Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.12.2016 în toate secţiunile

  1. Cateva idei despre cum se intretine pielea auto, doar pentru cine este interesat.
    3 points
  2. Si iata ca am ajuns aproape de anul nou cu ceva km in bord, mai exact 14.000 si prima revizie efectuata acum cateva zile, fiind inclus aici ulei + filtru ulei + filtru aer. Impresii in aceste 6 luni de cand am masina... zambetul de la "prima pornire" nu a disparut nici acum. In fiecare zi descopar cate ceva la ea . Ca planuri de viitor urmeaza sa ii fac un detailing complet exterior la primavara unde astept indicatii/pareri/sugestii de la colegii nostri care au mai facut acest lucru si unde l-au facut. Un alt plan de viitor ar fi un upgrade de la MTM la 180cp, tot strang bani dar se duc pe altele... Consumul este mai mult decat spectaculos ajungand de la Bucuresti la Poiana Brasov fara ca acul sa se miste de pe plin dar nu pot spune la fel si la intoarcere din cauza vestitei aglomeratii de pe Valea Prahovei... Uraaaaa. Media unui plin extern a fost de ~800 - 900 km/plin. Media interna nu am facut-o dar in zona in care stau traficul nu este cel care se intalneste in alte parti ale Bucurestiului, dar pot spune ca am ajuns si la 10% pe Stefan Cel Mare. In rest nu sar de 7,5%. Putere, am explicat mai sus, mai trebuie ceva acolo . M-am jucat cu ea in drum spre Poiana Brasov iar in curbe de tip ac de par, pierdea din putere destul de mult chiar si turata/in modul sport. Comfort, cu pachetul R-line este umpic mai inconfortabil din cauza scaunelor sport care te tin "drept" dar suportabil, la fel si suspensia sport... destul de rigida dar suportabila. Franare, de 10. ACC, de 10. Navigatie, se putea si mai bine... unele strazi pe care a trebuit sa ajung ne fiind inca pe harti. Esapament-ul a inceput sa arate deja ca este diesel, fiind negru umpic. Ma bucur ca am reusit sa o mentin "ca noua", iar la final va las cateva poze dupa spalarea de astazi care sper sa va placa. Sarbatori Fericite si un an nou cu bine !!!
    3 points
  3. Revenind pe subiect, dupa ce am mai rumegat comparativul din Autobild sunt foarte curios sa vad live Kodiak-ul. Ar fi a 2-a oara consecutiv cand SUV-ul Skoda bate Tiguanul in comparativul direct. Victoria Kodiak-ului la capitolele "materiale, finisaje si ambianta generala" e foarte interesanta. Nu sunt client de SUV, dar sunt foarte curios In rest, putin OT din viata reala, adica "spicuri" din ceea ce oferea parcarea din Poiana Brasov ieri , ei bine SUV-urile ce fac obiectul acestui thread erau inexistente. Preferam "decat" SUV-urile premium, pe care le folosim doar pentru a le cocota ostentativ cu botul pe vreo bordura sau maldar de zapada stransa, desi parcarea ofera loc suficient fara a face "scamatorii" de iarna. Placerea de a arata altora "un calandru de SUV premium" dintr-o pozitie ostentativa probabil ca bate rationalul. In schimb mi-am permis aroganta de a urca acea panta abrupta ce duce la localul numit "Coliba...unora" cu o Skoda FWD si chiar am facut 2-3 "stop & go" pentru a da "prioritate la coborare" unor cetateni "premium" si culmea, am reusit sa plec din loc si sa ajung la respectivul stabiliment, unde doar "vulturii, scuze SUV-urile cuteaza" End of OT.
    2 points
  4. Dupa ce bagi un rand de segmenti in motor poti sa incerci orice ulei care are norma aprobata pt motorul tau , gasesti listele in topicul dedicat .Cat despre fum si zgomot de tacheti poti sa intrebi fostul proprietar/samsar ce cocktail de aditivi si marmelada o bagat in motor sa nu loveasca fum
    1 point
  5. Cu sportage ul am facut si eu test drive, varianta de care aminteste colegul mai sus...1.6 gdi. Era un nivel de echipare mediu, se misca ok pt un aspirat, dar interiorul din punctul meu de vedere este din alt film comparat cu exteriorul care imi place. Legat de kodiaq mi se pare la fel de hidoasa ca sora mai mica octavia. Din cele enumerate as alege tiguanul, imi place...fata de generatia veche care arata ca un cal magar, modelul nou este super.
