Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.01.2017 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor Revin pe forum cu noua mea masina Audi A4 B9 2.0 TDI 190 cai model 2017. Cateva dintre dotariile optionale - Audi Virtual Cockpit -Audi matrix led -Pachet de asistenta Tour ce cuprinde: adaptive cruise control, traffic jam assistant, Audi pre sense city, etc -Navigatie MMI plus cu MMi touch -Audi Connect -Audi drive select si multe altele. Deocamdata o sa urc doar trei poze, sunt singurele pe care le am acum, dar promit ca o sa revin cu altele:)
    5 points
  2. Pentru ca e o iarna frumoasa, am fugit de la birou si am scos Superbul pe un deal plin de zapada ca sa pun putin la treaba Dunlopurile 4D, asa, ca o aroganta FWD Si chiar s-au descurcat foarte bine. Singura problema este ca la un FWD de 4.8m lungime nu am gasit loc de intors fara "emotii", asa ca mi-am exersat skill-ul de dat cu spatele Pentru pasionatii de foto/locuri de poveste, locul cu pricina este pe drumul ce leaga Tohanul de Bran, varful dealului este singurul loc cu panorama asupra muntilor Postavaru, Bucegi, Piatra Craiului si partial Fagarasi, absolut fantastica privelistea. Se poate urca cu orice FWD atat timp cat zapada este sub 10cm, altfel trebuie macar un 4Mo. Cu un Scout, XP, etc este "exact ce a recomandat producatorul". Asta e momentul in care recunosc, ma oftic ca nu am luat Scout/XP/Allroad
    4 points
  3. Aici @Andreil ai pus punctul pe "i". Cred ca tuturor ne-ar fi placut un rezervor de 55-60 litri (chiar daca il umplem doar in concedii sau la promotii )
    3 points
  4. Salutari, Sunt posesorul fericit al unui Passat B7 berlina adus personal din Germania la inceputul lui Decembrie 2016. Criterile de cautare nu au fost prea multe: DSG, xenon, senzori parcare fata/spate, istoric service, un proprietar, si dotari de siguranta cat mai multe. Am exclus varianta achizitionarii din Romania, preferand sa platesc un pic mai mult reducand riscul aferent masinilor second de pe piata romaneasca. Mobile.de a fost principala sursa de informatie. Descurcarea fara cunoasterea limbii germane nu a prea mers la vanzatorii privati intrucat din trei anunturi nici unul nu vorbea limba engleza si vizionarile nu au mai avut loc. La reprezentante si alti dealeri mai mici limba nu a fost o problema intrucat toti vorbeau engleza suficient de bine. Ca toate vizionarile unele au fost mai bune altele mai putin. Din cele mai putin bune am avut un caz in care la reprezentanta, agentul nu a gasit masina in parc si nimeni nu stia unde este; un caz in care mi s-a spus ca nu vinde masini la romani; un caz la care dealerul avea program pana la 18:00 dar cand am ajuns la 16:30 el se pregatea sa plece si nu vroia sa mai stea ca sa nu prinda traficul; o masina la care se auzea un huruit in compartimentul motor aproape de roata dreapta la care dealerul zicea ca e de la motor ca nu a fost pornit de mult desi era clar ca nu e de la motor. Ca nivel de negociere majoritatea lasau 200-300 EUR la telefon, la unele reprezentante mi s-a spus ca masina a fost redusa de curand si pretul era fix, jante/cauciucuri de iarna putine aveau incluse si nu toti le puteau furniza contra pret. Negocieri mai mari 400 EUR + cauciucuri iarna s-au putut obtine de la handleri de origine turca/araba. Masina aleasa a fost de la un handler mai mic de origine germana. Am ales-o datorita numarului mai mic de km (72500km), dotari de siguranta mai multe, service recent efectuat la sfarsitul lunii Octombrie, TUV recent si interactiunea pozitiva cu handlerul. Cu numarul de km nu stiu ce sa zic, am inteles ca se fac magarii si acolo. Documentatia primita sugereaza ca astia sunt: cartea service, TUV, nr. de km sunt trecuti inclusiv in contractual de vanzare/cumparare. Masina este un Passat B7 Lim. DSG 2.0 TDI 140 CP Comfortline. Ca optiuni extra observate (nu am factura originala de achizitie cu dotarile de fabrica): bi-xenon, pilot automat de parcare, camera mers inapoi, 10 airbaguri, ACC, lane/side assist, sign recognition ( a fost util in Germania, in Romania nu prea), driver alert (si asta fost util cand m-am apropiat prea mult de masina din fata), schimba faza lunga/scurta automat in modul auto, RNS315. Atasez cateva poze inainte de inmatriculare. Daca ma poate ajuta careva cu o decodare VIN raman recunoscator. User-ul meu e la “Primul Pas” si nu pot posta sau face download pe topicul “VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts”. Vin-ul masinii: WVW3CZDP018058.
