Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.01.2017 în toate secţiunile

  1. Fa o diagnoza inainte de a umple paginile cu presupuneri
    4 points
  2. Sa o porti sanatos! Nu stiu cum ti-ai imaginat ca poate fi peste A6 ca feeling, totusi intre cele 2 e diferenta de pedigree mare.
    2 points
  3. Posibil sa fie de la sarmele alea din vas care citesc nivelu, le cureti si nu o sa mai ai probleme.
    1 point
  4. Reamintesc discutia asta Cum ziceam, la ford am intrare la service si negociere pret, la Skoda am intrare chiar mai solida ... si in final am comandat Sportage.
    1 point
  5. camasa cilindrului ai honuito sau nu
    1 point
  6. da asa e,bine spus sa ai timp,caci toata operatiunea ia cam vreo 3 zile de munca daca esti de unu singur,si sincer imi pare rau ca nam facut poze ,cuzinetii erau cu uzura ,dar arborele nu se uzeaza asa usor ca este un material mai dur decat cuzinetul asa ca am pus cuzineti standard fara cota reparatie doar segmentii i-am luat 81,26mm prima cota de reparatie si iam mai pilit eu cam 0,10mm caci nu era uzura mare la camasa cilindru,am lasat o fanta de 0,10 mm pe segment ,am masurat cu un subler mai de doamne ajuta vechi de vreo 30 de ani de pe la tata din scule ,dar oricum am facut deja 150 de km cu ea si nu pare sa dea nici un semn de fum sau pierdere ulei sau antigel ,uleiul e curat ca lacrima <nu cum era inainte de segmentare ,manca 1 litru ulei la 100 km si fum ca la basculanta >si am trecut si pe ulei 5w40 standardul ei,inaintea se folosea 10 w 40 la ea ,oricum sunt uimit chiar eu ce treaba buna am facut ,asa ca ma bate un gand sa mi repar si caseta directie caci imi pierde lichid pe la semeringul din stanga ,si la servisce sigur ma pune sa aduc alta caseta sau sa o rectific pe asta ceea ce costa cam 1000 ron ,iar un kit de reparatie la caseta directie e cam 200 ron binenteles caseta se comporta bine nu are joc la pinion si nici nu se aude bataie cand ajung la capat,dar astept sa vina caldura ca destul am facut segmentarea in parcarea din fata blocului la -5 grade cu 2 geci pe mine si 3 perechi de pantaloni dar macar mi-a iesit salariul pe luna asta.
    1 point
  7. http://www.autolatest.ro/stiri-masini/10-motive-pentru-care-noul-renault-koleos-ii-este-mai-bun-decat-skoda-kodiaq-2017
    1 point
  8. Exista pe B7 sistemul. Ma gandesc ca modulul de B8 pe care il ai tu, nu este compatibil cu CAN-ul de B7. Eu mi-am "spart" capul cum sa-l fac sa se inchida din cheie, nu am reusit. De cateva ori am patit sa apas accidental cheia pe deschidere portbagaj si m-am trezit cu el deschis, normal. A trebuit sa ma duc la masina sa-l inchid; era interesant si practic sa se si inchida din cheie. Ma gandesc ca este facut asa pe considerente de securitate. Spor !
    1 point
  9. Si totusi tine suficient de mult...La Golf am ~200k km si 60+gr pe filtru...pana la maximul de 75 gr mai e ceva...gen 50k km. Banuiesc ca marea majoritate pe aici se colmateaza, 250-300k km
    1 point
  10. Dupa ce se introduce uleiul, trebuie rulat vreo 5 minute, dupa care se verifica iar nivelul, si se completează daca e cazul.
    1 point
  11. CAN-urile (sa vorbim de soft) sunt de mai multe feluri: hi speed, low speed, ca si functionalitate : can tractiune, can confort, can infotaintment, iar transmiterea semnalelor, pentru a nu se creea distorsiuni la receptie, se face pe 2 fire torsadate, pe + si pe -.
