Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.01.2017 în toate secţiunile

  1. Salutare dragi prieteni. In urma cu 4 luni de zile am achiziționat acest Cc de care sunt f multumit si vreau sa vi-l prezint si voua. Motor 2L 177 CP dsg an fabricatie 2014.Ca si dotari are paketul r line care imi place f mult, piele alcantara plus alte opțiuni care o sa le vedeti in pozee. Ca si modificari am multe in cap numai bani sa fie de ex o colantare totala, rns 510 ,evacuare cap coadă, soft revo,plafon alcantara si multe altele. Masina a primit mici modificari de cand o am si anume : arcuri h&r, tipsuri, eleron portbagaj, parasolar, padele si footrest de R line. Va Multumesc si sper sa va placa jucăria!!!
    3 points
  2. off topic: Buna varianta colegule.... ! de ce nu mi-oi fi scris mai devreme ..... acum, deja am schimbat masina si, cred ca ai drepatate - ieseam muuult mai bine daca pastram masina si schimbam nevasta. sa le pierd pe amandoua.... parca e prea mult.
    2 points
  3. A venit momentul sa prezint si noua achizitie deoarece Golful este cam mic si aveam nevoie de ceva mai mare pentru drumuri lungi. Am zis sa incerc si o mesina diesel desi nu sunt un fan an acestui combustibil. Este vorba despre un Audi A4 B7 Avant 2.0 TDI DPF 170 PS 2xSline din 05/2007 de culoare lichtsilber metallic cu 227.000 km (cu carte service) la momentul achizitiei. Dotari: - Pachet S line interior si exterior (S line Sport advanced, Business-Paket Comfort, Business-Paket Plus, Design-Paket Plus) - plafon interior de culoare neagra S line - suspensie sport fabrica S line - volan sport S line cu comenzi - Audi MMI Navigation Plus cu DVD + 2 x Slot Card - jante originale Audi S line cu anvelope Michelin Pilot Sport 3 de dimensiune 235/45/ZR17 97Y vara si Bridgestone Blizzak LM-25 235/45/ZR17 97V de iarna - pachet exteror chrom - bare acoperis suport ski - proiectoare ceata - geamuri electrice fata - pachet lumini la picioare interior - scaune incalzite piele si material cu suport de genunchi si reglaj electric lombar - oglinzi electrice - senzori parcare spate - tempomat - computer bord mare color - cotiera fata si spate - perdelute usi spate si portbagaj Pana acum sunt multumit de achizitie, interiorul este curat si ingrijit si motorul merge foarte bine la kilometri astia. Cine a avut masina se pare ca a avut grija de ea. A avut doi proprietari pe acte: primul o firma din Nürnberg si al doilea un privat de langa Bamberg. Planurile de viitor implica un service serios: filtre (Bosch toate patru) si ulei Castrol EDGE Professional Long Life III 5W30, kit distrubutie Conti, kit accesorii Conti si pompa de apa Hepu, placute frana fata Bosch si spate TRW. Sunt in curs de achizitie a tuturor pieselor.
    1 point
  4. Iei contact , scoti senzor , te duci si iti cumperi unul exact cu codul ca si al tau (altfel nu se va putea coda) si esti ca nou . cand il montezi iei contact si il fixezi pe pozitie si ii bagi mufa . spor
    1 point
  5. Daca vrei sa mergi pe Motul mai bine ia un Motul X-Clean 5w30+ care e superior celui specific , X-Clean+ are norma C30 de Porche, cea mai performanta sau poti merge pe Eneos Sustina 5w40, un ulei deosebit cu o fisa tehnica foarte buna ! Astea doua uleiuri le-am folosit eu si n-am ce sa le reprosez...
    1 point
  6. Mai e varianta sa nu se fi pus bine garnitura in locasul capacului, si asta numai DACA scurgerea uleiului a fost pe acolo.
    1 point
  7. Cu ajutorul trusei din imagine... s-a montat frumosul ornament... durata operatiunii, cam 10 min. Vin bine pe masina, nu se vede capătul. La efectul sonor nu ma asteptam, dar parca e mai plin si o f mica idee mai gutural pe accelerare.
