Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.01.2017 în toate secţiunile
-
Stopurile led culoare Cherry red montate si codate fara erori in bord Planuri de viitor must have : - Grila fata complet neagra momentan este cea cu insertile cromate - Praguri exterior R-Line - Ornamentele de la proiectoare negre la fel acum le am pe cele cromate - Inserti cromate praguri interior R-Line - Pedalele aluminiu - Upgrade la panoul climatronic - Puddle Ligths LED, acum sunt cele originale dar se vad cam slab - Schimbator viteze GTD Ma gandesc si ceva modificari minore la motor probabil chip tuning, un kit de inductie aer, DV+ si short shifter dar ramane sa cercetez nu stiu daca acel short shifter afecteaza cu ceva negativ asupra cutiei sau a ambreiajului daca a pus cineva imi poate spune cate ceva despre acesta? In rest posibil camera reverse pt RNS 315, incalzire in scaune , AFS pentru xenon, ar trebui sa schimb parbrizul ca este zgariat si vopsit capota sarit lacul in unele locuri.2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
Uite 2 masini mai jos. Sunt mai scumpe,dar ai VIN-ul in anunt si poti face o verificare: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-cc-ID7GiRr1.html#06c90a1288 https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-cc-ID7GjR6l.html#1dfb42c3991 point
-
Aproape orice se poate repara, dar pe 1.6tdi e DSG 7 cu ambreaje uscate care pica destul de des. Mergi pe manuala daca vrei 1.6tdi. 2.0tdi daca vrei neaparat automata.1 point
-
Kodiak Scout...din punctul meu de vedere asa trebuia sa arate de la inceput Deci: - The Skoda Kodiaq Scout is also fitted as standard with 19-inch alloy wheels specially created for this model variant. - The equipment and interior design are also tailored to the robust character. They are based on the Ambition trim level. The Skoda Kodiaq Scout comes with Off-Road Assist, a Rough-Road package with underbody and engine protection as well as a front and rear Park Assist. The generous array of standard equipment includes Driving Mode Select (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual, Snow), which can be used to control the engine, automatic transmission, power steering and air conditioning. Snow mode adjusts the ABS, ASR, ACC (where present) systems and the engine management to the specific conditions of the snow-covered or slippery road. Standard equipment in the interior includes a multifunction steering wheel, LED ambient lighting in ten colours, a Modular Infotainment Matrix (MIB) with eight speakers, - Ground clearance of 194 mm, it can even negotiate larger bumps with ease. It has a ramp angle of 19.7 degrees; the approach and departure angles are an impressive 22.0 and 23.1 degrees due to the short overhangs. In addition, the Rough-Road package, which comes as standard, protects against damage to the underbody, engine, brake and fuel lines as well as cables. When the road ends, the driver can select off-road mode simply by pressing a button - Motorizari 1.4 TSI 110-kW (150-PS) 4×4, top speed 197 km/h, 0-100 km/h in 9.8 seconds, combined consumption 6.8 l /100 km, 153 g CO2/km 2.0 TSI 132-kW (180-PS) 4×4, top speed 207 km/h, 0-100 km/h in 8.0 seconds, combined consumption 7.3 l/100 km, 168 g CO2/km 2.0 TDI 110-kW (150-PS) 4×4, top speed 197 km/h, 0-100 km/h in 9.5 seconds, combined consumption 5.3 l /100 km, 139 g CO2/km 2.0 TDI 140-kW (190-PS) 4×4, top speed 210 km/h, 0-100 km/h in 8.9 seconds, combined consumption 5.7 l /100 km, 150 g CO2/km Later edit: chiar mi-a suscitat interes varianta asta @kthor: ce zici de Kodiak Scout ?1 point
-
Pai si mai astepti raspuns de la altii? Daca vrei sa o ai inca 10 ani macar, fara DSG. Manualele au putine probleme si ieftin de reparat. Am un prieten care a abandonat un golf 5 parca din cauza ca s-a stricat cutia DSG si nu a putut sa o repare. Ca sa o inlocuiasca il costa vreo 2500 euro. Masina nu face mai mult de 3500 euro.1 point
-
