Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.01.2017 în toate secţiunile
-
6 points
-
Salutare, In cele din urma m-am decis sa imi prezint si eu masinuta,este vorba despre o bora care se afla in posesia mea din august 2012,inscrisa in ianuarie 2013,cu urmatoarele dotari: -an model 2001 -culoare negru metalizat -varianta dotari highline -motor 1.9tdi asv 81kw (110cai) -cutie viteze 5trepte -xenon oem + spalatoare faruri + rezervor lichid parbriz 5litri -4 airbaguri -volan piele reglabil cu comenzi -tempomat -levier frana de mana cu piele si schimbator cu ornament crom -ceasuri cromate+computer bord cu display maxi dot -esp -senzor ploaie -oglinzi electrice incalzite -incalzire scaune fata -scaunele fata reglabile pe inaltime si lombar -5tetiere -clima -cotiera fata -geamuri electrice -prezoane antifurt -perdeluta spate oem -jante 17 long beach -scaune sport -carlig remorcare detasabil cu cheita -alarma oem + senzori interior volumetrici -2chei briceag -suport ochelari sofer -radio gamma -4difuzoare audio -trimuri mahon(cam uratele) -suport pahare -priza bricheta porbagaj -roata rezerva otel cu anvelopa 205/55/16 am schimbat destul de multe chestii la masina de cand a ajuns pe drumurile romanesti :bucse bara stabilizatoare,pivoti,bucse brat(cea mare de audi tt),bielete de directie si capate de bara toate pe lemforder,flanse si protectii amortizoare noi fata spate lemforder,discuri fata brembo max cu placute ferodo, discuri spate ferodo cu placute ate,schimbat toate lichidele din masina(servo cutie motor frana),reconditionat pompa de injectie schimbat distributia si 2 tampoane la motor,baterie noua bosch,2 cauciucuri yokohama 2 cauciucuri riken 225 45 17,arcuri eibach pro kit (cea mai buna investie pana acum),reparat switchuri portiere(unu din ele face iar figuri),scos catalizatorul si inlocuit racordul flexibil,schimbat garnitura antena,presuri noi petex,arculete etrieri spate,folie autorizata pe toate geamurile,oglinda mare pe dreapta la pasager,distantiere spate h&r 1,5cm,rulmenti fatza,etc Sper ca nu am scris prea mult...voi incerca sa pun si niste poze(cei drept de prin toamna).4 points
-
Credeam că e un forum tehnic, nu unul despre hobbyuri și obiceiuri ciudate. Nu am auzit pe nimeni care să-și fi distrus motorul pt că a schimbat uleiul atunci când recomandă producătorul, însă știu fosta mașină de serviciu, passat b5 atj, la care se schimba uleiul la 20-30000km, cu ce era mai ieftin, plus că era forjată mereu, inclusiv pe drumuri forestiere. Ei bine această mașină a fost vândută la 750kkm! Toate subansamblurile prezentau urme avansate de uzură, inclusiv motorul, dar avea 750000km (din care 400000 am condus-o eu). De asta cred că e puțină paranoia cu uleiurile astea...3 points
-
3 points
-
E foarte bun Selenia, e facut de Petronas si cele din cutia de tabla sunt foarte bune.2 points
-
Sa ma bag si eu ca musca in Incepand @75NOR da, se "plateste SUV-urile" , si ai perfecta dreptate ca la orice masina, poti alege intre non-premium-mid-premium etc (nu cunosc variatiile calitative / premium & etc.), si la fiecare ai optiunea sa mergi pe ceva dotat si scump,. sau ceva "mai ieftin" si mai "putin dotat" insa "premium", pretul final care dispare din buzunar/cont/imprumut etc. este acelasi la final de zi, aici fiecare ne justificam, desigur, alegerile proprii si personale @ADI_PKP iti dau deplina dreptate, Tiguanul este reusit, si platesti pentru aceasta, se sta "la cozi" si reducerile sunt mici fata de pretul de catalog - parerea mea @cristi511 oricum , parerea mea, ca este mult mai ok decat generatia veche si mult mai apropiat de Golf ca interior fata de trecutul modelului , deci +1 @interior din punctul meu de vedere ca si design @offtopic - SUV este un "lifestyle", oricand pneurile si un sofer vor fi cele care pun "punctul" in anumite situatii, insa garda la sol ajuta (facut 900 km de vineri pe duminica cu Ibiza, Cluj-Sibiu-Sambata de Sus-Sibiu-Bod-Sambata de Sus-Cluj-Gheorgheni-Aiton-Cluj, si tot ce mi-a lipsit a fost o garda un pic mai inaltata, insa atata - 4 persoane, 1.0 benzinar dsg) Da, se circula in conditii de iarna, insa am vazut suv-uri/"jipuri" cu pneuri de can-can care stateau pe loc si eu eram "b0$$" cu o Ibiza.... PS: si astea sunt remarcile personale, viitor posesor de Ateca, deci tot wanna-be-SUV-lifestyle#samoaradusmaniisiveciniideciuda2 points
