Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.02.2017 în toate secţiunile
-
Sincer la 25.000 E cu dotari minime de bun simt eu mi-as lua un 1.4 TSI 4x4. La 9.8s pentru 0-100 eu zic ca se misca decent, nu iti trebuie nu stiu ce pentru un condus relaxat cu familia, oricum nu asta e scopul unui 4x4. Si nu cum se zice aici pentru 90% in oras si 10% in afara. Nu iti iei SUV pentru oras. Dar asta e mentalitatea in Romania (no offence).4 points
-
Salutam toti participantii! Fara a avea pretentia de a fi expert in motoare VW, am impresia ca discutia se indreapta intr-o directie gresita posibil si din cauza neintelegerii rolului celor doua alarme Cu referirere pozele de mai jos, intelegerea mea este prima eroare a fost generata de senzorul F1 si a senficat lipsa presiunii la turatie ridicata. Acesta lipsa de presiune ar fi putut fi generata de fucntionarea incorecta a valvei de reglaj a presiunii de ulei sau de lipsa nivelului de ulei. A doua eroare a fost generata de sensorul F378 si arata lipsa de presiune de ulei la turatie joasa. Pesonal cred pierderea de putere semnalata nu a fost consecina unei defectiuni a turbinei, ci a intrarii motorului in limp mode, adica calculatorul masinii a constatat in acelasi timp lipsa de presiune la turatie ridicata si a redus puterea. Semnaul de presiune de scazuta a disparut rapid o data cu scaderea sub turatiei 3000 rpm . Urmatoarele puncte ar fi neclare si ideile participantilor la discutie care cunosc mai bine motorele VW ar putea fi folositoare: - daca lipsa de ulei a fost cea care a generat eroarea F1 de ce nu a aparut si o lipsa de presiune la turatie joasa ? Intelegerea mea este lipsa de presiune ar fi afectat pompa indiferent de tuartie. - este posibil ca dupa prima eroare a senzorului F1 motorul sa nu mai fi fost solictat peste 3000 rpm si ca urmare eroarea F1 sa nu se mai repete. Totusi este cunoscut faptul ca in conditiile de lipsa de nivel de ulei, in anumite conditii de circulatie - acceleratie, frinare, curbe, pante,etc. atunci cand uleiul se plimba prin baie sorbul pompei iese din ulei si becul rosu se aprinde , dupa care se stinge atunci cand vehicolul revine la mers uniform pe teren drept. De ce nu au exista alte alarme ? - Presupunind ca reparatia se face utilizand un bloc motor pe care sunt transplantate accesoriile motorului avariat ce verificari se pot face pentru a fi sigur ca situatie similara nu se repeta ? Cu respect,3 points
-
Respecta normele ACEA C2/C3; VW 504.00/507.00; MB-Approval 229.52, 229.51, 229.31; Porsche C30 Pentru compatibilitate cu motorizari consultati: http://lubematch.shell.com LE - se pare ca ECT e alternativa la AV-L, din ghidul lor din link-ul de mai sus (am selectat ulei pt. interval extins QG1 dar eu shimb sub limita celui fix QG0): Engine (P) (BBY/BKY) PremiumHelix Ultra Professional AV-L 0W-30 AlternativeHelix Ultra ECT C2/C3 0W-30 LE 2 - se pare ca aceleasi recomandari sunt si la QG0, deci e clar ca acestea sunt variantele cele mai bune de la Shell2 points
-
Teoretic si ca princiu de functionare a instalatiei ai dreptate(google ne ajuta pe toti). Asa este facut sistemul de avertizare, la turatii joase cat si la marite(motivele de ce avertizeaza asa, sunt implementate in soft). Discutia este pe tema ca, colegul spune ca NU sa aprins nici un martor pt.lipsa uleiului pierdut pe la semering. Ma repet inca odata, amandoi senzorii aprind martori in bord.2 points
-
romikatm - Cine mi l-a adus mi-a indicat acel site in ideea ca aparut la noi in RO dar se pare ca nu am citit eu (sau si el) destul de atent descrierea produsului. Nu stiu mai multe info. fiindca eu nu am cautat...2 points
-
Din ce spuneai mai sus am inteles ca AV-L 0w30 se gaseste la noi in tara! ECT C2C3 se gaseste de mult(dar e optiunea a 2-a) si la pret f. mare! Din ce am vazut pe site-uri in Germania AV-L este 25-26Euro bidonul!2 points
-
