Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.12.2016 în toate secţiunile

  1. A venit momentul sa prezint si noua achizitie deoarece Golful este cam mic si aveam nevoie de ceva mai mare pentru drumuri lungi. Am zis sa incerc si o mesina diesel desi nu sunt un fan an acestui combustibil. Este vorba despre un Audi A4 B7 Avant 2.0 TDI DPF 170 PS 2xSline din 05/2007 de culoare lichtsilber metallic cu 227.000 km (cu carte service) la momentul achizitiei. Dotari: - Pachet S line interior si exterior (S line Sport advanced, Business-Paket Comfort, Business-Paket Plus, Design-Paket Plus) - plafon interior de culoare neagra S line - suspensie sport fabrica S line - volan sport S line cu comenzi - Audi MMI Navigation Plus cu DVD + 2 x Slot Card - jante originale Audi S line cu anvelope Michelin Pilot Sport 3 de dimensiune 235/45/ZR17 97Y vara si Bridgestone Blizzak LM-25 235/45/ZR17 97V de iarna - pachet exteror chrom - bare acoperis suport ski - proiectoare ceata - geamuri electrice fata - pachet lumini la picioare interior - scaune incalzite piele si material cu suport de genunchi si reglaj electric lombar - oglinzi electrice - senzori parcare spate - tempomat - computer bord mare color - cotiera fata si spate - perdelute usi spate si portbagaj Pana acum sunt multumit de achizitie, interiorul este curat si ingrijit si motorul merge foarte bine la kilometri astia. Cine a avut masina se pare ca a avut grija de ea. A avut doi proprietari pe acte: primul o firma din Nürnberg si al doilea un privat de langa Bamberg. Planurile de viitor implica un service serios: filtre (Bosch toate patru) si ulei Castrol EDGE Professional Long Life III 5W30, kit distrubutie Conti, kit accesorii Conti si pompa de apa Hepu, placute frana fata Bosch si spate TRW. Sunt in curs de achizitie a tuturor pieselor.
    2 points
  2. Sa nu uitam ca e totusi important si rodajul.. Mai ales la o masina asa sensibila.. Daca din primii km o rupi cu launch control, etc. sau daca a fost masina de drive test, e clar.
    2 points
  3. pai daca nu mai tine curent.... nu mai e buna. Deci se impune schimbarea ei. Cumpara un Exide, Banner, Varta, Moll - masina daca e cu start-stop, sa cumperi cu tehnologia AGM.
    2 points
  4. Nu se basica nimeni, daca atat ai inteles din postul meu, imi pare rau. Referitor la ce spune colegul mai sus, ca se schimba o singura data, da mi voie sa am indoieli....sunt satul de atotstiutori. Legat de garantia reno nu comentez (am avut 2 de noi) si nu am intampinat probleme, in schimb cu octavia 3 achizitionata tot de noua, am avut ceva pb (avea luft intre capota si grila din fata si mi au apus ca nu se poatw rezolva pe garantie). Octavia 2 fl 1.8 dsg luata de la primul proprietar cea care halea ulei, cei de la reprezentanta desi omul s a plans ca papa ulei de la prima revizie l au tot imbarligat (la 10000 km a consumat 2 litri de ulei, iar la următoarea revizie 5 litri la 10.000....dupa iesirea din garantie tb reparata set motor sau garnituri supape .vreo 15000 de lei costa. Asa ca scuteste ma cu garantia minunata din grupul pe care il reprezinti. Ce am inteles eu din postarile tale e ca doreai gt, dar ai ajuns sa iei un sh ca nou.. oricum nu esti singurul user (pe la inceput mai vroia cineva dar a ajuns in cele din urma la concluzia ca masina lui veche e mai ok, un altul a luat altceva cu o putere mai mica si observ ca tot posteaza ce consumuri obtine...pai daca vrei consum nu iei gt. E normala abordarea unora dintre voi, doar suntem pe forumul marcii.
