Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.01.2017 în toate secţiunile
-
Tampenia asta cu verificare la 6 luni e cea mai mare porcarie.Banuiesc ca numai la noi in tara se practica. Daca ai uitat sa mergi la 6 luni la verificare si in luna 7 iti pica bateria adio garantie. In Austria am un prieten si a primit 5 ani garantie la o baterie noua fara nici o verificare.......2 points
-
2 points
-
Consultantul cu care am vb pt reparatie mi-a confirmat acum telefonic ca cioburile trebuiau strânse, iar colegul sau nu avea dreptate. Si-a cerut scuze si m-a chemat pt remediere. I-am spus ca am remediat deja cu mana si ca la următoarea abatere urmează reclamatie iar la a treia nu mai aduc masina la ei.2 points
-
Sa o folositi sanatos! Intradevar e foarte frumoasa! Am auzit ca motoarele de 110cp sunt foarte la regim. Puteti sa imi spuneti niste cifre de consum inspre casa, Oradea - Brasov?1 point
-
Tot ca si concluzie,nu va apucati sa faceti update pana nu stiti ce placa de baza aveti......1 point
-
Pana la urma, am revenit la suspensia care mi-a placut cel mai mult si anume H&R Cup Kit , doar ca versiunea asta e cea care coboara 55/40. Sper de data asta sa fiu multumit si de drop si sa nu mai fac "colectii de suspensii sport". Suspensia este noua, e o placere sa desigilezi o astfel de cutie Pretul a fost mai mult decat ok.1 point
-
1 point
-
@lucaflo26 vezi aici: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?7073743-DIY-Fix-Your-Squeaking-HVAC-Blower-Motor. Sa scoti si capacul de la sigurantele din dreapta bordului, o sa te ajute sa vezi pe unde agata torpedoul la montare/demontare. Pentru lubrefiere foloseste ce recomanda @Al Bundy, cu altceva risti sa il gripezi de tot.1 point
-
ce pierde acum Renault ca se scoate taxa ? nimic , li se ieftinesc putin masinile , vor vinde putin mai mult pe voi v-a obligat Renault sa luati Loganuri datorita taxei ? ma indoiesc fiecare si-a luat ce a vrut victimele au fost cei care au luat masini noi pana in 2006 , multe din ele cu accize si vama in pret si s-au trezit peste noapte ca statul da o lege ca sa nu si le mai poata vinde unii erau potentiali cumparatori de Logan nou , au fost blocati , a pierdut Renault de ex : de ce credeti ca se vinde Octavia atat de bine ? ptr ca cei care o cumpara nu isi permit Golf sau Passat , etc si NU vor Logan fiecare isi va lua ce isi permite , taxa nu facea decat sa aduca distorsiuni in piata libera ps : timbrul de mediu era foarte ieftin ptr masini Non-Euro , Euro1 si Euro 2 , cele mai poluante , datorita lui s-a umplut tara de gunoaie era foarte scump ptrr Euro3 si Euro 4 de ce ? simplu o simpla distributie gausiana arata ca in gama preturilor de Logan nou , in 2013 cand s-a introdus timbrul , se aflau masinile Euro 3 si Euro 4 aduse de dincolo Renault nu a vrut decat sa atace acest segment care ii facea concurenta , nu era interesat de cele mai poluante masini cu taxa mica , E0 , 1 , 2 , cum nu a fost interesat nimeni din cei care se plang acum ca vom fi invadati de rable , totul e o fatarnicie ieftina edit later : ia uitati-va la postarea colegului Doc Morelli , ca sa vedeti in ce tara saraca traim MERCEDES-BENZ 3695 oare ce taxa sa bage statul special ptr Renault sa ii faca pe asta cu Mercedesuri sa cumpere Loganuri ?1 point
-
Azi dimineata a picat si bateria mea, Rombat Premier 75Ah. Culmea e ca la inceputul saptamanii a pornit din prima si la -17, dimineata, la -9 a invartit electromotorul 2 secunde si dusa a fost. Ar fi fost a 8-a iarna, daca ajungea in martie. Am schimbat-o tot cu un Rombat Premier 75Ah, sper sa ma tina la fel. Drumuri bune.1 point
-
1 point
-
Posibili ca a inteles ca geamul era spart si de asta mi-a zis ca trebuia detailing. Oricum, atitudinea a fost gresita, trebuia sa se asigure ca a inteles bine. Da, o sa ma duc maine de dimineata la omw, unde au aspirator puternic contra cost si fac o curatare serioasa.1 point
