Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.12.2016 în toate secţiunile
-
Cred ca ar merge inclusa si Kia Nyro in aceasta competitie. Eu am fost, facut TD si am fost placut impresionat. Tin sa va zic ca este hybrida (141cp) si cutia e 10 clase peste cvt-ul de la Toyota. Garantia de 7 ani pentru mine conteaza foarte mult fata de ce propune concurenta. Sarbatori fericite3 points
-
http://www.turatii.ro/2016/12/24/kia-sportage-1-6l-gdi-4x2-classic/ Surprinzator de multe dotari in standard pentru varianta de baza (inclusiv incalzire scaune in bancheta din spate) si un pret de 17.900 euro. Nu prea ai cum sa bati asa ceva cu o masina din grupul VAG.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Poate sa fie modificat/soft etc, modificarea se trece in brief se ia in considerare la TUV, incadrare clasa impozit si asigurare este ceva normal in DE1 point
-
Pai greutatea in plus si 4x4 conteaza destul se pare. Si mai merg si destul de mult in Eco (in timpul saptamanii), in weekend merg pe Normal. Bucurestiul asta nu e oras normal de mers cu masina - aici e de mers cu eletrica pentru consum min, sau diesel mic, sau GPL pe motor mic. Eu am de gand sa tin masina destul de mult timp in principiu, dar oricum...nu ma vad depasind 15.000 Km / an (si astia cu o estimare optimista). Merci tizule, si mai fun va fi cand va avea undeva spre 240 CP1 point
-
1 point
-
LA distribuitorii autorizati ai www.ross-tech.com cat si la colegul nostru voinea.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Problema ridicată de @RzzV se pare ca nu e singulară. Si alte modele ale grupului vag suferă de aceleași simptome. http://www.motor-talk.de/forum/rumble-and-vibrations-golf7-tsi-140-dsg-t4733542.html http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=422256 Si masina mea, SS3 1,4 Tsi, ACT manuală, prezintă aceleași simptome. Am fost la dealer, am mers cu mașina în diferite trepte de viteza si am reprodus sunetul si vibrația în cauză dar deocamdată nimic. Explicatia: este "regimul de lucru al motorului cand sunt activi doar 2 cilindri; e clar pentru toata lumea ca un motor nu merge la fel in 2 cilindri ca in 4, cu toate ca acest motor are 3 arbori de echilibrare". In rest, masina nu prezintă erori si e ok.1 point
-
1 point
-
Salut cu mare intarziere Personal nu simt mare diferenta, daca aveam cutie manuala probabil se simtea ceva. Macar am scapat de pocnitura care se auzea cu DV-ul original. Noutati de la ultima postare: am scris softul Revo stage 2 la DSG de black friday. Saptamana trecuta am fost la dyno la Exelixis si mi se pare ca baietii o ard putin cu cingo in par. Rezultat: 341hp si 457nm. Dupa testare bineinteles ca mi-au aratat un Scirocco R facut de ei care avea 405cp cu 475nm. S-au batut cu pumnii in piept ca masina are turbo stock. Ulterior am aflat de la un prieten al proprietarului ca masina are turbo Loba si meth.. Deci mai ziceti ceva M-au intrebat de n ori unde am soft, m-am facut ca ploua. Daca ziceam ceva de Revo nici 341 nu cred ca imi dadeau Urmeaza la primavara (sper) turbo outlet pipe si throttle pipe de la CTS Turbo si probabil o testare dyno in alta parte. Pt cine e curios am filmare pe youtube cu un run 60-220 pe un drum inchis. Titlul este: "GTI Edition 35 DSG acceleration Revo Stage2+ ECU & Stage2 TCU" Daca asa trage o masina cu 341cp eu o mananc Sarbatori fericite tuturor!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu e nici o eterna discutie. Este vorba despre platforma compententa si dotari de bun simt vs margelute, sticlute si briz- briz pentru "salbatici"...End of OT.1 point
-
Nu stiu de ce dar parca la 40k as prefera Touaregul ala alb fata de orice Kodiaq. Nu mi-ar fi rusine cu scaunele alea de stofa sincer. As putea sa trec peste.1 point
-
1 point
-
Masina are putin peste 200.000 km si cred ca imi consuma ceva ulei,abia i-m facut schimbul de ulei si scoate fum(toti striga segmentare).Zgomotul se mai aude si dupa ce se incalzeste motorul,dar nu asa rau.Eu acum daca vreau sa o vand nimeni nu o sa considere normal zgomotul si o vor vrea pe nimica.1 point
-
1 point
-
Reparatia a fost facuta cu piesele clientului,la mine in garaj a intrat diesel si a iesit benzinar.Motorul se aude ca unul pe benzina acum.1 point
-
Ieri mi-am facut timp sa o pregatesc cum trebuie pentru iarna. Am aplicat doua maini de Finish Kare 1000p, dressing pe anvelope. Trebuie sa mai dau o mica comanda de cateva produse de ingrijire exterioara, cat si pentru platicele din interior pentru revigorarea culorii. In rest nu prea mai necesita nimic, motorul nu consuma gram de ulei intre schimburi, porneste la sfert. Ma bate gandul sa pun din nou xenon pe faza scurt, dar de 4300k ca sa nu bata la ochi, desi iti poate lua talonul chiar si asa.1 point
