie in scaune si era echipata cu varianta de scaun ergoComfort cu piele Nappa. Prin manual nu reiese ca trebuie facut ceva anume pentru activare, prin configuratorul online nu gasesc ca ar fi optionala si ca as fi ratat-o astfel. Si sa lipseasca de pe scaune mai scumpe cu 266 EUR ce se gasea la cele cu piele sintetica mi se pare aiurea. Meniul masinii iarasi, nu zice nimic. In mod normal as fi crezut ca functia ar fi disponibila doar pe ergoComfort, numai ca am dat mai mult (deci ar trebui sa stie mai multe) + ca reglarea scaunelor (pentru cine citeste manualul) are multe chichitze (maneta in N, motor oprit etc.) Sigur ca probabil chichitele sunt doar de safety, dar chiar nu as vrea sa imi scape mie ceva si sa pierd o functie care imi place (e bine sa nu mai frec cu genunchii de coloana de directie cand cobor). Va rog sfaturi Merci-1 points
-
Groapa de gunoi a Europei se numeste Romania, adica nemtii sunt saraci de nu au bani s-o cumpere in schimb romanii nostri...Ca sa schimbi aripa spate se taie din structura masinii si daca si rezervorul a fost schimbat e clar ca a fost busita urat, la cat valora la vremea ei e mai rentabil s-o repari si sa gasesti "norocosul" care s-o cumpere. Ti-am dat un sfat in pm cu cel putin 3 variante de masini fata de caruta asta.-1 points
-
Am fost recent pe autostrada 500 km cu un prieten cu Golf 7 1.4 TSI DSG Bluemotion, mers legal . Consum pe CB 5.1 . Eu am ramas uimit sincer !-1 points
-
Valvoline e un ulei foarte bun. Am deja 5 schimburi cu Valvoline si sunt foarte multumit. La 15.000, cand il schimb, ma cearta mecanicul ca mai mergea lejer inca pe atat. (...si ca nu pun Castrol ma certa inainte!)-1 points
-
Si eu am zgomotul ala, si inca 80% din persoanele care detin VAG au acelasi zgomot, chiar luna trecuta m-a sunat un coleg ca are un zgomot ciudat la masina, asta dupa ce si-a cumparat-o acu vreo 8 luni (passat b6). Cand incepe sa-ti patineze il schimbi, pana atunci mergi asa cu el, sau vinde masina.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00