    1 point
  6. Siiii, 200k km: Intre timp am facut si distributia, fara alte probleme pana acum!
    1 point
  7. 26 decembrie costinesti...mizerie multa ramasa in urma din sezon,cred ca in maxim 2 ani epava o sa devina si mai epava...puntea de comanda vad ca jumatate a disparut.
    1 point
  8. @F l o r i n Multumesc, asa sper sa fie ! @Apashi Este subwoofer-ul de la sistemul Dynaudio.
    1 point
  9. Ca sa ajungi la stadiu in care sa uzezi volant (sa o albastresti...cum se spune in termeni populari) la modelul asta de ambreiaj intors,trebuie sa fi retard mintal sau sa incerci sa tragi un tir cu masina sau sa urci transfagarasanul pe scurtatura sau sa incerci sa ari cu masina. Tacanitul posibil sa fie de la arcurile discului de ambreiaj.
    1 point
  10. Alex, cele de la Hella vin cu oring si clema de fixare, in cutie. cele OEM vin fara - asa cum recomanzi si tu, cumparati si oringul si clema de fixare, plus antigel si apa distilata - pentru completare.
    1 point
  11. Alarma se activeaza dupa un timp de obicei de 30 de secunde daca nu pui contactul, nu trebuie sa sari direct :). La golf tau ar trebui sa fie la fel, daca ai alarma oem, si deschizi mecanic din yala urmareste ledul rosu de pe usa daca ramane aprins. Cum ziceam si inainte , alarma nu are de unde sa stie cine deschide masina din yala, proprietarul de drept cu cheia sau un hot cu o surubelnita. Pt verificat telecomanda, intra pe adresa 46 si cauta prin grupuri( de obicei 11,13-14) ai acolo 3 campuri, cand apesi pe telecomanda trebuie sa se schimbe in Ok toate daca telecomanda este sincronizata, sau not OK daca nu este a masinii. Daca nu se schimba nici un camp atunci posibil telecomnada cu probleme daca zici ca accepta comanda inchis si portbagaj.
    1 point
  12. Revin eu cu rezolvarea. - tensiunea vazuta de pompa de ABS era de aprox 11V, deci mica, crestea putin cu motorul pornit. - masurata tensiunea de alimentare, era ok fata de masa, - intre firele de masa de la ABS si masa masinii era o diferenta de 2V SOLUTIA: s-au tras alte 2 fire de masa de la ABS pana la masa masinii si totul este OK.
    1 point
  13. Am folosit aditiv cu techron, ca si rezultate consum marit (aprox 0,5l la 100 km extern), motorul parca merge mai lin, acceleratie usor mai prompta si mai buna.L-am folosit acum aprox 5000 km , inainte de schimbul de ulei. Acum am vazut si la Cora Sun Plaza -Berceni - cam 30 lei . Eu l-am cumparat din Galati- curier. Cred ca o sa mai folosesc inca un flacon inainte de schimbul de ulei. Nu am testat la mecanic parametrii injectoarelor dupa folosire, din cate imi amintesc aveam un injector cu parametri incorecti...era bine de vazut,dar lasa...altadata.
    1 point
  14. Spuma galbena la drumuri scurte iarna inseamna condens ca sa stii ca motorul asta condenseaza teribil.Problema se pune in felul urmator si anume sa nu ai spuma galbena pe buson dupa un drum lung sau cand este cald afara...compresia ti o ridica consumul de ulei garantat si nu este relevant.Un sfat de la mine vinde cazanul cat inca mai merge ca sa nu patesti ca mine si ca altii sa o mai cumperi odata si tot sa nu mearga bine(un sfat prietenesc).
    1 point
  15. Meanwhile, "parcul auto VAG 1:43" s-a extins, s-a livrat si Superbul 3. Acum e complet cu "fosta-actuala-viitoarea" End March se livreaza si varianta 1:1...
    1 point
  16. Daca masina e omologata inclusiv in CIV cu 225/45/17 nu ai ce probleme sa ai. Poti pune oricare din rotile trecute in CIV, atat la capitolul de roti, cat si la cel de "mentiuni" din subsolul paginii, de la "alte anvelope", nu ai ce probleme sa ai la CASCO, garantat. Obligatia ta este doar sa ai anvelope de sezon, conform dimensiunilor omologate. Asta mi-au spus cei de la Generali unde am CASCO. De altfel, la deschiderea dosarului, agentul constatator a facut poza cu profilul anvelopei.
    1 point
  17. Pana in 3000km rulati cutia schimba mult mai lenes si parca are reticenta in raspuns. Dupa 3000km isi schimba comportamentul, o sa simti ansamblul motor + cutie mai responsiv. Tine de DSG, am constatat lucrul asta pe 3 masini diferite, toate s-au comportat asa in primii 3000km.
