Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.01.2017 în toate secţiunile
-
Long time no see, again... Juma' de an defapt si 20.000+ km fara probleme. Singurul scare'ish a fost zilele trecute cand am ajuns la incarcator cu acumulatorul la 2% dupa ce am parcurs 100 km pe ploaie, 2 oameni si 24°C in masina. Viteza maxima la 2% era cam 60 km/h. Am realizat recent ca modul in care conduc eu masina e total neadecvat motorizarii pe care o are. Pana acum toate masinile pe care le-am avut au fost TDI'uri care sunt facute pentru drum intins, si se pare ca golful meu sufera daca e supus unui stil de condus asemanator. Fiind printre primele golfuri electrice de pe piata asta a' meu nu are pompa de recirculare a caldurii reziduale de la motor si toata caldura e produsa cu rezistente electrice. Asta, combinata cu un stilul meu de condus, unde una din pedale trebuie neaparat sa fie apasata, si regenerarea este intotdeauna la maxim chiar si in situatii in care pot sa fac coasting, duce la scaderea range'ului cu aproximativ 30%. @Aerofan Am petrecut si eu 3 zile cu un i3 si nu mi-a placut deloc directia si rigiditatea masinii. Directia mi s-a parut foarte light si feedback minim indiferent de viteza de deplasare. Dupa prima zi de condus m-am obisnuit cu directia dar nu mi-a placut. Ca masina de oras e super, e mica, incapatoare, capota e scurta, pozitia la volan ridicata, si usile's mari. La drum lung e rigida si directia e stupida tot timpul (parerea mea). Am facut 185 km cu acumulatorul de 94 Ah. E-Golf'ul are servotronic si se comporta ca oricare alt Golf. La Model S e la fel. E exact asa cum trebuie sa fie. video-1461673921.mp44 points
-
AM dat comanda la Sportage si va stau la dispozitie pt detalii, daca ajuta. Ca preturi, Kuga si Sportage sunt cam la acelasi nivel, sensibil sub Ateca/ Tiguan. Kuga nu mi-a placut la interior si are un 4x4 inferior lui Sportage. Buget de Tiguan nu am. Sportage diesel 185 cp 6AT (hidramata si mod selectare ECO/ Normal/ Sport) 4x4 (cu lock + mod coborare + asistenta urcare) GT Line + optionale minore dar necesare (senzori, degivrare parbriz, upgrade audio JBL/ Harman), frana electrica pe buton (altfel ai o pedala micuta !), xenon adaptiv, upgrade ecran NAVI (de 8) + DAB (se trece la radio digital !) => pret de lista 30778, se aplica 4% discount. Nu include (dupa ce le-am pipait bine): trapa, reglaje electrice scaune, deschidere inteligenta portbagaj, sisteme pt sofer (doar Lane assist e in pret si mai e ceva cu o camera pt radare/ indicatoare de viteza & shit). ACC nu exista deloc la Kia. Garantie 7 ani. Motor diesel pe lant, o varianta mai veche revizuita (nu voiam experimente). Venit de pe DSG6, cutia Kia mi-a placut mult, sa zic ca face 90% din ce face DSG (la nivelul meu de perceptie si utilizare). Mai putin frana de motor, imi pare. Echiparea Style ar fi fost suficienta (partial piele, jante 17 etc), dar upgrade-ul la GT Line e doar 900 Euro - jante 19, anvelope Conti 5 (!), 2 evacuari (active !), padele pe volan, piele perforata, volan sport tesit, faruri ceata cu 4 leduri "ice-cube, pedale aluminiu (fara footrest !!!), multe brizbrizuri etc. LE: rigiditate cu jantele de 19 - la test, vanzatorul m-a pus sa dau cu ea prin gropi, guri de canal etc. M-am simtit ca pe perne, comparativ cu 17 pe agregatula actual care are si suspensii sport.4 points
-