-
2 points
-
Nu poti sa ai un 4 motion in curte si sa nu il scoti la zapada, nu? Ma gasii si eu la -12.5 grade sa fac chestia asta. A pornit fara nici o ezitare, iar apoi vreo ora si ceva am ranjit in continuu. Inca nu stiu eu sa o conduc cum trebuie, insa este senzationala. Ca pe sine, chiar pe drum acoperit complet cu zapada, iar in curbe este cum vrea soferul, cuminte pe traiectorie sau pur si simplu distractiva. Iar plecarile de pe loc sau accelerarile bruste din mers in linie dreapta sunt o joaca, indiferent de suprafata simti cum pleaca masina de sub tine. Am scos-o si oleaca "pe camp" pe niste drumuri nedezapezite si a intepenit-o voit sa vad ce se intampla. Iese usor fara mari ezitari, singurul dezavantaj este garda micuta la sol. Nu e offroader, dar te scoate din kko Iar VR-ul are putere si cuplu suficiente Per ansamblu, senzatie utilajul2 points
-
1 point
-
N-am glumit deloc sa stii , te-am intrebat de curiozitate ! Cand am ales un ulei m-am uitat numai dupa normele de Porche alea A40 si C30 ! Oricum e prima oara cand vad uleiul asta , d-asta am insistat cu intrebarile !1 point
-
1 point
-
Dacă producătorul a setat service reminderul la 15000km, nu înțeleg de ce ar trebui schimbat uleiul la 10000km. Nicăieri nu se recomandă schimbarea uleiului mai repede. Iarăși suntem mai deștepți decât inginerii care au proiectat motorul. Altfel n-am fi români...1 point
-
Marius, eu zic sa o mai lasi asa daca face doar zgomot si nu se simt trepidatii la plecare de pe loc si daca schimba lin....este o problema arhicunoscuta la DSG, eu am schimbat la un Tiguan 2011 2.0 TDI 140 DSG volantul pentru ca facea la rece zgomot exact ca al tau, si parca imi era rusine sa nu auda cineva cum troncane masina. Si la vreo 9000 km dupa ce am schimbat volantul ( care apropo, nu te amagi, costa peste 2500 lei plus manopera, daca vrei sa pui ceva bun ), intr-o dimineata cand am pornit masina si am lasat-o putin sa se incalzeasca ( afara erau vreo 3-4 grade ), am inlemnit....zgomotul reaparuse...mai finut, dar era acolo, si la cald disparea...Si nu vrei sa stii, discutii aprinse cu mecanicul, care mi-e si prieten, ca el nu crede asa ceva, ca nu i s-a mai intamplat asta...ca nu se poate...in fine, s-a convins ca volantul era de vina, si dupa vreo luna de zile pline de nervi si telefoane, am reusit sa schimb piesa pe garantie. Nu vrei sa stii ca si volantul nou, cu care de atunci am mai rulat vreo 20.000 , incepe sa faca la fel...Nu trepideaza, schimba foarte lin, dar face zgomot la pornire la rece.Concluzia trage-o singur...1 point
-
1 point
-
Merg activate toate functiile, cauta procedurile pe acest topic! PS Am gasit incarcarea alternator, este pe engine, grup 0161 point
-
Zgomotul ala ii greșit. Sau nu îmi dau seama cum ii mai mare în staționare fata de în mers!1 point
-
Asteptat inca 5 min, batut putin etrierii sau cum se numesc cu coada de la maturice si pana la urma si-a dat drumul fara zgomote suplimentare, doar cu o mica retinere.1 point
-
1 point
-
salut, am incercat cu mai multe cabluri, am resetat telefonul, inclusiv in service Samsung cu resoftare. dupa aproximativ o ora de folosire, cu navigatie si muzica sau un apel de xemplu, crapa complet, trebuie sa trag pe dreapta si sa stau cateva minute. un fel de buffer overflow la java... @edi10000 e navigatia din android auto1 point
-
pe stanga 29 si 30 sau dreapta 30 si 31 - in teorie la tine sunt cele de pe stanga1 point
-
1 point
-
Vezi ca in a 7-a poza in stanga jos se vede bordul cu un rulaj de 178.930 km, pe cand in anunt este mentionat un rulaj de 152.500 km. A facut poza inainte de a modifica rulajul masinii1 point
-
1 point
-
din pacate nu.Scout vine cu 225/50/17 , nu cu 55 si e cel mai mare "balon" omologat la gama octavia pe janta de 17 si stabilitatea asta de unde sa vina?!? La jantele de 17 inaltimea talonului va fi aproape la fel (diferenta de 0,25mm) la fel sau mai mare decat la cele de 16 (comparam 205/55/16 cu 225/50/17 si 225/55/17). subiectul s-a discutat mai pe larg si aici:1 point
-
1 point
-