Mie mi-a fost adus din DE de un prieten, el a prins o promotie (pe eBay cred) la 5 bidoane de 4L, eu am luat 2 bidoane, si asa stiu ca nu a platit curier acolo. Sigur poti cumpara online de pe site-urile acestea de vanzari, sau am vazut varianta cam identica in RO: http://tdc.ge/wp-content/uploads/2014/03/HELIX_ULTRA_ECT_C2C3_0W-30.pdf http://www.epiesa.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-ect-c2-c3-0w30-4l-acc-10614.htm2 points
-
Off topic. Asa gandeste orice om indif.ca suntem noi sau angajatii unei reprezentante. Cum sa scris, NU conteaza ce sa intamplat(daunele) ci conteaza DE CE sa intamplat!! Tu nu poti demonstra ca nu ai avut martor aprins, in schimb ei dupa erori da. Ce sa inteleaga cei de la vw germania?? Constata ca ai circulat fara ulei, acum ca ai avut mesaj in BC sau nu, e alta problema. Daca esti inginer ar fi trebuit sa stii ca un"ax"ce se invarte intr un lagar fara ungere e sortit griparii, acum stiu..o sa spui ca nu ai avut mesaj in bord(aici ma indoiesc, ecu a memorat 2 erori inclusiv cu cantitatea de ulei lipsa). Nu pot decat sa ti urez bafta in rezolvarea problemei, cu rugamintea sa ne tii la curent cu rezolvarea.2 points
-
Ordinea verificarii/inlocuirii: -filtru motorina -senzor presiune rampa -regulator debit pompa -regulator presiune rampa -pompa de inalte De obicei cade regulatorul de presiune rampa2 points
-
A semnalizat,cel putin asa spune ecu: 1-Oil Pressure Switch P164B 00 [101] - Malfunction Mileage: 26688 km Engine speed: 3202.50 /min Engine oil temperature: 85.4 °C Oil fill level: 23.336 mm 2- Oil Pressure Switch for reduced Oil Pressure P164D 00 [101] - Malfunction Mileage: 26705 km Engine speed: 1009.50 /min Engine oil temperature: 53.3 °C Oil fill level: 18.000 mm2 points
-
Bafta cu parbrizul! mie mi se pare incredibil tupeul dealerului. Orice om cu studii de specialitate ar intelege, numai ei se prefac ca nu inteleg. Este o modalitate de a vedea daca este zgarietura sau nu, gasita intr-un manual de Boeing. Pui varful unui obiect ascutit pe zgarietura si privesti din lateral. Daca atunci cand privesti din lateral, vezi ca apare distanta intre varful obiectului si "crapatura" inseamna ca nu este pe acea parte. Daca faci asta pe ambele parti, si privind din lateral, vezi cum varful se departeaza de "crapatura" inseamna ca este undeva in interior. Sper ca m-am facut inteles.2 points
-
Nu vorbesc de viteza maxima ci de cum se simte/se asaza la drum la o anumita viteza gen 130kmh. Zgomotul la vant e mai mare la un SUV datorita formei de dulap. Turatia si zgomotul la SUV ar treb sa fie mai mare datorita cutiei mai scurte adaptate un pic catre offroad.2 points
-
2 points
-
Salutari, Finalul anului 2016 a venit cu un upgrade pentru mine in ceea ce priveste masina de munca. Astfel, Golf-ul 6 1.6 TDI a facut loc unei Octavia RS TDI Combi. Am avut de ales intre varianta TSI si TDI si, desi nu sunt fan diesel, am ales varianta din urma datorita faptului ca aveam nevoie de o masina cu care sa ma pot deplasa prin tara indiferent de conditiile atmosferice. Masina am gasit-o pe Welt Auto cu un rulaj de 4500km insa pretul si garantia valabila pana in 2020 m-au convins sa aleg aceasta varianta. Trebuie sa recunosc ca si culoarea a fost un factor important de decizie... mai ales cand am vazut-o live. Masina este fabricat in 02.12.2015, prima inmatriculare fiind in martie 2016. Culoare: Gri Steel cu pachetul negru pentru grile, oglinzi, bare longitudinale si jante. Dotari: ACC, lane assist, traffic sign recognition, incalzire auxiliara, navi columbus cu sonorizare canton, scaune incalzite fata, trapa portbagaj electrica, smartgate, smartlink, senzori parcare fata-spate. Ca si planuri de inceput de an, cu ajutorul unor recomandari din partea voastra, lista este urmatoarea: 1. Camera video marsarier. Studiez de ceva timp online, insa nu m-am lamurit ce sa aleg pt a fi cat mai aproape de oem. 2. Reconditionare, revopsire jante. Masina am cumparat-o cu toate jantele zgariate. 3. Colantare integrala cu folie transparenta (exceptie plafonul pe care as dori sa il fac negru). 