Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.12.2016 în toate secţiunile
-
La astea de Libia nu le-a mai pus ceas ca ei se orienteaza dupa soare4 points
-
2 points
-
Faceliftul nu ar trebui sa aiba pe consola ceasul analogic si nu cele 2 sertarase? Aceasta vad ca nu are ceasul.2 points
-
Ce importanta are ca e facuta in Germania? din moment ce e livrata si echipata pt Libia?2 points
-
Sau mai bine lasa, masinile pt tarile calde vin cu alte lichide, ca sa nu intram in mai multe detalii (ulei cutie viteze cu punct de inghet mic)2 points
-
Salutari. Mi-am montat de vreo o luna de zile aceasta alrma si parea ca totul e ok. Dar...nu e. :| Partea de alarma functioneaza ok, partea de pornire motor din pager functioneaza ok, problema fiind ca dupa un anumit timp masina se opreste. Alarma e setata sa opreasca motorul dupa 10 minute de la pornire, dar de multe ori il opreste dupa un minut, doua, etc. Aveti idee din ce cauze are acest comportament? Doua devieri de la schema originala: Alarma e setata pentru cutie automata, desi masina are cutie manuala. Am ales varianta asta pentru ca e mai simplu, nu mai e nevoie de atatia pasi pentru a activa pornirea de la distanta. Pentru a elimina riscurile cu "uitatul in viteza" am montat doua contacte magnetice pe tija schimbatorului de viteze si le-am legat la firul care ar fi trebuit legat la switch-ul capotei. E ok, functioneaza perfect. Releul pentru blocare/oprire motor nu l-am legat. N-o fura nimeni...sper. :D (sa fie din cauza asta? ) P.S. Masina e VW Passat B3, `93, 1.8, 66kw Problema: Contactele magnetice: http://i.imgur.com/b6wFFYb.jpg Am cronometrat cat timp sta motorul pornit. 3 incercari, 3 rezultate diferite.1 point
-
@cristi511 are dreptate, @Andrei1980 nu cred ca se pune problema cu cei "2 cilindri" care nu functioneaza. De fapt nu opreste tot timpul aceiasi 2, si nici macar nu ii opreste fizic. Problema e ca vibratiile si sunetul se schimba, asta e clar. Si nu e sesizabil tot timpul, dar in special cand motorul e incalzit bine se simte oricat de "nesimtit" ar fi soferul la zgomote/vibratii. Da, fata de un diesel, nu ai o vibratie mai mare, poate nici atat, dar o simti pentru ca strica rafinamentul motorului mersul ala, pe Superb cel putin in regim normal, motorul nu se simte/aude deloc sub 3000rpm. Pe de alta parte, daca stai cu motorul peste 2000rpm mereu, clar nu vei simti nimic niciodata, decat un sunet putin diferit in 2 cilindri, dar pe care trebuie sa stai cu muzica oprita si la viteze destul de mici ca sa-l auzi.1 point
-
@CristiALF Da, profit si eu cat mai am timp . Prin februarie termin cursurile la care sunt si o sa ma angajez si eu in sfarsit, deci timp nu prea va mai fi ...1 point
-
Eduard - la culoarea masinii tale - destul de pretentioasa la asortat - eu as pastra numai culorile de fabrica - si nu as elimina cromul de pe masca - acum, fiecare dupa cum ii place.... important e sa iti placa tie1 point
-
Am fost azi la colegul lucaflo26 si am ajuns la concluzia ca masina nu are camera de marsarier, doar cablajul, iar comenzile de volum de pe volan nu merg datorita diferentei de versiune a CAN-ului. Cu aceasta ocazie tin sa multuesc colegului lucaflo26 pt amabilitate, apelati cu incredere! Multumesc!1 point
-
Macar sa ne tii si pe noi la curent cu pareri daca ai fost sa o vezi..... Ma gandesc ca mai avem cu totii de invatat cat traim iar de samsari nu are rost sa mai spunem ca se imbogatesc pentru ca lipsa inteligentei este top in Romania1 point
-
70% bucuresti(mai nervos, asa ) restul autostrada in regim de tractare, consum 9,5-10 la pompa1 point
-
CC-ul are din start o suspensie setata mai rigid, mai sportiv. Cu 19'' e foarte posibil sa o duci in zona de "foarte dur", desi arata genial. Doar ca, tu conduci masina, nu o privesti1 point
-