    2 points
  5. Motor din grupul VAG,interval de schimb conform autodata 120 mii km sau 4 ani .Distributie conti cu role ina,dupa 60 mii km si 5 ani s-a facut praf,reparatia motorului depaseste 1000 € . Succes!
    2 points
  6. Cateva poze facute acum pe seara, sa nu ma injurati pentru claritate
    2 points
  7. Asta cu pretul nu sa o cred niciodata. Inseamna ca nu ai pus piciorul intr-o reprezentanta Ford, mie mi-au facut 7k reducere la un Mondeo dupa prima strigare si am auzit si alte persoane cu discounturi ce bat spre 20%. La Skoda, repet, parca vand aur, nu te poti apropia de preturile Ford-ului nici macar cu relatii.
    2 points
  8. Salutare, Deci revin cu un status... Reparatia am terminat-o undeva pe la sfarsitul lui Noiembrie. Costul total a fost undeva la 5000 Euro si s-au schimbat/reparat urmatoarele : pistoane cu segmenti ( cota 1 ) biele cuzineti distributie ( toate lanturile cu toate intanzatoarele ) garnituri sistemul de la distributia variabila PCV-ul ghidurile la supape bujii s-a schimbat pompa de apa + cureaua aferenta ( preventiv ) bineinteles ulei + filtre S-au reparat/rectificat: blocul motor la cota 1 s-au planat chiulasa si blocul motor S-a facut o revizie + echilibrare la turbina curatat si rectificat supape + scaune Toate piesele au fost OEM, nu s-a luat nimic aftermarket. Dupa reparatie am facut circa 600 km rodaj cu ulei pt rodaj dupa care am taiat filtrul de ulei pt a verifica eventualele impuritati ( span ) si am schimbat uleiul + filtrul. Dupa demontare s-au spalat si curatat temeinic toate piesele dupa care s-au masurat cotele ca sa vedem ce inlocuim si ce nu. Am facut circa 3000 km si masina merge f bine, nici o eroare, nici o pierdere de lichid. A consumat circa 700 ml de ulei, dar ma astept ca in primii 5000-6000 km sa mi aconsume putin ulei pana se aseaza ( rodeaza ) toate piesele ca lumea. Dupa rodaj am mers normal cu masina, adica si-a luat si forja cand a fost cazul fara sa o menajez in vreun fel. Daca mai aveti intrebari ..... O zi buna
    2 points
  9. La VAG de regula este ideea de jante 17"-18" care obligau la suspensie sport. E bine totusi ca la Octavia nu e obligatorie aceasta combinatie. Nu mi se pare deloc deplasat sa se limiteze jantele la 16 la PDG. Rational vorbind o masina cu PDG e gandita pentru teren mai accidentat, unde te intereseaza garda la sol, nu sa intri cu viteza in curbe. De ce sa ai nevoie cand mergi prin sleauri de anvelope cu talon mic? De ce sa ai nevoie cand urci o bordura mai mare? Ca sa creasca sansele sa zgarii janta, sa tai cauciucul. Numai noi facem improvizatii cu PDG, jante de 17-18" apoi intrat tare in curbe si oare de ce masina are ruliu mare. Diferenta este vizibila la o masina cu PDG vs nonPDG. Apoi pt cine chiar vrea, exista varianta Scout.
