Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.12.2016 în toate secţiunile
-
Va salut, am cont de ceva timp pe forum, am avut un Golf 4 dupa care am trecut la Focus 2 iar acum m-am reintors la VW, saptamana aceasta am achizitionat un VW PASSAT 2.0 TDI 110CP CR din 2010, masina a fost luata de la Oradea iar drumul pana la Brasov a fost o placere. Dotari: climatronic incalzire scaune navigatie pilot automat computer bord senzori ploaie senzori lumina proiectoare ceata torpedou refrigerat oglinda interioara heliomata ( cu senzor ) volan piele cotiera fata/spate proiectoare ceata oglinzi electrice si incalzite geamuri electrice senzori parcare fata/spate cu afisaj pe navigatie ABS ESP Sper ca nu am omis nici o dotare. Masina are 212000 km cu carte service si verificati la reprezentanta. Atasez si cateva poze ( pozele au fost in anuntul pus de fostul proprietar ):3 points
-
De fapt, daca e sa ne exprimam corect, nu se "opreste" niciun cilindru. Si nici pistoanele nu se opresc, nu se decupleaza de pe arborele cotit. Tot ce se poate opri este "alimentarea" cilindrilor, astfel incat pistoanele 2 si 3 se "plimba" in gol. Cuplarea/decuplarea este facuta de catre axa cu came, care nu mai actioneaza supapele cilindrilor 2 si 3. Filmuletul de functionare pus mai sus este elocvent.3 points
-
3 points
-
Am iesit azi asa cum am spus, nu m-am putut abtine, pe dealurile Siriei, a fost excelent pt. o plimbare light, am intrat un pic mai adanc in padure si am facut deja "buba" (Ca mare dreptate aveti in ceea ce priveste folia de protectie pe laterale). Sper sa iasa buba cat de cat la polish.. daca nu, oricum tre sa vopsesc bara spate.. o aripa in plus nu e dezastru2 points
-
initial, la inspectia vizuala dupa un test cu motorul incins, au zis ca vad niste mici urme pe la termostat si pe langa pompa de apa. Mi-au zis ca nu au niciuna dintre piese pe stoc, si ca ar dori sa demonteze tot ce e suspect pentru a putea identifica ce piesa cauzeaza problema si in consecinta, sa plaseze o singura comanda pentru respectivul reper. Asta a insemnat sa stau cu masina la ei imobilizata o saptamana. La final, mi-au spus ca doar ansamblul termostat a fost problematic, si se vedea clar acest lucru dupa ce l-au demontat. Nu se vedeau urme de pierdere cu el montat, singurul indiciu era ca scadea nivelul din vasul de expansiune. De cand am luat masina, nu a scazut nivelul, dar au trecut doar 3 saptamani. Inca e sub observatie2 points
-
De acord. Mai bine se muta discutia intr-un topic nou de 1.4TSI ACT. Ieri am incercat sa reproduc vreun sunet si fara succes, din fericire as zice. Mers cu 60kmh in a 5a fara zgomot, 70kmh in a 6a la fel nimic. Totul in mod 2 cilindri si cu muzica oprita. Am incercat si 60kmh in a 6a. Ce vibratie am simtit eu acum ceva timp nu mai este. Zgomot suplimentar in 2 cilindri nu a fost vreodata. Putem incerca o intalnire ca sa ne lamurim ce e normal si ce nu. Am trecut de pragul de 14 000km.2 points
-
Revin cu impresii. Dupa 8000km cu Valvoline SynPower Xtreme mst c3 5W40, am facut schimbul tot cu acelasi tip de ulei. Motorul nu si-a schimbat sunetul dupa schimbul de ulei, semn ca in 8k km si-a pastrat proprietatile. Din cei 8000km peste jumatate au fost facuti pe autostrazi in Europa, iar restul pe drumuri in general neaglomerate din Nemtia (urban si extraurban), mers mult in vitezele 3-4-5, deci incomparabil cu Bucuresti sau alte orase aglomerate de la noi. Deocamdata raman fidel Valvoline SynPower Xtreme mst c3 5W40, pare sa fie cheia succesului pt motorul meu. Numa Mobil Delvac 1 m-ar mai tenta sa incerc daca imi asigura intervale mai lungi de schimb.2 points
-
Dupa ce bagi un rand de segmenti in motor poti sa incerci orice ulei care are norma aprobata pt motorul tau , gasesti listele in topicul dedicat .Cat despre fum si zgomot de tacheti poti sa intrebi fostul proprietar/samsar ce cocktail de aditivi si marmelada o bagat in motor sa nu loveasca fum2 points