Revin cu noutati privind consumul de ulei la mine: Intrucat intr-un interval de 4000 Km mi s-a apris becul de ulei de doua ori si am completat cam 1L la 2000 km ulei, am cerut la service sa se faca procedura de determinare a consumului specific de ulei. Mai intai s-a facut determinarea statica, adica umplut ulei, pornit motor, lasat pana la 80 grd, scos ulei, masurat consumul, etc. Nu am pretentia ca am retinut toti pasii pt determinarea statica, mi-a povestit mecanicul pe scurt care este procedura. Partea a doua, determinarea dinamica. Au facut plinul la ulei, sigilat busoanele si am revenit la service dupa 1000 Km de mers (urban, ca nu am avut drumuri in afara). Dupa 1000Km parcursi, a reiesit ca a consumat 550ml ulei. Fara discutie, s-au adresat la fabricant iar pe garantie au schimbat doua garnituri. Una din partea superioara a chiloasei (intre rampa de culbutori si chiulasa) si alta de la un circuuit de racire de pe turbina. Nu stiu exact componentele, mi-au aratat pe schema explodata care au fost garniturile. Chestia asta s-a facut saptamana trecuta, au umplut iar la maxim cu ulei si dupa inca 1000 Km ma intorc la service sa vedem care este rezultatul, daca a mai consumat ceva. Cam asta este.1 point
-
Surprinzator, multi critica drumurile drin Anglia si IRL ca fiind mult mai slabe decat "europenele" din tara - suprinzator, cu abundenta de "pot-holes" O sa-ti fie distractiv sa conduci in EU cu volanul pe partea "cealalta", mai ales la depasiri, trebuie mare grija. Oricum 18'' e foarte ok, pe suspensia ta.1 point
-
Ma bucur ca ai rezolvat problemele si ai ramas in final doar cu pomul de Craciun natural Despre retul ce sa zic....se vede ca esti tanar si ai timp berechet !1 point
-
@laduncaag Da s-a terminat cu bine. Am avut un musafir nepoftit care a papat un furtunas. Manopera 400, furtun 100... Fiind in garantie a trebuit sa o duc la reprezentanta deci... @stamir Multumesc mult ! @osuletz Multumesc, intr-adevar asa este ACC + DSG = placerea de a conduce. In legatura cu detailing-ul daca este vorbim in privat ce si cum . @Andrei1980 Da am o problema cu, curatenia , nu am pus niciodata jetul de apa pe el si nici nu planuiesc, in schimb am un compresor acasa care ajuta mult la curatat atat interior cat si exterior. Dau cu el pe la motor + o pensula cu care dau sa indepartez ce nu poate compresorul elimina, iar acel luciu dau cu curatitorul meu asa zis universal adica spray de geamuri . Problema este pe unde nu poti ajunge cu mana sa zicem asa ca trebuie dat cu spray de geamuri si sa freci cu pensula care dupa trebuie spalata cu apa zona, eu folosind o stropitoare (aici ma refer la cutia filtrului de aer care este o pacoste la curatat). La fel la interior pe volan/guri de aerisire/locuri mai greu accesibile dau cu pensula si compresorul in acelasi timp pentru ca nu poti ajunge cu carpa pe acolo si este enervant . Inca un pont, la mine unul in jurul capacului de ulei exista un material de cauciuc care se face alb in timp (este o depunere de ceva...) din cate am observat iar zilele trecute am reusit sa il dau jos si sa il curat, ca si pasi am dat capacul de la motor jos si am scos busonul dupa care trebuie doar sa tragi in sus de cauciuc si iese singur, la fel curatat cu o carpa si spray de geamuri si dupa nu este greu de pus la loc, trebuie doar sa ai grija sa fie bine pus. Din punct de vedere consum asa am fost informat de catre parintii mei care au "furat" masina si au pus 5.000 de km pe ea cat am fost plecat in vacata. Au fost plecati pana in Germania si inapoi si asta a fost media lor, tata ajungand la consum de 4.2% in anumite momente a zis. De mers legal da, eu asa merg de cand am carnetul deoarece nu ma incanta cu nimic daca ajung cu 10-20 min inainte si sa imi risc viata pe drum . Iar ultimul punct legat de MTM da, chiar si eu sunt curios mai ales de acei 400 Nm .1 point
-
