Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.01.2017 în toate secţiunile
-
Revenind la versus...o sa re-aduc in discutie underdog-ul segementului: Yeti. Sambata am avut ocazia un TD lung cu un Yeti FL TDI 140 M6 4x4. Pentru ca zapada si pentru ca 4x4, am fugit pe traseul Brasov, Bran, Sirnea, Ciocanu, Dambovicioara. Si pentru ca a fost foarte misto, ne-am intors pe acceasi ruta si nu pe DN73. Am facut si exploring, pana la "capatul lumii" adica in "fundul Sirnei" pentru ca vedeti si voi cum era drumul pe care m-am bagat si nu aveam unde sa intorc PRO: - Motor + cutie: comparand cu Superbul meu cu acelasi motor, agregatul pus in Yeti zici ca are lejer 40cai in plus. Cutia scurta permite niste reprize de vis, efectiv zici ca e alt motor. In 2,3,4 e extraordinar cat de bine trage. Am ramas surprins, am facut niste depasiri unde nu as fi cutezat cu Superbul. - 4x4: foarte prompt, l-am provocat pe cateva pante, a fost spot on. Conditiile au fost cu zapada batatorita, sau flescaiala, sau zapada framantata. Butonul off-road nu l-am folosit, doar TC decuplat. Singurele ezitari au fost in zapada framantata strat adanc, unde am facut manevre de intors si incepuse sa fie iz de ambreiaj. Era echipata cu Nokian WR D3, excelenta tractiunea pe zapada - foarte fun la condus, a fost o zi plina de bucurie la volan. - vizibilitate foarte buna, forma rectangulara e foarte misto. Foarte usor de parcat. Minusuri: - Ruliu (ok, de asteptat la clasa asta de masina) - Materiale usor sub Octavia 2 care e masina donatoare Later edit: Daca Kodiak va fi la fel de fun de condus, dar mai calitativa la interior si cu ceva capabilitati 4x4, cred ca poate fi o varianta foarte interesanta4 points
-
Salut ,daca tot vrei sa mergi pe Mobil atunci foloseste Mobil 1 0w40 New Life , are cele mai bune norme...3 points
-
@Doc Morelli: vezi, daca intrebai, te ajutam. In Brasov au fost la TD O3 1.8TSI DSG si O3 1.4TSI M6. Deci, se poate. De asta unii dealeri vand de rup, iar altii, se plang ca nu merge piata. Tocmai de asta, in business park-ul in care lucrez exista o multinationala care are flota de O3 1.8TSI DSG. @mihai.onu94: pana la urma s-au rezolvat si la Ateca, vezi cazul colegului @ToniM, care a bifat toate "restrictiile" si tot isi primeste repede masina3 points
-
De ce spui ca x5-ul cu motor de 2l diesel e un esec? Pana la urma nu toata lumea cauta doar sportivitate si putere de la o masina, iar cei 220 de cai ai motorului sunt mai mult decat suficienti, sa nu mai zic ca mult mai multi decat cei 184 de cai ai primului x5 diesel. Eu ma gandesc de exemplu la audi q5,care ca dimensiuni poate e mai mic decat kodiaq, dar prin prisma faptului ca motorul este longitudinal, cu quattro torsen, si multe dotarii premium, duc greutatea la un nivel asemenator cu al skodei sau poate chiar mai sus, si totusi, mare majoritate sunt 2.0 tdi, nu 3.0 tdi. Eu ce sa mai zic de masina mea? Cu 90 de cai si 13 secunde pana face suta, sa o las acasa si sa nu mai merg cu ea? Am facut Bacau-Bucuresti si cu a mea si cu un passat 2.0 tdi de 140 de cai, si am mers tot la fel, si tot in acelasi timp am ajuns, si nu am tinut intocmai limitele de viteze ci am mers constant. Si cand ma uit pe specificatiile lui kodiaq, pana si cu 1.4 tsi de 125 de cai e mai rapida decat a mea. Iar la partea cu x5-ul de 2 litri diesel. Da, poate la noi e o problema ca te vede vecinul si rade de tine ca nu ai avut bani de 3 litri diesel cu cai zburatori bavarezi, dar hai sa fim totusi realisti. Revenind la subiect, hai sa incercam sa privim kodiaq-ul pentru ceea ce e, nu pentru ceea ce am vrea sa fie, adica un suv pe platforma medie lungit si latit pana aproape de dimensiunile un suv de clasa mare, si cu preturi sa speram decente. Sper sa nu ne se supere nimeni, dar asta e pur si simplu parerea unei persoane care considera ca aceste suv-uri se cumpara acuma fiindca sunt la moda, nu neaparat fiindca ar fi mai bune per total decat o berlina sau un break clasic.3 points
