Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.01.2017 în toate secţiunile
-
5 points
-
2 points
-
2 points
-
Poate e mai bine sa cumperi de la mag.auto dupa talon.Antigelul e bine sa il schimbi tot.Daca golesti circuitul 1L de completat ar trebuii sa ajunga.1 point
-
Ion,eu am un prieten la porsche Romania si el mi-a spus ca in urma update-lu nu iti afecteaza nimic, informatile pe care le ai cred ca sant gresite, aici si pe internet fiecare posteaza ce ii convine si ce nu ii convine dar nu a venit nimeni cu ceva concret si nu va zice nimeni nimic repet in germania vw nu se joaca cu autoturizmele la oameni ca le pateste autoturizmele de noi aici sant legi care se respecta si care se iau in considerare inainte sa fac update ma-m informat bine in romania am vb pe aici in stanga in dreapta si tot asa. La injectoare pe sus pe unde vin conductele sau ce vine iti pune niste chesti sa iti dea mai putina motorina nu stiu cum sa la numesc am hartia de la ei cu ce au facut acolo la filtru de aer iti pune inca o sita sa purifice mai bine si dupa iti regleaza chipul sa recunoasca toate astea aplicate la motor atata tot nimic al ceva asta inseamna update eu cel putin asa am inteles din pozele prezentate si explicatile de acel maistru la service. tot asa eram si eu cu inima cat un purice dar ma-m interesat unde trebuie si am facuto,aici sant reguli stricte daca nu faci update nu iti mai da tuv si iti da si placuta rosie direct (placuta: in germania sa circuli in orasi iti trebue de la politie in urma certificatului de inmatriculare in care iti spune daca poti sa circuli cu masina in orasi, in urma inspectiei tehnice de poluare si primesti placuta verde pentru orasi si ori unde,placuta galbena si rosie iti interzice sa circuli in orasi ,nu mai in afara orasului cam asa sta treaba cu placuta) am sa tetin la curentcu ce se intampla cea ce nu cred, eu circul zilnic cam 50 de km multa bfafta daca e sa faci.1 point
-
eexcalade....turbina care o am nu e aia care o aveam pe masina cand am venit la tine....am pus alta .si da .are reglaje de fabrica ,nici nu le am atins,pasta de pe filet o confirma am probat 3 turbine sh si una reconditionata...toate cu reglaje de fabrica am incercat sa scurtez tija dar nu mi a iesit de nici o culoare,masina trage la fel turbinele nu aveau cum sa fie defecte...le am vandut si nici un cliet nu m a sunat sa mi zica ca turbina ii incarca tarziu1 point
-
1 point
-
Obligatia update-ului exista in tarile normale, pentru ca mergi cu o masina care nu intruneste normele de poluare declarate de producator. Deci trebuie sa intri in legalitate pentru circulatia pe drumurile publice. Iar ca sa intri in legalitate, VW iti ofera solutia update-ului. Cealalta alternativa ar fi sa o tragi pe dreapta si sa te judeci cu VW, pt. ca ei sunt vinovati pt situatia asta. Poate abia atunci ar constientiza mai multi ceea ce a facut VW si in ce pozitie dificila isi pun clientii.1 point
-
Am facut update-ul, inainte sa fac asta am vb. cu seful de servis de la reprezentanta vw Frankfurt timp de 30 minute in care mi-a explicat toate amanuntele pe hartie si mi-a aratat pe calculator poza cu poza ce inseamna acest update.In final am inteles despre ce este vorba. Ia-m spus si eu ca am vb. cu o cunostinta si ca acest update afecteaza performantele motorului,dupa care imi raspunde el..nu stiu ce informatii aveti dar noi ca si reprezentanta vw nu putem sa stricam autoturizmele afectate cu problema asta,finca oamenii au platit o