Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.12.2016 în toate secţiunile

  1. Nu e nevoie sa te besici prietene. In comparatie cu tine, eu chiar am vorbit serios cand am spus ca aveam mari asteptari de la edc fiind in nenumarate posturi laudata de mine ca fiind construita de getrag. Dar trebuie sa recunosc ca nu regret decizia luata cu atat mai mult in urma ultimelor intamplari. La dsg6 macar se stie ca schimbi mecatronicul pe garantie si aia e. .Din ce spune un coleg mai sus la megane schimbi 1 data cutia cu totul. Apoi probabil ii dai in judecata ca sa obtii o alta schimbate. Si D-zeu sa te fereasca sa ajungi la garantia Renault.
    2 points
  2. Versiunea RS (mai ales pe alb) arata mai bine, in sensul ca grila din fata (cea neagra de jos) care e mai mare creeaza o impresie mai placuta, mai armonioasa. Privirea parca nu mai e atrasa asa mult de unghiul ciudat facut de cele 2 faruri. La versiunea Scout mi se pare ca este exact invers, adica noile faruri sar în evidența mai puternic. Multumim pentru share-ul de poze si pentru link-uri.
    2 points
  3. Nu stiu de ce dar parca la 40k as prefera Touaregul ala alb fata de orice Kodiaq. Nu mi-ar fi rusine cu scaunele alea de stofa sincer. As putea sa trec peste.
    2 points
  4. Eu cred ca suint si oameni care isi cumpara masini de 200 de cai si nu le fugaresc zilnic, din semafor in semafor, sau pe drumurile patriei. Strict pe GT, iei iei GT pt ca are alte dotari fata de Megane'ul normal, ca are alte spoilere si briz brizuri fata de Megane'ul normal, ca are culoarea aceea Albastru nuj cum care nu e pe Megane'ul normal si asa mai departe Sa nu uitam de 4control, care nici ala nu e pe Megane'ul normal. Eu unul, nu imi luam GT, ca sa o alerg non stop. Dar ma felicit ca am ramas la VW, ca la cat de ghinionist sunt cu masinile, sigur nimeream vreuna din aia cu probleme
    2 points
  5. @Marius-Dan, asa e.. mersi! TT nu.. Imi plac sedanurile prea mult eventual un A6 3.0 TFSI, sau Superb 3 varianta de 280 cp dar pana acolo mai este mult si bine. Este un model de jante similar pe Superb 3, doar ca fara buza, si am observat aceeasi chestie legata de sens si la alea. Ar urma ambreiajul. Ala e cel mai prioritar. Vreau sa ma bucur pe deplin de puterea asta iar cu ambreiajul actual, am acea frica ca ma lasa oricand.. desi nu da semne mari, dar na. Stiu ca e stock si asta ma roade. Apoi frane pe 312 Zimmerman ventilate fata, iar pe spate pastrez diametrul actual, doar ca tot zimmerman. Apoi revopsita.. Nu sunt investitiii mici si momentan nu mi le permit dupa toata cheltuiala cu ultima si jantele, dar in timp le voi face si pe astea
    1 point
  6. Aveam mari asteptari de la cutia edc fiind facuta de getrag dar la pomul laudat nu te duci cu sacul se pare.
    1 point
  7. masina este foarte buna. Stiu destule care au depasit 200.000 km, folosite in oras, in afara, in bucuresti, etc. Si nu au probleme deosebit.. de la 1.4 TSi pana la 2.0 tdi 170 4x4.... ocazional mai apare cate una cu ceva probleme... dar nu se poate generaliza.
    1 point
  8. verifica firele in manunchiul de sub filtrul de aer, primul pas... si cel mai des intalnit.