@stamir & @cristi511: domnilor, dar e foarte simplu. Daca GTI-ul s-a livrat cu 225/45/17, poti pune 100% si garantat 225/45/17 ca si roti de iarna si va fi despagubit. Doar ca trebuie sa-si includa si jantele de iarna in polita CASCO, prin prezentarea facturii si intocmirea unui act aditional. Nu inteleg de ce sa se complice cu 205/50/17 ??? Nu merge pe nicio burta, sunt dimensiunile cu care a venit masina, verificabile prin VIN si dovedite si prin CIV. Simplu si scurt @Clawoodyou: cu intarziere, dar mersi de impresiile despre Uniqa. Eram pe punctul sa ii aleg pentru noul contract CASCO si bine am facut ca nu i-am ales. Experienta mea e cu Allianz la Octavia si Generali la Superb2. Iti pot spune ca Generali sunt mult mai ok. Am avut 2 dosare dauna in 4 ani si au fost impecabili de fiecare data. La fiecare dosar am inlocuit parbrizul si de fiecare data au acceptat fara niciun comentariu parbriz 100% OEM. Un dosar a fost si cu repovsire element si a fost de asemenea foarte ok. Alergatura minimala, m-am programat telefonic, dus la sediu pentru constatare si apoi masina in reprezentanta. Nu am stat deloc pentru decontare, etc, au fost foarte ok. Fransiza 450Ron, din 2017 am aflat ca au crescut-o la 160Eur. Cu Allianz sunt foarte dezamagit. Desi nu e contract cu fransiza, au fost foarte aiurea, cu probleme la reconstatare si show-uri intre ei si reprezentanta - desi au birou chiar in reprezentanta. A trebuit sa imobilizez masina extra 2 saptamani doar pentru a se rezolva cu reconstatarea, la o dauna medie.1 point
-
Off Topic: Atat Kodiaq cat si O3 FL sunt urateniile pamantului in acest moment comparativ cu ce ofera concurenta la design EXTERIOR. Oamenii astia duc pur si simplu lipsa de imaginatie, ori lipsa de personal, ori s-a infiltrat careva din concurenta in echipa lor de design exterior. Altfel nu-mi explic cum poti sa scoti pe piata in 2017 asemenea caroserii. Interioarele sunt perfecte in schimb. Un lucru nu o sa inteleg: de ce se incapataneaza cei din grupul VAG sa tina ecranul Acela cu touchscreen amplasat atat de jos. E ruleta ruseasca cand vrei sa fii atent la drum si in acelsai timp mai bibilesti niste comenzi pe ecranul infotainment-ului. Back on topic: Ar fi curios de vazut cum stau cu vanzarile ATECA versus concurenta...1 point
-
5K0 953 549 nu este pentru Passat - codul trebuie sa fie cu 6 - 5K0 953 569 - mai departe ti-a scris Dany ce iti trebuie. 5K0 953 569AB, 5K0 953 569H, 5K0 953 569T, 5K0 953 569AL, 5K0 953 569AS.... s,a,m,d1 point
-
Am un mondeo nou de la munca care are si volan incalzit, este prima masina cu aceasta optiune pe care am condus-o si va spun ca optiunea nu va mai lipsi de pe nicio masina pe care mi-o voi cumpara de acum inainte... pur si simplu este foarte misto, cand totul e rece inclusiv aer volan schimbator, deodata ai pe ce sa pui mana ca pe un calorifer si sa te incalzesti bine combinatia e perfecta si cu scaunele incalzite+ parbriz incalzit (de preferat si fata si spate sa fie toata lumea fericita)... sincer de cand a inceput frigul dau drumul doar la scaun si volan iar la caldura poate dau drumul ori uneori nici nu mai simt nevoia, atat de buna e combinatia :). Nu mi as mai cumpara masina fara aceasta tripleta a caldurii :)). Personal asa mi am comandat superbul cu volan parbriz si scaune fata spate incalzite... vrem nu vrem traim intr o tara unde aprox 4 luni pe an poate chiar mai mult avem temp constant in jurul de zero grade.1 point
-
Tocmai din ...Libia cu taxa platita in Italia, ce sa zic, cred ca esti pasionat de sporturi extreme . Pai ce garantii iti poate oferi cineva cand masina vine dintr-o tara ravasita, de ani de zile, de un razboi civil, cufundata in haos si vid legislativ etc ?1 point
-
In sfarsit! Azi am ridicat masina, i-am pus cauciucuri de iarna si... vruuuuum... Pana acuma totul este super!!! Sunt foarte multumit de cum se simte masina, cum reactioneaza. Ma bucur mult pentru alegere si sper sa nu apara probleme!1 point