    1 point
  8. Nu, din acelasi motor nu se pot obtne viteze mai mari doar modificand demultiplicarea. Diferentele de viteza intre masini cu motoare identice, sunt cauzate exclusiv de aerodinamica si masa proprie. Un parbriz cu unghi mare sau un spate taiat, la viteze mari, actioneaza ca o parasuta. Singura diferenta ce rezulta din cutiile diferite la aceiasi motorizare este turatia la care se atinge viteza maxima.
    1 point
  9. 4.8 consum, mers prin zapada aproximativ 50km cu 30-40km/h, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, in rest am mers 90-100 km/h. 100 lei m-a costat drumul Oradea - Brasov. Inainte am condus Focus 2 1.6TDCI 109CP ( timp de 2 ani ), consumul este cam la fel
    1 point
  10. Apa fierbinte favorizeaza aparitia si accelereaza procesul de oxidare, deci nu e ok sa spalati indelungat si des cu apa fierbinte masina deoarece apare rugina. Apa la temperatura normala e altceva, dar apa fiarta nu e ok. Cat despre spalatorie, repet, Petrom selfwash are jet mai puternic ca si Lukoil si se spala mai bine, mai usor. Aspirarea la Lukoil este mai indelungata si mai eficienta decat cea de la Petrom. Eu spal masina la o ora in care nu se inghesuie lumea sa spele altfel incat am timp sa spal cu galeata si cu sampon auto, si nu e nevoie sa ma grabesc. Daca treceti cumva prin Valenii de munte pe partea dreapta cum mergi spre Cheia este o spalatorie cu verde mare, semnalata corespunzator, va recomand sa spalati masina 1 data acolo, in special exterior, vireaza rotile stanga dreapta maxim si spala sub aripi si verifica cu mana pana nu mai este mizerie. Este coada mereu, solutii profi mafra si spala si motorul daca aveti nevoie.
    1 point
  11. @Marius-Dan nu stiu ce sa pun in locul lui..si adevarul e ca nu stiu nici cum se adapteaza totusi ceva sa nu fie doar un buton cu inscriptie.. Pana una alta, am promis niste poze. Azi a plouat si arata mai decent pana o duc la spalatorie.
    1 point
  12. Sa nu deviem de la subiectul topicului. Este o idee sa includ si macar comparativ vanzarile Dacia, o sa fac asta din statisticile lui 2017. Pe mine personal ma interesa concurenta nu numai intre marci ci si intre modele, de exemplu Rapid nici nu exista si apoi s-a nascut si a intrat direct in top. Deci este un model de succes cel putin in Romania, unde lumea fuge putin de masini mici. Ford, Renault, Opel nu au reusit inca sa aiba un sedan de succes. Ramane intrebarea "cine a luat atatea Clio-uri in 2016?" Ce mi-ar placea mie sa stiu este distributia statisticii vanzarilor auto de import pe persoane fizice si juridice, pe modele, ar fi doua topuri diferite, s-ar vedea ce cumpara romanul cu banii lui personali, cash, pe credit sau in leasing si ce cumpara romanul cu banii din firme, Pentru ca acele MB si in general masinile peste o anumita valoare nu sunt luate pe persoana fizica ci pe firma unde se deduce partial sau nu TVA si mai ales cheltuiala.
    1 point
  13. prea indicat nu e sa speli masina pe gerul asta. Incearca azi, e mai cald. Dar pe -10 nu e idee buna sa dai cu jetul cu apa calda, socurile de temperatura nu sunt bune pt lac/vopsea. Apoi vine partea cu chedere bocna si apa inghetata in tot felul de locase. Overall, not a good idea.
    1 point
  14. -ii rog pe cei care recomanda reconditionarea inj la 1.6 TDI CAYC sa prezinte macar un singur caz in care au functionat bine dupa remontare -va rog postati si autorizarea data de VDO CONTINENTAL pentru aceasta operatiune (elementele care se pot inlocui..etc) si care service o poseda. PS: nu pierdeti timpul si banii cu astfel de operatiuni pana la urma tot la unul nou ajungeti.
    1 point
  15. si eram convins ca am lasat masina pe-aici pe undeva...