4. Optional- Park assist. Dupa 1,5 luni si aproximativ 4000km pot spune ca masina nu dezamageste deloc. Plusuri: -tinuta de drum foarte buna (da, este rigida, dar sunt obisnuit cu astfel de suspensii). -combinatia motor-DSG-4x4 este una fericita. mai ales launch-control-ul -spatiul interior este foarte, foarte bun. (sunt la al 3-lea combi si ma declar impresionat) -incalzirea auxiliara. -sistemele de asistenta (ACC, LA) fac drumurile lungi mai putin obositoare. -sunetul din habitaclu, chiar daca este controlat electronic, te face in 90% din timp sa uiti ca esti intr-o masina diesel. Minusuri: -scaunele fata au un sezut prea drept si cu un suport foarte prost pentru coapse. -pielea de pe scaunele fata incepe sa prezinte urme de uzura. -textilul de pe sezut se intinde si deja prezinta urme vizibile de uzura. -raza de actiune a farurilor este mediocra (prin comparatie cu masina sotiei, un Astra J)1 point
-
Model: tiguan highline 2.0 tdi 4mot dsg 110kw /150Cp Culoare negru interior: stofa/microfib/piele/negru titan Dotari : cod intern, net partion date de navigatie pentru europa alarma atifurt "plus" sistem telefon premium head-up display oglinzi ext rabatabile electronic pachet 'easy open" cu functie safelock jante aliaj usor "victoria falls " 7jx volan multifunctional piele incalzit area view si rear view camera inclusiv trapa din sticla panoramica side assist plus lane assist inclusiv pachet iarna extins faruri led top cod intern-rec semne de circulatie car-net "guide&inform"servicii mobile sistem de navigatie discover pro Masina o am de 2 luni am facut cu ea 21000 km pana acum , am facut un drum de romania italia si sunt foarte multumit de ea pana la consum care este undeva la 9% extern , intern 11/12% ceea ce mi se pare cam mare , deocamdata sunt in teste cu ea la reprezentanta deoarece am facut o sesizare in legatura cu consumul . In rest toate bune .1 point
-
salut. Oringurile l-am schimbat in Iulie anul trevut la toate injectoarele plus suruburi de fixaj. La mine in momentul de fata s-a dovedit sa fie pompa de combustibil din rezervor. o data schimbata pompa au disparut erorile mentionate mai sus. Va multumesc pentru sfaturi.1 point
-
Nu este chiar atât de fuel economy, am folosit C2/C3 pentru un schimb, si am trecut inapoi la uleiul vandut de vw. 0w30 nu inseamna ca este mai fluid la temperatura normala de functionare a motorului, ci la temperaturile scăzute din timpul iernii. Schell-ul pe baza de gaz este mai vascos decat 5w30 de la vw, si ajuta la creșterea consumului de carburant cam cu 0,3L/100 Km (pentru mine inseamna cam 100 litrii pe an in plus). Ca si parti pozitive: o fisă tehnică foarte buna, zgomot mai înfundat al motorului si nu se încinge foarte tare, asta inseamna ca uleiul nu se uzează foarte repede. Am citit ca sunt in dezvoltare uleiuri cu bază de gaz cu norma -5wXX.1 point
-
Esti tu sigur ca e "full fara trapa"? Arunca un ochi si pe lista asta de dotari si o sa vezi cate o sa aiba lipsa. Bine ar fi sa aiba cat mai multe si in special alea folositoare Pune si tu niste poze, asa pe ce vrei sa ne spunem parerea?1 point
-
Da @mihai.onu94, asa este, link-ul nu e prea vizibil, scuze. Cred ca e mai clar asa mare si "frumos" @nsm clar au avut in cap si acest lucru. Totusi, daca gandim un pic altfel, o sa vedem ca probabil Kodiaq o sa fie o masina de succes la vanzari: ca si spatiu este o masina cumva comparabila cu Q7 (doar un exemplu, mai sunt si altele), chiar daca din alta clasa. Dar, la jumatate de bani. Dar si cu costuri de intretinere mai mici.1 point
-
Da, respecta norma 504/507 (avand DPF). Norma 505.01 este pt. motoarele PD fara DPF(cazul masinii din semnatura).1 point
-
de la VAG - la niciuna nu este asa... ii da la 4... 4 afiseaza1 point
-
Eu am avut la masina anterioara acelasi zgomot si era de la volant. Am mers cu ea asa cel putin 80k km si actualul proprietar inca vreo 30k si e inca ok.1 point
-
Vezi pe istoric la reprezentanta (nu cea care a desfacut motorul) ce reparatii a avut in trecut ,poate fi de acolo o problema . Garantia nu trebuia sa fie 4ani sau 120 mii km ? Afla de ce sa scurtat garantia1 point
