Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.12.2016 în toate secţiunile

  1. Skoda nu e facuta sa iti ticaie inima cand o admiri de afara. Deschide-i portbagajul si sa vezi ce creste corazonul..:)
    2 points
  2. Eu conduc mondeo nou de 180 cp diesel de munca... nu as da banii pe masina asta pt mine decat daca nu ar avea competitie dar are ... ceea ce este demn de recunoscut este directia care intodeauna si pe focus mai ales este foarte "reala si vie" feedback excelent de la drum si reactii instante la virari scurte bruste, in rest masina e praf la practicalitate, tinuta de drum( ca suspensii) nu pot sa zic ca e cine stie ce o consider normala dar iti cam rupe fundul pe denivelari desi e bine insonorizata, ergonomie si infotainmemt zero barat, spatiu interior praf in comparatie cu superbul, greiere in bord pronuntat si masina are doar 1600 km, sunet praf, calitate plastice sub superb, zgomot pronuntat de la roti dar s ar putea sa fie de vina anvelopele de iarna, hayonul nu este electric si rar se inchide din prima bine desi ai impresia ca s a inchis cum trebuie, faruri halogen( nu compar cu xenon) dar sunt un dezastru efectiv chioare... frana electro uneori da drumul greu cd vrei sa pleci de pe loc nu are auto hold care este extrem de util ... in spate mai ales cei mai inalti vor atinge lejer plafonul, vizibilitate all around proasta as zice. Puncte forte: directia si antifonare buna as zice sau mai degraba suspensie care lucreaza silentios ca anvelopele cam fac zgomot. dc ajuta la ceva acest mic OT, dc nu scuze.
    2 points
  3. Salutare, In cautarea (esuata) a unui manual pt Passat B8 am dat de unul pt Golf 7 GTI/GTD/R US Edition. Am vazut ca fiecare model are topic separat de manuale, asa ca am creat unul si pt Golf 7. Owners_Manual-Golf-GTI-Golf-R-US-Edition_Model-Year-2016_Edition-07_2015.pdf
    1 point
  4. Sa o lasi asa...sau daca te tine buzunarul poti sa experimentezi,dar nu îți recomand. Am vazut tot felul de spoieli, la multe mașini (inclusiv căluțul italian)și nici una nu e ca de fabrică,asta poți sa uiți și să te gândești la o mașină nouă dacă ești pretențios. Dar asta pana mai intra altu' in tine sau iti da o portiera in parcare si poti sa te uiti iara la imperfecțiuni. Asta e, e inevitabil. Nici macar nu m-am mai ostenit sa polishez juliturile cu care am gasito de câtăva ori,mi-am dat seama ca asta e o luptă fara sfarsit
    1 point
  5. Acuma ca este sfarsit de an am facut un calcul de consum. Poate o sa par putin paranoic dar eu am notat intr-un carnetel toata motorina alimentata de cand am masina . Am consumat 2545 de litri de motorina si am 47400 de km facuti rezulta un consum mediu de 5,37 l/100 km . Mentionez ca 70 % din km sunt facuti extraurban . Eu ma declar super multumit de consum raportat la cilindrea si performantele motorului . Asta este lucrul care mai alina din desele vizite la service pentru diferite defectiuni . LA MULTI ANI !
    1 point
  6. Antigelul pur nu are proprietati termice, nu este bun conducator de caldura, se incalzeste greu si se raceste la fel de greu. Se pune in instalatii de racire doar pentru scaderea temperaturii de congelare. Nu spun ca va rezolva problema, dar 50% de aici vine lipsa caldurii. In plus, pentru ca are vascozitatea mult peste cea a apei, va avea viteza mai mica prin canalele radiatorului si va face ca pompa sa uzeze cureaua de distributie prematur. Vascozitatea face ca la centrul canalului prin care curge, antigelul sa aiba viteza maxima, iar la periferie, adica la contactul cu teava radiatorului sa fie aproape de o. De aici venind lipsa tranferului de caldura.
    1 point
  7. Cand bateria da semne de oboseala, nu le mai aprinde la deschidere ca sa pastreze curentul pt pornire...stie masina ce trebuie
    1 point
  8. Fa un basic settings la turbina,apoi un log in mers sa vezi cum merge geometria.
    1 point
  9. Daca apare o problema la vreunul dintre modulele pe care ai umblat sau care are legatura cu el, pot invoca cei din service asta, desi poti foarte bine sa pui inapoi codarea initiala inainte sa mergi cu ea in service. Altfel, nu va sta nimeni sa iti caute tie codari si sa le compare cu cele initiale ale masinii la fiecare vizita in service. In rest, nu au legatura cu garantia pe motor de exemplu, cutie de viteze, anticoroziune, sau alte lucruri care nu au legatura cu codarile in sine.
    1 point
  10. Eu nu inteleg de ce va duceti in Pitesti la toti samsarii ordinari. Daca nu e particular (ceea ce e foarte rar probabil ) eu nu m-as duce nici daca ar fi gratis.
    1 point
  11. merge, nu-i stress... am montat modelul asta si pe B6 Variant - bucuria o sa fie la trasul firului, prin burduful dintre hayon si caroserie.
    1 point
  12. Am un mondeo nou de la munca care are si volan incalzit, este prima masina cu aceasta optiune pe care am condus-o si va spun ca optiunea nu va mai lipsi de pe nicio masina pe care mi-o voi cumpara de acum inainte... pur si simplu este foarte misto, cand totul e rece inclusiv aer volan schimbator, deodata ai pe ce sa pui mana ca pe un calorifer si sa te incalzesti bine combinatia e perfecta si cu scaunele incalzite+ parbriz incalzit (de preferat si fata si spate sa fie toata lumea fericita)... sincer de cand a inceput frigul dau drumul doar la scaun si volan iar la caldura poate dau drumul ori uneori nici nu mai simt nevoia, atat de buna e combinatia :). Nu mi as mai cumpara masina fara aceasta tripleta a caldurii :)). Personal asa mi am comandat superbul cu volan parbriz si scaune fata spate incalzite... vrem nu vrem traim intr o tara unde aprox 4 luni pe an poate chiar mai mult avem temp constant in jurul de zero grade.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!