Sau cu degivrant de parbriz pulverizat pe faruri si mai ales pe zona adiacenta capacelelor ce ascund spalatoarele de faruri. Important e ca astea sa functioneze bine, caci presiunea de pulverizare lichid parbriz inlatura rapid gheata1 point
-
@andreutzu Sistemul e integrat foarte bine, poti asculta muzica de pe card, de pe cd, de la radio, de oriunde (chiar si din telefon) in timp ce ruleaza google maps cu navigatia pornita spre o destinatie anume, iar cand sunt indicatii de dat, navigatia vorbeste peste muzica (da muzica mai incet si vorbeste). La fel, poti vorbi la telefon in acelasi timp si navigatia isi face treaba...1 point
-
In aceasta dupa-amiaza a trebuit sa fac un drum Bucuresti-Oltenita-Calarasi si retur. Drumul a fost ok considerand conditiile din aceste zile, dar cu zapada si/sau gheata. Masina s-a comportat excelent, am mers in zona super safe (se putea si mai tare), 65-90 Km/h, in general cu 75-80 Km/h. Am depasit tot , conteaza mult 4motion-ul, iti da o mare siguranta si poti rula cu viteza net superioara celor cu tractiune fata/spate. Informativ, am avut o medie de 52Km/h si am avut un consum de 8.3l / 100 Km, la o distanta de 250 Km, 3 persoane + bagaje la dus, 2 persoane la intoarcere. Cred ca e un consum ok in conditiile de iarna si cu 4motion-ul la lucru tot drumul. In alta ordine de idei, azi la pranz am avut si mici urmari ale spalarii de ieri (desi am stat sa se usuce, am mai sters si eu, etc): manerele de la portierele spate erau azi blocate, iar la benzinarie capacul de la rezervor nu se mai deschidea (l-am rezolvat cu putin spray de dezghetare).1 point
-
Frumoasa mașina, jantele sunt superbe; mai puțin îmi place capota însă. Așteptam cu interiorul, din descriere suna bine1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am uitat sa mentionez ca mi-a rupt capul un Clio usurat, zbura masinuta aia. Pe accelerare si zonele de zapada nu, dar pe zonele de gheata pfffff, era in alta liga. Probabil greutatea literally dubla si inertia aferenta si-au spus cuvantul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Doomyera în parcare! :D. Dar oricum drumurile îs curățate. Ca și consum urban ii undeva pe la 9...10! Depinde de trafic, distante, temperatura exterioara. Nu ii chiar de speriat pentru o mașină combi cu cutie automata. În afara consumul se situează intre 5.2 și 5.6, depinde de starea mea de spirit. Pe ultimii 3500 km consumul mediu, făcut la pompa, ii 8.3.1 point
-
Am testat Emergency Brake Flashlight si merge cum a zis colegul romytaxy,mers cu 70km/h franat mai "violent" si functioneaza .1 point
-
1 point
-
Fiecare intelege ce vrea din termenul desfac motorul. Pt mine desfac motorul inseamna dat jos capac tacheti, verificat ax came, tacheti (joc si microfisuri) schimbat la injectoare anexele si facut un test de compresie. Ce credeai ca desfac motorul bucatele? pt ce? daca trage bine si nu exista probleme.1 point
-
@Creion ce ai cumparat este G13 concentrat se dilueaza 50/50% cu apa distilata, astfel vine si din fabrica cu protectie la -37C1 point
-
da, e cel de pe stanga - deci nu de la acesta, nu baga aer cald pe dreapta. verifica in blocurile de masura, cum lucreaza servomotorul de pe dreapta, temperaturile senzorilor - daca totul e ok, atunci cel mai probabil s-a infundat caloriferul - si necesita inlocuire.1 point
-
@vdragos: misto metaforele, relevante as spune, stiind Seatul si Tiguanul. Continuand cu metaforele Break-ul 4x4, il vad ca o pereche de Chuck Taylors, din piele, nu cei din panza. Poti merge cu ei si in club si la job si la o nunta de hypsteri si la un gratar si la o plimbare de toamna prin frunze, pe o carare. Face totul ok, dar nu e dedicat niciunei functii. Si cu toate astea, eu ii gasesc "cool". SUV-ul mi se pare o pereche de pantofi de trekking de la Columbia, la origine, se vrea bocanc - dar nu este. In situatia de "doar 2" nu reusesc sa vad de ce ar fi mai bun un SUV.1 point
-
Eu sap trecuta am pus varta oem la vw..68 ah.. agm ,cost 260 euro..?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Apropo de navigatie, la Toyota mi-au cerut 1200 lei pt harta Romaniei cu acoperire 15%. La Mazda si discounturile sunt mai grase decat la VW, cu geamurile fara impuls te obisnuiesti si se poate pune folie pe ele, pe mine ce ma enerveaza la mazda(si la japoneze) este vopseaua extrem de sensibila si cilindreea(performante de 2.0 cu taxe de 3.0).1 point
