Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.01.2017 în toate secţiunile

  1. Eu nu sunt de parere cu tine @deenman. Distributia, franele, uleiul si filtrele sunt consumabile si deci cheltuieli prevazute care ti le asumi la orice masina ai avea. Tu vrei sa spui ca motorina o bagi la cheltuieli care nu te asteptai sa le ai? Atata timp cat omul nu a schimbat piese care s-au defectat, poti spune ca nu a bagat bani in masina ci doar a platit faptul ca a mers cu ea, aici intrat totul de la revizie, lichid de parbriz pana la rca.
    3 points
  2. Ungureanuion trebuie sa privesti si altfel problema si sa-i intelegi si tu pe ceilalalti. Eu am capatat o experienta destul de vasta cu masinile sh, si ti-as spune din start daca ti-as vedea masina ca e un semn de intrebare ca nu ai schimbat absolut nimic de cand e masina la tine. In 60 000km trebuie sa schimbi cel putin niste consumabile, ca sa nu zic ca trebuiau deja schimbat lichidul de frana, distributia la 210 k, placutele de frana cel putin, cam la 100 000km schimbi si discuri, poate putin peste. Deci parerea mea, eu as fugi de o masina in care nu s-a investit altceva decat ulei si filtre. Nu e o lauda sa schimbi doar uleiul, masina mai are si alte necesitati.
    3 points
  3. Am reusit azi sa montez oglinda electrocormata, din pacate nu mi-a iesit sablonul pt. vopseaua ceramica 100% si o sa trebuiasca sa-l refac cand vremea se va mai incalzii. Nu am resuit sa montez senzorul de lumina si ploaie caci nu am reusit sa dau jos, pastila suportului de la oglinda veche, puteam sa incerc, dar riscurile sa crap parbrizu erau destul de mari si am renuntat pt. moment, pana cand o sa fie nevoie de un parbriz nou, sper ca nu prea curand Pana una alta sunt fericit ca oglinda functioneaza perfect si am si ambilight-ul pe care mi l-am dorit
    2 points
  4. Pai, sint oem. Doar ca le-am luat direct din China. De la dealer iesi scump ca ai comisioane mari. Si tot din China vin. Le-as fi luat tuturor colegilor cu GTI dar sint prea grele si am limita la bagaje Spre deosebire de ce gasesc in europa, astea au si a 5-a bucata care acopera tunelul median in spate, exact unde se plimba aia mici cu picioarele In poza pare lipita de cele 2 din spate dar e de sine statatoare. Au venit si cu un set de rezerva de clipsuri prindere in podea.
    2 points
  5. De acord cu deenman,daca o masina nu are macar 2 revizii (normal ar trebui 4) in 60 mii km ......e de evitat
    2 points
  6. Deenman - Mi-ai adus zambetul pe buze Deci sa o dau de pomana de maine , daca tot nu am schimbat nimic la ea inseamna ca e o masina cu probleme M-ai amuzat ! Apropo de acele necesitati de care zici ca le mai are masina , care sunt alea atat timp cat masina nu le cere , nu se defecteaza , nu are nimic aprins in bord etc ? Sa ma apuc eu de stricat ca sa aiba necesitati sau cum trebuie procedat ? Da , am schimbat distributia , placute de frana , ulei si filtre , astea sunt lucruri firesti odata ce fac km , masina o am de 1 an de zile , am facut 60.000 km fara investitii in ea , in sensul de cazut injectoare , cazut egr , cazut turbina sau eu mai stiu ce probleme , masina are tester facut la reprezentanta , toate functioneaza in parametrii normali , acum unde e problema ca nu inteleg , uhh chiar m-ai amuzat ! Cascadoru - Asta ziceam ca sunt impacat cu ideea ca o tin eu pana fac 3-400.000 km in bord , pentru ca in regimul in care eu folosesc masina nu voi avea probleme sigur pana la acei km , singurul lucru probabil va fi ambreajul care il voi schimba cand va incepe sa fie problema , in rest de ce sa o dau la pret de masina de bisnita cand nu ma sacaie nimic la ea sa traga a vanzare " urgenta" cum mai vad unele titluri in anunturi , sa fim seriosi o pastrez linistit eu decat sa o dau la bani de bisnita si cand face 3-400.000 km o vand cu 6000 euro si nu imi mai pare rau nici o secunda , daca ii iau si pe aia daca nu o dau de pomana ca sincer daca mergeam cu maxi taxi 200.000 km ma costa mai mult deci asa ca isi scoate banii masina la mine facand km ! O zi buna tuturor ! Snack - Nu olx /autovit sau alte site-uri imi dicteaza pretul masinii mele , doar eu stiu cat valoreaza masina mea si de ce pun pretul ala la ea , altfel o pastrez , nu imi dicteaza nimeni cat sa cer pe un lucru care este proprietate personala , aaa ca nu se vinde la pretul ala nu e nici o suparare , o pastrez repet , nu o dau unuia de buna la 10.000 euro , sa cumpere masina de bisnita la banii aia , sa se apuce de bagat bani in ea si apoi sa vezi cum se plang de masini cu pretul pietei sau sub pretul pietei !
