Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.12.2016 în toate secţiunile
-
1 point
-
NU as monta un carlig universal pe o masina asa de noua, mai ales ca ABS/ESP trebuie sa stie cand este legata remorca sa franeze altfel.1 point
-
1 point
-
5k0 si 7p6 merg cu dispay alb si fara comenzi pe volan si sunt compatibile cu toate telefoanele1 point
-
o simulare de diferential blocabil. EDL - electronic diferential lock, cu ajutorul franelor1 point
-
@yanq Padelele de pe volan schimba doar treptele de viteza la toti producatorii, de asta sunt trecute si ca optiune suplimentara de multe ori. De celalalte treburi, selectat P,R,N,D,S si schimbat treptele de viteze manual se ocupa maneta principala.1 point
-
1 point
-
Nu-ți bate joc de banii tăi, du-te în primul magazin și cumpără o baterie varta/bosch/rombat la 300 ley, și aia e! Eu sunt în a 5-a iarnă cu un Rombat Premier de 74Ah, în condițiile în care fac doar drumuri scurte (40 min dimineața, 20 min după-masă, km nu contează că mai mult stăm pe loc decât înaintăm ) iar iarna cu 2-3 excepții nu ies din oraș!1 point
-
Eu am mugetul ala de 40.000km ocazional. Stii ce am facut? Total ignore. Daca are cineva alta solutie astept. Ce tip exact de ulei ai pus?1 point
-
Grosimea garniturii de chiulasa se stabileste in functie de cat ies pistoanele din bloc De exemplu pentru cod motor BMP: Grosime [mm] 1,49 mm Diametru [mm] 82 mm Numar gauri 1 Tip simering garnitura metal-piele Abatere piston de la [mm] 0,91 mm Abatere piston pana la [mm] 1 mm Grosime [mm] 1,51 mm Diametru [mm] 82 mm Numar gauri 2 Tip simering garnitura metal-piele Abatere piston de la [mm] 1,01 mm Abatere piston pana la [mm] 1,1 mm Grosime [mm] 1,65 mm Diametru [mm] 82 mm Numar gauri 3 Tip simering garnitura metal-piele Abatere piston de la [mm] 1,11 mm Abatere piston pana la [mm] 1,2 mm1 point
-
Mi-a venit si burduful cu problema OEM : Astept doar vreme buna sa il schimb. Am luat si cablurile de frana de mana pe TRW + niste spray de frana TRW sa curatam bine pe acolo. Stergatoarele au venit exact modelul de care zicea colegul mai sus : Valeo Silencio XTRM. @dulmann sa speram ca ai dreptate sa ma tina mai mult de data asta.1 point
-
1 point
-
Nu se basica nimeni, daca atat ai inteles din postul meu, imi pare rau. Referitor la ce spune colegul mai sus, ca se schimba o singura data, da mi voie sa am indoieli....sunt satul de atotstiutori. Legat de garantia reno nu comentez (am avut 2 de noi) si nu am intampinat probleme, in schimb cu octavia 3 achizitionata tot de noua, am avut ceva pb (avea luft intre capota si grila din fata si mi au apus ca nu se poatw rezolva pe garantie). Octavia 2 fl 1.8 dsg luata de la primul proprietar cea care halea ulei, cei de la reprezentanta desi omul s a plans ca papa ulei de la prima revizie l au tot imbarligat (la 10000 km a consumat 2 litri de ulei, iar la următoarea revizie 5 litri la 10.000....dupa iesirea din garantie tb reparata set motor sau garnituri supape .vreo 15000 de lei costa. Asa ca scuteste ma cu garantia minunata din grupul pe care il reprezinti. Ce am inteles eu din postarile tale e ca doreai gt, dar ai ajuns sa iei un sh ca nou.. oricum nu esti singurul user (pe la inceput mai vroia cineva dar a ajuns in cele din urma la concluzia ca masina lui veche e mai ok, un altul a luat altceva cu o putere mai mica si observ ca tot posteaza ce consumuri obtine...pai daca vrei consum nu iei gt. E normala abordarea unora dintre voi, doar suntem pe forumul marcii.1 point
