Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.01.2017 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor Revin pe forum cu noua mea masina Audi A4 B9 2.0 TDI 190 cai model 2017. Cateva dintre dotariile optionale - Audi Virtual Cockpit -Audi matrix led -Pachet de asistenta Tour ce cuprinde: adaptive cruise control, traffic jam assistant, Audi pre sense city, etc -Navigatie MMI plus cu MMi touch -Audi Connect -Audi drive select si multe altele. Deocamdata o sa urc doar trei poze, sunt singurele pe care le am acum, dar promit ca o sa revin cu altele:)5 points
-
Pentru ca e o iarna frumoasa, am fugit de la birou si am scos Superbul pe un deal plin de zapada ca sa pun putin la treaba Dunlopurile 4D, asa, ca o aroganta FWD Si chiar s-au descurcat foarte bine. Singura problema este ca la un FWD de 4.8m lungime nu am gasit loc de intors fara "emotii", asa ca mi-am exersat skill-ul de dat cu spatele Pentru pasionatii de foto/locuri de poveste, locul cu pricina este pe drumul ce leaga Tohanul de Bran, varful dealului este singurul loc cu panorama asupra muntilor Postavaru, Bucegi, Piatra Craiului si partial Fagarasi, absolut fantastica privelistea. Se poate urca cu orice FWD atat timp cat zapada este sub 10cm, altfel trebuie macar un 4Mo. Cu un Scout, XP, etc este "exact ce a recomandat producatorul". Asta e momentul in care recunosc, ma oftic ca nu am luat Scout/XP/Allroad4 points
-
Aici @Andreil ai pus punctul pe "i". Cred ca tuturor ne-ar fi placut un rezervor de 55-60 litri (chiar daca il umplem doar in concedii sau la promotii )3 points
-
Salutari, Sunt posesorul fericit al unui Passat B7 berlina adus personal din Germania la inceputul lui Decembrie 2016. Criterile de cautare nu au fost prea multe: DSG, xenon, senzori parcare fata/spate, istoric service, un proprietar, si dotari de siguranta cat mai multe. Am exclus varianta achizitionarii din Romania, preferand sa platesc un pic mai mult reducand riscul aferent masinilor second de pe piata romaneasca. Mobile.de a fost principala sursa de informatie. Descurcarea fara cunoasterea limbii germane nu a prea mers la vanzatorii privati intrucat din trei anunturi nici unul nu vorbea limba engleza si vizionarile nu au mai avut loc. La reprezentante si alti dealeri mai mici limba nu a fost o problema intrucat toti vorbeau engleza suficient de bine. Ca toate vizionarile unele au fost mai bune altele mai putin. Din cele mai putin bune am avut un caz in care la reprezentanta, agentul nu a gasit masina in parc si nimeni nu stia unde este; un caz in care mi s-a spus ca nu vinde masini la romani; un caz la care dealerul avea program pana la 18:00 dar cand am ajuns la 16:30 el se pregatea sa plece si nu vroia sa mai stea ca sa nu prinda traficul; o masina la care se auzea un huruit in compartimentul motor aproape de roata dreapta la care dealerul zicea ca e de la motor ca nu a fost pornit de mult desi era clar ca nu e de la motor. Ca nivel de negociere majoritatea lasau 200-300 EUR la telefon, la unele reprezentante mi s-a spus ca masina a fost redusa de curand si pretul era fix, jante/cauciucuri de iarna putine aveau incluse si nu toti le puteau furniza contra pret. Negocieri mai mari 400 EUR + cauciucuri iarna s-au putut obtine de la handleri de origine turca/araba. Masina aleasa a fost de la un handler mai mic de origine germana. Am ales-o datorita numarului mai mic de km (72500km), dotari de siguranta mai multe, service recent efectuat la sfarsitul lunii Octombrie, TUV recent si interactiunea pozitiva cu handlerul. Cu numarul de km nu stiu ce sa zic, am inteles ca se fac magarii si acolo. Documentatia primita sugereaza ca astia sunt: cartea service, TUV, nr. de km sunt trecuti inclusiv in contractual de vanzare/cumparare. Masina este un Passat B7 Lim. DSG 2.0 TDI 140 CP