-
nu, nimic altceva. Doar codare la 510, in functie de optiunile tale/ale masinii donatoare1 point
-
1 point
-
Eu pariez un Heineken pe faptul ca Kodiak Style TSI180 4x4 = Superb Combi Style TSI 280 4x4, adica aprox 34-36K lista Ce ati alege, strict in cazul asta ? @cristi511: da, e prima oara cand Superb Break e diferit in lungime fata de berlina. O sa apara si "la mine in sat" cat de curand, promit o recenzie - statica - serioasa si poze. Chiar sunt curios si voi compara clar cu Superb 3, ca sa vedem ce si cum1 point
-
In concediu am avut o surpriza placuta de la Apple Maps in combinatie cu Carplay. In Austria si Germania a prins viata si a inceput sa imi ofera rute mai putin aglomerate, sa notifice accidentele de pe autostrada, ba chiar sa imi coloreze marginea strazii cu rosu unde nu am voie sa opresc. Tomtom este in spatele apple din cate stiu, ei fiind pionieri in Europa pe parte de evitare aglomeratii. Mai mult, in combinatie cu Apple Watch, pe langa notificarile vizuale si audio, imi vibreaza si ceasul cand trebuie sa schimb strada, distinct in functie de stranga si dreapta. Asa implementare si imbinare Telefon - Masina - ceas nu am mai vazut...1 point
-
1 point
-
Si 1 km e de ajuns, prima data pica turbina din cauza griparii(lipsa de putere pe care a simtit o si el/mesajul in bord cu, spira)apoi atat timp cat mai este"pasta"pe cuzineti o mai"tarait o"cumva, dupa..a gripat totul. E greu de crezut ca a dezactivat functia senzorului de ulei, stiu ca, in momentul in care pui contactul ecu face"o scanare"a sistemului(nu stiu daca m am exprimat corect)si in cazul unor neregularitati afiseaza in bord ca un sistem nu e ok(sper sa nu gresesc).1 point
-
Zumzait sau un clantanit?? Pt.rulment la o viteza de 60 km h vireaza cand stanga cand dreapta, daca se aude un"huruit"e de la rulment. Nu trebuie sa aiba joc roata, se duce cimentajul de pe bile!!1 point
-
Ok. Ti-a scris mai sus Catalin, care sunt verificarile de facut. In blocurile de masura, vezi presiunile facute, etc.1 point
-
In chiulasa sunt "numai semeringuri ".....in numar de 1 bucata (la exterior ) ,parca ai facut constatarea la o vulcanizare1 point
-
Tocmai de aia am spus sa ia in calcul si factorul uman. Zi buna Catalin!!1 point
-
Nu am spus ca minti doar ca, mi e greu sa cred ca la o masina aproape noua sa nu functioneze martorul de nivel ulei in prima faza(galben/anunt in BC, apoi rosu pt.lipsa presiune). Ca sa pierzi 4 litrii de ulei pe la semeringul de sus este iar greu de inteles. Ia in calcul si factorul uman(neatentia ta), lipsa unui loc de a te oprii in momentul respectiv, etc. Una peste alta ti ai facut o paguba!!1 point
-
Salutare tuturor, Masina a intrat in reparatii in sfarsit pentru a scapa de problema consumului de ulei. In 10.000km a consumat 5L de ulei Motul 5W40 8100Xcess. Am ales BLR Garage Magurele dupa multe cautari, diagnosticuri de la mai multi mecanici, informatii despre fiecare in parte s.a.m.d. La motor se vor face: Desfacut si rectificat chiulasa Verificat segmenti si curatare baie de ulei Schimbat simeringuri de supape (aici a aparut consumul de ulei) Schimbat garnitura chiulasa, evacuare, admisie, garnituri turbo, clapeta, capac culbutori Verificare turbo Anulare PCV Schimbare bujii si verificare bobine Inlocuire DV cu Forge Splitter original 2 schimburi de ulei cu 2 filtre, unul pentru curatare in care se va adauga solutie de spalat motorul iar al 2lea ramane uleiul bun, curat Motorul era imbacsit, avea depuneri urate de ulei ars, probabil proprietarul de la care am luat-o a mers cu prea putin ulei sau ulei prost. Supapele nu mai inchideau corect, probabil de aici se explica mai multe comportamente ciudate si neregulate ale motorului. Momentan nu cred ca e cazul de segmentare, pe la busonul de ulei nu sufla gaze cu motorul pornit, nu dadea fum albastru la pornire si nici nu avea alte simptome specifice. Turbo pare in regula, este uscat pe partea calda deci nu merge pe ulei. Sper ca dupa toata operatia asta sa nu mai am probleme si sa pot merge linistit la soft. Revin cu pareri dupa o perioada de rulaj.1 point