    2 points
  7. Asta patesc eu acum cu masina mea , are 215 kkm , e ingrijita , nu a avut reparatii majore si tin la pret deoarece in 60.000 km nu a vazut decat ulei si filtre , zero erori zero probleme , cum sa o dau la pretul de masina de bisnita cum gasesti pe net , daca nu o dau cu 12.000 euro o tin eu pana face 300 400 mii de km si gata , nu o dau la pret de masina de bisnita niciodata ! O pastrez mai bine
    2 points
  8. Pentru colegii cu drumuri/weekenduri in zona Bran: evitati total DN73, bucata Brasov - Castel Bran (benzinaria Rompetrol din Bran) De la iesirea din Brasov, de unde se termina 4 benzi, e plin de gropi, efectiv explodat drumul, tot asa in Cristian, Rasnov si intrarea in Bran. Recomand a se ocoli pe bucata Codlea-Vulcan-Tohan si apoi stanga catre Bran, va scoate la semafor drumul, e impecabil traseul asta. De acolo mai sunt vreo 4-500m pana la benzinaria Rompetrol si de acolo e ok
    2 points
  9. Am facut si o testare dyno. 335 hp si 482nm
    2 points
  10. Pai din moment ce orice modificare asupra luminii farurilor oricare alta decat cea cu care a iesit masina din fabrica inseamna ilegalitate nu vad de ce mai este permisa discutia asta pe forum. In fond pe Vw forum nu se discuta nici despre depasirea vitezei legale, nici despre clone VCDS, nici despre xenon/led pus ulterior. De asemenea orice ai pune ulterior (lupe, alte faruri, accesorii) la folosirea ledului se considera tot ilegal, iar politia o sa se sesizez rapid, nu va faceti griji, ca sunt in tema cu toate modificarile. mva987 daca vrei sa scapi de lumina de lumanare cumpara-ti o masina cu xenon din fabrica, nu becoleduri de 280 W.
    2 points
  11. @WooZie 1K1614740H conducta frana (la pompa de frana locasul din fata spre radiator) @motoGT doar g5 combi.
    2 points
  12. masori fata de masa si vezi ce diferente ai. Cu cat curentul consumat este mai mare (consumatori in functiune) cu atat caderea de tensiune este mai mare.
    1 point
  13. Multumesc! Intre timp am comandat o banda led si cablajul din spatele trimului,oe,sa vedem daca am unde sa le bag.
    1 point
  14. deci, in prima faza ai o problema cu cablajul, la fel ca la mine. Vezi in topicul cu masina mea. masuratoarea 2 fa-0 la 2000rpm.
    1 point
  15. Ori o alimentare intermediara!
    1 point
  16. 500 km cu 10% inseamna 50l, adica atat cat are tot rezervorul. Nu cred ca e asa imprecis, sa ai rezervorul gol si acul sa fie la jumate. Undeva e cu siguranta o greseala.
