Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.01.2017 în toate secţiunile

  1. Ai pus termostat la 50-60 ron ? Pune original .
    2 points
  2. Îți recomand un retrofit: lama fata!
    2 points
  3. Am testat Emergency Brake Flashlight si merge cum a zis colegul romytaxy,mers cu 70km/h franat mai "violent" si functioneaza .
    2 points
  4. N-am facut inca dar o sa fac azi/maine In alta ordine de idei, am fost azi la Winter Fun Track Day la Academia Titi Aur. Mixed feelings dupa sesiune. Pe zonele de zapada, masina se comporta absolut impecabil, previzibila, derapaj controlat foarte usor de mentinut etc. Din pacate insa, peste 75% din traseu era cu gheata, se vedea efectiv gheata sub zapada in cea mai mare parte a curbelor. Iar in curbele alea cu gheata... ciuciu. Volanul era de decor, masina tot inainte mergea orice-i faceai Sunt curios daca o accelerare puternica in momentul ala ar fi putut arunca fundul in afara dar din cauza faptului ca erau ziduri de cauciucuri pe marginea pistei nu mi-a venit sa fac o miscare asa agresiva pe gheata, daca arunca fundul prea tare, ma infigeam in plin in zidul de cauciucuri. E pacat ca in filmul de prezentare al evenimentului, marginea pistei era delimitata de zapada putin mai mare (25cm), lucru care mi-ar fi dat increderea necesara sa experimentez. Maybe next year
    1 point
  5. Tractorasul a primit in botic un stage one A ajuns la 65700KM si nu m-a suparat cu nimic pana acum. Am mai bricolat si pe partea de canbus- adaugat ul PLC prin care am imbunatatit ceva functii pe partea de comfort. Iar acum 2 zile era sa o fac lata. Fiind la un supermarket am deschis portbagajul din telecomanda, am pus cumparaturile si din greseala am dat drumul si la cheie. Mi-am dat seama imediat dupa ce am am inchis portbagajul. Cum cheia a a2a a fost pierduta de ceva vreme m-am trezit dand ture pe langa masina seara la ora 21. Intr-un final am rezolvat fara niciun damage dar am tras o sperietura destul de mare. Asa ca azi pe frigul asta m-am mobilizat m-am apucat sa bricolez o inchidere/deschidere wireless. De acum incolo daca cumva mai las cheia prin masina sa pot deschide masina fara nicio grija. Cu ocazia asta am rezolvat si grija de a nu mai uita masina deschisa Daca ma indepartez de masina si in 40 sec nu o inchid din cheie, se armeaza singura. Cand ma apropii de ea deschide doar usa la sofer. Cand va ma trece frigul si in functie de timpul disponibil vreau sa mai adaug niste automatizari la comfort: *cand temp. la exterior este sub o anumita valoare, la pornirea motorului sa intre automat incazirea in scaune si eventual dezaburirea lunata + parbriz. *sa incerc oprirea automata a functiei start&stop la pornirea motorului
    1 point
  6. Daca la RNS510 ai avut problema cu descarcarea bateriei nu ai rezolvat nimic. Trebuie ori sa faci update (daca modulul de pe masina permite) sau sa-l schimbi. Daca nu ai comenzi pe volan este mai usor de utilizat unul cu butoane. in schimb unul full LCD iti ofera diagonala mai mare 8" sau 10"
    1 point
  7. Si azi am reusit sa dau si pe chedere cu o solutie de la skoda. Vedem cat de buna este.
    1 point
  8. Am reusit sa dau portbagajul jos de pe masina exact inainte sa inceapa ninsorile , l-am folosit la greu in ultimile 2 saptamani . Am reusit si eu in sfarsit sa schimb resedinta si exploratorul va avea un loc de parcare nou . Mai dureaza pana se face frumos afara sa fie amenajat complet dar partea grea a trecut. Pot sa spun acum ca portbagajul Thule a meritat toti banii ! Intre timp ne jucam prin zapada , garda la sol chiar isi spune cuvantul daca era si 4motion .......... Pana in Mai masina a devenit iar "Daily" , nu prea imi convine dar asta e situatia Am gasit si un spray de dezghetare de la Sonax care isi face treaba mai bine decat ce foloseam eu inainte.
