Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.01.2017 în toate secţiunile

  1. -------------------------------------------------------------------------------- In dorinta de a veni in ajutorul celor ce doresc sa instaleze un nou volan, airbag, cruise control sau computer de bord am decis sa scriu acest mic articol referitor la cum procedam pentru a da jos volanul. Articolul va exemplifica doar metoda de schimbare a unui volan vehi cu altul nou + airbag. Informatiile regasite aici va vor ajuta de asemenea pt sarcinile mentionate mai sus. Pentru a da jos volanul trebuie sa se scoata airbagul. Acesta este prins in doua suruburi aflate in spatele volanului la ora 3 si ora 9, ascunse sub doua capacele. Am marcat in poza zonele in care se afla suruburile. Pentru suruburi este nevoie de o cheie tip torx T-30. Volanul va trebui rotit la 90 grade stanga sau dreapta pentru a reusi sa accesati aceste suruburi. Dupa ce airbagul a fost eliberat este nevoie sa ne luam cateva masuri de precautie, astfel vom deconecta borna + a bateriei pt a nu avea surprize cu airbagul. Pentru a deconecta airbagul este nevoie sa eliberam mufa ce il tine fi de senzorul de rotatie al volanului. Aceasta mufa are o siguranta ce trebuie trasa pentru a fi dezactivata. Am indicat cu o sageata rosie acea siguranta. Mufa marcata cu sageata albastra trebuie si ea deconectata(aceasta este mufa pt comenzile volanului). Dupa scoaterea airbagurului se va folosi o cheie de tip multipoint M-12 pentru scoaterea singurului surub ce tine fixat volanul de coloana de directie. Din cate m-am documentat pe net se pare ca acest surub nu poate fi folosit mai mult de 5 ori, deci grija mare de cate ori dati jos volanul :D. Odata cu eliminarea acestui surub este cazul sa marcam usor pe coloana de directie locul in care se afla "catarea" volanului. Astfel cand vom schimba volanul nu vom avea nici un fel de decalaj iar volanul va sta drept. Se scoate volanul vechi, se introduce cel nou si se urmeaza instructiunile mentionate mai sus insa in ordine inversa. Dupa scoaterea volanului NU trebuierotit in nici un fel senzorul de rotatie al volanului; in caz contrar e posibil sa fie nevoie de o recalibrare a acestui senzor(recalibrarea normala se realizeaza automat dupa ce masina parcurge cativametrii , insa in cazul unei dereglari mai mari e nevoie de o intreaga procedura de calibrare). Procedura de recalibrare poate fi gasita la acest link http://www.ross-tech.com/vag-com/car...ringangle.html. In cazul in care noul volan are functionalitati in plus fata de cel vechi (comenzi, padele) va trebui ca modulul steering wheel sa fie codat corespunzator instructiunilor de mai jos: 0?xxxxx: Model 0 = Left Hand Steering 1 = Right Hand Steering 0x?xxxx: Steering Column Adjustment +1 = Electric Steering Column Adjustment +2 = Lane Departure Warning 0xx?xxx: Steering Wheel 0 = Standard Steering Wheel 1 = Sport Steering Wheel 2 = Multi-Function Steering Wheel 0xxx?xx: Tiptronic & Heating +1 = with Tiptronic +2 = with Steering Wheel Heating 0xxxx?x: Board Computer / Cruise Control System (CCS) / Adaptive Cruise Control (ACC) 0 = No Board Computer - No Cruise Control System (CCS) - No Adaptive Cruise Control (ACC) 1 = with Board Computer 2 = with Cruise Control System (CCS) 3 = with Adaptive Cruise Control (ACC) 4 = with Board Computer and Cruise Control System (CCS) 5 = with Board Computer and Adaptive Cruise Control (ACC) 0xxxxx?: Chassis 1 = Sedan 2 = Avant (with Rear Wiper) Deocamdata nu am si poza finala cu volanul nou functional insa o voi uploada cat pot de repede. In speranta ca sfaturile mele o sa fie de folos cuiva va doresc surubareala placuta :angry:. ATENTIE! In cazul in care montati un volan ce nu a fost proiectat special pt A6 (in cazul meua fost vb de un volan de TT) e posibil sa fie nevoie sa modificati cablajul mufei de la airbag, o operatiune migaloasa, nu asa de dificila pe cat ar parea insa ff importanta. Eu m-am ostenit putin pana am rezolvat problema insa eforturile au meritat. E posibil sa fi uitat anumite detalii asa ca va rog atrageti-mi atentia asupra aspectelor ce au fost scapate din vedere. Adrian Popescu aka Baracuda.
