Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.01.2017 în toate secţiunile
-
3 points
-
corect, la 7-8000 km, Motul, Ravenol, Fuchs, valvoline - sunt mai mult decat ok3 points
-
http://arizonamotors.ro/product/325/ulei-valvoline-gl-4-75w80-1l.html Asa ceva am pus eu in cutie dupa reparatie si este foarte fluid iar in viteza intra usor si la rece(asta daca nu sunt probleme in timonerie , cutie ori ambreiaj etc...).Radlog daca iti huruie pe o anumita treapta la accelerare ori in viteza sa stii ca de vina este rulmentul de pe treapta respectiva.2 points
-
@75NOR Ieri, cu o zapada cum se vede in poza de mai jos, nu am avut curaj sa deschid portbagajul din prima (si eu am tot in portbagaj peria), am dat inainte cu mainile zapada de pe zona de tabla si desi imi era teama ca nu se va ridica, nu a fost deloc asa. A ridicat luneta cu zapada pe ea cat se vede si pe deasupra masinii fara probleme. Totusi, in cartea masinii spune ca daca este foarte multa gheata + zapada pe portbagaj e posibil sa nu poata motorasele sa ridice portbagajul si intra in mod de protectie, oprindu-se si trebuie sa ridici manual. La fel se poate opri din deschidere portbagajul tinand cu mana de el, motorasul se opreste, iar apoi il poti manevra manual. Oricum, nu a fost cazul, probabil daca e zapada deja inghetata sau daca ai si strat de gheata, fiind mai greu, nu ridica. Si chiar l-a ridicat la fel de rapid ca si cum nu ar fi avut nimic pe el. Ma asteptam sa-l ridice greu.2 points
-
@yanq: ai doar urmatoarele variante de tapiterii - Stofa (modelul si materialul difera in functie de nivelul de echipare al masinii) - Alcantara (aia ca un "fel de catifea") - Piele (poate fi piele integral, sau piele perforata si ventilata)2 points
-
2 points
-
2 points
-
Va salut, Desi in aria dedicata Audi A6 bate vantul si nu se discuta prea mult, am ramas fidel acestui forum. In noiembrie 2014 am terminat leasingul la Skoda O2FL (1.9tdi 105CP), prezenta si ea pe forum aici de la bun inceput si nu am rezistat mult prea mult fara a face din nou o 'investitie' intr-o alta masina. Am studiat foarte mult, eu fiind adeptul cumpararii masinilor noi si nu a SH-urilor impecabile, nu bate nu troncane, 190.000km reali. Eram foarte hotarat sa iau tot o Skoda si am asteptat sa apara noul Superb 3, dar din pacate pentru mine, pretentile crescusera fata de momentul comenzii date pentru O2FL in 2008 si orice configurare faceam, depaseam bugetul. Mi-am dorit ca masina urmatoare sa fie un upgrade de putere si cu mai multe dotari. Ma obisnuisem cu Navigatia mare Columbus si cu multe alte nebunii care le aveam la Octavia. Mi`am impus un buget maxim pentru o masina SH si am cautat aproape 6 luni pana cand am gasit fix ceea ce mi`am dorit. In Septembrie 2015 am luat acest A6, fabricat in Martie 2013, inmatriculata Aprilie 2013, cu 77.000km. Acum multi or sa spuna (deja am auzit de la altii) ca domne, e degeaba daca nu are quattro, nu e s-line si e si manuala... DAR, avand in vedere ca eu nu sunt pasionat al sporturilor de iarna si nu am treaba pe drumuri unde intr-adevar quattro ar fi un avantaj, nu am vazut neaparat necesitatea ca masina sa fie quattro. In plus, nu am fost inca pregatit sa`mi asum acest risc al cutiei automate. Nu dati cu pietre, dar am decis sa merg tot pe manual. La un moment dat voi incerca si automata, dar masina sa fie noua. Acestea fiind zise, am preferat sa iau o masina cat mai noua, dintr`o reprezentanta Audi (s-a