Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.01.2017 în toate secţiunile

  1. 2 points
  2. Referitor la recomandarea lu' deenman- uleiul Selenia Sport Power 5w40 cica ar fi un ulei foarte bun cu rezultate excelente din ce am citit pe forumuri de Alfa Romeo ! Aveti idee este ester uleiul ? Ms
    2 points
  3. In PD-ul lu' maica-mea folosesc ulei Eneos Sustina 5w40 nu Hyper d-ala care e mai slab in aditivi si se-mpaca foarte bine parerea mea ; porniri la -18 grade fara nici o problema si se aude foarte misto motorul pentru un PD . Momentan are vreo 4500 de km cu el si n-am completat nimic este la maxim nivelul...
    2 points
  4. este normal la aceste temperaturi si cand e vb de un diesel - mai ales daca nu mergi turat, stai mai mult pe loc, etc - si caldura la maxim.
    2 points
  5. Asta e rezultatul unui test facut cu Mobil 1 5w50 Peak Life , un pdf dar e prea mare ca sa-l urc aici ! Results Show: Mobil 1 Peak Life 5W-50 Retains its Exceptional Cold Weather Performance Across all key testing parameters, Mobil 1 Peak Life 5W-50 demonstrated outstanding cold weather performance, delivering: • Fast flow to engine parts • Outstanding pumpability • Low resistance to engine cranking • Exceptional overall protection The exceptional cold weather performance of Mobil 1 Peak Life 5W-50 remained consistent throughout the entire 16,000 kilometer oil drain interval, during which temperatures reached as low as -28°C. Throughout the testing, Mobil 1 Peak Life 5W-50 retained its pumpability, even as the temperature in the “Cold Chamber” continued to drop lower and lower. When compared to the cold weather performance that a conventional automotive oil will typically deliver, it’s clear that a fully synthetic oil, like Mobil 1 Peak Life 5W-50, is a better option, especially for drivers who often travel in cold weather conditions.The exceptional cold weather performance that Mobil 1 oils deliver is a key reason why drivers around the world continue to rely on them.
    2 points
  6. Am mentionat acel ulei doar in contextul in care colegul scria mai sus ca in forja vara uleiul i se face" precum apa" si ca vrea un ulei cu vascozitate mai mare de 14.
    2 points
  7. @deenman ar trebuii sa iti treci la profil motorizarea. http://www.mobil.com/english-GB/Passenger-Vehicle-Lube/pds/GLXXMobil-1-Peak-Life-5W50 HTHS 4,4 vascozitate la cald 17,5... probabil ca iarna e precum vaselina dar mnah... ziceai de vara si ulei gros. Si pretul nu e de speriat Daca vrei eftin cauta Eneos premium Hyper 5w40 are aprobari inclusiv pentru PD si in magazinele importatorului e vreo 22lei/L. Mi se pare un Best buy.
    2 points
  8. Baga ulei 5w50 daca vrei vascozitate si o calci.
    2 points
  9. Aha! Deci așa se face Ma scuzați 5 min, ma duc pana afara ... @grp așa face și a mea , fata de Vectra dinainte. O fi alta tactica, intra mai des ca sa nu fie așa agresiv.
    2 points
  10. Deși pe net toți scoteau volanele și le puneau la loc într-un minut, eu mi-am rupt buricele degetelor sa scot airbag-ul de pe volanul de pe mașină, cat și de pe cel nou, întrucât pusesem airbag-ul sa vad cum este și apoi a refuzat sa iasă ușor . Asa ca mai micșorăm lista de bifat cu încă un element Interior: RNS510 - bifat Folie geamuri - bifat Iluminat led-uri interior - bifat Tava plastic portbagaj - bifat Volan R-line - bifat Footlights spate - urmează Footlights led albastru - bifat Ornamente pedale - urmează Ornamente praguri uși - urmează Subwoofer portbagaj - urmează Exterior: Bara fata R-line - urmează Bara spate R-line -urmează Bandouri R-line - bifat Protecții plastic aripi R-line - urmează (pentru ca nu se potrivesc cele standard) Faruri xenon - urmează (ca la carte cu senzor autoleveling) Tips-uri Inox - urmează Jante 18" vara - urmează Retuș vopsea sărită - bifat și urmează în același timp (mi-a dat careva o ușă în portiera spate...) Resoftare urmează, deși e mai la coada listei. Aici as prefera ceva liniar, ma mai documentez pana atunci.