    1 point
  9. Cele mai frumoase jante oem, dupa mine. Plus cele mai bune anvelope iarna ale momentului. Sa ne zici cum se comporta. Nothing but the best:)
    1 point
  10. @Cr3ativ3 nu ai dreptate. Eu am incalzire in parbriz fara acele firicele metalice si functioneaza excelent, chiar mai bine decat cea cu firicele metalice (am avut pe un ford si stiu cum functioneaza). Ca mod de functionare e tot pe acolo doar ca nu are firicele metalice ci o foita metalica laminata intre foile de sticla; ma gandesc ca asta este motivul pentru care este mai eficient sistemul. Ideea e ca nu se observa absolut nimic doar semnalul GPS este blocat aproape total (am o camera de trafic care nu reuseste sa-si gaseasca sateletii neam - cum o indepartez putin, spre geamurile laterale, functioneaza perfect). Spor !
    1 point
  11. asta nu e un sfat bun. Se inlocuiesc toate bujiile, intrucat toate sunt batrane si o sa se strice. Nu e eficient sa stai mereu cu testerul pe masina sa vezi cand s-a ars cate o bujie. NGK, DENSO, BOSCH, BERU
    1 point
  12. Pune un clip cu zgomotul ,poate ne dam seama de unde e.
    1 point
  13. Bun si Phaeton-ul ,doar ca costurile sunt triple
    1 point
  14. Caracteristici uleiuri motor.xls
    1 point
  15. Nimic mai fals. Și la Skoda îți bagă pe gât navigație, kessy și alte tâmpenii doar că vrei un anumit motor sau suport bluetooth.
    1 point
  16. Aveam pasager in spate, de asta se vede asa. Am schimbat-o
    1 point
  17. cu volan nou si calculator coloana vechi ? nu....
    1 point
  18. ca sa lucreze acest volan - da, ai nevoie de calculator coloana Lin 2.0 - cele cu 3C0 xxx xxx AJ, AH sau AK (daca masina are cutie DSG, acesta din urma nu merge - daca e manuala, merge Can gateway-ul nu are legatura la modelul tau, cu comenzile volan - indiferent de varianta care o ai, merge - dar oricum daca masina ta este 2008, este de la E in sus - e ok.
    1 point
  19. Pai tu esti moderator, ai super- pile la Porsche Romania.
    1 point
  20. Asta cu pretul nu sa o cred niciodata. Inseamna ca nu ai pus piciorul intr-o reprezentanta Ford, mie mi-au facut 7k reducere la un Mondeo dupa prima strigare si am auzit si alte persoane cu discounturi ce bat spre 20%. La Skoda, repet, parca vand aur, nu te poti apropia de preturile Ford-ului nici macar cu relatii.
    1 point
  21. referitor la update-ul de la vw pt carplay ios 10, cel cu turn-by-turn navigation pe cluster; se pare ca va veni, asa li s-a spus la o formare pe carplay. Informatie neoficiala, termen necunoscut. Am sunat la pbn azi si asta am primit ca răspuns.
    1 point
  22. Haide ca nu este chiar asa...versiunea Titanium dpmdv chiar merita prin prisma optiunilor standard. In plus PowerShift nu a avut niciodata problemele pe care le are DSG-ul iar motorul de 180CP nu are nevoie de AdBlue pentru a face norma. Ford are locul lui pe piata prin prisma pretului si a design-ului unde sta mai bine decat Skoda, care si-a luat nasul serios la purtare si parca ar vinde Bentley nu low-costul grupului.
    1 point
  23. Problema se pune in felul urmator si anume ca daca mananca din motive mecanice(uzura segmenti,simeringuri) se continua revizia cu ulei mai gros...daca motorul este ok si mananca intre schimburi ca este vara si cald se complecteaza si atat(nu vad care ar fi problema atata timp cat uleiul se evapora din cauza temperaturii ori natura motorului)grav este atunci cand ajunge in camera de ardere si este mancat in motor.Este adevarat ca exista uleiuri 5W50 dar nu prea apare in norma specificata de ww pentru acest tip de motoare http://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/eng/volkswagen/golf_iv/1_6-16v/2000-2003/azd/1597/77/ .