    1 point
  18. Da, se poate modifica din codarile BCM-ului
    1 point
  19. Daca ar rezolva problemele de fiabilitate, din partea mea ar putea sa urateasca si mai mult farurile alea...
    1 point
  20. Un consum pentru Octavia 3, 2.0tdi 150cp, euro 6, cutie manuala. Media la drum lung in mers foarte sportiv 6.4L la pompa, 1050km. 5 pasageri si portbagajul plin cu greutate si AC-ul pornit mereu. Foarte incantat! Trage de zici ca are mai multi cai decat 150.
    1 point
  21. Nu ii fa nimic. E normal sa creasca turatia. O discutie similara am avut cu un alt coleg pe aceleasi coordonate. Iarna daca pornesti incalzirea, luminile etc e normal sa ai consum mai mare si implicit acesta sa fie sustinut cumva. La fel si vara-clima pornita, luminile etc-sunt consumatori in plus.
    1 point
  22. Daca masina ti porneste cum trebuie,si aici ma refer sa nu se chinuie sa ti invarta,nu vei avea nici o problema...
    1 point
  23. Si iata ca a sosit! Deocamdata am facut cateva poze cu telefonul, weekendul acesta planific sa o scot la pozat.
    1 point
  24. Eu nu as cumpara sub nici o forma ulei din targ unde 99% sunt...de la orice alt magazin cu renume dar nu din TARG!!!
    1 point
  25. O fii norma de revizie long life,dar traim in romania si asta spune multe...eu sincer nu as depasii 15.000 km sau 1 an
    1 point
  26. A vrut sa zica electromecanica :)
    1 point
  27. Mit probabil, dar auzeam ca la diesel, unii producători folosesc aceleasi planetare mai ieftine, ca la benzina, si pt a nu le rupe datorita cuplului mare la plecarea cu a 1-a in stil smuls, au limitat turatia cand stai pe loc. Personal, nu am crezut si m-am contrazis cu emițătorul ideii.
    -1 points
  28. Multumesc lui ovidiu_vr cu ajutorul lui am gasit ce cautam, la un pret bun ! Asta inteleg eu ajutor pe forum, nu ca alti colegi care in loc sa te ajute vin cu tot felul de intrebari sau mai rau, te considera ca vrei mura in gura si nu te deranjezi sa cauti.
    -1 points
  29. O plasa de plastic, rigida. Cauti pe la bricolaj ceva ieftin ce poate fi folosit, cat mai usor si incerci cu banda cublu adeziva pe contur. Si eu am vrut sa fac asa, dar nu prea o tin sub pomi.
    -1 points
  30. Aderența tine de modul un care a fost construit acel cauciuc pentru condițiile aferente de drum . Acel cauciuc s-a uzat mai repede deoarece materialele folosite in compoziție au fost mai slabe din punct de vedere al calității . Aderența are orice cauciuc într-adevăr diferă in funcție de ce tehnologie se folosește si ce materiale folosesc producătorii in ele ..mai bine iei un set de anvelope pe care il ai 2 ani decât sa iei cate 1 in fiecare an ... acum depinde si câți km faci nu merita sa iei cauciuc de top cand tu faci 20k în 2 ani
    -1 points
  31. Pentru cei care aveti Sharan dupa 2005 cu Eberspacher tip nouD5ZF ,va spun ca sunt patit,m-am saturat de schimbat placi electronice scumpe,schimbate degeaba,mai mult de 2-3 ani nu tin. solutia:se monteaza eberspacher model vechi,2000-2004,model D5WZ ,chiar daca la prima vedere nu se potrivesc mufele,trebuie sa rupeti clema de inchidere,si strangeti mufa mama -tata cu un soricel de plastic. Ref la eberspacher model vechi,este mult mai fiabil decat cel nou. sunt baieti care reconditionditioneaza complet in Bucuresti,si nu numai,pret cca 450 lei cu celalalt la schimb
    -1 points
  32. Cum adică nu merita sa iei cauciucuri de top daca faci 20000km in 2 ani?Daca atat face siguranta ta, cumpara-ti anvelope resapate!
    -1 points
  33. Ok, m-ati lamurit in legatura cu volantul!
    -1 points
  34. Intr-adevar, masina imi consuma ulei, dar "interesant" e ca doar la drumuri lungi (turatii ridicate) mi se aprinde martorul galben in bord; ii completez cam cu 250 ml si se stinge. Compresie la motor am, am verificat-o. De asemenea am si spuma galbena la buson, deci banuiesc sa fie si garnitura cam obosita...
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!