Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.01.2017 în toate secţiunile

  1. Daca am inceput sa facem economie la pompa punand leduri , atunci nu ne permitem masinile pe care le conducem.
    3 points
  2. Eu nu inteleg de ce nu scoate numere rosii. Poti sa-i propui ca daca dupa verificarea din reprezentanta si drive test totul este ok o sa cumperi masina si eventual suporti jumatate din constul numerelor, dar pentru mine este prima oara cand aud de cazuri de genul. Adica are posiblitate sa duca masina pe platforma la reprezentanta dar nu vrea sa plateasca 100 ron pentru numere....ceva nu miroase bine. Mare atentie si cu verificarea din reprezentanta sa nu fie cu "dedicatie".
    2 points
  3. Passat B5 1.9 TDI 85KW 6 Trepte Printre dotari se enumera: tempomat, geamuri electrice fata, oglinzi incalzite, BC Minidot Imbunatatiri aduse: * Jante Audi oem 16" * Volan 3 spite * Carcasa cluster B5.5 * Capac compartiment baterie B5.5 * Oglina dreapta mare (SUA) Urmeaza: * Cotiera B5.5 * Incalzire scaune fata * Boxe spate( nu are) * Faruri lupa( de preferat oem sau gen oem )+ xenon * Eleron 3M spate * Resoftare Foto:
    1 point
  4. Pai din moment ce orice modificare asupra luminii farurilor oricare alta decat cea cu care a iesit masina din fabrica inseamna ilegalitate nu vad de ce mai este permisa discutia asta pe forum. In fond pe Vw forum nu se discuta nici despre depasirea vitezei legale, nici despre clone VCDS, nici despre xenon/led pus ulterior. De asemenea orice ai pune ulterior (lupe, alte faruri, accesorii) la folosirea ledului se considera tot ilegal, iar politia o sa se sesizez rapid, nu va faceti griji, ca sunt in tema cu toate modificarile. mva987 daca vrei sa scapi de lumina de lumanare cumpara-ti o masina cu xenon din fabrica, nu becoleduri de 280 W.
    1 point
  5. Nu sunt bune, pe langa ca nu sunt legale. Am asa ceva pe alta masina si cand e ceata sau ploaie trebuie sa le stingi ca nu mai vezi absolut nimic cu ele (le am pe proiectoare), sunt doar de design si daca le privesti din fata iti dau senzatia ca sunt puternice si vad tare. O pereche de leduri Philips care nu se comercializeaza la noi ca nu sunt legale, sunt cam 100euro...
    1 point
  6. 1 point
  7. Nu vroia sa scoata pe numele lui (adica sa le plateasca el), cred. N-a zis ca nu vrea sa scoata deloc ... Insa ca sa scoti numere pe numele tau, trebuie sa fie masina pe numele tau (adica sa prezinti contract V-C), din ce stiu eu. Poate ma insel ? Sursa: http://www.spcrpcivcluj.ro/inmatriculari/autorizatii-provizorii Deci ... intradevar, ceva suspect Spune-i sa scoata numere pe numele lui, si dupa testarea la reprezentanta daca e totul OK si vrei s-o cumperi, ii platesti si contravaloarea numerelor. PS: Vad ca s-a modificat acum, asigurarea RCA o faci tu si apoi duci copie la inmatriculari. Oricum, poti sa faci asigurare direct pe 1 an sau cat vrei tu, si ulterior doar pui numarul de inmatriculare (si la eliberarea numerelor rosii si la inmatricularea definitiva o sa ai nevoie de RCA valabil)
    1 point
  8. Cand scoti numere rosii, in pretul numerelor ai si asigurare. Pentru inmatriculare, faci alta asigurare "normala", fara sa-ti treaca nr de inmatriculare. Dupa ce-o inmatriculezi, te duci si iti trece numarul de inmatriculare pe asigurare. Referitor la nr rosii, n-are treaba pe cine sunt... ele oricum sunt doar pentru a umbla cu masina ici-colo pentru inmatriculare.
    1 point
  9. Nu stiu exact ce este pt ca nu am mai avut probleme cu genul cu nici o masina ...sunetul era metalic similar cu cel de lant intins...