-
Dealer-ul din orasul meu mi-a spus sa astept pana prin februarie sau chiar martie cand exista posibilitatea sa se bage fie pachete, fie vreo reducere.1 point
-
Revin cu o nota: aseara am observat ca sub geamul inlocuit, in fata banchetei era cam jumatatede pumn de cioburi de la geamul inlocuit. Cum dimineata aveam treaba la ei sa ridic un accesoriu, am raportat si problema unui consilier de caroserie. Cel cu care tratasem eu nu era. Colegul lui mi-a raspuns ca nu e treaba lor, ca nu plateste nimeni (casco) curatenia, si daca doream atunci sau doresc acum, se poate face o operatiune de detailing contra cost. Si ca mecanicul a scos si el ce a putut, asa in mare. I-am spus ca mi se pare gresit si aiurea explicatia, precum si ca nu am fost informat de aspect. Momentan am curatat singur cu mana, am sa mai dau si cu aspiratorul si le-am dat o bila neagra. Daca ma suna pt feedback am sa le zic, si apoi mai vad.1 point
-
1 point
-
@mishou: pana sa te duci iar la service, ca sa-ti spuna ca nu au gasit nimic, poti testa si singur. Doar sa vezi care e modalitatea de acces la mufa stopului, pentru a o putea verifica/aplica un spray de contacte. Scutesti mult mai mult timp asa.1 point
-
se curata, se sufla cu aer comprimat, se degripeaza cu diferite spray-uri degripante si apoi se lubrifiaza cu hhs2000 de la wuerth.1 point
-
Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Cu huruitul (uruitul) asta am cumparat masina. Face mai ales la cald si dupa rulaj mare, dar se intampla in diminetile de vara dupa un rulaj mai mare in ziua precedenta sa faca din prima. Se manifesta pe liber, pe loc cu motorul pornit. Cand apas ambreiajul nu se mai aude. In mers nu se mai aude sau e acoperit de zgomotul motorului si/sau a rulajului. Am crezut initial ca e de la volant si nu am dat prea mare importanta faptului, zicand ca o sa schimb ambreiajul cand problema se va inrautati. Am schimbat apoi uleiul din CV si am pus Febi 21829 75W si a inceput sa faca mai tare. Am mers pe la mai multi mecanici cu pareri care mai de care pana cand unul mai cu experienta mi-as zis ca e de la pinioane, ca s-au uzat si au joc pe ax (cred ca la trenul mobil se referea). Am pus apoi G060726A2 cu aditiv MOS2 LM si zgomotul s-a mai diminuat. Intr-o zi, am pus de proba un ulei de transmisie ceva gen 80W90 sau mai gros si nu se mai auzea nimic. Asa ca problema e legata cumva si de ulei. E adevarat, o cutie de viteze SH nu e scumpa, dar nu stii ce cumperi. Daca mai si ramai in pana prin tari straine e aiurea. Am uitat sa mentionez ca am la servici mai multe Skoda Octavia 2 Facelift 1.6 TCI CR si la ele se aude exact acelasi zgomot, dar mai incet, mai infundat. Si se manifesta identic.1 point
-
Desfaci tapiteria de pe sezut - in cele mai multe cazuri, la sezut apar problemele - desfaci si o sa vezi rezistenta arsa - de obicei arde panza in care este bagata (cateodata si tapiteria/buretele) - desfaci, legi firul, tub termocontractibil, dupa care pui o bucata de panza peste (banda panzata, etc).1 point
-
1 point
-
Salutare , am folosit si eu Millers Nanodrive CFS la fosta masina , nu zic ca nu-i bun dar fisa lui nu impresioneaza ! TYPICAL CHARACTERISTICS: SAE Viscosity Grade 5w40 Specific Gravity @ 15°C 0.8600 Kinematic Viscosity @ 100°C 14.0 cSt Kinematic Viscosity @ 40°C 81.7 cSt Viscosity Index 177 Pour Point °C -30 Flashpoint °C 210 Cold Crank Viscosity @ -30°C 4,997cP1 point
-
1 point
-
injectoarele 1.6 tdi CAYC VDO-CONTINENTAL nu se pot reconditiona, recalibra ..... se inlocuiesc doar cu unele noi.1 point
-
