Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.01.2017 în toate secţiunile
-
Am citit la pareri despre uleiuri de m-am plictisit. Si la vechiul Opel si la actualul VW. Discutile sfarsesc inevitabil in cifre, viscozitati, analize, TBN, cASTM , caca-maca, etc. In primul rand, toate valorile sunt date pt uleiuri noi , nu se stie ce se intampla dupa 5000 de km sau dupa 15 000 km cu fiecare ulei... (sunt unele analize parca pe blackstone , poti sa "trimiti uleiu' la analiza", ....bla, chiar sa nu ai altceva mai bun de facut ?) In al doilea rand , majoritatea dintre noi nu avem posibilitatea sa verificam ce scrie acolo si nici nu intelegem pe deplin ce inseamna toate numerele respective. Eu zic sa folositi un ulei cu caracteristici recomandate de fabricant , dintr-o sursa cat de cat sigura , ce preferati voi (Mobil , Valvoline, Castrol, Motul, etc) Daca chiar vreti sa tina motoru' 1000 de ani , eventual schimbati uleiul de 2 ori pe an (primavara si toamna , as zice eu) In cazul asta chiar cel mai slab din cele de mai sus, schimbat de 2 ori pe an, se va comporta mai bine decat cel mai bun care a fost schimat doar odata pe an. Orice motor modern, servisat corect (cu schimb la max 15000/1 an) duce lejer 200 - 250 000 km.5 points
-
4 points
-
Nu poti sa ai un 4 motion in curte si sa nu il scoti la zapada, nu? Ma gasii si eu la -12.5 grade sa fac chestia asta. A pornit fara nici o ezitare, iar apoi vreo ora si ceva am ranjit in continuu. Inca nu stiu eu sa o conduc cum trebuie, insa este senzationala. Ca pe sine, chiar pe drum acoperit complet cu zapada, iar in curbe este cum vrea soferul, cuminte pe traiectorie sau pur si simplu distractiva. Iar plecarile de pe loc sau accelerarile bruste din mers in linie dreapta sunt o joaca, indiferent de suprafata simti cum pleaca masina de sub tine. Am scos-o si oleaca "pe camp" pe niste drumuri nedezapezite si a intepenit-o voit sa vad ce se intampla. Iese usor fara mari ezitari, singurul dezavantaj este garda micuta la sol. Nu e offroader, dar te scoate din kko Iar VR-ul are putere si cuplu suficiente Per ansamblu, senzatie utilajul3 points
-
Salutare, In cele din urma m-am decis sa imi prezint si eu masinuta,este vorba despre o bora care se afla in posesia mea din august 2012,inscrisa in ianuarie 2013,cu urmatoarele dotari: -an model 2001 -culoare negru metalizat -varianta dotari highline -motor 1.9tdi asv 81kw (110cai) -cutie viteze 5trepte -xenon oem + spalatoare faruri + rezervor lichid parbriz 5litri -4 airbaguri -volan piele reglabil cu comenzi -tempomat -levier frana de mana cu piele si schimbator cu ornament crom -ceasuri cromate+computer bord cu display maxi dot -esp -senzor ploaie -oglinzi electrice incalzite -incalzire scaune fata -scaunele fata reglabile pe inaltime si lombar -5tetiere -clima -cotiera fata -geamuri electrice -prezoane antifurt -perdeluta spate oem -jante 17 long beach -scaune sport -carlig remorcare detasabil cu cheita -alarma oem + senzori interior volumetrici -2chei briceag -suport ochelari sofer -radio gamma -4difuzoare audio -trimuri mahon(cam uratele) -suport pahare -priza bricheta porbagaj -roata rezerva otel cu anvelopa 205/55/16 am schimbat destul de multe chestii la masina de cand a ajuns pe drumurile romanesti :bucse bara stabilizatoare,pivoti,bucse brat(cea mare de audi tt),bielete de directie si capate de bara toate pe lemforder,flanse si protectii amortizoare noi fata spate lemforder,discuri fata brembo max cu placute