Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.01.2017 în toate secţiunile

  1. Cateva poze facute acum pe seara, sa nu ma injurati pentru claritate
    3 points
  2. antena de pe plafonul masinii are un amplificator in ea. acel amplificator e alimentat de radio-ul original prin firul antenei. Astea chinezesti nu au aceasta functie, si se intercaleaza acel adaptor , iar firul subtire albastru se leaga la un + 12v, pentru a injecta tensiune spre acel amplificator. In felul asta vei avea radio.
    1 point
  3. e mai comod cu butoane, sa accesezi diversele functii, plus aspectul apropiat de original ia mai vezi , nu cumva e o diferenta intre ce ti-am recomandat eu si ce are la pachet unitatea? cilindrul ala de aluminiu de pe firul antenei... ascunde un secret.
    1 point
  4. Ca tot ziceai de lansare....
    1 point
  5. Bun si Phaeton-ul ,doar ca costurile sunt triple
    1 point
  6. Ii urasc pentru ca nu au pus clapete in evacuare ca la R, sau la GTD-ul cu pachetul Sport&Sound. Se poate rezolva cu o evacuare a/m, insa pentru drumuri lungi o prefer asa cum e acum. Pe de alta parte insa, de cand o plimb pe autostrazile din CH, po' sa am si 1.0TSi ca-i tot aia. Oribil se merge pe la astia. Noroc ca e DE-ul aproape...
    1 point
  7. La skoda ai avantajul ca o poti configura pana in cele mai mici detalii. Same asVW. La restul marcilor de volum incearca s aiti bage pe gat 1001 dotari prin alcatuirea de pachete. I hate it.
    1 point
  8. Aici este si fisa tehnica. Daca mai ai fisa tehnica de la fuchs si poti face o comparatie intre cele 2.
    1 point
  9. Intretinerea e succesul....tineretii. P.S. Am inlocuit unitatea climatronic si PTC-ul tot de la - °C porneste.
    1 point
  10. Cu greu ai sa gasesti un atelier cu o scula de mare precizie cu care sa masori cotele blocului rectificat
    1 point
  11. Seara ,cand parchez imi ia 30 de secunde sa pulverizez un strat de spray sonax la baxa geamurilor. Dimineata coboara geamurile perfect,asa nu fortez motorasele si nu stric chederele. La interior odata pe saptamana dau chederele cu Nigrin-ul de pe prima pagina. O singura data mi-au inghetat geamurile deoarece nu am dat cu nimic. Sigur nu o sa fie nevoie sa inlocuiesc chederele la primavara .
    1 point
  12. Multumesc! la -9 °C geamurile au coborat normal datorita sonax-ului pulverizat aseara
    1 point
  13. Service-ul unde ai facut reparatia ce parere are ??? Garantia ? Mai bine o dadeai pe a ta si puneai banii diferenta ....si daca o vroiai neaparat ...cumparai motor nou ...sau macar blocul motor nou
    1 point
  14. da, merge. Da, se face si la Variant.... dar numai cu lucrare de tinichigerie
    1 point
  15. Daca il dezactivezi nu o sa mai auzi nimic Eu i-am scos mufa o data si mai mult de un un drum de cativa km nu am putut sa fac, nu se aude absolut nimic, zici ca e motor electric. Doar ca sunetul nu este generat in difuzoare ci de un actuator care vibreaza la baza parbrizului, creand astfel o camera de rezonanta cu intregul interior. De aceea numele corect este Aktuator si nu Aktor cum l-a preluat tot internetul
    1 point
  16. Pai in mod normal la 210k si daca acum are 77k ar mai fi ceva
    1 point
  17. daca nu ai gasit clar defectiunea, ai desfacut degeaba.....
    1 point
  18. Cu ajutorul lui iobau998 care ma ajutat cu codarea modulului ABS functioneaza PLA 2.0 atat parcarea laterala cat si cu spatele. Pacat ca este banat pe acest forum parerea mea este ca incepatori ca mine sau cei care vor sa testeze lucruri au nevoie de oameni ca el poate un moderator ne ajuta si pe noi si ii ridica restrictia. Multumesc inca o data.
    1 point
  19. Fiecare intelege ce vrea din termenul desfac motorul. Pt mine desfac motorul inseamna dat jos capac tacheti, verificat ax came, tacheti (joc si microfisuri) schimbat la injectoare anexele si facut un test de compresie. Ce credeai ca desfac motorul bucatele? pt ce? daca trage bine si nu exista probleme.