    2 points
  10. si cum arata cu PDG si jante de 18'? struto-camilescu
    2 points
  11. Revin cu niste poze pe zapada
    2 points
  12. Salutare tuturor, Incep si eu o noua prezentare, sper sa aduc multe poze si cateva retrofituri. A aparut inca un Passat b7 in tara, an 2011(initial am pornit dupa alte masini, dar ce am vazut aveau probleme, as fi vrut mai nou dar nu s-a putut), nu exceleaza in dotari(dar ne multumim cu ce am gasit) Din pacate in Germania sedanurile sunt foarte rare si la cerintele mele(sub 120 000 km) devin si scumpe pentru mine cel putin! Masina este dsg cu 170 cp, cu urmatoarele dotari: -bixenon adaptiv -trimuri usi luminate -un rns 315 -padele volan(dar cred ca toate dsg-urile au asa ceva) -perdeluta electrica luneta si jaluzele pe usile din spate -senzori de parcare(cred ca aproape toate passaturile b7 au asa ceva) -camera Highline in sigla -oglinzi pliabile electric, iar cea de la sofer este si electrocromatica Din pacate avem interiorul textil(speram ca in viitor sa facem rost de unul piele/alcantara) care este destul de comod spre surprinderea mea. Iar placut surprins de Rns315 care isi face treaba extraordinar de bine pe partea de bt(cel putin cu iphone) streamingul audio afisand titlul melodiei artistul si putem sa dam stop next din rns/comenzile de pe volan. Momentan de sambata(cand am intrat cu masina in tara) masina a primit un set de presuri de cauciuc, uleiul cutie+motor+filtre aferente cumparate, trebuie sa imi fac timp sa le schimb(probabil saptamana viitoare sau dupa Craciun/an nou), speram saptamana ce va urma sa luam si numerele, Ca retrofituri am destule in cap(timp, bani si putin noroc sa am), jantele vor ramane pe 17 Si cateva poze sa pun:
    1 point
  13. Ea e "Masina" Skoda Octavia II Facelift, 2.0 TDI, cod motor BKD, an de fabricatie 2009, 235.000km la bord (luata de noua) si ca dotari de fabrica mai rasarite: Bolero, pachetul acela sport cu scaune si volan in trei spite imbracat in piele, senzori fata-spate si jantele Pegasus (17') "Masina" a primit pana asta primavara doar apa, paie si bataie... Bine, apa fiind OMV MaxxMotion, paiele fiind revizii la timp (Castrol, Mann Filter, etc.) si bataia fiind un stil de condus care s-a bazat pe bunul simt... Pe la 205k am simtit ca ambreiajul isi doreste pensia si ca suspensia e cam moale pe curbe... Fiind o persoana cu capul pe umeri, am zis ca cel mai bine e, daca tot trebuie sa le schimb, sa iau ceva bun si "antrenant"... Asa a pornit epopeea... Modificari pana acum: 1. Ambreiaj sport Sachs Performance SRE 550+ Nm 2. Amortizoare Bilstein B8 + Arcuri H&R Touring Cup Kit 3. Faruri custom + xenon&leduri all-around 4. Grila badgeless fagure + grila din bara, eleron, difuzor spate, tips - toate luate de pe superskoda punct com 5. Colant Arlon Electric Lime - ultimul colant existent inainte sa fie scos din productie Urmeaza: 1. Prelungire bara + praguri (tot de pe superskoda) - cat mai curand posibil 2. Kit frane R32/S3 (in primavara) + jante pe 19' glossy black - eventual daca nu imi place cum "da" cu Touring Cup Kit-ul, voi trece pe Sport Cup Kit 3. Intercooler S3, traseu evacuare inox, remapare, injectoare (daca e cazul), s.a.m.d. - e gandita undeva in toamna (ideea e sa sar de 250 de ponei) 4. Interior all black - daca gasesc piesele sa pot schimba plafonul in negru, alcantara eventual, si sa retapitez scaunele + trimuri in piano black ---> modificarile astea tin de "norocul" de a gasi tot ce-mi trebuie in materie de manere, plafoniera, suport de ochelari si restu' plasticelor ce-s acu' gri 5. Revopsire in nuanta de verde... sau rosu...sau... - ideea este ca oricat de frumos e colantul, nu se compara in veci cu vopseaua... - primavara lui 2018, inainte de Wörthersee Cam atat... Si cateva poze de cand era neagra (din lateral cu H&R Touring Cup Kit):