    1 point
  10. Da, aici ai dreptate insa se poate face o mica adaptare. Eu am avut probleme cu pompa, am scris aici pe forum de vreun an povestea, dar nu am pus continuarea, asa ca o scriu acum. Deci, problema era ca s-a oprit in mers, aveam motorina cam la 1/2 din rezervor. Dupa ce am facut plinul, a pornit si asa am mers mai bine de 8 luni, inclusiv pana in Croatia si inapoi, tot avand grija sa alimentez cand ajung la 3/4 - max 1/2 din rezervor. Chestia e inainte de a pleca in concediu ca am incercat sa rezolv problema asa cum s-a mai scris aici pe forum: 1. sa inlocuiesc motoras: fail - la pompa mea nu s-a potrivit nici mufa cu contactele electrice ale motorasului Pierburg, nici nu a vrut sa se desfaca frumos nici corpul pompei, fiind prins cu niste tije indoite la capat, nu cu piulita cum era la pompele mai vechi, nici motorasul cu furtunele, asa ca cu greu am reusit sa montez la loc pompa veche. 2. Am dat inapoi motorasul nou + diferenta si am cumparat o pompa completa Meat & Doria care ulterior am vazut ca avea mufele de conducta diferite de cele ale mele. La mine sunt 2 verticale, la modelele mai vechi erau unul vertical si unul la 90 cum zicea si colegul poli43v3r. Am montat pompa, am incercat sa conectez linia de alimentare pe mufa la 90, dar nu a mers pentru ca era prea scurta linia de alimentare si prea rigida ca sa se conecteze. La Autoworld s-au oferit sa inlocuiasca pompa pentru aprox. 2500 lei, am zis pas. Asa ca am renuntat la inlocuirea pompei si am mers in concediu cu pompa veche in rezervor si cea noua in cutie + niste mufe si linii de alimentare luate de la passat-uri si alte VW din dezmembrari. Cum nu mai puteam duce inapoi pompa noua si nici un atelier din Cluj nu vroia sa faca "improvizatii" la pompa, la venirea frigului mi s-a mai oprit odata motorul chiar si la 3/4 din rezervor asa ca m-am apucat eu sa rezolv problema. Am montat (dupa ce am vazut ceva tutoriale pe youtube) o mufa mama pe o linie de alimentare taiata de la dezmembrari care avea deja la un capat mufa tata si am conectat prelungirea asta de aprox. 20 cm pe mufa la 90 de grade de pe pompa noua, si conducta de alimentare a masinii am conectat-o la capatul tata al liniei, fara alte complicatii. Si asa merge de 2 luni, fara probleme. Am ajuns sa vad dupa aproape un an semnul de "please refuel" Pun aici niste poze cu "manopera"
    1 point
  11. Aaa, pai asa se explica: dupa ce sare pompa mai intra vreo 40 litri de motorina
    1 point
  12. @Victor Lala pai e credibil sa mearga pe extern la 800-900km, avand in vedere ca extern consumul e cam la jumatate fata de cel din oras afisat pe bordul tau. Dar asta inseamna ca deja dupa 500km extern ai jumatate rezervorul, e imposibil la consumul ala de oras sa ai tot jumatate rezervorul. Practic, masina ta chiar daca merge in oras bara la bara, chiar daca merge in afara, tot jumate de rezervor consuma in 500km? Nu zic ca ne minti cu ceva, dar e putred ce indica... ori intre timp ai mai bagat ceva motorina, ori nu ai facut de fapt 500km. E matematica.. L.E. Oricat ai umple dupa ce sare pompa, nu ai cum sa ajungi la 100l in total ca sa ai jumatate de rezervor dupa 500km cu 10,4%.