-
Florin ,multumesc mult ! bubu182 Multumesc la fel! Garajul e..... o pasiune .Desi stau 8-10 ore pe zi la garaj rar am timp de masina mea. Cunosc motoarele destul de bine ca altfel imi luam BMW sau MB.1 point
-
Unitatea cu 4H0 nu e buna. Se poate rescrie SW cu unul pentru unitatile 3AA 919 47S L/S (astea sunt pentru Passat B7) Cand spui "ca nu am gasit mufa" te referi la faptul ca nu stii unde sa conectezi cablurile de semnal care vin de la senzorii PLA fata la unitatea PLA? Daca asta e: - senzor fata stanga pin 2 la pin 9 din mufa T12 (cea din mijloc) - senzor fata dreapta pin 2 la pin pin 10 din mufa T12 (cea din mijloc)1 point
-
1 point
-
Dupa ce bagi un rand de segmenti in motor poti sa incerci orice ulei care are norma aprobata pt motorul tau , gasesti listele in topicul dedicat .Cat despre fum si zgomot de tacheti poti sa intrebi fostul proprietar/samsar ce cocktail de aditivi si marmelada o bagat in motor sa nu loveasca fum1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si iata ca am ajuns aproape de anul nou cu ceva km in bord, mai exact 14.000 si prima revizie efectuata acum cateva zile, fiind inclus aici ulei + filtru ulei + filtru aer. Impresii in aceste 6 luni de cand am masina... zambetul de la "prima pornire" nu a disparut nici acum. In fiecare zi descopar cate ceva la ea . Ca planuri de viitor urmeaza sa ii fac un detailing complet exterior la primavara unde astept indicatii/pareri/sugestii de la colegii nostri care au mai facut acest lucru si unde l-au facut. Un alt plan de viitor ar fi un upgrade de la MTM la 180cp, tot strang bani dar se duc pe altele... Consumul este mai mult decat spectaculos ajungand de la Bucuresti la Poiana Brasov fara ca acul sa se miste de pe plin dar nu pot spune la fel si la intoarcere din cauza vestitei aglomeratii de pe Valea Prahovei... Uraaaaa. Media unui plin extern a fost de ~800 - 900 km/plin. Media interna nu am facut-o dar in zona in care stau traficul nu este cel care se intalneste in alte parti ale Bucurestiului, dar pot spune ca am ajuns si la 10% pe Stefan Cel Mare. In rest nu sar de 7,5%. Putere, am explicat mai sus, mai trebuie ceva acolo . M-am jucat cu ea in drum spre Poiana Brasov iar in curbe de tip ac de par, pierdea din putere destul de mult chiar si turata/in modul sport. Comfort, cu pachetul R-line este umpic mai inconfortabil din cauza scaunelor sport care te tin "drept" dar suportabil, la fel si suspensia sport... destul de rigida dar suportabila. Franare, de 10. ACC, de 10. Navigatie, se putea si mai bine... unele strazi pe care a trebuit sa ajung ne fiind inca pe harti. Esapament-ul a inceput sa arate deja ca este diesel, fiind negru umpic. Ma bucur ca am reusit sa o mentin "ca noua", iar la final va las cateva poze dupa spalarea de astazi care sper sa va placa. Sarbatori Fericite si un an nou cu bine !!!1 point
-
E o chestiune ce tine de safety, nu are sens sa o dezactivezi. Stai linistit, au aerisire, daca te uiti cu atentie o sa o vezi. DRL pe proiectoare am si eu la Superbul actual si dupa aproape 4 ani si 80,000km nu s-a "afumat" proiectorul, arata foarte bine si nici geamul nu a patit nimic (exceptand ciupeli de la pietre). Dupa 3-3.5 ani o sa ti se arda unul sau ambele becuri. Te costa 10 Ron ambele becuri si le poti schimba singur, in 10 minute. Nu e chiar un efort, nu ? Deci, lasa-le acolo, asa e gandita masina, vor tine fara probleme. Sunt si asa destui "meseriasi" care circula fara nicio lumina, in soare puternic sau amurg, exact cand nu-i vezi pe sosea.1 point
-
Sa nu uitam ca e totusi important si rodajul.. Mai ales la o masina asa sensibila.. Daca din primii km o rupi cu launch control, etc. sau daca a fost masina de drive test, e clar.1 point
-