    1 point
  24. Salut baieti. Am o teorie legata de uleiul care e potrivit pentru acest motor. Din cate am inteles eu uleiul are 2 cifre , una in fata W si unul dupa , prima fiind vascozitatea la rece si celalalt la 100 de grade ... Daca o masina manca ulei , n-ar trebui schimbat cu ulei care are cifra de dupa W mai mare? Mie de exemplu iarna nu mananca deloc (doar cand pierd ulei cu litrii cand sare pe la joja) iar vara trebuie sa completez c-am un litru ... 2. Depinde cum o calc si nu merg niciodata subturat. Deci daca mananca mai mult la cald atunci un 5W50 n-ar fi mai indicat? Ca vara porneste usor ca e 5W dar daca bagi un 10W aia iarna e si mai groasa ca e tot viscozitate de iarna dar viscozitatea de vara e tot 40 ... deci frectie la picior de lemn ... Astept parerile voastre.. P.S Exista uleiuri 5W50 full sintetic foarte bune si de la Motul si de la Mobil 1 .. deci variante sunt.
    1 point
  25. Majoritatea uleiurilor sunt facute prin hidrocracare din petrol/gaz mai nou din componentii care se incadreaza in grupa III. Pana prin anii 2000 tot ce apartinea grupelor I, II, III era considerat mineral. Ce apartinea grupelor IV si V era considerat sintetic. In 2000 au venit unii si au schimbat legea si din cauza noile tehnologii de producere a uleiurilor din grupa a III, au spus ca grupa III este semisintetic si o parte sintetic. Majoritatea tarilor au acceptat aceste reglementari mai putin Germania. Toate uleiurile normale apartin grupei III si sunt semisintetice avand o parte minerala/bio. De ex uleiul 10w40 este full mineral/bio si se degradeaza usor si nu e indicat sa-l folosesti in tarile in care iarna temperaturile scad sub -15 grade. Deci daca scrie pe bidon ca e sintetic defapt nu e 100% sintetic are doar o parte sintetica. Uleiurile din grupa III pot contine si esteri sau compusi din grupa IV/V, multe companii fac asta sa le justifice termenul de sintetic. Si ca sa inchei, de ce se vand uleiuri de grp III asa mult? pt ca sunt mult mai ieftin de produs fata de grupa IV/V care sunt cu adevarat sintetice. Redline are in compozitie o concentratie mai mare de grp IV/V din cauza asta e asa de scump.
    1 point
  26. Am montat si downpipe-ul pe 76. Curios este faptul ca nu mi s-a aprins check engine chiar daca am scos catalizatoarele. Sunetul s-a mai ingrosat putin dar nimic deranjant. Au ajuns si pragurile aero care vor fi vopsite si montate la primavara. Vreau sa comand si difuzor bara spate cu evacuare centrala si eventual un lip pt bara fata. De Craciun mi-am mai cumparat o jucarie , strict pt oras si anume o Fabia GT 1.4 AUB care imi place foarte mult si la care sunt in cautare de jante pt vara pe 15 probabil La multi ani tuturor si un an nou mai bun !
    1 point
  27. 2.0 TDI, 177CP, DSG 7 am asa: 9,3 singur si fara bagaje Bucuresti Constanta si retur cu accelerari pana la 170 AC auto permanent. Zilnic de la periferia de sud la cea de nord a Bucurestiului (24 semafoare si multe zebre) intre 10 si 13 in functie de vacantele copiilor. Nu conduc ca la plimbare.
    1 point
  28. Buna seara. Pt zona Roman-Bacau am cateva stickere disponibilie: si pe alb si pe negru. Daca este cineva interesat, il rog sa lase un mesaj pe privat. Numai bine!
    1 point
  29. Salutare, am de gând să scot mai multe stickere pt mine (zona Roman-Bacău). Dacă mai este cineva interesat, rog să dea un semn! Nu mă interesează câștigul, ci să acoperim un pic și zona Moldovei...