    1 point
  20. din pacate asa este. Inapoi la topic cel mai probabil merge si cu versiunea AA din 29.11. Eu cand am incercat cu cea din 9.11 (singura diponibila atunci) nu se "pupa cu update-ul de google play services din RO. Concluzie: folositi cea mai recenta versiune de apk 29.11 iar pentru o solutie mai long-life, urmati pasii de mai sus. ...si da, nu stiu cine ar mai cumpara sau folosi navigatia dedicata (eu din pacate am fost obligat), acum cand exista atatea optiuni, roaming-ul se duce spre 0 si oricum hartile pot fi downloadate si offline pe google maps.
    1 point
  21. Se compara Elantra cu Skoda Octavia ? Am mai fost cu ea pe la service dar am ajuns si in locuri frumoase ca acesta impreuna fara probleme.
    1 point
  22. Sunt trei faze de lucru a bujiilor(pre-glow,glow si after-glow).....si la PD este la fel, la CR tot asa....eu cred ca releul tau nu era ceea ce trebuia,configuratii diferite la relee de acelasi tip...fiind unul care nu era original.Daca era bulit trebuia sa aiba o eroare ceva.... Sunt trei faze de lucru a bujiilor......si la PD este la fel, la CR tot asa....eu cred ca releul tau nu era ceea ce trebuia,configuratii diferite la relee de acelasi tip...fiind unul after market.Daca era bulit trebuia sa aiba o eroare ceva....
    1 point
  23. Daca o luam altfel.....un DSG e o manuala cu schimbare electronica....nu are de unde sa stie cutia ce vrei de la viata....si plus de asta cel care conduce are posibilitate sa treaca pe mod manual si timpi mai scurti de schimbat viteza decat ai schimba tu viteza din schimbator.Plus ca daca esti in viteza 5, ori ca ai manuala sau DSG, tot trebuie sa retrogradezi.....Si eu credeam ca e mai prosta cutia....dar dupa ce inveti sa mergi mai mult pe manual o sa vezi ca e defapt mai performanata...nu neaparat mai comoda.Si atunci esti ca si pe manuala.....Si sa ai DSGsau manuala la aceasi putere ...nu e nici o diferenta caci DSG se poate transforma in manuala oricand...
    1 point
  24. Cand vrei sa fii in siguranta, nu faci depasiri la care sa te afecteze acel delay de 1-2s pana isi da seama cutia eventual unde sa retrogradeze. Altfel, daca vorbesti de depasiri mai..altfel, te pregatesti dinainte daca tii neaparat: pui cutia in S sau dai pe manual si poti tu sa fii la butoane. Ca preferi tu cutia manuala e strict alegerea ta personala, dar "asta" nu e o problema, asa se comporta cutia, este totusi un calculator in spate, cu niste algoritmi de functionare, nu este AI..
    1 point
  25. Skoda nu e facuta sa iti ticaie inima cand o admiri de afara. Deschide-i portbagajul si sa vezi ce creste corazonul..:)
    1 point
  26. Ma bucur ca ai rezolvat problemele si ai ramas in final doar cu pomul de Craciun natural Despre retul ce sa zic....se vede ca esti tanar si ai timp berechet !
    1 point
  27. E o chestiune ce tine de safety, nu are sens sa o dezactivezi. Stai linistit, au aerisire, daca te uiti cu atentie o sa o vezi. DRL pe proiectoare am si eu la Superbul actual si dupa aproape 4 ani si 80,000km nu s-a "afumat" proiectorul, arata foarte bine si nici geamul nu a patit nimic (exceptand ciupeli de la pietre). Dupa 3-3.5 ani o sa ti se arda unul sau ambele becuri. Te costa 10 Ron ambele becuri si le poti schimba singur, in 10 minute. Nu e chiar un efort, nu ? Deci, lasa-le acolo, asa e gandita masina, vor tine fara probleme. Sunt si asa destui "meseriasi" care circula fara nicio lumina, in soare puternic sau amurg, exact cand nu-i vezi pe sosea.