ferodo, discuri spate ferodo cu placute ate,schimbat toate lichidele din masina(servo cutie motor frana),reconditionat pompa de injectie schimbat distributia si 2 tampoane la motor,baterie noua bosch,2 cauciucuri yokohama 2 cauciucuri riken 225 45 17,arcuri eibach pro kit (cea mai buna investie pana acum),reparat switchuri portiere(unu din ele face iar figuri),scos catalizatorul si inlocuit racordul flexibil,schimbat garnitura antena,presuri noi petex,arculete etrieri spate,folie autorizata pe toate geamurile,oglinda mare pe dreapta la pasager,distantiere spate h&r 1,5cm,rulmenti fatza,etc Sper ca nu am scris prea mult...voi incerca sa pun si niste poze(cei drept de prin toamna).2 points
-
In aceasta dupa-amiaza a trebuit sa fac un drum Bucuresti-Oltenita-Calarasi si retur. Drumul a fost ok considerand conditiile din aceste zile, dar cu zapada si/sau gheata. Masina s-a comportat excelent, am mers in zona super safe (se putea si mai tare), 65-90 Km/h, in general cu 75-80 Km/h. Am depasit tot , conteaza mult 4motion-ul, iti da o mare siguranta si poti rula cu viteza net superioara celor cu tractiune fata/spate. Informativ, am avut o medie de 52Km/h si am avut un consum de 8.3l / 100 Km, la o distanta de 250 Km, 3 persoane + bagaje la dus, 2 persoane la intoarcere. Cred ca e un consum ok in conditiile de iarna si cu 4motion-ul la lucru tot drumul. In alta ordine de idei, azi la pranz am avut si mici urmari ale spalarii de ieri (desi am stat sa se usuce, am mai sters si eu, etc): manerele de la portierele spate erau azi blocate, iar la benzinarie capacul de la rezervor nu se mai deschidea (l-am rezolvat cu putin spray de dezghetare).2 points
-
2 points
-
Pai tu nu ai citit deloc topicul de aici? sunt 2 termostate, unu mic deasupra cutiei de viteze langa baterie si ala principal. De obicei se defecteaza ala mic. Aveti informatia mura-n gura, dar tot nu va este utila:2 points
-
1 point
-
@andreutzu Sistemul e integrat foarte bine, poti asculta muzica de pe card, de pe cd, de la radio, de oriunde (chiar si din telefon) in timp ce ruleaza google maps cu navigatia pornita spre o destinatie anume, iar cand sunt indicatii de dat, navigatia vorbeste peste muzica (da muzica mai incet si vorbeste). La fel, poti vorbi la telefon in acelasi timp si navigatia isi face treaba...1 point
-
Ma puteti ajuta si pe mine va rog frumos sa dezactivez pornirea automata a stergatorului cand dau inapoi/Automatic Rear Window Wiping With Reverse Gear Active.Am gasit ceva pe net la 09 central electric la bit21 dar mie nu imi arata acolo,nici macar optiunea cu Rear Wiper Installed(o arata dar altundeva).Multumesc anticipat.1 point
-
1 point
-
Nestiind ce cablaj ai acum...cum crezi ca vei primi ajutor? Sa gandim un pic...fara suparare.1 point
-
1 point
-
Zgomotul la mine se aude de foarte putin timp cat masina este pe Parked. Dupa accelerare la 1500-2000RPM zgomotul dispare dupa care reapare. Am uitat sa specific ca zogomotul a devenit mai perceptibil odata cu scaderea temperaturilor. Nici nu stiu ce sa fac...sambata sunt "programat" sa ajung la un service prin Otopeni (Odaii, daca il stie cineva pe domnul Tanase) sa vad exact ce se petrece acolo...1 point
-
boditza E normal ,porneste pe hi si in diferite trepte in functie de consumatori si turatia motorului . Urmareste cu vcds grupul 16 pe engine. claumedel Nu da ventilatorul la maxim ,scade eficienta rezistentei. UCU La tine trebuie refacute lipiturile la cele 5 rezistente daca eroarea e defective .1 point