Eu nu spun că nu folosesc frâna de motor. Pentru coborâre este normal sa folosești frâna de motor chiar intr-o treaptă superioară sau cand vrei să reduci viteza dar in rest folosesc metoda ,,la liber''. Va dau un exemplu: cu cca 200m înainte de o intersecție la o viteză de 60km/h o lași la liber până în acea intersecție o să scadă undeva până în 40-30km/h iar dacă o lași în frâna de motor în maxim 100 de metri o să se oprească masina. Prefer să am uzură la plăcuțele de frână decât la motor pentru că la liber motorul are o turatie de 900 iar in frână de motor 2000 sau 3000.1 point
-
Consumul indicat pe CB e zero in frâna motor intradevar dar distanța care o parcurgi cu acest procedeu este mult mai mică decât dacă o scoți din viteză la liber. Testat de mine ambele variante, făcând același traseu de mai multe ori, a rezultat un consum mai mic la varianta fără frâna de motor.1 point
-
Azi au sosit griele de B7 si adaptorul pt Car-Kit ( acum sa vad de unde fac rost de un nokia 6300 )1 point
-
1 point
-
Eu am cumparat in decembrie 2015 o baterie Moll Kamina Classic din aceea cu carcasa alba, 74 Ah, garantie 30 de luni. Vanzatorul mi-a zis ca bateriile astea se pun si in echiparea originala VW si mi-a aratat ceva cod pe baterie care incepea cu VW si ceva numere (nu stiu daca codul respectiv are vreo relevanta oricum). Cert e ca bateria si-a facut treaba foarte bine pana in prezent, desi iarna trecuta masina era pornita odata la 3 - 4 zile si faceam doar drumuri scurte. In perioada asta circul aproape in fiecare zi cu masina, dar tot drumuri scurte de maxim 7 km. Ieri a pornit fara probleme la -12 sau -13 grade cat aveam in garajul de tabla.1 point
-
Eu ti-as recomanda EXIDE , ceva de genul : Baterie auto Exide Premium 85AH EA852 - in locasul de la golf incape (99%) . Si pe mine incepe sa ma lase Varta Blue Dinamic dupa 3 ierni ... , din cate pot sa spun este foarte slaba comparat cu altele si nu o recomand.1 point
-
In PD-ul lu' maica-mea folosesc ulei Eneos Sustina 5w40 nu Hyper d-ala care e mai slab in aditivi si se-mpaca foarte bine parerea mea ; porniri la -18 grade fara nici o problema si se aude foarte misto motorul pentru un PD . Momentan are vreo 4500 de km cu el si n-am completat nimic este la maxim nivelul...1 point
-
S-a dus bateria originala dupa 9 ani de zile... Ce ziceți,merita sa o pun direct pe redresor? Sau sa rog un prieten sa-mi dea curent cat sa pornesc masina si dupa sa o las la încărcat pe redresor?1 point
-
1 point
-
Sau cu degivrant de parbriz pulverizat pe faruri si mai ales pe zona adiacenta capacelelor ce ascund spalatoarele de faruri. Important e ca astea sa functioneze bine, caci presiunea de pulverizare lichid parbriz inlatura rapid gheata1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
am avut 3 ani Varta a murit de tot dupa 3 ani am luat apoi Exide Premium 100Ah En 850A , au trecut iar 3 ani am fost acum 2 saptamani in Ardeal si a fost ger de rupe , nicio problema si a mers si incalzirea in scaune tot timpul pe drumuri scurte in general fac doar drumuri scurte , maxim de 8-10 ori pe an drumuri lungi ( peste 80 km - pana in 400 km , deci nu foarte lungi ) unde apuca sa se incarce fac porniri - opri dese si la pornire cere curent mare de la baterie asa ca am ramas suprins de ea si e posibil sa o schimb cand e cazul tot cu Exide daca nu aflu de alta marca pe care sa o testez1 point
-
la lukoil folosesc doar jet de apa. vin cu spuma de acasa pt ca solutia lor este cam diluata. in mod normal la ei folosesti programele in ordinea in care sunt prezentate dar cred ca vei consuma cam multe fise. ceara lichida este de fapt un agent de uscare, un slab efect hidrofob care ajuta apa sa curga repede de pe caroserie.1 point
-
