Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.01.2017 în toate secţiunile

  1. Drumurile din weekendul asta ma fac, inca o data, sa nu inteleg pe fanii wiper delete mod... In alta ordine de idei am pus la treaba navigatia - chiar intr-un sat in afara bucurestiului, si m-a dus fara probleme, nici de harta, nici de semnal - pe straduta de o singura banda la mama naibii, ce evident nu vazuse prea multa dezapezire. De dus m-a dus gps-ul, de scos m-a scos 4mo -ul Decenta ca ergonomie in mers, nu intrerupe muzica aiurea, gaseste repede satelitii.
    4 points
  2. Sa o stăpânești sanatos! Îmi plac mult jantele. Am totuși o curiozitate,de ce ai pune emblemele de gtd dacă el nu e gtd?
    3 points
  3. Sper ca nu pui lichid de parbriz unde vine capacul ala
    2 points
  4. Cum spuneam mai sus, eu am Nokian! Cand auziti ca anvelopele Nokian sunt mai slabe decat anvelopele Continental, le tineti asa tare partea si va aprindeti, de parca ati fi actionari la Nokian!
    2 points
  5. @xDaniel Nu cred ca poti compara Nexen cu Nokian. Chiar daca, Nokian sunt cunoscuti si foarte buni in avelope de iarna, mai putin pentru cele de vara. Daca e musai de ales dintre cele doua eu as merge clar pe Nokian.
    2 points
  6. Trebuie sa vorbiti clar si exact, ca altfel iese o ciorba amestecata. Spre exemplu am avut nokian W+ si am condus si masina de munca cu nokian W+ si sunt cele mai jalnice cauciucuri posibile, aluneca de te ia dracu, pe orice suprafata, au F la aderenta. Nokian Wr D3 am acum pe masina le-am folosit 4 ierni de noi, mai au 5.5 mm profil. cu astea am iesit din zapada mare fara problema, zgomotoase nu sunt, nu se uzeaza rapid, franarea e buna, de alunecat masina pe suprafete umede asa cum zice cineva aici nici vorba! la condus normal.
    1 point
  7. Merge si arata impecabil poze la interior nu are,navigatia e chinazerie,motorul recent spalat...153.000 de km ,masina fiind din 2009 eu zic ca are dublu ...
    1 point
  8. De ce nu faci singur, scoti cate un furtun, tai din cel siliconic escat cat este cel scos de pe masina si il pui pe cel siliconic la loc, dupa care treci la urmatorul.
    1 point
  9. @codz, nu racleta il zgarie, ci praful si tarana care se depune pe parbriz si peste care ingheata.
    1 point
  10. Ca tot vorbeam noi de astea....http://www.auto-bild.ro/headline/top-5-metode-pentru-pacalirea-romanilor-in-piata-auto-108452.html
    1 point
  11. Ce-i ciudat...e ca pe japoneze merge orice si ce nu iti trebuie
    1 point
  12. MAi am eu unele pe la garaj. FREE.
    1 point
  13. In domeniul asta este un dezastru . Acesti bisnitari nu platesc un leu taxe la stat nu sunt controlati de nimeni . Eu as pune o taxa de vanzare daca ai vandut mai mult de 2 masini intr-un an platesti 16 % impozit pe venit . Si vanzarile facute la un pret de catalog nu dupa ureche treci ca ai vandut Mercedes calasa E din 2012 cu 3000 de euro . La fel sa nu mai poti vinde masina decat daca este trecuta pe numele tau si inmatriculata definitiv in Romania . Astfel fiscul iar pescuii pe acesti bisnitari . Habar nu aveti ce averi au unii care traiesc DOAR din asta .