Ihi. Siguuuur ca da. In timpul asta, langa masina, marmota inveleste ciocolata in staniol. Merge figura doar daca ai suspensia cu portale - gen Unimog. Altfel, indiferent cat de sus sau jos e "cotetul", in momentul in care bratele suspensiei, diferentialele si puntea spate sunt suspendate pe zapada - e mumu si ramane mumu. Valabil si la G - Klasse, cu toate 3 diferentialele blocate. Dai din roti in gol si atat. Sufa cinetica (prepupunand ca ai fost suficient de istet incat sa nu pleci singur in padure), troliu sau clasicul "mers in sat si cautat tractor" Asta ultimul e "priceless" si se numeste ca nu faci "off-road" pana nu faci o faza din asta Mai ales privirile si cuvintele si "posetele in cap" din partea "pasagerei/pasagerelor" fac toti banii KO vine intotdeauna de la tractorist: "Dar ce cautati aici? Apoi iti face cu ochiul: umbli dupa q**zda, ha?"1 point
-
1 point
-
Multzam de sfat. Despre ce capace e vorba? Sint plecat din tara si nevasta-mea nu cred ca se va deranja dar poate e simplu Merci. Nu cred ca nevasta-mea se va deranja sa faca asta. Oricum, cam greu de gasit un loc inchis, cald in Constanta pe vremea asta Habar n-aveam. Super! Corect. In afara de asta, nu sint un adept infocat al tuning-ului in special la o masina care este deja setata mai mult decit decent. Dar in primul rind cred ca imi place sa-i pastrez esenta si elementele de baza, care au facut-o o legenda. Imi mai place si aspectul foarte discret, usor de trecut cu vederea de ochiul neavizat, nu atrage atentia genului gresit de oameni. Eh, acum mai greu cu asteptarea, inca 3 luni. Mi-am setat wallpaper la pc una dintre poze, iar restul la screen saver (cu activare dupa 5 minute?). Insa imi baga sotia impresii, conduce bine si apreciaza o masina de genul asta la fel de mult.1 point
-
Mai eu am avut experiente pozitive pana acum cu Cipos si sunt la a 4-a turbina si urmeaza una de 330-340 cai hibrida. Penultima s-a stricat ca a mers tata 3km fara ulei, evident am schimbat tot motorul. Cum zice Excalade acolo a fost lovita de corp strain de e asa ciuruita. Daca iti arat ce mizerie am pe galeria de admisie te sperii, depuneri destul de tari care unele se desprind, altele nu. Ti-ar trebui o camera micuta sa o bagi in cilindri sa vezi ce-i si acolo.1 point
-
Si eu am de curand probleme la AVIA MOTORS cu livrarea unei Skode Fabia. Masina a fost achitat al ainceputul lunii iunie, trebuia livrata la sfarsitul lunii iulie. Nu stiu exact cine este devina, dar consider grupul Porche principalul vinovat, iar atitudinea este una jignitoare fata de clienti. Acum sunt 3,5 luni si in scurt timp se fac patru luni. Masina este in Curtici de doua saptamani si de atunci nimeni nu stie nimic. Cei de la Avia spun ca Porche nu da niciun fel de informatii despre livrarea masinii. Ast ami se pare strigator la cer. Cum naiba Porche sa nu fie in stare sa spuna, azi la ora X soferul cu trailer cu numar Y a plecat catre Avia Motors si urmeaza sa ajung ala dvs in curte in cursul dupa-amiezii de azi. Va rugam sa.... eu asa lucrez si import marga din multe tari. Oare sa fie Porsche mai porstt organizati ca mine. Sa fie Porche atat de lipsiti de bun simt incat sa isi bata joc de banii mei in halul asta? Am achitat pe 12 iunie si abia dupa 3 saptamani a fost trimisa comanda in Cehia. De ce. Am acitat diferenta de avans pe 12 Septembrie iar Porche a dormit. Cica Porche Leasing a asteptat sa intre banii. pai suntem cunva la un salon de masaj de prin centrul vechi sau suntem o firma serioasa de automobile. Banii i-am platgit in dimineata zilei de 12 septembrie, ceea ce inseamna ca dupa amiaza aceleiasi zile au intrat in contul Porsche Leasing, sau cel tarziu la sesiunea bancara de a doua zi, la 11.00 dimineata. Deci Porsche - Porsche leasing - Avia si orice insemna grupul VW - AUDI - SKODA - SEAT, etc, sunt din ce in