Merg cam amestecat. Din 18000 km pe an, sa zic ca 6000 - 8000 sunt in afara, restul in buc.Nu am drumuri scurte, minim 30-45 min, motorul apuca sa se incalzeasca. Acum, indiferent de cum as merge, atat de mult ulei nu este normal sa fie consumat3 points
-
2 points
-
Voinea (cel care a infiintat forumul) a mentionat ca a schimbat ambreiajele la cateva luni de la achizitionarea a unui Golf Sportvan nou, apoi in topicul de dsg 7 mai sunt cu masini noi care au avut probleme..dupa 2014. E praf in ochi acel ulei pt ca prin definitie dsg7 dq 200 e cu ambreiaje uscate, spre deosebire de dsg6. Dsg6 are mai multe pg pentru ca e o cutie cu o vechime mai mare si e pusa pe mai multe modele. De curiozitate, se poate verifica si pe motor-talk.de unde era un sondaj cat de multumiti sunteți de cutia dsg6 sau dsg7. Majoritatea utilizatorilor erau nemultumiti de dsg7. Suntem off topic oricum. Nu recomand nimanui sa achizitioneze o masina cu gandul ca oricum are ea garantie si se rezolva. Cel mai bine se evita optiunile care sunt cele mai probabil surse de reparatii pe garantie. Nu suntem in vreo tara vestica, asa ca e de lupta cu garantia prin Porsche Romania...mai bine sa nu ai de a face cu ea.2 points
-
Pe CBAB sunt doua tipuri de EGR. De la sfarsitul lui 2008 (cand a fost introdus motorul CBAB) si pana la sfarsitul anului 2009 Valva EGR este montata in fata si este separata de racitorul de gaze. Din 2010 clapeta si racitorul sunt corp comun si sunt in spatele motorului (doar manopera pentru schimbare este 700 de lei). Pompa de ulei o reconditionezi la primul schimb de ulei si ai scapat de griji. Din punctul meu de vedere la tine se aplica povestea cu drobul de sare. Oricum la CBAB caurile cand a picat pompa de ulei sunt foarte rare. Am gasit pe internet doar doua cazuri, asa ca din punctul meu de vedere iti faci griji gratuit. Cauta o masina care sa iti placa, despre care sa ai informatii si apoi bucura-te de ea. Workaround-uri exista pentru cam orice. L.E. In ritmul asta nu iti iei masina. PD-ul are probleme cu pompa de ulei, CR-ul are probleme cu spanul la pompa de inalta, benzina nu are probleme dar consuma mult. Mergi cu taxi-ul, esti in siguranta si nu ai nici raspundere.2 points
-
2 points
-
Revenit: 9 saptamani jumatate de la achitarea masinii - a ajuns in Curtici Succes si rabdare tuturor @Luciosu eu zic ca daca in 10 saptamani va fi in Cluj, este 2,5 luni, deci da....3 luni groso modo - insa nu cunosc livrare cu perioade mai scurte in familia vag - si la Octavia cam tot pe acolo am stat, poate 2-3 saptamani mai repede la Octavia cred2 points
-
Ionut, nu se procedeaza asa - ca sa vedem unde este problema, trebuie facuta o diagnoza - sa vedem erorile stocate si un log in mers - se face cu VCDS-ul, sa vedem valorile presiunii turbinei, valori MAF, etc - mai mult ca sigur, problema nu este de la EGR... poate turbina - sa necesite o curatare, etc - dar acestea sunt doar presupuneri....2 points
-