    1 point
  30. Striatiile sau gaurile de pe discuri au rolul de a evacua gazele ce se formeaza intre placuta si disc, de a asigura o minima ventilatie/curent de aer suplimentar la suprafata discului si de a curata suprafata placutei de stratul superficial vitrificat (lucios, gen sticla). Ambele efecte (gaze, vitrificare) apar la solicitari intense ale franelor si la lucrul in temperaturi inalte (ceea ce se intampla rar la mers pe strada). Castigurile din punct de vedere al greutatii sunt mici si practic nesemnificative. Discurile gaurite sunt structural slabite si predispuse la fisuri/crapaturi in conditii de utilizare intensa (temperaturi mari). Insa mersul pe strada, chiar si sportiv, nu ar trebui sa cauzeze probleme unui disc gaurit de calitate. Gradul de uzura al placutelor se pastreaza aproape de cel al unui disc plin. Discurile striate sunt foarte rezistente dpdv structural, si sunt optiunea recomandata pentru mers sportiv intens (gen track-day). Singurul lor dezavantaj este ca genereaza o uzura mai rapida a placutei, mai ales uneori la primul set, pana se "niveleaza" perfect striatiile. Asa se explica faptul ca masinile performante de serie/strada vin in general cu discuri gaurite (pentru ca, de ex., putine ferrari-uri chiar ajung sa fie conduse intensiv la limita) iar masinile dezvoltate pentru competitii vin cu discuri striate. Un aspect foarte important la discuri si capacitatea lor de a se raci sunt vanele de ventilatie: vane unidirectionale/drepte (normale) vs vane directionale (cele mai eficiente). Exista producatori care incearca si alte solutii de optimizare a vanelor, gen DBA http://www.dba.com.au/kangaroo-paw-ventilation/ Un disc mai dur, drilled sau slotted, nu produce zgomote suplimentare gen scartaieli si nu necesita incalizire pentru a tine bine. Toate astea tin de placuta. Este posibil ca, la frane de la viteze mari, sa ai un sunet in plus de la frecarea placutei cu striatiile (gen vajait, nu scartait). Alegerea este a ta, in functie de ce crezi ca vei face cu masina. Atata timp cat placutele vor fi in continuare de strada, poti sa alegi orice tip de disc vrei (plin/gaurit/striat) pentru ca oricum nu va conta decat dpdv estetic. Si bineinteles, un disc mai dur, de la un producator premium, va fi mai durabil.
    1 point
  31. Acum ca am facut aproape 2 luni de cand am masina, am apucat sa merg mai mult si in oras, si in afara si pe drumuri virajate si mi-am creat o parere destul de completa. Comparatia principala o voi face cu fosta masina (A4 B8 3.0TDI 240cp quattro cu soft stage1+ la ~290cp si ~600Nm). Stiu ca nu e teribil de corecta comparatia din perspectiva faptului ca A4 era softat iar S5-ul este stock dar asta este. In mod evident, nu pot sti acum cum e S5-ul cu soft si nici A4 fara nu-mi mai amintesc. Overall, masina este un daily absolut excelent (probabil niste jante de maxim 18" ar fi recomandate daca vrei sa stai fara griji). Trecand peste confortul suspensiei (care, evident, va fi putin mai ferma decat o masina normala dar nu ceva de speriat, mai ales cu suspensiile adaptive din Audi Drive Select), masina este semnificativ mai confortabila decat fostul A4. Mai liniste in interior, daca mergi calm si o lasi pe ea sa schimbe cum vrea nici nu stii ca ai motorul pornit (schimba pe la 1800rpm), se incalzeste infinit mai repede (cu pretul unui consum mai mare, bineinteles), mult mai smooth atat pentru sofer cat si pentru pasageri din perspectiva schimbarii de viteze (la A4 de fiecare data cand acceleram asa un 50%, la schimbarile de viteza vedeam pasagerul cu coada ochiului cum se duce fata/spate cand se oprea acceleratia pentru ca apasam ambreiajul si cand pornea iar). Este aproape incredibil modul cum se transforma masina la o apasare mai ferma a acceleratiei. Dintr-o masina extrem de civilizata si de linistita iese brusc un huligan care te infige in scaun, urla ca un nebun si scoate niste zgomote pe evacuare la schimbarea vitezei care te fac sa razi ca prostul de unu singur. Dar sa le luam