    1 point
  14. Cand ar trebui sa faci distributia in mod normal?
    1 point
  15. Spune cum ai rezolvat, asta e rostul forumului.
    1 point
  16. Cred ca sunt diferite versiuni de firmware in centralele electrice sau in cine stie ce controller se ocupa de managementul consumatorilor pentru a lasa curentul electromotorului. Sau e defect al meu... Acum am inteles ce spuneai tu, ca nu ti le aprinde la descuiere ca sa reuseasca pornirea. Mi s-a parut straniu cazul meu, in care porneam cu comutatorul pe pozitia de faruri aprinse, iar acestea nu se stingeau nici macar in situatia in care nu aveam curent sa imi porneasca motorul. Scuze pentru devierea de la subiectul discutiei.
    1 point
  17. Sa incepem anul nou cu poze. Masina a facut 5000km de cand este la mine, fara probleme momentan
    1 point
  18. Semnificativa reparatie. Singurul lucru pentru care am indoieli de calitate e rectificarea blocului.Un consum de 700ml / 3000 km mi se pare foarte mult. Nu cred ca se mai "aseaza" ceva in mod pozitiv.
    1 point
  19. la km tai sigur trebuie sa schimbi cuzinetii superiori,asa stai fara grija ca iti iese vreo biela prin blocul motor
    1 point
  20. e prea nou sa fi folosit cineva macar 2-3 schimburi... din fisa tehnica pare destul de ok, nimic iesit din comun. Pare a avea o baza intradevar complet sintetica, are punctul de curgere destul de jos, -48 grade C..., dar si asta poate sa insemne pachet mai avansat de aditivi... Oricum pretul nu e rau.
    1 point
  21. peste 1 luna gti-ul implineste 10 ani, cu bune cu rele, este o masina reusita, fiabila, rezistenta dar pretentioasa. a primit o binemeritata baie si la dospit ca vine zapada mare. un an nou fara evenimente va doresc!
    1 point
  22. Nu e asfaltat, dar am intrat acolo vara cu Superbul cu roti 18'' 225/40 fara nicio emotie. E un macadam perfect, se deschide usor din drumul 112E, nu ai prag/damb, nimic. Cand vrei sa mergi, da un semn. Poate ne vedem pe acolo.
    1 point
  23. Multumesc tuturor pentru urari 75NOR este eschiparea sport, sistem audio standard, fara pachet S-line( la modelul B9 nu mi sa parut ca shimba aspectul chiar asa mult si era si scump) mihai.onu94 Cu jantele de 17 care a venit masina este relativ OK pe asfalt, nu sunt nici adeptul plecarilor in forta de pe loc, doar cu cele de iarna mai sunt probleme pentru ca patineaza inclusiv la 60-70 km/h si daca vrei sa faci o depasire nu e in regula, probabil pe viitor o sa trec si rotile de iarna tot pe 17. Quattro nu am ales din mai multe motive: pierderea de putere odata cu quttro, consum mai mare, pretul, plus ca nu sunt adeptul limuzinei cu tractiune 4x4. Mi-ar fi placut tractiune spate. DB86CLP Masina este full led atat interior cat si exterior cu exceptia becului din torpeou:)). Tocmai asta a fost unul din motive pentru care am ales Matrix led, vroiam neaparat leduri si pe spate + ca vine cu semnalizare dinamica(progresiva) kicker Nu, doar pornire fara cheie
    1 point
  24. Daca sunetul este ca un fasait (gen: fss fss fss fss) si doar la rece, e distributia.
    1 point
  25. 1 point
  26. de la mic - pin 1 masa - la pin 1 unitate, pin 2 mic la pin 7 unitate in mufa modulului, sub scaun - mic vine cu masa la pin 12 (mic pin 1) si 11 semnal (mic pin 2) acum, tu decizi ce unde rutezi firele.
