Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.01.2017 în toate secţiunile
-
Ea e "Masina" Skoda Octavia II Facelift, 2.0 TDI, cod motor BKD, an de fabricatie 2009, 235.000km la bord (luata de noua) si ca dotari de fabrica mai rasarite: Bolero, pachetul acela sport cu scaune si volan in trei spite imbracat in piele, senzori fata-spate si jantele Pegasus (17') "Masina" a primit pana asta primavara doar apa, paie si bataie... Bine, apa fiind OMV MaxxMotion, paiele fiind revizii la timp (Castrol, Mann Filter, etc.) si bataia fiind un stil de condus care s-a bazat pe bunul simt... Pe la 205k am simtit ca ambreiajul isi doreste pensia si ca suspensia e cam moale pe curbe... Fiind o persoana cu capul pe umeri, am zis ca cel mai bine e, daca tot trebuie sa le schimb, sa iau ceva bun si "antrenant"... Asa a pornit epopeea... Modificari pana acum: 1. Ambreiaj sport Sachs Performance SRE 550+ Nm 2. Amortizoare Bilstein B8 + Arcuri H&R Touring Cup Kit 3. Faruri custom + xenon&leduri all-around 4. Grila badgeless fagure + grila din bara, eleron, difuzor spate, tips - toate luate de pe superskoda punct com 5. Colant Arlon Electric Lime - ultimul colant existent inainte sa fie scos din productie Urmeaza: 1. Prelungire bara + praguri (tot de pe superskoda) - cat mai curand posibil 2. Kit frane R32/S3 (in primavara) + jante pe 19' glossy black - eventual daca nu imi place cum "da" cu Touring Cup Kit-ul, voi trece pe Sport Cup Kit 3. Intercooler S3, traseu evacuare inox, remapare, injectoare (daca e cazul), s.a.m.d. - e gandita undeva in toamna (ideea e sa sar de 250 de ponei) 4. Interior all black - daca gasesc piesele sa pot schimba plafonul in negru, alcantara eventual, si sa retapitez scaunele + trimuri in piano black ---> modificarile astea tin de "norocul" de a gasi tot ce-mi trebuie in materie de manere, plafoniera, suport de ochelari si restu' plasticelor ce-s acu' gri 5. Revopsire in nuanta de verde... sau rosu...sau... - ideea este ca oricat de frumos e colantul, nu se compara in veci cu vopseaua... - primavara lui 2018, inainte de Wörthersee Cam atat... Si cateva poze de cand era neagra (din lateral cu H&R Touring Cup Kit):3 points
-
Salutare tuturor Revin pe forum cu noua mea masina Audi A4 B9 2.0 TDI 190 cai model 2017. Cateva dintre dotariile optionale - Audi Virtual Cockpit -Audi matrix led -Pachet de asistenta Tour ce cuprinde: adaptive cruise control, traffic jam assistant, Audi pre sense city, etc -Navigatie MMI plus cu MMi touch -Audi Connect -Audi drive select si multe altele. Deocamdata o sa urc doar trei poze, sunt singurele pe care le am acum, dar promit ca o sa revin cu altele:)3 points
-
Haide ca nu este chiar asa...versiunea Titanium dpmdv chiar merita prin prisma optiunilor standard. In plus PowerShift nu a avut niciodata problemele pe care le are DSG-ul iar motorul de 180CP nu are nevoie de AdBlue pentru a face norma. Ford are locul lui pe piata prin prisma pretului si a design-ului unde sta mai bine decat Skoda, care si-a luat nasul serios la purtare si parca ar vinde Bentley nu low-costul grupului.3 points
-
3 points
-
GTD Castrolul nu e un ulei slab doar prin faptul ca nu e sintetic. Ma uit prin motoare care au mers de noi cu acest ulei si nu e ok deloc sa schimbi o axa cu came la 130 mii km .3 points
-
EEXCALADE exact la fel este si cu restul brandurilor de ulei nu te mai crampona de denumirea "sintetic" pentru ca nu vei gasi nici un ulei 507.00 505.01 sau 588 "Full sintetic" indiferent ce scrie pe eticheta2 points
-