1.5 benzinar nu are nici o legatura cu 1.5 diesel. Sunt motoare complet diferite, nu poti aplica cilindrul unic ca in cazul Bmw (care o foloseste doar pentru diesel btw).1 point
-
105cp euro5 a fost pana in primavara 2015, ulterior a venit 110cp euro6. In rest ar trebuie sa gasesti multe variante in banii aia, chiar mai noi si poate chiar cu mai putini km, succes1 point
-
Functionarea sub temperatura optima inseamna din start eficienta scazuta si necesar mai mare de combustibil. Avand in vedere ca un termostat + antigel nu costa foarte mult, zic ca merita sa le schimbi. Nu mai vorbesc de faptul ca si uzura e mai mare daca motorul functioneaza in afara regimului optim.1 point
-
Ideea este ca si la mine facea figuri 5, 10, 15 minute de la pornire, dar marti display-ul a fost "inghetat" timp de 3 ore, timp in care in masina aveam 24-25 grade. Am vorbit ieri la Porsche Timisoara, si m-au intrebat daca am facut un filmulet. Ei nu am facut marti, dar azi dimineata am facut: ora 10, -4 grade celsius, pornesc masina, porneste si bolero, reusesc sa derulez doua ecrane cu touch, cu miscari in reluare ce-i drept, dupa care "freeze", "mort", niciun raspuns. Doar butoanele laterale functionale. Mi-a facut programare marti, pe 31.01, la 11.20, iar daca atunci cand ajung nu se manifesta, va ramane peste noapte masina. Reiterez faptul ca anul trecut nu am avut nicio problema de acest gen, fiind super incantat ca nu m-am confruntat cu astfe de probleme.1 point
-
Am tot pus una alta pe masina si nu am mai scris demult, incep cu rotile de vara Mallory 17" Puddle Lights plus cover la oglinzi chrome matt effect si semnele de pe aripi R-Line Bara fata R-Line imediat dupa ce am luat-o de la vopsit, semnul VW glosy black si puse pe masina Volan R-Line cu comenzi la care a trebuit si calculatorul de coloana multumesc dn Al Bundy de ajutor1 point
-
Am facut recent revizia intr-un service normal, nu in reprezentanta a costat 790 ron cu tot cu manopera. Filtru aer, filtru polen(carbon activ), filtru motorina, filtru ulei, 9l ulei Castrol Edge LL 5w30, 507.01, filtre MANN Vorbim de un R5, BAC codul motor De mentionat faptul ca reviziile la zii sunt vitale pt. masina si functionarea ei in parametrii normali. Nu neaparat daca revizia e facuta in reprezentanta ai si garantia calitatii, de cele mai multe ori e fix invers, din pacate...doar manopera e de "calitate" ! Bafta1 point
-
1 point
-
este cel din poza - carpa este pusa peste pedala de acceleratie - ca sa iti faci o idee, despre amplasarea acestuia1 point
-
1 point
-
Eu asa am luat masina, deci nu am facut nimic Catalin va pune, eu pot face doar cateva poze cu ele aprinse.1 point
-
PX26D este baza lui H7 nu este nici o diferenta atat ca la unele specificatii se mentioneaza la altele nu , din acest motiv am mentionat anterior ca este irelevanta1 point
-
Votez 1.4 TSI 122 cp. Am aproape 200K cu el, i-am schimbat lantul la 80K pentru linistea sufleteasca. In rest, nicio problema.1 point
-
Dupa mine, fara suparare, nu exista raspuns la intrebarea ta. Ori renunti la TSI, ori cauti alta marca, sau daca vrei Golf TSI, numai dupa 2013. SelesanD: Depozitele de carbon la TSI nu sunt de la mersul subturat, ca nu este diesel si nici nu face funingine ca dieselul. Problema este de proiectare. Fiind injectia de benzina direct in cilindrii, orice aditiv de curatare din benzina sau chiar benzina, nu spala admisia sau supapa de admisie, pentru ca benzina nici nu trece pe acolo. In schimb trec gaze arse venite din furtunul de aerisire gaze de carter care se depun pe admisie.(poate si de la EGR mai vine mizerie). Poti sa mergi si cu 6000 ture ca se curata eventual evacuarea doar. Nu sunt sigur, dar cred ca motoarele TSI noi, EA 211 nici nu mai au EGR.1 point
-