pe rand: Detalii tehnice generale: Motor: 3.0TFSI V6 24V supercharged (compresor) Putere: 333cp @ 5500-7000rpm (mai toti cei care au pus motorul asta pe dyno au obtinut o putere reala in jur de 355cp (folosind benzina de 100), aparent cei 333cp sunt calibrati pentru benzina de 91 disponibila in US, inclusiv pe capacul rezervorului scrie "minim 91, recomandat 95"). Cuplu: 440Nm @ 2900-5300rpm ~400Nm @ 2000rpm ~110cp @ 2000rpm ~185cp @ 3000rpm ~250cp @ 4000rpm ~310cp @ 5000rpm 0-100 km/h: 5.1s S-Tronic 7 trepte, dublu ambreiaj, launch control 4x4 permanent cu 60% pe spate Suspensie sport cu duritate reglabila Evacuare cu valve controlate electronic pentru modificarea sunetului Motorul: Doua lucruri ies imediat in evidenta cand calci mai hotarat acceleratia: instantaneitatea raspunsului si sunetul. Prima nu prea am cu ce alt motor sa o aseman, n-am mai vazut asa ceva pe nicio masina. Probabil doar un aspirat de capacitate mare ar mai putea avea genul asta de raspuns la pedala. Nu numai ca nu exista notiunea de lag deloc dar toata puterea ceruta e disponibila dintr-o data, nu ai acel moment in care simti cum turbina se incarca si masina trage din ce in ce mai tare. Practic atunci cand calci hotarat acceleratia, masina te zmuceste in scaun, nu te impinge progresiv. Revenind la sunetul motorului si al evacuarii, este parte a sistemului Audi Drive Select si are deci 2 optiuni, confort sau dynamic. Diferenta intre ele este complet insesizabila la mers calm sau la cruising pe autostrada la viteze gen 130km/h insa este foarte semnificativa la accelerare medie si puternica si la cruising la viteze mari. Practic in momentul cand calci acceleratia hotarat nu ai niciun dubiu in privinta modului in care te afli. Acum sa nu se inteleaga ca pe confort e tacuta ca o pisicuta pentru ca nu e cazul. Un avantaj foarte mare dupa parerea mea al S-Tronic-ului pe acest motor, din perspectiva sunetului, il reprezinta zgomotele pe care le scoate pe upshift si downshift. De fiecare data cand schimbi mai sus de 3000-3500rpm si ai acceleratia calcata macar un 50-60%, face un "fart" pe evacuare care te lasa razand singur ca prostu' in masina (gen https://www.youtube.com/watch?v=CIDo2DKAMfk&t=4m45s). In mod similar, la downshift, daca pici macar in 3000rpm in treapta inferioara, scoate un "latrat" absolut fabulos cand sare turatia brusc (practic ECU ii da un "spritz" ca sa faca rev-matching). Din punct de vedere al comportamentului si al modului cum trage (din nou, comparat cu un 3.0TDI chipuit la 290cp si 600Nm), masina e destul de diferita: Avantaje zero lag, incepe sa traga mai brusc si mai puternic decat diesel-ul suna intr-un mare fel semnificativ mai rafinat incalzire f rapida mai rapid cand folosesti toata banda de rpm Dezavantaje evident, consumul, undeva la 50% mai mare la mers normal iar diferenta creste cand o alergi nu prea mai ai posibilitatea sa faci depasiri "linistit". Cu diesel-ul cand mergeai cu familia pe DN si voiai sa depasesti, plecai de la un 2500rpm, o calcai si zburai pe langa. Cu asta ai doua "probleme": daca vrei sa obtii aceeasi acceleratie, va trebui evident sa urci mai mult in ture. Daca incerci sa faci acelasi sprint "relaxat" gen 2500-4000rpm evident ca nu vei fi lent (vorbim totusi de o putere medie de 200cp pe zona asta) dar comparativ, diesel-ul te va manca. nu mai exista notiunea de depasire "in liniste". Indiferent ca ai evacuarea pe confort sau dynamic, cand depasesti in forta va stii toata lumea S-Tronic: Dupa 14 ani de condus manuala (holy shit, I'm old ) am decis sa fac trecerea la S-Tronic. TL;DR-ul ar fi ca (cel putin pan-acum) a fost alegerea absolut corecta si nu ma vad intorcandu-ma la manuala vreodata. Cutia este absolut senzationala, are limitarile ei ca orice computer care incearca mereu sa prevada ce ai de gand sa faci, nu o va nimeri 100% din cazuri dar o va face suficient de des incat sa fie ok. Exista un learning curve pana te lamuresti ce face si cum face (in principiu sa intelegi cand va tine pregatita