Azi am reusit sa montez scutul metalic. Toata operatiunea a durat in jur de 40 min, Scutul se potriveste perfect, masina avand gauri tehnologice filetate in sasiu. S-a renuntat la "tentativa" de scut de plastic (deflectorul de pietre) cu care a venit masina din fabrica, scutul de metal acoperind si zona protejata de cel de plastic. Din pacate, nu am reusit sa fac decat 2 poze, slabe calitativ atat din cauza telefonului cat si a luminii f. reduse (spre seara si sub masina ridicata pe elevator). Sper totusi ca va puteti face o parere. Cu alta ocazie si in alte conditii voi incerca sa fac alte poze. Ca si observatii, din coletul scutului a lipsit unul din cele 5 suruburi (cu rosu in poza) - a avut mecanicul si l-am pus, iar dupa montaj, au ramas 2 holzsuruburi din dotarea masinii (albastru in poza) deoarece scutul nu are gaurile care sa se pupe cu cele ale masinii (una din gaurile lipsa este in zona verde din poza). In alta ordine de idei, mi-a "cazut" in mana un telefon HTC one ME al unui coleg, care conectat prin mirrorlink la Boleroul din dotare face full mirror - 1:1 - adica ecranul HTC-ului este proiectat 1:1 pe display-ul masinii si orice aplicatie ce ruleaza pe telefon este afisata pe ecranul din masina. Am testat inclusiv iGO, youtube, maps, call, filme, radio si totul este afisat pe bolero inclusiv in mers. Indiferent unde operezi, ecranul telefonului este activ, adica telefonul poate fi operat atat de pe ecranul propriu cat si de pe ecranul masinii. Singurul dezavantaj este ca daca folosesti aplicatiile din telefon (inclusiv navigatia iGO) nu poti asculta radioul masinii. Daca ai radioul pronit si iGO pe telefon conectat la bolero, cand primesti indicatii de navigare se intrerupe radioul si nu mai porneste. Referitor la posibilitatile de conectare ale HTC, am mai citit cate ceva si se pare ca androidul de pe HTC este un android aproape pur, ceea ce face posibila redarea full pe alte dispozitive (sunt si cateva videoclipuri pe youtube in care be bolero se conecteaza cu HTC); am avut si o discutie cu cineva de la service care mi-a confirmat ca stia ca telefoanele HTC mai noi (care stiu mirrorlink) se vad 1:1 pe bolero.1 point
-
Cu cateva pagini in urma, m-am jelit ca am stricat o unitate cu un FW foarte vechi. Orice am incercat eu de pe net nu a mers, crapand la diversi pasi. A incercat si utilizatorul Clodius de pe acest forum, dar nici el nu a reusit sa ii dea de cap, iar la ultima incercare s-a si blocat discul optic in unitatea RNS. Am intrebat in stanga si in dreapta si ca ultima solutie am trimis unitatea prin curier in jud. Alba, la Dl Nelu Cuntan - 0742 596 501 (sper sa nu fie considerata reclama). A fost nevoie sa rescrie mai multe firmware-uri de componente, dar rezultatul este ca acum unitatea are cele mai noi harti si merge. Nu sufera nici de battery drain.1 point
-
Sa ne intelegem: Kia GT pe 19 este mai rigida ca Ateca pe 19 - cei care nu au facut TD cu ambele e "can-can" parerea - Personal, la mine era diferenta de ~3k Ateca fiind mai mult ca Sportage, iar Tiguan venea cu derenta de 7,5k peste Ateca. @babanoana@yahoo.com Insa daca in bugetul tau, gasesti ceea ce vrei si iti doresti tu de la o masina, la acelasi buget, strict personal Sportage vs Tiguan, as alege Tiguan.1 point
-
Uite aici: Octavia 1.6 TDI DSG7, fabricatie Septembrie 2012 - 70k km fara probleme la cutie. Rulata 70% urban. Audi A3 sedan, 1.6TDI DSG7 (STronic), fabricatie Ianuarie 2016 - cutia schimbata in garantie la 50k km, cu probleme incepute la 35k - zgomote, zmucituri. Importatorul nu a acceptat schimbarea pe garantie decat in momentul in care masina era insuportabil de enervanta la condus, senzatia era ca se rupe in 2 cutia la schimbarile din 2 in 3 si invers.Masina folosita 95% extraurban - se vede si din rulaj. Deci ?1 point
-