Al Bundy , pana nu vor face un soft fara sa afecteze cu adevarat masina si performantele ei , nu va exista " obligatia" de a accepta update-ul , da , va exista peste cativa ani aceasta " obligatie" , ca atunci posibil dupa multe masini care sunt pe post de cobai acum , sa reuseasca sa faca un soft care chiar nu va afecta nimic la masina , inclusiv performantele , iar atunci o duc de drag la update , momentan dupa update cad injectoarele , cad egr-uri , cade calculatorul masinii , deci cine vrea sa riste , eu imi stiu drepturile si nu sunt obligat de absolut nimeni sa fac acest update , cine se "sperie" asa usor de niste vorbe sa se duca linistiti la update , fiecare alege cum sa cheltuie banii lui , eu nu il cheltui cu firma VW pentru greselile lor !1 point
-
1 point
-
1.Termodinamica face parte din Fizica.nu am afirmat greșit nimic.ca e a fluidelor sau a metalelor tot Fizica e. 2.Cartonul meu este și sub alta forma pus pe mașini ca și a o prelata pe capota.Cu rol de deviere a curentului de aer care intra în compartimenoul motor. Despre ăsta e vb. Și sa fiu mai clar : pui un vas cu apa pe un aragaz și un ventilator sa răcească vasul .dacă pui un obiect ( ca e carton prelata sau ce alegi )care blochează fluxul de aer apa se va încălzi mai repede. Exact ăsta se întâmplă și cu masina. Termostatul nu poate minimaliza pierderea de căldură prin materialul motorului (care nu e cifra neglijabila.) Da cartonul reușește. Pt ca nu lasă curentul de aer sa răcească metalul.Si la -10 grade la viteza de 80- 90 km/h răcește bine.și căldură pierduta trebuie compensata prin ardere de combustibil pt menținerea de temperatura constanta. 3.Ce treaba are electromotorul cu răcirea? ???poate vrei sa zici termocupla.. si radiatorul. daca termostatul nu deschide stai și te uiți la radiator....ca ăla tot rece e.Ce sa se chinuie sa răcească? Dupa Cum zici tu ,mie îmi fierbe apa la mașină de fiecare data....ca se chinuie sa răcească. ..Nu prea văd sa se întâmplă așa ceva.1 point
-
Să fim realiști, dacă Lukoil ar avea motorina atât de dezastruoasă pe cât descrii tu aici, erau demult în faliment. La noi funcționează spiritul de turmă, asta e toată povestea.1 point
-
oare se aude si din exterior asa? ca am impresia ca se uita toata lumea cand scartzaie :)))1 point
-
Redresoarele astea mai noi (chiar si cel din Lidl =69 ron) au si modul de incarcare pt bateriile AGM/Start-Stop, chiar ieri am incarcat o baterie OE de pe un BMW seria 1 2013 (bateria este de 90A si curentul de pornire de 900A). Cand stateam la rand pt primirea garantiei, dupa masuratorile cu aparatul profi a sunat o cucoana revoltata, ca nici dupa 6 luni de la cumpararea bateriei noi nu ii mai porneste masina si ca ea vrea sa-i fie schimbata baterie pe garantie. Casierita si vanzatoaarea a intrebat-o daca a citit ce a semnat la magazin cu privire la acordarea garantiei, si daca are verificare dupa montarea bateriei a alternatorului, iar aceasta a zis ca nu are ca a comandat online si a primit-o prin curier. Si atunci cum sa nu-ti verifice incarcarea pt oferirea garantiei? Sunt oameni care schimba 3 baterii pana sa-si dea seama ca au o problema la alternator. Este perfect normal sa se faca aceasta verificare. Politica o face magazinul de unde cumperi, cand iti da foaia de garantie citesti si semnezi, daca nu-ti convine termenul de 6 luni atunci nu cumperi, destul de simplu. Si ca sa vezi cultura soferilor, sau interesul lor, intreaba pe strada 10 soferi ce curent de incarcare trebuie sa ai ca sa fie in parametri, sa vezi cati stiu sa-ti raspunda.1 point
-
Revin cu noutati privind consumul de ulei la mine: Intrucat intr-un interval de 4000 Km mi s-a apris becul de ulei de doua ori si am completat cam 1L la 2000 km ulei, am cerut la service sa se faca procedura de determinare a consumului specific de ulei. Mai intai s-a facut determinarea statica, adica umplut ulei, pornit motor, lasat pana la 80 grd, scos ulei, masurat consumul, etc. Nu am pretentia ca am retinut toti pasii pt determinarea statica, mi-a povestit mecanicul pe scurt care este procedura. Partea a doua, determinarea dinamica. Au facut plinul la ulei, sigilat busoanele si am revenit la service dupa 1000 Km de mers (urban, ca nu am avut drumuri in afara). Dupa 1000Km parcursi, a reiesit ca a consumat 550ml ulei. Fara discutie, s-au adresat la fabricant iar pe garantie au schimbat doua garnituri. Una din partea superioara a chiloasei (intre rampa de culbutori si chiulasa) si alta de la un circuuit de racire de pe turbina. Nu stiu exact componentele, mi-au aratat pe schema explodata care au fost garniturile. Chestia asta s-a facut saptamana trecuta, au umplut iar la maxim cu ulei si dupa inca 1000 Km ma intorc la service sa vedem care este rezultatul, daca a mai consumat ceva. Cam asta este.1 point