-
Nuanta unei vopsele aplicata pe plastic difera de cea aplicata pe metal . Asta chiar si la masinile noi. Deci o oarecare diferenta, va exista in orice situatie. Aceasta diferenta depinde in principal de nuanta vopselei, cantitatea de perla, vechimea ei, etc. Daca autovehicululu isi arata varsta, din punct de vedere al nuantei, se practica si vopsirea pierduta pe elementele din apropiere, astfel ochiul nu mai sesizeaza diferenta asa mult intre vopseaua noua aplicata si cea veche. Probabil , si la masina ta, aceeasi tehnica s-a aplicat.1 point
-
Referitor la faza lunga automata de care s-a discutat cateva pagini in urma, in seara asta am analizat cum functioneaza sistemul pe un BMW seria 5 full led. Si ce sa vezi? Exact la fel, este mai lent decat faza mea lunga manuala. Deci cred ca nu e o "problema" la Skoda neaparat, ci pur si simplu asa functioneaza sistemul. Am remarcat astazi dupa mult mers pe serpentine + zapada ca ESP isi face treaba mult mai bine decat pe modele mai vechi de Skoda, VW, Audi. Efectiv redreseaza aproape perfect masina inclusiv atunci cand pe jos e gheata + zapada. Am incercat multe derapaje controlate, nu am reusit din pacate. Si inca un aspect, nici cu frana de mana nu ai cum sa faci sa derapezi controlat. Cand ridici de buton, iti franeaza brusc toate 4 rotile si te opreste, in niciun caz nu te arunca de fund. Deci in mers, daca trag frana de mana, franeaza toate 4 rotile, nu doar spatele. Asa ca, adio drifturi cu masina asta (nu ca ar fi facuta pentru asa ceva...dar de cateva ori pe an, putea fi putin fun).1 point
-
Catalin (bibi1411), o idee de interior: ventilatie fata, incalzire fata, incalzire spate , ERGO-masaj sofer...... ai si trimurile din "filmul adevarat', wood pentru piele maro...... Ok,...., panouri usi cu "perdeluta',.... uite aici material OEM, si un citat din configurator B7; "fete usi din material cu ASPECT DE PIELE! Aceasta este o nota pentru cei care inca spun ca Passat-ul e .. o limuzina! La B8 am platit 3022,80 euro cu TVA pentru R line interior/exterior si scrie in configurator la W09: "capitonaj usi piele ecologica"1 point
-
1 point
-
Nokian sunt etalon in domeniul avelopelor de iarna, si asta de foarte multi ani. Ca nu le vedeti prea mult in teste - asta are alte explicatii, ce tin de interesul nemtilor in general (ca ei fac cele mai multe teste) si a altor state din UE... (la fel cum nu gasim in testele de vara prea multe anvelope Yokohama in teste, desi sunt cel putin foarte bune). Oricum, pana acum ma declar super multumit de comportamentul masinii iarna, desi este mult prea devreme pentru a trage concluzii finale. Dar chiar si asa, pana acum pot spune ca 4motion, asa blamat cum este de unii, isi face treaba absolut admirabil pentru nevoile omului normal. Si foarte tare ca nici nu mi-a trecut prin cap sa pornesc modul Off-Road - de aia si vreau zapada mai mare, sa testez , desi NU vreau mai multa zapada de dat la lopata in esenta, este destula deja..1 point
-
Pentru ca masina era plina de gheata si ma dispera chestiunea, azi, in conditiile temperaturilor de afara , a trebuit sa caut un loc unde sa imi dezghet si spal masina. Asa ca ...feeling clean ! Daca tot am mers la baietii in cauza, am intrebat si de ceara la ei: costa 125 lei un pachet VIP (ext+interior+ceruire si mai ai avantajul ca nu stai la rand, oricand ai veni). Ceara cica este 3M, una rozalie ca am vazut-o. Ei ziceau ca e super buna, eu nu ma pricep: asa este ?1 point