    2 points
  11. Salutare. Cum stati cu consumul de motorina iarna in oras? Mie imi consuma enorm (cca 11.5l/100km). Mentionez ca motorul este de 2000, CR, merg pe distante scurte, cu clima pornita, motorul nu apuca sa se incalzeasca. Daca opresc aeroterma, motorul se incalzeste foarte repede, iar consumul scade la cca 8.5l/100km. E normala o diferenta asa mare la consum la folosirea aerotermei?
    1 point
  12. Ca firma, poate nu dai 2 lei pe design. Ca persoana fizica, nu cred ca este cineva pentru care sa nu conteze designul macar in plan secund la categoria asta de masina. Si-ti pot da muulte exemple. Nu de alta, dar mie imi place inca mult negresa mea, chiar daca a intrat in al 10 lea an, mai ales cand o scot de la spalatorie (deh, negrul cu multe spalari se tine). Nu la fel m-as uita la un FL (bine, probabil tot neagra, cu LEDuri si jante de minim 17 ar fi digerabila)...insa pe configurator ma duce in 20 500 euro, hai poate 19 500 cu discount. In lei aprox 90 000. Aberant de mult cand eu pe a mea (la dotari/putere aprox echivalente) am dat cam 51 000 lei in dec 2007.
    1 point
  13. ce au ajuns si SUV-urile astea nici nu se mai vad in parcari , sunt ascunse dupa loganuri
    1 point
  14. Iulius Mall la subsol ? Parca am vazut o spalatorie auto acolo. Am rezolvat cu ajutorul unui coleg de forum. Daca mai sunt persoane interesate, locatia este aici (de pe Strada Sobarilor se intra intr-o curte interioara - ca reper: in spatele statiei Lukoil).
    1 point
  15. In mod normal, daca bujiile si g62-ul sunt ok o singura punere de contact ar trebui sa fie destul indiferent de temperaturile de afara.
    1 point
  16. Sustina si Premium Ultra au baza sintetica mai buna. Aprobari Vw nu au decat Premium hyper 5w40 505.01 si Premium Ultra 5w30 care are 507.00.
    1 point
  17. doar codat pe masina, in functie de ce ai tu pe ea.
    1 point
  18. @75NOR nu stiu daca gasesti in manual tot ce am zis pe aici, eu nu am citit in manual, ci doar am urmat niste actiuni pe care le-am vazut ca fiind logice. Atunci cand ai usa deschisa si vrei sa misti masina din loc, pe maxidot apare atentionare sa apesi frana si se aprinde un martor verde ca la DSG care iti spune sa calci frana inainte sa schimbi din P in D sau altceva. Dupa ce apesi frana, am incercat sa las frana de mana si am vazut ca merge, apoi se misca normal masina. Inca o chestie interesanta din pct meu de vedere e faptul ca nu te lasa sa dai la cheie daca masina e in viteza si nu ai ambreiajul calcat (valabil pt cutii manuale). Daca dai de cheie si e a1a cuplata, iti apare pe maxidot sa calci ambreiajul si te atentioneaza ca masina e in viteza, nu incearca sa porneasca cu ea in viteza, abia apoi dupa ce o scoti din viteza poti porni motorul. Dupa o saptamana de mers cu DSG, cand m-am suit in Superb am dat la automat fara sa scot din viteza sau sa calc ambreiajul (imi iesise din reflex), asa ca sistemul e foarte bine gandit.
    1 point
  19. Eu as pune problema in felul urmator. Chinezariile sunt facute sa semene cu rcd/rns 510 la aspect, multe dintre ele avand si buton dedicat pentru navigatie. Majoritatea furturilor au loc seara si in locuri slab iluminate, conditii in care exista sanse mari sa creada ca unitatea este originala si sa incerce sa o sustraga... Deci nu cred ca vei reduce prea mult riscul in felul asta din pacate si mai si pierzi la calitatea si functiile aparatului in sine.
    1 point
  20. nu cred ca a inteles, nu-i bai.... ii explicam - Seven - pe forum sunt interzise discutiile despre soft-uri piratate, interfete clone, etc - cazul din link-ul de mai sus.....
    1 point
  21. Incarca la maxim 3.81A, are si functie de mentinere a bateriei incarcata pe timp de iarna, este ok, il folosesc de vreo 2 ani de zile.