    1 point
  12. Da poate acuza probleme grave de sănătate! Cand ai cumpărat masina ai știut ca are acest egr și dpf..Dacă știai ca nu o poti întreține Îți luai alta sau deloc! Eu nu vreau sa mă îmbolnăvesc pt unu ca tine care vrea sa anuleze dpf...
    1 point
  13. Cornering inseamna sa se aprinda proiectorul atat la semnalizare cat si la viraj.
    1 point
  14. salutare,gata si segmentarea motorului,a durat cam vreo 3 zile de munca ,de la a la z ,dar a pornit la cheie si merge ca un motor nou nu mai scoate fum nu mai mananca ulei, iar toata operatiunea m-a costat : - garnitura de chiulasa elring 110 ron - bolturi chiulasa 50 Ron -segmenti mahle 81,26mm -200Ron -cuzineti koblensmith-50 Ron -silicon -20 ron -ulei Mobil 1 5w 40 -80 Ron -filtru 20 Ron -antigel G12 15 RON + apa 3 ROn si binenteles manopera care am facut-o eu,dar daca o faceam la service mi-au zis sa pregatesc 2000 2500 ROn ,ceea ce mie unu mi s-a parut fantastic de mult intr-un final nu mai curge ulei si nici antigel ,a mai ramas doar caseta servodirectie care pierde niste ulei dar e prea frig ca sa o repar.
    1 point
  15. Zincul are rolul de a proteja suprafatele axei cu came si a tachetilor (solizi, dara role), ce vin in contact prin lovire, practic. Daca ar fi sa il descriem empiric, este un fel de amortizor intre 2 piese. Ca fapt divers, uleiul Castrol classic 20w50 se lauda ca ar avea cantitati suficiente de zic. Zincul nu este necesar (sau foarte necesar) in situatiile in care piesele respective se rotesc una fata de cealalta, cum ar fi vilbrochenul si cuzinetii. Din aceasta cauza uleiurile moderne (sau ce se adreseaza masinilor moderne) au un continut mai scazut de zinc, deoarece maj. axelor cu came actioneaza pe tacheti cu role. De asemenea, zinc-ul din ulei este si contraindicat catalizatoarelor, in cazul in care masina incepe sa pape ulei ...
    1 point
  16. Pai nu au decat sa schimbe motorul
    1 point
  17. Long time no see, again... Juma' de an defapt si 20.000+ km fara probleme. Singurul scare'ish a fost zilele trecute cand am ajuns la incarcator cu acumulatorul la 2% dupa ce am parcurs 100 km pe ploaie, 2 oameni si 24°C in masina. Viteza maxima la 2% era cam 60 km/h. Am realizat recent ca modul in care conduc eu masina e total neadecvat motorizarii pe care o are. Pana acum toate masinile pe care le-am avut au fost TDI'uri care sunt facute pentru drum intins, si se pare ca golful meu sufera daca e supus unui stil de condus asemanator. Fiind printre primele golfuri electrice de pe piata asta a' meu nu are pompa de recirculare a caldurii reziduale de la motor si toata caldura e produsa cu rezistente electrice. Asta, combinata cu un stilul meu de condus, unde una din pedale trebuie neaparat sa fie apasata, si regenerarea este intotdeauna la maxim chiar si in situatii in care pot sa fac coasting, duce la scaderea range'ului cu aproximativ 30%. @Aerofan Am petrecut si eu 3 zile cu un i3 si nu mi-a placut deloc directia si rigiditatea masinii. Directia mi s-a parut foarte light si feedback minim indiferent de viteza de deplasare. Dupa prima zi de condus m-am obisnuit cu directia dar nu mi-a placut. Ca masina de oras e super, e mica, incapatoare, capota e scurta, pozitia la volan ridicata, si usile's mari. La drum lung e rigida si directia e stupida tot timpul (parerea mea). Am facut 185 km cu acumulatorul de 94 Ah. E-Golf'ul are servotronic si se comporta ca oricare alt Golf. La Model S e la fel. E exact asa cum trebuie sa fie. video-1461673921.mp4
    1 point
  18. Aproape orice se poate repara, dar pe 1.6tdi e DSG 7 cu ambreaje uscate care pica destul de des. Mergi pe manuala daca vrei 1.6tdi. 2.0tdi daca vrei neaparat automata.