    1 point
  17. spor la citit : http://vwforum.ro/topic/84850-pliere-automata-oglinzi-b7/
    1 point
  18. Alimentez de 2 ani exclusiv la Petrom (Jiului sau Coralilor langa sediul Petrom City) si in aceasta perioada nu stiu daca am alimentat de cate degete am la o mana de la alte companii (luna trecuta o data la Rompetrol- masina a fost mai galagioasa putin, de tras tragea la fel, si odata la Mol in vara). Am decont la motorina si e doar la Petrom/Omv. Cu toate ca am posibilitatea sa aleg orice fel de motorina doresc, mereu bag acelasi sortiment, standard (nu stiu de ce,,, cateodata ma mint singur ca fac mai mult cu un plin si nu trebuie sa merg mai des la alimentat). Cu un plin fac in medie 1100km doar extern (50 L). Prin data de 4 ianuarie am alimentat iar cu motorina Petrom standard, un plin, alimentez mereu pana la full. Dupa 4 ianuarie, au inceput sa vina puternic frigurile si zapada. Masina imi pornea din ce in ce mai greu uneori doar la a 2a cheie. Am schimbat bateria, si defectul s-a manifestat insa mai rar, pornea la prima cheie dar invartea de 2 ori. Am zis ca sigur e ceva dubios, si de la baterie/electromotor sigur nu e, pt ca au fost testate. Cand am ajuns la 50% din rezervor am alimentat full Omv maxxmotion peste motorina standard de la Petrom .Mentionez ca daca erau de la -7 grade in jos, masina se balbaia la pornire cu Petrom standard, daca erau -3 grade pornea instant. Dupa ce am alimentat omv maxxmotion, a pornit la sfert indiferent de cat de - era afara, deci tind sa cred ca uneori motorina ce vine aditivata la benzinarie, nu respecta intru totul ce scrie pe etichete, din cate stiu eu pt Petorm standard cifra de inghet (sa-i zicem pourpoint ca si la ulei) este -26 grade, insa la -12 grade deja facea figuri. Am lasat masina cu botul coborat, am pus contactul de mai multe ori, crezand in prima faza ca este pompa de motorina, insa s-a dovedit a fi doar motorina. Probabil ca de acum o sa alimentez cu motorina mai scumpa, daca tot am acces la ea.
    1 point
  19. http://vwforum.ro/topic/112406-codari-vcds-passat-cc/?page=11 Foloseste SEARCH inainte de a deschide un topic nou Nu se poate cu modulele din usi actuale de pe masina
    1 point
  20. IC la raal Bistrita , gasesti nr pe site la ei. Le au gata facute.
    1 point
  21. Din pacate muchia superioara a barei este strivita ... Pentru o lucrare profi ar trebui inlocuita toata coaja, nu cred ca iese bine muchia din chit.
    1 point
  22. Mie acel 6% in afara nu mi se pare asa de mare, mai ales ca afara este si iarna.
    1 point
  23. Prețul e dat de cerere și oferta....Ăsta e nația romana.sa fie gratis și nou.Ca oricum nu are bani și de întreținere și reparații. .
    1 point
  24. Daca optiunea nu e prezenta in MFI DATA ,nu afiseaza,probabil se activeaza prin modificarea dump-ului (depinde de SW version)
    1 point
  25. 1 point
  26. Penibil. In conditiile astea cred ca nu se va putea negocia nici 1% discount la pret pentru ca dealerul iti va spune ca iti face un favor ca reuseste sa ti-o aduca...
    1 point
  27. Domnilor, nu amestecati "actiunea de stoc importator" cu ce se discuta la configurarea unei masini noi. Hai sa le luam metodic, incet si sigur, ca in Ardeal - Actiune Importator: "Gen Actiunea Passat". Se refera DOAR LA MASINI PRECONFIGURATE, DE STOC. Nu iti poti configura ce vrei tu. De regula sunt 1-2 motorizari (1.6TDI sau 2.0TDI) cu echipari predefinite si dotari predefinite. De asta se numesc masini de STOC. Actiunea de 6k eur e promotia de la importator, nu de la dealer. Dealerul mai da maxim 1-2% ca sa iti scoata ochii, asta presupunand ca mai da ceva. Masinile sunt din stoc, din Cur-tici Variatia Bavaria, este cam aceeasi chestie, doar ca la ei ai libertate de configurare: poti alege si azi orice seria 3, atat timp cat e 2.0diesel si XDrive, cu 25% discount si il poti configura dupa bunul plac, masina nu e deja produsa. Cand au avut actiunea cu masini produse, adica decembrie 2015, discountul era de 40%. Dar tot doar pentru 2.0diesel X Drive, ca asta "viseaza si picteaza romanul": premium, diesel si 4x4 - scuzati sarcasmul - Discount de achizitie masina noua: te duci la dealer si iti configurezi masina noua. Importatorul poate avea deja o promotie, gen "Cleverpack", "Pachet Business", "Pachet tehnic", etc - adica bundle de dotari la un pret discountat, la care se poate adauga un extra discount gen "Cleverbonus" - de exemplu 500Eur cum e la Superb. Toate astea sunt actiuni de discount "la vedere", adica tu ca si potential client le poti selecta din configurator si le stii de la inceput. La asta se adauga, in urma negocierii cu dealerul inca un procent de discount. Cat obtine fiecare e treaba lui si frumos/etic/profi e sa-si tina pentru el "reusita". Pentru fiecare model de masina exista o marja de profit a dealerului. Cat din aceasta marja imparte cu clientul, este strict treaba lui si are un rationament in spate, iar procentul variaza in functie de foarte multi factori pe care nu-i discutam aici. Haideti sa ne exprimam corect si complet: Gen ti-ai luat Passat cu 6k Eur discount, i-ai luat pentru ca a fost oferta de achizitie stoc si aia era promotia, nu ca atat ai negociat tu la achizitia unei masini noi, configurate de tine.