masina cu performantele care stau pe cartea masini si talon, am crezut ce mi-a spus finca aici un test sa vezi puterea motorului si altele costa 300 sau 400 euro in care iti arata exact performantele masini (am sa fac si testul pentru linistea mea). am testat masina dupa update ieri pe strada in orasi pe autostrada si pe ceva munte in urcare si nu am vazut nici o schimbare trage la fel de bine ca si inainte singurul lucru care am observat este mai zgomotoasa in rest nimic alceva din cauza ca pe injectoare se instaleaza ceva nu stiu cum sa le spun in limba romana. In rest nu stiu ce sa va recomand cel putin la mine nu este nici o diferenta la motor ramane la intelegera fiecarui cum vede acest update eu sant lamurit si linistit.1 point
-
Mai mult e 35k nu as da pe Kodiaq. Asa vad eu problema. Preturile masinilor noi au luat-o razna oricum. Sunt prea sus acolo.1 point
-
Kodiaq Sportline vine în standard cu tracțiune integrală, iar gama de motorizări este similară cu cea disponibilă pe Kodiaq și include două unități pe benzină: un TSI de 1.4 litri și 150 CP cu care Kodiaq ajunge de la 0 la 100 km/h în 9.8 secunde și oferă un consum mediu de 6.8 litri/100 km, dar și un motor TSI de 2.0 litri și 180 CP. În plus, există un motor diesel TDI de 2.0 litri, disponibil în versiuni de 150 CP și 190 CP. sursa: automarket.ro 1.4 TSI Sportline e ceea ce trebuie1 point
-
8 este carcasa aerotermei cu totul, nu este vreo clapeta. Mai degraba ai caloriferul infundat.1 point
-
Da, am fost prin Poiana, la o plimbare. Nu stiu ce ai mai apucat sa vezi din culoare, ca masina era alba cam toata E ok masina acum, dar am pregatit niste chestii grave pentru anul asta. O sa postez aici cand vin toate piesele.1 point
-
Azi am reusit sa montez scutul metalic. Toata operatiunea a durat in jur de 40 min, Scutul se potriveste perfect, masina avand gauri tehnologice filetate in sasiu. S-a renuntat la "tentativa" de scut de plastic (deflectorul de pietre) cu care a venit masina din fabrica, scutul de metal acoperind si zona protejata de cel de plastic. Din pacate, nu am reusit sa fac decat 2 poze, slabe calitativ atat din cauza telefonului cat si a luminii f. reduse (spre seara si sub masina ridicata pe elevator). Sper totusi ca va puteti face o parere. Cu alta ocazie si in alte conditii voi incerca sa fac alte poze. Ca si observatii, din coletul scutului a lipsit unul din cele 5 suruburi (cu rosu in poza) - a avut mecanicul si l-am pus, iar dupa montaj, au ramas 2 holzsuruburi din dotarea masinii (albastru in poza) deoarece scutul nu are gaurile care sa se pupe cu cele ale masinii (una din gaurile lipsa este in zona verde din poza). In alta ordine de idei, mi-a "cazut" in mana un telefon HTC one ME al unui coleg, care conectat prin mirrorlink la Boleroul din dotare face full mirror - 1:1 - adica ecranul HTC-ului este proiectat 1:1 pe display-ul masinii si orice aplicatie ce ruleaza pe telefon este afisata pe ecranul din masina. Am testat inclusiv iGO, youtube, maps, call, filme, radio si totul este afisat pe bolero inclusiv in mers. Indiferent unde operezi, ecranul telefonului este activ, adica telefonul poate fi operat atat de pe ecranul propriu cat si de pe ecranul masinii. Singurul dezavantaj este ca daca folosesti aplicatiile din telefon (inclusiv navigatia iGO) nu poti asculta radioul masinii. Daca ai radioul pronit si iGO pe telefon conectat la bolero, cand primesti indicatii de navigare se intrerupe radioul si nu mai porneste. Referitor la posibilitatile de conectare ale HTC, am mai citit cate ceva si se pare ca androidul de pe HTC este un android aproape pur, ceea ce face posibila redarea full pe alte dispozitive (sunt si cateva videoclipuri pe youtube in care be bolero se conecteaza cu HTC); am avut si o discutie cu cineva de la service care mi-a confirmat ca stia ca telefoanele HTC mai noi (care stiu mirrorlink) se vad 1:1 pe bolero.1 point