    1 point
  2. Sa ne prezentam cum se cuvine: Sofer: Laur, 36 ani Masina: Passat CC 2.0 TDI 170 cp DSG6 ESP ABS Lane assist Front assist Adaptive Cruise Control Pilot automat Suspensie reglabila normal/comfort/sport Park Pilot fata/spate cu afisaj pe ecran+acustic Park Assist Camera video marsarier Kessy Keyless Acces Keyless Go Keyless Trunk Webasto (sistem incalzire auxiliar) Autohold Trapa electrica panoramica Bluetooth Bi-xenon adaptive Spalator faruri Cornering lights Proiectoare Leaving/coming home Oglinzi rabatabile automat Oglinzi heliomate Senzori ploaie+lumini+pneuri 12 Airbaguri Comenzi volan Dubluclimatronic Torpedou refrigerat Piele nappa perforata Scaune fata cu ventilatie/memorie/electrice Scaune fata/spate incalzite iarna Scaune fata/spate sport (2 locuri spate) Cotiera fata+spate Padele F1 Pachet crom exterior Pachet lumini ambientale Geamuri negre spate si luneta Perdeluta electrica luneta Parasolar sofer cu HomeLink Carlig pt remorcare detasabil Jante Lugano 19" cu anvelope Continental Alarma Computer bord color RNS 510 (navigatie color cu touchscreen+sd card+dvd+hard 30gb+aux) Sistem audio Dynaudio cu 12 difuzoare 600W
    1 point
  3. Atunci vezi in meniul de bord, ai optiune de a selecta viteza digital.
    1 point
  4. N-ai cum s-o tii perfecta in tara asta plina de nebuni...
    1 point
  5. Daca esti sigur ca rotile sunt infrnate, demonteaza motorasele de pe etriete si apoi cu un torx deblochezi franele, si asa ooti deplasa masina pe roti. Fiind infranata nu stiu cum o urci pe platforma.
    1 point
  6. Ca NU se vede absolut orice mizerie ? sau ...
    1 point
  7. Ce avem noi aici
    1 point
  8. Nu cred sa se poata maslui datele la reprezentanta. Iarasi cei de la reprezentanta nu cred ca o sa-ti spuna ce acte iti trebuie pentru ca .. nu cu asta se ocupa. Eu am inmatriculat-o in septembrie (cumparata din Germania, cu factura) si mi-a trebuit: Din Germania: brief mare (cartea masinii) brief mic (certificatul) factura CoC (certificate of conformity) care m-a ajutat la RAR ca nu mi-au mai calculat noxele, le-au copiat de acolo. Se poate si fara ala cica, insa e mai mult de munca pentru ei. Cam asa arata Cu astea, la RAR iti mai da certificatul de autenticitate, ITP, elibereaza carte masinii, varianta romaneasca) si te duci la un birou de asta de copiat acte/inmatriculari si iti zice acolo exact ce si cum
    1 point
  9. Vad ca la O3 FL nu au pus nici in continuare frana de mana electrica si il iau acest lucru ca un lucru pozitiv!!! A ramas singura din clasa compacta din concernul VW cu cea clasica si asta este mai mult ca OK. Probleme mai putine si folosire mai usoara mai ales pe termen lung. Seatul l-a pus sa scoata ochii nepriceputilor, ( in loc puteau sa puna un parbriz incalzit sau volan incalzit sau un display de 10-12 inchi ca la skoda... )desi la inceput nu imi placea deloc cum arata acest facelift...eu zic ca nu este asa de urat si din unele unghiuri da chiar bine!
    1 point
  10. Daca tot n-am ce scrie mare lucru, macar sa mai fac update la km ca sa nu se astearna praful de tot pe aici. Stiu si ca am ramas dator cu un review la Pagid, insa la doar cateva saptamani dupa ce le-am montat s-au intamplat niste lucruri cu o viteza fulgeratoare, de m-au zburat din tara. Astfel ca le-am schimbat cu TRW-urile noi inainte sa plec, pentru ca legislatie stricta si pentru ca totul scump si nu am vrut surprize. Din pacate nici pe circuit nu am apucat sa le mai testez, insa privind partea buna - acum sunt mult mai aproape de circuite mai interesante asa ca, poate la vara. In rest strangem km rapid pe autostrazi civilizate. Urmeaza si revizia in curand, probabil luna viitoare, sunt curios cum se desfasoara pe aici lucrurile. Ma mai gandesc spre vara sa schimb bara stabilizatoare si bieletele antiruliu, si poate si flansele amortizoarelor, dar am sa cer sfaturi atunci cand va fi cazul. Pana atunci, benzina, lichid de parbriz si .