ce mai neseriosi. As mai adauga calitatea proasta a automobilelor, piese de schimb originale neconforme, refuzul de a rezolva anumite defectiuni in garantie, proiectare si executie proasta (aici as da exemplu faprum ca Touranul meu este cracanat pe spate si cu piesele OEM Volkswagen, nu se poate face reglaj corect, iar cauciucurile se tocesc pe interior, este un defect de proiectare - executie al marelui producator), servici inadecvate, timp lung de rezolvare a problemelor in service, preturi exagerate. Cu siguranta urmatoarea masina nu va fi din grupul mai sus amintit, cu atat mai mult ca in acest moment un Golfulet cu jante de tabla si mai nimic pe el are pret de pornire de 17500 Euro, iar un Honda Civic 5D cu curie automata, climatronic, camera marsarier, senzori de ploaie si lumini, senzori parcare, scaune incalzire, .... o gramada de optiuni costa l aoferta doar 16500 Euro.1 point
-
nu se va sterge nici o harta daca se foloseste de pe card . Adica ai instalata pe unitate versiunea de harti europa west si folosesti sd card cu harta europa est . Este mult mai comod decat la versiunea de rns 510 asta fara sa luam in considerare ca pe partea de navi este net superioara rns 315 fata de rns 510. practic in cateva secunde treci de pe o harta pe alta si la fel traseele sunt date in 2 sec ... plus ca unele au si BT . am instalat sute de harti si stiu ce spun .1 point
-
La uniqa mi s-au parut conditiile de despagubire scrise prea complex, de exemplu pentru elementele vitrate sau janta si anvelopa, nu te despagubesc daca nu sunt afectate si alte parti ale autoturismului...wtf? pai daca dau cu roata intr-o gura de canal si fac janta praf, raman cu ochii in soare? sau daca imi iau o piatra si se duce naiba parbrizul tot asa? Astept luni oferta scrisa de la uniqa si apoi le compar mai bine. Vad ca Uniqa au contract cu Porsche. O sa sun un prieten de pa Pbn sa vad daca platesc ok.1 point
-
@Plasma : @viorelleta, firul e legat in mufa bobinei de inductie, pinul care da semnal turometrului. Acolo era problema cu oprirea motorului. Din cate am vazut in maual, are 3 optiunni de confirmare: turometru, voltaj, si presiune ulei. Setarea se face din butonul override.1 point
-
1 point
-
http://www.donatorstore.it/index.php?main_page=product_info&cPath=1374_2465_2726_2740&products_id=5965 este ceea din link-ul de sus,speedbox cred ca e marca,1 point
-
Inainte de a se intreba cineva de ce nu porneste masina ar fi bine sa ne gandim daca am pregatit masinile noastre de iarna , in mod normal un diesel bun cu o motorina si ulei corespunzatoare + bujii bune nu are de ce sa nu porneasca , atentie la bujii , multi le "pun" de mai multe ori la rand , in felul asta , chiar daca e frig afara riscati sa le ardeti asa ca maxim de 2 ori , plus ca omorati si bateria, deci ulei cu prima cifra cat mai mica (0W30 , 5W40, 10 W 40 etc ), ambreiajul apasat si tinut asa cateva secunde chiar daca motorul a pornit si chiar daca masina e scoasa din "viteze" , eliberarea ambreiajului se face progresiv ca sa nu "moara" motorul , e indicat de asemenea sa nu accelerati in primul minut de fucntionare al motorului , atentie si la lichidul de racire...majoriatea anitgelurilor sunt facute pana la -20*C daca a mai si fost amestecat si diluat.....aveti un fel de inghetzata in motor deci sa fie un antigel de cel putin pana la -35, -40 *C, bujiile incandescente sa fie bune iar este f important, toate astea sunt valabile daca vreti sa porniti la -25*C. In primele minute conteaza si stilul de conducere si climatizarea pentru urmarirea obtinerii unei incalziri cat mai rapide a motorului respectiv haitaclului , deci nu shimbati vitezele la turatii prea mari dar nici prea joase , la fiecare schimbare a vitezei nu eliberati brusc ambreiajul ci progresiv, eternul carton in fata radiatorului e mai bun decat cel mai