    1 point
  9. Hai sa privim si dintr-un alt unghi: - Daca judecam strict ca off-road machine - clar Touareg rulz. Dar, ca sa iei un Touareg de off-road ai nevoie de echipare Terrain Tech care se pune doar pe V6-le de 262 cai si are pret pornire 50k eur. Pachet Terrain Tech-4XMotion: diferential central cu control electronic al blocarii,scut de protectie, diferential spate blocabil, computer de bord Premium ,capacitate rezervor marita la 100 litri. Fara asa ceva eu nu as baga masina asta in off-road, adica fara diferentiale blocabile si scut de protectie. Nu intra in banii astia suspensia pneumatica - sa zicem ca e moft. - Mountain-ul cu 204 cai e gandit mai mult ca sa contracareze X5-ul in 4 clindri de 2L si are avantajul V6 over 4L. Si totusi, cine isi ia Touareg sa-l bage la zapada, noroaie, padure ? Nici la 40k, nici la 50-60k, decat daca esti pasionat. Si daca nu iti iei Touareg ca sa-l bagi in off-road, acolo unde e net superior Kodiak-ului si il freci doar in oras si la mall, atunci de ce ai lua un Touareg in loc de Kodiak ? - Motor mai mare: consum mai mare, taxe foarte mari - Asigurari mai mari - Intretinere mai scumpa Ma intorc la intrebarea: doar pentru sigla ? La fel (de fapt chiar mai bine) iti vei duce copiii la scoala/in concedii in Kodiak, la fel se va duce "pisi" la Mall/Salon/Sala cu ea - doar ca aici va fi compatimita ca nu are Evoque sau GLE Coupe Caci daca nu e doar pentru sigla, nu vad de ce nu ai lua un Kodiak in banii aia si sa te bucuri de mai multe dotari in aceiasi bani. In fond, pe bordura la Mall/ Ikea la fel te urci si cu Kodiak si cu Touareg. Pierzi puncte la "impresia artistica" - de acord. Dar si cu Touareg pierzi puncte la aceeasi impresie in fata celor cu X5. Si aia pierd in fata celor cu Q7. Si aia in fata celor cu Cayenne. Si aia in fata celor cu Bentayga. Get my drift ? Exceptand V6-le, electronica la fel de repede se va duce in cap si in Touareg. Sau isi inchipuie cineva ca sunt facute sa tina o viata ? Cine vrea SUV pentru o viata trebuie sa-si ia un G Klasse din anii '90, cu un V8 benzina. Alea tin o viata. Dar costa... Partea buna e ca imediat vor fi vehicule istorice. P.S. Pe aici dieselistii se plang (inclusiv eu) ca le consuma mult in oras si ca face multe regenerari. Dar cate regenerari isi va face si cat va consuma la frecat prin oras un V6 de 3000cmc, care va merge 90% din timp cu motorul/uleiul rece ? Cam ce se intampla cu fiabilitatea legendara a V6-lui dupa 3-4 ani de stil din asta ? La 15-20k anual - cat face un om average - o sa ajunga destul de repede ingenuncheat si V6-le, cu toata frumusetea lui. Era un 3.2 V6 benzina, dar nu cred ca se mai importa, din lipsa de cerere, suntem piata de diesel. Am o cunostinta cu asa ceva, e delicioasa masina, dar o tine de "extraurban" si si-o asuma cu tot ceea ce implica, pentru ca si-o poate permite...
    1 point
  10. Nici gind. Va fi pe platforma MLB cu motoare longitudinale. MQB nu primeste motoare longitudinale si nici V6. Deci aceeasi platforma ca si la Q5, Q7, Cayenne.
    1 point
  11. Contact imperfect mufa ,cablaj intrerupt sau senzor defect
    1 point
  12. Cine nu a incercat un volan incalzit pana acum (eu eram in aceeasi situatie) va avea exact acea reactie de WOW!. Iar utilitatea lui principala este la inceput, in primele 1-10 minute cand pornesti masina si motorul e inca rece. Deci degeaba dai gurile de ventilatie unde vrei, ca nu ai caldura, deci nu ajuta. Tizule, stai linistit, se incalzeste toata mana, inclusiv falange si metacarpiene
    1 point
  13. Si nu asta e rolul GT-ului? Sa o alergi, sa tragi de ea?? Ca de asta iti cumperi o compacta cu 205 cai, altfel cumparai 1.5 de 110cp si stateai linistit.