-
Exagerezi. Daca lucrarea este facuta de profesionisti, nu sunt probleme. Sau poate vrei sa spui ca cine are o problema cu aripa spate trebuie sa arunce masina la gunoi ca nu mai e buna de nimic ?2 points
-
De unde poți lua una cu dotările asteia mai ieftin ??? Daca ai tu una exact ca asta dar mai ieftina te rog sa mi-o arați pe PM . Nu ma interesează mașini cu motorizări de 3000 cmc sau cele ce au peste 100000 Km . Ca sa nu mai zic ca mașina este vândută de reprezentanta VW (nu de samsari) . Dar oricum eu am întrebat una iar tu ai comentat alta .2 points
-
Nu stiu daca este locul aici, dar este o informare vis a vis de baterii foarte importanta pentru utilizatori: NOTA: In aceasta perioda , fiind sezonul bateriilor si al reducerilor, foarte multa lume opteaza pentru achizitia din diferite surse a acumulatorilor , online. Pe certificatul de garantie sunt specificati unii instalatori "agreati", desi legal ar putea fi oricine are autorizare RAR pe competenta respectiva. Majoritatea importatorilor care se respecta au grafic de incarcare si redresoare in depozit, deci bateria va veni incarcata. Termenul de prezentare este de 5 zile. Foarte multi clienti in special cei cu acumulatori AGM, cu managementul bateriei sau regenerativa, au fost respinsi de " AGREATI " pentru ca in momentul testului nu corespundeau, respectiv incarcarea 14,1+/_0,3 v si curent de repaos de 0.005 A. Dotarile respectivilor: multimetru de max 150-200 lei ( unii au si scule scumpe ca li s-a impus dar stau in dulap la sefu ca sunt pe inventar si un Chauvin Arnoux e 1000 euro). Din pacate sunt masini care desi ai simulat starea sleep, procesul conform tehnologiei se face final la 4h spre exemplu la Audi Q7!! Pentru ca sa poti face o masuratoare corecta a curentului , doar testerele ( cablurile de la aparat) incep de la 50 euro , pentru a nu avea cadere de tensiune pe ele si a permite in acelasi timp trecerea unui curent de 10 A cand inchizi din telecomanda. Desigur ca bateria fiind incarcata, nu va arata 14.4 v fiind AGM si avand management nici in Normal , nici in Load. Iar 5 mA nu va arata never, imediat!! Fenomenul e urmatorul: daca cumperi bateria de la "agreati" , testarea nici nu se face , orice problema se rezolva in garantie, daca vei cumpara din alta parte e problema... Cei de la Bosch au agreat ca garantia incepe de la data punerii pe masina , nu de la achizitie, lucru ok si ca garantia initiala este buna de la un service RAR, dar in perioada de garantie propriu-zisa nu mai este bun un service RAR ci un agreat! Concluzie! Cei care aveti masini cu start/stop in conditie buna, baterii AGM nu va lasati intimidati de "meseriasi" : Sefu' nu pot sa-ti dau garantie nu vezi ca nu incarca!2 points
-
Pentru viata de zi-cu-zi mai mult ca sigur este de ajuns motorul de 1.4. Ca or sa te depaseasca unii sau ca nu simti tu cum fuge masina de sub tine cand treci de tiruri si ajungi sa te simti complexat (daca ai probleme de incredere in tine), probabil ca nu o sa fie de ajuns nici motorul de 2.0 280cp. Pentru mersul normal de om normal este de ajuns motorul de 1.4. Cei cu loganul de 0.9l si 90cp ar trebui sa nu mai circule pe strazi pentru ca nu bifeaza cai putere minimi? Sa fim seriosi. Iti faci treaba, ai sisteme moderne de siguranta, spatiu in masina si portbagaj, garda la sol pentru borduri si un 4x4 pentru cand e ceva zapada sau ploua. Indeplineste destul de multe criterii.2 points
-
Tot un 1.4 TSI, 122 CP (90 kw), cod CAXA din 2008 am si eu pe un golf plus. Mai am 2000km si trebuie sa fac schimbul. In carte am vazut normele VW504 00, VW 503 00 pentru long life si VW504 00, VW 502 00 fara long life. Masina a fost cumparata dupa schimbarea distributiei la 128000km si nu stiu ce s-a pus in motor (la ulei ma refer). As incerca un Mobil 5W40. Ar fi ok? Multumesc.2 points