    1 point
  22. Constat ca nu am mai postat nimic pe acest topic de peste un an de zile. Intre timp masina a implinit 7 ani si a ajuns la 166.xxx km. Zilele acestea implineste 4 ani si 106.xxx km de cand se afla in posesia mea. Merge in continuare bine, chiar sunt multumit as putea spune. Nu am intampinat inca nici o problema specifica 2.0 TSI (distributia pe lant etc). Sunt un norocos, insa probabil conteaza si faptul ca am facut reviziile strict la 10.000 km, ca am facut preponderent drumuri lungi si ca sunt exagerat de grijuliu in a menaja masina (pana ajunge uleiul la 90+ grade etc). Noutati in acest timp, pe langa reviziile facute la fiecare 10.000 km, ar fi schimbatorul de viteze de pe Golf GTD, care este aproape identic cu schimbatorul de pe Scirocco R (doar ca inelul ornamental este negru la Scirocco R si nu se potrivea ca si aspect in cazul meu). In felul acesta am inlocuit schimbatorul cu nuca in forma de minge de golf, de care mai multi colegi au spus ca nu prea se incadreaza in peisaj. In august 2015 masina a mai primit inca un detailing interior si o decontaminare la exterior. Practic, cam la 2 ani are parte de cate un detailing interior (este la 3-lea de cand masina se afla la mine). Si cateva poze pe care le-m gasit pe telefon (cu schimbatorul, dupa detailing si cu rotile de iarna - asa arata acuma).
    1 point
  23. Aoleu, zici ca e procedura de decolare pentru Airbus 380 Apropo, ca sa nu-mi incarc memoria de pe acum (caci sunt batran si ma chinui ) detaliile astea sunt scrise in manual, sau ma apuc sa dau print la posturile tale si le tin la parasolar pentru cand o sa am nevoie ? (ca la avion, check-list-ul inainte de decolare) Nu masoara nimeni dinamic la noi. Se iau valorile date de producator in COC-ul fiecarei masini. Nu e chiar atat de dubios, diferenta de viteza vine mai mult din "gearingul" cutiei de viteze, din raportul din cutie. Superbul are raportul final mai mare, de aici rezulta viteza mai mare. Aerodinamica influenteaza doar marginal, dar e clar din cutia de viteze. Avand in vedere ca ambele au scuturi pe sub masina, verificati doar CX-ul ca sa vedeti cat e din aerodinamica. Caroseria sedan are avantajul stabilitatii mai bune la viteze mari datorita apasarii suplimentare generate de curentul de aer peste portbagaj, pe cand la hatchback se genereaza turbioane in partea din spate, in zona cu hayonul Nu e strict pe model, dar ca regula generala sedanul are in zona de 0.25-0.27 CX-ul, iar hatchback-ul in zona de 0.32-0.35 CX-ul Superbul Greenline (adica suspensie -15mm) are 0.263 CX-ul. Golf 7 Bluemotion e dat cu doar 0.27 CX-ul. GTI-ul e dat la 0.32CX-ul
    1 point
  24. Stiu ce zici, parca arunci o mana de saibe in el si incepe sa le toace. Sunt injectoarele reci si se face injectia foarte "grosolan" de asta e sunetul asta tembel. Dupa 3 minute se potoleste, poti pleca linistit. Iarna asta e prima iarna pe care o face in garaj subteran, deci porneste in zona de +3 +5 grade si conteaza lucrul asta. Chiar si asa, daca nu o pornesc 2 zile la rand, a 3-a zi dimineata protesteaza, cand dau la demaror in prima fractiune de secunda e sunetul ala de zici ca se rupe bateria in 2.
    1 point
  25. mai rar sa fie de la motoras/servomotor- pentru asta trebuie OBLIGATORIU scanare si verificare valori servomotoare in blocurile de masura, cu VCDS-ul - este foarte posibil ca problema sa fie de la calorifer, dupa cum se manifesta la tine - doar o diagnoza competenta va reliefa cu exactitate defectul
    1 point
  26. @SABIE Mulțam la fel! Într-adevăr mașina ii o balena, o fost o placere în vară, mai ales ca aveam o parte din concediu programata prin Italia. Înghițea km pe autostrada în veselie! Legat de anvelope pe 18", după mai bine de sase luni, dacă chiar ar trebui sa fiu cârcotaș singurul impediment ii prețul mai mare fata de 16". Pana una alta: Temperatura exterioara + sare = Love pentru masina!