    1 point
  14. Asa face toate iarna. uite si la mine:
    1 point
  15. Nu mai pacali lumea ai stat 30 minute cu motorul pornit sa bibilesti masina si pe urma ai mers 2km daca mergeai tot atat timp cat ai stat pe loc consumul era spre 11-12 In Bucuresti e mai bine sa nu ne mai uitam la consum, mai degraba sa facem ce face Tudy mai sus, Bucuresti - Solden, sa scoatem sub 7 cu benzinarele @tudy_cnu pune si tu poze de acolo intr-un topic de calatorie ceva
    1 point
  16. bifeaza si tu ca ai proiectoare, da un output test si vezi daca obtii eroare de bec ars.
    1 point
  17. LA pasat cum ai spus si tu, termocupla are 4 fire, deci se face asa: treapta 1 intre 2 si 3 treapta 2 intre 1 si 4.
    1 point
  18. Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    1 point
  19. eu merg cu rompetrol dar si cu mol numai 95, dar ultima data( saptamina trecuta) am impresia ca rompetrol nu mai este ce-a fost(nu mai trage)
    1 point
  20. Dupa 5000 km făcuți cu anvelope de iarna Continental ts860 205/55/16 ma declar foarte mulțumit . Sunt silențioase si pe zapada își fac treaba cu brio .Avand si 4Motion nu am ramas înzăpezit pe nicăieri . Cumnatul meu a pus Nokian wrd3 aceeasi măsura si nu este deloc incantat . Pe zapada sunt ok dar pe strada umeda nu ai control,aluneca si sunt foarte zgomotoase.
    1 point
  21. Eu am pe masina RCD500 cu magazie 6 cd fara MP3. Exista optiunea de a adauga in spate la HU, un cablaj pe capat cu aux si usb. Iti atasez 2 poze . Ca sa le pui in functiune, se intra pe cd, si apasa pe cd 6 ( banuiesc ca implicit slotul trebuie lasat gol). Voi incerca ulterior dupa ce montez, si revin cu update.
    1 point
  22. Hai ca am ajuns sa ma citez pe mine. Am refacut un pic calculele si situatia cu scumpirile sta in felul urmator: +500 Euro la fiecare echipare pentru FL. +1000 pentru ca nu mai exista Cleverpackul care includea Bixenon si scaune incalzite. Si mai mult ca sigur nu vei opta pentru farurile standard cu halogen care mai si arata oribil pe FL. +100-300 Euro, in functie de ce optionale mai bifezi, de exemplu: - pret vechi jante 17 - 232, pret nou jante 17 - 261 - driving mode selection vechi 92, driving mode selection nou 120 La 4x4 diferentele sunt identice. Per total minusul la buzunar este intre 500 si 1700 Euro.
    1 point
  23. Multumesc , am incercat mai multe metode .. dar tot ramane avaria .. Am reusit sa montezi si grilele si sa pun adaptorul + am facut si schimbatorul full-black Am facut si un mic before/after Urmatorul pas la interior m-am gandit la ornamente la pedale si un interior de piele
    1 point
  24. Masina a primit astazi folii omologate Llumar, pe geamurile din spate si pe luneta
    1 point
  25. Nu, din acelasi motor nu se pot obtne viteze mai mari doar modificand demultiplicarea. Diferentele de viteza intre masini cu motoare identice, sunt cauzate exclusiv de aerodinamica si masa proprie. Un parbriz cu unghi mare sau un spate taiat, la viteze mari, actioneaza ca o parasuta. Singura diferenta ce rezulta din cutiile diferite la aceiasi motorizare este turatia la care se atinge viteza maxima.
    1 point
  26. si eram convins ca am lasat masina pe-aici pe undeva...