-
pe ce distanta, care a fost viteza medie si durata deplasarii ? verifica si aceste informatii. oricum, garantat e mare.2 points
-
Am citit si eu parerile voastre de pe ultimele pagini... Mda, mi-as spune si eu parerea, o sa ziceti ca sunt h8er si ca sunt "prea explicit lyrics", dar here it is Ideea e asa: M-am dat si cu Duster de 110 cai (si mi-a placut, mai putin scaunele/taburet) si m-am dat si cu X5M si X6M si pe sosea si pe circuit. Si ma dau in viata reala si cu un LandCruiser din '90, care desi are 135 cai, face suta in 20-25 secunde, are roti de 33'' si viteza de croaziera 110km/h. Culmea e ca am peste 15 000km facuti cu LC-ul asta care face suta in 20sec si sunt facuti pe DN-uri. Si am depasit destule TIR-uri. DN-urile alea, unde "some say" ca nu ai ce cauta cu mai putin de 200 cai si suta sub 8 secunde, ca nu esti in siguranta si ca mori cu masina la orice depasire. Really ? C'mon, hai sa fim seriosi. Iti adaptezi stilul de condus la masina si te bucuri de viata din masina pe care o ai. Iti calculezi depasirile in consecinta si casti ochii mari. Si vei ajunge linistit la destinatie. Da, e fain X5M-ul, simti ca o ai de 1 metru (no offence intended, pentru cei care o au de 1m in mod normal ), cand urla V8-ul ala sub tine si ridica masina botul cand faci kick-down si simti ca ti se deplaseaza organele interne catre spate. Si simti ca lumea e a ta si esti un fel de semi-zeu. Dupa ce bei un pahar cu apa si deschizi ochii, o sa vezi ca sunt destule X5 25d pe sosea (adica alea de 2L) pe care le conduc oameni normali la cap. Si mai sunt majoritatea celor 30d sau 35d, baietii cu geaca de fas cu puf la guler, care conduc asa cum conduc - stiti voi. Indiferent ce masina ai, sa te apuci sa "ti-o masori" pe sosea cu baietii astia e cea mai mare inconstienta si asta e ceea ce provoaca accidente, nu faptul ca masina ta face suta in 10 secunde si nu in 6-7, cum visezi... Haideti sa deschidem ochii, totusi... sa lasam vitejiile pentru circuit si sa circulam respectand legislatia. In cazul asta, iti faci treaba cu 1.4TSI 150, adica sa te misti din A in B, 1 data pe luna la un extraurban si in rest sa o freci prin oras - adica ce face majoritatea. Atat timp cat faci asta fara sa ai asteptari de X5M sub tine este totul foarte ok Revenind foarte OT, eu zic sa nu-i punem eticheta Kodiak-ului pana nu apucam sa-l conducem - iar asta nu va fi mai repede de 2 luni cand e programata lansarea in Romania. Am avut foarte recent o revelatie, numita Yeti 140 manual, comparandu-l cu Superbul 140 cu care ma dau zilnic. Cutia mult mai scurt etajata a Yeti-ului, a facut ca motorul de 140 sa se comporte total diferit fata de Superb, mai ales in treptele 2,3,4. Pe scurt, am facut niste depasiri cu Yeti-ul pe care nu le visam cu Superbul, in conditiile in care masinile au fix aceeasi greutate. Daca si Kodiak-ul va avea o cutie etajata mai scurt, e foarte posibil ca TDI-ul de 190 sa se miste mai bine fata de Superbul TDI190...2 points
-
Salut, Ok, deci CARE e masina ? Nu reiese de nicaieri din textul tau DE CARE masina vorbesti. Faci mai multe referiri la fostul A6, dar niciuna concreta la masina curenta. Te referi cumva la un Superb TDI190 ? Care e culoarea faina la care te referi ? Ai pus vreo poza cu masina ? Nu se vede nimic in topic. Referitor la problema ta cu "kederele nealiniate", nu e vorba de chedere, ci de problema ornamentele cromate nealinitate, cele ale usilor fata se lovesc de cele din spate, Vezi ca e problema cunoscuta, se rezolva pe garantie prin schimbarea lor.2 points
-
2 points
-