-
Salutare, Am decis sa deschid acest topic si sa va prezint noul membru in familie, in ideea ca ma pot sfatuii cu voi pentru unele probleme care sunt sau pot aparea pe viitor. Am cauta acest timp de masina, ceva timp, caci mi-am dorit o anumita configuratie si anume: motorul R5, in ciuda problemelor care pot aparea (are blocul motor versiunea 070 D, parca asta e cel cu mai putine probleme, corec ? BAC e codul motor), cutie manuala, suspensie normala, senzori de parcare fata si spate si musai MFD-ul S2 ca sa am si clusterul color, carlig. Dupa mai multe luni de cautari printre care si cateva rateuri am gasit "masinuta" asta. Touareg 7L R5, cod motor BAC, 2005 an de fabricatie cu suspensie normala,cutie de viteze manuala, sistem de navigatie MFD S2, cluster color, comenenzi pe volan, tempomat, oglinzi electrice incalzite si pliabile electric,senzori de parcare fata-spate, pachet de lumini ambientale, carlig demontabil, gemauri " privacy glass" cu tenta verde, interior de velur (musai a fost sa fie fara piele, la cererea sotiei), geamuri electrice fata si spate, homelink (cireasa de pe tort pt mine, la Audi am cautat sa fac acest retrofit), tempomat, climatronic, sonorizare cu 10 difuzoare, incalzire auxiliara (care momentan are ceva eroare, o sa o prezint aici si sper sa-i dau de cap)... cam astea ar fi cele mai importante dotari. M-ar fi placut sa aiba in plus, xenon, oglinda interioara electrocromata, trapa si roata de rezerva... dar pot traii si fara acestea. Masina are 236 000 km, cu service la zi in reprezentante VW din DE la 135 000 are ambreias si cardan schimbate (oare sa ma astept deja sa le schimb si eu in curand, momentan nu sunt simptome) Km sunt cam multi, dar normali pt. varsta masinii, iar avand in vedere ca este a 3-a masina in familie si nu ma astept sa faca mai mult de 5000 de km pe an, zic ca nu sunt dezastruos de multi. Am ales aceasta masina si aceasta configuratie din mai multe motive: aveam nevoie de o masina mai mare pt. sotia mea si pt copii, Beetleul a inceput sa fie neincapator si inconfortabil pt. 1 adult,uneori 2 si cu 2 copii mici cu toate ustensilele necesare, aveam nevoie si de o masina pt. off-road, vroiam o masina relativ ieftina la intretinere (fata de 3.0 sau 4.2). Dupa 1200 de km facuti cu ea, pot sa spun ca sunt incantat, masina nu e sprintena mai ales treapta 1-2, dar se descurca onorabil, am venit pe autostrada lejer cu 140 km/h ( nici nu ai nevoie de mai multa viteza pt. cele 2.3t , motorul are zgomotul specific pt. transmisia pe pinioane insa nu e deranjant pt mine, cel putin, inca nu am reusit sa o duc pe " coclauri" si pe dealuri.. dar urmeaza, dupa ce reusesc zilele acestea sa inspectez cardanul, de control) Masina are si cateva problemute.. bara spate e zgariata, 2 butoante din interior sunt sterse, uzate excesiv, incalzirea auxiliara are o eroare( nu am apucat sa ma ocup de ea), haionul are telescoapele moarte (din ce am citit ar fi o problema comuna la 7L), asta ar fi cea mai mare problema.. dar o sa o rezolvam.. chiar daca e multa munca si telescoapele costa aprox 60 de euro/buc. trebuie sa-i fac serviceul si sa o inmatriculez Am platit pt. ea 5800 de euro, mi-as fi dorit sa platesc un 5500.. dar nu s-a putut nici cum, dealerul m-a lasat sa pun diagnoza pe masina si sa o inspectez cat de amanuntit mi-am dorit. Momentan am doar niste poze de pe telefon, dar maine dupa ce o scot de la cosmetica revin cu poze.. Prima modificare care a primit-o, i-am schimbat presurile de mocheta, care erau murdare si deteriorate cu unele PETEX, de cauciuc, vreau sa schimb cat de curand ledurile de la iluminatul de funtal al climatronicului din albastru in alb, nu se incadreaza in peisaj nici cum, sunt singurele, albastre, restul totul e un alb-galbui. Astept parerile si sfaturile voastre pt. viitor.. cel mai stringent pt. mine este acum sa repar haionul si sa fac revizia.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si sa va bucurati impreuna de multi KM fara probleme!1 point