    1 point
  13. Sfatul meu : -Nu cumpara rulata in RO daca nu cunosti propietarul -Nu cumpara fara sa verifici istoricul ,neaparat sa aiba reviziile la zi -Nu cumpara daca are scurgeri de ulei pe la cutie sau motor
    1 point
  14. Vad ca la O3 FL nu au pus nici in continuare frana de mana electrica si il iau acest lucru ca un lucru pozitiv!!! A ramas singura din clasa compacta din concernul VW cu cea clasica si asta este mai mult ca OK. Probleme mai putine si folosire mai usoara mai ales pe termen lung. Seatul l-a pus sa scoata ochii nepriceputilor, ( in loc puteau sa puna un parbriz incalzit sau volan incalzit sau un display de 10-12 inchi ca la skoda... )desi la inceput nu imi placea deloc cum arata acest facelift...eu zic ca nu este asa de urat si din unele unghiuri da chiar bine!
    1 point
  15. Am inteles,ma gandisem ca au fost ceva probleme la CP3,pompa asta este cea de peugeot 1,4 hdi?
    1 point
  16. 1J0 877 231 A Furtun scurgere apa fata 2 buc 1J6 877 233 A Furtun scurgere apa dr spate 1 buc 1J6 877 234 A Furtun scurgere apa st spate 1 buc 036 906 051 senzor de presiune ATN
    1 point
  17. @Flavyus sa inteleg ca bifezi tot ce poti bifa si vezi unde ajungi? Totusi care este bugetul? Ce iti doresti de la o masina? Pe mine m-ai pierdut incepand de la Ford e best-buy la 24k pana la am configurat ateca de 40k.... Ma retrag din discutie...
    1 point
  18. DSG7 cu ambreiaje uscate chiar a fost gandit mai degraba pentru consum. Faptul ca are 7 viteze si e pus doar pe motoare mici, iar consumul e dat uneori chiar mai mic decat la CM (spre deosebire de DSG6). Mai degraba decat investitia in niste elemente estetice, ar merita poate niste faruri cu xenon (simple nu neaparat cu AFS) care schimba atat estetic cat si la siguranta. Scaune incalzite ar fi o alta varianta buna. Ar fi indicate si ceva poze din interior sa vedem.
    1 point
  19. @Golf TDI adica ce vrei sa spui ? DSG-ul nu e compatibil cu sportivitatea ? @manmadalin asculta sfaturile si scoate GTD-ul ala de pe ea Sa o stapanesti sanatos si fara incidente !
    1 point
  20. 1.Led-ul lumineaza mai slab ca xenonul dpdv a "lumenilor" - aici mici intercalatii cu xenon CH si LED de calitate si viceversa,vb de scenariul real 2.Polis nu stie sa faca diferenta intre led si xenon in timp ce tu circuli,poate si daca stationezi 3.EVIDENT,majoritatea masiniilor noi care nu au venit cu xenon/led din fabrica se bazeaza pe acest concept: masina (mai) noua = pot pune xenon,etc pt ca = sanse slabe sa ma opreasca,mai repede opreste pe ala cu Golf 4 Poate nu e cazul tau,dar asta e ideea de baza,de cate ori imi spune amicul de la itp de chestii de genul... Ca si rating modelul luat de tine vad ca tipul i-a dat scor bun:
    1 point
  21. Imi plac mult jantele de vara, cele de iarna sunt aproape la fel de horror ca si cele de tabla, in rest, modificarile pana in prezent si planuri de viitor cu gust, singurul lucru pe care l-as mai lua in calcul ar fi retrofit-ul unor lupe de calitate in faruri, ar schimba mult si aspectul si iluminarea (mult mai bine decat sa pui niste faruri aftermarket.) Si eu sunt de parere ca ar trebui renuntat la sigla GTD, totusi e o masina de 105 cp, la care accentul este pus mai degraba pe confort (DSG) si economie (1.6 tdi) decat pe sportivitate.
    1 point
  22. Ideal ar fi ca cel care o repară să facă și montajul, și geometria. În caz că va curge din nou nu va putea da vina pe altul că nu a montat bine burdufurile sau pe cel de la geometrie că le-a lăsat răsucite.
    1 point
  23. Naspa treaba sta cu mutatul unor butoane fizice pe infotainment. Vad ca deja la generatiile noi de masini apar rertofiturile: buton fizic de ESP, mai tre' buton fizic pentru Auto la recirculare....
