Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.01.2017 în toate secţiunile
-
Salutari, Finalul anului 2016 a venit cu un upgrade pentru mine in ceea ce priveste masina de munca. Astfel, Golf-ul 6 1.6 TDI a facut loc unei Octavia RS TDI Combi. Am avut de ales intre varianta TSI si TDI si, desi nu sunt fan diesel, am ales varianta din urma datorita faptului ca aveam nevoie de o masina cu care sa ma pot deplasa prin tara indiferent de conditiile atmosferice. Masina am gasit-o pe Welt Auto cu un rulaj de 4500km insa pretul si garantia valabila pana in 2020 m-au convins sa aleg aceasta varianta. Trebuie sa recunosc ca si culoarea a fost un factor important de decizie... mai ales cand am vazut-o live. Masina este fabricat in 02.12.2015, prima inmatriculare fiind in martie 2016. Culoare: Gri Steel cu pachetul negru pentru grile, oglinzi, bare longitudinale si jante. Dotari: ACC, lane assist, traffic sign recognition, incalzire auxiliara, navi columbus cu sonorizare canton, scaune incalzite fata, trapa portbagaj electrica, smartgate, smartlink, senzori parcare fata-spate. Ca si planuri de inceput de an, cu ajutorul unor recomandari din partea voastra, lista este urmatoarea: 1. Camera video marsarier. Studiez de ceva timp online, insa nu m-am lamurit ce sa aleg pt a fi cat mai aproape de oem. 2. Reconditionare, revopsire jante. Masina am cumparat-o cu toate jantele zgariate. 3. Colantare integrala cu folie transparenta (exceptie plafonul pe care as dori sa il fac negru). 4. Optional- Park assist. Dupa 1,5 luni si aproximativ 4000km pot spune ca masina nu dezamageste deloc. Plusuri: -tinuta de drum foarte buna (da, este rigida, dar sunt obisnuit cu astfel de suspensii). -combinatia motor-DSG-4x4 este una fericita. mai ales launch-control-ul -spatiul interior este foarte, foarte bun. (sunt la al 3-lea combi si ma declar impresionat) -incalzirea auxiliara. -sistemele de asistenta (ACC, LA) fac drumurile lungi mai putin obositoare. -sunetul din habitaclu, chiar daca este controlat electronic, te face in 90% din timp sa uiti ca esti intr-o masina diesel. Minusuri: -scaunele fata au un sezut prea drept si cu un suport foarte prost pentru coapse. -pielea de pe scaunele fata incepe sa prezinte urme de uzura. -textilul de pe sezut se intinde si deja prezinta urme vizibile de uzura. -raza de actiune a farurilor este mediocra (prin comparatie cu masina sotiei, un Astra J)5 points
-
Eu conduc mondeo nou de 180 cp diesel de munca... nu as da banii pe masina asta pt mine decat daca nu ar avea competitie dar are ... ceea ce este demn de recunoscut este directia care intodeauna si pe focus mai ales este foarte "reala si vie" feedback excelent de la drum si reactii instante la virari scurte bruste, in rest masina e praf la practicalitate, tinuta de drum( ca suspensii) nu pot sa zic ca e cine stie ce o consider normala dar iti cam rupe fundul pe denivelari desi e bine insonorizata, ergonomie si infotainmemt zero barat, spatiu interior praf in comparatie cu superbul, greiere in bord pronuntat si masina are doar 1600 km, sunet praf, calitate plastice sub superb, zgomot pronuntat de la roti dar s ar putea sa fie de vina anvelopele de iarna, hayonul nu este electric si rar se inchide din prima bine desi ai impresia ca s a inchis cum trebuie, faruri halogen( nu compar cu xenon) dar sunt un dezastru efectiv chioare... frana electro uneori da drumul greu cd vrei sa pleci de pe loc nu are auto hold care este extrem de util ... in spate mai ales cei mai inalti vor atinge lejer plafonul, vizibilitate all around proasta as zice. Puncte forte: directia si antifonare buna as zice sau mai degraba suspensie care lucreaza silentios ca anvelopele cam fac zgomot. dc ajuta la ceva acest mic OT, dc nu scuze.3 points