-
1 point
-
asa tata... sa vezi acum cum urca dealurile.... Glumesc - spor la modificari !1 point
-
da, curaba bine si strange la loc. Verifica cablajul pana la motoras si conectorul1 point
-
@corbu33: Buna si interesanta configuratia... Ar fi fost mult prea tare sa aiba 220TSI-ul meu un fratior, dar asta e O sa faci gasca cu @nsm si el se distreaza cu un 190 manual Business Grey. Si totusi, daca stau bine sa ma gandesc, mi-au dat si mie fabricatie saptamana 7 si livrare saptamana 11, asa ca avem sanse sa le primim in acelasi timp. Poate or fi vecine de trailer Deci s-a deblocat/de-restrictionat DCC-ul pe Style? Bun asa. Intr-o vreme era disponibil doar pentru L&K. By the way, vei avea garda la sol -10mm (fata de standard) datorita DCC. In combinatie cu Pegasus si Business Grey - va arata genial, mai ales dimineata si seara ( Am una asa langa birou si ma tot uit la ea ) Masina sta bine, la -10mm si cu 18'' si eventual cu DCC-ul in Sport - deja mi se pare ok. Va fi primul Superb de pe forum cu volan incalzit Eu nu am mai optat pentru el, desi ma tenta, pentru ca vreau sa schimb volanul cu cel de Sportline si ala nu e incalzit. Daca nu esti fan piele, tapiteria de style mi se pare foarte ok, chiar e calitativa. Cu DAB-ul o sa schimbam impresii, mi-am pus si eu. Sper sa se deblocheze receptia DAB si in BV, in Bucuresti stiu ca aveti ceva posturi care emit in DAB. Mai jos o comparatie intre PDG (+15mm) - Moon White, Suspensia standard(0mm) - Jungle Green si echiparea cu DCC (-10mm). - Magnetic Brown Drepturi de autor catre @RzzV, nu am gasit o alta limuzina cu Zeus si PDG1 point
-
1 point
-
Daca nu ar avea probleme (de orice natura), pur si simplu nu s-ar vinde mai ieftin. Nu exista nimeni sa lase degeaba la pret. Pur si simplu nu exista, fara nicio alta discutie. Si eu am aflat asta, pe piele mea, din pacate. Sunt o mie de intrebari pe care sa ti le pui (daca i-a fost platita vama in italia, de ce nu a ramas acolo, ar fi una mai importanta din punctul meu de vedere), dar pretul disproportionat raportat la descrierea masinii cred ca iti raspunde cel mai usor. Sunt convins ca masina aia a fost vazuta de mai multi samsari pana la acest moment, iar faptul ca nu s-a incurcat nimeni cu ea (si vorbim de oameni care cumpara masini si dauna totala ca apoi sa le revanda) ridica alte semne de intrebare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Oricum cine nu a mai condus o masina cu acest motor sa nu creada ca este ceva tare observabil...toata treaba este cam cazul firului de par despicat in patru. Eu de exemplu dupa dieselul meu( cu care umblu mai mult momentan) dar conduc si un leon 1.4TSI din familie, echipat cu fix acest motor, nici nu observ cele descrise( desi dupa discutiile de aici se poate observa daca esti fooooooarte atent) . E drept stilul meu de condus rareori lasa turatia sub 2000 rpm si 95% folosesc aria de 2000-4500 rpm, acolo nu observi asa ceva...mie mi se pare un motor mult mai reusit fata de prima generatie de TSI. Iar cine nu a mai condus asa ceva nu o sa observe in veci cele descrise mai sus . Singurul semn de intrebare pus si de catre mine: acest mecanism de actionare/decuplare cilindri cum o sa reziste in timp( ca intra in functiune cam tot timpul, adica lucreaza mult)? Plus as fi curios cum o sa arate supapele / cilindri sa zicem dupa un 120 K km la acei cilindri se decupleaza si la cele care nu... cu timpul o sa aflam raspunsul dar sa speram, cat mai tarziu1 point
-
La astea de Libia nu le-a mai pus ceas ca ei se orienteaza dupa soare1 point
-
1 point
-
Macar sa ne tii si pe noi la curent cu pareri daca ai fost sa o vezi..... Ma gandesc ca mai avem cu totii de invatat cat traim iar de samsari nu are rost sa mai spunem ca se imbogatesc pentru ca lipsa inteligentei este top in Romania1 point
