Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.01.2017 în toate secţiunile
-
"E o firma destul de mare, au minim 10 masini in parcarea subterana" . O firma care nu pune la dispozitia clientilor masinile pt test drive pe drumurile publice + o firma care face evaziune fiscala, facand contract VC intre prop neamt si cumparator. De evitat.4 points
-
@cristi511 - are multi markeri pe care nu-i suport intr-un anunt, care este clar de samsar necunoscator. Ti-i detaliez aici: - incepe maxim anuntul cu afirmatia: **EXTRA FULL** - NEON fata/spate... da-l incolo de neon... e LED - navigatie PROFESIONALA e la BMW... la audi e MMI +Touch sau MMI simplu. 3D Full e doar pe anumite strazi... nu toate vor aparea vizual cu cladirile in format 3D. Si sincer, nici nu prea-mi place acest feature, daca vrei sa te uiti repede pt alternative de stradute, cladirile acopera strazile si nu vezi clar unde se duce sau daca se intersecteaza cu bulevardul pe care vrei sa ajungi. - SIGN RECOGNITION e degeaba in RO daca masina vine din DE, nu va merge. - *CAMERA marsaLLier* - mama lui de marsaRier - //AUDI DRIVE SELECT (suspensie reglabila S-LINE) - Drive Select nu are nicio treaba cu suspensia reglabila, si daca ar fi reglabila, nu ar fi S-Line. Deci nu te astepta sa aiba suspensie pe perne. Din poze pare suspensie Sport, cred ca la fel ca a mea. - Si apoi vin cuvintele magice - 'impecabila' 'pt pretentiosi si cunoscatori' 'negociabil doar la fata locului'. Eu nu as avea incredere intr-un astfel de anunt. Daca esti vreodata prin Bucuresti si vrei sa discutam sau sa faci un test drive (a mea e manuala), te ajut cu placere.3 points
-
Ca si up-date, am ajuns la 75k km, in 3 ani si 9 luni. Raman pe estimarea de 80k in 4 ani, ceea ce este finut/slabut pentru diesel. Am facut si revizia aferenta rulajului, intr-un final am schimbat si filtrul de motorina Corpul metalic (vasul) in care sta cartusul filtrant era perfect curat, motorina galben-verzuie si limpede, asa cum trebuie. Ca de obicei, Castrol si filtre OEM pentru ulei, aer, polen. Mai nou vad ca filtrul de polen e facut in Franta si vine in punga plastic branduita VW, nu in cutie ca pana acum ceva vreme. Whatever, cost saving... Discurile fata sunt absolut impecabile, abia se vede un inceput de grad. Placutele mai au lejer jumate. Sunt cele OEM cu care a venit masina. Discurile spate foarte ok, grad cam 0.6mm, important este ca "sunt calcate" de placute pe toata suprafata, nu am zgarieturi in suprafata discului. Placutele putin sub jumate. Din nou, OEM, cele cu care a venit masina. Se confirma ca la stilul meu "dinozaur" de condus, cu franari usoare/pedictibile, intra mai mult frana spate, asta ar explica uzura mai mare atat pe discuri cat si placute spate. Anyhow, daca as merge doar eu cu ea in continuare, probabil ca as ajunge la 105k-120k cu placutele spate si cel putin tot atat cu cele fata. Dar, nu mai conteaza. M-am bucurat ca la verificarea "de rampa" totul e "rock-solid". Niciun joc in bucse, bielete, am verificat bare stabilizatoare, toata bucsaraia, totul e excelent. Scuturile intacte, nezgariate, necrapate. Asta in conditiile unui rulaj 100% in Romania, inclusiv cu roti 18'' cu talon de 40. Deci, se poate. Mi se re-confirma fiablitatea excelenta a modelului asta (sper sa nu plang dupa el mai incolo, cand ma voi distra cu urmasul lui) In alta ordine de idei, pentru ca a fost o vreme superba in weekend, am scos-o la zapada. Traseul a fost BV - Zarnesti - Magura - Moieciu de Jos. Vezi poza. Zona este absolut superba, de la Zarnesti pana in Moieciu am mers doar pe zapada, batatorita si...mai putin batatorita. Cu grija si cu putine emotii am reusit tot traseul. Emotii pentru ca au fost cateva coborari mai lungi catre Moieciu, iar daca nu as fi razbit si trebuia sa ma intorc nu cred ca mai puteam urca ceea ce coborasem Nu am suspendat-o, nu am harsait-o pe dedesubt, a fost o aventura la marele fix. O nota buna pentru Dunlopurile Wintersport 4D, tractiune excelenta pe zapada Recomand traseul cu caldura, am avut numai ganduri de Scout, XP si Alltrack in minte, pe principiul "cat de misto ar fi fost daca acum eram pe aici cu..." Intr-un final recomand, pe langa traseu, si locatia http://samedru.ro/ As putea spune ca e in top 3 personal locatii din zona Brasov, Bran, Rucar. Privelistea e unica, e un paralelism perfect intre Bucegi si Piatra Craiului, iar daca prinzi si momentul apusului...e vis. Un trepied, o cafea si cam atat.3 points
-
Ce tipuri de becuri se pot pune la farurile duble? Am inteles ca H7 faza scurta si H3 la faza lunga, altele nu merg, este corect? H7 la unele becuri scrie si "PX26D", deci pot fi de 2 feluri? Care e cel potrivit pt Cordoba?2 points
-
@drago47 treaba cu bujiile inecate in ulei e de la siliconul folosit ca garnitura intre capacul culbutori si chiulasa. Este dus si de aia iti intra tie ulei acolo, are dreptate @Ebi In filmuletul de mai jos, la minutul 11:60 se pot vedea gaurile de la bujii. Daca persista treaba cu uleiul si vrei sa faci operatiunea asta, cel mai bine ar fi sa schimbi si distributia (daca i-a venit timpul, adica sa le faci la pachet) si cu ocazia asta sa verifici si tachetii, culbutorii, eventual schimbati, si asa cred ca va disparea si zgomotul.2 points
-
@cristi511: Tizule, il las deschis si il continui... Ce sa iau, mai Tizule ? Nu vezi ca la noi nu exista SportLine benzina ? Tu vrei la noi Scout benzina ? Sau macar Scout ? @ToniM: No way. Uite o randare cu Superb 3 Combi Scout (inca nu a aparut). Parca e prea cuminte, cel anterior parea clar mai expresiv, la asta nou prea sar in ochi "add-on"-urile de plastic2 points
-
Ba frate, calmati-va cu masinile astea atat de dubioase, cautati masini cu asigurare si numere valabile, dupa verificarea obligatorie a seriei pentru intrari reprezentanta etc..(ca sa eliminati din prima un numar de km dati inapoi sau intrari dubioase pentru cine stie ce probleme ale masinii), mergeti la un drum lung cu masina, 130 km/h etc, vedeti cum merge, daca bate daca trage ceva, cum se tureaza... nu in spatele blocului sau pe platforma, sa fim seriosi. Daca e ok si mersul la drum lung, mergeti la o verificare service amanuntita, o verificare erori stocate etc. Intelegeti odata ca sansa sa gasiti o masina buna, ieftina, km putini, dotari multe este extrem de mica spre 0 . Ca in multe alte situatii e regula cu 2 din 3 ... nu se poate mult/bun/ieftin .. doar 2 dintre ele, asa si cu masina. Daca va doriti mult o masina buna, dotata, etc , faceti un compromis, mariti bugetul cu 1-2-3k euro si luati-va ce trebuie.. mai asteptati putin, mai strangeti niste banuti dar luati o decizie buna.2 points
-
Toate bune si frumoase, m-am ales cu un VW Phaeton . Masina e in stare foarte buna dpdv mecanic, electric si vizual. Acum mai raman de rezolvat cateva probleme de interior pe care o sa le expun pe:2 points
-