-
1 point
-
Long time no see, again... Juma' de an defapt si 20.000+ km fara probleme. Singurul scare'ish a fost zilele trecute cand am ajuns la incarcator cu acumulatorul la 2% dupa ce am parcurs 100 km pe ploaie, 2 oameni si 24°C in masina. Viteza maxima la 2% era cam 60 km/h. Am realizat recent ca modul in care conduc eu masina e total neadecvat motorizarii pe care o are. Pana acum toate masinile pe care le-am avut au fost TDI'uri care sunt facute pentru drum intins, si se pare ca golful meu sufera daca e supus unui stil de condus asemanator. Fiind printre primele golfuri electrice de pe piata asta a' meu nu are pompa de recirculare a caldurii reziduale de la motor si toata caldura e produsa cu rezistente electrice. Asta, combinata cu un stilul meu de condus, unde una din pedale trebuie neaparat sa fie apasata, si regenerarea este intotdeauna la maxim chiar si in situatii in care pot sa fac coasting, duce la scaderea range'ului cu aproximativ 30%. @Aerofan Am petrecut si eu 3 zile cu un i3 si nu mi-a placut deloc directia si rigiditatea masinii. Directia mi s-a parut foarte light si feedback minim indiferent de viteza de deplasare. Dupa prima zi de condus m-am obisnuit cu directia dar nu mi-a placut. Ca masina de oras e super, e mica, incapatoare, capota e scurta, pozitia la volan ridicata, si usile's mari. La drum lung e rigida si directia e stupida tot timpul (parerea mea). Am facut 185 km cu acumulatorul de 94 Ah. E-Golf'ul are servotronic si se comporta ca oricare alt Golf. La Model S e la fel. E exact asa cum trebuie sa fie. video-1461673921.mp41 point
-
Pot sa-ti recomand doar in Bucuresti un atelier la care am apelat in mai multe randuri - cu rezultate foarte bune: https://turbocon.ro/tinichigerie-pdr/ Merita sa faci drumul pana acolo. Eu am mers din Brasov1 point
-
Salut 1,6 FSI 115 cp. e super masina cod motor BAG. Consum mix 8,5 Salut, Vreau sa schimb touranul, momentan am un 1,6 Fsi ideala masina, dar am inceput sa fac mai mult de 20 k km pe an si vreau un touran dar cu motor de 125 kw (175 cp) ce cod motor recomdati sau daca sunt posesori de acest model Desigur ca il caut cu DSG ....1 point
-
Esti in Romania, nu? Atunci faci ce vrei, ca asa e treaba pe aici.1 point
-
MDa, un grafic care nu arata nimic. Era elocvent sa fie 2 grafice, unul inainte si unul dupa. NU te obliga reprezentanta, dar peste cativa ani, o sa te oblige RAR-ul si statiile ITP.1 point
-
In Romania posibil sa scapi, in tarile cu apa calda nu scapai.1 point
-
1 point
-
pt sters sticla e mai bun unul cu fir scurt, tip waffle pt tabla, prosop de uscare . vezi specificatii de densitate/mp, dimensiuni si pret si i fc de asta alegi. Rutina mea de spalat e cam asa: - aplic spuma activa - clatesc -- in functie de spuma si gradul de murdarie, poti da un jet inainte, sa dai jos mizeria groasa. apoi spuma si clatire. - aplic spuma activa -- de ce a doua oara? - aplic manusa microfibra pe caroserie -- ar trebui sa dai cu un sampon in loc de a 2-a spuma, samponul are propr mai bune de lubrefiere cand speli "cu atingere" - clatesc cu apa cu osmoza - e bine ca o ai, nu e musai. daca ai o ceara aplicata, ajuta la stergere. sau poti lua o "ceara lichida" ce o pulverizezi si clatesti, ajuta sa fuga apa de pe panouri inainte de a sterge. mai putina apa de sters si mai rapida uscarea vara, sa nu ai pete de calcar. - sterg cu pielea de caprioara. -- prosop , sa nu zgarii.1 point