    1 point
  27. Nu merge resetat din ceasuri decat acel oil service interval. Pentru restul, ai nevoie de vcds. Costa 100-120 lei si o ai o viata. E un must-have pentru orice posesor VAG.
    1 point
  28. stiu ca e posibil sa mearga la fel,compresia e etanseitatea cilindrului ,ori supapele ori segmentii si nu,nu am desfcaut degeaba....compresia proasta mi a confirmat o si mecanicul care mi a schimbat axa cu came acu 2 ani in urma masina nu mai trage ,se simte ca nu are forta la turatii joase si depasiri,acolo unde ii trebuie forta celor 4 cilindri in video se aude destul de bine ca motorul nu e in toate mintile
    1 point
  29. Se da bara jos..stopurile...intaritura. plus fusta de la bara trebuie decupata daca nu a avut carlig. Electricul nu il stiu.
    1 point
  30. Curata bine segmentii de ungere . Indicat e sa pui suruburi noi si la biele
    1 point
  31. Eu am manual mondeo si la fel va si superbul (asa sunt eu ) deci nu stiu ce sa spun despre cutii, la Dpf ce sa zic nu am vaz ca are rezervor separat ca superbul dar poate e in alta parte... sincer pui un plin de adblue din revizie in revizie aprox, e ca un schimb de ulei no biggie (s ar putea ca fordul chiar datorita acelor 10 cp in minus sa poate face euro 6 fara alte chestii suplimentare)... cat despre dotari si practicalitate trebuie sa il ai zilnic sa intelegi ca toaye chestiile smart de la vw skoda la ford sunt aplicate stupid, iar spatiul interior e jenant la cat'a barca este si mondeo...infotainmentul (si retineti este sync 3 ca primele doua au fost failure total) este absolut jenant din toate punctele se vedere de la rezolutie pana la ergonomie si modul de functionare... eu personal nu mi as lua fordul atata timp cat are o competitie peste in opinia mea... nu e o masina rea dar nu este deloc masina care sa ma faca sa scot bani din buzunar... si subiectiv eu chiar cred ca superbul arata peste mondeo si passat dar nu vreau sa continui cu vreun versus nu asta este intentia... este o opinie personala... pana sa dau cu ochii de superb eram setat pe mazda 6 dar dupa test drive unde am gasit ca antifonarea este jenanta la o masina de oeste 30 k eur si faptul ca in varianta aleasa de mine ma obliga la interior uc piele , am renuntat.
    1 point
  32. Ma doare capu, de ce s.a postat in ultima zi. Crede.ma, daca vrei sa te tina motorul tau reparat, vei cotiza peste 1000 euro. Cauta un motor montat pe masina, asa il poti verifica, asculta, testa etc. Ti.am mai scris intr.o postare acelasi lucru. Daca vrei sa il repari pe al tau, vei avea numai batai de cap, daca nu.l repari cu piese noi, ca la carte. App cineva recomanda neaparat piese pe original, insa nu scrie si ce marca sunt, asta din.2 motive: 1_ atunci cand a fost asamblat motorul, in 2000 si ceva era un distribuitor... 2_acum, in 2017 este alt distribuitor. Eu personal am avut de ales intre Mahle, Goetze sau Original(insa nu scria producatorul), binenteles mai erau si alte marci, insa am ales Mahle. 5000 lei m.au costat piesele, insa cu preturi direct de la importator, altfel mai adaugati ceva, daca le cumparati din magazine. Cumpără motor second, cu proba, cu verificare, garantie, si acte ! Numai postati aiurea daca nu stiti macar cat costa simeringul de vilbrochen, dinspre cutie,cel cu senzor... Cand desfaci motor, schimbi cuzineti cu totul, pereche, ci nu pe bucati... I.ati motor si vei iesi mai ieftin!