-
Se schimba daca ajung la grosimea minima sau se ovalizeaza la reprezentanta recomanda inlocuirea discurilor si daca sunt ruginite putin iar cand il duci pe consilierul service in showroom unde este minim o masina noua cu discuri ruginite omul brusc schimba placa1 point
-
Nu stiu daca a mai reusit cineva sa faca comparatia asta : 2 buc O3, una 1,6 TDI 105CP Combi si alta 2.0 TDI 150CP Berlina. Ambele incarcate cu bagaje si 4 persoane - 2 adulti plus 2 copii.1150 KM una in spatele celeilalte, mers in toate conditiile de la Transalpina la autostrada. Ei bine, la o viteza medie de 52km/h consumurile sunt urmatoarele : 1.6 TDI (a mea) 4,8 l/100, 2.0 TDI (a unui prieten) 6,2 l/100.1 point
-
Salut ! După ploaia de săptămâna trecută, motorul , respectiv autoturismul nu a mai pornit, pe MAXIDOT aparea " parking brake fault see owners manual " însoţit de : sunet BING x2 , martorii: ESP , P tăiat, semnul exclamării cu roşu... Am făcut o scanare. (vezi mai jos) Ce am putut să fac , a fost să scot bornele de la baterie... am stat câteva minute şi le-am pus la loc. Maşina a pornit... am şters toate erorile şi 3 zile a fost ok. Azi din nou :dry: . Mă poate ajuta cineva cu un sfat de unde să încep? Aş vrea să fie ultima opţiune P.B.N. 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000 01-Engine -- Status: Cannot be reached 1100 03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: Malfunction 0010 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 53-Parking Brake -- Status: Malfunction 0010 56-Radio -- Status: OK 0000 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 7D-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Cannot be reached ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-095-C2.clb Part No SW: 3C0 614 095 P HW: 3C0 614 095 P Component: ESP 440 C2 H015 0004 Revision: H015 Serial number: 0940042829 Coding: 0013569 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 2F677C5EBEE96B60891 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 26 Reset counter: 73 Mileage: 90932 km Time Indication: 0 Date: 2013.10.01 Time: 11:16:51 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl Part No SW: 3C0 907 044 AH HW: 3C0 907 044 AH Component: ClimatronicPQ46 050 0505 Revision: 00050005 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 67D7D47E5699F320811 2 Faults Found: 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 113 Mileage: 90702 km Time Indication: 0 Date: 2013.09.22 Time: 01:25:01 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 15 Reset counter: 74 Mileage: 90932 km Time Indication: 0 Date: 2013.10.01 Time: 11:16:53 ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl Part No SW: 3C0 937 049 J HW: 3C0 937 049 J Component: Bordnetz-SG H37 1301 Revision: 00H37000 Serial number: 00000004280641 Coding: 01808F0700041A00000A00000F00000000095D435C0000 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 30657F22A3D7749890B Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 119 A Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer VW461 012 0503 Coding: 00063445 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 74 Mileage: 90932 km Time Indication: 0 Date: 2013.10.01 Time: 11:16:00 Freeze Frame: ON Voltage: 11.80 V ON ON OFF OFF ON ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 3C0-909-605.lbl Part No SW: 3C0 909 605 M HW: 3C0 909 605 M Component: 03 AIRBAG VW8 030 2522 Revision: 10030000 Serial number: 003B1PGH97LO Coding: 0012339 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 30657F22A3D7749890B No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 3C0-953-549-SW20.lbl