-
Daca alea sunt pozele de la motorul tau cred ca e clar. Ai chiulasa fisurata intre injector si supapa de admisie, asa cum ti-am aratat. Cuzinetul este uzat, s-a dus materialul antifrictiune si a ajuns la metalul suport, moale de dedesubt. E cam gata agregatul, mai bine iei altul...2 points
-
Pune in balanta costul unei distributii si costul provocat de o curea rupta si vezi daca merita sa-ti asumi riscul .2 points
-
2 points
-
De 3 luni sunt fericitul posesor al acestei masini. Un A4 2011 3.0 TDI 4x4 S-tronic Ibis White. Masina am cumparat-o la 164.000 km din Bucuresti de la o persoana ce mi-a inspirat incredere, am si verificat-o la reprezentanta bineinteles, totul fiind ok. Asta dupa ce am fost si am vazut/verificat vreo 4 A4/A4 Allroad, fiecare cu probleme. Printre dotari MMI 3G+, pilot automat, xenon, scaune sport stofa cu reglaj lombar, suspensie s-line, jante s-line. Ca si upgrade-uri masina a primit recent o resoftare la powertech buzau, undeva pe la 300 de caluti, se misca foarte bine. Deja am pregatit de vara niste jante BBS CH 18" 8.5J ET 35 care vor fi echipate cu anvelopele Michelin Pilot Sport 245/40R18 ce le-am primit cu masina: Si sper sa-mi iasa planul cu un interior s-line piele/alcantara si sa montez sistemul Audi Drive Select dar e greu sa gasesc pe cineva sa-l monteze si codeze in Cluj.1 point
-
Cuzinetii nu mai au stratul de alunecare - OBLIGATORIU trebuie inlocuiti. ( doar cei superiori bineinteles ) Ignora sfatul cu motorul de 2.0 + cutie de viteze......, nu ii inteleg utilitatea si logica.1 point
-
Imposibil sa iasa compresia 0 si sa nu mearga foarte prost. Din video nu mi-am dat seama ca merge aiurea. Iese 0 daca ar avea gaura prin piston, plus ca la o asa pierdere de compresie, corectia trebuia sa fie din start pe 2.99 nu 0.7. Ati mers toti cred cu o masina care merge in 3, pai abia daca depasesti 60-70km/h. Ai avut o eroare la masurare, nu stiu de ce si cum...., era bine daca puteai masura si cu alt ceas. Chiar puneai senzorul aratator pe gaura si simteai imediat. Am citit tot, am crezut ca se aseamana cu problema mea, tot asa nu prea trage, si cam toate par in ordine. Compresie 21 bari pe fiecare la 415000km.1 point
-
cuzinetu ala este rosiatic asa cam culoarea cuprului sau o fii de la lumina ?! masoara cu un micrometru si vilbrochenu sa vezi la ce cota e, insa ai nevoie sa stii cum trebuie masurat, cat si de cote si tolerante...1 point
-
1 point
-
La reprezentanta au spus clar, de mai multe ori, ca distributia se schimba NUMAI la nr. de km. indiferent de varsta. Asa scrie in cartea masinii si asa spune reprezentanta. Passat-ul lui tata are 11 ani si 110 mii km si nu a schimbat distributia si totul e ok. Golf-ul meu are 9 ani si 120 mii km si nu am schimbat distributia si totul e ok. Chestia cu nr. de ani e o gaselnita a mecanicilor care fac reparatii dupa ureche.1 point
-
Scoate doar pistonul cu problema ,greu de crezut ca pierzi toata compresia pe la segmenti . +30 bar in motor ....sarea capacul de la culbutori prin capota1 point
-
tachetii i am scos ,am apasat pe supape dar par dure garnitura pare in regula.oare putea ca compresia sa plece in garnitura dar fara sa faca presiune in vas de lichid de racire? ce fac?dau jos baia de ulei sa vad segmentii? am pus ochii pe un golf 5 bkc,2004,200kkm,la 1200 de euro si nu as vrea sa il pierd,il salta repede arabii1 point
-
in continuarea mufei care intra in vas - in interiorul acestuia1 point