Din pacate la sedanurile B6/B7/CC - nu ai ce utiliza de la Variant - singurele care au portbagaj cu inchidere electrica. La acestea, motorasele sunt legate direct de balamale - cam greu de adaptat la sedan, fara modificari majore de tinichigerie. In rest, asa cum zice Mecatronic, am facut la B6 si B7 - montat sistemul OEM, cablaje, tot... si urmeaza T5 - usa laterala electrica2 points
-
Tare masina, am citit pe diagonala , are 9VC, Dynaudio, tv tuner , camera fata, de fapt are 360grade, e 4x4, are trapa, are 240 cp , roti 19, are 40000km, ..., dar si vreo 10000 de euro mai putin. La 49000 euro : 150 hp, tractine fata, fara trapa, fara Dynaudio , cu Discovery media ( nu Pro), roti 18, fara tv tuner,.., dar 0km si + 10000 euro ( ma consolez cu volanul, R line ,pedalele si scaune brodate R line? si luminite chinezesti de jur imprejur in 2 culori...+ DCC Du-te dupa masina!! Ps: masina nu are DCC, are doar pachet sport de DCC, adica directie asistata si geamuri laminate,1 point
-
Nu au nimic discurile, alea sunt urme de placute. Cand o sa mergi mai mult se vor curati singure1 point
-
Dar cea originala da cele mai putine alarme false si se poate diagnostica usor cu VCDS.1 point
-
aTThEEnd, mai nou mecatronicele vin fara soft si dupa montaj trebuie scrise online lucru pe care nu il poate face un service normal, s-au cam intepat si astia de la VW ca se cumparau piesele de la ei si se montau in alta parte Tokyo56 este interesant daca ti-au dat vreo diagnoza cu erorile gasite pe cutie, este adevarat ca ambreiajele sunt controlate de mecatronic dar in acelasi timp daca acestea au uzura mare atunci mecatronicul nu mai are ce controla ! Iar piesele gen mecatronic se comanda doar dupa serie de sasiu si nu le aduce decat dealerul .1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Golf 7 facelift 1.4TSI ACT HL manual e mai ieftin ca pret de pornire cu aproape 1000 euro fata de cel preFL (20.800 vs 21.800). Ba mai mult include in standard si ACC+FA, stopuri led, drl led. Legat si de noul 1.5 http://www.motor-talk.de/news/exklusiv-so-faehrt-der-neue-golf-motor-t5722306.html1 point
-
1 point
-
nu poti estima dupa instant in mers... e relativ. Mediu ne intereseaza. oricum, un instant mare la relanti, inseamna automat consum mediu mare.1 point
-
Salut, saptamana trecuta mi-am schimbat EGR-ul la Passat B6, 1.6 TDI, 2010. (1600 lei cu totul). de dimineata, la un minut de la plecare din parcare, am accelerat in treapta a 2a pana pe la 4000 rot pt a prinde un semafor. Ulterior, am inceput sa simt miros de ars in masina. Am ridicat capota si am vazut iesind fum de sub motor, in partea dinspre parbriz. Am lasat-o vreo 5 min la relanti, m-am uitat sub masina, nu era vreun semn de vreo scurgere. Am plecat mai departe si nu s-a mai repetat problema. Aveti idee ce s-a intamplat? Ati patit vreodata asa ceva? O avea vreo legatura cu noul EGR? De 2 ani de cand am masina, nu.mi amintesc de vreun astfel de episod. Merci! PS. Am prins semaforul!1 point
-
1 point
-
Chiar si consumul in mers e mare. Avand in vedere ca nu ai accelerat prea tare, consumul ala de 30L e mare. Pune o diagnoza si vezi daca injectoarele sunt in regula.1 point
-
1 point
-
Da, de la baterie poti avea eroare de la ELV. Schimba bateria1 point
-
Daca turbina nu functioneaza si vanale geometriei sunt deschise ,performantele motorului sunt scazute (mai mult sau mai putin,in functie de tipul motorului). Daca vanele geometriei raman inchise (geometrie ancrasata)motorul trage bine o mica perioada pana intra in limp de suprapresiune1 point
-
Asa cum a spus si @Mecatronic, pe B7, exista sistemul doar la variant. Acum am priceput ca tu vrei pentru berlina. Asa cum ai spus este utila optiunea dar passatul sedan stiam ca ridica "rear lidul" din cheie, intr-adevar trebuie sa-l inchizi cu mana, dar tot e ceva. Spor.1 point
-