Part No SW: 3C0 953 549 A HW: 3C0 953 549 A Component: Lenksäulenmodul 006 0010 Revision: 00006000 Serial number: 3C5953507C Coding: 0000013 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 2A516D4A850B0E485EF No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 3C0-920-xxx-17.lbl Part No SW: 3C0 920 871 X HW: 3C0 920 871 X Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1614 Revision: V0007000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0007105 Shop #: WSC 10101 599 96576 VCID: 3973420670ADB5D0275 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 12 Reset counter: 74 Mileage: 90932 km Time Indication: 0 Date: 2013.10.01 Time: 11:16:50 ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 3C0-907-530-V1.clb Part No SW: 3C0 907 530 C HW: 3C0 907 951 A Component: Gateway 007 0040 Revision: 00007000 Serial number: 0700C068040AED Coding: 3DFD2C04C21002 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 21438A66F83DCD100F5 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 74 Mileage: 90932 km Time Indication: 0 Date: 2013.10.01 Time: 11:16:51 ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.clb Part No SW: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R Component: IMMO 042 0383 Revision: 00042000 Serial number: VWZCZ000000000 Shop #: WSC 131071 1023 2097151 VCID: 3973420670ADB5D0275 Part No: 3C0 905 861 F Component: ELV 026 0380 3C0905861F ELV 026 0380 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl Part No SW: 1K0 959 701 P HW: 1K0 959 793 L Component: J386 TUER-SG FT 1123 Revision: 12007001 Serial number: 00000572968903 Coding: 0000181 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 3B7F580E7A9187C0359 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb Part No: 1K1 909 144 L Component: EPS_ZFLS Kl.134 H07 1806 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 346D733257CF48B8F43 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - MIL ON Freeze Frame: Mileage: 90920 km Temperature: 5.0°C Voltage: 11.80 V Voltage: 11.60 V ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.clb Part No SW: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R Component: A_ KSG PQ46 ELV 042 0472 Revision: 00042000 Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 01910A0001860E7F3004941570084FCE707C00 Shop #: WSC 10102 599 80381 VCID: 3973420670ADB5D0275 Part No: 1K0 951 605 D Component: LIN BACKUP HORN H07 8003 Part No: 3C0 951 171 A Component: Neigungssensor 002 0508 Part No: 3C0 951 171 A Component: Innenraumueberw.002 0508 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl Part No SW: 1K0 959 702 P HW: 1K0 959 792 L Component: J387 TUER-SG BT 1123 Revision: 12007001 Serial number: 00000588268903 Coding: 0000180 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 3C7D5B127F9F80F83C3 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B Component: EPB VC8HC001 013 0001 Revision: 013 Coding: 0000011 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 21438A66F83DCD100F5 2 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 13 Reset counter: 74 Mileage: 90928 km Time Indication: 0 Date: 2013.10.01 Time: 11:16:50 Freeze Frame: Voltage: 11.70 V Count: 241 00650 - Clutch Pedal Switch (F36) 010 - Open or Short to Plus - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101010 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 13 Reset counter: 74 Mileage: 90928 km Time Indication: 0 Date: 2013.10.01 Time: 11:16:50 Freeze Frame: Voltage: 11.80 V Count: 71 ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl Part No: 1K0 035 186 R Component: Radio GR0 019 0023 Revision: 0001905S Serial number: VWZ2Z2F2068213 Coding: 0040400 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 356B4E365CB551B0C3D No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 62: Door, Rear Left Labels: 1K0-959-703-GEN3.lbl Part No SW: 1K0 959 703 P HW: 1K0 959 795 G Component: J388 TUER-SG HL 1113 Revision: 11005001 Serial number: 00000000571621 Coding: 0000144 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 