    2 points
  5. Si masina a primit numere si un retrofit mult dorit.
    2 points
  6. Nu 5000, dar maxim 10 000. Ca trebuie sa fiu dobitoc sa dau pe o Octavia cat pe un apartament de 2 camere in Iasi.
    2 points
  7. In general la diesel nu se simt persoanele in plus din masina, motivul fiind clar dat de cuplul mare, prezent din turatii mici, care ajuta masina "sa traga". Benzinarele astea noi schimba putin aceste aspecte... ma uit la a mea la care am cuplu 350 NM, un cuplu mai mare decat la un passat 2.0 tdi 140 cp. Intr-adevar, ce pot sa recunosc, ca aia 350 NM nu prea ii simt pana in 2700-3000 rpm... Cuplul vine de jos, insa nu vin 350 NM de la 1500 rpm.. este dozat liniar. La diesel in schimb cuplul vine "sanatos" din prima... de la 1800-2000 rpm.. ai toti NM posibili @ShadoWzZ - Sper ca am dreptate si nu bat campii p-aici... dar la diesel eu asa stiu ca functioneaza.
    1 point
  8. Volkswagen a lansat Golf R facelift, a cărui principală noutate este că motorul turbo de 2.0 litri a primit 10 CP în plus şi ajunge acum la 310 CP. http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-golf-r-facelift-cel-mai-puternic-golf-de-serie-are-acum-motor-74999.html
    1 point
  9. E diferenta mare la condusul normal fata de inainte cand aveai masina stock - referitor la mersul cu 4 persoane si incarcat ?
    1 point
  10. Frumoasa masinuta. Sa o stapanesti sanatos.
    1 point
  11. Sa o stapanesti sanatos, fara probleme! Mereu i-am considerat curajosi pe cei care isi iau masini in nuante deschise la interior
    1 point
  12. Dupa cum stiti ( sau nu ) ultimu schimb de ulei a fost facut cu Ravenol...se pare ca nu ii place deloc acest tip de ulei si il mananca...mai exact dupa 2000-2500 km a inceput sa il haleasca si sa scoata fum albastru in accelerari mai tari...va spun ca sigur este de la ulei pt ca am controlat cam tot ce tine de chestia asta...turbina nu manaca ulei, pierderi nu am, pe admisie si in intercooleru vechi nu era ulei ci doar vapori, compresia la motor este 30/29/30/29 inainte cu Liqui Moly imi manca cam 800 ml la 10.000 km...asa ca EU nu recomand uleiul asta si am sa revin la LM. Singuru plus ar fi ca este mai silentios motoru la rece. ps: rog sa nu dezbatem chestia asta aici sa nu ne sara moderatori in cap Impresii dupa cateva teste cu noul Intercooler Frontal si admisia de ASZ/ARL...trage mult mai bine de la 2200 rpm pana la 4000 la fel si la viteze mari, nu prea exista lag, iar din log-uri totul este ok, nu face overboost. Ca un minus ar fi ca se incalzeste motoru mai greu cand sunt temperaturi cu minus. La anul sper sa trec la 200-220 caluti Va doresc Sarbatori Fericite !!!
    1 point
  13. Am reusit sa schimb EGR-ul la un pret decent, la un Ad Garage in Bucuresti. Piesa de origine (OEM) a fost 1600 RON iar manopera 250 RON. Garantie manopera 3 luni, garantie piesa 24 luni. Sunat dimineata la ora 8:00, programat pentru ora 09:00, demontat montat si plecat in service pana la ora 13:00. Dupa schimbarea EGR-ului si un drum de 15 minute prin Bucuresti, problema pare rezolvata. Au disparuti si acele mici trepidatii ale motorului care credeam pana acum ca sunt ceva normal. Ca idee masina are 170.000 KM, iar EGR-ul cu probleme este din fabrica.
    1 point
  14. Cel mai corect lucru este sa citesti manual utilizatorului si vezi daca masina are vreo restrictie in perioada de rodaj. La toate masinile ce le-am avut, era si un capitol in manual, despre rodaj. De exemplu la Mini: "Up to 1,200 miles/2,000 km Drive at varying engine and road speeds, but do not exceed the following: > Gasoline engine 4,500 rpm or 100 mph/160 km/h. Avoid full-throttle operation and use of the transmission's kickdown mode. After driving 1,200 miles/2,000 km Engine and vehicle speeds can be gradually increased" Nu simti la 3500 km, ca isi va da duhul.. Masina nu isi va da duhul, dar e posibil ca la 15.000 km sa pape ulei, ambreiajul sa fie uzat prematur.. Partile astea mecanice ce "se freaca", au nevoie de o perioada de "acomodare". Parerea mea
    1 point
  15. Super, inseamna ca adeptii "hard break in" nu au vazut in viata lor un motor abuzat si desfacut bucati. Arata superb pistoanele, camasile, etc... Orice masina, daca o abuzezi suficient de bine, o poti pune pe butuci in 10,000km. Oare de ce masinile de TD se tin maxim 6 luni ? Ok, sunt si motive finaciare, dar dpdv tehnic e limpede.