Comfortline. Ca optiuni extra observate (nu am factura originala de achizitie cu dotarile de fabrica): bi-xenon, pilot automat de parcare, camera mers inapoi, 10 airbaguri, ACC, lane/side assist, sign recognition ( a fost util in Germania, in Romania nu prea), driver alert (si asta fost util cand m-am apropiat prea mult de masina din fata), schimba faza lunga/scurta automat in modul auto, RNS315. Atasez cateva poze inainte de inmatriculare. Daca ma poate ajuta careva cu o decodare VIN raman recunoscator. User-ul meu e la “Primul Pas” si nu pot posta sau face download pe topicul “VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts”. Vin-ul masinii: WVW3CZDP018058.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Asta cu pretul nu sa o cred niciodata. Inseamna ca nu ai pus piciorul intr-o reprezentanta Ford, mie mi-au facut 7k reducere la un Mondeo dupa prima strigare si am auzit si alte persoane cu discounturi ce bat spre 20%. La Skoda, repet, parca vand aur, nu te poti apropia de preturile Ford-ului nici macar cu relatii.2 points
-
Salutare, Deci revin cu un status... Reparatia am terminat-o undeva pe la sfarsitul lui Noiembrie. Costul total a fost undeva la 5000 Euro si s-au schimbat/reparat urmatoarele : pistoane cu segmenti ( cota 1 ) biele cuzineti distributie ( toate lanturile cu toate intanzatoarele ) garnituri sistemul de la distributia variabila PCV-ul ghidurile la supape bujii s-a schimbat pompa de apa + cureaua aferenta ( preventiv ) bineinteles ulei + filtre S-au reparat/rectificat: blocul motor la cota 1 s-au planat chiulasa si blocul motor S-a facut o revizie + echilibrare la turbina curatat si rectificat supape + scaune Toate piesele au fost OEM, nu s-a luat nimic aftermarket. Dupa reparatie am facut circa 600 km rodaj cu ulei pt rodaj dupa care am taiat filtrul de ulei pt a verifica eventualele impuritati ( span ) si am schimbat uleiul + filtrul. Dupa demontare s-au spalat si curatat temeinic toate piesele dupa care s-au masurat cotele ca sa vedem ce inlocuim si ce nu. Am facut circa 3000 km si masina merge f bine, nici o eroare, nici o pierdere de lichid. A consumat circa 700 ml de ulei, dar ma astept ca in primii 5000-6000 km sa mi aconsume putin ulei pana se aseaza ( rodeaza ) toate piesele ca lumea. Dupa rodaj am mers normal cu masina, adica si-a luat si forja cand a fost cazul fara sa o menajez in vreun fel. Daca mai aveti intrebari ..... O zi buna2 points
-
La VAG de regula este ideea de jante 17"-18" care obligau la suspensie sport. E bine totusi ca la Octavia nu e obligatorie aceasta combinatie. Nu mi se pare deloc deplasat sa se limiteze jantele la 16 la PDG. Rational vorbind o masina cu PDG e gandita pentru teren mai accidentat, unde te intereseaza garda la sol, nu sa intri cu viteza in curbe. De ce sa ai nevoie cand mergi prin sleauri de anvelope cu talon mic? De ce sa ai nevoie cand urci o bordura mai mare? Ca sa creasca sansele sa zgarii janta, sa tai cauciucul. Numai noi facem improvizatii cu PDG, jante de 17-18" apoi intrat tare in curbe si oare de ce masina are ruliu mare. Diferenta este vizibila la o masina cu PDG vs nonPDG. Apoi pt cine chiar vrea, exista varianta Scout.2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
Spune cum ai rezolvat, asta e rostul forumului.1 point
-
1 point
-
Cred ca sunt diferite versiuni de firmware in centralele electrice sau in cine stie ce controller se ocupa de managementul consumatorilor pentru a lasa curentul electromotorului. Sau e defect al meu... Acum am inteles ce spuneai tu, ca nu ti le aprinde la descuiere ca sa reuseasca pornirea. Mi s-a parut straniu cazul meu, in care porneam cu comutatorul pe pozitia de faruri aprinse, iar acestea nu se stingeau nici macar in situatia in care nu aveam curent sa imi porneasca motorul. Scuze pentru devierea de la subiectul discutiei.1 point
