Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.01.2017 în toate secţiunile

  1. Normal ca se descurca, de ce nu ar face-o? Oricum insa, "Test"-ul este o gluma, nu e nimic off-road acolo, e doar un fun time pe zapada. Pe acolo merge absolut orice masina, exceptie delusorul ala.
    3 points
  2. 1. Pe HL nu poti selecta benzina si cutie manuala. Un mare minus, eu nu vreau DSG. 2. Pretul....e din alt film, chiar cu discount-uri o sa fie greu sa se vanda. La banii astia iti cumperi masini din clasa D de la concurenta. 3. Trebuie asteptat 1-2 ani pentru discount-uri, vad ca si-au luat nasul la purtare cu preturile. Dupa 1-2 ani de seceta sper sa le vina mintea la cap. Dupa mine, in varianta HL masina NU merita in acest moment. PS Am facut o configurare pentru HL cu 1.4 TSI de 150 CP si ce dotari vreau eu (de bun simt, nu "avioane") si a iesit 28.440 euro No way....
    2 points
  3. Salutare, Am tras și noi o fuga pana în Ardeal cu ocazia mini-vacantei. O după amiaza la Brașov, o noapte la Rupea și o zi de vizitat. Cum am mers pe Valea Prahovei, fuga a fost cam jumate "paș paș" dar am supraviețuit. Mai trecem la "pierderi" și ca ne-am dus degeaba pana la Homorod și Ungra sa vizitam bisericile fortificate, intrucat la niciuna cel însărcinat cu cheia nu era de găsit. Trecand la cele bune, drumul a fost placut prin Ardeal, ca de obicei, cetatea Rupea este minunata; si cand vor reusi sa aduca si muzeul in incinta cetatii va fi o experienta asa cum merita locul. Cu cele doua pierderi am dres-o la biserica Neagra, unde am tras o tura rapida ca era mai cald afara Vom reveni mai la vara, sa mai vizitam din zona asta frumoasa. "Macaroana" a tras vesel pe unde s-a putut, si n-a zis nu nici la poze cu fanii
    1 point
  4. Ataseaza o poza de pe ecran media(discovery) cu since refuel.
    1 point
  5. Aaa, pai asa se explica: dupa ce sare pompa mai intra vreo 40 litri de motorina
    1 point
  6. Ti am scris mai sus si eu si Al Bundy!! "Exact cu zice Al Bundy;desfaci etrierul si iei motorasul jos de pe el,pe urma desfaci cu un torx din locul unde actioneaza motorasul" sau daca iei motorasul jos,poate o sa se slabeasca putin placuta sa poti pleca pe roti cu ea.. e chestie de vreo jumate de ora sau 1 ora (asta daca nu prea te pricepi)cu tot cu ridicat masina...desfacut roata...
    1 point
  7. Si o scurta prezentare de ieri de la Autosalon Brussel ... se insista tot pe distribuirea fortei de tractiune cand pierde aderenta pe diagonala. Se pare ca va fi un atuu ...Q5 stiu ca s-a cam facut de ras la astfel de teste.
    1 point
  8. Nu intru in polemica cu nimeni si nu vreau sa fiu acuzat ca sunt off-topic, dar spun doar atat: NU merita masina la preturile acestea in varianta de echipare de top. Am cochetat cu Megane GT, Skoda Superb, Vw Passat, Seat Ateca, Ford Mondeo, Toyota CH-R, Mazda 3, Seat Leon si asteptam Golf-ul pentru o evenuala schimbare a auto anul acesta (dupa ce apare si programul Rabla) si a picat si acesta. Stiu ca masinile sunt foarte diferite, dar tot timpul s-a schimbat destinatia auto (famile, fun, reprezentare etc.) si au picat pe rand Megane GT (probleme foarte mari la cutie si motor), Seat Ateca (termene de livrare de 6 luni), CH-R (foarte scumpa, dar de departe cea ma interesanta masina), Skoda Superb si Vw Passat (politica de pret a VAG lipsita de logica) si Seat Leon (este un downgrade la ceea ce am acum- nu are suspensie spate independenta si interiorul evident sub Golf). Au ramas in joc Mazda 3 si Ford Mondeo. Una e cu 5k euro sub Golf la acelasi dotari, iar cealalta la un pret apropiat pentru motor diesel de 180 CP si cutie automata. Wtf.....