    1 point
  16. Salutare, Vreo diferente de orice fel dupa update-ul softului? Mersi, succes in continuare cu masinuta !
    1 point
  17. Cine stie ce ai codat tu pe acolo sau ce modificari sunt la instalatia electrica.....
    1 point
  18. Eu nu am avut de ales intre GT si Golf. Am testat GT pentru ca mi-a placut design-ul pentru o eventuala achizitie si am spus nu cand am pus in balanta pros vs cons. In momentul de fata sunt in dubii in continuare, am fost setat pe Passat dar am renuntat, la fel cu Superb, acum astept Golf si Leon facelift si am testat Ateca (eram hotarat dar termenele foarte lungi m-au facut sa renunt). Ar trebui sa fiti mai relaxati, se apropie o mare sarbatoare si e pacat sa fiti incruntati...:) PS Pai si daca asta e consumul meu ce ar trebui sa fac, sa arunc masina pt. ca nu corespunde perceptiilor unora?
    1 point
  19. Apropo de incalzirea stationara, as putea sa spun ca idee cam cat consuma, in urma calculului plin-plin vs computer de bord. La fiecare plin imi iese consumul plin-plin cu 0,4-0,5l/100km mai mult decat imi arata cb de la ultima alimentare. Ca idee, pe 500 km, consum pe cb 7,3%, consum la pompa 7,77%. Pe ultimii 935km, consum pe cb 6,9%, consum la pompa 7,37%. Folosesc masina in oras 5 zile din 7, cu incalzire stationara zilnic cam cu 10 minute inainte sa ajung la ea. Fac ~30km pe zi. In weekend nu folosesc incalzirea stationara si in medie fac cam 250km/weekend. Deci puteti face calculul, ca idee, mie mi se pare foarte convenabil sa am un consum cu 0,4-0,5% mai mare la un plin dar sa am in fiecare dimineata masina dezghetata si cu o temperatura decenta in interior. Intr-adevar, incalzirea in volan era buna, chiar si cu incalzirea stationara, volanul tot e extrem de rece cand pun mana pe el. Nu as mai cumpara o masina fara incalzire stationara, as prefera sa renunt la alte dotari si de banii aia sa pun incalzirea stationara. Evident, nu se aplica pentru cei ce pleaca din garaj in fiecare zi.
    1 point
  20. G7 nu are filtru de benzina. Adica are dar este in rezervor. Poti taia de pe lista...
    1 point
  21. Iar o Octavia cu tot ce poti pune pe ea sare lejer de 35 000, ba chiar bate spre 40 000 (4x4, DSG, piele, jante, "fulopsan" de pe configurator). Jenibil as spune, tinand cont ca poti lua aceeasi masina ff decent echipata cu 17000 euro.
    1 point
  22. Getrag este producatorul. Am avut O2 fl cu dsg 7...am luat o cu 160 k si nu avea probleme...daca era sa ma iau dupa ce scrie pe aici, nu o mai luam. In schimb consuma ulei intr un mare fel
    1 point
  23. Asa-i romanul (ba chiar si feroezul vad) de la O2 incoace...lasa 500 euro nu e mult, si asa se intampla de 3 schimburi de modele/FL...Elegance pe vremea cand am luat-o eu era 15700. Si a ajuns la 18000. Nu ma luati cu echipamentele in plus (ESP si airbag pentru genunchi, minus mare puntea spate semi-rigida la O3 vs independenta la O2, restul sunt bling blinguri), ca va iau si eu cu diferenta colosala intre euro de atunci (3.2) si cel de acum (4.55). Plus diferenta efectiva de 2300 euro pe care efectiv nu ai cum sa o justifici oricat ai fi de "simply clever".
    1 point
  24. Salutare Dragilor, Am profitat de faptul ca am intrat oficial in CO de iarna si am dat o fuga pana la spalatorie. La recomandarea unui coleg de la serviciu, am ales o spalatorie care aplica si un tratament cu ceara solida. Astfel, "Bestiuta" a beneficiat de un pachet complet: Degresare, spalare interior + exterior, dressing jante + aplicare ceara solida. -> Timp aprox 2h 30. Rezultatul a fost excelent, am fost foarte multumit iar raportul calitate/pret este unul foarte bun. Ma gandesc sa fac operatiunea asta cam o data la 2-3 luni. In rest... mai adunam ceva km.. o sa facem o tura pe la munte iar starea mea de spirit este.. V-am pupat si sarbatori frumoase!