nimerit Audi Zentrum Berlin) cu garantia Audi Gebrauchtwagen Plus (mi-au dat 1 an garantie valabila si in Romania), cu mentiunea Accident Free (am verificat istoricul in prealabil si s-a confirmat) si cu cat mai multe dotari care sa`mi creeze un confort mie, ca sofer si familiei mele ca pasageri. Am decis sa v`o prezint si voua aici: A6 2.0TDI 177CP M6, coloarea Alb Ibis, cu urmatoarele dotari mai importante: Suspensie sport stock Navigatie MMI Plus cu MMI touch + DVD + 2xSD CARD Audi Connect (SIM) + Bluetooth Faruri BiXenon Plus, adaptive, cu asistent faza lunga, functie all weather, cornering, lumini de intersectie Parktronic - senzori fata si spate + Camera marsarier Clima Deluxe 4 zone Volan piele multifuntional si incalzit Tapiterie piele neagra Valcona Tapiterie plafoniera stofa neagra Scaune fata incalzite si ventilate, electrice, cu memorie, cu reglaj pe nu stiu cate directii si suport lombar in 4 directii Oglinzi laterale incalzite si cu memorie Oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire Portbagaj cu deschidere si inchidere electrica Jaluzea electrica luneta + jaluzele manuale pe lateralele spate Pachet LED exterior Pachet LED interior Pachet insonorizare suplimentara pentru parbriz, geamuri laterale si luneta Audi sound system Drive Select Active lane assist Business Package plus Incalzire/Ventilatie stationara cu telecomanda (500m range din ce am citit in manual) Head-Up Display Clean look - Fara inscriptionare model/cilindree N-am avut prea multa rabdare si deja i`am adaugat pedale si footrest sport pentru ca nu suport scartaitul celor de cauciuc. Am si eu piticii mei. Am atasat si cateva poze, nu foarte calitative, pentru care imi cer scuze. O sa revin cu poze mai frumoase si cu impresii amanuntite ulterior.1 point
-
Oare nu i se poate seta portbagajului inaltimea la deschidere? Ai incercat? Am vazut asa la Touareg. Deschizi portbagajul, il aduci la inaltimea dorita si apesi butonul lung, pana face un beep Urmatoarea deschidere o va face pana la acel nivel. La mine nu merge pt ca nu e nevoie...nu am hayon.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Va salut! Am reusit sa instalez harta v14 pe HDD. Se pare ca si lentila a fost de vina, dar si marca DVD-ului. A mers impecabil cu Verbatim (care s-a dovedit din nou ca nu e mit), scris la 4X si copierea a durat 4 minute pentru sectoarele ce nu puteau fi citite de pe celelalte DVD-uri folosite. Va multumesc pentru informatii!1 point
-
S-a reparat singura Am scos bujiile si bobinele si le-am verificat (vizual) si par ok (au ~4500km). Le-am pus la loc dar in alte pozitii si am sters erorile. Cand am pornit-o a mers 10s prost dupa care si-a revenit. Am facut plinul cu OMV Maxxmotion100 si de atunci merge ok. In seara cu pricina bagasem benzina de la un Petrom de la care n-am mai bagat pana acum, e posibil sa fi fost si de la benzina. Abandonata in fata serviceului1 point
-
Eu am avut aeroterma blocata fara sa imi arda siguranta. Demonteaz-o si verifica in ce stare e. Ca sa ai acces la ea demontezi mai intai torpedoul, apoi e simplu. Daca ajungi la inlocuire sa cumperi noua, nu merita second(daca iti trece cumva prin minte )1 point
-
1 point
-