-
Si ca un sfat, nu luati radiatoare decat DENSO, asa cum vin pe original, zilele trecute am avut surpriza sa nu pot monta un radiator ca erau tevile mai scurte, garniturile mai groase si nu intrau.1 point
-
Se pot pune - dar ai nevoie de kit complet - farurile complete, sistem leveling - senzor, cablaje, modul xenon, BCM-ul tau, verificat daca suporta1 point
-
In portbagajul Octaviei bagi o Elantra cu totul si pe bancheta din spate 5 coreeni si tot Elantra e mai buna(oare?).Ce interior mai bun la Elantra cand ai o pozitie la volan de zici ca stai pe W.C.Plastice au amandoua, asta e clar, insa in Octavia parca nu sunt taiate cu toporul si lipite cu superglue. Ce elantra iti iei cu 10.000 de euro?Ca octavia 1.6 TDI bate pe la 20.000 Euro(vorbind de diferenta de 10.000 euro spusa de reclamagii din articol). Cand hyundai o face o masina la care plasticele sa nu inceapa a canta de la 7000 km rulati in oras pe drum ok, atunci poate o merita in defavoarea octaviei.Dar cand vorbim de octavia care la 90.000 de km nu are nici un "cantaret" in interior, culmea pe aceleasi drumuri ca hyundai-ul i30 si mai proaste cateodata, nu poti spune ca ai interior mai bun la hyundai.PUNCT1 point
-
1 point
-
1 point
-
Offtopic Pune 100-200 ml de 10w40 intr-un pahar si baga-l in congelator ,dupa 12h scoate-l vezi daca mai e fluid . Prea gros pt iernile din RO1 point
-
Probleme de consum n am avut nici macar cu Castrol,in 10k km im consuma sub 0.5l. Maine dimineata voi face un filmulet,acum n are rost ca nu e asa frig.1 point
-
Eu la o masina am padele si la una nu. Le-am folosit o singura data, parerea mea e ca la orice automata trebuie putina anticipare si invatat cum se schimba vitezele din pedala, la reprize sunt oricum mai bune decit manualele.1 point
-
Acuma ca este sfarsit de an am facut un calcul de consum. Poate o sa par putin paranoic dar eu am notat intr-un carnetel toata motorina alimentata de cand am masina . Am consumat 2545 de litri de motorina si am 47400 de km facuti rezulta un consum mediu de 5,37 l/100 km . Mentionez ca 70 % din km sunt facuti extraurban . Eu ma declar super multumit de consum raportat la cilindrea si performantele motorului . Asta este lucrul care mai alina din desele vizite la service pentru diferite defectiuni . LA MULTI ANI !1 point
-
Cand vrei sa fii in siguranta, nu faci depasiri la care sa te afecteze acel delay de 1-2s pana isi da seama cutia eventual unde sa retrogradeze. Altfel, daca vorbesti de depasiri mai..altfel, te pregatesti dinainte daca tii neaparat: pui cutia in S sau dai pe manual si poti tu sa fii la butoane. Ca preferi tu cutia manuala e strict alegerea ta personala, dar "asta" nu e o problema, asa se comporta cutia, este totusi un calculator in spate, cu niste algoritmi de functionare, nu este AI..1 point
-
Nu am afirmat in ideea de a starni o polemica. Probabil pentru persoane pretentioase care urmaresc doar veleitatile sportive nu este o motorizare adecvata la 190 cp insa pentru ceilalti, majoritatea, este suficient. Din ce vad pe youtube are nevoie de 9 secunde pentru 100 km/h si 12-13 secunde pentru 130 km/h...1 point
-
Eu nu inteleg afirmatia cum ca la 190 cp de-abia faci o depasire pe nationala....e profund neintemeiata! Poate motorizarea respectiva nu iti e potrivita. Dar de aici si pana la a generaliza astfel de supozitii... Si eu am "reprosat" celor cu o emisiune de la noi ce au facut o scurta prezentare a kodiaq-ului faptul ca despre navigatie au spus doar ca "are touch si multe butoane pe margine"..atat!1 point
-