Salut, Tu cauti, ca orice roman veritabil, mult bun si ieftin. Asa cum s-a mai spus, nicio masina nu poate atinge toate aceste 3 puncte concomitent. Eu sunt posesor de Passat B6, CBAB cu DSG. Cutia daca e intretinuta (schimburi de ulei si filtre), nu o sa te lase. Injectoarel la CBAB nu au avut probleme, decat sporadic. Pompa de ulei ca sa o reconditionezi te ajunge pana in 1000 de lei. EGR, DPF, actuator turbo, motor la clapeta de admisie, poate sa pice la oricare. Vrei CBAB dupa 2010 pentru a fi scutit de problemele cu pompa de ulei, dar motoarele peste 2010 au EGR corp comun cu racitorul de gaze adica un cost de aproximativ 2500-3000 lei, in timp la cele din 2009 EGR e in fata si costa 600 lei Valeo sau 1000 original. Cauta-ti o masina cu istoric la reprezentanta, 250.000 km, daca masina e intretinuta nu sunt multi km (sunt pe forum colegi cu ~400-500k km, fara probleme). Pentru o masina de 7 ani cu o medie de (minim) 40.000 km, cam asta e rulajul. Nemtii nu isi vor cumpara niciodata diesel pentru a merge cu el doar pana la supermarket sambata si duminica la teatru. Bineinteles, poti gasi si masina cu cati kilometri vrei tu, in Vitan. Costa 50 de euro. Succes!1 point
-
foarte bine , asa si trebuie , daca nu ai buget ptr o anumita masina cumperi cea mai buna alta varianta raport calitate / pret iar KIA e de departe nr 1 la acest capitol - cel mai mic pret cu cea mai mare garantie ptr ceea ce ofera masina bine ca ai renuntat la Kuga1 point
-
Este abur - de la diferenta de temperatura dintre gazele arse si temperatura exterioara si e normal fenomentul. Vezi ca C5-ul ala HDI, desi e CR, nu are FAP, e fara filtru de particule. Am acasa un 307 HDI fara FAP si e aceeasi poveste - nu scoate abur1 point
-
Mda, Paris, Atena, Madrid, Londra si mai erau cateva... Meanwhile, in Romania, "visam si pictam" MAC-uri. Asta cere piata, asta ne da importatorul.1 point
-
Bravo, foarte scurt timpul scurs. Mai face 5 zile din Cur-tici pana la tine. Hai cu poze cu "portocala mecanica" si cu topic si cu restul....1 point
-
Nu e 100% relevant faptul ca urca/coboara in trepte mari consumul caci acesta depinde de cat de tare apesi pedala de acceleratie, ci mai degraba la cat se stabilizeaza. Uita-te la consumul instant la o viteza constanta. Spre exemplu, la 80km/h in treapta 5 mie bordul imi arata consum intre 4-5L/100km, cam atat ar trebui sa fie si la tine.1 point
-
Ca sa rotunjim putin, cam 3 luni va fi fost asteptarea pentru tine, corect? @ToniM Pai 3 luni e bine, fata de estimarile initiale de 5-6 luni, care se vehiculeaza, mai ales ca e in configurarea aleasa de tine. De abia astept sa vad prezentarea, cred ca va fi prima pe forum!1 point
-
1 point
-
Salut. Consumul normal la relanti pentru 1.9TDI e ~0.5L/h. La 0.9-1.1L/h ar trebui sa creasca cand e cuplat compresorul. Motive pot fi multe de la compresor cuplat permanent pana la injector/injectoare defecte. Injectoarele le poti verifica cu VCDS.