Spala la Petrom self wash, costa mai mult o fisa dar dureaza mai mult ca timp si au presiune mult mai mare decat la lukoil. Eu folosesc Mafra Last Touch (un fel de ceara lichida- sterg masina cu o laveta curata + solutie) si se vede diferenta, mizeria se spala mult mai usor de cand aplic solutia asta. In plus protejeaza lacul si vopseaua. Uite, e spalat cu doar 2 fise de petrom, stearsa cu o laveta de microfibra, fara nici un program special de la ei, doar spuma si limpezire.1 point
-
Din cate stiu eu doar anumite aplicatii si anumite telefoane certificate MirrorLink se vor vedea pe ecranul din masina. (vezi www.mirrorlink.com) De exemplu , pentru navigatie ar fi Google maps (nasol daca pleci din tara si nu ai date) sau Sygic (l-am cumparat cu 19 euro , actualizari harti "pe viata") Mai sunt si ceva aplicatii pt muzica ,etc , dar nu m-au interesat prea mult. Pe site-ul Waze stiu ca este o petitie cu multi utilizatori care cer ca Waze sa fie certificat MirrorLink. Ar mai fi si conectarea prin Android Auto dar trebuie instalata aplicatia pe telefon (nedisponibila in Romania insa am auzit ca se poate hack-ui cumva) In general ideea cu app-connect e foarte buna dar eu ii suspectez pe producatorii auto ca pun bete in roate pt asa ceva (nu iti mai vinde VW navigatia de 800 de euro daca tu vei putea folosi Waze gratuit )1 point
-
La ce ajuta App Connect, vezi imaginea ecranului telefonului pe display-ul auto? Se vede orice din telefon (doc-uri, videos, maps de la google)?1 point
-
intre foisor de foc si mosilor e o spalatorie .prima data o spala cu jetul si cu spuma dupa care urmeaza spalare la perii .nu cred ca exista o alta spalatorie ca asta . nici cind a fost noua masina nu a fost atit de curata ca atunci cind o spal acolo. mentionez ca e neagra si se vede tot.1 point
-
Dacă am spălat doar exteriorul, înseamnă că se poate. Dacă vrei să aibe același efect jetul de la " mamaie" la curte, folosește soluțiile de calitate pe care le găsești la importator sau în cantități mai mici în târg la Vitan. App. Este diferența mare la spălătorie în sensul k unii plătesc chirii pe spațiu, alții sunt proprietari, unii au făcut puț și spăla cu apă de izvor,alții o filtrează, încălzesc ( de la caz la caz), unii îți șterg geamul cu ziar sau carpa cu care ți.au șters mașină, alții folosesc hârtie specială, soluții pentru fiecare element... Când vreodată la 15 lei o să ai parte de același tratament ca la 25!!!!!+ parfum + brăduleț parfumat +++++ Orice mașină merită așa ceva măcar odată pe săptămână pt cine o folosește zilnic, și un pachet premium măcar odată pe an.1 point
-
1 point
-
Revin cu informatiile exacte. Azi mi-a spus directorul de service la Autoworld Cluj: activare Voice control - 850 RON activare App Connect - 1500 RON (cuprinde Mirror Link, Android Auto si CarPlay ) Toate se fac din VCDS, se introduc niste coduri de activare1 point
-
Altcineva de pe forum nu stie mai multe detalii? Asta suna mai degraba a chestiune de marketing sincer sa fiu si ca nu se poate decat daca schimbam....totul! :)1 point
-
Sal. Folosesc punctul mort 80% .EX la o coborare prefer sa ciup frana decat sa duc motorul in ture 3500-4000. Sunt mai ieftine franele decat motorul. Este adevarat ca in viteza este consumul 0 dar masina se opreste mult mai repede dacat la punctul mort . Este un castig de 1.5 litri la 100 km daca folosesc punctul mort In cazul meu. Multumesc!1 point
-
@mede ai nevoie de amortizoare de Skoda Fabia 6Y0 827 550 C Arcuri de VW Scirocco 1K8 827 761 C Inserturi pentru amortizoare Leon 1J6 827 439 A.1 point
-
Votez cu mersul la punctul mort din urmatoarele motive: -utilizez de mult "procedeul fara sa simt la buzunar -am observat o oarecare scadere a consumului -e mai comod decat schimbatul des al vitezelor -testat la astra,golf,touran Acestea sint valabile in conditii "normale".1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00