    1 point
  9. Mi-am facut curaj si am spalat masina chiar daca erau -10 afara , nu se mai putea....nu vedeam nimic prin geamuri la lumina. Am stat cu ea pornita cam 2 ore apoi cu caldura aproape de maxim si s-a uscat in intregime.
    1 point
  10. Mai bine gandeste-te la un casco. Never say never.
    1 point
  11. Sfatul meu : -Nu cumpara rulata in RO daca nu cunosti propietarul -Nu cumpara fara sa verifici istoricul ,neaparat sa aiba reviziile la zi -Nu cumpara daca are scurgeri de ulei pe la cutie sau motor
    1 point
  12. Nu vei gasi un cc in mintile lui la 10000 euro Parerea mea
    1 point
  13. Salutare tuturor, Au trecut aproximativ 2 saptamani de iarna autentica prin Buc iar coafura rezista! Jucaria are o garda la sol suficienta astfel incat sa nu ating sleaurile de pe stradute ( Ceea ce nu pot spune despre rapid-ul de la firma, o masina nereusita din mai multe puncte de vedere, dar asta e alta discutie) si totodata, ma ajuta foarte mult anvelopele. Despre anvelopele de iarna, doar cuvinte de lauda... tin masina excelent pe sosea, efectiv ma simt stapan pe ceea ce fac. Nokian wrd3 rule! Am fost si la munte si vreau sa spun ca "aproape" am urcat o panta abrupta pe care urcau numai 4x4... intr-un final gheata de pe jos mi-a venit de hac... am fost la un pas s-o comit. M-am oprit la aprox 10 cm de o masina parcata Era imposibil de urcat, toata lumea normala la cap lasa masina la baza pantei... eu am testat limitele masinii In rest pe serpentine, pe pante, in orice situatie in care se putea merge, n-am avut nici o emotie. Am ajuns la 15500 km si ma bucur sa spun ca nu mai am problema cu inghetatul in zona cutiei de viteze, am reusit de fiecare data s-o introduc in viteze, indiferent de temperatura de afara si de cat a stat nemiscata. Si de final cateva poze la mine-n cartier... cam murdara insa nu ma indur s-o spal pe temperaturile astea glaciale! Singurul lucru enervant e ca se vede imediat murdaria pe jantele negre glossy! Cheers,
    1 point
  14. " 221 cai? Haoleu, da cat consuma? Mult, nu? " Dupa un drum de 100 km pe național + localități, mers frumos, constant.
    1 point
  15. La numere rosii te duci la serviciul inmatriculari, biroul numere provizorii, cu briefurile masinii si iti da pe loc numere, contra cost, of course. Problemele pot aparea doar la RAR (certificat autenticitate - o verifica sa nu fie furata, etc - si ITP ul). I ai putea spune, pe langa testele de la reprezentanta, sa ti faca el si RAR ul (eventual il plateste tu daca e totul OK la rar)
    1 point
  16. Intri in meniul ceasurilor la MFD si vezi sa fie bifata optiunea "Digit. Speed"
    1 point
  17. Nu te contrazic (doar intreb ca sa fiu sigur ce ma asteapta la mecanic) dar sunt pareri cum ca si o turbosuflanta cu un grad de uzura antreneaza ulei catre galeria de admisie. M-as bucura sa nu fie la cat de scumpa e de reparat (nu mai zic de inlocuit). Cum as putea sa scot posibilitatea asta din calcul?
    1 point
  18. Ce avem noi aici
    1 point
  19. Frumos, cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    1 point
  20. Eu zic sa nu va agitati prea tare inca cu led chinezesc, inca nu sunt mai puternice comparativ cu halogenele. Si astea de mai sus sunt slabute, exista chinezisme mai puternice, mi-a zis un amic care a incercat multe modele. Sa nu mai zic ca nu mai puteti pune inapoi protectiile alea din plastic sau cauciuc, si o sa va intre mizerie in far.
    1 point
  21. Si de legal...cat e de legal să pui "becoleduri"? Oare ce zice "polis"?! Sau te bazezi pe faptul ca nu prea baga de seama la masinile mai noi ... ?
    1 point
  22. 1 point
  23. explica afirmatia ta: o baterie mai mare se incarca mai greu decat una mica.