-
Cum adică nu merita sa iei cauciucuri de top daca faci 20000km in 2 ani?Daca atat face siguranta ta, cumpara-ti anvelope resapate!1 point
-
Buna seara.Am si eu o problema cu caldura la un VW Passat Variant 1.9tdi AJM.am verificat furtunele care intra in calorifer si am vazut ca nu ajunge antigel la nici unul din ele.exista cumva pe traseul de la antigel o clapeta care da drumul la antigel spre calorifer? caloriferul l-am verificat si nu este infundat.lipsa de antigel la intrare in calorifer poate fi cauzata si de pompa de apa?1 point
-
1 point
-
Orice spuma activa va indeparta putin cate putin din tratamentul cu ceara fie el Collinite, Sonax etc. Pentru a reduce ritmul de depreciere a stratului de ceara solida/lichida, obisnuiesc sa aplic ceara pulverizata dupa spalare, cu intentia de a crea 2 straturi protective cu durabilitate diferita. Astfel, tratamenul cu ceara profesionala dureaza cele 6 luni prognozate pana la o noua reaplicare.1 point
-
Salut, nu vreau sa te dezamagesc, dar cel putin la placute exista diferenta intre cele ATE care sunt pt masina asta si cele ATE ( OEM ) pe care le iei de la reprezentanta. Si nu e o chestie valabila doar la TOUAREG.1 point
-
N-aveti ce sa faceti cu 10w40 iarna. Puteti alege din variantele de 5w30 : Ravenol HCL 5w30, Valvoline MaxLife 5w30, Fuchs Titan Supersyn 5w30 Daca consuma ulei, se poate incerca o varianta de 5w40 mai gros: Ravenol VSI 5w401 point
-
@_ionut Si pe Ambition ai lumini la picioare spate? Cand ai timp imi poti face si mie niste poze cu lampile de jos, in ce mufa sub scaun sunt conectate? Eu m-am uitat pe sub scaunele fata si nu am vazut nicio mufa libera in care as putea baga lampile pt spate daca as cumpara. Oricum deja ma pune pe ganduri faptul ca nu am deloc in spate, iar tu, tot pe Ambition, ai. Astazi, avand putin timp liber, mi-am batut capul cu plafonierele si am inlocuit becurile din ele cu leduri. Cu un card de plastic, ceva atentie sa nu rup urechile de prindere si multa rabdare la plafoniera spate pentru ca din cauza constructiei sistemului de contacte, nu poti scoate efectiv becurile din soclu doar tragand de ele. A trebuit sa scot de tot plafoniera spate si sa scot cu o surubelnita becurile impingandu-le din spate, altfel nu ieseau sub nicio forma. Momentan am pus leduri chinezesti pentru proba si sunt ok, lumina cica ar fi ~5000k, dar nu-mi place ca daca las plafoniera pe pozitia in care se aprind becurile cand descui masina sau deschid usa, chiar si dupa incuiere, ramane un curent rezidual in circuit si licare ff usor ledurile. La picioare am pus Philips W5W 4000K 1W, in forma de bec normal, si alea se comporta ok, deci voi lua si pentru plafoniere din alea pentru a scapa de problema asta. Momentan nu las plafoniera setata pe pornit cu usi deschise. In fata n-am avut probleme, s-au schimbat usor. Becurile cu care a venit masina au fost Philips Blue Vision, o vrajeala "blue vision" ala, sunt extrem de galbene cand le aprinzi desi ele sunt colorate cu albastru. Becurile plafonierelor sunt W5W, doua fata, doua spate. Mai jos cateva poze din timpul operatiunii.1 point
-
Se inlocuieste complet ,inclusiv surubul si saibele de ungere.Costa aprox 600 ron.Atentie la procedura de montare. Montarea unui nou modul al arborelui de echilibrare.doc1 point
-
Vreau sa pun o instalatie BRC pe un seat leon 1.6 2008 102 cp. Care din instalatiile urmatoare ar fi mai ok: Sequent 24.11 sau Sequent Plug & Drive ?1 point
-