-
Ai facut foarte bine ca nu ti ai luat...sunt proaste. Oare dsg ul este vreun monument de fiabilitate? Am auzit fel de fel de intamplari atat despre dsg 6 cat si despre dsg 7, dar mai mult ca sigur sunt neadevarate.1 point
-
Hai sa privim si dintr-un alt unghi: - Daca judecam strict ca off-road machine - clar Touareg rulz. Dar, ca sa iei un Touareg de off-road ai nevoie de echipare Terrain Tech care se pune doar pe V6-le de 262 cai si are pret pornire 50k eur. Pachet Terrain Tech-4XMotion: diferential central cu control electronic al blocarii,scut de protectie, diferential spate blocabil, computer de bord Premium ,capacitate rezervor marita la 100 litri. Fara asa ceva eu nu as baga masina asta in off-road, adica fara diferentiale blocabile si scut de protectie. Nu intra in banii astia suspensia pneumatica - sa zicem ca e moft. - Mountain-ul cu 204 cai e gandit mai mult ca sa contracareze X5-ul in 4 clindri de 2L si are avantajul V6 over 4L. Si totusi, cine isi ia Touareg sa-l bage la zapada, noroaie, padure ? Nici la 40k, nici la 50-60k, decat daca esti pasionat. Si daca nu iti iei Touareg ca sa-l bagi in off-road, acolo unde e net superior Kodiak-ului si il freci doar in oras si la mall, atunci de ce ai lua un Touareg in loc de Kodiak ? - Motor mai mare: consum mai mare, taxe foarte mari - Asigurari mai mari - Intretinere mai scumpa Ma intorc la intrebarea: doar pentru sigla ? La fel (de fapt chiar mai bine) iti vei duce copiii la scoala/in concedii in Kodiak, la fel se va duce "pisi" la Mall/Salon/Sala cu ea - doar ca aici va fi compatimita ca nu are Evoque sau GLE Coupe Caci daca nu e doar pentru sigla, nu vad de ce nu ai lua un Kodiak in banii aia si sa te bucuri de mai multe dotari in aceiasi bani. In fond, pe bordura la Mall/ Ikea la fel te urci si cu Kodiak si cu Touareg. Pierzi puncte la "impresia artistica" - de acord. Dar si cu Touareg pierzi puncte la aceeasi impresie in fata celor cu X5. Si aia pierd in fata celor cu Q7. Si aia in fata celor cu Cayenne. Si aia in fata celor cu Bentayga. Get my drift ? Exceptand V6-le, electronica la fel de repede se va duce in cap si in Touareg. Sau isi inchipuie cineva ca sunt facute sa tina o viata ? Cine vrea SUV pentru o viata trebuie sa-si ia un G Klasse din anii '90, cu un V8 benzina. Alea tin o viata. Dar costa... Partea buna e ca imediat vor fi vehicule istorice. P.S. Pe aici dieselistii se plang (inclusiv eu) ca le consuma mult in oras si ca face multe regenerari. Dar cate regenerari isi va face si cat va consuma la frecat prin oras un V6 de 3000cmc, care va merge 90% din timp cu motorul/uleiul rece ? Cam ce se intampla cu fiabilitatea legendara a V6-lui dupa 3-4 ani de stil din asta ? La 15-20k anual - cat face un om average - o sa ajunga destul de repede ingenuncheat si V6-le, cu toata frumusetea lui. Era un 3.2 V6 benzina, dar nu cred ca se mai importa, din lipsa de cerere, suntem piata de diesel. Am o cunostinta cu asa ceva, e delicioasa masina, dar o tine de "extraurban" si si-o asuma cu tot ceea ce implica, pentru ca si-o poate permite...1 point
-
Nici gind. Va fi pe platforma MLB cu motoare longitudinale. MQB nu primeste motoare longitudinale si nici V6. Deci aceeasi platforma ca si la Q5, Q7, Cayenne.1 point
-
