Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.01.2017 în toate secţiunile

  1. E necesar de doua persoane la ridicat chiulasa. Se ridica 3-5 cm apoi se trage spre baterie ,persoana din dreapta tine rola de la distributie . La fel si la montat.
    2 points
  2. Am montat si downpipe-ul pe 76. Curios este faptul ca nu mi s-a aprins check engine chiar daca am scos catalizatoarele. Sunetul s-a mai ingrosat putin dar nimic deranjant. Au ajuns si pragurile aero care vor fi vopsite si montate la primavara. Vreau sa comand si difuzor bara spate cu evacuare centrala si eventual un lip pt bara fata. De Craciun mi-am mai cumparat o jucarie , strict pt oras si anume o Fabia GT 1.4 AUB care imi place foarte mult si la care sunt in cautare de jante pt vara pe 15 probabil La multi ani tuturor si un an nou mai bun !
    1 point
  3. Daca nu vrei reprezentanta foarte multi sunt multumiti pe partea dsg de userul @FlorinCaractere. Il gasesti pe topicul Jurnal DSG6.
    1 point
  4. Pe viitor foloseste sd card nu micro sd
    1 point
  5. Eu zic sa mergi pe Lexus/Toyota daca nu vrei sa ai batai de cap pe viitor cu mentenanta, tine cont ca si alea hibride fie ele Toyota sau Honda daca tot vorbim de japoneze o sa aiba pe viitor probleme dupa 8-10 ani de mers.
    1 point
  6. Daca si la reprezentante se regleaza asa .....
    1 point
  7. Am rezolvat cu nivelul de motorina modificand harta. Pentru cei interesati postez aici. Trebuie modificate adresele [x270] si [x280] (GOLF) ambele fiinde identice. Atat 270 cat si 280 sunt formate din 8 cuvinte a 16bit. Sirul 18 00 3C 00 7C 00 E0 00 44 01 A8 01 A8 01 A8 01 Primul cuvant Hex:18 00 tradus in decimal vine 24. Impartit la 8 vin 3 litrii motorina (rezervor gol). Apoi pe rand 3C 00 (7,5 litrii rezerva) 7C 00 (15,5 litrii- un sfert de rezervor) E0 00 (28 litrii - jumatate rezervor) 44 01 (40,5 litrii- 3/4 rezervor) iar ultimele trei cuvinte se repeta fiind rezervorul plin (A8 01 53 litrii). Aceeasi linie se repeta si la x280. Stiind astea va puteti liniariza indicarea motorinei, gen la jumatate sa fie fix jumatate in litrii din cat zice producatorul ca este rezervorul. Sau cum mi-a trebuit mie sa maresc cat are rezervorul plin. Pt Passat am modificat 18 00 3C 00 7C 00 F8 00 74 00 F0 01 F0 01 F0 01 ( in litrii vine: 3 / 7,5 / 15,5 / 31 / 46,5 / 62 / 62 / 62 Daca vreti sa va liniarizati harta la temperatura antigel ca sa arate 90 grade la 90 si nu intre 74-108, modificati sirul (6 cuvinte a 16 bit) F0 00 90 01 50 02 60 03 E0 03 10 04 (in grade vine 30 50 74 108 124 130). Deci la motorina sunt 8 cuvinte a 16 bit adica 1 cuvant e format din 2 adrese (18 00 ). Pentru a afla cat vine in litrii se transforma Hex 18 00 adica 0018. In decimal vine 24. Apoi impartiti la 8 si rezulta litrii. La temperatura sunt 6 cuvinte a 16 bit. La fel se imparte la 8 pentru a afla gradele
    1 point
  8. Am un mondeo nou de la munca care are si volan incalzit, este prima masina cu aceasta optiune pe care am condus-o si va spun ca optiunea nu va mai lipsi de pe nicio masina pe care mi-o voi cumpara de acum inainte... pur si simplu este foarte misto, cand totul e rece inclusiv aer volan schimbator, deodata ai pe ce sa pui mana ca pe un calorifer si sa te incalzesti bine combinatia e perfecta si cu scaunele incalzite+ parbriz incalzit (de preferat si fata si spate sa fie toata lumea fericita)... sincer de cand a inceput frigul dau drumul doar la scaun si volan iar la caldura poate dau drumul ori uneori nici nu mai simt nevoia, atat de buna e combinatia :). Nu mi as mai cumpara masina fara aceasta tripleta a caldurii :)). Personal asa mi am comandat superbul cu volan parbriz si scaune fata spate incalzite... vrem nu vrem traim intr o tara unde aprox 4 luni pe an poate chiar mai mult avem temp constant in jurul de zero grade.