Salutari, Finalul anului 2016 a venit cu un upgrade pentru mine in ceea ce priveste masina de munca. Astfel, Golf-ul 6 1.6 TDI a facut loc unei Octavia RS TDI Combi. Am avut de ales intre varianta TSI si TDI si, desi nu sunt fan diesel, am ales varianta din urma datorita faptului ca aveam nevoie de o masina cu care sa ma pot deplasa prin tara indiferent de conditiile atmosferice. Masina am gasit-o pe Welt Auto cu un rulaj de 4500km insa pretul si garantia valabila pana in 2020 m-au convins sa aleg aceasta varianta. Trebuie sa recunosc ca si culoarea a fost un factor important de decizie... mai ales cand am vazut-o live. Masina este fabricat in 02.12.2015, prima inmatriculare fiind in martie 2016. Culoare: Gri Steel cu pachetul negru pentru grile, oglinzi, bare longitudinale si jante. Dotari: ACC, lane assist, traffic sign recognition, incalzire auxiliara, navi columbus cu sonorizare canton, scaune incalzite fata, trapa portbagaj electrica, smartgate, smartlink, senzori parcare fata-spate. Ca si planuri de inceput de an, cu ajutorul unor recomandari din partea voastra, lista este urmatoarea: 1. Camera video marsarier. Studiez de ceva timp online, insa nu m-am lamurit ce sa aleg pt a fi cat mai aproape de oem. 2. Reconditionare, revopsire jante. Masina am cumparat-o cu toate jantele zgariate. 3. Colantare integrala cu folie transparenta (exceptie plafonul pe care as dori sa il fac negru). 4. Optional- Park assist. Dupa 1,5 luni si aproximativ 4000km pot spune ca masina nu dezamageste deloc. Plusuri: -tinuta de drum foarte buna (da, este rigida, dar sunt obisnuit cu astfel de suspensii). -combinatia motor-DSG-4x4 este una fericita. mai ales launch-control-ul -spatiul interior este foarte, foarte bun. (sunt la al 3-lea combi si ma declar impresionat) -incalzirea auxiliara. -sistemele de asistenta (ACC, LA) fac drumurile lungi mai putin obositoare. -sunetul din habitaclu, chiar daca este controlat electronic, te face in 90% din timp sa uiti ca esti intr-o masina diesel. Minusuri: -scaunele fata au un sezut prea drept si cu un suport foarte prost pentru coapse. -pielea de pe scaunele fata incepe sa prezinte urme de uzura. -textilul de pe sezut se intinde si deja prezinta urme vizibile de uzura. -raza de actiune a farurilor este mediocra (prin comparatie cu masina sotiei, un Astra J)1 point
-
De 3 luni sunt fericitul posesor al acestei masini. Un A4 2011 3.0 TDI 4x4 S-tronic Ibis White. Masina am cumparat-o la 164.000 km din Bucuresti de la o persoana ce mi-a inspirat incredere, am si verificat-o la reprezentanta bineinteles, totul fiind ok. Asta dupa ce am fost si am vazut/verificat vreo 4 A4/A4 Allroad, fiecare cu probleme. Printre dotari MMI 3G+, pilot automat, xenon, scaune sport stofa cu reglaj lombar, suspensie s-line, jante s-line. Ca si upgrade-uri masina a primit recent o resoftare la powertech buzau, undeva pe la 300 de caluti, se misca foarte bine. Deja am pregatit de vara niste jante BBS CH 18" 8.5J ET 35 care vor fi echipate cu anvelopele Michelin Pilot Sport 245/40R18 ce le-am primit cu masina: Si sper sa-mi iasa planul cu un interior s-line piele/alcantara si sa montez sistemul Audi Drive Select dar e greu sa gasesc pe cineva sa-l monteze si codeze in Cluj.1 point
-
Ai punctat corect. Infotainement-ul este varza la Ford, practicabilitatea este redusa, spatiul este utilizat necorespunzator, ai mult plastic prost. Dar suspensiile sunt peste Superb, ca si directia (cred ca este printre cele mai bune din clasa). Iarasi pretul si design-ul sunt peste Skoda. Dar si Superb-ul are avantajele lui: spatiul imens, scaunele mi se pare ff. bune, totul este mult mai logic si usor de utilizat. Directia este parca prea asistata iar suspensiile sunt clasice pentru VAG non- premium. Iarasi Skoda puncteaza la optiuni si logica lor (Ford are mari probleme aici, iei o optiune si te obliga la ceva ce nu are nici o legatura cu respectiva optiune). Ce am vrut sa punctez e ca fiecare marca are punctele ei forte si slabe, nu trebuie sa generalizam. Mie personal Superb-ul mi-a placut mai mult, dar directia aia de la Ford, design-ul de la Mazda 6 si interiorul de la Passat mi-ar fi placut sa le am si la Skoda.1 point