-
Eu folosesc bine mersi becuri narva din martie anul acesta. Inainte am avut toate prostiile, becuri cu bulb albastru pe ploaie si ceata erau varza, noaptea daca ploua nu vedeai nimic cu ele nici pe scurta nici pe lunga. Cu astea vad destul de bine, farurile reglate corect, nu mi-a dat flash nimeni niciodata, sunt foarte multumit de ele. Nu imi mai iau niciodata becuri cu sticla colorata, sunt o porcarie, ar trebui retrase de pe piata. http://www.emag.ro/set-2-becuri-auto-cu-halogen-pentru-far-narva-h7-range-power-12v-55w-483392000/pd/D6GRLBBBM/1 point
-
1 point
-
A avut extinsa la 5 ani de cand a fost cumparata de noua. Si eu tot din Germania credeam ca o sa iau dar a aparut asta la un pret ok, am verificat-o si am hotarat s-o iau. Am luat-o de la un particular care o lasase in consignatie la WeltAuto sa ii gaseasca ei clienti.1 point
-
1 point
-
De fapt cat ar costa o incarcare? Este corect sa zic ca ar trage pana la 22kWh asta insemnand cca 10lei? Asta ar insemna cca 300 lei pe luna pentru cca 4000 km parcursi (daca se merge cu masina zilnic 130km). Comparativ 4000km pe benzina ar fi undeva la 350 EUR. Avantaj 280 EUR / luna, 3400 EUR / an. Asta daca o incarci la priza ta si platesti curentul. Daca nu platesti curentul mai castigi 800 EUR / an.1 point
-
ia legatura cu http://vwforum.ro/user/74110-eexcalade/1 point
-
Incearca sa iei legatura cu colegul http://vwforum.ro/index.php?showuser=2306 Cat despre serivce-uri serioase in Pitesti...nu stiu, eu nu cred sa existe. Sau depinde ce intelege fiecare prin sriozitate. Daor sa dea cu cheia si pistolu, apoi cu ciocanu ca sa unga...pana schimab una-doua piese...Mai bine te lipsesti. Pentru treburi clare unde nu au ce strica mai apelez la niste baieti. Dar in rest nu am de gand sa platesc sa fiu tratat cu superficialitate pe aici si privit ciudat doar pt ca vreau ca masina mea sa fie in parametri. Asa ca atunci cand e cazul apelez la judetul vecin Valcea: Nurvil (VW) si Enduro(Skoda). Ultima data am incerca si dealerul Skoda, Enduro pe motivul unui pret bun (mai bun ca la Nurvil) si a unei programari rapide. S-au dovedit seriosi, si inginerii de service orientati catre a face o treaba buna si a multumi clientul. In plus poti sa te invarti pe langa masina... Prefer asa decat sa ma rog de nea meseriasu...1 point
-
1 point
-
@Misu TDI daca vrei sa stai cu adevarat linistit verifica si daca bujiile sunt ok, adica scoate cite o bujie pe rand si alimenteaz-o, ea trebuie sa se inroseasca toata, prima data varful (in citeva secunde) dupa care treptat pina in spate. Daca se incalzeste doar partea din spate inseamna ca trebuie schimbate .....Succes !!!1 point
-
Dupa aceste zile friguroase care speram ca au trecut, pot sa va spun urmatoarele: -bujiile exista si functioneaza - nu ies din functiune daca se depasc 2500rpm -dupa 15 sec de la pornirea motorului se activeaza una singura -dupa alte 15sec se activeaza celelalte 2 si se stinge prima -dupa alte 15 sec se aprinde din nou prima astfel incat acum functioneaza toate 3 -daca se aprind farurile(scurta, lunga), daca se cupleaza aeroterma pe treapta mare, daca se cupleaza dezaburitorul de luneta inainte de activarea tuturor celor 3 bujii, ramine activa una sau max 2 bujii -daca sunt toate cuplate si se mai cupleaza alti consumatori cum au fost cei de mai sus si motorul este la ralanti una sau 2 ies din functiune -dupa ce temp apei a ajuns la 55 grade se opresc automat toate bujiile Toate acestea au fost observate pe masina din semnatura.1 point