treapta superioara si cand va tine pregatita treapta inferioara). Dupa ce ai invatat-o, e destul de usor sa o faci sa faca in 99% din cazuri ce vrei tu. Daca nu-ti bati capul insa sa intelegi de ce se intampla ceea ce se intampla si te vei multumi cu un "baga-mi-as in ea de cutie", atunci probabil te va frustra din cand in cand, spre exemplu daca vii cu 60km/h spre o curba mergand linistit, franezi pana la 20km/h usor si in mijlocul curbei dintr-o data (cand cutia e in a 4a la 900rpm) iti vine ideea "ia sa o calc acum", e, ghinion Not gonna happen. Daca S-Tronicul ar putea vorbi, mi-l imaginez in momentele alea zicand ceva de genul "CE?! TALPA?! ACUM??? Pffff, pai acu' zici?!?!... hai sa vad daca gasesc vreo viteza pe-aici, ai rabdare....". Lasand gluma la o parte, cutia este superba daca intelegi cum sa o folosesti si ca "las-o pe automat ca stie ea" nu are cum sa mearga perfect pentru absolut orice situatie, mai ales la schimbari foarte bruste de ritm. Pentru situatiile de genul asta exista padelele. Daca e sa le luam pe toate pe rand: Avantaje: confort incomparabil schimba f smooth, nu mai zgudui pasagerii la fiecare schimbare daca accelerezi ceva mai tare absolut niciun fel de intrerupere a tractiunii in timpul schimbarii vitezelor. Chiar ma uitam la vitezometru cand accelerezi mai tare si se misca repede, efectiv nu vezi nimic in momentul cand schimba, acul nu se opreste, nu incetineste, nu nimic. E absolut seamless. dupa cum ziceam si la capitolul motor, ofera ocazia evacuarii sa te distreze cu diverse sunete la upshift/downshift foarte usor de scapat de momentele cand face altceva decat vrei tu dupa ce ai inteles cum functioneaza. schimbari din padele aproape instantanee atata vreme cat ii ceri treapta pe care o avea pregatita. launch control - absolut IN-CRE-DI-BIL cum poate lansa masina LC-ul, este freakin' ridiculous treapta 7 pt cruise foarte lunga, 130km/h @ 2000rpm, permite mersul cu viteze mari in liniste. Dezavantaje: intretinere mai scumpa, posibilitate mai mare de probleme o chestie care ma cam enerveaza este ca nu schimba din D2 in D1 decat cand aproape te-ai oprit complet. Daca inca mai ai 4-5km/h, o lasa in D2 ceea ce inseamna ca atunci cand vii la o intersectie si te opresti aproape complet sa te asiguri, cand vei pleca o va face in treapta a 2a si evident o va face ceva mai lent dacat ar face-o in D1. Este de asemenea singura situatie cand override-ul din padela este ignorat. Degeaba dau minus, tot in D2 ramane, nu mi-e clar de ce. Singura solutie e sa arunci repede schimbatorul in dreapta pe full manual si apoi sa dai minus (din padela sau din schimbator). Nu e big deal dar ar fi fost dragut sa asculte padela si in situatia asta. Tinuta de drum: Desi nu am apucat sa fac asa multe drumuri unde sa pot testa asta, am prins insa vreo 2 drumuri pe serpentine si mi-am facut o idee. Desi stiu ca e stupid sa o compar la capitolul asta cu fostul A4, diferenta insa m-a uimit maxim, nu m-asteptam sa fie atat de mare. In locurile unde A4 se simtea ca era la limita, dracia asta era chiar lejer. Dar ce m-a impresionat f placut la capitolul asta a fost pachetul complet. Pe drumuri bune virajate, totul era "ca la el acasa". Motorul, cutia, sunetul, modul cum schimba directia... pur si simplu conduci si razi ca prostul
    1 point
  32. O sa ramana tabla moale ca pielea de funduletul unui bebelus? :)
    1 point
  33. 1 point
  34. Mai gasisem o solutie bazata pe Johnson's si anume Baby wipes, se pare ca ar curata foarte bine suprafetele din piele. Btw stiati ca samponul Johnson's Baby poate fi folosit la spalarea masinii cu rezultate foarte bune? :unsure:
    -1 points
  35. eu dupa ce am facut acea adaptare si am bagat mufele doar de la webasto, am reusit sa sterg toate erorile. acum cind mai am timp trebuie sa il pun sus definitiv si sa incerc "o proba" reala, numai sa vina frigul strumf11: si la mine la touran scria "Control module for auxiliary heater - No signal/Comunication) si dupa adaptare totul era OK!