    1 point
  14. piele bej, textil bej, orice numai bej să fie. Sunt solutii profesionale de curățare, ai grija de tapițerie 1 data pe an si e ca noua mereu. Culoarea cappuccino merge cu interiorul bej la perfectie, am avut ocazia sa vad. Ca or s-o murdaresca copiii sa stii ca e un mit. Doar nu le dai sa mănânce ciorba in masina. Un iaurt, chiftelute, piept de pui la gratar, etc... Fetita mea are 4 ani si nu am avut probleme niciodata sa scape ceva pe jos. In cel mai rau caz scapa pe hainute, dar oricum mami e mereu langa ea pe pozitie. Textilul e normal ca se murdareste mai usor, la fel de normal cum se si curata si se face ca nou cu solutii bune, si sunt o groaza pe piata. Fratele meu are piele bej pe un Golf 4 din 2001. Arata impecabil si acum. Totul este sa ai grija de masina. Daca valoarea la revanzare contează pentru tine, un motiv in plus sa pui bej. Eu unul as pune bej fără sa stau pe gânduri. Mult succes!
    1 point
  15. De câteva ore stau și îți citesc topicul. Am citit absolut tot și am rămas fără cuvinte! E spectaculos ce faci și sper ca într-o zi să ajung cel puțin la același nivel. Eu unu îți admir munca și te felicit!
    1 point
  16. Nu cred ca e relevant cine foloseste masina, pentru ca are 6 luni. Intr-adevar sunt 3 cazuri la noi, dar au fost si putini vandute. In schimb, vezi ca forumul de Germania are mai multe cazuri. puterea ca puterea dupa resoftare, dar sa scazi cuplul cu 50 Nm adica undeva spre 20% este inacceptabil dpmdv
    1 point
  17. Presurile sunt super ok, le am eu de 3 ani pe un Passat B6! P.S. Arata foarte bine masina, sa te poarte multi km de acum incolo.
    1 point
  18. Sa o luam pe rand: - ambreiajul: gasesti o panta si cu a 2-a ii dai "blana". Daca urca turatia motorului, dar viteza nu, sau daca scapa, atunci e ambreiajul. Nu folosi alta treapta de viteza, pt ca motorul e mic si cuplul nu-l va ajuta sa rupa aderenta discului de ambreiaj; - distributia?? e o gluma? Daca te referi la mecanica de la cutia de viteza pana la roata, asta ori merge ori nu merge. Adica dc te misti de pe loc, o tai de pe lista; - electrica (scanteia de la bujii): asta dc e defecta, iti face in toate treptele, nu numai la 130-140. - alimentarea: ei... aici, e posibil sa fie adevarata problema. Vezi tu, la 130-140 km/h, PLUS temperaturile de afara, se scurge ceva combustibil prin conductele alea. Cam spre 90% din debitul maxim. La cea mai mica diminuare de debit (vorbesc aici despre debitul injectoarelor) va da caderile de ritm despre care ai adus vorba, cu mici zdruncinaturi. Daca e asa, atunci va trebui sa te gandesti la calitatea benzinei (dc are apa), la filtrul de benzina, la debitul pompei de benzina si in final la injectoare. Prima data as incerca sa schimb fz de carburant.
    1 point
  19. Am vazut ca sunt probleme cu EDC7 la Megane GT. Din ce am citit pe forumul de marca, solutia a fost un update de soft, care, dupa teste de dyno, reduce puterea la 180 cp si cuplul la 230Nm. Au dat si astia rasol
    1 point
  20. Momentan vede zapada pentru prima oara de cand e la mine
    1 point
  21. Golfuletu a primit mult doritul FMIC cu intercooler 550x230x65 iar traseu este pe 63 mm plus alta admisie mai mare de ASZ/ARL si anulat EGR fizic plus vacuumurile aferente. FMIC-u a fost facut la BUC de catre Pirvan Marius, un baiat de nota 10 si foarte chitibusar, am sa il recomand la toata lumea. Masina trage mai bn acum, dar putin mai sus, de la 2200 fata de 2000...e normal asta, traseu mai lung, admisie mai mare...o sa se rezolve dupa alt soft, lag nu prea este Nu prea ma incanta ca am taiat din bara, dar asta e Am mai pus o toba Milltek care se aude exact cum am vrut, in accelerari si nu tare sa deranjeze, iar la drum lung abea o aud Asa se aude toba https://www.youtube.com/watch?v=cGN4A19JoQM Poze FMIC
    1 point
  22. Desi initial vroiam megane sedan sau talisman, am facut un compromis si mi am luat gt
    1 point