-
Nu se leaga la BCM la masina ta ci la modulul de confort. Ca la masinile fara BCM.1 point
-
Arata absolut superb masinuta, culoarea asta este pur si simplu fantastica - imi plac mult de tot culorile astea "nebune". Iti doresc cat mai multi km fara nicio problema si sa ne tii la curent cu ce ii mai faci. Demential!1 point
-
Problema se pune in felul urmator si anume ca daca mananca din motive mecanice(uzura segmenti,simeringuri) se continua revizia cu ulei mai gros...daca motorul este ok si mananca intre schimburi ca este vara si cald se complecteaza si atat(nu vad care ar fi problema atata timp cat uleiul se evapora din cauza temperaturii ori natura motorului)grav este atunci cand ajunge in camera de ardere si este mancat in motor.Este adevarat ca exista uleiuri 5W50 dar nu prea apare in norma specificata de ww pentru acest tip de motoare http://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/eng/volkswagen/golf_iv/1_6-16v/2000-2003/azd/1597/77/ .1 point
-
Salut baieti. Am o teorie legata de uleiul care e potrivit pentru acest motor. Din cate am inteles eu uleiul are 2 cifre , una in fata W si unul dupa , prima fiind vascozitatea la rece si celalalt la 100 de grade ... Daca o masina manca ulei , n-ar trebui schimbat cu ulei care are cifra de dupa W mai mare? Mie de exemplu iarna nu mananca deloc (doar cand pierd ulei cu litrii cand sare pe la joja) iar vara trebuie sa completez c-am un litru ... 2. Depinde cum o calc si nu merg niciodata subturat. Deci daca mananca mai mult la cald atunci un 5W50 n-ar fi mai indicat? Ca vara porneste usor ca e 5W dar daca bagi un 10W aia iarna e si mai groasa ca e tot viscozitate de iarna dar viscozitatea de vara e tot 40 ... deci frectie la picior de lemn ... Astept parerile voastre.. P.S Exista uleiuri 5W50 full sintetic foarte bune si de la Motul si de la Mobil 1 .. deci variante sunt.1 point
-
1 point
-
e foarte bine ,valori de 50-60 %.....cand are valori de peste 90% ,limp modul e aproape,la tine nu e cazul1 point
-
Consumul este f mic in comparație cu motorul de 190 cp pe care-l am eu, la mine se duce undeva intre 7 și 8 in afara localității ( am rulat doar 1400 km), sper sa mai scadă și la mine cu timpul.1 point
-
@75NOR Se trecea M+S si in 2008. Nu este nimic nou. Nu cred ca te obliga sa pui anvelope de iarna doar pe dimensiunile unde apare specificatia M+S ci iti accepta dimensiunile respective doar daca sunt M+S. Dar deviem de la subiect...1 point
-
Faina "masina" ii sta bine colantata Spor la modificari si cat mai multi km fara probleme !1 point
-
probabil.... verifica in blocurile de masura, cu VCDS-ul, daca il vede cand il actionezi. Daca nu, jos fata de usa, dat jos butonul, desfacut si curatat - vezi daca mai scapa. De obicei oxideaza grav, de la apa care ajunge in el, in timp. Daca nu se poate salva, trebuie inlocuit1 point
-
Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute. Sunt curios cum te impaci cu ambreiajul sport, ceva pareri daca poti da, mai ales zgomotul la relantiu :).1 point
-
@stamir Eu prin "205/50R17 M+S" in CIV inteleg ca aceasta dimensiune poate fi folosita doar pentru M+S si nu pentru anvelope de vara. De asemenea inteleg ca celelate dimensiuni pot fi folosite cu orice tip de anvelopa.1 point