3D7B5616648589F00BD No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl Part No SW: 1K0 959 704 P HW: 1K0 959 794 G Component: J389 TUER-SG HR 1113 Revision: 11005001 Serial number: 00000000569205 Coding: 0000144 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 3E79511A698392E8127 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component: PTC-Element 0404 Revision: 00800000 Serial number: Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D5B6656B4E51970BBD 1 Fault Found: 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective End ---------------------------------------------------------------------1 point
-
1 point
-
Se achizitioneaza OEM, cate o lampa si o mufa si cablajul pentru fiecare usa si la fel, lampile si cablajul pentru luminile de la picioare, Lampile din usi se leaga la calc de usi si se codeaza cu VCDS , la fel si lampile de la picioare se leaga la centrala electrica si se codeaza cu VCDS.1 point
-
Nu cred ca ar trebui sa se comporte ca o barca dupa ce schimbi arcurile. Eu am schimbat arcurile pe fata in urma cu un an si pe spate acum si nu mi se pare mult diferit fata de arcurile vechi. Poate doar un pic dupa ce am schimbat cele de pe fata, pt ca am avut arcul din dreapta rupt. Am pus arcuri noi originale si pe fata si pe spate.-1 points
-
Dupa aproximativ 3 ani de cand am schimbat furtunul se pare ca si acesta a inceput sa dea semne de oboseala. Adica daca trag de el are un joc de circa 2-3 mm, nu sare inca dar banuiesc ca deja s-au tocit acei dinti si nu mai sta fix. Asadar sau cumpar alt furtun nou si il schimb sau trec si eu la solutia cu flansa. Remus mai ai vreun kit disponibil ?-1 points
-
@codz, nu racleta il zgarie, ci praful si tarana care se depune pe parbriz si peste care ingheata.-1 points
-
Sunt alte calcule cu vectori care se folosesc pt masini cu diferenta de 30 de ani intre ele. alte viteze..alte materiale..alt lichid de racire. Radiatorul si electromotorul se chinuie mai mult sa raceasca. Ele sunt gandite pt un volum de aer care intra.chiar si iarna. la 2.0TFSI care e cunoscut ca mancator de ulei gasisem ca era recunoscut in carte cam 1l/10.000km. dar nu toate fac asa... 1l la 4000..inseamna 2,5l intre schimburi...care inseamna 4,5l. deci schimbi 60% din ulei pana la schimburi...este enorm..si daca o tii asa..nu mai faci schimb la 15 000 ca la 20 000 ai deja ulei nou...-1 points
-
Nu aveti de ce sa va mirati. CC-ul vine in standard cu 4 locuri. Al 5-lea loc este optional, se alege la configurare.-1 points
-
Deenman - Ai probleme man crede-ma !!! Tocmai de aceea evit sa mai conversez cu tine , esti depasit din punctul meu de vedere , nu esti in stare sa faci diferenta intre consumabile si defecte de functionare a masinii , ceea ce am zis eu este destul de clar , nu am schimbat nimic la ea , nu s-a defectat nimic la ea , inafara de consumabile care nici nu le socotesc , merg cu ea deci necesita ... Snack - " Nu doresc cu adevarat sa o vand" , doresc sa o vand doar pentru a trece la alta masina , nu doresc cu "adevarat" incat sa las masina la pretul uneia de bisnita ! EEXCALADE - Intrii in aceeasi oala cu Deenman , succes , reciteste , poate reusesti !!! Mihai.onu94 - Ai inteles exact ceea ce am zis , in sfarsit o persoana cu picioarele pe pamant ! Acum referitor la distributie ulei si toate cele necesare parcurgerii km-trilor , am " morman" de acte la masina de cand am luat-o , cu absolut tot ce schimb , de la cauciucuri , bracaj , becuri etc pana la distributie care o am schimbata de cand am luat masina , cand cumpar o masina eu stiu sigur ca o tin minim 60-100.000 km si primul lucru schimb distributia chiar daca nu e necesar , apoi uleiul si filtrele chiar daca apar abia schimbate , asa ca Deenman , calmeaza-te ca eu chiar intretin masina care o am , in general , nu doar Passat-ul asta , de aia nici nu o vand la pret de bisnita !!! Deja suntem off-topic si nu face bine , ma opresc aici , o seara buna tuturor !-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00