Deoarece motorul dezvolta inca aproximativ 15 - 20 Cp, lucru probabil nedorit de posesorii service-ului :)))) Din cate am observat este o metoda practicata de catre cei de acolo, pentru a oferi servicii de chiptuning proprietarilor sau a denigra firma care ofera optimizarea software actuala pe masina alterand masuratorile ulterior "resoftarii" cu programul lor.2 points
-
ETG e reprezentanta din Pitesti : http://www.eurotehnogroup.ro/ Dar din ce am auzit eu, ar fi de evitat samsarii din Arges.2 points
-
1 point
-
Am observat si eu. Cand am primit martor de motor, cateva zile mai tarziu am facut un scan cu vcds, fara sa sterg vreo eroare. Dar bag seama ca se "devalideaza" eroarea odata citita, caci nici in cazul meu la service n-au mai gasit nimic.1 point
-
Esti in Romania, nu? Atunci faci ce vrei, ca asa e treaba pe aici.1 point
-
1 point
-
http://www.mobile.de/ro/automobil/volkswagen-cc/vhc:car,ms1:25200_19_,frn:2012,prx:15000,dmg:false Astea sunt variantele de pana in 15k din Germania. Am pus ca an minim 2012. Poate te duci la sursa si alegi mai bine. Faci si o excursie de vreo 3 zile.1 point
-
So, multumita unui prieten, am montat arcurile KW HAS, ce le-a avut pe A5-ul sau. Treaba a fost ceva, inaltimea nu este inca definitiva, asa ca nu va pot prezenta niste poze cu diferente foarte mari. Momentan, datorita reglajului pe spate, desi la maxim inalt, masina sta cu 1 cm mai sus fata de Eibach. Fata in schimb se inaltase cu aprox. 4-5cm! Arata ca un Allroad! Drept urmare am lasat fata pt a se alinia cu spatele pentru moment. La prima vedere masina arata cam cum arata cu suspensia sport de fabrica ce a avut-o, deci ok. Din ce mi-am dat eu seama spatele se mai poate inalta cu acele inaltatoare ce se regasesc pe suspensia confort sau cea S line, la suspensia mea ne fiind prezente. Drept urmare intentionez montarea acestora dupa ce voi intra in posesia lor. Estimez o inaltime aproximativ egala cu cea a suspensiei confort, reglata pe maxim inalt, lucru ce este mai mult decat multumitor! Acum, legat de comportamentul arcurilor, am ramas extrem de placut surprins de confortul fantastic ce il confera! Zici ca sunt pe suspensia de fabrica! La acest aspect nu ma asteptam! Alte detalii voi mai da dupa ce fac montajul inaltatoarelor pe spate si mai fac niste km. PS: De "tranteala" nu incape vorba, masina putand fi setata sub cea Eibach, deci pe burta la primavara! )1 point
-
Asa se intampla cand nu functioneaza bine calibrarea la lukoil, probabil era un angajat începător. http://m.evz.ro/la-o-statie-lukoil-din-cluj-s-a-vandut-carburanti-cu-multa-apa-zeci-de-masini-sunt-stricate-pe-marginea-drumului.html Se intampla prin 2015.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos. Cum au descurs negocierile? Ai reusit sa mergi la VW pentru verificare sau ai facut verificarea in alt service?1 point
-
1 point
-
Dupa poze, pare un samsar priceput PS: Ca sa nu mor prost, ce tot o ard samsarii cu DSG 2 ? Se refera ca e cutia 7+1 sau .. cum?1 point
-
Si eu tot pe Alin il recomand, a si "refacut" daca au aparut neplaceri sau anumite "defecte" observate ulterior/la soare, si am si trimis la el, feedback , personal si "recomandat"; ok ! @Laurentiu M face si retusuri1 point
-
pare ca turbina ta, va necesita o curatare... e cam imbacsita si de aici suprapresiunea care apare in log uri.1 point
-