Buna ziua. Ne cerem scuze ca intervenim in discutie, dar am dori sa facem cateva precizari: 1. @bubu182: Daca doriti, cand vin LED-urile P21W pentru DRL (de care spunea @Alungatu) le putem testa mai intai pe masina dumneavoastra (fiind tot in Bucuresti) urmand ca apoi sa le trimitem si la Piatra Neamt. Mentionez de testat deoarece la sfarsitul acestei luni vom avea disponibil inca un model P21W de 100W, LED-uri care ne ofera o siguranta si mai mare ca vor functiona 100% cum trebuie (ne referim in principiu la sistemul CanBus, astfel incat sa nu dea eroare in bord). 2. LED-urile recomandate lui @Alungatu au fost montate cu succes pe DRL-ul de pe Skoda Octavia 2 FL. Aceasta este o lampa foarte pretentioasa, pentru care nu prea sunt solutii Plug & Play (acestea fiind sigurele solutii cu care noi suntem de acord). Dar, inainte de le trimite, dorim sa fim 100% siguri ca sunt compatibile si cu VW Passat CC (cu toate ca sunt, more or less, aceleasi masini - ne referim ca impart multe componente interne, nu ca si gama / aspect / altele - vrem totusi sa mergem la sigur, deoarece acesta este si motivul pentru care am lansat acest proiect). Daca va putem ajuta cu informatii, detalii, recomandari sau sfaturi (din experienta noastra), nu ezitati sa ne contactati. Va multumesc, Catalin1 point
-
@branevl prea tarziu m-am gandit la varianta asta.... @RzzV locuiesc fix pe o straduta adiacenta unui bulevard mare, dar in sectorul 4, am iesit zilele astea fara probleme. A contat foarte mult ca a trecut o data un utilaj. Am prins prea multa incredere. Si da, adevarat ce spui, probabil cu Octavia treceam. Multumesc pt aprecieri, e superba si superba ta:)1 point
-
Ma ingrijoreaza miscarea VAG de a elimina butoanele de pe infotaiment... Mai ales acum iarna cand conduc masina cu manusi si folosesc butoanele de pe margine... Altfel imi place spatele si felul cum au integrat proiectoarele de ceata si Front-assistul. Ideea de personalizare a fetei in gama e foarte buna dpdv marketing deoarece se evita canibalizarea modelelor intre ele (asa cum se intampla mai nou la Mercedes unde treb sa vad ce scrie pe spate: C220, E220 sau S250 ca sa imi dau seama ce este) Personal mi-a placut O2 fara facelift in timp ce O2 FL si O3 nu m-au impresionat la design. Acest FL ma lasa indiferent dpdv design si nu imi influenteaza decizia de cumparare asa cum ar face-o un pret mai mic sau mai mare.1 point
-
1 point
-
Ueisss, ce repede s-au miscat. Bun asa. Deci, in maxim 1 luna o primesti, nu ? Ieri am vazut mai "pe larg" un Orange Samoa - e al dealerului din BV - arata foarte bine.1 point
-
In AU si NZ, Skoda are o imagine foarte buna, chiar vinde serios Superb acolo. Majoritatea exemplarelor de pe acolo sunt TSI280, ca sa stie o treaba1 point
-
In AB curent este un test in Ro cu Kuga 2.0TDI Powershift 180 Titanium cu suspensie ST Line ( adica -10mm, sport) Masina e trecuta cu un pret de 33 sau 34k si cica "pretul e foarte bun in clasa ei" Daca masina asta e cea care i-a fost ofertata lui @Flavyus cu 25k, inseamna din start o reducere de 24-25% fata de lista... Au testat-o in zapada si concluzia in off-road: sucks. Acceleratia nu se poate doza fin (e on-off), iar program off-road nu are, fiind penalizata. In rest, numai de bine.1 point
-