Am facut un prima masuratoare cu termometru electronic. Afara 8gr.C, temperatura lichid racire 23gr.C. Termometrul amplasat la parbriz, acolo unde am observat ca este jetul cel mai puternic si mai cald. Motorul tinut la 900rpm, ambii biti 1, tensiune load baterie 14,2V, clima HI. - La cca. 1 min de la pornire termometrul indica 26,5gr.C, iar lichidul de racire avea 27gr.C - La cca. 2,5 min de la pornire termometrul indica 38,7gr.C, iar lichidul de racire 38gr.C Daca pana la 38,7gr.C cresterea a fost aproape liniara, mai sus temperatura a crescut foarte greu, la fel si lichidul de racire care s-a plafonat la 42-43gr.C si n-a mai crescut cat am facut masuratoarea. Ca o prima concluzie se pare ca functioneaza auxiliary heater, totusi mai am o intrebare. Lichidul de racire circula in mod normal prin schimbatorul de caldura din aeroterma sau exista un termostat care permite circulatia lichidului de racire doar dupa ce acesta ajunge la o anumita temperatura?1 point
-
tipuri de becuri pentru O2: faza scurta: H7 faza lunga: H1 lampa ceata (proiectoare): H8 lampa pozitie fata: W5W lampa semnalizare fata/spate: PY21W lampa mers inapoi / stop: P21W lampa ceata spate: P21/4W lampa nr inmatriculare: C5W lampa pozitie spate: P21/4W1 point
-
nu are treaba, la aceste modele compresorul se invarte tot timpul, electrovalva presurizeaza sistemul - dar nu la aceste temperaturi - lasa-l pe Auto, ca sa porneaza si PTC-ul/Z35-ul.-1 points
-
Deci, am sa mai iau un thermostat mic si il voi schimba eu-1 points
-
20.000 km i-am facut din august pana cum . Tu cat tii un cauciuc 100.000 ? si folosesc anvelope michelin tocmai pentru siguranta si ceva rezistenta la uzura . Dar daca as fi sofer de duminica de ce mi-as cumpara o anvelopa scumpa cand nu ajung in 2-3 ani sa ajung la o uzura cat de cat cu ea sa imi iu alta si sa fiu nevoit sa merg cu un cauciuc copt de asta multa lume cand isi cumpara un cauciuc se mai uita si la DOT-1 points
-
kodiaq macar nu are linia de design al Octaviei 3 FL-1 points
-
@cristi511 are dreptate, @Andrei1980 nu cred ca se pune problema cu cei "2 cilindri" care nu functioneaza. De fapt nu opreste tot timpul aceiasi 2, si nici macar nu ii opreste fizic. Problema e ca vibratiile si sunetul se schimba, asta e clar. Si nu e sesizabil tot timpul, dar in special cand motorul e incalzit bine se simte oricat de "nesimtit" ar fi soferul la zgomote/vibratii. Da, fata de un diesel, nu ai o vibratie mai mare, poate nici atat, dar o simti pentru ca strica rafinamentul motorului mersul ala, pe Superb cel putin in regim normal, motorul nu se simte/aude deloc sub 3000rpm. Pe de alta parte, daca stai cu motorul peste 2000rpm mereu, clar nu vei simti nimic niciodata, decat un sunet putin diferit in 2 cilindri, dar pe care trebuie sa stai cu muzica oprita si la viteze destul de mici ca sa-l auzi.-1 points
-
Baga cu incredere Mobil 1 5w30 ESP Formula...normal ar trebui acum sa l arunci afara ca ai sa gasesti si ceva span garantat in filtrul de ulei!Eu prima data l am dat afara dupa segmentare la 6 k si era negru tuci iar in filtrul de ulei ceva particule de aluminiu(ceva normal din cauza segmentilor care au mai ''barbierit'' din bloc pana s au asezat dar trebuia evacuat din timp...).Dupa segmentare acest ulei este de uzura si ca atare ar trebui evacuat si inca ceva important adica foarte important uleiul la benzinare din punctul meu de vedere se schimba undeva la 6500 max 7000 de km asta daca vrei sa ai un plus la viata motorului caci nimeni nu te va invata de bine nici la service nici la reprezentanta(motivul este capacitatea mica a baii si temperatura de lucru).Un aspect este ca era negru tuci dar si vascos si era vara cand l am dat afara nici nu vreau sa mi imaginez cum ar fi aratat la 10 k si cam ce ungere facea.Eu nu cred nici in ulei long life care este un motiv de a scuti banii pentru reprezentante pe , perioada garantiei numai bine ca la iesirea din garantie ai un motor gata de segmentat(ce i drept vorbesc in contul benzinarelor).Oricum fiecare face ce vrea dar este bine sa ai de unde trage si concluzii pentru a fi documentat cat mai bine in vederea luarii deciziilor corecte pentru buna functionare a masinii pe un termen cat mai lung.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00