    1 point
  27. Cablaj ESP Buton ESP
    1 point
  28. La turbina nu va ganditi cu asa vascozitati, se duce repede.
    1 point
  29. Saluatare , astept sa.mi vina jantele de la vopsit , culoare este asemanatoare , poate o idee mai lucioase , maine voi monta grile de B7 si pe sfarsitul saptamanii astept sa.mi soseasca car-Kitul pentru telefon Cateva poze prin zapada
    1 point
  30. Dupa o reparatie de 5000€ ai un consum de ulei de 700 ml la 3000 km si consideri ca lucrarea a fost facuta bine si poti avea incredere in service-ul respectiv ?
    1 point
  31. Daca tot posteaza lumea despre baterii, azi am dat o fuga pana la Lidl sa iau niste termometre pt interior/exterior si am vazut si incarcatorul pt baterii : redresor L-am cumparat mai mult ca un backup, nu ca as fi avut nevoie de el, de altfel tot la sfert porneste chiar si dupa 3-4 zile de stat. Bateria este produsa in septembrie 2012, pusa pe masina in 2013, si este marca Car1 : baterie Cand am pus redresorul pe ea, a citit 12.8 V tensiune, iar ca regenerare 3 din 4 linii. Am curatat bornele, am verificat nivelul lichidului din ea (e maxim) si am lasat-o la incarcat. Cert este ca bateria e o firma noname, insa e facuta pt Germania, si e cumpara si montata tot in Germania, cu alte cuvinte chiar daca nu e o marca cunoscuta putem spune ca este calitativa. A ramas si pretul pe ea 93E.
    1 point
  32. @nsm Scrie si pe bord cum sa faci. Daca vrei sa dai cu spatele cu usa deschisa, apesi pedala de frana inainte, apesi butonul de frana de mana (sa elibereze frana de mana) si apoi dai in spate linistit. Asa se poate dezactiva frana de mana si cand opresti motorul, inainte sa-l opresti, tii pedala de frana apasata, lasi frana de mana si apoi opresti motorul. Totusi, daca nu tii pedala frana apasata cand opresti motorul si nu ai Autohold activat, nu-ti trage frana de mana. Daca ai Autohold activat, mereu cand opresti motorul trage frana de mana.
    1 point
  33. @RzzV: uite punctul meu de vedere, ref. la de ce detest frana de mana electrica. La toate masinile la care ai cutie manuala, cand e frig/umiditate, ca sa nu ai surprize cu frana de mana care lipeste placutele pe discuri si sa te trezesti ca te chinui sa pleci din loc, e simplu: o poti lasa in viteza. Asa faceam la Passat si am reusit sa nu am probleme (prea multe) cu frana de mana electrica, erau situatii cand evitam sa o folosesc, dar blocam masina cu transmisia in 1 sau R si era ok. La cutiile automate, nu e ok sa o lasi in P, toata masa masinii se va "sprijini" in acel pin de blocare din cutie. Si in manual spune ca nu recomandat sa o lasi doar in P. Si atunci, trebuie sa tragi frana de mana. Daca ai frana de mana manuala - cum am la superb 2 - e ok, poti controla tu "cat" sa tragi frana de mana: doar pana la primul dinte, doar pana la al doilea, etc, in functie de necesitati. Daca ai frana de mana electrica, aia de fiecare data se trage "de tot", adica are doar 2 pozitii: "netrasa" si "trasa la maxim", nu "stie" sa isi varieze gradul de strangere in functie de nevoile specifice. De asta nu-mi place combinatia DSG + frana de mana electrica, iti dispare propriul control. Ce se poate intampla: blocari, lipiri placute de discuri (care se rezolva prin smucituri, rezultand depunere de exid pe discuri, care e greu de curatat fara sa faci santuri in disc) si uzura prematura a intregului sistem, pentru ca tot timpul "trage frana la maxim". Ca si producator - ei au rezolvat problema si e o solutie in trend. Nu-i intereseaza ca tu, ca si consumator, vei avea costuri mai mari la intretinere pentru ca vei ajunge sa schimbi discurile spate si placutele spate mult mai repede decat ar fi normal. La Passat, deja in al 4-lea an al masinii aveam probleme cu frana de mana - era defect clasic la B6 - si evitam sa o folosesc, pentru a nu ma trezi dimineata ca nu mai pot pleca din loc. Crezi ca e defect de garantie, sau e reper supus uzurii, care nu face obiectul garantiei ? Bine ca la Seria 3 in continuare s-a mers pe frana de mana clasica Si nu cred ca e pentru a-i lasa pe "baieti" sa aiba cum sa se invarta in parcare la Ikea
    1 point
  34. Am scos zilele astea masina la lupta pe drumuri prin oras. Sunt super incantat de masina. Inspira foarte multa incredere si nu am intalnit inca cu ea o situatie care sa o puna in dificultare de nici un fel. Trebuie sa recunosc ca plecarile cu dsg de pe loc cand o lasi sa plece singura sunt sfinte. Se vede ca e tinuta in garaj
    1 point
  35. Pune stergatoarele in pozitie de service . Opresti motorul ,scoti cheia din contact si apesi in jos maneta stergatoarelor.