    1 point
  11. M-am uitat pe configuratoarele de uleiuri inainte sa scriu aici si majoritatea imi dau 5w30 desi mie imi trebuie 5w40. Cel de LM imi da mai multe variante pentru 5w40 (primele optiuni fiind si in acest caz cu 5w30), si din nou revin la intrebarea mea, vreau o recomandare din partea celor care au folosit, pentru ca una e ce scrie pe site-ul lor si una e experienta din realitate.
    1 point
  12. Sincer cred ca imi iau tot niste pegasusuri si uite asa masina va arata la fel mereu, dar la iarna viitoare...
    1 point
  13. Florin ,daca e fabricatie 2010 stai linistit. DiLivio Probabil ca era PD cel care a cazut la 120 mii km
    1 point
  14. Azi avand o zi libera m-am hotarat sa caut un atelier care sa imi folieze ornamentele interioare care sunt zgariate (xici ca fostul proprietar avea unghii de 10 cm) si sunt de culoare argintie, iar eu urasc culoarea adta la interior. Dupa 3-4 ateliere care au cerut undeva intre 600 si 900 de euro pentru a folia 6 ornamente (ca deh...ei foliaza doar super masini si pretul trebuie sa se respect), m-am hotarat sa caut si in afara Munichului, si asa am dat peste un mic atelier care a fost de acord sa faca treaba asta cu 300 de euro. Dupa jumate de ora de rasfoit prin catalogul de culori am ajuns la culoarea "brushed black" care cred ca va da super! Pe langa toate astea baiatul care detine atelierul m-a lasat sa ii admir si bruta din fata garajului!
    1 point
  15. arata bine, dar imi este foarte greu sa vad diferentele FL vs Non-FL
    1 point
  16. 1. trebuie citit codul PIN, pentru a face adaptarea si scrierea cipurilor de la chei - plus citit eeprom, pentru a actualiza km. SIgur, astea nu le poti face cu Delphi. 2. Dupa ce ai pin-ul, cred ca poti face restul procedurii cu Delphi - am si eu, dar nu am incercat - e mai comod cu VCDS-ul 3. Maneta ----------------------- mufa verde ceasuri 1 --------------------------------------24 2---------------------------------------23 3----- la masa 4 --------------------------------------25 mai departe - legat de proceduri, interfete care te ajuta, etc - te rog, citeste posturile de pe forum - te inteleg, sunt multe, e de citit...dar si noi am scris despre asta de sute de ori.....
    1 point
  17. Eu nu stiu ce sa zic... cei ce au putere decizionala in diverse domenii ( politie, fisc, servicii secrete, politica, etc..), chiar daca isi ating repede limita superioara in anumite privinte, sunt totusi ajutati si asistati de o gramada de consultanti, care sunt platiti tot din banii nostri si care se presupune ca ar trebui sa fie sfatuitori de bine....Chiar nu se gaseste nimeni sa indice clar problemele aste care se tot discuta ? Targurile auto sunt pline de smenari si bisnitari, am ajuns ca in piata agricola: daca taranul se duce sa-si vanda legatura de morcovi sau cartofi pe care i-a produs cu multa truda in gospodarie, este santajat si scos din piata de bisnitarii plini de "Certificate de producator ", pe care se face ca nu-i vede nimeni... Cam asa sta treaba si cu vanzarile de masini...piata este in proportie de 90 % plina de masini trucate, vandute toate de persoane fizice care nu au nici o calitate...nu sunt proprietari, nu sunt comercianti cu acte in regula, si nu platesc nimic statului roman: ba din contra, vand numai masini contrafacute, pun in pericol persoanele de buna credinta, care nu se pricep la masini, si care se uita prima data la preturile foarte mici, ca asa e viata..De de nu intra Politia si Antifrauda in ei ? Nimeni nu stie, si treaba asta dureaza de ani buni.....
    1 point
  18. Se aburesc cand recircula, dar prea repede din pct meu de vedere. @sebip da, are doar buton de recirculare manuala, dar cea automata se seteaza din infotainment. Am pus mai jos 3 poze cu pasii de urmat ca sa o dezactivati si sa nu va mai abureasca geamurile cand vrea ea. Am incercuit cu rosu ce trebuie apasat.
    1 point
  19. 1 point
  20. Cum a spus si Florin, informatiile sunt putine/o diagnoza nu/etc. Pai in Piatra nu prea are unde(stiu de la alti colegi)dar il are pe Catalin(EXCALADE)la Bacau.
    1 point
  21. Un cod de amortizor sau eventual, daca ma poti indruma spre un site ceva de unde sa cumpar piesele? Multumesc
    1 point
  22. La Octavia 1 ALH se procedeaza ca mai sus, sau e ca la Octavia 2 se inlocuieste doar maneta , fara a mai fi necesara interventia asupra cablajului?