    1 point
  19. salutare didi79 cum ii cu resoftarea ai fost?si eu am plicul de ceva vreme....curios cum poate sa rezolve problema din soft?sau vor sa se scape de noi....
    1 point
  20. Sa te poarte sanatos! Legat de sigla GTD, va deveni doat alt mielusel in blana de lup!
    1 point
  21. Dar Sportage nu iti place? Ca e tot pe acolo la pret, la varianta benzina sigur de incadrezi, varianta diesel cred ca e mai scumpa, trebuie verificat. Mai ai si 7 ani garantie din bara in bara.
    1 point
  22. Da.Firul galben face legatura intre butonul de lumini si centrala electrica.
    1 point
  23. La revizia pe care am facut-o acum doua saptamani, a fost actualizat softul si la masina mea. Am primit un certificat care atesta operatiunea si pe care il pastrez in masina pentru eventuale controale RAR in trafic /pentru momentul ITP / revanzarea masinii si mi-a fost lipit un sticker in lacasul rotii de rezerva. Ca "despagubire" am primit trei vouchere: 1. reducere 500 de lei la urmatoarea revizie 2. reducere 30% la achizitia unor piese originale 3. discount 1.000 de euro daca doresc sa vand masina la o reprezentanta si cumpar alta De atunci, am constatat urmatoarele: consumul a ramas neschimbat, iar masina trage la fel. Singura diferenta pe care am sesizat-o (sau mi se pare ca am sesizat-o) este ca motorul este mai silentios la ralanti.
    1 point
  24. din coding..... intai posteaza sa vedem ce codare ai tu pe usa de la sofer
    1 point
  25. ieri am lasat si eu fata la pbv1. sa vedem ce si cum. au zis ca pentru inceput or sa inlocuiasca blocul de valve in cazul in care nu au erori pe vas. Si daca la fel face, or sa inlocuiasca cutia. Sper sa nu ma tina 1 luna cu ea in service si sa-mi umble prin cutie....acel bloc de valve e in cutie?trebuie demontata cutia pentru a fi inlocuit acel bloc?. m=au sunat si au au zis ca vor face un upgrade de firmware(soft) la cutie. daca facel la fel, trec la blocul cu valve.
    1 point
  26. Sal everyone. In legatura cu threadu deschis "ce trebuie sa verificam cand ne cumparam o masina SH" am sa fac o lista cu cam tot ce trebuie avut in vedere. Pentru detalii suplimentare PM. Ceea ce o sa va scriu in continuare se datoreaza in special meseriei pe care am avut-o in cadrul celui mai mare vanzator/ cumparator de masini SH din Centrul Europei.( Closing Buying Manager) = adik ma ocupam cu cumpararea masinilor si testarea lor. O sa incep cu descrierea de la exterior. Primul rand te uiti daca masina a fost revopsita, cat de bine si apoi dc?. Revopsirile se pot descoperi privind cu ochii intr-un unghi de 45 grade fata de lumina, consistenta vopselei. Masina e revopsita daca contine mici fire de praf de impuritati sub vopsea (lucru care nu se intampla din fabrica cu exceptia Daciei :icon_confused:, deoarece acolo e un mediu perfect steril. Orice masina revopsita se vede oricat de bine ar fi facuta.). Cel mai bine pentru detectarea impuritatilor este la imbinari pentru cei ne-intruiti ( spre exemplu pe aripa din spate cu usa deschisa - deoarece in general se revopseste toata aripa.). Probleme mai mari sunt cu masinile care au fost rasturnate, accidentate si apoi taiate. Prin taietura ma refer la faptul ca un pilon (aripa la hatchback a fost atat de tare "burdusita" incat a fost nevoie sa fie taiata si inlocuita. ATENTIE acest lucru este periculos deoarece rezitenta cockpitul (frame-lui) nu mai este aceeasi. Deci la impact aveti cu 20-30% mai putine sanse sa supravietuiti. In acelasi timp la viteze mari masina resimte mai multe vibratii (practic datorita frame-ului care nu mai e dintr-o "sg bucata". CUM