Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.12.2016 în toate secţiunile
-
6 points
-
2 points
-
Revenind pe subiect, dupa ce am mai rumegat comparativul din Autobild sunt foarte curios sa vad live Kodiak-ul. Ar fi a 2-a oara consecutiv cand SUV-ul Skoda bate Tiguanul in comparativul direct. Victoria Kodiak-ului la capitolele "materiale, finisaje si ambianta generala" e foarte interesanta. Nu sunt client de SUV, dar sunt foarte curios In rest, putin OT din viata reala, adica "spicuri" din ceea ce oferea parcarea din Poiana Brasov ieri , ei bine SUV-urile ce fac obiectul acestui thread erau inexistente. Preferam "decat" SUV-urile premium, pe care le folosim doar pentru a le cocota ostentativ cu botul pe vreo bordura sau maldar de zapada stransa, desi parcarea ofera loc suficient fara a face "scamatorii" de iarna. Placerea de a arata altora "un calandru de SUV premium" dintr-o pozitie ostentativa probabil ca bate rationalul. In schimb mi-am permis aroganta de a urca acea panta abrupta ce duce la localul numit "Coliba...unora" cu o Skoda FWD si chiar am facut 2-3 "stop & go" pentru a da "prioritate la coborare" unor cetateni "premium" si culmea, am reusit sa plec din loc si sa ajung la respectivul stabiliment, unde doar "vulturii, scuze SUV-urile cuteaza" End of OT.2 points
-
1 point
-
Masina a costat 10.800€ ,+1500 € (inmatriculare,consumabile ,roti iarna si unele mofturi)1 point
-
1 point
-
daca clapetele lucreaza cum trebuie, mai ramane caloriferul din bord.1 point
-
1 point
-
E o chestiune ce tine de safety, nu are sens sa o dezactivezi. Stai linistit, au aerisire, daca te uiti cu atentie o sa o vezi. DRL pe proiectoare am si eu la Superbul actual si dupa aproape 4 ani si 80,000km nu s-a "afumat" proiectorul, arata foarte bine si nici geamul nu a patit nimic (exceptand ciupeli de la pietre). Dupa 3-3.5 ani o sa ti se arda unul sau ambele becuri. Te costa 10 Ron ambele becuri si le poti schimba singur, in 10 minute. Nu e chiar un efort, nu ? Deci, lasa-le acolo, asa e gandita masina, vor tine fara probleme. Sunt si asa destui "meseriasi" care circula fara nicio lumina, in soare puternic sau amurg, exact cand nu-i vezi pe sosea.1 point
-
Ce faceti mai oameni buni,delirati ? Ce masa simpla ce masa dubla la 1.4 ?1 point
-
Nu ai cum. Osram lanseaza produse after market pt Golf 6 http://www.ledinside.com/products/2016/9/osram_launches_retrofit_headlight_for_volkswagen_golf_vi1 point
-
Pai greutatea in plus si 4x4 conteaza destul se pare. Si mai merg si destul de mult in Eco (in timpul saptamanii), in weekend merg pe Normal. Bucurestiul asta nu e oras normal de mers cu masina - aici e de mers cu eletrica pentru consum min, sau diesel mic, sau GPL pe motor mic. Eu am de gand sa tin masina destul de mult timp in principiu, dar oricum...nu ma vad depasind 15.000 Km / an (si astia cu o estimare optimista). Merci tizule, si mai fun va fi cand va avea undeva spre 240 CP1 point
-
1 point
-
Daca masina e 1.4 16V acel sunet de "diesel" e normal daca are intre 170k-200.000km+ in bord Sunetul e de la fabricarea proasta a motorului,pe vremea aceea nu a fost gandit sa duca sute de mii de km,de aceea nu e nici un motor de performanta,desi sunt cazuri cand vedeti motoare de 1.4 pe polo/golf,etc care suna diferit e doar chestie de timp.Se poate face sa sune a benzina dar costul de investitie e maricel. Daca nu mananca ulei si compresia e buna nu prea ai motiv sa umbli la blocul motor/pistoane,etc. Ma repet,asa suna si al meu si majoritatea golfurilor cu motor de 1.4 pe care le-am intalnit/condus. Pt cine vrea sa stie exact din ce cauza suna asa,video-ul de mai jos prezinta demontarea partiala a motorului de 1.4 16V BCA de pe Golf 4: Minutul 11:52 gata demontat pt cine nu vrea sa astepte.1 point
-
Da, asa este, daca era dupa mine, nu o luam asa, dar doamnei i s a parut fancy ... si chiar este, dar greu de întreținut. Ideea e ca daca iei tapițerie închisă, bordul inferior si fetele ușilor vor fi si ele închise la culoare ... culoarea deschisă da mult mai bine1 point
-
am verificat lista cu "dotarile" masinii mele si sunt putin nelamurit. imi poate spune cineva ce inseamna defapt cele doua coduri din dotare ? Auxiliary heating - 9M0 - Without auxiliary/parking heater Heat accumulator system/additional heater - 7E6 - Electric auxiliary air heater exista undeva un DYI cu montarea sistemului Webasto pe B6 ? ....m-ar batea gandul sa montez asa ceva.1 point
-
Decat asa, mai bine iti pui modelul care se monteaza sub tapiterie. Ca ala vine set: huse, fire, butoane cu 2 pozitii, etc Am vazut modelul asta montat pe o Astra H si arata (aproape) stock.-1 points
-
Nu mai dureaza mult si vine moderatoru' cu liniute la nume si iti zice ca faci reclama mascata pt vanzarea masinii-1 points
-
Aderența tine de modul un care a fost construit acel cauciuc pentru condițiile aferente de drum . Acel cauciuc s-a uzat mai repede deoarece materialele folosite in compoziție au fost mai slabe din punct de vedere al calității . Aderența are orice cauciuc într-adevăr diferă in funcție de ce tehnologie se folosește si ce materiale folosesc producătorii in ele ..mai bine iei un set de anvelope pe care il ai 2 ani decât sa iei cate 1 in fiecare an ... acum depinde si câți km faci nu merita sa iei cauciuc de top cand tu faci 20k în 2 ani-1 points
-
Nu e nici o eterna discutie. Este vorba despre platforma compententa si dotari de bun simt vs margelute, sticlute si briz- briz pentru "salbatici"...End of OT.-1 points
-
Eu nu inteleg de cemai acorzi timp unui asemenea anunt. Se vede de la o posta ca omul nu detine adevarul absolut, si ascunde anumite aspecte, incearca sa le acopere cu anumite dotari puse ca sa-ti fure ochii (niste jante, un soft - mare branza un soft...) soft la masina cu DPF, e bun, ardem mai multa motorina ca sa umplem mai rapid filtrul. Masina respectiva nu are niciodata cati km declara el, poate sa aiba lejer 300 000km.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00