    1 point
  28. Mai băieți, hai sa o mai lăsam moarta cu edc-ul asta ca plictisim pe Moș Crăciun. E clar ca e o problema, o sa vedem cum evoluează și tragem concluzii ferme la final. Am făcut și eu td cu opel in varianta 125 cai și da, confirm ca la turații mici se comporta ca un aspirat, in sensul rău. Nici la apăsat mai serios nu se întâmpla nimic spectaculos. Comparând cu motorul meu, care are aceleași cifre, era mult sub. Desi per total mașina oferă un pachet echilibrat, micile lipsuri stupide, gen cotiera lipsa anterior reclamata m-au făcut sa nu o iau in considerare pt achiziție. Apropo de decizii stupide, cum pui niște super scaune lângă o centura fără reglaj pe verticala și apoi zici ca provoci segmentul premiul?! Dpmdv, golful actual e peste astra. De fapt as zice ca pt mașini spab sau mediu echipate e imbatabil: comfortline mi se pare 2 clase peste un megane, Ford sau astra la aceleași dotări. Opțiunile celelalte devin interesante la echipare completa, pt ca oferă dotări convingătoare la preț mai mic. Later edit: de altfel, cred ca și vw e de aceeași părere, altfel nu cred ca ar fi riscat sa piardă cota de piața la cel mai important model al lor, lansând un facelift in locul unui model nou.
    1 point
  29. Bun, deci masinile respective trebuiau refuzate (eu asa as fi facut) si Renault nu ar fi avut ce face. Daca clientii s-au bucurat la 500 EUR si au decis sa accepte (poate unora le-a convenit sa scuteasca niste bani in plus ..) - sanatate si virtute, problema rezolvata ! Sa trecem peste si sa revenim la subiect. Apropos de Astra, am avut ocazia sa cunosc pe cineva care a luat in familie o Astra 1.4 turbo, nu stiu exact cati CP, la sf anului trecut - inceputul anului curent (iarasi, nu stiu exact ce model era - adica daca e ultimul, niciodata nu m-a preocupat prea mult subiectul Opel..). A luat masina cu vreo 14.xxx EUR, ceva pe acolo si dupa 7 luni parca, satul de atatea probleme (masina nu tragea cum trebuia, a fost de nu stiu cate ori in service, aia il tot abureau ca merge cum trebuie, ba au mai schimbat ceva - a mers putin cum trebuie, pe urma iar probleme, si tot asa.), a decis sa o vanda. Dupa 1 luna in care nu suna nimeni, a ajuns sa o dea inapoi la Opel, masina de 7-9 luni, ceva pe acolo, si nu cred ca avea 15.000 Km, i-au dat aia parca vreo 9.500 EUR gen pe ea...Afacerea vietii ! 35% pierdere in nici un an de zile.. Si tot la Astra, mi se pare fantastic ca la bancheta spate, nu poti pune cotiera centrala ! Tampenie mai mare, rar sa ma gasesti. Pacat, mici chestii care te indeparteaza de o potentiala alegere. In conditiile in care toate review-urile astea noi lauda noul Opel Astra.
    1 point
  30. Getrag este producatorul. Am avut O2 fl cu dsg 7...am luat o cu 160 k si nu avea probleme...daca era sa ma iau dupa ce scrie pe aici, nu o mai luam. In schimb consuma ulei intr un mare fel
    1 point
  31. Propaspat intors din super mini vacanta bucovineana de 1 Decembrie va prezint un filmulet cu urcarea pe Transrarau impreuna cu cativa prieteni din club si nu numai:
    1 point
  32. Cel mai bine integrat virtual cockpit este la modele VAG (dpmdv). La Mercedes, Range Rover, arata ciudat monitorul de la vitezometru, la modele VAG este mai frumos integrat, nu este doar un dreptunghi. Si in rest, producatorii se gandesc cel mai mult la cost saving si profit.. Sa nu zic ca Audi se lauda ca cu noul ecran atasat la A4 , au salvat cateva sute de grame prin eliminarea sistemului de rabatare. Penibil.