    1 point
  28. Va spun eu de unde provine confuzia. Indicatorul analogic de combustibil este extrem de imprecis; cel putin asa este la mine. Cand arata jumatate, ca in poza de mai sus, mai este maxim un sfert de rezervor. Mult mai precis este insa range-ul pe care il estimeaza CB-ul.
    1 point
  29. Eu cred ca totusi are ceva de ascuns, scotand nr rosii nu inseamna ca daca tu nu o cumperi el scoate altele pt fiecare client, daca vrei sa bagi cateva mii de euro in buzunar nu te cramponezi de cateva sute de lei. Iar daca te hotarasti, alege tu reprezentanta unde o verifici in ultimul moment fara sa-i spui nimic si o sa vezi scurt daca are ceva de ascuns. Atata te innebuneste si ridica tot felul de pretexte, poate poate uiti ce vrei sa verifici. Bafta !
    1 point
  30. treaba e ca cele 10% de masini netrucate sa zic asa nu sunt cautate de nimeni . Am un amic care a tinut 2 ani o masina la vanzare si pana la urma a dat-o pomana . A tinut la pret ca era o masina buna, dar fiind sh nu dedea nimeni 2-3ooo euro mai mult decat pe o masina de afara !! Pana nu a venit cu pretul cel mai mic de pe piata nu a vandut !! CC 2011/12 2,0i DSG 33k km .
    1 point
  31. Ataseaza o poza de pe ecran media(discovery) cu since refuel.
    1 point
  32. Aaa, pai asa se explica: dupa ce sare pompa mai intra vreo 40 litri de motorina
    1 point
  33. Dupa 3 ani cu AWD am constatat ca nu ofera avantaje majore, mai ales daca nu faci multi km iarna. Oricum, mai nou vad ca blocheaza drumurile cand e zapada mai multa
    1 point
  34. Modus cu lava blue are un vecin si o vad zilnic de vreun 1 an si arata f bine dar modus pe business grey am vazut la Sab si aratau ciudat nu stiu de ce poate din cauza ca sunt similare culorile si nu faceau contrast nu imi dau seama si avand forma aia de paianjen poate de aceea sau eram eu obosit ... poate antracit pegasus sa incerc ... am timp pana iarna viitoare.