-
Si atunci de ce ai mai postat aici si ai cerut ajutor ?1 point
-
1 point
-
Azi a venit si zapada O poza de dupa-amiaza inainte de a ma apuca sa dau zapada de pe ea si o poza dupa sosirea acasa. Azi am putut testa cate putin din comportamentul masinii. Mi s-a intamplat de vreo 2 ori la manevre de stanga si intoarcere pe celalalt sens ca spatele sa fuga (controlat), in conditii de zapada cu gheata dedesupt. Pe zapada, fie ca este mare sau mica, senzatie e ca e pe sine. Atat la dus cat si la intors eram king of the road, am mers foarte bine, cel mai bine Nu ma asteptam sa am probleme, normal, pana la urma nu e cine stie ce pe afara, adica au fost ierni mai grave decat ce este acum afara, dar sunt socat de usurinta cu care ataca zapada. Practic nu am simtit zapada, am mers ca si pe ud/uscat, fara pic de poticnire in conditii in care pe la mine pe stradute sau in parcarea din imagine am mers/iesit incet, nu am fortat nimic, si bineinteles nu am folosit modul Off-Road ca nu avea rost. Clar si anvelopele sunt extraordinare, dar la asta ma asteptam deja. Sunt tare curios in zapada mai zdravana cum va fi (desi sa dau si mai mult la zapada nu ma incanta..). Aa..si da, singurul lucru care m-a enervat a fost zapada inghetata pe masina, pe farurui, de dimineata a fost greu de dat jos si dupa mers mult timp. Si bineinteles, mai ales la intoarcere, sunetele de la senzori cand se mai topea cate ceva, mai ales la franari, si ma disperau trebuind sa le tai sonorul mereu. Si recunosc ca mi-ar fi placut sa am si parbriz incalzit, e util pe astfel de vreme, mai ales ca ajuta sa nu iti inghete si zapada pe stergatoare. Dar ..nu le poti avea pe toate cand esti un om normal Si ca tot vorbea Ego la el pe topic, si eu am deschis masina direct cu depliere oglinzi, nu mi-am facut mari griji desi au avut un moment de poticnire, dar ..mecanica a invins gheata totusi. La noapte sau maine dimineata trebuie sa fac un drum prin oras. Ma pregatesc sufleteste pentru cata gheata oi avea pe masina...la acele temperaturi1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Piese noi Interiorul e complet, cu tot cu fete de portiera si cotiera. Toate piesele arata foarte bine, scaunul soferului are putina uzura(zic eu), insa cand voi ajunge in Romania, am sa-l ingrijesc putin cu solutiile pe care le-a folosit Darius, sau il voi duce la profesionisti, daca exista asa ceva.. Am mai comandat si din China, o noua camera retur, de data asta pe placul meu, cu o claritate mult mai buna fata de cealalta, cel putin pe hartie1 point
-
A venit timpul sa fac si schimbul de ulei.Ce imi recomandati: Liqui Moly 5w-30 sau Motul 5w-30? Ma intereseaza sa fie motorul mai silentios. Ma apropii de 9000 de km cu fostul ulei, Castrol Edge Titanium 5w-30, nu mi-a consumat deloc, doar ca m-i se pare putin cam zgomotos.Mentionez ca motorul a fost segmentat acum aproximativ 9000 de km, i-am schimbat si toate filtrele.Sa schimb iar filtrul de ulei, sau sa il mai tin pe asta? Multumesc !1 point
-