    1 point
  27. Din motive financiare probabil.
    1 point
  28. FINAL UPDATE: sistem pla 2.0 si OPS 360 full functional pe passat cc 2009 /B6. MISIUNE INDEPLINITA Acum, la final de drum, dupa 2 ani si jumatate, spun STOP la proiectul de retrofit passat CC 2009/B6. De unde am plecat: 1. Cc 2009 cu DSG 2. Rns510 si comenzi pe volan highline 3. Senzori parcare fata-spate 4. Senzori ploaie/lumini UNDE AM AJUNS: 1. Bixenon adaptiv cu cornering - OEM 2. Oglinzi rabatabile la inchidere/deschidere masina - cu un mic modul din China. 3. Pachet ambient lights - OEM: lumini in usi; lumini la picioare; lumini in interiorul manerului si trimuri usi luminate 4. Consola centrala modificata in B7 cu toate butoanele functionale (mai putin butonul start/stop) - OEM; Toate trimurile schimbate cu aluminum brushe 5. Ceas B7 central - OEM; Schimbatorul de viteze cel de DSG B7 - OEM 6. Climatronic B7 - OEM 7. Instrument cluster color - OEM 8. RVC - Revers camera (in interiorul siglei de vw) - OEM 9. PLA 1.5 - OEM 10. Incalzire bancheta spate - OEM 11. Perdeluta electrica luneta - OEM 12. Lane assist - OEM 13. Side assist - OEM 14. Keyless entry+ keyless go + easyopen - OEM 15 Fatigue detection - OEM 16. Dynaudio - OEM 17. TMPS direct cu senzori pe Roti - OEM. 18. Adaptive cruise control ACC + front assist - OEM 19. High beam assist - OEM (varianta cu camera de golf) 20. Jante Lugano 19''; garda coborata cu arcuri progresive KW. 21. PLA 2.0 si OPS 360 grade - OEM concluziile le trageti voi. ce lipseste pt o masina FULL option: 1. Sign assist si parbriz incalzit - numai cand se va sparge acest parbriz de acum voi face si acest retrofit 2. Trapa 3. Webasto: am renuntat la el. Nu am nevoie. Este doar parerea mea. Vreti BOMBA? am zis stop la proiectul Passat CC retrofit, dar asta nu inseamna ca stau pe loc. AM INCEPUT PROIECTUL VW B7 retrofit camera B8 sign assist/lane assist/high beam assist. Va tin la curent
    1 point
  29. Wunder-baum Black Classic, the best. Nu este nici exagerat de puternic si are un miros placut, Tine aproximativ 3 saptamani. Am avut california scents aproape toate mirosurile (printre cele mai durabile guma turbo si cherry) Paloma, nu prea m-a satisfacut calitatea mirosului.... Vorbesc doar de produse solide, de cele lichide m-am ferit de frica sa nu curga pe plastice ca efectul lor este iremediabil.
    1 point
  30. drumul este dezastru, foarte ingust si plin de denivelari, chiar si gropi pe alocuri si nu se poate merge cu mai mult de 50 km/h ; am fost eu pe drumul mai sus mentionat si nu a fost chiar asa , auto : Skoda Superb 2010 , drumul a fost super OK . Nu mai exagerati .
    1 point
  31. salut.frumoasa masina! unde ai plecat cu numerele galbene? Vezi ca in Romania pt numere galbene se face dosar penal!
    1 point
  32. Eu vad SUV-uletele astea ca un strigat disperat in cautare de atentie. Ceva de genul "am vrut Touareg dar nu mi-am permis". Avand in vedere utilitatea care tinde spre 0 nu ramane decat un compromis nefericit. Are acel factor cool ca si doamnele trecute de 40 ani cu botox si liposuctie
    1 point
  33. Deenman tu mai citesti asa pe acest forum? Rasfoieste si minuneaza-te: passat 2008 iesit bolt piston prin bloc grecia, passat bkp(parca) caruia i se opreste motorul in mers din cauza injectoarelor, motorul 1.4 de 160 cp care are pistoane din mamaliga si lista poate continua. Tu ai avea curaj sa mergi cu astfel de masini in concediu? La generatiile mai vechi de pd merg chiar si cu 3 injectoare bune, te duc acasa. Parerea mea e ca daca iti cumperi un a4 b6 cu sitoric si il intretii, nu are moarte, te duci la polul nord cu el. Edit: Iti mai dau un exemplu. Unchimiu are ford focus 2006(sau7) 1.6 tdci de 110 cai. El locuieste in italia de unde a si luat masina(km putini, carte service). Masina arata acum 4 ani ca noua cand o cumparase. De fiecare data cand a venit in Romania cu masina a avut probleme. Ba EGR, ba turbo, ba alternator. Alternatorul l-a costat 700 euro (musai oem ca trebuie adaptata partea electronica pe masina, asa a motivat service-ul).