-
Am montat si downpipe-ul pe 76. Curios este faptul ca nu mi s-a aprins check engine chiar daca am scos catalizatoarele. Sunetul s-a mai ingrosat putin dar nimic deranjant. Au ajuns si pragurile aero care vor fi vopsite si montate la primavara. Vreau sa comand si difuzor bara spate cu evacuare centrala si eventual un lip pt bara fata. De Craciun mi-am mai cumparat o jucarie , strict pt oras si anume o Fabia GT 1.4 AUB care imi place foarte mult si la care sunt in cautare de jante pt vara pe 15 probabil La multi ani tuturor si un an nou mai bun !1 point
-
Salut, masina nu arata rau insa mie bordul nu imi place! Ce iarasi nu am inteles, insa posibil sa fie sarbatoriile de vina (am baut prea mult ) este urmatorul citat din articol? "Diferenta dintre Elanta si Octavia la aceelsi nivel de echipare este de 10.000 euro suma pentru ca un client poate sa-si mai cumpere o a doua masina de clasa mica".... adica e mai ieftina sau mai scumpa?? Insa am mai remarcat ceva in articol, fapt pe care il pot confirma si eu: "Calitativ modelul coreean se afla la aceelasi nivel cu Skoda Octavia III in ciuda carcotasilor din Romania mari fani Octavia indiferent de faptul ca modelul de fata Octavia este un produs clar inferior vechilor generatii Octavia I si Octavia II." Ultima patanie: dupa lupte seculare si 6 luni de trait cu zgomot din zona distributiei, cei de la Skoda Germania mi-au dat dreptate (cei de la prokar si porsche Timisoara NU) si mi-au schimbat rola intinzatoare si cureaua de distributie la doar 62k. Dupa nici 2 saptamani si dupa 2k un alt zgomot a reaparut cand motorul este rece! Asa ca las-o in mama ei de treaba si de calitate ceha/ germana..... Si conform manualului cureua se schimba la 200k.... Un an nou fericit tuturor!!1 point
-
Numerele de tranzit(zollkenzeichen) nu sunt altceva decat o inmatriculare pe perioada determinata, de aici si impozitul aferent. A fost mereu asa, nu e o taxa noua. In caz de neplata vei figura cu datorii in DE, iar la primul control vei fi obligat sa achiti pe loc suma restanta si posibil sa figurezi si in SCHUFA.1 point
-
Cu toate ca am Continental sport contact made in Germany va spun ca Michelin sunt peste toate, sunt cei mai buni de ani de zile.1 point
-
Astazi problema a culminat prin faptul ca nu a mai vrut sa porneasca deloc. Dupa ce am venit de la munca am mancat ca omu si eu si a trebuit sa plec.E atunci nu a mai vrut nici in ruptul capului sa porneasca i-am dat vreo 5 chei pur si simplu imvartea si nimic.Dupa ce am fost prin parc, vreo 2 ore s-a mai racit motorul am mai incercat din nou, a pornit acum dar tot subturata si varia la relanti putin bineinteles.Trebuie sa ma grabesc sa o duc la doctor ca a devenit dubios deja.1 point
-
Poate DOT nu DOM. Sunt si ceva diferente de la o anvelopa la alta,prin diferenta de flancuri(cat sunt de intarite),dar nu foarte mari si de aceea trebuie luat ce scrie pe masina,presiunea este in functie de greutatea masinii,iar anvelopa poate suferii defectiuni majore sa nu mai zic de explozie daca nu se respecta presiunile indicate,nici mai mic nici mai mare. Anvelopa trebuie sa arate perfect umflat pe un teren drept. La variantul meu scrie : gol 2.1 fata -1.9 spate incarcat 2.5 -3.5 spate si cum nu am timp tot timpul sa modific presiunile in functie de cat e de incarcat am stabilit pe fata 2.25 si pa spate 2.4 indiferent de dimensiunile anvelopei Daca aveti anvelope scumpe si doriti siguranta si durabilitate este f.f.important sa respectati presiunea corespunzatoare.1 point
-