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@cristi511: era clar ca explicatia cu "regenerarea" e praf in ochi, ca sa ascunda ce nu stiu. Regenerarea nu se "comanda" decat cu motorul in parametrii de tempertaura, din ce am vazut la mine, apa si uleiul la minim 70 grade, altfel nu incepe sub nicio forma regenerarea. Continui sa cred ca e partea de electronica de pe turbina, ai simptomatologie identica cu ce am patit eu pe CBAB-ul de pe Passat. Initial, a fost eroare intermitenta, dupa care s-a generalizat (adica nu se mai stingeau martorii de "bujie incandescenta" si cel de "motor") Ref la remarca cu producatorul/grupul, nu as generaliza: am avut probleme cu CBAB-ul pe Passat, in schimb, tot cu CBAB-ul, dar pe Superb totul e perfect. Acelasi stil de condus, etc. Sunt doar piese care cedeaza mai repede, sau mai tarziu, din slabiciuni de asamblare, constructie, etc. Dintr-un lot de 100 de piese - desi sunt toate in tolerantele de acceptabilitate a parametrilor - realitatea de fabrica ne spune ca 20 din ele vor ceda mai repede decat celelalte 80. E doar chestiune de bafta, daca ai pe masina piese din cele "20" sau din "80". Important e sa cedeze in garantie.1 point
-
VW recomanda 15 k km sau 1 an, deci nu cred ca 12 k este atat de mult. Revenind la ulei, ce sa aleg?1 point
-
Omul spune ca vrea sa treaca de la aspirat la turbo si tot ii dati cu FSI-ul.. Nu stiu ce buget ai, dar cred ca in afara celui de 122 CP, alta varianta mai safe este sa treci la G7 si noile TSI-uri pentru a scapa de griji. Sau tot cu buget mai maricel - G5 GTI1 point
-
2 TSI, versiunea în 5 locuri: - 320NM livrabili în plaja 1400-3940 rpm, -vârful de putere se atinge la 3900 şi ţine până la 6000 rpm, -V max 207 km/h, -sprintul de 100km/h se face în 8 sec., - consumul mediu este de 7,4l cu 6.4 extrurban şi 9.1 urban -emisii CO 170 gr -masa cu tot cu şofer începând de la 1695 kg -coeficient aero 0,331 point
-
1 point
-
Codul de eroare corespunde unei defectiuni la motorasul pas-cu-pas care comanda geometria variabila la turbina ... Ceea ce ar explica lipsa de putere. Ar putea fi doar o tija intepenita, inghetata ... Sau nu.1 point
-
1 point
-
Din pacate ,multi dintre noi luam masinile cu aprox 200 mii km ,cand incep problemele1 point
-
Nu la Mlada Besides the ŠKODA KODIAQ, the ŠKODA models SUPERB and YETI currently run off the production lines at the Kvasiny site. http://www.skoda-auto.com/en/news/2016-10-18-kodiaq-production-launch-in-kvasiny Actualul Yeti nu e pe MQB, in timp ce restul masinilor facute acolo sunt pe MQB. In orice fabrica, cel mai mare timp se pierde la change-over-ul liniei. In cazul de fata eficienta e scazuta datorita change-over-ului dintre MQB/non MQB si intre diferitele modele. Discutia de fabrica/procese fabricatie e lunga si OT aici, daca vreti in alta parte...e mult de spus1 point
-
1 point
-
A fost evaluata la 14000 dupa ce a fost verificata vreo 2 ore in service de marca ( si nu de la VAG) si am luat 12000 E iar astalalta cerea 24500 si am luat-o cu 22000E. Am pastrat si anvelopele de pe cea veche care erau cumparate in Oct 2016 (865 ron per buc) si am dat-o cu cauciucurile vechi. O fi bine,o fi rau? Are 1 an garantie sau 15000 km la CV motor si susp pneumatica. Adevarul e ca nici nu prea m-am agitat sa caut chilipiruri sau marfa de la geambasi. Am facut cu ea Buc Cta de 2 ori iar odata Curtea de Arges (Vidraru) Constanta iar la mers pe A2 cu 130 km/h am scos 7.9 l/ 100 km. Sau cel putin asa arata CB. E mult mai silentioasa si mai bine inchegata la interior. Ceea ce imi lipseste din cea veche sunt scaunele care aveau sezutul mai lat eu avind peste 1.9m inaltime. Dar de aia exista ideea de compromis, nu-i asa?1 point
-