    1 point
  16. rayn, nu intelegi. Orice mizerii ar fi pus, nu avea voie sa se intample asa ceva! ever! MAi mult de atat, cele originale, wtf? N-are cum, nu de la bucse...
    1 point
  17. Astazi am scapat de cromul de pe grila. Intr-un final am reusit sa dau jos cele 4 benzi de crom de pe grila. Am folosit vopsea PlastiDip lucios si pentru emblema si pentru cele 4 benzi de crom. Sunt foarte multumit de cum a iesit. Urmeaza sa trec la oglinzi.
    1 point
  18. ..mai e o faza, nu stiu daca mai e in vigoare, dar stiu sigur ca am citit undeva: transportul pe platforma de la locul prapadului, dar si utilizarea altui mijloc de transport- in lipsa celui avariat, care e in service sau asteapta.. ceva- se DECONTEAZA, adica ei sunt OBLIGATI sa plateasca chestiile astea, rezutate din lmposibilitatea folosirii bunului prop. personala. Care stie, mai e varabila aceasta prevedere?
    1 point
  19. Salut.Revin cu problema mea rezolvata : dupa ce am schimbat senzorul de la axul cu came a pornit ok de fiecare data.Avand in vedere ca distributia era schimbata in 2011 si avea deja undeva la 65.000 km am fost sa o verific - era ok nu era sarita de la punct etc.Totusi m-am decis sa o inlocuiesc, am optat pentru Contitech si pompa de apa HEPU.
    1 point
  20. Am reusit sa dau portbagajul jos de pe masina exact inainte sa inceapa ninsorile , l-am folosit la greu in ultimile 2 saptamani . Am reusit si eu in sfarsit sa schimb resedinta si exploratorul va avea un loc de parcare nou . Mai dureaza pana se face frumos afara sa fie amenajat complet dar partea grea a trecut. Pot sa spun acum ca portbagajul Thule a meritat toti banii ! Intre timp ne jucam prin zapada , garda la sol chiar isi spune cuvantul daca era si 4motion .......... Pana in Mai masina a devenit iar "Daily" , nu prea imi convine dar asta e situatia Am gasit si un spray de dezghetare de la Sonax care isi face treaba mai bine decat ce foloseam eu inainte.
    1 point
  21. Un experiment pe care l-am facut de Craciun: o baterie hibrida, AGM pentru rezerva de curent + supercondensatori pentru pornire. Materiale folosite: condensatori de 700 F de pe eBay, in serie pentru un maxim de 15 V (alternatorul da 14,2 V), baterie AGM ieftina din Carrefour, 10 Ah (cu 175 CCA), circuite de incarcare si echilibrare CSDWell tot de pe eBay, conexiunile cu papuci de cupru si suruburi de alama pentru conductivitate foarte buna. Am folosit cablu de sudura fiindca are o constructie foarte solida si flexibila a izolatiei, peste orice fel de cablu de pornire. Cutia de lemn am facut-o eu din scandura de molid. Circuitul de echilibrare activ e montat in paralel cu fiecare condensator. E cam inutil, fiindca scopul lui e sa limiteze voltajul fiecarui condensator la 2,5 V, care nu se ating in practica. Dupa incarcare la maxim cu redresorul, ei au intre 2,40 si 2,44 V fiecare. Astfel avem un set de condensatori capabili de 116 F la 2,5 V in total, ceea ce ar duce, coborand de la 12,6 V la 9 V, la vreo 1775 A-sec. Electromotorul de 1.8 T post-2001 e oficial de 1,1 kW. Stiind ca motoarele electrice cu perii au o eficienta doar de vreo 60%, are nevoie de >1800 W ca sa actioneze, adica de >145 A. Setul de condensatori poate da 150 A timp de cca 12 secunde inainte ca voltajul lor sa scada pana cand nu mai fac vreo treaba. Lasati de capul lor, fara a fi conectati la baterie, se descarca, scad de la 14,8 V la 9,45 V in 48 de ore. Sistemul 6 condensatori + baterie AGM de 10 Ah poate porni motorul, montat in locul bateriei, mai bine ca Varta B36 (44 Ah) care acum e in a treia iarna din viata ei, si isi mentine voltajul mai bine. Varta are 12,48-12,53 V imediat dupa oprirea motorului, in timp ce sistemul baterie-condensatori isi mentine 12,69 V si dupa mai multe porniri. Nu e un test foarte concludent la >0°C, fiindca a fost montat cand motorul era incalzit. In mers, motorul se comporta la fel ca atunci cand avea bateria Varta, poate cu o foarte vaga senzatie ca urca mai usor in ture (alternatorul e solicitat foarte putin, fiindca setul de condensatori se incarca in cateva secunde dupa pornire). Avantajul sta in greutatea foarte mica. Varta D24 avea 15 kg, Varta B36 are 10 kg, iar hibridul cu condensatori doar 5,5 kg. Pe masura ce se elimina masa din afara ampatamentului, comportamentul in viraje devine mai bun. Masa din interiorul ampatamentului influenteaza foarte putin sau deloc tinuta de drum.
