Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.12.2016 în toate secţiunile
-
Salutare. Azi am reusit sa imi iau masina, cica am fost primul care a ridicat un VW la PBN folosind programul Rabla - multumiri dealerului si specialistului de vanzari cu aceasta ocazie! Probabil ca multi deja stiti, este vorba despre un Golf Alltrack 1.8 TSI DSG, culoare alba. Masina a fost comandata pe 22 Aprilie si deci a durat fix 2 luni de zile pana la livrare, ceea ce e foarte ok. Cum am ajuns sa ma hotarasc asupra acestui model? Pai mi-am dorit o masina cu o calitate foarte buna a interiorului, cu motorizare benzina turbo cat mai puternica, cutie automata, pe cat posibil tractiune integrala, suficient de spatioasa pentru o familie normala. Iar Golful 7 in general ca si masina imi facea cu ochiul de ceva timp. Prima varianta dorita a fost un R Variant SH, dar cum preturile erau inca prohibitive pentru mine (35k EUR in DE), am ramas sa ma decid intre GTI si Alltrack - nu mai reiau, exista si un topic dedicat pe care l-am deschis la momentul respectiv si in final am decis sa merg pe Alltrack ca varianta sensibil mai buna per ansamblu, mai buna de zi cu zi pentru mine. Ca si optionale masina are: - Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED - Scaune ErgoActive - Park Pilot - Senzori lumini / ploaie - Privacy Glass - Radio-CD Composition Media - App-Connect - Volan multifunctional + incalzit + padele - Oglinzi rabatabile electric Primele impresii, foarte la cald: - motorizare silentioasa, rafinata, rezerve suficiente de putere/cuplu (desi am mers incet) pentru orice om normal - scaune superbe, pozitie la volan excelenta - DSG-ul e de vis (dar asta stiam dinainte) - suspensie confortabila, foarte buna pentru nevoile mele - de 4motion nu prea pot spune multe acum, cat am mers, in curbe am senzatia ca sunt pe sine (dar nu am fortat) - pentru mine e super accesorizata, nu sunt obisnuit cu atatea chestii/optiuni, mereu am senzatia ca multe din ele nu le voi gasi/folosi niciodata Sunt super incantat de alegerea facuta si mie imi pare ca TSI-ul este cel care pune cel mai bine in valoare acest model. Consumul e mare la cum "am mers" azi...14.7% la o medie de 18 Km/h.. La o mica plimbare pe seara pe drum liber am avut vreo 10.8% parca. Dar sincer masina nu ma face deloc sa ma gandesc la consum (care oricum va fi mai mare o buna bucata de timp), e o placere la volan. Si niste poze de azi, pana sa vina ploaia1 point
-
Dupa ce am vandut Passat-ul B6, mi-am dorit foarte mult un Golf 6 Variant, neaparat modelul Match si de preferat cu motorul 2.0 TDI. Cum nu am avut incredere sa cumpar din tara sau ce parea ok nu era 100% ce voiam, am adus-o personal din Germania saptamana aceasta. Masina este inmatriculata prima data in Ianuarie 2013, cand am cumparat-o avea aprox. 181.700 km. iar dupa drumul de aprox 1500 de km are acum in jur de 183.200 km. Desi pot parea multi km, masina are toate reviziile la reprezentanta VW si merge si arata impecabil. Raman la parerea ca 200.000 km pe autostrazile din Germania sunt echivalenti cu 50.000-70.000 pe "superbele" drumuri ale patriei noastre.. (mi-e si mila sa merg cu ea pe gropile, denivelarile si praful aferente, nu a vazut saracuta pana acum din astea si nu e obisnuita :)...)1 point
-
Uleiul folosit acum este OEM vw cu codul G052171A2. In cutia manuala de 6 trepte intra 2,4 litri.Cred ca il voi mai schimba o data si daca va face iar il las pana cade cutia pe jos. Alta soluție nu vad din moment ce am văzut ca problema cu mugetul asta se manifesta si la passat b8.1 point