    1 point
  33. Consumurile mici se scot cu mers foarte linear si pe distante mari. Desi sunt un sofer energic si de cand sunt temperaturi negative si eu umblu cu consumuri de 6-6.4% extraurban si 9-9.5% urban...(vara cu un litru sub aceste valori) , dar fix vara asta cu masina incarcata absolut pana la refuz dar cu un mers constant sacaitor de greu( am mers dupa un prieten care tragea o rulota de la Mamaia pana la Cluj -deci viteze pana la 110km/h si mers mult constant) 4.6% inainte de A3 Campia Turzii si 4.8% cand m-am dat jos.... deci se poate dar cu mers de tataie sau de TIR-uri(dar la asa mers insa este de ajuns si un 1.2TSI sau 1.6TDI fara extrasuma pentru 2.0TDI - mie personal nu mi se pare realist un asa mers, mai mult de a putea arata ca se poate si asa...)
    1 point
  34. Poti verifica uzura segmentilor daca ai un manual de reparatii si stii exact limitele fantei ce ramane la segmenti. Ii scoti de pe piston si ii bagi separat pe cilindru, ajutandu-te cu pistonul sa ii introduci in diferite adancimi. Masori cu lera fanta care ramane si o compari cu limita maxima de service gasita in manualul de reparatii. Dar cum au spus si unii colegi, e imposibil sa ai compresie 0 pe cilindrul 4. Eu tind spre o eroare umana in masurare. Bafta si sa ne tii la curent cu rezolvarea.
    1 point
  35. Salutari, Copie manual service Passat B7 in engleza (versiunea UK). Copie manual service Passat B7 tradusa cu google translate din germana in romana. Service Manual_Volkswagen Passat B7 - EN.pdf Manual _Service_Volkswagen Passat B7 - RO.pdf
    1 point
  36. daca te apuci de tinichigerie, sa decupari hayonul, sa transplantezi sistemul de prindere de la una care are asa ceva - B6 berlina, CC, etc... da - eu nu as face asa ceva.
    1 point
  37. buna alegere cu eibach
    1 point
  38. Nu stiu daca postez unde tre', dar am o intrebare: Skoda Superb 2 are luminare la bricheta fata? Acel inel verde ii luminat? Ca la mine ii bezna....
    1 point
  39. Plimbari, treaba... asa am ajuns la 8200km. Intre timp au venit covorasele de cauciuc, cele originale, care vin foarte frumos pe masina si sunt foarte utile, mai ales pe vremea asta. La primavara revin cele de textil, dar pana atunci cele de cauciuc sunt de vis!
    1 point
  40. Aia e problema, ca in Germania nu sunt asa ieftine. A..defapt sunt, dar in Germania au 300.000+ km, la noi 110.000, 140.000 sau 180.000. Astea sunt pragurile Sansele sa iei o masina ieftina si corecta de la un samsar sunt foarte mici. Si daca vrei sa verifici pe bune fiecare masina pe care o vezi, mai pui 1000 euro la buget si iti mai scazi 2 ani din viata de nervi.
    1 point
  41. @Dolfin despre ce manual vorbesti??? Eu le am montate pe masina din avatar de un an faza atat pe scurta cat si pe faza lunga si intensitatea e aceeasi ca in prima zi si merg pe ON non-stop (zi/noapte) cat merge masina. Se pot masura intesitatea lor cu un PAR metrul extrem de usor!
    1 point
  42. Asta ziceam si eu legat de mitul uleiului gros, e mai gros la rece, la cald nu sunt diferente asa mari incat sa elimine pierderile in urma uzurii. Fiecare baga ce vrea, parerea mea e ca motoarele astea merg pe 5w40 sau 5w30. Eu chiar acum merg pe Shell 0w30 AVL 504/507, si merge brici ca si cu 5w30. Cu 5w40 motorul meu e mai zgomotos la rece, mai ales iarna. Am bagat uleiul prin august, inca nu scade, asa face cu toate vascozitatile, scade doar cand uleiul e la finalu vietii.