-
Nu am o poza a bordului, dar daca ai tu una posteaza si iti arat zona. Ideea este ca bordul vede o tensiunea prea mare la baterie si de aceea intra intr-un mod de avarie si decupleaza acele. Circuitul de detectie a tensiunii bateriei este pus direct de pe pinul 23 al mufei albastre, de aceea cand il decuplezi cu acel releu, procesorul considera o tensiune 0 a bateriei si nu mai ramne in avarie. Ghinionul face ca acel circuit de "citire" a tensiunii sa fie amplasat sub sursa bordului care se incalzeste in functionare si impreuna cu vibratiile din masina apare fenomenul de lipitura rece. Aceeasi problema si la octavia 2, dar acolo iti apare si eroare pe vcds de tensiune prea mare ( care daca te uiti in measuring block indica o tensiune la baterie care ajunge si la 25-28 V).1 point
-
Chiar nu inteleg, ai pus poze la tot motorul desfacut dar la"cauza principala"nu, si aici ma refer la semerig, urmele de ulei scurs pe bloc. In poze se vede clar ca sa circulat fara ulei!!1 point
-
Da, cureaua e intreaga.Asteptam poza semeringului1 point
-
Ai ridicat si capota dupa ce te ai oprit??1 point
-
As fi de acord cu EEXCALADE daca cel care a avut problema ar fi avut mesaj de avertizare ca nu are presiune la ulei. Are si el o parte din vina insa masina mergea ok si nu avea nici o eroare sau avertizare. Daca avea orice fel de mesaj de avertizare cu rosu atunci ar fi fost vina lui 100%. Dar daca nu a avut nici un mesaj si singurele probleme au fost doua avertizari galbene fara nici un text atunci eu cred ca problema e mai mult de la masina.1 point
-
am intrebat eu azi ca am avut drum pe acolo - deci merge cu asig pe 30 zile dar - asig sa fie facuta cu data inmatricularii, adica la data inmatricularii asigurarea sa fie valabila cel putin 30 zile .1 point
-
1 point
-
Sa te poarte cu noroc. In sfarsit cineva care ii duce lipsa acelei pedale mari de autobuz din golf V-VI, Octavia 2 smd. Eu dupa 5 ani de O2 si 1 an jumatate de Leon 5F(tot pe Golf VII bazat) tot ii duc lipsa desi obisnuinta rezolva in timp problemele.. In rest totusi Golf VII mai ales daca este si HIghline... are cateva asi in maneca fata de Golf VI... Ce nu ai pomenit ca la Golf VI ai avut multilink pe spate si la motorul acesta ai numai semiindependenta cea ce nu este capatul lumii daca nu ar face mai rigida masina pe denivelari si mai topaitoare pe mici denivelari...1 point
-
1 point
-
Asa stiam si eu cum spui tu: -trepidat de la volant si -patinaj de la ferodou, dar se pare ca nu a fost asa, un singur mecanic mi-a spus ca ar putea fi de la disc sau placa de presiune. Dar la demontare am vazut ca volant e ok si dupa ce am pus kit ambreiaj nou e totul , ok, ma bucur ca am scapat ieftin.1 point
-
Verifica pompa de motorina din rezervor si releul acesteia . 1-vezi daca filtrul de motorina e plin 2-vezi daca pompa se aude la punerea contactului 3-vezi daca vine curent (firele groase de la rezervor) la pompa la punerea contactului1 point
-
inainte de a face codarea, de a intra la Long coding, mergi la security acces - acolo iti va genera codul, il introduci, dupa care intra pe Long coding. Faci codarea, salvezi si va merge1 point
-
Nu schimba nimic, ca s-ar putea sa ai zgomote suspecte si cu kitul nou. Daca nu ai trepidatii, daca nu patineaza, atunci nu are sens sa-l schimbi.1 point
-
Salut, 5 Faults Found:01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent01135 - Interior Monitoring Sensors 36-10 - Open Circuit - Intermittent01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent Masina este Seat Leon 2001, dupa ce am schimbat un buton pe telecomanda cheii, inchide si deschide din cheie dar foarte de aproape. Se aprind luminile de avertizare de pe usile fata (spate nu stiu daca are) dar nu se aprind plafonierele, masina are si alarma de fabrica cu niste senzori in plafoniere, alarma functioneaza. Ce recomandati? Merci1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00