-
Eu de multe ori aleg sa parchez cu spatele fiind ceva mai ridicat, astfel pot parca la bordura. pt masina1 point
-
Grosimea garniturii de chiulasa se stabileste in functie de cat ies pistoanele din bloc De exemplu pentru cod motor BMP: Grosime [mm] 1,49 mm Diametru [mm] 82 mm Numar gauri 1 Tip simering garnitura metal-piele Abatere piston de la [mm] 0,91 mm Abatere piston pana la [mm] 1 mm Grosime [mm] 1,51 mm Diametru [mm] 82 mm Numar gauri 2 Tip simering garnitura metal-piele Abatere piston de la [mm] 1,01 mm Abatere piston pana la [mm] 1,1 mm Grosime [mm] 1,65 mm Diametru [mm] 82 mm Numar gauri 3 Tip simering garnitura metal-piele Abatere piston de la [mm] 1,11 mm Abatere piston pana la [mm] 1,2 mm1 point
-
Oct 2015, tdi 150 cp dsg. O sa-i rog sa-mi dea detalii despre informare. Deocamdata, isi urau craciun fericit. Sunt multumit ca mi-au dat o masina si sunt mobil de craciun. Puteam sa o iau pe propria raspundere dar nu era safe... vedem dupa sarbatori....1 point
-
Looking good man. Urmezi pasii mei vad. Mai un eleron, mai o bara spate&fata si aia e1 point
-
Dupa cum stiti ( sau nu ) ultimu schimb de ulei a fost facut cu Ravenol...se pare ca nu ii place deloc acest tip de ulei si il mananca...mai exact dupa 2000-2500 km a inceput sa il haleasca si sa scoata fum albastru in accelerari mai tari...va spun ca sigur este de la ulei pt ca am controlat cam tot ce tine de chestia asta...turbina nu manaca ulei, pierderi nu am, pe admisie si in intercooleru vechi nu era ulei ci doar vapori, compresia la motor este 30/29/30/29 inainte cu Liqui Moly imi manca cam 800 ml la 10.000 km...asa ca EU nu recomand uleiul asta si am sa revin la LM. Singuru plus ar fi ca este mai silentios motoru la rece. ps: rog sa nu dezbatem chestia asta aici sa nu ne sara moderatori in cap Impresii dupa cateva teste cu noul Intercooler Frontal si admisia de ASZ/ARL...trage mult mai bine de la 2200 rpm pana la 4000 la fel si la viteze mari, nu prea exista lag, iar din log-uri totul este ok, nu face overboost. Ca un minus ar fi ca se incalzeste motoru mai greu cand sunt temperaturi cu minus. La anul sper sa trec la 200-220 caluti Va doresc Sarbatori Fericite !!!1 point
-
Cel mai corect lucru este sa citesti manual utilizatorului si vezi daca masina are vreo restrictie in perioada de rodaj. La toate masinile ce le-am avut, era si un capitol in manual, despre rodaj. De exemplu la Mini: "Up to 1,200 miles/2,000 km Drive at varying engine and road speeds, but do not exceed the following: > Gasoline engine 4,500 rpm or 100 mph/160 km/h. Avoid full-throttle operation and use of the transmission's kickdown mode. After driving 1,200 miles/2,000 km Engine and vehicle speeds can be gradually increased" Nu simti la 3500 km, ca isi va da duhul.. Masina nu isi va da duhul, dar e posibil ca la 15.000 km sa pape ulei, ambreiajul sa fie uzat prematur.. Partile astea mecanice ce "se freaca", au nevoie de o perioada de "acomodare". Parerea mea1 point
-
In alta ordine de idei, in Autobildul aparut ieri, comparativ Tiguan si Kodiak. Nu au avut nicio jena sa le compare, cu tot cu aia +30cm diferenta de lungime in favoarea Kodiak-ului. Rezultatul si mai ales concluziile si "de ce"-ul sunt foarte interesante. Puneti mana de cititi1 point
-
Nu 5000, dar maxim 10 000. Ca trebuie sa fiu dobitoc sa dau pe o Octavia cat pe un apartament de 2 camere in Iasi.1 point
-
NU ai ce repara la pompe, acum am citit postul anterior, la cele 2 erori scrise acolo sunt sigur ca ai o siguranta arsa si toate pompele sunt ok, chiar si cea prima de pe masina ta.1 point