@ToniM: Mersi. Clar, traseul ala e perfect pentru "compacta+PDG+portocalie" pe care ti-ai luat-o. Zona merita, e ferita si putin cunoscuta, e cu totul alta fauna fata de cei care isi petrec weekendurile in zona Castel Bran - no offence La stilul meu de viata, masina ideala ar fi fost asta.... evident cu 2.0TSI, dar nu s-a importat la noi, desi in Germania sunt destule. Atunci as fi avut compromisul perfect din toate lumile prin care haladuiesc in weekenduri/timp liber. @sebip: Mersi. Sa stii ca masinuta poate foarte multe (asa barja cum pare), trebuie doar grija. O dai in M2 si tii acceleratia constanta si urci linistit. Acolo unde drumul nu era calcat deloc cu sau fara 4x4 tot aia ar fi fost, zapada avea peste 50cm, ramaneai si cu Touareg. In rest, pe drumul facut de mine, cu siguranta daca ar fi fost 4x4 ar fi fost mai confortabil psihic, iar daca ar fi fost Outdoor era vis De frane, nu stiu ce sa zic. Citisem explicatia asta cu uzura mai mare pe spate la mai multi pe vwvortex.1 point
-
Ce bine arata pozele! Mare curaj.... Oare uzura mai mare pe spate la placute/disc nu ii explicata de dimensiunile mai reduse, in raport cu fata?1 point
-
Ce-am zis eu, si ce s-a inteles. Eu ziceam ca pe cumparator il intereseaza tot ce ai schimbat la o masina, aici intra si distributia, si reviziile. La cum s-a exprimat colegul de mai sus, am dedus simplu ca in 60 000km a facut doar reviziile cu filtre si ulei si absolut nici o alta investitie din partea lui, si ca eu ca posibil cumparator, o sa-i fac si distributia, si schimb de placute, si lichid de frana si multe altele, ceea ce ar fi de evitat. Un cumparator trebuie sa stie absolut tot ceea ce ai schimbat la o masina, chiar daca tu le consideri consumabile, eu vreau sa stiu absolut tot, inclusiv daca ai schimbat o perie de geam, sau un surub la scut.1 point
-
Clima porneste in orice conditii de temperatura . Si ea incearca sa aduca temperatura interioara la cea setata folosind compresorul de AC pentru scaderea temperaturii (acesta nu functioneaza sub 4 grade) si PTC si caldura lichidului de racire pentru cresterea temperaturii, in acest caz, la peste 4 grade compresorul lucreaza sau nu, depinde cum este setat din panoul de clima. pe modul ECON nu porneste compresorul, dar, atentie, nu porneste nici PTC. de asta, iarna, la orice temperatura se recomanda ca butonul AC sa fie apasat sau ECON sa fie dezactivat1 point
-
Din pacate, la anul tau de fabricatie, nu merge cu VCDS-ul - de fapt cu nicio interfata, pe OBD Variante - desfacut calculatorul de usa, dezlipit eeprom, pus pe programator si modificate cateva adrese... pus eeprom la loc pe placa, montat - si va merge - inlocuit calculatoarele de usi cu unele de B7 - si va merge activat. Astea sunt variantele fara device-uri chinezesti.....1 point
-
da . si la mine a fost pe garantie. daca toti avem 4 ani ... o sa fie si la tine. verifica mai intai. problema e ca e un fix temporar. am auzit din nou zgomotele dupa nici o luna de la interventie. dupa ce nu mai e in garantie.. o s-o tot repar pe banii mei. c asa i in tenis1 point
-
Urmaresc ultima discutie si nu va inteleg pe voi. Adica tu esti cu 15k euro in mana si trebuie sa te rogi de el (si sa nu accepte) sa faci un drive test cu masina, sa vezi cum merge, etc, bazandu-te pe ce, pe faptul ca spune el ca e cumparata din reprezentanta? Eu nu as accepta, pur si simplu. Te bucuri la 1000 de euro sa zic, cat e diferenta fata de o alta masina poate chiar din reprezentanta de la noi, sau de la un proprietar cu cel putin mai mult bun simt, daca deja dai 15? Poate chiar ne meritam soarta sa-i facem pe nesimtitii astia cu bani, la masini cu fel si fel de probleme.1 point
-