    1 point
  23. Am primit si eu eu hartia astazi , nu recomand sincer , numai de rau am auzit dupa asa zisul update ... Daca masina iti este ok las-o asa ca e mai bine !
    0 points
  24. La ulei nu e neaparat important ce firma e, mai important este sa il schimbi des, un ulei bun la 10000 max, unul mai slab poate si la jumate. vascozitatea sa fie aleasa corect. Eu de cateva zile fac test vizual la 3 uleiuri, 10w40 mobil ieftin, 5w40 mobil ieftin si 5w30 elf, la cald toate curg la fel, la 0 grade 10w40 deja este mai vascos, la -10 grade 10w40 este ca mierea mai groasa, 5w40 este ca mierea mai proaspata, si 5w30 este ca o miere subtire, logic ca este si cel mai fluid. pacat ca nu mi-am oprit si din masina mea 5w30 castrol edgde LL macar un pic ptr test, daca este cineva din brasov care are un 0w30, sau/si 0w40, as primi bucuros 5 ml de ulei
    0 points
  25. Eu daca nu ma insel am folosit la fosta masina, un reno megane2 sportway 1.6 16v 113 cp, ulei LM toptec 4100, si era echivalentul la 5w40. Am fost multumit de el, motorul era silentios, totul parea in regula.
    0 points
  26. Daca o iei asa, ajungi sa-ti iei logan ca sunt piesele chilipir. O masina cu valoarea unui A6 / CC automat trebuie sa aiba CASCO. Preturile sunt mari, un bec xenon e scump dar il schimbi odata la cine stie cate zeci de mii de km, restul sunt lucruri care le schimbi in cazul unui accident. Te poti carpi la preturi ok si din dezmembrari. DSG e ok atata timp cat ii faci revizia CORECT la timp (60 000 km) si nu iti bati joc de ea.
    -1 points
  27. Tu esti exact genul ala de persoana de la care sa te fereasca Sfantu' sa cumperi o masina. Daca ti se pare mult un bec de xenon la 300-400 de ron, dar ai ~12-13 mii de euro sa cumperi masina, nu cred ca vreun sfat de-al nostru te-ar mai putea ajuta. Tu esti exact genul ala de persoana de la care sa te fereasca Sfantu' sa cumperi o masina. Daca ti se pare mult un bec de xenon la 300-400 de ron, dar ai ~12-13 mii de euro sa cumperi masina, nu cred ca vreun sfat de-al nostru te-ar mai putea ajuta. @alexutzu7 Fir-ar a naibii de luna a patra 2009 cum se aproximeaza ea la an 2010. Exista riscul sa fi fost avariata daca are, sa zicem km reali. Si navigatia aia nu e originala.
    -1 points
  28. https://www.aliexpress.com/item/Car-6-5-MIB-UI-Radio-Bluetooth-RCD330-PLUS-RCD330G-RCD510-RCN210-USB-SD-For-VW/32738855544.html?spm=2114.01020208.3.2.yW1cnb&s=p&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10065_10068_10000009_10084_10000025_10083_10080_10000029_10082_10081_10000028_10110_10111_10060_10112_10113_10062_10114_10115_10056_10055_10037_10054_10059_10032_10099_10078_10079_10000022_10077_10000012_10103_10073_10102_10000015_10096_10000018_10000019_10052_10053_10107_10050_10106_10051,searchweb201603_10,afswitch_5,single_sort_2_default&btsid=42f8b9c8-d5bb-42e0-8ffb-23da629e14a0 Toate mai putin ecran color. Daca vrei next level (android) costa cam 190$.
    -1 points
  29. asta cu dsg pe 1.4 doar la highline era si inainte.
    -1 points
  30. E bine, insa preferabil ar fi sa se mai verifice odata avansul, injectoarele, si canalele 18/23 la injectoare. Trebuie sa te incadrezi intre 0.5 si 0.6 l/h iar ca si cantitate injectata 4.4 si 5.5 mg/str. Totul depinde si te starea injectoarelor, si de cat de bune sunt o-ringurile la injectoare de asemenea reglajul lor. Eu cu motor asemanator cu AXR (BKC) in exterior cu roti de 15 scot consum de 4.3- 5 % max, iar daca alerg ilegal scot 5.5, in Bucuresti dimineata si seara la ore de varf, viteze medii de 18- 22km/h pe distante de minim 23 km (Buc strabatut de la Nord la Sud prin oras) scot 7-7.5 %. Am vazut aceasi masina si motor scotand 13%, reglajul conteaza enorm.
    -1 points
  31. Arata bine, infoliezi/vopsesti oglinzile in negru? negru mat, nu lucios.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!