Am iesit azi asa cum am spus, nu m-am putut abtine, pe dealurile Siriei, a fost excelent pt. o plimbare light, am intrat un pic mai adanc in padure si am facut deja "buba" (Ca mare dreptate aveti in ceea ce priveste folia de protectie pe laterale). Sper sa iasa buba cat de cat la polish.. daca nu, oricum tre sa vopsesc bara spate.. o aripa in plus nu e dezastru1 point
-
VSSZZZ1PZ8R046127.pdf WVWZZZ3BZ4E311745.pdf WVWZZZ1KZ8P061737.pdf wvwzzz3czae064218.pdf wvwzzz1kz6w136356.pdf wv2zzz2kzhx037825.pdf WVWZZZ3CZ7P137635.pdf WVWZZZ3BZ4P330595.pdf1 point
-
1 point
-
S-au implinit 6 luni, timp in care am facut mai bine de 13.800km. Deja are planificata o iesire pana in Polonia la anul. Primavara va rezolva acel wheel gap si rotile1 point
-
1 point
-
Ieri a fost deja drum inapoi de la Sibiu si am evitat aglomeratia de azi si cred ca a fost cel mai liber pe care l-am putut prinde. Mers complet legal si cat s-a putut pe dealul negru, iar pe autostrada ceva mai mult. Vineri am observat si comportamentul anvelopelor pe zapada, am prins 2 perioade de viscol puternic la Sibiu. Pentru niste anvelope 225 si pt marca lor nu m-au impresionat. La orice accelerare intre 2500 si 3000rpm intra ESP-ul si masina isi parasea usor trasa. Asa mers cu 30 si plecat de la semafor totusi nu am fost probleme si nici la franari usoare, doar ca m-a surprins ca pierdea repede aderenta desi nu era gheata pe jos. In rest pe uscat, n-am avut ce sa reprosez la drum intins, stabilitate buna in curbe si aderenta, consum bun. pc screenshot Individual inseamna totul pe sport, mai putin directia si climatizarea care stau pe normal. upload an image Cam atat e de fapt trapa, pt cine e curios cat din trapa "panoramica" e realmente utilizabila pentru interior. Clar e mai mare ca la generatiile precedente. picture share1 point
-
Am facut azi Bucuresti - Sighisoara si ma declar incantat de anvelopele de iarna in privinta tinutei de drum la 2-4 grade. Le-am si incercat in cateva curbe si a stat masina chiar mai bine decat cu Hankook, datorita talonului mai dur. Ora de varf pe dn1 si coada de 5km la Comarnic. L.E.: nu stiu de oglinzi si as vrea sa vad daca se pot face si sa reziste colantul.1 point
-
Salut . Nu stiu unde sa postez problema mea si m-am decis sa o adresez aici nu stiu daca e bine sau nu . De cateva saptamani am observat ca ambreiajul meu trece de punctul de lucru apoi se ridica usor sau cateodata ramanea pedala blocata jos fiind nevoit sa o trag cu piciorul pana in seara asta cand pedala a ramas jos am incercat sa o trag in sus , am reusit iar apoi cand sa o calc s-a auzit un "clonc" . M-am uitat dedesubt si am observat cablul ca e rupt . Mentionez ca nu am avut nicio problema cu ambreiaju sa huruie cand schimb sau orice altceva ce ar indica ca este problema din cutie . Poate sa fie altceva inafara de faptul ca trebuie inlocuit doar cablul ? A mai avut cineva problema asta ? Multumesc de raspuns.1 point
-
Folosesc in prezent Motul x cess 5w40 si dupa doua zile de pauza si pornire la rece la 7-8 gr C parca nu prea mi a placut ceva...adica pornirea a fost normala, de...tsi, dar la plecarea cu motorul rece, la accelerari, zgomotul era mai urat pana s a incalzit. Sa vedem cand o fi ger...ce tractor o sa am. Zici ca e chiar diesel cu uleiul asta. Sigur ma intorc la New Life. Era mai silentios..1 point
-
nu e tot aia... dar ESP-ul nu-l poti dezactiva din buton. ESP-ul este asa cum ai zis si tu, TCS .. plus altceva TCS - controlul tranctiunii - este vb doar de patinarea rotilor.1 point
-