@sebi74vwpolo Daca tu trebuie sa franezi pe acea panta pierzi energie care se traduce in combustibil. Poate in situatia respectiva ai consumul mai mic, dar in general mersul cu ea in viteza e mai economic: combustibil + placute + discuri. Iar in perioada asta sunt curios cum cobori tu o panta pe liber cu piciorul pe frana . Acum fiecare isi sustine parerea si obiceiul, care de multe ori sunt considerate adevaruri general valabile, dar intreaba orice sofer profesionist ce parere are despre mersul la punctul mort si iti va raspunde acelasi lucru. Intr-adevar, consider ca e absurd sa faci frana de motor in adevaratul sens al cuvantului daca nu esti nevoit, dar sa cobori cu treapta de viteza (sau + 1) cu care ai urcat este: relaxant pentru sofer(manevre mai putine), economic si sigur. Ce faci daca trebuie sa dai in frane? O bagi in viteza si franezi? Sau cei care coboara pe liber sunt si cei care calca ambreiajul inainte de frana? Daca situatia ti-o cere sa accelerezi, nu pierzi cateva secunde cu bagatul in viteza? O seara faina si drumuri dezapezite sa aveti!1 point
-
Ii clar....ca nu e asa.si o sa iti demonstrez. Luam teoretic 10 km sa zic distanta.un timp de 10 minute de parcurgere. In cazul in care mergi la liber masina cu un consum de 1l/h ..deci o sa consume 0.16 l de combustibil.in timp ce mersul in viteza...e 0. La 100 km ai cu 1.6 litri mai mare consumul, la 1000 km..16 litri.nu e mult..dar matematic e mai putin.Din pacate conduc mult si nu vb doar din calcule..Stiu ca o sa zici...unde este o panta de 10 km.??..nu trebuie sa fie de 10 km..de 0.2 km...apoi 0.3km...si api 3 km..si apoi...se aduna chiar si 1000 km. Nu neg ca poate viteza de deplasare o sa fie mai mare sau ai inertie mai mare...dar in nici un caz...consum mai mare...1 point
-
si verificarile stipulate in certificatul de garantie la 6 luni (varta, rombat, exide, stiu ca au asa ceva in certificat) trebuie citit bine certificatul de garantie1 point
-
crede-ma ca nu se mai aplica regula de brand la nimic in ziua de azi, iar bateriile sunt loterie. Am vazut destule varta, bosch, exide, picate 1-2 ani...1 point
-
Salut Sunt destul de nou aici pe forum. Am vazut topicul acesta. Si cum am o Kia Sportage 2014 . Luata de la 7 km acum are undeva la 99500. Parerea mea? Mi-am luat un Seat Alhambra din 2007 . Si sunt mult mai multumit de ea decat de sportage. Cu Sportagele nu am avut probleme. Dar Confort e aproape de Zero pentru mine. Am 1.90 si 120Kg. .Nu incap cum trebuie , locurile din spate sunt mici, masina scutura ca toti dracii. Tehnic nu am avut probleme cu ea. Am facut cam 90% din KM pe autostrada.Consum undeva pe la 7. Trage fain la 184 cai. Dar nu. Am mers intre timp si cu un Tiguan de la munca, 140CP, cred ca model 2.0TDI 177 000 KM , 2013. NU SE COMPARA la nivel de confort. Scaunele sunt mai confortabile, masina sta mai bine pe drum. Trage bine. N-am cuvinte. Cand am luat Kia cred ca am avut o pata pe creier O seara faina1 point
-
Un nou val de poze in zapada, daca tot "ne bucuram" de vremea asta, in weekend am zis sa o duc si la munte. Am urcat foarte usor pante destul de abrupte cu ea, fara sa piarda vreo clipa aderenta, desi era strat maricel de zapada. In rest, foarte multumit de cum se misca, trage cand o calc, consuma putin cand o menajez. In imagine este jurnalul de bord de la drumul facut in conditii aspre de iarna (ninsoare si vant extrem de puternic + temperaturi intre -9 si -19 grade), plus zone unde nu am mers, ci efectiv "m-am jucat" cu ea in zapada. @The_Ego PDG e de mare ajutor cand o afunzi in zapada, la un moment dat am avut cateva emotii, dar a fost ok. Parbrizul incalzit chiar e foarte bun, nu se aduna deloc gheata pe stergatoare la drum, indiferent cat de tare ninge. Masina are acum ~4800km, cel mai probabil in weekendul ce urmeaza sare de 5000km. Am observat insa un lucru, antigelul a scazut pana la nivelul de minim, iar cand am luat-o era aproape de maxim. Momentan nu completez, decat daca va scadea sub minim. Asta am observat si la masina colegului @skoderia, dupa ~4-5k km si la el a scazut pe minim antigelul.1 point