RNS 510 are iesire AV pe RGB, pinouts gasesti pe google. Pentru conversie folosesti interfata video -component in video - composit ( cazul de fata Dietz) . Sunetul il dai in IR-ul monitoarelor, folosesti casti IR. Combinatia ideala: dietz 1231, kit alpine tme 680m, set casti IR alpine shs n205/ 206. Pret ..... poate 3500 lei. Macrom-urile din imagine sunt pe la 100 euro /buc.,............ fel si rezolutia..... mica ca si pretul, 400x280.... Interfata cred ca e scoasa din fabricatie ( doar din stoc extern). Semnal suficient de mare pentru doua monitoare montate in paralel cu " Y".1 point
-
1 point
-
Nu se intampla nimic daca o bagi din D in R la viteze mari.Am pus-o eu din neatentie pe la 90 km/h si te avertizeaza cu un sunet "piuit" ca esti in R dar de fapt mergi inainte1 point
-
1 point
-
Kodiaq RS a fost deja confirmat cu BiTDI-ul de la Passat (240 hp & 500 Nm).1 point
-
Foarte tare colegu' Marius, ai dreptate, mai bine vb cu cei de la VW sa manareasca mai bine softurile sa nu ii mai prinda astia, ca sa ramanem sanatosi.Daca citeai si postarea mea anterioara am spus ca am schimbat egr acum 2 luni cca 4000km.Daca pt tine Egr este consumabil si se schimba de 2-3 ori pe an....nu stiu ce sa zic. Legat de partea cu sanatatea si poluarea ma abtin de la comentarii. Bafta !1 point
-
@75NOR spuma activa, sampon ceva mai profi, o ceara lichida si un prosop de uscare= va fi cea mai curata si lucioasa masina1 point
-
Sa ne intelegem: Kia GT pe 19 este mai rigida ca Ateca pe 19 - cei care nu au facut TD cu ambele e "can-can" parerea - Personal, la mine era diferenta de ~3k Ateca fiind mai mult ca Sportage, iar Tiguan venea cu derenta de 7,5k peste Ateca. @babanoana@yahoo.com Insa daca in bugetul tau, gasesti ceea ce vrei si iti doresti tu de la o masina, la acelasi buget, strict personal Sportage vs Tiguan, as alege Tiguan.1 point
-
1 point
-
Aproape orice se poate repara, dar pe 1.6tdi e DSG 7 cu ambreaje uscate care pica destul de des. Mergi pe manuala daca vrei 1.6tdi. 2.0tdi daca vrei neaparat automata.1 point
-
Pai si mai astepti raspuns de la altii? Daca vrei sa o ai inca 10 ani macar, fara DSG. Manualele au putine probleme si ieftin de reparat. Am un prieten care a abandonat un golf 5 parca din cauza ca s-a stricat cutia DSG si nu a putut sa o repare. Ca sa o inlocuiasca il costa vreo 2500 euro. Masina nu face mai mult de 3500 euro.1 point
-
Cu placere. Atentie la inlocuire : verificare culise etrieri, pistonas sa mearga usor, garnitura de protectie sa fie ok, butucul sa fie bine curatat inainte de montajul discului nou. Daca s-au deformat discurile pe spate, a mers una sau ambele roti franate si s-au incins...1 point
-
Veste buna! Am fost anuntat de dealer ca pana la sfarsitul lunii se vor baga reduceri. Ce inseamna "reduceri" nu stiu exact sa va spun. Fie pachet(e), fie pur si simplu discount. Informatia e oficiala.1 point
-
Dealer-ul din orasul meu mi-a spus sa astept pana prin februarie sau chiar martie cand exista posibilitatea sa se bage fie pachete, fie vreo reducere.1 point
-
zicea bine colegul stealth evacuarea trebuie personalizata dupa fiecare motor in parte, adica daca maresti fluxul de gaze de pe evacuare prin marirea considerabila a puterii motorului atunci e normal sa se schimbe evacuarea cu una mai permisiva (in primul rand diametru mai mare a traseului), de asemeni daca se pune o evacuare mai permisiva fara sa se modifice nimic la motor efectele sunt necunoscute si depinde de la caz la caz daca sunt benefice sau nu, deoarece se vor schimba digramele de cuplu/putere, acuma depinde cat in bine si cat in rau...1 point
-
Dar mai este si vb de feeling....mai exista "explozia" de la PD si pentru G6 CR TDI? Am inteles ca este ceva mai liniar si ca nu se mai simte cuplul asa pronuntat.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00