    1 point
  33. bine , la primul Seat ma mir ca nu au pus navi pe cotiera spate , macar sa intoci capul de tot ideal e sa fie retractabila la masinile premium si se impaca si design si utilitate
    1 point
  34. ok .perfect . In seamna ca R e cel mult midline si e trecut gresit la wiki . O sa il sfatuiesc sa isi ia un T . Am vazut ca cele mai multe (din ce am scanat eu au T pentru DSG dar nu numai sau AB fara DSG )
    1 point
  35. Passat daca vrei mare si Audi daca vrei mai bun eu am Passat B6 in familie cu care am mers mult si voiam sa iau un Passat B7 care e cam acelasi lucru insa am luat un A4 B8 din 2011 si diferenta e mare ca spatiu interior e mai mic, cam la jumatea distantei intre Golf si Passat la portbagaj eu am luat Avant si are portbagaj cat Golf Variant insa la drum lung e diferenta colosala, A4 sta mult mai bine pe sosea la viteze mari si in curbe din cauza distributiei maselor mult mai buna (motor longitudinal, cutia de viteze e intre axe, bateria e in protbagaj, etc), directia e mai precisa, suspensia multi-brat lucreaza mult mai bine si e si mai sportiva dar si mai confortabila in acelasi timp, insonorizarea e mai buna daca iti place sa conduci atunci placerea condusului capata cu totul alta semnificatie intr-o masina cu platforma superioara MLB cu motor longitudinal (A4, A6, A8) fata de platforma mica MQB cu motor transversal (Polo, Golf, Passat)
    1 point
  36. salutare! stie cineva care sunt pinii la care se conecteaza puddle? vreau sa montez pe masia din semnatura si nu stiu pinii :( multumesc anticipat!
    1 point
  37. Consumurile mele...ultimul e cu rotile de iarna si pe vreme rece.
    1 point
  38. Sigur ca da - la immo3, apare masina pe afisaj, cand deschizi usa - capota, chiar si fara contact. Dar asta la modulele cu 1C0 xxx xxx. Culmea ca la masina mea anterioara - B5 - imi aparea numai capota, cand se deschidea.....
    1 point
  39. Tocmai citesc intr-o revista auto ieftina cu 4,99 lei un articol lung pe 5 pag " Cat de util este sistemul start-stop?".,Se explica si functionarea lui si sunt teste comparative facute in oras cu diverse masini. De ex. Audi A6 3,0 TFSI economiseste 1,73L, Mazda 5=0.62L, Peugeot 308 HDI = 0,59L, Golf 1,6 TDI blueMotion = 0,03L fata de avantajul declarat de 0,4L. In articol se spune ca motorul este atat de eficient in cazul acesta incat sistemul nu aduce nici un beneficiu. Cica acest sistem nu uzeaza suplimentar acumulatorul sau demarorul pentru ca demarorul de ex. este modificat: lagarele sunt mai robuste, componentele au durata de viata marita.( probabil au alti carbuni, alt colector fata de masinile obisnuite). Sistemul se dezactiveaza daca bateria nu este incarcata sau daca ai multi consumatori electrici, sau apesi mult pe frana-sa nu dispara servo. Concluzia, nu merita. Cu cat mai multe dispozitive in plus, cu atat mai multe posibilitati de defectare.
    1 point
  40. Aveti bucsele de plastic ale coloanei de directie uzate, de aceea auziti zgomot mai sus de crucea cardanica, in spatele volanului. Cititi mai jos, macar de la postul nr. 77 mai departe, daca nu tot topicul. Observati pozele de la posturile 79-80.
    1 point
  41. Un alt detaliu al canelurilor axului volan inferior, Canelurile axului superior al volanului, Axul volan inferior introdus partial in axul volan superior. In mod normal nu se poate obseva acest lucru fiindca ambele axe sunt de fapt montate in "camasile" lor. Asa ar arata coloana de directie, fara camasile exterioare. Se poate observa cum axele se imbina cu ajutorul canelurilor si rolul pe care il au acele bucse de plastic. In timp ce scriam acest post, ma gindeam ca poate ar merita incercat, ca cineva ce nu poate apela la serviciile unui strungar, sa demonteze cele 2 bucse de plastic, sa bandijoneze axul de metal in zona de asezare a bucselor cu banda de teflon, din aceea pentru etasarea filetelor si apoi sa monteze bucsele la loc. In acest fel ele vor avea un diametru mai mare si vor fi mai "umflate", atenuind bataile coloanei de directie. Nu am incercat asa ceva, doar mi-a venit in minte ca o solutie. Trebuie atentie insa caci daca se mareste prea mult diametrul bucselor axele nu mai intra unul in altul sau intra foarte greu si vor fi dificultati la reglarea in adincime a volanului.