-
1 point
-
Semnificativa reparatie. Singurul lucru pentru care am indoieli de calitate e rectificarea blocului.Un consum de 700ml / 3000 km mi se pare foarte mult. Nu cred ca se mai "aseaza" ceva in mod pozitiv.1 point
-
la km tai sigur trebuie sa schimbi cuzinetii superiori,asa stai fara grija ca iti iese vreo biela prin blocul motor1 point
-
1 point
-
Nu e asfaltat, dar am intrat acolo vara cu Superbul cu roti 18'' 225/40 fara nicio emotie. E un macadam perfect, se deschide usor din drumul 112E, nu ai prag/damb, nimic. Cand vrei sa mergi, da un semn. Poate ne vedem pe acolo.1 point
-
Daca sunetul este ca un fasait (gen: fss fss fss fss) si doar la rece, e distributia.1 point
-
de la mic - pin 1 masa - la pin 1 unitate, pin 2 mic la pin 7 unitate in mufa modulului, sub scaun - mic vine cu masa la pin 12 (mic pin 1) si 11 semnal (mic pin 2) acum, tu decizi ce unde rutezi firele.1 point
-
Nu merge resetat din ceasuri decat acel oil service interval. Pentru restul, ai nevoie de vcds. Costa 100-120 lei si o ai o viata. E un must-have pentru orice posesor VAG.1 point
-
stiu ca e posibil sa mearga la fel,compresia e etanseitatea cilindrului ,ori supapele ori segmentii si nu,nu am desfcaut degeaba....compresia proasta mi a confirmat o si mecanicul care mi a schimbat axa cu came acu 2 ani in urma masina nu mai trage ,se simte ca nu are forta la turatii joase si depasiri,acolo unde ii trebuie forta celor 4 cilindri in video se aude destul de bine ca motorul nu e in toate mintile1 point
-
1 point
-
Vin si eu cu ceva cifre pt 2.0TDI 184cp, 4x4, dsg. Long term (4000km) am un consum mediu de 9,6. In perioada asta am mers cam 65% urban, 35% extraurban.1 point
-
se verifica in blocurile de masura, cu VCDS-ul, daca sunt probleme la senzori. Daca nu, mergi si regleaza farurile pe reglofar dupa care se memoreaza pozitia de baza.1 point
-
ma gândesc ca vrei sa o faci pe culanza ( sper ca asa se scrie). Iti urez baftă si sper si eu sa ajung si sa trec de 150k fără sa mai am probleme la cutie.1 point
-
Se da bara jos..stopurile...intaritura. plus fusta de la bara trebuie decupata daca nu a avut carlig. Electricul nu il stiu.1 point
-
Eu am manual mondeo si la fel va si superbul (asa sunt eu ) deci nu stiu ce sa spun despre cutii, la Dpf ce sa zic nu am vaz ca are rezervor separat ca superbul dar poate e in alta parte... sincer pui un plin de adblue din revizie in revizie aprox, e ca un schimb de ulei no biggie (s ar putea ca fordul chiar datorita acelor 10 cp in minus sa poate face euro 6 fara alte chestii suplimentare)... cat despre dotari si practicalitate trebuie sa il ai zilnic sa intelegi ca toaye chestiile smart de la vw skoda la ford sunt aplicate stupid, iar spatiul interior e jenant la cat'a barca este si mondeo...infotainmentul (si retineti este sync 3 ca primele doua au fost failure total) este absolut jenant din toate punctele se vedere de la rezolutie pana la ergonomie si modul de functionare... eu personal nu mi as lua fordul atata timp cat are o competitie peste in opinia mea... nu e o masina rea dar nu este deloc masina care sa ma faca sa scot bani din buzunar... si subiectiv eu chiar cred ca superbul arata peste mondeo si passat dar nu vreau sa continui cu vreun versus nu asta este intentia... este o opinie personala... pana sa dau cu ochii de superb eram setat pe mazda 6 dar dupa test drive unde am gasit ca antifonarea este jenanta la o masina de oeste 30 k eur si faptul ca in varianta aleasa de mine ma obliga la interior uc piele , am renuntat.1 point
-