    1 point
  35. Uite asa le cumparam de bune noi Romanii care fugim dupa ieftin si bun !
    1 point
  36. Probabil o dauna totala. Cere un VIN si verifica-l aici http://www.salvagedb.com/ L.E. Era in josul anuntului. Da, este dauna masina in SUA http://www.salvagedb.com/search?q=1VWBN7A3XDC136214 Poze cu ea lovita la licitatie
    1 point
  37. Si un prim test in zapada.Mai mult o plimbare de fapt...de pe la min 4.25 si zapada ☺ https://www.youtube.com/shared?ci=rtQGlBnb7ps
    1 point
  38. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/583720-Have-anyone-do-the-facelift-upgrade-on-a4-b8
    1 point
  39. Aseară mi-am făcut puțin timp și de un 'detailing' la jante. Mi-am cumpărat Autosol Metal Polish și m-am pus pe treaba la buze. Nu se vede foarte bine în poze dar sunt ceva diferențe fata de înainte. A meritat toată treaba
    1 point
  40. Au 11.7 kg, le-am luat aseara. Sunt superbe
    1 point
  41. Luna aceasta masina a implinit 3 ani de cand este la mine. Desi am avut ceva tentative de a o vinde, de fiecare data m-am razgandit cand am avut persoane interesate. Motivul este simplu, este o masina extraordinara, am devenit dependent de benzina turbo, de mirosul gazelor, de senzatia si siguranta ce mi-o ofera. Odata cu trecerea la k04, imi place si mai mult, sper sa o mai tin inca pe atat fara sa ma plictisesc de ea. Da, nu e o masina noua, dar e mai buna decat multe alte masini noi. Cunosc masina din bara in bara, stiu tot ce vrea si ce nu vrea, stiu fiecare loc in care s-a umblat, tot ce s-a schimbat. E placut sa iti cunosti masina, atat de placut incat poti sa ramai dezamagit cateodata cand are o problema ce nu o poate depista nimeni, iar tu pierzi multe nopti citind zeci de pagini de forumuri, incercand sa gasesti, poate intr-o alta parte a lumii, pe cineva ce a intampinat aceeasi problema cu tine. Chiar si asa, pot spune ca este cea mai fiabila masina ce am avut-o pana acum, si am schimbat destule agregate Este placuta senzatia de a conduce un TFSI, mai putin placuta este partea cu consumul maricel ( dar nu foarte diferit de alte masini pe benzina cu motoare mici) dar na., performanta vine la pachet si cu anumite costuri suplimentare, atunci cand o exploatezi la maxim, zambetul de pe fata se sterge cu greu, este o boala grea ce nu se vindeca prea usor Life's too short to drive boring cars!!
    1 point
  42. @Cosmin ZKG: Vossen, da, pastrand niste proportii foarte mari @CrS1985: Sigur incap, mai complit ar fi daca ai avea de carat 2 seturi de anvelope. Nu ai avut transport inclus sau macar contr-cost, de ce te duci dupa ele? Legat de filmuletul pus de @petruDRG, cele 20 de minute pe pista s-au soldat cu frane coapte. Am plecat cu bine de acolo, dar am constatat ulterior cu huruia ceva la franari medii la viteze mici. Asa ca m-am apucat sa le desfac ca sa vad in ce stare sunt placutele. Discurile pareau ok, nu aveau depuneri neuniforme, drept urmare nici vibratii gen disc ovalizat nu aveam. Asa ca... autopsia, placuta exterioara de pe partea stanga: Placuta interioara tot pe stanga: Placuta interioara dreapta: Placuta exterioara dreapta: Exact ce nu vrei sa vezi la placute, suprafata lucioasa si neteda Pentru curatare am folosit smirghel P150 pus pe o suprafata plana si frecat cu presiune uniforma pe placuta. Rezultatul: Dupa prima placuta asta am adunat din smirghel: Celelalte au iesit similar, suprafata rugoasa si mata. Am curatat si toate depunerile de pe margini si glisiere: La final m-am ales cu praful de pe ... placute Si cam asta se intampla cand se rup manusile si zici ca merge si asa: Va recomand sa purtati o masca daca va apucati de asa ceva, nu vreti sa stiti cat praf de placute aveam in nas. Huruitul pare ca a disparut si acum se aude doar sunetul normal de placuta pe disc, care probabil se va diminua si el pe masura ce placutele vor curata discurile si vor depune material uniform pe discuri
    1 point
  43. Mai fac și eu un refresh la topic cu niște poze și un launch . Masina nu a mai primit vreun upgrade în ultima vreme. În schimb am primit o macheta cu un Superb 1, model 1938. In teorie, am Superb 2 Multumesc și colegului @Vise01 pentru filmare. https://www.youtube.com/shared?ci=2wEC_w3NpY8
    1 point
  44. Gata cu balastul si xenon-ul. Mai trebuie reglate farurile.
    1 point
  45. Salut. Nu stiu daca postez unde trebuie, insa ma.intereseaza info despre Tiguan 2013-2014 2.0 tdi 177 cai dsg. Cine are asa ceva cam ce consum real are ? Cutia la cati km cere schimb ulei? Cum se misca masina cu motorizarea aceasta? O sa achizitionez una sapt asta insa nu am apucat sa conduc niciuna. Am mers cu x3 2.0d de 184 cai, cu glk 220 cdi. In comparatie cu acestea Tiguanul e mai lenes ori ba? Mersi. Am vrut sa deschid topic nou insa se pare ca nu merge la sectiunea dedicata Tiguan.
    1 point
  46. se poate si fara sa dai amortizorul si arcul desfaci ambele piulite de sus, montezi o presa pt arc si apoi ai loc sa schimbi flansele Eu le.am schimbat la reprezentata skoda si au procedat astfel
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!