  23. Problema cu aia 1.5k de la leasing e ca iti furi singuri caciula. Te obliga la Porsche Asigurari, care este cea mai scumpa cotatie. Daca faci un calcul de rentabilitate pe 5 ani, finantare PFG cu PA la CASCO, te arzi, pierzi bani in 5 ani. Fara sa socotesti fransiza de 110Eur/eveniment. Considerand 1 eveniment/an in medie, mai pierzi inca 550Eur la final contract. Trebuie cascati bine ochii
    1 point
  24. buna va rog un pic ajutor Am schimbat la o duba t4 motor 2.4 aab cutia de viteza de forta , cu una de viteza provenita de la un bus de persoane acelasi an acelasi motor. S-a potrivit perfect,doar ceva modificari minore la timonerie, dar ideea este ca merge perfect. Dupa cateva zile in care am zis ca totul e perfect am vazut ca picura ulei de la cutie. Locul picurarii este marcat cu sageata galbena adica la capatul dinspre planetara intermediara si planetara din partea pasagerului. (aceasta poza este de pe net mai clara pt a se vedea locul mai bine ) In poza 2 cea reala de pe masina mea se vede cum axul planetarei intermediare a iesit vreo 2 cm din carcase lui si pe acolo curge uleiul. DECI : ce se intampla?...planetara prea scurta pt cutia asta??? masina merge perfect,doar ca pe acolo se scurge uleiul...deci ceva nu e in regula...totul a fost bine pus la loc fara eroare de montaj. Eventual ceva schema cu locul asta daca are cineva....multumesc
    1 point
  25. Banuiesc ca ai facut rodajul ca la carte inainte de forjat...
    1 point
  26. Dpmdv singurul megane 4 care merita cumparat este gt-ul. Restul sunt prea scumpe pentru ce ofera.
    1 point
  27. Ok, posibil sa fie cum spui tu, dar nu stiu cate persoane tin cont de criteriul asta atunci cand aleg o masina. Ma retrag din discutii, clar golful este peste...cel putin aici. Acum ceva timp am ajuns pe la pbv si m am urcat intr-un golf 7, o echipare intermediara. Sincer nu are nimic care sa atraga, cel putin mie nu mi a atras atentia, este banala, simpla....ca e ok ca pachet e altceva. Cred totusi ca o persoana care are un golf sau a avut, isi va dori o masina de acest gen. Alin - sa fie intr un ceas bun si asteptare usoara.
    1 point
  28. Tot ma uit la bordul ala si nu-mi place neam tableta aia chinezeasca pusa "portrait"...
    1 point
  29. Da sigur, se poate inchide doar ca va rog sa il lasati vizibil sa mai pot rememora 4 ani de munca si satisfactii. Multumesc
    1 point
  30. Lateral pe sezut sau lateral pe spatar?? ca eu am laterale pe sezut, nu stiu pe spatar.
    1 point
  31. Asta la schema/montajul facut de Ice_2K in DIY. La original este controlat curentul care curge prin rezistenta pernelor, si este diferenta intre valoarea impusa prin potentiometrul de reglare (1,2..5) si valoarea de pe termistor. Termistorul nu se decalibreaza , eventual se arde/intrerupe. La fel pot aparea intreruperi si pe circuit in special la mufe care nu fac bine contact. Pentru a gasi problema trebuie parcursi cativa pasi inainte de a demonta scaunul , etc: 1. In primul rand verificarea sigurantelor nr.5 (7,5A) alimentarea butoanelor respectiv nr.44(15A) alimentarea cu forta/putere a butoanelor/pernelor 2. Verificarea butonului prin inlocuirea de proba cu unul bun imprumutat. 3. Verificarea alimentarii corespunzatoare a butonului cu curent. Se verifica masa prin masurarea continuitatii intre pinul 6 si masa masinii, si a celor doua alimentari cu 12V pe pinii 4 si 5 (asta cu contactul pus). 4. Verificarea circuitului senzorului. Se masoara rezistenta intre pinii 3 si 6(masa). Aceasta rezistenta trebuie sa fie undeva intre 10k si 20K in funtie de temperatura (15K la temp ambianta 27gradeC). O valoare cu mult peste sau infinit indica o intrrupere/contact imperfect in circuit sau sensor defect. 5. Verificarea circuitului pernelor intre pinii 2 si 6(masa). Rezistenta infinit indica o intrerupere. Se poate face o alimentare directa a pernei cu o punde din fir mai gros (2,5) intre pinii 4 si 2 (contact pus) si vazut daca se incalzeste perna.