    1 point
  25. si eu sunt de acord, ca liniile LED incarca prea mult si fata si spatele. Fata de a mea, cand am fost cu un prieten cu meganul nou, se aude f f ciudat si cheap atunci cand inchizi usa cand geamul este lasat jos. Nu cred ca la Golf 7 este cazul, poate confirma cineva
    1 point
  26. Interesant , Eu nu am vazut in nicio schema sa se lege pompa de dozare pe placa de la Webasto ? Chiar sunt curios sa stiu care ar fi acel pin de pe placa de la WEBASTO ??? Ca eu stiu ca pompa are 2 fire inul ce are nevoie de + permanent si unul de - (sau masa) . Telestartul are 3 fire Unul de + Permanent, unul de - (sau masa), unul ce merge la WEBASTO . O zi buna . Edit : Ai dreptate atti206 am confundat telestartul care este legat pe + permanent cu pompa de dozare .
    1 point
  27. se refera la accesarea modulului 17 - Instruments, care sunt ceasurile de bord. Nu o sa gasesti eroare acolo privind bujiile, pentru ca martorul de bujii este comandat de calc motor, la fel ca si functionarea bujiilor. Martorul se aprinde doar informativ pentru sofer. Cand spirala se stinge soferul poate sa dea cheie intrucat bujiile au atins regimul optim de functionare. Bujiile au mai multe faze de functionare, ce nu sunt toate indicate prin aprinderea spiralei. Deci nu vad nicio problema. Daca spirala s.a stins dupa 2 secunde, inseamna ca asa a decis ECU ca e suficient pentru pornire, chiar daca el in fundal mai tinea bujiile cuplate. Daca ai Octavia 2, ai bujii rapide de 5V. Adica in 2 secunde ating temp maxima, iar apoi sunt mentinute calde . Ele sunt alimentate in PWM dupa o schema mai complexa. Primele 2 secunde sunt supravoltate cu 12v ca sa se inroseasca rapid, spirala se stinge, apoi sunt mentinute calde cu 5v in faza de incandescenta si postincandescenta. Deci nu releul nu este obisnuit, ca la G4, etc ci unul cu "electronica" in el, cu diagnoza (poate vedea o bujie arsa, in scurtcircuit, etc) lectura, dar e in limba engleza. In document este motorul de 2.0 TDI, dar este la fel si la BXE. Chiar si releul este identic, etc bujii.pdf
    1 point
  28. am doar partea care intra in contact
    1 point
  29. La masina ta se poate astfel: Apesi pe butonul de inchis masina - si tii apasat (2 sec) dupa care eliberezi - si ti se ridica automat si geamurile .... daca doresti sa nu se ridice pana la capat de cursa mai apesi inca o data butonul si se opresc in pozitia dorita
    -1 points
  30. Fiecare cu gusturile lui... credeam ca spui ceva de tableta. In presa auto de specialitate mai toti sunt incantati de cum arata farurile alea, dar probabil aia n au gusturi. Cu faruri de golf 2 ar fi fost beton sau alea de octavia 3 fl...
    -1 points
  31. La minutul 14 va arata diferenta dintre LOCK si no LOCK in real life. Cred ca este destul de concudent cat de mult ajuta aceasta functie
    -1 points
  32. Incucisarea de punti pe urcare si cu plecare de pe loc este una dintre cele mai grele probe de tractiune chiar si pentru offroaderele adevarate si nu mi se pare relevanta ca situatie de condus cotidiana chiar si in afara asfaltului, mai ales ca respectiva denivelare se depaseste cu un pic de inertie fara emotii si de un 4x2. Oricum, XDS e generalizat in gama VAG deci puntea fata ar trebui sa emuleze la oricare din modelele curente cu 4motion un diferential autoblocant. Mai depinde si de cauciucuri, de presiune din ele etc.
    -1 points
  33. Leaga fata cu spatele ca la Aro, pentru ca atunci cind, de exemplu, urci o panta de grohotis si ti se descarca fata, sa te impinga din spate. Valabil si pe noroi, zapada, probate personal. Basca faptul ca nu mai patineaza ambreiajele din cuplajul central.
    -1 points
  34. Se schimba la 120 de mii daca nu a fost schimbat, iarna intra mai greu oricum. Cauta pe site-urile de uleiul si vezi cat iti cere cutia, de regula undeva la 2.25 litrii parca.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!