    1 point
  34. Hai ca revin cu niste lamuriri, ca tot ne-am contrazis in legatura cu varsta unei masini si in special de diferenta de vreo 5 ani intre A4 si FOCUS, si de ce A4 si nu FOCUS ! -am citit seara aceasta ca nemtii (VW cel putin) in anul 2005 a intrat in politica de reducere a costurilor, masinile nu mai puteau indeplini normele si trebuia sa foloseasca la diesel adblue , cum s-a si pus pe PASSAT 2.0TDI 136cp. Pentru costurile de 300euro care erau necesare pe modelele euro 5, au renuntat si au pacalit cu softul ala. Am mai citit ca inclusiv la Golf 5, dupa anul 2006 s-a produs o scadere a calitatii, chiar daca au venit cu minuni de navigatii si alte dotari, insa alea erau optionale si daca le doreai le plateai, pe cand masina per ansamblu trebuie ca in dotarile standard( de baza, sau nivele superioare) sa pastreze costurile cat mai reduse. -am citit tot in aceasta seara un raport de utilizare al Alfa Romeo Giulietta, care in prezent ca masina sh are o calitate in interior mediocra, sub medie ! Are probleme mari cu rugina + electronice si altele mecanice costisitoare si enervante, pe cand la alfa 159 (sau 147) nici vorba de calitate mediocra sau rugina, a fost una din cele mai bune masini Alfa, insa a fost prea grea, iar cele electrice sunt oricum cunoscute la masinile italiene :)), inclusiv la vopsea care e foarte slaba pe Giulietta si unii proprietari spun ca se ciobeste si daca o speli cu aparat cu presiune si asta nu numai la Alfa Romeo Giulieta, cat si la alte modele din alte tari. Deci inca o dovada ca si italienii s-au luat dupa nemti. Mai sunt cazuri de masini noi care sunt mai slabe calitativ insa n-am suficient timp sa detaliez. In concluzie, un A4 in stare buna de functionare merita pentru diferenta nefavorabila de 5 ani. E din alta clasa, alta calitate. Iar intretinerea, cautati voi pe siteuri specializate si comparati costul la volant, turbo si alte piese si o sa ramaneti uimiti. In ultimii ani au mers pe principul designului care l-au imbunatatit foarte mult cu diferite leduri, jante, etc , care sa iti atraga privirea si sa iti placa mult, insa caliatea a scazut considerabil. Puteti sa va raspundeti singuri la aceasta dilema prezentata de mine daca, comparam PASSAT B5.5 cu B6, ca tot sunteti multi posesori si cunoscatori, B6 sedan cel putin e mult mai frumos, insa calitativ ... va las sa raspundeti voi la aceasta intrebare (si nu in ultimul rand, cunosc posesori de B6 care le pare foarte rau dupa B5.5, cunosc posesori de Octavia 1 pana in 2004 (nu modelul TOUR care era mai slaba) care sunt dezamagiti de upgradeul facut la Octavia 2. E veche, stiu asta ! Insa numai odata schimbi turbo si te tine inca cativa ani si nu mai ai probleme si acest lucru e valabil la orice piesa, pe cand la modelele cu defect de fabricatie, ii inlocuiesti imbusul la pompa de ulei si niste mecanici mi-au zis ca pe parcurs trebuie inlocuit din nou si acel lucru costa. Poate am gresit un unele afirmatii si nu ma supar daca ma corectati, imi face placere sa am cu cine discuta pe aceste subiecte.