Ma doare capu, de ce s.a postat in ultima zi. Crede.ma, daca vrei sa te tina motorul tau reparat, vei cotiza peste 1000 euro. Cauta un motor montat pe masina, asa il poti verifica, asculta, testa etc. Ti.am mai scris intr.o postare acelasi lucru. Daca vrei sa il repari pe al tau, vei avea numai batai de cap, daca nu.l repari cu piese noi, ca la carte. App cineva recomanda neaparat piese pe original, insa nu scrie si ce marca sunt, asta din.2 motive: 1_ atunci cand a fost asamblat motorul, in 2000 si ceva era un distribuitor... 2_acum, in 2017 este alt distribuitor. Eu personal am avut de ales intre Mahle, Goetze sau Original(insa nu scria producatorul), binenteles mai erau si alte marci, insa am ales Mahle. 5000 lei m.au costat piesele, insa cu preturi direct de la importator, altfel mai adaugati ceva, daca le cumparati din magazine. Cumpără motor second, cu proba, cu verificare, garantie, si acte ! Numai postati aiurea daca nu stiti macar cat costa simeringul de vilbrochen, dinspre cutie,cel cu senzor... Cand desfaci motor, schimbi cuzineti cu totul, pereche, ci nu pe bucati... I.ati motor si vei iesi mai ieftin!1 point
-
1 point
-
Consumurile mici se scot cu mers foarte linear si pe distante mari. Desi sunt un sofer energic si de cand sunt temperaturi negative si eu umblu cu consumuri de 6-6.4% extraurban si 9-9.5% urban...(vara cu un litru sub aceste valori) , dar fix vara asta cu masina incarcata absolut pana la refuz dar cu un mers constant sacaitor de greu( am mers dupa un prieten care tragea o rulota de la Mamaia pana la Cluj -deci viteze pana la 110km/h si mers mult constant) 4.6% inainte de A3 Campia Turzii si 4.8% cand m-am dat jos.... deci se poate dar cu mers de tataie sau de TIR-uri(dar la asa mers insa este de ajuns si un 1.2TSI sau 1.6TDI fara extrasuma pentru 2.0TDI - mie personal nu mi se pare realist un asa mers, mai mult de a putea arata ca se poate si asa...)1 point
-
Salutari, Copie manual service Passat B7 in engleza (versiunea UK). Copie manual service Passat B7 tradusa cu google translate din germana in romana. Service Manual_Volkswagen Passat B7 - EN.pdf Manual _Service_Volkswagen Passat B7 - RO.pdf1 point
-
daca te apuci de tinichigerie, sa decupari hayonul, sa transplantezi sistemul de prindere de la una care are asa ceva - B6 berlina, CC, etc... da - eu nu as face asa ceva.1 point
-
1 point
-
Nu stiu daca postez unde tre', dar am o intrebare: Skoda Superb 2 are luminare la bricheta fata? Acel inel verde ii luminat? Ca la mine ii bezna....1 point
-
1 point
-
Am pus de o saptamana pe masina Osram Night Breaker Laser H7 inlocuind becurile de la Ring Xenon Ultima care le aveam din februarie 2015. Fata de Ring plusul de lumina e nesatisfacator, 10% in plus la luminozitate in rest doar reclama si marketing ca si la Night Breaker Unlimited. Pt cei care au becuri halogen standard de 10-30 de lei bucata e o diferenta sesizabila dar pt cei care au deja becuri premium gen NighBreaker Unlimited, Philips Xtreme Vision sau Ring Xenon Ultima nu merita achizitia.1 point
-
@Dolfin despre ce manual vorbesti??? Eu le am montate pe masina din avatar de un an faza atat pe scurta cat si pe faza lunga si intensitatea e aceeasi ca in prima zi si merg pe ON non-stop (zi/noapte) cat merge masina. Se pot masura intesitatea lor cu un PAR metrul extrem de usor!1 point
-
Masina mea, 1.9 tdi, 105 cp (BLS) are 249.000 km. Am folosit pana acum CASTROL EDGE FST 5W30 de care sunt foarte multumit. Presupun ca o sa fiu nevoit acum sa trec pe CASTROL EDGE TITANIUM FST 5W30 care cred ca este acelasi ulei intr-o formula imbunatatita. Vad ca la vanzare nu se mai gaseste varianta veche, iar pe configuratorul de uleiuri de pe site-ul CASTROL la modelul meu recomanda acest ulei. Mentionez ca nu completez nici macar 100 gr de la un schimb la altul. Fac schimbul la 15.000 km si folosesc filtre MANN.1 point
-