    1 point
  42. Coloana de directie, vedere "explodata",se observa in partea inferioara a pozei axul volan superior demontat din "camasa "sa. In mod normal acesta nu este necesar a fi demontat, fiindca bucsele de plastic sunt pe piesa conjugata. In partea superioara a fotografiei se observa cele 2 componente mari ale axului volan inferior. Axul inferior, al coloanei de directie, asa cum se demonteaza el din "camasa" lui. Cum priviti fotografia, axul iese catre dreapta imaginii. Detaliu al axului volan inferior. Se observa cele 2 bucse de plastic ce au rolul de a atenua zgomotul produs de jocul existent intre canelurile interioare ale axului volan superior si cele exterioare ale axului volan inferior. Daca nu ar exista acest joc, reglajul in adincime al volanului nu s-ar putea efectua. Pentru eliminarea batailor din coloana de directie aceste bucse trebuie inlocuite cu altele facute de un strungar dintr-un material gen plastic mai dur, teflon, etc. Se observa in poza ca bucsele originale prezinta uzura, in sensul ca s-au format in lungul lor caneluri in prelungirea celor ale axului. De aceea ele nu mai atenueaza zgomotele coloanei de directie. In poza nu mai sunt chiar in prelungira canelurilor, fiindca eu le-am mai rasucit. Detaliu al uneia dintre cele 3 urechi ce trebuie indreptate pentru a putea extrage axul inferior din camasa sa. In poza urechea este in pozitia indreptata, adica s-a extras axul din camasa.
    1 point
  43. Daca ai putina rabdare, cred ca as putea eu peste vreo 2-3 zile sa pun citeva poze cu coloana de directie asamblata si desfacuta in parti componente, atit cit se poate desface fara a strica ceva. In momentul de fata nu am cu ce sa fotografiez, dar se rezolva.
    1 point
  44. Usor off topic asupra 1.6TDI. Imi pare beine ca nu am citit parerile colegilor de pe acest forum inainte sa imi cumpar/comand masina sau masinile. De 5 ani incoace am avut doar 1.6TDi dupa cum urmează: Golf 6 din 2010 1.6 tdi 105cp, Polo 2011 1.6 tdi 90, Skoda Fabia 1.6 Tdi 90, Rapid 1.6tdi 115cp si Golf 7 1.6 tdi 105. La nici una dintre ele nu am acut problemele despre care se vb aici (egr injectoare etc). Firma la care lucrez are in 4 skoda toate cu 1.6 tdi in jur de 140.000 km si 0 probleme. Eu personal nu cunosc pe nimeni care sa fi avut probleme cu motorul asta. Mentionez ca masinile enumerate mai sus le-am avut de noi si le-am intretinut doar la reprezentanta cu long life. Drumuri 90% autostrada. Masinile le-am predat pe la 140.000 inapoi la firma de leasing. Mai putin Golf 7 si Rapid care sunt inca la mine. La Golf 6 am avut motorul reprogramat la 140cp si 320Nm. Asta urmeaza sa fac si la Golf 7.
    0 points
  45. Cel mai corect lucru este sa citesti manual utilizatorului si vezi daca masina are vreo restrictie in perioada de rodaj. La toate masinile ce le-am avut, era si un capitol in manual, despre rodaj. De exemplu la Mini: "Up to 1,200 miles/2,000 km Drive at varying engine and road speeds, but do not exceed the following: > Gasoline engine 4,500 rpm or 100 mph/160 km/h. Avoid full-throttle operation and use of the transmission's kickdown mode. After driving 1,200 miles/2,000 km Engine and vehicle speeds can be gradually increased" Nu simti la 3500 km, ca isi va da duhul.. Masina nu isi va da duhul, dar e posibil ca la 15.000 km sa pape ulei, ambreiajul sa fie uzat prematur.. Partile astea mecanice ce "se freaca", au nevoie de o perioada de "acomodare". Parerea mea
    0 points
  46. ma bag si eu in seama..am un clio gt (e jucarie pe langa megane dar suficienta de nervoasa pentru bucuresti) adept hard break in la randul meu, am luat-o cu 5 km..nu am menajat masina nici o secunda, in clipa in care am iesit cu ea pe poarta dealer-ului am atins-o :), cam de la 2000 de km a inceput sa simt ca "isi da drumul" si accelereaza mai bine, pot sa o duc mai sus in ture si trage suficent pt jucaria de sub capota (o ajuta si cuplul maricel pt motorul ala), acum am 3500 km cu ea..si nu simt nimic iesit din comun, se comporta exact la fel..nu simt ca isi va da duhu' prea curand.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!