-
Buna ,in final ce problema a avut masina ta ? Am exact acelasi problema.(nu am dus masina la service inca ) Multumesc mult1 point
-
am gasit asa ceva: http://www.bestautovest.ro/protectie-amortizor-spate-skoda-octavia-1-vw-bora-sdn-golf-4-hatch-seat-toledo-1m-1j0512131b-128mm.html adica mansonul de cauciuc, la mine acesta s-a rupt, si acum partea de plastic sta in jos pe amortizor se poate schimba numai mansonul de cauciuc ? a schimbat cineva ? exista alte kit-uri ? nu vreau sa schimb amortizoarele pt ca sunt destul de bune, chiar daca au peste 12 ani :D1 point
-
Cu vag-comul nu am verificat. Stiu poate o sa radeti, dar am deconectat furtunul de la n75 si am miscat de tija, motorul era rece si nu s-a simtit in niciun fel ca agata, mai ales catre capatul cursei. Nu pot spune exact ce cursa are tija (aprox. 2 cm), insa in trecut am avut probleme cu geometria si se simtea destul de bine ca agata. Ca un sfat totusi din proprie experienta daca dupa curatare la ceva timp tot va incepe sa agate geometria, este obligatorie schimbarea actuatorului. Nu rezista mai mult de 6-7 ani, un actuator, ori se sparge membrana ori rugineste. Am sa incerc cu vagcom-ul, pe log-ourile amintite, in masura in care sper sa gasesc un specialist in asta.1 point
-
Scoti pinii din mufa de la Camera si ii pui in mufa de la TV-Tuner. Banuiesc ca nu se folosesc aceiasi. Si o sa ai firele de la TV-Tuner + firele de la Camera intr-o singura mufa.1 point
-
0 points
-
ioi ce bine arata, nu stiam ca vreau asa ceva pana acum de unde?0 points
-
0 points
-
Pai si tu crezi ca un 1.0 TSI chel se poate compara cu un 1.8 TSI / 2.0 TDI 4x4 full ?? Sau ai vrea ca diferenta asta sa fie de 5k EUR, stiu0 points
-
Am si eu o problema f. similara. Cu un Passat B4, dar f. apropiata: La o rotire de 30 de grade oarecum brusca (la viteze mici desigur - in parcari) face un clanc. Nu conteaza directia. Dupa ce a facut clancul nu il mai face in cadrul acelui viraj. Doar daca iar indrept merg si iar virez similar. Cred si eu ca as avea ceva la crucea aia de pe axul volanului. Eu am avut caseta data jos si este f. bine fixata. Asta nu e. trebuie sa mai verific bielete si capete de bara desi nu cred sa aiba astea ceva. Sunt oarecum noi. Bratele de suspensie chiar nu stiu..-1 points
-
-1 points
-
Starchaser, acum ca ai amintit, imi pare si mie ca lipseste un detaliu fata de cel vazut de mine...slotul SD. Chiar mi-a atras atentia faptul ca nu ii coboara display-ul si ca slotul este dispus astfel incat sa scoti/bagi cardul direct. Este o fanta (care in poza pusa de tine lipseste) exact acolo unde scrie HDD la modelul din poza ta. Nu stiu de ce nu apare...ori este un model diferit care nu are cititor de card, ori cel din poza nu este varianta "finala" ci este un model pe care l-au pozat la un moment dat cand era in faza de prototip. Eu am vazut doua astfel de unitati, una pe raft nemontata si o a doua montata pe un Passat (eram si cu CristiN si cu Matrixu cand le-am vazut la spalatorie), la ambele nu exista acel HDD scris in schimb exista fanta pentru SD-1 points
-
-1 points
-
Ar fi bine sa argumentezi, nu doar sa arunci vb.în orice pădure exista uscături. Chiar și în orașul tău. ca vorbim procentual, ca mulți se ocupa cu adus de mașini ,au mulți cunoscuți care activează tot în domeniu și reușesc sa cumpere mașini la preturi la care alți doar visează ăsta e alta problema.și dacă e așa Cum zici dure pana în Germania ca sunt mai ieftine și te costa mai puțin.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00