Salut baieti, am o Skoda Fabia 6y 2005 1,9SDI 250.000 KM, am cumparato in 2009 la 170.000KM,si de atunci am tot pus tot feluri de uleiuri (Motul, mobil, castrol...etc) pana am descoperit Liqui Moly Mos2 10W40, de 4000KM de cand l-am schimbat nu mi-a consumat deloc ulei, motorul se aude altfel, porneste si se aude extraordinar....clar schimbare in bine. Am impresia ca si consumul de carburant a scazut. Recomand pentru cei care au aceeasi motorizare si probabil aceeasi problema cu care m-am confruntat si eu. Probabil au scris si altii de acest ulei, nu am stat sa-l citesc pe tot. Pretul este decent 140Ron 5L1 point
-
Salut, in motorul din semnatura imi intra un bidon de 4 litri de Motul, il bag pe tot pana la indoitura de la maxim a jojei. Eu pun putin si in filtru nou ca sa se umezeasca hartia si sa ramana acolo ca sa se amorseze pompa mai repede la prima pornire. PS vezi ca motulul care il vrei este si la 4 litri https://www.motul.com/ro/ro/products/oils-lubricants/8100-x-cess-5w40?f[range]=25&f[viscosity]=34 dar poate numai in alta parte gasesti. Oare nu ai nevoie de un litru rezerva pentru complectare? Ca atunci bidonul de 5 e perfect si iesi mai bine la bani.1 point
-
@cristi511 din fabrica, optiunea bi-xenon la o2fl nu exista in configurator, ca fost posesor, la momentul comenzii, exista doar xenon pe faza scurta, de aceea am considerat atunci ca nu merita banii. Or merge ele jante pe 16, dar cred ca e foarte urat sa pui asa ceva pe RS. Sper si eu ca s-a inteles ce am vrut sa spun in general despre acel anunt.1 point
-
La a doua nici nu m-as duce sa o vad, eu unul nu suport notiunile 'extra full' iar anuntul contine multe inflorituri, tipice samsarilor care agata amatori...177cp nu are, are 170, bi-xenon nu exista la O2FL, nu exista highline la Skoda iar RS are la baza echiparea medie, nu cea Business/Elegance. Pielea nu e perforata, e interior piele normal, sincer mai am putin si am dubii ca e RS. Plus ca are jante de iarna de otel, deci pe 16, chiar nu mai stiu dimensiunile franelor la RS dar mi se pare jenant sa ai jante otel pe asa ceva. Jante otel de 16 aveam eu pe 1.9tdi, da-o-ncolo. Anuntul are toti 'markerii' de teapa, nu bate, nu troncane + cuvantul 'impecabil'.1 point
-
Scuze tastez de IPad si ma cam enervează umiditate crescută. Datorită acestui lucru, am spus ca sunt predispuse la rugina datorită vecinătății marii, de unde partea cu umiditate Sărata. . Idem la partea cu Italia, mai exact Roma o buna bucata de timp.1 point
-
Mda..ea arata bine, dar sunt mari sanse sa ascunda ceva. Cere 12k, iar in DE o astfel de masina min 15k (sa ziceam 14k dupa negocieri). Cu TVA-ul deductibil nu se mai baga nimeni, iti spun eu, toti sunt investigati / anchetati si sub lupa. Ok, masinile la noi sunt mai ieftine ca in DE, dar asta e adusa si ea din afara, deci...fii cu bagare de seama. Eu iti pot vorbi din experienta: in acum 2 ani am plecat singur in Germania sa imi iau 307-le. Gaseam in tara masini aduse, aprox "la fel" cu vreo 3700-3900 EUR. Eu ma luat-o de la autohaus neamtesc pe a mea cu 3750 acolo + vreo 700 EUR drumul. De unde crezi ca venea diferenta celorlalte? Pai ori aveau sute de mii de Km in plus si dati inapoi, ori tot felul de probleme ascunse, ori lovite si refacute. Alta explicatie nu este, netmii sunt foarte chitrosi de fel, nu fac reduceri mari.1 point
-
Guys, mie la Golf 5 1.9 TDI 2007 mi-a pus prima data un service 5w40. Chiar si la service de reprezentanta VW, cand am sunat pentru oferta mi-a zis ca o sa puna Castrol Edge 5w40. Dar ulterior am descoperit ca in cartea tehnica scrie clar ca ala e doar pentru modelele fara DPF (mi-au aratat la Coso Garaj in Iasi cand am intrebat de ce mi-au pus 5w30) Au mai zis ca o data au chemat pe un tip imediat inapoi sa-i schimbe din 5w40 in cel corect (5w30) pe cheltuiala lor, intrucat si-au dat sema ca mecanicul a pus 5w40 din obisnuinta. Mi-au aratat unde scrie clar in cartea tehnica a masinii ca pentru modelele cu DPF trebuie 507 5w30. Deci cred ca cel mai bine e sa mergi pe ce scrie in cartea tehnica a masinii. Acum mai peste tot pe unde am fost, serviceurile stiu de faza cu DPF-ul si 5w30... Eu schimb la 15.000 sau 1 an, orice ar fi. Schimb totul la 1 an, chiar si cand am facut doar 7000 km, din care maxim 1000 prin oras. Cum spunea tipul de la Coso: Masina se intretine, nu se repara.1 point