Problema mare...la inceput au fost numai niste variatii de turatie la relanti...in primul gand am desfacut clapeta de acceleratie am curatat-o am recalibrat-o, egr-ul si teava fiind curatate cu cateva mii de km inainte. Imediat dupa ce am pus clapeta la loc (pana s-o recalibrez) martor epc aprins in bord, masina nu se mai accelera si avea niste variatii de turatii mult mai ample si mai puternice decat la inceput...am reusit sa plec de pe loc dupa cateva reporniri. M-am dus s-o recalibrez cu gandul ca asta ar fi cauza. Din nefericire nu a fost asa am recalibrat-o dar au mai fost gasite doua erori dintre care una la abs (ceva legat centrul de comanda motor) si inca una pe care nu mi-o mai aduc aminte. Mentionez ca de cca. 2 ani turometrul meu nu mai functioneaza si sta acul blocat la display-ul de la calculatorul de bord. Dupa aceea am fost s-o calc un pic niciun rezultat...cand ajungeam la intersectii motorul fluctua si mi se taia acceleratia, iar dupa cateva reporniri isi revenea... masina trage foarte bine, inca o adaugare nu-mi mai intra abs-ul decat atunci cand vrea el, am pus cateva frane bruste si a inceput sa scartaie ca dacia, iar dupa inca vreo cativa km la alta frana brusca a intrat...nu stiu ce sa-i fac m-am intors la service si a zis sa mai vin maine o data s-o mai scaneze si ca tb sa gasesc un electrician care sa-mi masoare toata instalatia electrica sa vada unde e problema pentru ca e o problema mai complexa. Eu am mai auzit la cineva de problema asta si mi-a spus ca la el a fost de la senzorul de turatie motor. Voi ce ziceti? Seat leon 1M 1,6 16V BCB...stie cineva vreun electrician bun in Galati(de preferat) sau Pitesti(in Bucuresti mi-e frica sa intru) un nr de tel. m-ar ajuta enorm.1 point
-
Switch sau senzor... Conform DEX, senzorul sesizeaza aparitia unei situatii anume! Deci este un senzor, implementat sub forma de switch. Am cautat un pic pe google si am vazut (e drept ca pentru alte modele/motoare) ca ar fi doi astfel de senzori. Unul functioneaza la turatii mici si unul la turatii mari. Explicatia e simpla - la turatii mari presiunea creste. Deci si limita minima admisa e mai mare decat la relanti. Deci cei doi senzori masoara fiecare in regimuri de functionare diferite. Pentru a masura presiunea de ulei in schimb se foloseste un manometru :) (e un add-on, se monteaza separat)1 point
-
pentru ca si pe mine m-a secat usa aia din dreapta fata, mi-am promis ca daca voi rezolva cumva, sa va spun si voua. Figura cu manerul usii din dreapta tras la maxim si butoane de pe usa din stanga, cred ca ati incercat si voi. se deschidea cam la 50 de incercari. Deci cum a disparut, va spun exact pasii pe care i-am facut eu si a mers: 1. am sincronizat telecomanda de pe cheie cu masina, scrie in carte cum! 2. cu usa de la sofer deschisa (binenteles dreapta blocata), tinand tras manerul de pe usa dreapta, am butonat de pe usa din stanga. si s-a deschis din prima! UPS!!! de o saptamana usa mea merge! nu s-a mai blocat. daca revine la faza cu blocatul, INEBUNESC. Sa spuneti daca a mers si la voi, sunt foarte curios. Ce mi-a dat de gandit: atunci cand reuseam sa deschid usa dreapta fata, functiona perfect, atat timp cat NU o inchideam din cheie. De la inchiderea de pe usa stanga, functiona pefect. Cand inchideam din telecomanda usa din dreapta nu se mai deschidea. BAFTA!1 point
-
Intamplarea face ca si eu eram vineri in cautare de aceleasi informatii. Am gasit si eu DIY-ul postat mai sus si am gasit pozele respective in Volkswagen.Golf.Jetta.R32.Official.Factory.Repair.Manual.1999-2005.pdf la pagina 1105-1109.1 point
-
daca ai luat-o din salaj-zalau te asigur ca km aia nu sunt reali ... zalau e renumit pt. samsareala din vestul Romaniei ... Succes cu ea.-1 points
-
-1 points
-
M-am linistit deja, ms. http://www.oil-club.ru/forum/topic/20514-poddelka-motornogo-masla-vag-5w40/page-2#entry528238-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00