depistam asa ceva? Cand cumparati o masina SH nu va fie frica ca din prima sa-i inlaturati chederele de la usi si portbagaj ( acelea de cauciuc peste care se inchid usile). Sa nu va fie frica ca nu se rup si se pun la loc foarte usor. Cum trebuie sa arate o masina normala, buna, noua? Odata indepartate chederele intalnim partea de cockpit sudata in puncte care trebuie sa fie continua si sa arate la fel pe ambele parti. Daca aceasta secventa de punce de sudura din fabrica este intrerupta inseamna ca a fost taiata si SA NU o cumparati. Referitor la km? In Germania si in majoritatea celorlate state (inclusiv Belgia) se circula in MEDIE cam 50.000km pe an. Inca un pont pt tine - in Olanda si Belgia sunt cei mai multi dealeri care vand masini NUMAI peste 200.000 km. De km iti poti da seama daca sunt reali dupa cat de uzat e volanul, pedalierul, mansonul de la schimbatorul de viteza precum si husa de la schimbator. Dar cel mai bine dintre toate e sa te uiti la volan (in general acesta se inlocuieste cel mai greu). Si sa mai iei in considerare ca o masina din Ro cu 60.0000 km arata ca una din Ger sau etc cu 100.000. IARASI daca vreti sa cumparati o masina din tara (aducsa de dincolo ) ssa nu va intepi referitor la anul de fabricatie caci RAR-ul romanesc e un mare p.rc. ADik in generala masini de productie 2000 dincolo apar pe cartea de identitate de la noi ca fiind 2001. CUM verificati adevaratul an al productiei. PE 99% din masini pe toate suprafetele vitrate e inscris codul anului de fabricatie. Adik pe fiecare geam in parte e un scris in stg jos cu un cod plu ...9 (adik 1999), sau ....1(2001). Acest an de fabricatie este de asemenea inscris si pe centurile de siguranta. In partea de jos a centurilor ( in partea lor fixa) pe interior este de asemeni insemnat anul de fabricatie. Si de asemeni pe burta masinii ( in caz ca aveti sansa s-o puneti pe rampa) este inscriptionat codul (pe o bucata de plastic fixa dinspre partea dorsala). TESTAREA SISTEMELOR (partii tehnice a masinii). ABS- stie toata lumea sa-l testeze (franezi brusca pe suprafata cu aderenta redusa si iti inpinge pedala inapoi) ESP - tot pe o suprafata cu aderenta redusa bracat puternic si apasat pedala la fund ( si se aprinde intermitent becul de ESP la bord semn ca functioneaza si de asemeni simti cum masina iti taie din gaz si te mentine pe traiectorie. Ceea ce se intampla de fapt este: rotile de la interiorul curbei iti sunt incetinite pe cand cele dispre exteior accelerate. ASR - ii dai gaz si dai drumu la ambriaj si nu are voie sa plece cu scart...iti taie gazul ca sa ai aderenta maxima ( daca aveti de optat intre o masina care are ASR si una cu ESP luati cu ESP ca practic acesta inglobeaza intr-o anumita masura ASR)> AC - aer conditionat. Toata lumea stie ca trebuie sa bage frig in masina. Dar daca afara sunt 16 grade cum testati functionalitatea lui??? Il porniti il lasati 3 min si apoi va duceti sub capota la teava de aer si trebuie sa fie bocna si condensata. DACA nu functioneaza cum va dati seama care e motivul. Motivele pot fi 2. Sa nu mai aiba freon sau sa nu mai mearga com presorul ( sa nu cupleze). In momentul in care actionati AC motorul trebuie sa scada in turatie si sa se auda un click. (cupla care "cupleaza"). Daca nu-l auziti il puteti si vedea. In general in partea cu curelele de distributie in partea inferioara exista o "rotita" argintie care mai are o "rotita" cu dinti pe deasupra si care in mom in care dati drumul la AC se "pupa" se imbina si se rotesc impreuna. TO BE CONTINUED TONIGHT...,mai am de scris circa 7 pagini dar have to go...o sa continui.