    1 point
  35. lasa sudat-ul ,acolo e o clapeta de bypass ,inlocuieste racitorul
    1 point
  36. Pai ti-am zis mai sus, ai 4 pini care trebuie legati de la mufa de la oglinda, alimentare, masa, comanda de la iluminarea interioara si comanda de la mersul inapoi. comanda de la iluminarea interioara T12a/11 e pinul culoare blue/grey comanda de la mers inapoi t12b/12 culoare negru/ albastru
    1 point
  37. Probabil nu stie sa conduca, sau era zapada mult prea mare si tare si a ramas masina cu burta pe sus... si sotia a ramas blocata, am urcat la volan si in 3 secunde eram iesit...
    0 points
  38. Incalzire se poate pune la orice scaun .. nu e mare inginerie.
    0 points
  39. Azi pe la mine prin zona s-a mers snur ! Chiar si la acest consum, tot mai pot merge 450 Km, vedeti ?!
    0 points
  40. Tu nu ai inteles problema, nu merge nimeni cu A4 30.000 - 40.000 km/an, ai inteles?Nu se risca nimeni sa mearga in concediu prin europa cu o masina de 15 ani, daca te lasa masina ce faci? faci pe mecanicul? Eu am curaj sa merg cu un logan din 2010 in Grecia dar cu un b5 din 2001 sau cu un A4 din 2000 nu am curaj si nu am sa fac asta niciodata. Tu probabil nu intelegi cate piese se pot defecta la o masina, nue vorba doar de o turbina, sau de volant, sunt o gramada de piese care daca se defecteaza iti ramane masina-n drum si nu ai ce sa-i faci.
    -1 points
  41. Salutare, Urmeaza sa plec in concediu in Austria cu masina la sfarsitul acestei luni cu sotia si copiii. Vreau sa pornesc seara din Satu Mare de la parinti si sa ajung dimineata la Salzburg. In ultima vreme tot am auzit de mai multe povesti cu hoti in Ungaria, ca iti inteapa roata in benzinarii si se iau dupa tine pe autostrada si imi cam fac probleme. Eu am mai facut acest traseu de mai multe ori, dar ziua, fara nici o problema. Cat de riscant este sa traversez Ungaria si Austria noaptea ? Ati mers careva pe acest traseu noaptea recent ? In Ungaria voi incerca sa nu opresc deloc, caci vigneta o iau din Romania. Daca e neaparat de mers la toaleta in Ungaria, unde recomandati sa opresc pe autostrada ? In parcari cu benzinarii sau fara benzinarii ?
    -1 points
  42. AM gasit pe un forum un user fan Ford cu 2 Kuge , una dusa peste 200k, destul de happy. Tot diesel, tot Powershift, tot AWD. Tre' sa-l imbat sa scot intel de la el.
    -1 points
  43. Dupa remapare am pus mol de 95, acum deabea astept sa se termina benzina, ca merge destul de prost cu ea, de fapt ce ma nemultumeste este consumul, mare, mai mare ca, cu lukoil de 98, in timpul remaparii am avut lukoil de 98... (Cu care masina dealungul timpului cateodata a mers bine, cu alt plin a mers jalnic, lukoil e loterie) iar ca feeling e undeva ca omv de 95... Acum am inceput sa citesc si sa ma documentez peste tot, ce se recomanda la tsi, in ideea ca masina merge bine ar fi, omv 100, experienta mea cu omv 100 este ca merge bine dar se consuma repede, consumul este mai mare, dar merge perfect. Ceilalti mai recomanda mol 101 parca, dar eu la mol am vazut doar 95 si 98, cu nici una nu merge ok masina, si pe locul trei am vazut petrom 99. Ptr tsi am vazut ca e indicat sa punem benzina fara sulf, sau cu continut scazut de sulf, intrand pe net la petrom, surpriza, nici aia de 95 nici aia de 99 nu contine sulf. De asemenea cum era de asteptat nici omv nu contine sulf, nici in 95 nici in aia de 100, mol are sulf in ambele variante de benzina... La rompetrol nu scrie daca au sulf sau nu... Sa spun si ca lukoil spune pe site ca nici una din benzinele lor nu contin sulf... si specificatiile sunt aproape identice la toate 3 variantele de benzina. Mai bine zis explicatiile sunt asa... generalizate... Concluzia pe hartie ar fi ca ptr tsi este ok lukoil, omv, petrom.( in orice ordine vreti voi) Mai ramane de vazut la care statie nu se altoieste bezina, care statie are rezervoarele mai curate, etc... Voi alimenta petrom 99 un plin, dupa care omv un plin, dupa care lukoil un plin, testul va dura vreo 2 luni dar cum am aceleasi trasee zilnic, este foarte usor sa fac o comparatie cat de cat realista, cel putin din privinta consumului si a felului in care merge masina, comparatiile le voi face doar cand vad ca traficul si clima este c-am la fel. sa vedem ce va fi, cum va merge masina. Cu masina stock cel mai bine a mers cu omv100 si cu rompetrol de 98, dar cu rompetrol era zgomotoasa, cu petrom 99 nu mai tin minte exact, dar nu a fost wow.