Daca nu ai ETKA si nu stii cel putin nu te mai baga . Acum pentru colegul cu problema din acest topic . Preturile in ETKA stau cam asa : VOLANT-ul NOU (nu exista RECONDITIONAT) pentru masina cu START STOP marca SACHS = 03L 105 266 S costa 3745 Ron. VOLANT-ul NOU (nu exista RECONDITIONAT) pentru masina fara START STOP marca SACHS = 03G 105 266 BM costa 3640 Ron. KIT AMBREIAJ NOU marca SACHS = 03G 141 016 A costa 2474 Ron (si sa produs pana la data 30.11.2009) KIT AMBREIAJ NOU marca SACHS = 03L 141 016 B costa 2474 Ron (si a inceput sa fie produs din data de 01.12.2009) KIT AMBREIAJ RECONDITIONAT marca SACHS = 03G 141 016 AX costa 1826 Ron (si sa produs pana la data 30.11.2009) KIT AMBREIAJ RECONDITIONAT marca SACHS = 03L 141 016 BX costa 1826 Ron (si a inceput sa fie produs din data de 01.12.2009) Toate codurile ce se termina cu X in coada sunt coduri de piesa RECONDITIONATA si se vand doar cu piesele uzate la schimb . De aceea sunt si mai ieftine fata de piesele NOI . RULMENT DE PRESIUNE = 02A 141 165 M costa 319 Ron Preturile sunt preturi de reprezentanta iar tu poti cauta la magazinele de piese auto dupa aceste coduri scrise de minecu verde poatele gasesti mai ieftin . As vrea sa te uiti pe cutie si sa vezi ce cod dau pentru ambreiaj-ul pus de tine (binenteles daca o mai ai) . Sau pe site-ul de unde au fost cumparate . Iar acum parerea mea ca ce ai pus tu la 1750 Ron este un KIT de AMBREIAJ RECONDITIONAT . Legat de acel tremurat eu cred 100% ca este VOLANTUL care ESTE PE DUCA . Si inca ceva FOARTE IMPORTANT Vezi ca VOLANT-ul tau actual suporta mai putini NM fata de cel de pe motoarele de 140 Cp din fabrica, iar faptul ca tu ai facut si soft la motor nu este un lucru chiar asa de benefic pentru el . El este si mai mic ca diametru 228 mm fata de 240 mm cat au cele de 140 / 170 Cp . O zi buna .1 point
-
eu am volan de piele pe masina (stock) si la 20.000 are semne de tocit si obosit pe partea unde il "lucrez" la schimbatorul de viteze "inoxat" s-a dus inoxul de pe capacul de plastic din cap, si a ramas tocit si obosit :D ca mine-1 points
-
Am si discount prin mecanicul meu (el are de la distribuitorul de piese auto de unde cumpara el - 20-25%). Vedem cat o sa tina, piesa noua e piesa noua. Important e ca acum e liniste in masina.-1 points
-
Regula de functionare la motor,fie ca e diesel,fie ca e benzina e la fel (pe timp de iarna),te pui in locul masinii si faci astfel: te trezesti la 07 AM si cum ai iesit in strada incepi sa alegi cat poti,ca sa vezi ce randament dai sau te trezesti de dimineata,iti faci rutina si incet incet pornesti la drum.Vezi care e mai favorabil... Webasto e "mama" care face micul de jun si te trezeste dimineata,preia o parte din sarcini-1 points
-
-1 points
-
Eu mi.am pus varta originala de la vw de 68 ah, AGM . ..220 euro ?-1 points
-
Salutare tuturor! Am nevoie de sfaturile voastre:Doresc sa achiziționez un Vw passat CC, motorizare Diesel,si neaparat DSG,masina adusă din străinătate. Va rog sa-mi spuneti,ce motorizare sa aleg,coduri motor,care au cele mai mici probleme,si intre ce cutie automata:Dsg6 sau Dsg7.Caut ca anul mașinii sa fie intre 2011-2012.Am observat ca CC urile cu DSG7(dsg2),au si ceasul analogic in bord,tot anul 2011.-1 points
-
Deci practic este aceeasi cutie ? Citisem ca este o diferenta,ca cea DSG2 este uscata.-1 points
-
Eu nu cred ca se uita nimeni la dimensiunea anvelopelor. Daca esti in perioada 1 Noiembrie - 1 Martie trebuie sa ai anvelope cu MS si atat. Masina mea a venit din fabrica cu jante Phoenix cu anvelope 235/45/R17 iar pe CIV am trecute exact dimensiunile din poza de mai sus. Imi puteti spune si mie de unde a scos RAR'ul acele dimensiuni?-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00