    1 point
  27. Inainte cand diferenta intre smf si dmf era de minim 700-800 ron era o economie, insa acum diferenta de pret intre smf si dmf este de 200 ron, deja consider ca nu mai merita din cauza micilor inconveniente date de smf (vibratii la pornirea de pe loc, si uneori un sunet care se aude slab).
    0 points
  28. Ai pus punctul pe i Deja imi vine sa ma dau la ea ca imi ofera senzatii prea misto la 3000 dar ma abtin imediat. Cu siguranta consumul o sa creasca dupa rodaj datorita regimului de condus..altfel,daca merg babeste pot sa scot consum bun dar nu mi-am propus asa ceva..imi luam 1.9 tdi sau 2.0 sdi si nu aveam treaba..mie un consum mediu de pana in 10-11 in oras mi se pare decent.
    -1 points
  29. problema mea incepe chiar cu inceputu :ceuameni: .. nu am cablu de diagnoza.am sa incerc sa vb cu cineva sa-mi faca si dupa aia ma apuc si eu de mapare.eu am un consum de 10,5% afara la o viteza de croaziera de 140km/h.daca cumva reusesc sa scad 1 litru as fii super multumit.momentan sunt multumit
    -1 points
  30. La faza cu consumul de ulei mai sunt topic-uri pe aici cu asa ceva dar sa stii ca nu se prea vede pe esapament daca consuma ulei cel putin si la mine manca inainte de segmentare 1 litru la 2000 km, am pus chiar diferite carpe albe sa vad daca ramane ceva pe ele la accelerari si erau curate in schimb erau blocati segmentii de ungere pe piston. Il arde asa de frumos ca mai deloc nu se vede la fum, doar daca faci o accelerare brusca in sarcina...dar trebuie vazut de si cum. Ca si consum este ok mai ales ca si eu cu 100 lei fac 500 de km, oricum zilele acestea termin testul la consum dupa noua modificare a hartii...insa va pot spune in mare parte ca am pus de 370 lei gaz (dupa bonuri, 158 litri) si am pana in prezent 1580 km dar inca nu e pe rosu...iar cand trece pe rosu mai fac in jur de 200km. Traseul a fost unul destul de greu sa spun asa Sighet-Cluj-Tg. Mures-Brasov(vreo 4 drumuri de Busteni-Brasov, Brasov-Predeal-Rasnov-Bran si retur acelasi traseu)-Targoviste-Pitesti-TRANSFAGARASEAN(oprire peste tot pentru poze, peisaj...)-Tg. Mures-Bistrita-Sighet. Un drum nu tocmai lin si viteze de 120 ci si serpentine si munti de urcat....insa ma astept la un consum de 8,5-9,5. Va anunt la sfarsit exact care a fost consumul.