-
am folosit si eu VMO si acum sunt pe VPD. Nu vad o diferenta semnificativa intre cele 2. Eu l-as cumpara pe cel mai ieftin pe care il gasesc. Ambele presupun ca sunt mai bune decat castrol. Mai mult daca uleiul se numeste VPD, eu cred ca acest ulei a fost gandit special pentru PD, nu ? (consumul de ulei este mai mic la VPD, cel putin in cazul meu)0 points
-
a....unde e pompa asta de benzina ? dar filtru ? am dat masina unui prieten , a mers la drum intins , in drum spre roman-bucuresti ,pe la urziceni , i s`a luat acceleratia , motorul s`a oprit , si n`a mai pornit . ce poate fi ? bobina ? sau filtru de benzina ? pompa de benzina ? cureaua de accesorii , electromotoru , alternator par in regula .-1 points
-
salutare detin o unitate rns 510(replica) si am ca program de navigatie IGO. as vrea sa va intreb daca aveti cunostinta cum as putea sa actualizez hatile, atat pt Romania cat si cele pt Europa.-1 points
-
Al Bundy , pana nu vor face un soft fara sa afecteze cu adevarat masina si performantele ei , nu va exista " obligatia" de a accepta update-ul , da , va exista peste cativa ani aceasta " obligatie" , ca atunci posibil dupa multe masini care sunt pe post de cobai acum , sa reuseasca sa faca un soft care chiar nu va afecta nimic la masina , inclusiv performantele , iar atunci o duc de drag la update , momentan dupa update cad injectoarele , cad egr-uri , cade calculatorul masinii , deci cine vrea sa riste , eu imi stiu drepturile si nu sunt obligat de absolut nimeni sa fac acest update , cine se "sperie" asa usor de niste vorbe sa se duca linistiti la update , fiecare alege cum sa cheltuie banii lui , eu nu il cheltui cu firma VW pentru greselile lor !-1 points
-
Esti sigur ca e de la nivelul uleiului in motor si nu e vorba de semnul pt presiune ulei?!!!!! E cam ciudat ce descrii, eu cred ca e becul de presiune ulei. Ce ulei ai bagat in motor? nu mai circula cu masina, calezi motorul.-1 points
-
Am condus golf ajm (banuiesc ca e mai usor decat un passat) si sa stii ca trage foarte bine, te baga in scaun si poti sa depasesti bine cu el. Evident comparat cu alte masini de 100-130 CP. Ai facut vre-un log in mers sa vezi cam ce presiune face turbina ta/egr/debimetru? intai pune masina ta putin la punct, vezi injectoarele, avansul, si ce ti-am mai zis si sunt sigur ca si a ta o sa trada destul de bine. Daca ii mai faci si un soft de +30% din putere ai ajuns la 150 CP arhisuficienti.-1 points
-
Laurentiu referitor la telescoape sa stii ca in urma cu 1 an jumate am schimbat si eu toate 4 telescoapele, cele vechi de pe masina (in special cele de pe spate) le puteam apasa foarte foarte usor, chiar cu 1 deget, si reveneau putin mai incet ca ale tale, si au fost praf! Imagineaza-ti ca iei o denivelare nu groapa, telescopul trebuie sa lucreze rapid, sa fie pregatit pt amortizarea urmatoarelor denivelari, daca el e comprimat la urmatoarea groapa nu mai amortizeaza cum trebuie asa ca arcurile preiau munca grea. Amortizoarele noi, le-am impins de abia cu 2 maini in pamant, asta ca sa faci o diferenta.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00