De acord si eu cu cele spuse de mihai.onu94...consumabilele si intretinerea data de manual nu ar trebui sa fie considerate probleme si bani aruncati...sunt cheltuieli normale pentru a mentine "sanatatea" masinii. Cand te bagi sa schimbi tot felul de subansambluri care nu te asteptai sa cedeze, aia e problema...1 point
-
Da-ne si noua numele reprezentantei care ti-au schimbat degeaba termostatul ca sunt tare curios ce destept schimba piese fara sa verifice. Masina e in garantie?1 point
-
De ce nu a accelerat si peste 5820 rpm? Trebuia facuta pana in limitare sau macar la 6800-7000 rpm... sigur aveai mai multi cai la cum arata graficul, s-a oprit masuratoare in timp ce puterea se ducea in sus.1 point
-
1 point
-
Iar ai inteles gresit ,citeste cu atentie sau cauta un mecanic bun . P.S. Daca schimbi doar chiulasa grosimea garniturii ramane obligatoriu aceeasi care a fost1 point
-
citeste aici : http://vwforum.ro/topic/126791-masuratori-vilbrochen-biele-tolerante-rectificari-grosime-garnitura/1 point
-
Ai inteles ,scris si deschis topic gresit. Grosimea garniturii de chiulasa e dictata de cat ies postoanele din bloc .1 point
-
Eu nu sunt de parere cu tine @deenman. Distributia, franele, uleiul si filtrele sunt consumabile si deci cheltuieli prevazute care ti le asumi la orice masina ai avea. Tu vrei sa spui ca motorina o bagi la cheltuieli care nu te asteptai sa le ai? Atata timp cat omul nu a schimbat piese care s-au defectat, poti spune ca nu a bagat bani in masina ci doar a platit faptul ca a mers cu ea, aici intrat totul de la revizie, lichid de parbriz pana la rca.1 point
-
Am si eu pe b6 unitatea RCD 330G plus si comunica cu ceasurile albe (când primesc un apel imi apare pe ceasuri), dar comenzi pe volan nu am. Eu caut o solutie pentru functionarea in mers a „mirrorlink” - ului, sa nu se mai opreasca dupa 5 km/h pentru a folosi navigatia de pe telefon (Here WeGo sau Maps). Oricum, unitatea se leagă perfect cu telefonul HTC M9. Dacă se poate activa vreo funcție gen „video in motion”, ar fi unitatea ideală.1 point
-
Super tare , deci afecteaza performanta masinii si imi poate zice cineva ca sunt obligat sa fac acest update ? Niciodata logic !!! Oricum nici ei nu te obliga , asta e clar , doar ca nu ii inteleg pe unii colegi de pe forum de ce insista cu cea obligare , cand ei spun clar ca doar daca semnezi acceptul altfel nu se umbla ! Ma repet , un sef de service mi-a spus clar ca nu recomanda update-ul , ca au venit proprietari cu ele in garantie fiind si au aparut probleme , blocare de calculator in special , dar aia au garantie insa eu cu masina SH de ce sa ma apuc de reparat la masina apoi ??? Nu imi e bine cu ea asa fara probleme de cand o am ?1 point
-
Aici gresesti si tu si el. Pretul e cel de pe piata si daca voia sa o vanda punea de la inceput pretul pietei, asa a stat 2 ani timp in care a pierdut mai mult la pret. Si nu a dat-o de pomana ci ala e pretul real.1 point
-
1 point
-
Ma gândesc sa nu fie de la becurile de pe marsarier de când le-am schimbat, am pus albastre dar cred ca trebuia sa se aprindă de acum 2 luni dacă era din cauza lor! O sa dau o scanare cu vag sa vedem ce iese !1 point
-
Catalin (bibi1411), o idee de interior: ventilatie fata, incalzire fata, incalzire spate , ERGO-masaj sofer...... ai si trimurile din "filmul adevarat', wood pentru piele maro...... Ok,...., panouri usi cu "perdeluta',.... uite aici material OEM, si un citat din configurator B7; "fete usi din material cu ASPECT DE PIELE! Aceasta este o nota pentru cei care inca spun ca Passat-ul e .. o limuzina! La B8 am platit 3022,80 euro cu TVA pentru R line interior/exterior si scrie in configurator la W09: "capitonaj usi piele ecologica"1 point