-
Faptul ca setul de criterii importante pentru mine e diferit de ale tale, inseamna ca sunt doar subiective. Faptul ca intre criteriile mele se numara si "relatia cu service-ul" inseamna doar ca sunt trecut prin viata si am o suma de experiente. De aici si criteriile. Care, evident, sunt proprii si subiective. Logica mea se aplica in cazul meu, nu e aplicabila cazului tau, sau universal valabila. Daca 2 saptamani de zapada pe an inseamna ca e obligatoriu/musai si o conditie sine qva non detinerea unei masini 4x4, inseamna ca toti cei care nu au 4x4 ar trebui sa stea acasa. In fond scolile sunt inchise. Nu stiu ce a fost in capul unora - care culmea, locuiesc in locuri gen Predeal, Fundata sa-si cumpere masini 2x4. Eu zic sa nu ne lasam doborati de marketing si consumerism. In fond, inclusiv in tarile scandinave sunt o multime de masini 2x4, iar acolo e iarna serioasa. Sa nu ne panicam. Nu 4x4 este cel care te tine pe sosea si te duce acasa, este atentia la drum, conduita preventiva/anticipativa si un minim de skills-uri, majoritatea se pot dobandi, cu atentie si exercitiu. Si mai ales ne-statul pe telefon/sms/whatsup in timp ce conduci. Cine intra prea tare intr-o curba la fel va subvira si va ajunge in sant si cu 2x4 si cu 4x4, legile fizicii sunt aceleasi. Ca iarna e posibil sa intre unul in tine sa te faca praf - te va face la fel si cu 4x4 si cu 2x4. Cine-si face filme ca intr-o situatie din asta, face el un Scandinavian Flick si evita accidentul, scotand masina de-a latul cu ajutorul 4x4, e naiv. In caz de accident 99% din cei de pe sosea au singurul reflex sa franeze maxim, atat - daca au si reflexul asta. Mai bine investesti banii (de diferenta intre 2x4 pana la 4x4) intr-un curs de conducere defensiv - ala poate fi "life sustaining" Iar cand conditiile sunt cu adevarat dificile, cu sau fara 4x4 stai in coloana de masini, sau in troiene. Sau credeti ca aia pe care i-a aratat la TV ca erau inzapeziti si aveau HiLux/Navara/Touareg nu au incercat sa sustina "suprematia 4x4" si sa isi continue drumul ? Nu au putut, de asta erau acolo. La fel ca cei cu masini 2x4. Hai sa fim realisti, viata nu incepe si nu se termina cu 4x4. Da, e fain sa ai asa ceva pe masina, dar nu e "life sustaining device", e doar un "nice to have", la fel ca si Webasto, parbriz incalzit, scaune incalzite, etc. Se poate trece lejer iarna fara ele. Revenind OT, daca tot iti iei SUV - face sens sa fie 4x4. In fond, oricum e o masina "de ego", asa ca macar sa fie full banana, adica si 4x4. Dar asta nu inseamna implementarea unei leme gen "toata lumea ar trebui sa conduca SUV-uri, ca altfel nu plecam iarna de acasa."1 point
-
Marius - la tine, cu halogene - nu e obligatoriu reglajul farurilor, la inlocuirea becurilor, avand in vedere ca nu se dau jos farurile de pe masina - e adevarat, se impune un reglaj, in general.... din cand in cand - dar foarte putina lume este pasionata de aceasta procedura.....1 point
-
Stiu ce zici, parca arunci o mana de saibe in el si incepe sa le toace. Sunt injectoarele reci si se face injectia foarte "grosolan" de asta e sunetul asta tembel. Dupa 3 minute se potoleste, poti pleca linistit. Iarna asta e prima iarna pe care o face in garaj subteran, deci porneste in zona de +3 +5 grade si conteaza lucrul asta. Chiar si asa, daca nu o pornesc 2 zile la rand, a 3-a zi dimineata protesteaza, cand dau la demaror in prima fractiune de secunda e sunetul ala de zici ca se rupe bateria in 2.1 point