Am gasit cateva lucruri pe BRISKODA foarte interesante pe care le puteti imbunatati la S3 cu ajutorul VCDS: Superb MKIII VCDS Adaptations - tried and tested: http://www.briskoda.net/forums/topic/380829-superb-mkiii-vcds-adaptations-tried-and-tested/ - Enabling refuel quantity in the maxidot - Enabling rear lights with DRLs (Daytime Running Lights) - Enabling DRLs menu in the MIB2 - Changing the upper speed threshold for cornering fogs (pana la max 60 km/h) - Enabling fan (blower) speed display in AUTO mode - Heated seat level memory - Permanently Disable Start-Stop - Enabling Traffic Sign Recognition on models with Lane Assist - Driving mode display on maxidot - Enabling automatic door locking - Disable tailgate beep - Customize color of ambient lighting - Automatically change clock to summertime - Trailer activation (INCA NU AM INTELES CE FACE FUNCTIA ACEASTA) - Activate ASR/ECS/Sport in Menu Tot ce va ramane de facut este sa va cumparati un VCDS sau sa gasiti pe cineva care detine asa ceva. Inca nu am gasit cum sa se inchida portbagajul din butonul de pe consola central din masina, proabil inca lucreaza la asta oamenii...1 point
-
Salut tuturor. O piesa de metal a cazut in locul unde intra bricheta si acolo a aparut un scurt, dupa care bricheta a incetat sa mai functioneze. Cred ca s-a ars siguranta aferenta sau s-a intamplat altceva si n-as vrea sa ma duc la service daca doar siguranta trebuie schimbata. Am cumparat un set de sigurante, stiu locul unde sunt acestea, dar cum sunt prea multe si in cartea tehnica nu gasesc nicio schema, rog pe cei care ma pot indruma, s-o faca. Are cineva o schema a sigurantelor? In cartea tehnica, siguranta brichetei spune ca ar avea nr. 49. Asa e? Va multumesc anticipat. Masina e Seat Cordoba din 2006, motor pe benzina de 1.4L, 55kW, 75 CP. Cu stima, Gabi1 point
-
1 point
-
da, merg de Mercedes.... :lol: Iti trebuie oglinzile de Golf 5, calculatoarele de usi si butonul de reglare oglinzi, cu pozitie de pliere.1 point
-
Numai ca xclean e prea sarac in aditivare pentru generatia cielo. Pentru tine cel mai ok e 8100 xcess. Nu ai nevoie de ulei low saps pentru motor de generatie veche. 8100 x-cess va proteja mai bine motorul.-1 points
-
Nu e nevoie sa te besici prietene. In comparatie cu tine, eu chiar am vorbit serios cand am spus ca aveam mari asteptari de la edc fiind in nenumarate posturi laudata de mine ca fiind construita de getrag. Dar trebuie sa recunosc ca nu regret decizia luata cu atat mai mult in urma ultimelor intamplari. La dsg6 macar se stie ca schimbi mecatronicul pe garantie si aia e. .Din ce spune un coleg mai sus la megane schimbi 1 data cutia cu totul. Apoi probabil ii dai in judecata ca sa obtii o alta schimbate. Si D-zeu sa te fereasca sa ajungi la garantia Renault.-1 points
-
Multumesc. Intre timp am gasit explicatii mai in detaliu aici despre optiunile inglobate in Kodiaq - "electronic differential lock XDS+", acel + insemnand ca actioneaza si pe rotile din spate... https://media.skoda-auto.com/en/Pages/Kodiaq.aspx Sunt anumite aspecte importante privind limitarile tehnologiilor inglobate: - Front assist e activ intre 5 - 210 km/h oferind 4 niveluri de atentionari insa City Emergency Brake e activ doar intre 5 - 34 km/h. - Lane Assist activa doar pana la 65 km/h... - Blind Spot Detection e activ de la 10 km/h pana la viteza maxima. Sa inteleg ca la o plecare de pe loc cu incadrare pe banda risti sa nu te atentioneze?!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00