    1 point
  22. Am facut vreo 7-800 de kilometri cu jantele astea, iar consumul a crescut cu aproape 1 litru. Nu ma asteptat sa fie asa diferenta. Gropile si denivelarile se simt alfel, dar nimic deranjant. Cred ca faceam greseala maxima daca saream direct la jante de 19". Si cam asa arata acum masina. A trecut aproape o luna si 1800 de kilometri.
    1 point
  23. da, asa e si la golf 4.
    1 point
  24. Revin si eu dupa un plin cu benzina Efix 98 Rompetrol...cum spunea si colegul Mumus ,benzina de la Rompetrol are un sunet ciudat in accelerare, in rest trage bine masina dar sunetul, pornirea este foarte ciudata(se balbaie masina la pornire dimineata) Cu Mol , OMV si Petrom toate de 99-100 nu au fost probleme niciodata cu pornirea nici la -20 grade, a pornit fara balbaieli, la cheie :D . Cel mai mult imi place cum merge masina cu OMV 100 dar se si consuma mai repede decat Petrom 99+ sau Mol EVO. Probabil ca sare foarte repede in ture si sunt tentat sa accelerez mai tare :lol: . In concluzie, eu nu mai alimentez de la Rompetrol doar cand se intoarce alto 101...aceea era benzina cea mai ok pt motorul meu( sunet, cuplu de la turatii mici, la 2000 r/m incepea sa traga nu gluma, consumul era ok in raport putere/consum).
    1 point
  25. Este, dar nu e nicio noutate....acest feature era prezent si pe echiparile mai vechi. Se numeste functia GALA.
    1 point
  26. Salut, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o nuca noua? Sau sa o reconditionez pe asta. Ms
    1 point
  27. Am reusit sa vad si eu masina live. A scazut mult calitativ VW fata de ce a fost. pacat... Probabil vor sa diferentieze mai clar marcile VW si Audi
    -1 points
  28. Cumva funny, daca totusi nu ar fi tragic in esenta...
    -1 points
  29. Mai mica. Ai vazut video-ul? Compara cu alte masini 2+ de pe youtube si vezi puterile. Valorile pt stage 2+ la majoritatea tunerilor pt motorul asta cu hardware-ul prezent sunt de 360+ daca nu chiar 370+. Stiind regulile forumului nu pot sa spun mai multe fara sa iau warn (de ex liniute). 341? Foarte putin probabil. Faptul ca au incercat sa ma abureasca si cu faza de 405cp cu K04 stock imi ridica alte suspiciuni. Pai ia sa-mi faca si mie un soft de 405 cai pe turbina actuala, probabil "regleaza" valorile din dyno si pe strada o sa traga exact la fel ca acum Ma rog. Sa fie in bafta lor Am fost la ei ca sa donez pt copii ca au campania asta anual, testarea dyno a fost bonus.
    -1 points
  30. Nu am verificat oferta pe segment. Eu Forduri am mai avut si am o afinitate. Totusi, de Sportage stiu de preturi ceva mai mari. La Ford am intrare buna pe service, garantie si negociere.
    -1 points
  31. Jurnal de Bord: schimbat baterie, cumparat Banner de 77 Ah la 309000km.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!