    1 point
  24. 6Q6955435D capac, 3B9955985A duza spalator luneta Cod motor BKD ,03G 121 113 termostat
    1 point
  25. Folclor de service. Pana in 2009 pana in 180.000km. Dupa 2010 la 210.000 scrie clar in carte. Eu am schimbat la 172000 si aratau toate foarte bine. O singura rola avea un usor joc. Dar duceau sigur cat recomanda producatorul. Urmatoarea distributie nici nu ma gandesc sa o schimb sub 200.000 km.
    1 point
  26. Acest kit este bun,mai am nevoie de altceva pe langa? https://www.autoeco.ro/set-pompa-apa+curea-dintata-vw-golf+5k1-1.6+tdi-dayco-ktbwp7880/31340/a14651865/ Edit: Am sunat la auto eco si mi-au facut o oferta,o sa o atasez.Chestia e ca domnul de acolo mi-a spus ca trbuia schimbata distributia la 120k dupa care sa continui cu 60k,lucru care mi s-a parut absurd si neprofesionist,avand in vedere ca aici pe forum se vehiculeaza intre 180k si 210 la 1.6 cayc 2010. Ce parere aveti despre piese si tot?La pretul final este 1500 lei,el a pus ambii producatori la curea,eu merg pe Dayco
    1 point
  27. Am schimbat kitul de distributie, kitul de accesorii la 172000km si cam asa arata componentele utilizate. L.E : rolele au fost bune s-au potrivit perfect.
    1 point
  28. Eu as renunta fara grija la gaura din tavan.
    1 point
  29. Desfundat scurgerile de la panoramic..... Am cumparat un cablu otelit invelit in cauciuc( a fost 6 lei metru din hornbach ) si am bagat pe traseu...incercand sa nu fortez foarte mult.... Scurgerile de la panoramic dau pe peretele ignifug (sub grila aero ) si ca sa ajung la ele am demondat si stergatoarele ...scurgerile principale erau si ele blocate....o frumusete .. A urmat stergatorul spate.....duza se scoate usor tragand de ea ...eventual cu un patent cu o carpa pe el... Daca tot am umblat cu torxurile am desfacut si fata de usa din spate dreapta....geamul de acolo nefiind functional....macaraua se auzea coborand-urcand dar geamul era static....am observat ca fostul propietar il blocase cu o bucata de lemn fiindca geamul sarise din prinderea de jos...nu era nimic spart/rupt doar sarise...un pic ciudat pentru ca eu nu am reusit sa il trag de acolo..l-am clipsat inapoi ..merge ok ...il consider reparat Si o poza cu catelul stance
    1 point
  30. Salut, Inainte sa imi cumpar masina am citit cateva zile bune despre audi a3 8p - am citit aici pe forum cateva pareri despre motorizare dar si pe alte forum-uri. pareri de bine si lauda am gasit doar la motoarele cu codul BMM - consum mic si fiabile. acum nu vreau sa intelegi gresit, la orice masina o sa fie problema dar parerile cu privire la celelalte coduri motor cum ar fi BKD cam lasa de dorit. Dupa cat am citit am fost in germania si am luat masina. Dupa ce am venit in tara am facut distributia + revizia. Peste o saptamana am facut remapare, din 140cp la 175cp - diferenta este mare, ai impresia ca mergi cu alta masina - consumul a crescut cu mult, spus asta pentru ca sunt multi care cred ca dupa remapare masina consuma mai putin, posibil, daca conduci calm si regulamentar ar putea fi cum spun ei, in cazul meu mers sportiv consumul s.a ridicat de la 7 la 9 (nu ma plang deloc, eram constient de cresterea consumului). Dupa 2 luni am schimbat rulment stanga spate si la 2 saptamani am schimbat etrier+rulment dreapta spate, etrierul l.am schimbat pentru ca nu mai lucra, ramasese blocat. pe urma am depistat o pata de ulei in fata motorului, era de la mufa cablaj injectoare - s-a rezolvat rapid si aia. Las un link catre forum-ul meu care nu are lagatura cu auto deci nu cred ca am sa fiu sanctionat - http://clubtech.ro/viewtopic.php?p=7101#p7101 Acolo o sa gasesti detaliat toate imbunatatirile/probleme care le.am avut. Daca doresti sa aflii ceva ma poti intreba, sper sa pot raspunde nevoilor tale
    1 point
  31. Dupa multe telefoane si e-mailuri date, in sfarsit am reusit sa imi cumpar un set de jante. Am tot incercat sa ma inteleg asupra unor seturi de jante( din care sa aleg) cu un service din Germania( de pe ebay.de), dar nu a mers...nu intelegea f bine engleza si... m-am lasat pagubas. Pana la urma mi-am luat din Ro( aduse din Germania). M-a costat 360 euro+transport..Intre timp m-am interesat si de anvelope, si m-am decis: Continenal WinterContact TS850- 205/55/R16. Pe celalalt golf pe care l-am avut, au fost puse Michellin Alpin a4, care mi s-au parut f bune. Dar am zis sa incerc si Continental...mai ales ca cele de vara sunt tot Continental --ContiSportContact 5..care isi fac treaba foarte bine. Au ajuns si caucicurile..si azi au fost montate pe masina. Numai bine.