    1 point
  24. Si a venit si zapada mai mare , am dat azi la zapada de nu mai aveam unde naiba sa o pun. Cam asa arata masina de dimineata (zapada de vreo 35cm) si cam pe aici am reusit sa ies (s-a mai dat din zapada, normal). Din pacate nu am avut prilejul sa ies primul, pana am dat eu zapada, un vecin cu Tiguan si altul cu Yeti mi-au luat-o inainte. Dar chiar si asa, zapada era mare. N-am avut curaj sa ies fara modul Off-Road, desi cred ca mergea si fara el. Si foarte important am iesit mergand relativ incet, fara probleme, nu a trebuit sa ies in viteza. As fi vrut sa vad ce se intampla daca eram primul, dar n-am apucat - vecinul cu Yeti a iesit cu spatele si tare o portiune de vreo 50m, dar la o rascruce de drumuri a trebuit sa mai dea la lopata ca era prea mare zapada - dupa care a continuat. Traiasca 4motion-ul si garda la sol mai maricica, conteaza foarte mult pe astfel de vreme! Si inca ceva: imi iubesc Nokian-urile ! , sunt fantastice (si scumpe..) !
    1 point
  25. ce au ajuns si SUV-urile astea nici nu se mai vad in parcari , sunt ascunse dupa loganuri
    1 point
  26. La fiecare 500 km facuri in oras sau mixt e ok.Presiunea diferentiala de 2,5 e mai mult decat buna. Restul tine de starea motorului. :D Ax came,reglaj injectoare,tacheti,maf,tubulatura intercooler,uzura turbina ...etc.Cu cat motorul merge mai defectuos cu atat filtrul se incarca mai repede
    1 point
  27. Full electrica? Aha merci, de aia nu simteam baltile (la O2 cand intram in balti la viteza tragea volanul, la G7 nu se simte). In fine asta e nu avem ce face.
    1 point
  28. Am verificat din nou planul de service, nu am orbul gainilor, nu scrie ce operatii se fac cu ocaziile reviziilor si intervalele necesare. Scrie doar ceva de genul "consilierii dvs de service va pot spune ce operatii se efectueaza la revizii". Adica eu de ce sa nu stiu cand trebuie schimbate filtrele, distributia, uleiurile, cand si ce se verifica, trebuie sa am asa incredere in dealer ca nu face nimic in plus sau in minus? Patru ani nu o sa am nici un cuvant de spus la reviziile anuale? Ca desi masina vine cu QI6 (interval revizii variabil, maxim la 2 ani/30000km) ai nostri o seteaza cu QI4 (interval fix 1an/15000km). Nu-i bai asta cu 1an/15000km (desi daca producatorul spune ca se poate la 2...) dar vreau si eu sa stiu care sunt operatiile la fiecare revizie, cand se verifica/schimba ce samd. In planul de service la G6 tot asa secret de stat era?
    1 point
  29. Depinde ce intelege fiecare prin avantaje. La baza este adevarat, in mare parte vei putea merge si cu tractiunea fata pe unde vei merge cu awd-ul. Dar asta e ca si faza cu orice masina de duce din A-->B, si Loganul o face decent. Eu am facut acum 2 saptamani primul meu drum in afara cu Alltrack-ul. Este adevarat, as fi putut merge cu orice masina, chiar si cu tractiune spate. Doar ca nu la fel.. si nu cu acelasi sentiment de siguranta. Si nici cu aceeasi viteza.
    0 points
  30. Intrebare: nu exista o dispersie destul de mare a modelelor de ECU-ri / motoare, ceea ce implica de fapt alte grupuri de masura si alte valori normale? Altfel sigur ca e interesanta ideea (si pt. benzina :( )
    -1 points
  31. Butonul de blocare a usilor mai functioneaza? Se ridica sau se lasa? S-ar putea sa fie de la 2 tije care se imbina (intra una in alta) si e posibil ca una sa fi sarit (nu prea stiu cum sa-ti explic). Am avut si eu o problema asemanatoare, doar ca nu se mai incuia si nici nu puteam misca butonul respectiv.
    -1 points
  32. E bine totusi ca ai postat si solutia si nu ne-ai lasat in ceata cu suieratul. Multi nu o fac. Cosmin a avut o intuitie foarte buna la problema asta :)
    -1 points
  33. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!