Eu am sesizat spotirea vitezei stergatoarelor odata cu cresterea vitezei de deplasare si inclin sa cred ca au legatura si cu starea farurilor... cum zice si esteticu incepe si fa masuratori pe mufele respective si testeaza si motorasul la banc, daca iti permite ... nu am vazut unul desfacut pana acum. Ideea este sa renunti momentan la xenon, ai vazut ca mai e un coleg mai sus cu aceeasi problema sau cel putin pune-i adaptoarele respective.1 point
-
Vorbeam de răul cel mai mic, avind in vedere problema egrului pe tot grupul VAG nu doar la VW si nu doar la 1.6, adică daca ti-ai luat o masină diesel produsă de ei, ai acceptat si că vor urma astfel de "investitii". Defectul nu e de fabricatie pentru ca nici evolutiile ulterioare nu au rezolvat probema, după mine e o deficiență de proiectare a modului în care e realizată racirea gazelor recirculate. Revenind la ce am scris anterior, la aceleasi componente poți ieși cu un cost cu tot cu manopera de 3000- 3300 la reprezentanță sau pină in 2000-2200 de lei la un service multimarcă.0 points
-
domnu' Nelu, nu inteleg de ce computerele masinii nu intra in sleep mode mai repede cand bateria are tensiune mai mica decat cea nominala. Normal nu ar fi sa fie invers adica sa intre in adormire mai repede si nu sa consume tensiune inutil. NU crezi ca cei care au proiectat sistemul electric au prevazut aceasta situatie intr-o varianta optima (de protectie maxima a masinii/ansamblului) si nu a componentelor separate?! As crede ca explicatia celor de la Porsche este cam ciudata...-1 points
-
Salutare. De ceva timp ma confrunt cu o problema ciudata. Am observat ca farurile isi fac reglajul in jos, stanga-dreapta, dar in momentul in care urca, nu mai revin atat de sus, cum erau initial cand am luat masina, ci raman putin mai jos, lucru vizibil pe sosea. Pe tester nu primesc nicio eroare, nu apare niciun senzor de autoleveling ca fiind defect. Mentionez ca am si suspensia adaptiva si am 3 senzori de nivel, 2 pe fata si unul pe spate. Am incercat sa scot mufa de la cei de pe fata, atunci nu mai merge nici autoleveling-ul, nici suspensia. Daca scot la cel de pe spate, luminile isi fac reglajul normal, merge si corneringul, dar cum am spus nu se ridica la nivelul normal. Am mers si cativa km cu mufa scoasa de la senzorul spate si nu am primit nicio eroare. Sa fie oare o problema pe cablajul senzorului din spate? Daca are cineva o idee, o ascult cu cea mai mare placere.-1 points
-
-2 points
-
Majoritatea uleiurilor sunt facute prin hidrocracare din petrol/gaz mai nou din componentii care se incadreaza in grupa III. Pana prin anii 2000 tot ce apartinea grupelor I, II, III era considerat mineral. Ce apartinea grupelor IV si V era considerat sintetic. In 2000 au venit unii si au schimbat legea si din cauza noile tehnologii de producere a uleiurilor din grupa a III, au spus ca grupa III este semisintetic si o parte sintetic. Majoritatea tarilor au acceptat aceste reglementari mai putin Germania. Toate uleiurile normale apartin grupei III si sunt semisintetice avand o parte minerala/bio. De ex uleiul 10w40 este full mineral/bio si se degradeaza usor si nu e indicat sa-l folosesti in tarile in care iarna temperaturile scad sub -15 grade. Deci daca scrie pe bidon ca e sintetic defapt nu e 100% sintetic are doar o parte sintetica. Uleiurile din grupa III pot contine si esteri sau compusi din grupa IV/V, multe companii fac asta sa le justifice termenul de sintetic. Si ca sa inchei, de ce se vand uleiuri de grp III asa mult? pt ca sunt mult mai ieftin de produs fata de grupa IV/V care sunt cu adevarat sintetice. Redline are in compozitie o concentratie mai mare de grp IV/V din cauza asta e asa de scump.-3 points
-
-4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00