-
Cu cat uleiul este mai nou cu atat o sa-ti consume mai putin. Cu cat uleiul e mai nou cu atat o sa fie mai relaxat intinzatorul hidraulic de la distributie., asta daca ai masina 2009-2013. Nu inteleg ezitarea de a schimba uleiul, in fond te costa 180 ron uleiul si 30-40 ron manopera.1 point
-
@jarco ...nu e nebun producatorul, e doar optimist incurabil. Informeaza-te despre standardul de testare pe baza caruia se calculeaza consumul declarat. Temperaturile negative cresc semnificativ consumul, consumatorii (aeroterma, lumini, audio, etc) si ei, cauciucurile de iarna la fel.Daca mai aveai si rezevorul plin...te-ai ars1 point
-
Am inteles,deci tu astepti sa se rupa masina'n doua ca sa-ti faci timp sa ajungi cu ea in service.1 point
-
Nu se foloseste WD40 pe cauciuc- il dizolva/faramiteaza in timp,idem pe plastice are tendinta de a le albi .Nu se foloseste pentru a unge rulmenti-dizolva vaselina din rulment si se gripeaza.Este un bun degripant, curata rugina.1 point
-
pe 46 - convenienta - 10-Adaptari - canal 01- test - do it - save - ti apasat 2 sec pe butonul descuiat - masina va confirma prin beep sau semnalizare... sau nu va confirma. opresti contactul si verifici daca lucreaza.1 point
-
sa sti ca din experienta unui mecanic iti pot spune ca fum albastru la diesel nu inseamna neaparat ULEI.... fumul de ulei ramane o perioada in aer inainte de a se disipa , poate foarte bine sa fie fum de motorina nearsa , ( lipsa de avans sau aer in instalatia de alimentare ) asa ce rost avea sa faca omul compresie si sa ia niste bani degeaba??? sa sti ca intamplator am dat de postul asta si " nu am percutat " cum zici tu! mai studiaza si tu profilele inainte de a acuza1 point
-
0.946L de Redline 5w40 in SUA este 60 lei iar la noi e 75 lei. Este un ulei full ester gr. V si la vara voi trece pe Redline fara sa clipesc. Este adevarat insa ca am o masina care merge des pe circuit. Pentru multa lume, Redline nu are sens, este mult mai rezonabila varianta unui ulei mid-range schimbat des. Pentru cine cauta si are nevoie de protectie maxima pentru regimuri extreme de exploatare, consider pretul de acum al Redline-ului acceptabil.0 points
-
Sigur ca da, uleiuri de 40$ 5 litri in SUA venite la noi la pretul de 350 ron= 5 litri (85$). Hai sa facem bani: https://www.amazon.com/Schaeffer-Manufacturing-9000-006S-Supreme-Synthetic/dp/B00JF2KT32/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1484169496&sr=8-1&keywords=schaeffers+5w40 https://www.amazon.com/Shell-Rotella-550019921-Synthetic-Diesel/dp/B005CHT4W6/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1484169512&sr=8-1&keywords=amsoil+5w40 + ca daca e de completat ulei, si nu ai, nu poti completa cu orice ulei, ca distrugi bunatatea de ulei din motor, trebuie pus ceva de rang inalt, sa nu se contamineze, si atunci iti dai seama ca nu mai ai ulei pur si astepti comanda sa-ti vina peste 1 an. Sa fim seriosi, avem nevoie de uleiuri usor accesibile si ca pret si ca disponibilitate. Sa-ti iei Redline si sa-l schimbi la 8000 km (de 2-3 ori pe an) mi se pare overkill.0 points
-