performant sistem de climatizare insa atentie la temperatura lichidului de racire, cu cartonul motorul este protejat de curentul de aer rece care vine din fata de la mersul masinii si "protejeaza" si lichidul de racire care trece prin radiator , bineinteles dupa ce deschide termostatul, daca temperatura exterioara, ambientala, atmosferica :) creste la -5*c e bine sa eliberati jumatea radiatorului din dreptul electroventilatorului ca sa lasati cale libera aerului sa treaca in caz de nevoie (prea putin posibil dar totusi).Recomand celor care merg pe distante scurte sa lase "cartonul" pana la trecerea sezonului rece ca altfel motorul lor nu se va incalzi niciodata si consumul , disconfortul datorat frigului ii vor face sa isi schimbe parerea despre aceste masini. repet toate acestea sunt valabile doar atunci cand temperatura exterioara este extrem de scazuta, daca nu aveti nevoie de masina o zi doua cat aceste temperaturi sunt scazute e bine sa evitati sa o folositi daca nu aveti extrema nevoie , pornirea la foarte rece:) fiind foarte daunatoare componentelor motorului asa ca decat sa incercati sa porniti masina la -25 doar ca sa vedeti daca porneste mai bine lasati treaba asta altora... daca m-am facut util ma bucur , daca cineva considera ca gresec undeva astept eventuale precizari.... va salut pe toti si nu uitati vorba lui BASE....iarna nu-i ca vara :D :P :P1 point
-
Mai baieti, de ce va dati voi cu parerea si nu cititi manualul de utilizare al masinii? Ia uite ce scrie in manualul VW "3.2 - Sfaturi si intretinere", la pag.3, paragraful "Functionarea in timpul iernii": "....................Daca la temperaturi sub -24 gr.Celsius carburantul devine atit de viscos incit motorul nu mai porneste, este de ajuns ca autovehiculul sa se lase un timp intr-o incapere incalzita". Deci, eu am fost un fraier cind la -25, dupa ce-am dat la cheie de am ucis bateria, nu am urcat masina la et.2 unde locuiesc si nu am tinut-o putin langa calorifer... Daca-s prost si nu citesc manualul... La fel si voi :P1 point
-
:) Se pare ca mi-am rezolvat problema! Intr-adevar se dezamorsa pompa.Desi problema se ameliora prin slabirea busonului de la rezervor,rezolvarea a fost in alta parte. Pompa de injectie (la pompa distribuitoare,dar cred ca si la PD e la fel) are chiar la intrare o supapa cu bila.Din cauza impuritatilor bila respectiva nu mai inchidea bine si lasa motorina sa plece inapoi pe conducta de tur. Initial suspectam de problema supapa electrica "fuel cut " ca nu mai inchide bine,iar dupa ce am desfacut capacele pompei de injectie si am gasit inauntru urme de impuritati,mi s-a intarit convingerea,mai ales ca defectul a survenit dupa o stationare de o saptamana a masinii. Nu a fost devina 'fuel cut off valve'.Am realizat dupa ca e montata in alt 'etaj' al circuitului pompei,in schimb proband supapa de intrare am constatat ca scapa tare cu toate ca bila se auzea inauntru ca se deplaseaza. Am umplut pompa cu aditiv de curatat injectoare si dupa ce am suflat de cateva ori,a inceput sa etanseze. Concluzia:pentru toti cei care sufera de simptome asemanatoare (si am vazut ca mai sunt cativa),desfaceti conducta de tur de la filtru,scurgeti-o de motorina si incercati sa 'trageti'( cam cum se verifica cuiul de la camera de nivel constant de la carburatoare ;) ) iar daca scapa.. ati identificat problema.Daca nu, mai 'sapati'. ;) :17: ;)1 point
-
Deci ce se intampla cand mai intai cumperi, abia apoi intrebi daca ai procedat corect...-1 points
-
Modelul fara facelift mi se pare mult mai agresiv si mult mai frumos. Nu va lasati pacaliti de niste leduri. Leduri are si noul logan.-1 points
-
Ce faceti mai oameni buni,delirati ? Ce masa simpla ce masa dubla la 1.4 ?-1 points
-
kodiaq macar nu are linia de design al Octaviei 3 FL-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00