    1 point
  43. Masina mea, 1.9 tdi, 105 cp (BLS) are 249.000 km. Am folosit pana acum CASTROL EDGE FST 5W30 de care sunt foarte multumit. Presupun ca o sa fiu nevoit acum sa trec pe CASTROL EDGE TITANIUM FST 5W30 care cred ca este acelasi ulei intr-o formula imbunatatita. Vad ca la vanzare nu se mai gaseste varianta veche, iar pe configuratorul de uleiuri de pe site-ul CASTROL la modelul meu recomanda acest ulei. Mentionez ca nu completez nici macar 100 gr de la un schimb la altul. Fac schimbul la 15.000 km si folosesc filtre MANN.
    1 point
  44. Am revenit cu poze, prima este cea cu tavita din cauciuc de 387 lei pe masina mea (e destul de usoara, ma asteptam sa fie grea si sa se aseze singura, dar trebuie un pic presata sa se aseze), iar a doua e cea din spuma - la 213 lei.
    1 point
  45. Salut, in motorul din semnatura imi intra un bidon de 4 litri de Motul, il bag pe tot pana la indoitura de la maxim a jojei. Eu pun putin si in filtru nou ca sa se umezeasca hartia si sa ramana acolo ca sa se amorseze pompa mai repede la prima pornire. PS vezi ca motulul care il vrei este si la 4 litri https://www.motul.com/ro/ro/products/oils-lubricants/8100-x-cess-5w40?f[range]=25&f[viscosity]=34 dar poate numai in alta parte gasesti. Oare nu ai nevoie de un litru rezerva pentru complectare? Ca atunci bidonul de 5 e perfect si iesi mai bine la bani.
    1 point
  46. La a doua nici nu m-as duce sa o vad, eu unul nu suport notiunile 'extra full' iar anuntul contine multe inflorituri, tipice samsarilor care agata amatori...177cp nu are, are 170, bi-xenon nu exista la O2FL, nu exista highline la Skoda iar RS are la baza echiparea medie, nu cea Business/Elegance. Pielea nu e perforata, e interior piele normal, sincer mai am putin si am dubii ca e RS. Plus ca are jante de iarna de otel, deci pe 16, chiar nu mai stiu dimensiunile franelor la RS dar mi se pare jenant sa ai jante otel pe asa ceva. Jante otel de 16 aveam eu pe 1.9tdi, da-o-ncolo. Anuntul are toti 'markerii' de teapa, nu bate, nu troncane + cuvantul 'impecabil'.
    1 point
  47. Guys, mie la Golf 5 1.9 TDI 2007 mi-a pus prima data un service 5w40. Chiar si la service de reprezentanta VW, cand am sunat pentru oferta mi-a zis ca o sa puna Castrol Edge 5w40. Dar ulterior am descoperit ca in cartea tehnica scrie clar ca ala e doar pentru modelele fara DPF (mi-au aratat la Coso Garaj in Iasi cand am intrebat de ce mi-au pus 5w30) Au mai zis ca o data au chemat pe un tip imediat inapoi sa-i schimbe din 5w40 in cel corect (5w30) pe cheltuiala lor, intrucat si-au dat sema ca mecanicul a pus 5w40 din obisnuinta. Mi-au aratat unde scrie clar in cartea tehnica a masinii ca pentru modelele cu DPF trebuie 507 5w30. Deci cred ca cel mai bine e sa mergi pe ce scrie in cartea tehnica a masinii. Acum mai peste tot pe unde am fost, serviceurile stiu de faza cu DPF-ul si 5w30... Eu schimb la 15.000 sau 1 an, orice ar fi. Schimb totul la 1 an, chiar si cand am facut doar 7000 km, din care maxim 1000 prin oras. Cum spunea tipul de la Coso: Masina se intretine, nu se repara.