    1 point
  9. Cine nu a incercat un volan incalzit pana acum (eu eram in aceeasi situatie) va avea exact acea reactie de WOW!. Iar utilitatea lui principala este la inceput, in primele 1-10 minute cand pornesti masina si motorul e inca rece. Deci degeaba dai gurile de ventilatie unde vrei, ca nu ai caldura, deci nu ajuta. Tizule, stai linistit, se incalzeste toata mana, inclusiv falange si metacarpiene
    1 point
  10. Asa ma gandeam si eu cu utilitatea volanului incalzit dar am cativa cunoscuti care l-au incercat pe diverse masini si toti au avut o reactie de "WOW ce tare e!". Nu pot sa ma pronunt pana nu il incerc si eu dar cu siguranta cred ca e tare placut sa invarti covrigul cald in diminetile geroase
    1 point
  11. Ba tocmai ca este foarte practic. Si de ce spui ca se incazeste doar o parte din volan ? La mine se incalzeste tot, este adevarat ca sus si jos ceva mai putin decat laterale, dar este foarte ok, nu tii mainile acolo. Iar faza cu toata mana - nu am inteles ce vrei sa zici. La mine se laterale se incalzesc pe toata suprafata maini, inclusiv pe partea ce merge putin spre interiorul volanului.
    1 point
  12. Consumul , depinde , de la 12 in sus in oras dar cel mai des sta in jurul lui 14 , iar afara la cel mai economic stil de mers ia 7.7 iar la un mers mai sportiv in jur de 9 A venit si eleronul , de la Maxton Design dar care seamana foarte mult cu cel Aero.Acum caut si niste praguri Aero iar la primavara vreau sa ii schimb culoarea. Totodata am trecut si la rotile de iarna , cele originale de Cupra insa cu cauciucuri noi
    1 point
  13. Din puctul meu de vedere nu ar trebui sa-ti faci griji! Doar nu a fost rasturnata sau lovita frontal! In Germania se intampla des ca masinile sa fie afectate de grindina! Si pe mobile.de gasesti termenul hagelschaden in descrierea masinilor!
    1 point
  14. a trecut de 40 de ani era motoarelor unse prin barbotare. Mai ales ca sunt biele se afla tabla anti spumare.... Problema este doar din cuzineti si calitatea acestora. Si codurile s.au inlocuit mai tarziu, prin 2012. Si se deterioreaza inclusiv cuzinetii aflati langa alimentarea de ulei. deci nu e problema de presiune - cantitate....
    1 point
  15. asta spuneam si eu, calitatea uleiului era problema. NU neaparat vascozitatea. Cat despre reciclarea uleiului, ceva este adevar, dar nu se aplica..... legea obliga pe toti producatorii de ulei sa recicleze ulei uzat si sa il foloseasca in procesul de producere al uleiurilor noi. Insa nu trebuie confundat. Acel ulei uzat nu se refoloseste la uleiuri de motor, el se refoloseste la uleiuri inferioare, industriale, de angrenaje, etc.
    1 point
  16. Mie volanul incalzit mi se pare nepractic (vorbesc de Skoda/Seat/Vw). Am utilizat optiunea si iti incalzeste doar o parte din volan, dar nu suficient cat sa-ti incalzeasca toata mana (sper ca m-am facut inteles). La alte marci (e adevarat, premium) implementarea este net superioara.
    -1 points
  17. Apai daca sunteti asa sensibili la frig luati incalzirea stationara si gata. Degeaba ai volanul cald daca inainte dai 5-10 minute la racleta de gheata, zic si eu.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!