-
2.0 BiTDI cu DCC si LED High, Tungsten Silver, Alcantara negru titan, Soho 17", Area View, Dynamic Light Assist, geamuri laminate (sunt toate 4, nu doar fata, cum apare in configurator) + fumurii spate, jaluzele luneta si laterale spate, Business Plus cu Discover Media, pachet Ambient, pachet iarna extins, pachet tehnic cu Park Assist, Easy Open, parbriz incalzit cu reflexie infrarosii, scaun sofer ErgoComfort cu reglaj electric pe 14 directii, memorie si masaj, volan incalzit cu padele. Azi am ajuns la 2000 km si incep sa am o imagine mai clara asupra masinii. Plusuri: Motorul trage foarte bine (atingi 180-200 km/h lejer) si este elastic (trage bine de la 1400-1500 rpm), turbo lag aproape inexistent. DSG-ul este bine etajat, schimba instant si din padele, la 180 km/h in treapta 7 ai circa 2900 rpm. Farurile Led High cu DLA sunt din alta lume: intensitate luminoasa foarte ridicata, fascicul omogen, cornering light mult peste cel de vechiul bi-xenon, iar DLA-ul isi face foarte bine treaba, adica daca ai masina pe contrasens, focalizeaza faza lunga pe marginea dreapta a drumului, scazand riscul de a nu observa carute, pietoni, animale, etc. DCC-ul merita, schimba vizibil comportamentul masinii: directie, amortizoare, acceleratie. Schimb setarile destul de des in functie de drumul parcurs. Scaunele sunt confortabile, am condus 9 ore sambata si nu am avut deloc probleme cu spatele. Discivery Media se misca f bine, convorbirile pe bluetooth se aud mai clar ca la Columbus-ul de pe Superb, playback-ul de muzica de pe telefon via BT este ireprosabil. Area View e ok, dar cred ca in 90% din cazuri Rear View ar fi suficient. Volanul incalzit este un moft care merita. Am avut 2 grade azi-dimineata si in maxim 1 minut era cald. Consumul este promitator: 1500 km exterior, mers moderat cu 6.4 l/100 km. Trafic urban in Iasi: intre 7 si 10, variaza mult in functie de distanta parcursa, adica dupa ce se incalzeste motorul consuma mult mai putin. Minusuri: Chiar si cu geamuri laminate, se aude mai tare vantul decat speram. Sa nu intelegeti ca e ca in Skoda Octavia, masina este silentioasa, doar ca ma asteptam la un rafinament de... Audi A6. Stiu ca e din alta clasa, probabil ca am asteptari prea mari. In orice caz, la 120 km/h te auzi cu pasagerii din spate fara sa ridici deloc tonul. Suspensia este un pic zgomotoasa pe denivelari, insa nimic de speriat. Mai sunt evident aspecte pe care nu le-am acoperit, insa astea sunt in mare primele impresii.1 point
-
Jocul flanselor se verifica simplu: masina pe cric si ridicati de roata in sus. Daca puteti ridica roata, e clar! Operatiunea de schimbare e simpla daca ai scule. Tubulara de 21 la care eu i-am sudat o tija (vezi foto) si un imbus sanatos( parca de 6) care nu se torsioneaza pentru desfacut piulita din capul amortizorului. Pozitia amortizorului pe fuzeta se marcheaza cu vopsea spray argintie iar dupa ce se da jos amortizorul se vede perfect pozitia acestuia. Doua chei de 18 dintre care una obligatoriu tubulara si spray antirugina pentru desfacut cele doua suruburi cu care este prins amortizorul de fuzeta. Prese de arc mi-am confectionat singur dintr-o tija filetata de 10 (vezi foto). Mai greu e cu desfacutu pilutei din flansa insa cu un imbus bun prins in menghina si inca un ajutor care sa va tina amortizorul, se desface foarte usor. Timp de lucru aproximativ 2 ore.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00