    -1 points
  44. Redresoarele astea mai noi (chiar si cel din Lidl =69 ron) au si modul de incarcare pt bateriile AGM/Start-Stop, chiar ieri am incarcat o baterie OE de pe un BMW seria 1 2013 (bateria este de 90A si curentul de pornire de 900A). Cand stateam la rand pt primirea garantiei, dupa masuratorile cu aparatul profi a sunat o cucoana revoltata, ca nici dupa 6 luni de la cumpararea bateriei noi nu ii mai porneste masina si ca ea vrea sa-i fie schimbata baterie pe garantie. Casierita si vanzatoaarea a intrebat-o daca a citit ce a semnat la magazin cu privire la acordarea garantiei, si daca are verificare dupa montarea bateriei a alternatorului, iar aceasta a zis ca nu are ca a comandat online si a primit-o prin curier. Si atunci cum sa nu-ti verifice incarcarea pt oferirea garantiei? Sunt oameni care schimba 3 baterii pana sa-si dea seama ca au o problema la alternator. Este perfect normal sa se faca aceasta verificare. Politica o face magazinul de unde cumperi, cand iti da foaia de garantie citesti si semnezi, daca nu-ti convine termenul de 6 luni atunci nu cumperi, destul de simplu. Si ca sa vezi cultura soferilor, sau interesul lor, intreaba pe strada 10 soferi ce curent de incarcare trebuie sa ai ca sa fie in parametri, sa vezi cati stiu sa-ti raspunda.
    -1 points
  45. Mergi cu ce iti recomanda producatorul ca benzina buna depinde de benzinarie. Eu de la Mol si Rompetrol am avut parte de benzina buna cu un consum scazut, iar una de la OMV pe cand cea de langa mine tot de OMV are benzina mai proasta, deci depinde de unde alimentezi.
    -1 points
  46. @casper_bdc exact cum spune si @deenman: nu este adevarat. Am eu si D3-uri la Peugeot: fantastice peste tot si dead silent!
    -1 points
  47. Eu am 3 prieteni si 4 veri care folosec iarna numai Nokian. Unul din ei are raba si unul tractor universal u650.... Fiecare marca si model de cauciuc are clientul si segmentul lui de piata. Am WR D3 NOI pe masina,fâşie pe asfalt ...liniste totala,pe zapada sunt foarte ok,mananca zapada...am iesit cu masina din parcare pana in momentul cand am ramas suspendat si am apelat la lopata. Acum depinde si de cerintele posesorului,daca vrei sa faci Raliul Finlandei cu cauciucuri de serie...nu prea se poate.
    -1 points
  48. Povesti vanatoresti. Le-a pus noi? toti care au luat wr d3 au zis ca sunt la fel de silentioase ca si anvelopele de vara. Acu vi tu si povestesti de cineva din departari ca-s zgomotoase.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!