Masina a facut 10000 km de cand am luat-o(din Decembrie). din pacate astazi la 5 dimineata pe autostrzile noastre(venind dinspre Germania) la 130 km/h am dat intr-un crater, spre norocul meu nu a fost gheata/apa pe jos. din pacate cric cheie de roti rezerva nu am avut, asa ca Am avut de asteptat pana am rezolvat. Urmatorul "retrofit" va fi un cric cheie si rezerva. Intre timp mi-au venit si presurile originale: Mare grija la toti care circulati pe drumurile patriei mai ales pe ruta Sibiu-Nadlac.1 point
-
prea indicat nu e sa speli masina pe gerul asta. Incearca azi, e mai cald. Dar pe -10 nu e idee buna sa dai cu jetul cu apa calda, socurile de temperatura nu sunt bune pt lac/vopsea. Apoi vine partea cu chedere bocna si apa inghetata in tot felul de locase. Overall, not a good idea.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa o reparatie de 5000€ ai un consum de ulei de 700 ml la 3000 km si consideri ca lucrarea a fost facuta bine si poti avea incredere in service-ul respectiv ?1 point
-
Catalin (bibi1411), o idee de interior: ventilatie fata, incalzire fata, incalzire spate , ERGO-masaj sofer...... ai si trimurile din "filmul adevarat', wood pentru piele maro...... Ok,...., panouri usi cu "perdeluta',.... uite aici material OEM, si un citat din configurator B7; "fete usi din material cu ASPECT DE PIELE! Aceasta este o nota pentru cei care inca spun ca Passat-ul e .. o limuzina! La B8 am platit 3022,80 euro cu TVA pentru R line interior/exterior si scrie in configurator la W09: "capitonaj usi piele ecologica"1 point
-
Nu stiu de ce dar parca la 40k as prefera Touaregul ala alb fata de orice Kodiaq. Nu mi-ar fi rusine cu scaunele alea de stofa sincer. As putea sa trec peste.1 point
-
1 point
-
Ciudate sunt caile TSI-urilor! La mine nu a cerut niciodata completare de ulei.1 point
-
Nu stiu unde hostezi pozele insa eu nu vad absolut nici o imagine din cele postate in tot topicul.1 point
-
Sunt becuri cu bulb albastru (sau cel putin oparte din el) ceea ce pe ceata/ploaie/ninsoare iti creaza o stare de "vreau sa-l sparg cu ciocanu" pt ca nu lumineaza DELOC.1 point
-
salut,am rezolvat-o, o bloca ea dar nu ramane blocata este cert,asta a mea ramanea blocata la ce-l mai mic suflu prin ea ,am pus alta si merge de rupe si pe de alta parte am bagat si pompa de motorina in rezervor ca eu sunt patit pe vremuri crude de -20 -30 grade sa se cristalizeze motorina in rezervor si sa nu mai poata trage pompa de injectie,asa ca i-am facut putin tuning si merge de rupe,pe de alta parte i-am pus si un radiator de incalzire motorina pe tur si acum se ridica la 60 grade daca apa are 80 grade ,consum mai redus si trage mult mai bine.deci in principiu m-am tot jucat la ea.mai am de rezolvat treaba cu iq-ul sa-l maresc ca de am injectoare noi de 110 cai,si sa nu ma consume asa multicel.1 point
-
Nu neaparat pe high, de ex, la testele facute, si daca e dat pe 23 grade intra in functiune la tempe de -10 grade afara si sub 75 grade temperatura motorului.1 point
-
1 point
-
Atat am auzit de mult vorbit de stilul de condus incat incep sa cred ca nu stiu sa conduc. Ce poate fi diferit la stilu de condus atunci cand te duci cu 20-40 km/h, stai la stopuri, astepti sa iasa autobusu din statie ca altfel intri sub el si asa mai departe. Sa nu mai aud de "stilul de condus schimba radical consumul" pentru ca la un motor de 1-1.2 nu are cum. Consuma MULT si gata.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00