-
Schimbat placute fata la 36000km: 1900 lei cu manopera; si cica sa ma pregatesc si pentru spate, asta dupa ce luna trecuta am mai dat 1500 pe revizie. Culmea e ca la revizia asta de doi ani mi-au spus (la alta reprezentanta VW) ca la revizia de anul trecut nu trebuiau sa-mi schimbe toate prostiile alea (filtre, etc). Naiba sa-i mai inteleaga... Cand e revizie, cand e inspectie. Schimbarea asta de placute e musai sa o facem la reprezentanta? Deja am amici care fac misto de mine.1 point
-
Salutare! Din iarna am pus instalatie GPL Landirenzo ce a costat in jur (si nu injur) de 1000 euro. pana acum am parcurs 17000 Km si costurile s-au redus semnificatif. adica in jur de 1/3 din ceea ce era inainte... Benzina inca mai pun... ca merge si cu benzina, asa cum a spus si proteus. in rest nici o diferenta in mers... nu sunt caluti accidentati ... singura problemae rezervorul de gaz care e cam mic... doar 42 litri intra in el... in Europa pe autostrada la mers decent de 130Km/H un plin merg cca 500 Km... noroc meu e ca sunt destule locatii cu GPL , cel putin pe traseul pe care am mers... pe un drum de 4000 Km s-a consumat benzina mai putin de 1/4 din rezervor... in schimb au fost 7 alimentari cu gpl... dar nu era gol complet rezervorul... cel mai mult au intrat 38 litri.... daca stiti ca faceti Km suficienti de mult si ca pastrati masina ... merita... eu am asteptat ca pretul instalatiei sa se mai reduca si se existe si un feedback de prin europa la tipul acesta de motoare... da, sunt mai pretentioase dar mult mai bune... parerea mea... succes si drumuri line!!!! :RO flag:1 point
-
Am o instalatie GPL TOMASETTO pe un 2.0 TFSI (BWA) care a costat 4500 ron si nu am nici o problema deocamdata, nu se simte nici o diferenta, instalatia a fost montata acum 2 ani. Edit: Mentionez ca instalatiile pe gaz pentru generatia asta de motoare la pornire foloseste doar benzina pana ajunge temperatura apei la 50-60 grade si dupa consuma benzina (2-3%) si restu gaz1 point
-
Oare nu incepe sa trancane nmk apoi daca rup imbinarea aia?1 point
-
Din cate stiu eu egr lucreaza la rece, nu stiu daca ar putea avea impact cald. Porneste impecabil la rece, nu moare motorul (doar acum din cauza amestecului bogat ECU incearca sa il saraceasca dar e un efect secundar). Oricum maine il dau jos si il curat atunci. Dar nu ar trebui sa am eroare de la egr? La calibrare imi da run apoi ok si egr si la clapeta. Culmea ca azi am umblat toata ziua si nu a facut figuri, dar o apuca figurile la 3-4 zile, dar si cand face figuri apoi face toata ziua. Mecanicul a zis ca atunci cand face figuri sa scot mufa de la egr si sa vad daca isi revine si nu isi revine, am incercat sambata. P.S.: am schimbat si toate filtrele in cazul in care se intreaba cineva ca ar outea fii din filtru murdar, infundat.1 point
-
acelasi zgomot il am si eu...de vreo 2 sapt ma cam enerveaza mai ales dimineata...se aude ceva infundat pe stg cand actionez frana...acu nu-mi dau seama daca e pe fata sau pe spate insa la viteza mare nu se aude deloc...doar cu viteze mici pana in 10km/h....ce poate fi?...lichid de frana lipsa, pietricele, placute uzate...?...discurile arata bine totusi.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00