    1 point
  32. Felicitari! Frumoase dotari. Evita castol ,nu e sintetic ,de aceea nu e mentionat pe bidonul Professional Long Life . Pune motorina buna,injectoarele sunt pretentioase la motorul asta
    0 points
  33. Megane GT are consumul mediu declarat (dupa standardele europene in vigoare) de 6L/100 km . E cam la acelasi nivel cu ce e in curtea VAG. Deci nu e nici dezamagire si nici o revolutie tehnica din punctul asta de vedere. Asta e consumul de benzina in prezent pentru o asemenea putere.
    0 points
  34. Salut. Eu am un Passat din 2003 B5.5 de 131 HP. Ma intereseaza sa aflu parerea unor oameni care si-au pus chip pe astfel de masina sau asemanator. Stiu ca efectiv nu se pune un chip si se face reflash.. dar asa a ramas expresia. Si daca stiti care mai sunt preturile acum.
    -1 points
  35. Am terminat si proiectul pentru prietenul meu a iesti peste asteptari ! Modelul masinii G4 , 1.4 benzina arcuri stock ( probabil trendline ca echipare) inaltare obtinuta 7 cm pe spate si 5 cm pe fata ( mai jos descriu si cum s-a obtinut) Piesele folosite au fost urmatoarele : -Arcuri fata/spate Kayaba PDG cod KYB piesa RC1695 Fata si RH5543 Spate -Amortizoare fata/spate Sachs heavy duty + protectii amortizoare Monroe ( comparate cu cele vechi sunt putin mai lungi pentru o cursa cam cu 2 cm mai lunga) -Flanse fata/spate Sachs -Inaltatoare fata OEM aluminiu si spate AM din poliamida. -Scut otel AM care a venit pe seria masinii tip motor benzina ( cel lung ) A fost putina bataie de cap la montarea scutului ca nu a fost 100% compatibil ca si gauri dar au reusit mecanicii sa ii dea de cap Inaltatoarele s-au potrivit la fix fara alte modificari . Din arcuri si amortizoare s-au obtinut 4 cm spate si 3 cm fata iar dupa adaugarea inaltatoarelor ( 3 cm spate si 2 cm fata) am ajuns la finalul descris mai sus de 7 cm spate si 5 fata (distanta masurata intre anvelopa si aripa). Asteptam acum o perioada sa se lase bine arcurile si apoi remasuram , insa nu cred ca o sa fie diferenta. Dpdv al meu a trecut testul , am dat ture cu ea, am facut chiar si testul elanului si mi se pare foarte ok! La o prima impresie chiar mai OK ca a mea Amoritozrele Sachs HD par sa fie peste ale mele Monroe HD de pe G5 imi da de gandit.... Inca 2 poze cu masina : @Laurentiu_LWR eram mai curios ca tine , acum m-am linistit .
    -1 points
  36. Ba cred ca e relevant....in mid cert are impresia ca are un supercar si o rupe in doua. In Germania au unde sa le alerge, cine stie cum trag de ele. Deocamdata nu avem de unde sa stim cate gt uri s au vandut....tind sa cred ca nu sunt doar alea 3 vandute in Ro. Oricum aceste pb daca exista se vor rezolva...
    -1 points
  37. compaesano, intr-adevar, nu discutam de cum isi conduc unele persoane masinile dar totusi este o masina cu 6 luni vechime si in jur de 15k km, deci nu putem spune ca a forjat-o ani si ani. Si oricum, sa spunem ca asta a fost forjata, dar mai sunt 2 cazuri pe forumul dedicat, cu aceeasi problema. Si astia sunt cei care stau pe net, ca poate or mai fi, din ce am inteles si pe Talisman cu EDC7 a fost n caz. Dar totusi nu vad legatura intre faptul ca a fost forjata masina si ca dupa update-ul de soft la cutie sau unde dreaq o fi fost, a scazut cuplul, conform dyno, cu 50 Nm, de la 280 la 230. OT: mor cand aud "se vor rezolva", "se va face" etc. reflexivul asta, de parca se rezolva singure problemele sau apare cineva de pe Marte. Trebuie sa le rezolve cei de la "Reno". Uita-te cum "s-au rezolvat" : 1.2 TSI cu lant, 1.4 TSI CAVD, DSG7, Dieselgate etc.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!