    -1 points
  31. Deenman - Mi-ai adus zambetul pe buze Deci sa o dau de pomana de maine , daca tot nu am schimbat nimic la ea inseamna ca e o masina cu probleme M-ai amuzat ! Apropo de acele necesitati de care zici ca le mai are masina , care sunt alea atat timp cat masina nu le cere , nu se defecteaza , nu are nimic aprins in bord etc ? Sa ma apuc eu de stricat ca sa aiba necesitati sau cum trebuie procedat ? Da , am schimbat distributia , placute de frana , ulei si filtre , astea sunt lucruri firesti odata ce fac km , masina o am de 1 an de zile , am facut 60.000 km fara investitii in ea , in sensul de cazut injectoare , cazut egr , cazut turbina sau eu mai stiu ce probleme , masina are tester facut la reprezentanta , toate functioneaza in parametrii normali , acum unde e problema ca nu inteleg , uhh chiar m-ai amuzat ! Cascadoru - Asta ziceam ca sunt impacat cu ideea ca o tin eu pana fac 3-400.000 km in bord , pentru ca in regimul in care eu folosesc masina nu voi avea probleme sigur pana la acei km , singurul lucru probabil va fi ambreajul care il voi schimba cand va incepe sa fie problema , in rest de ce sa o dau la pret de masina de bisnita cand nu ma sacaie nimic la ea sa traga a vanzare " urgenta" cum mai vad unele titluri in anunturi , sa fim seriosi o pastrez linistit eu decat sa o dau la bani de bisnita si cand face 3-400.000 km o vand cu 6000 euro si nu imi mai pare rau nici o secunda , daca ii iau si pe aia daca nu o dau de pomana ca sincer daca mergeam cu maxi taxi 200.000 km ma costa mai mult deci asa ca isi scoate banii masina la mine facand km ! O zi buna tuturor ! Snack - Nu olx /autovit sau alte site-uri imi dicteaza pretul masinii mele , doar eu stiu cat valoreaza masina mea si de ce pun pretul ala la ea , altfel o pastrez , nu imi dicteaza nimeni cat sa cer pe un lucru care este proprietate personala , aaa ca nu se vinde la pretul ala nu e nici o suparare , o pastrez repet , nu o dau unuia de buna la 10.000 euro , sa cumpere masina de bisnita la banii aia , sa se apuce de bagat bani in ea si apoi sa vezi cum se plang de masini cu pretul pietei sau sub pretul pietei !
    -1 points
  32. Esti sigur ca e de la nivelul uleiului in motor si nu e vorba de semnul pt presiune ulei?!!!!! E cam ciudat ce descrii, eu cred ca e becul de presiune ulei. Ce ulei ai bagat in motor? nu mai circula cu masina, calezi motorul.
    -1 points
  33. Materialul din care e facuta noua axa cu came este cu mult mai dur decat cea oem? sau difera doar grosimea/profilul? Intreb pt ca daca e mai dura, se folosesc tacheti speciali?
    -1 points
  34. Am tsi din 2014 cbza, rodaj facut ca la carte. Uleiurile folosite doar castrol edge LL 5w30 titanium. Intotdeauna forje a primit doar cu motorul cald, primul schimb la 13000, al doilea la 21000(deci uleiul a stat 8000km in masina) acum am 25000, si tot la un an sau max 13000 vreau sa fac schimbul de ulei, mentionez ca eram la program de 2 ani sau 30000, dar asa ceva mi se pare inuman ptr motor. Fac drumuri scurte in general 6-7 km, Consum ulei zero, cum a fost joja dupa schimb, asa este si peste un an. Sigur ai motorul defect.
    -1 points
  35. Kodiaq RS a fost deja confirmat cu BiTDI-ul de la Passat (240 hp & 500 Nm).
    -1 points
  36. Asa zici unei masini care face km pe autostrazi in strainatate , se trage de ea mergand nu ?! Bine , nu mai continui discutia ca e offtopic !
    -1 points
  37. Normal ,la relanti temperatura scade pe gerul asta
    -1 points
  38. E normal și logic dacă te gandesti la cat de frig e afară ca sa scadă când sta la relantii. .apa aia se răcește. ..
    -1 points
  39. Am inteles ca exista posibilitatea anularii dpf si egr, a mai facut-o cineva, poate afecta in rau functionarea masinii sau poate cauza alte probleme ? Merci
    -2 points
  40. Foarte tare colegu' Marius, ai dreptate, mai bine vb cu cei de la VW sa manareasca mai bine softurile sa nu ii mai prinda astia, ca sa ramanem sanatosi.Daca citeai si postarea mea anterioara am spus ca am schimbat egr acum 2 luni cca 4000km.Daca pt tine Egr este consumabil si se schimba de 2-3 ori pe an....nu stiu ce sa zic. Legat de partea cu sanatatea si poluarea ma abtin de la comentarii. Bafta !
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!