-
Din pacate japonezii nu dau doi bani pe lucruri gen impuls la geamuri electrice, BC si un calculator de confort mai "destept". Cel putin la 3 La 6 se mai schimba treaba, are si acceleratia cu "balama in podea", se sta bine inauntru, interiorul nu mai arata asa spartan si este mai "actual" dotata. 3-ul insa este un pic frustrant, chiar comparat cu un Golf 6 sau chiar 5 (unele chestii pe care nu le are 3-ul le are chiar si G4) Insa, cred ca au avut o alta abordare - decat sa complice "inutil" masina, si sa genereze posibile probleme de fiabilitate, au preferat sa mearga pe deviza keep it simple. Unii apreciaza treaba asta. Btw - daca vreti cu adevarat saracie de dotari - uitati-va la Subaru1 point
-
Nu prea am vazut pornire de motor de la distanta ca si optiune de configurare. Pana si Webasto OEM are o alta telecomanda pt pornirea instaletiei respective.1 point
-
Intamplator am o masina in cartier care este infoliata toata si arata foarte bine. Fara cute de vreun fel. Se pare ca voi confundati aceasta folie de protectie cu colantarea :dry: Nu se foloseste niciun feon, iar in procesul de "exfoliere" nu se intampla nimic. Am vazut cum se face deci stiu despre ce este vorba. Pastrarea vopselei originale asa cum trebuie este mult peste orice revopsire proaspata! La mizeria din Bucuresti este singura optiune viabila. Si daca fac un calcul vis a vis de intretinere, sa fac de minim 2ori pe an o ceruire & others, mai cu un polish si cu alte cele necesare s-o mentin in forma timp de 3/4 ani costurile vor ajunge tot pe-acolo. Asa voi sta linistit , o spal de cate ori vreau si pe la orice spalatorie fara sa-mi fie teama ca nu stiu ce pateste vopseaua, ca sare lacul, bla,bla bla :emthup: Asa mi s-a zis si cand mi-am instalat viper LC3 cu pornire motor pe Avensis...ca-i scump si nu mertia, ca-s bani aruncati....in cei 4 ani si-a scos banii insutit...iarna am urcat intodeauna in masina cu motorul gata incalzit si confort termic. By the way, next step pt tractoras este pornirea de motor :icon_cheesygrin:1 point
-
:) Citeam topicul si am un unchi langa mine care a tras cu ochiul si rade de se prapadeste. E roman, insa locuieste in Germania de pe la mijlocul anilor 80. Imi spune ca aceleasi framantari au fost si cand s-a trecut de la motoarele mari aspirate la cele mai mici, respectiv la primele turbo introduse publicului larg. Desigur, in trecut cred ca se si testau motoarele mai mult timp, sau tot atata timp cat se testeaza si acum, insa datorita complexitatii mult mai mici a ansamblului motor se puteau depista si remedia din faza de test cele mai multe probleme. Plus ca si calitatea executiei tuturor subamsamblelor era mai mare ( eu as spune ca vinovat e controlul de calitate care a scazut stacheta ) dar si marketing-ul are partea lui de vina prin fortarea scaderii costurilor in detrimentul calitatii. Asadar, era ceva normal in anii 80 sa avem motoare care intretinute corect sa tina milionul de km, in anii 90 jumatate din aceasta cifra, peste fiind doar taramul motoarelor mai mari, insa am citit de curand intr-o revista auto un interviu cu cei de la opel, in care spuneau ca tehnologia actuala permite obtinerea unor motoare care sunt garantate 150.000km. Desigur, in cazul unei exploatari corecte nr de km va fi mai mare, dar, totusi, mi se pare extrem de putin. Poate cu timpul, bolile copilariei se vor vindeca, se vor selectiona mai bine producatorii de subamsamble si per total problemele specifice vor fi mai mici si cel mai important fara urmari grave. Din pacate era motoarelor fara moarte a apus, insa si performanta oferita este ceva la care in trecut doar cei cu halate albe indrazneau sa viseze (am citat din memorie, citind un articol in revista respectiva). Acum, ce mai ramane e sa se umple si buzunarele noastre luna de luna cu un salar apropiat de UE, astfel incat sa ne permitem la max 5 ani o masina noua si sa nu mai fii nevoit sa o tii o viata intreaga. Insa asta e o alta poveste, poate copii nostrii se vor bucura de ea. Bafta1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00