AndiB - fii seros nene!! Ce spui tu acolo despre chiulasa fisurata?!! Nivelul la antigel e f ok de cand am luat masina (e drept ca nu am mai mult de 500 km parcusi cu ea in o luna de cand o am) - oricum am fost atent la nivelul la antigel tot timpul si acesta a fost ok. Nu cred ca poate fi vorba de asa ceva. O sa mai merg cu ea zilele astea si o sa ma uit in continuare la lichidul de racire. Eventual voi apela la PBN sa vad si ei ce o sa-mi zica. Oricum trebuia sa merg cat de curand pt schimbarea lichidului de frana.-1 points
-
Salut si bine ai venit! Insa... "Initial, am vrut motorul CR, pentru ca este mai nou si mai fiabil." Mai citeste si tu forumul, sa vezi daca iti pastrezi parerea. Si nu numai. Pe de alta parte, oricum ai cam dat-o din lac in put. Ai luat cel mai ...sensibil .. 2.0 tdi PD de pe Passat. BMP-ul. Pompa ca pompa.. dar axa cu came? Dar tachetii? Dar vilbrochenul? Dar dpf-ul..? In schimb, sa o stapanesti sanatos si sper sa nu ai parte de incidente nefericite. Noroc si toate cele bune! (constientizez linistit ca voi lua minusuri la greu de la BMP-isti )-1 points
-
Nu vreau sa fie flame dar nu mai face afirmatii de care nu esti sigur ori care nu sunt conforme cu realitatea. Nu de alta, dar mai citesc si alti vizitatori care probabil sunt interesati de vreun B6 si ar fi pacat sa castige teren dezinformarea. Nu am nimic cu tine sau ceva de genul. Am spus-o si mai multor alti colegi. Si apoi, lasand asta deoparte, ma indoiesc ca ai ales masina asta ca ai vrut BMP de bun ce era ci mai degraba pentru ca te-a hipnotizat aspectul ala.. "individual". N-ai fi nici singurul de altfel.-1 points
-
Daca nu ma insel, masina ta vine cu ulei de completare in portbagaj, nu? Daca da, completeaza. Eu cand am luat masina i-am zis ca daca consuma ulei i-o duc inapoi, ptr ca nu concep masina noua sa pape ulei, sa uitat in portbagaj, a vazut ca nu am ulei de completare din fabrica, deci: nu are voie sa pape ulei, si zicea ca la motoarele mai mari pe benzina, turbo, vin din fabrica cu un bidon ptr completare.-1 points
-
Consumul indicat pe CB e zero in frâna motor intradevar dar distanța care o parcurgi cu acest procedeu este mult mai mică decât dacă o scoți din viteză la liber. Testat de mine ambele variante, făcând același traseu de mai multe ori, a rezultat un consum mai mic la varianta fără frâna de motor.-1 points
-
Eu nu spun că nu folosesc frâna de motor. Pentru coborâre este normal sa folosești frâna de motor chiar intr-o treaptă superioară sau cand vrei să reduci viteza dar in rest folosesc metoda ,,la liber''. Va dau un exemplu: cu cca 200m înainte de o intersecție la o viteză de 60km/h o lași la liber până în acea intersecție o să scadă undeva până în 40-30km/h iar dacă o lași în frâna de motor în maxim 100 de metri o să se oprească masina. Prefer să am uzură la plăcuțele de frână decât la motor pentru că la liber motorul are o turatie de 900 iar in frână de motor 2000 sau 3000.-1 points
-
Eu am scris mai sus ce am pus si este api gl4: ulei Daca zici ca huruie pinioanele, si daca huruie si dupa ce se incalzeste, atunci ai uzura la ele.-1 points
-
injectoarele 1.6 tdi CAYC VDO-CONTINENTAL nu se pot reconditiona, recalibra ..... se inlocuiesc doar cu unele noi.-1 points
-
Nerecomandat daca iesi cu masina pe afara.. la nemti am inteles ca sunt probleme mari daca te prind-1 points
-
Ai "degajat" ceva metri cubi acolo... Sper ca ti-ai facut miscarile de incalzire inainte sa te apuci Apropo, cand te-ai intors acasa mai era liber locul, sau navalisera sacalii oportunisti ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00