    1 point
  36. The Current version is: Release 17.1.0 Data Version 2017010
    1 point
  37. Poate se refera la bateria de la cheia masinii.
    1 point
  38. La reprezentanta au spus clar, de mai multe ori, ca distributia se schimba NUMAI la nr. de km. indiferent de varsta. Asa scrie in cartea masinii si asa spune reprezentanta. Passat-ul lui tata are 11 ani si 110 mii km si nu a schimbat distributia si totul e ok. Golf-ul meu are 9 ani si 120 mii km si nu am schimbat distributia si totul e ok. Chestia cu nr. de ani e o gaselnita a mecanicilor care fac reparatii dupa ureche.
    1 point
  39. Eu cred ca suint si oameni care isi cumpara masini de 200 de cai si nu le fugaresc zilnic, din semafor in semafor, sau pe drumurile patriei. Strict pe GT, iei iei GT pt ca are alte dotari fata de Megane'ul normal, ca are alte spoilere si briz brizuri fata de Megane'ul normal, ca are culoarea aceea Albastru nuj cum care nu e pe Megane'ul normal si asa mai departe Sa nu uitam de 4control, care nici ala nu e pe Megane'ul normal. Eu unul, nu imi luam GT, ca sa o alerg non stop. Dar ma felicit ca am ramas la VW, ca la cat de ghinionist sunt cu masinile, sigur nimeream vreuna din aia cu probleme
    1 point
  40. Adunam km. Am ajuns la 308 000km, dupa o vacanta prin tara si Maramures de 2000km. Probleme tehnice nu exista, de stricat nu s-a mai stricat nimic.
    1 point
  41. Ok, posibil sa fie cum spui tu, dar nu stiu cate persoane tin cont de criteriul asta atunci cand aleg o masina. Ma retrag din discutii, clar golful este peste...cel putin aici. Acum ceva timp am ajuns pe la pbv si m am urcat intr-un golf 7, o echipare intermediara. Sincer nu are nimic care sa atraga, cel putin mie nu mi a atras atentia, este banala, simpla....ca e ok ca pachet e altceva. Cred totusi ca o persoana care are un golf sau a avut, isi va dori o masina de acest gen. Alin - sa fie intr un ceas bun si asteptare usoara.
    1 point
  42. Next upgrade: DQ500 7 Speed DSG de pe Audi RS3 8V Marti o montez pe masina. Sper sa mearga totul bine
    1 point
  43. prima alimentare ☺ Am luat covorasele de cauciuc cu golf, maine vine protectia scaun copil. Va las, ma duc sa ma culc, dupa cum va ziceam, m-am trezit la 4 ☺ p.s. Scriu din masina ? Mersi @codz, am găsit setarea, e mai bine.
    1 point
  44. Faza e ca nu arata pe navi decat daca sunt in R cu cutia de vieze.
    1 point
  45. ?! Ala de la ce se mai duce si care-s simptomele? :D. Sa stiu in caz ca-mi apare si mie fenomenul.
    1 point
  46. ...ca sa nu-i dezamagesc pe cei care "s-au inghesuit" sa ma ajute si ca si sa revenim la cel mai fundamental scop al forumului asta si anume: "invata din greselile altuia", va povestesc faptul ca singura greseala pe care am facut-o, a fost sa cred manualele altor masini, in loc sa ma uit doar in al meu, astfel incat am 4,3 litrii de ulei (nu bagasem decat 4 litrii cand mi-am dat seama ca ceva nu e bine), in loc de 3,8 litrii... Asta desi munualele in care m-am uitat (cel dat de Volkvagen pentru Golf incepand cu 2004 - ), site-urile de uleuiuri (inclusiv site-ul oficial Castrol Romania), etc... toate sugereaza acelasi lucru pentru un motor 1.9 TDI 66kW!! Pt ca motorul meu este din 2007 si se numeste BXF, intra doar 3,8 litrii! Asa ca... cititi cu atentie manualul masnii VOASTRE sau primul schimb sa vi-l faca cineva cu experienta! :)
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!