-
Aceeasi masina aceeasi problema cu pornirea insa alta situatie. :rolleyes: Astazi au fost 4 grade CELSIUS. A pornit 'la sfert' . Dupa ce s-a incalzit un pic ( a stat 2 min pornita) nu a mai pornit 'la sfert'. Vreo sugestie?1 point
-
Salut, Ai distributia pe lant la 1.6FSI, an fabricatie dupa 10.2003, cod motor:BAG, BLF, BLP 85kw. Nu va faceti nici un fel de griji pana cand zornaie lantul(este cam fara intretinere, cu o verificare pe la 180k km). Numai bine,-1 points
-
comparati si alegeti : ia arunvca un ochi aici sa vezi cum se fac uleiurile in motor, dupa marca lor ! http://bmwservice.li....com/27699.html-1 points
-
Pai si daca masina consuma ulei din cauza uzurii unor piese cum vrei sa scazi consumul de ulei? bagand un ulei mai gros faci mai mult raudecat bine, pentru ca ungerea are de suferit pe termen lung. Daca nu-ti pasa de masina atunci completezi cand se aprinde becu si nu conteaza ce ulei bagi baga cel mai ieftin ulei.-1 points
-
Iarasi intram in eterna discutie/versus: "nou, pe care mi-l pot dota asa cum vreau" sau "nou, fine de generatie, chel, doar ca sa ma dau mare cu sigla/modelul"-1 points
-
Hai sa privim si dintr-un alt unghi: - Daca judecam strict ca off-road machine - clar Touareg rulz. Dar, ca sa iei un Touareg de off-road ai nevoie de echipare Terrain Tech care se pune doar pe V6-le de 262 cai si are pret pornire 50k eur. Pachet Terrain Tech-4XMotion: diferential central cu control electronic al blocarii,scut de protectie, diferential spate blocabil, computer de bord Premium ,capacitate rezervor marita la 100 litri. Fara asa ceva eu nu as baga masina asta in off-road, adica fara diferentiale blocabile si scut de protectie. Nu intra in banii astia suspensia pneumatica - sa zicem ca e moft. - Mountain-ul cu 204 cai e gandit mai mult ca sa contracareze X5-ul in 4 clindri de 2L si are avantajul V6 over 4L. Si totusi, cine isi ia Touareg sa-l bage la zapada, noroaie, padure ? Nici la 40k, nici la 50-60k, decat daca esti pasionat. Si daca nu iti iei Touareg ca sa-l bagi in off-road, acolo unde e net superior Kodiak-ului si il freci doar in oras si la mall, atunci de ce ai lua un Touareg in loc de Kodiak ? - Motor mai mare: consum mai mare, taxe foarte mari - Asigurari mai mari - Intretinere mai scumpa Ma intorc la intrebarea: doar pentru sigla ? La fel (de fapt chiar mai bine) iti vei duce copiii la scoala/in concedii in Kodiak, la fel se va duce "pisi" la Mall/Salon/Sala cu ea - doar ca aici va fi compatimita ca nu are Evoque sau GLE Coupe Caci daca nu e doar pentru sigla, nu vad de ce nu ai lua un Kodiak in banii aia si sa te bucuri de mai multe dotari in aceiasi bani. In fond, pe bordura la Mall/ Ikea la fel te urci si cu Kodiak si cu Touareg. Pierzi puncte la "impresia artistica" - de acord. Dar si cu Touareg pierzi puncte la aceeasi impresie in fata celor cu X5. Si aia pierd in fata celor cu Q7. Si aia in fata celor cu Cayenne. Si aia in fata celor cu Bentayga. Get my drift ? Exceptand V6-le, electronica la fel de repede se va duce in cap si in Touareg. Sau isi inchipuie cineva ca sunt facute sa tina o viata ? Cine vrea SUV pentru o viata trebuie sa-si ia un G Klasse din anii '90, cu un V8 benzina. Alea tin o viata. Dar costa... Partea buna e ca imediat vor fi vehicule istorice. P.S. Pe aici dieselistii se plang (inclusiv eu) ca le consuma mult in oras si ca face multe regenerari. Dar cate regenerari isi va face si cat va consuma la frecat prin oras un V6 de 3000cmc, care va merge 90% din timp cu motorul/uleiul rece ? Cam ce se intampla cu fiabilitatea legendara a V6-lui dupa 3-4 ani de stil din asta ? La 15-20k anual - cat face un om average - o sa ajunga destul de repede ingenuncheat si V6-le, cu toata frumusetea lui. Era un 3.2 V6 benzina, dar nu cred ca se mai importa, din lipsa de cerere, suntem piata de diesel. Am o cunostinta cu asa ceva, e delicioasa masina, dar o tine de "extraurban" si si-o asuma cu tot ceea ce implica, pentru ca si-o poate permite...-1 points
-
Masinile de generatie veche aveau mai multi cai decat cei declarati, daca nu stiai asta, ma refer la aspectul legat de 103/105 cp.-1 points
-
Eu nu inteleg de cemai acorzi timp unui asemenea anunt. Se vede de la o posta ca omul nu detine adevarul absolut, si ascunde anumite aspecte, incearca sa le acopere cu anumite dotari puse ca sa-ti fure ochii (niste jante, un soft - mare branza un soft...) soft la masina cu DPF, e bun, ardem mai multa motorina ca sa umplem mai rapid filtrul. Masina respectiva nu are niciodata cati km declara el, poate sa aiba lejer 300 000km.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00