    1 point
  48. 2.0 BiTDI cu DCC si LED High, Tungsten Silver, Alcantara negru titan, Soho 17", Area View, Dynamic Light Assist, geamuri laminate (sunt toate 4, nu doar fata, cum apare in configurator) + fumurii spate, jaluzele luneta si laterale spate, Business Plus cu Discover Media, pachet Ambient, pachet iarna extins, pachet tehnic cu Park Assist, Easy Open, parbriz incalzit cu reflexie infrarosii, scaun sofer ErgoComfort cu reglaj electric pe 14 directii, memorie si masaj, volan incalzit cu padele. Azi am ajuns la 2000 km si incep sa am o imagine mai clara asupra masinii. Plusuri: Motorul trage foarte bine (atingi 180-200 km/h lejer) si este elastic (trage bine de la 1400-1500 rpm), turbo lag aproape inexistent. DSG-ul este bine etajat, schimba instant si din padele, la 180 km/h in treapta 7 ai circa 2900 rpm. Farurile Led High cu DLA sunt din alta lume: intensitate luminoasa foarte ridicata, fascicul omogen, cornering light mult peste cel de vechiul bi-xenon, iar DLA-ul isi face foarte bine treaba, adica daca ai masina pe contrasens, focalizeaza faza lunga pe marginea dreapta a drumului, scazand riscul de a nu observa carute, pietoni, animale, etc. DCC-ul merita, schimba vizibil comportamentul masinii: directie, amortizoare, acceleratie. Schimb setarile destul de des in functie de drumul parcurs. Scaunele sunt confortabile, am condus 9 ore sambata si nu am avut deloc probleme cu spatele. Discivery Media se misca f bine, convorbirile pe bluetooth se aud mai clar ca la Columbus-ul de pe Superb, playback-ul de muzica de pe telefon via BT este ireprosabil. Area View e ok, dar cred ca in 90% din cazuri Rear View ar fi suficient. Volanul incalzit este un moft care merita. Am avut 2 grade azi-dimineata si in maxim 1 minut era cald. Consumul este promitator: 1500 km exterior, mers moderat cu 6.4 l/100 km. Trafic urban in Iasi: intre 7 si 10, variaza mult in functie de distanta parcursa, adica dupa ce se incalzeste motorul consuma mult mai putin. Minusuri: Chiar si cu geamuri laminate, se aude mai tare vantul decat speram. Sa nu intelegeti ca e ca in Skoda Octavia, masina este silentioasa, doar ca ma asteptam la un rafinament de... Audi A6. Stiu ca e din alta clasa, probabil ca am asteptari prea mari. In orice caz, la 120 km/h te auzi cu pasagerii din spate fara sa ridici deloc tonul. Suspensia este un pic zgomotoasa pe denivelari, insa nimic de speriat. Mai sunt evident aspecte pe care nu le-am acoperit, insa astea sunt in mare primele impresii.
    1 point
  49. Jocul flanselor se verifica simplu: masina pe cric si ridicati de roata in sus. Daca puteti ridica roata, e clar! Operatiunea de schimbare e simpla daca ai scule. Tubulara de 21 la care eu i-am sudat o tija (vezi foto) si un imbus sanatos( parca de 6) care nu se torsioneaza pentru desfacut piulita din capul amortizorului. Pozitia amortizorului pe fuzeta se marcheaza cu vopsea spray argintie iar dupa ce se da jos amortizorul se vede perfect pozitia acestuia. Doua chei de 18 dintre care una obligatoriu tubulara si spray antirugina pentru desfacut cele doua suruburi cu care este prins amortizorul de fuzeta. Prese de arc mi-am confectionat singur dintr-o tija filetata de 10 (vezi foto). Mai greu e cu desfacutu pilutei din flansa insa cu un imbus bun prins in menghina si inca un ajutor care sa va tina amortizorul, se desface foarte usor. Timp de lucru aproximativ 2 ore.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!