    -1 points
  36. si eu am avut o problema asemanatoare pe masina, golf 4 tdi -AHF, desi lichidul era in parametri normal in vas, mi s-a apris in bord martorul pt lichidul de racire. opresc..pornesc din nou...inca ramane aprins, totusi ma incumet sa plec la drum dupa vreo 3 min se stinge singur, insa temp nu urca pana la 90grade. am schimbat antigelul inclusiv acel senzor cu 4 pini, dar temp tot nu urca pana la 90 ci doar pana la prima [cenzurat] sub 90, indiferent daca as merge in oras, sau as alerga-o. pe diagnoza nu apare nici o eroare. ceva sugestii?
    -1 points
  37. Crede-mă ca cu 4500-5000 iei mașina din 2008 încoace și mai noua, cu probleme mai puține, mai sigura, mai confortabila, mai accessoriata... gen megane 2, posibil 3, 308, focus, astra. Nu spun ca nu bagi și în astea dar măcar dpdv siguranță este peste. Numai climatronic-ul cat de zgomotos poate fi comparabil cu una mai noua, după 2008 cam toate au 5* euroncap, confortul interior peste. Oricum mașini cu cel puțin o generație peste. Am si o cunoștință ce a avut un golf 4 cu care nu prea a avut pb, mai exact a băgat în ea în 9 ani mai puțin decât am băgat eu într-un an jumate. Am luat-o cu speranța că o să bag în ea cca 250 euro pe an în reparații, dar s-a dus naibii planul asta. Azi ma duc la un al 3lea mecanic sa vad dacă - mi rezolva ultimele probleme la ea ieftin. Dacă totul decurge ok după, intenționez un GPL.
    -1 points
  38. -1 points
  39. Baga cu incredere Mobil 1 5w30 ESP Formula...normal ar trebui acum sa l arunci afara ca ai sa gasesti si ceva span garantat in filtrul de ulei!Eu prima data l am dat afara dupa segmentare la 6 k si era negru tuci iar in filtrul de ulei ceva particule de aluminiu(ceva normal din cauza segmentilor care au mai ''barbierit'' din bloc pana s au asezat dar trebuia evacuat din timp...).Dupa segmentare acest ulei este de uzura si ca atare ar trebui evacuat si inca ceva important adica foarte important uleiul la benzinare din punctul meu de vedere se schimba undeva la 6500 max 7000 de km asta daca vrei sa ai un plus la viata motorului caci nimeni nu te va invata de bine nici la service nici la reprezentanta(motivul este capacitatea mica a baii si temperatura de lucru).Un aspect este ca era negru tuci dar si vascos si era vara cand l am dat afara nici nu vreau sa mi imaginez cum ar fi aratat la 10 k si cam ce ungere facea.Eu nu cred nici in ulei long life care este un motiv de a scuti banii pentru reprezentante pe , perioada garantiei numai bine ca la iesirea din garantie ai un motor gata de segmentat(ce i drept vorbesc in contul benzinarelor).Oricum fiecare face ce vrea dar este bine sa ai de unde trage si concluzii pentru a fi documentat cat mai bine in vederea luarii deciziilor corecte pentru buna functionare a masinii pe un termen cat mai lung.
    -1 points
  40. stiu ca asta e forumul dar nu a fost munca mea si nu cred ca este normal sa zic eu. sper sa poata zice el si sa ajute si pe alti
    -1 points
  41. O sa incerc la primavara. Oricum pentru mine e irelevant cati cp are exact, sunt multumit de cum trage/merge A venit iar perioada aia din an in care imi pare rau ca nu am R Plugușor
    -1 points
  42. moroenius ca o mica comparatie, analiza VOA (ulei nou din sticla la Fuchs) vs fisa tehnica la noul Valvoline. Ca si pret si specificatii sunt cam la fel, deci nu e nimic nou, e doar trendul pietei. Eu am nevoie de un ulei mai vascos la cald, am sa mai caut.
    -1 points
  43. Tot in Olanda este fabricat Valvoline pentru EU? Pretzurile sunt ridicol de mici.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!