    1 point
  32. Pana la urma ce ati rezolvat? Zgomotul s-a dovedit a fi din racord?
    1 point
  33. Si as vrea sa mai intreb.Am voie sa schimb din D in S la viteze mai mari fara sa afectez cutia?Sau alegerea pozitiei trebuie facuta la plecarea de pe loc fara a avea voie sa schimbi din D in S sau invers?De ex aseara am vrut sa accelelre odata tare,aveam 120 la ora,dar mi-a fost frica sa schimb la viteza aia si am ramas in D.
    1 point
  34. Salut.Sunt proaspat posesor de phaeton 5.0 tdi.Pana acum am avut doar mercedes,si nu prea am destule posturi pe acest forum asa ca nu imi da voie sa deschid un nou topic.Am cateva nelamuriri in leg cu noua mea masina: -unde se afla pilotul ala automat ca nu-l gasesc deloc!? -de ce se deschide asa de greu portbagajul?cumva deschiderea si inchiderea sunt electrice si cel de dinaintea mea nu a stiut nici el asta si le-a stricat tragand tare de el la deschidere?Pur si simplu trebuie sa apas/trag tare de portbagaj ca sa il deschid/inchid. -pt cine are un 5.0 tdi inmatriculat,aveti idee este euro 3 sau euro 4?Vreau date concrete de pe talonul de Romania.Scrie la cod omologare motor. Merci anticipat si bine v-am gasit,acum ca ma pot considera si eu unul de-al vostru(pana acum eram mercedesist) :icon_thumright:
    1 point
  35. :lol: :angry: apai eu cred ca omu' vrea sa-si i-a masina sa scape de mers cu taxiu' si nu invers :blink: ...asha ca "probleme" legate de consum se trec pe locu' 2 sau poate pe al 3-lea...
    1 point
  36. Dupa 3 ani cu AWD am constatat ca nu ofera avantaje majore, mai ales daca nu faci multi km iarna. Oricum, mai nou vad ca blocheaza drumurile cand e zapada mai multa
    0 points
  37. eu nu onteleg ceva: ai vazut ca se misca ce ? culbutorii, sau ai vazut chiar supapele miscandu-se ? Intreb ptr. ca am patit de 2 ori ce povestesti tu, si exact la cil. 1 si 2 Prima oara s-au dovedit a fi de vina bujiile, prin nu stiu ce minune (eu tot sunt tentat sa cred ca de la benzina de la o anume statie mi s-a tras, incepe cu "A" numele statiei respective si se termina cu "gip") So..mi-au murit rapid , in 2 zile , toate bujiile, incepand cu cele de la 1 si 2. A doua oara s-a intamplat in mers, am "pierdut" 2 cilindri, ghici care... 1 si 2. S-a dovedit ca se smulsese un prezon al rampei culbutorilor, evident, ei nu mai apasau pe supape. in rest.... biserica sau voodoo
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!