Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.12.2016 în toate secţiunile
-
Ihi. Siguuuur ca da. In timpul asta, langa masina, marmota inveleste ciocolata in staniol. Merge figura doar daca ai suspensia cu portale - gen Unimog. Altfel, indiferent cat de sus sau jos e "cotetul", in momentul in care bratele suspensiei, diferentialele si puntea spate sunt suspendate pe zapada - e mumu si ramane mumu. Valabil si la G - Klasse, cu toate 3 diferentialele blocate. Dai din roti in gol si atat. Sufa cinetica (prepupunand ca ai fost suficient de istet incat sa nu pleci singur in padure), troliu sau clasicul "mers in sat si cautat tractor" Asta ultimul e "priceless" si se numeste ca nu faci "off-road" pana nu faci o faza din asta Mai ales privirile si cuvintele si "posetele in cap" din partea "pasagerei/pasagerelor" fac toti banii KO vine intotdeauna de la tractorist: "Dar ce cautati aici? Apoi iti face cu ochiul: umbli dupa q**zda, ha?"3 points
-
3 points
-
Incucisarea de punti pe urcare si cu plecare de pe loc este una dintre cele mai grele probe de tractiune chiar si pentru offroaderele adevarate si nu mi se pare relevanta ca situatie de condus cotidiana chiar si in afara asfaltului, mai ales ca respectiva denivelare se depaseste cu un pic de inertie fara emotii si de un 4x2. Oricum, XDS e generalizat in gama VAG deci puntea fata ar trebui sa emuleze la oricare din modelele curente cu 4motion un diferential autoblocant. Mai depinde si de cauciucuri, de presiune din ele etc.2 points
-
Nu stiu de unde a aparut IN ROMANIA acest mit conform caruia "cureaua detensionata nu mai ai voie sa o montezi", insa nemtii de la VW spun clar "Daca iti curge lichid de racire din cauza pompei de apa, SCHIMBI POMPA DE APA !!! (sau schimbi marca VW cu alta marca la care nu te lasa pompa de apa dupa 50-100 000 km cand ea ar trebui sa tina cel putin cat cureaua de distributie)2 points
-
Doar ce a venit acasa. Din pacate, sint plecat din tara, vin abia in martie. Pina atunci o va plimba sotia. Impresiile ei? Extraordinara, masina perfecta, suspensie si directie perfect setate pt gustul ei, cutie fff rapida, interior senzational etc. Este cu amortizoare adaptive, xenon, pachet iarna, pachet conectare bluetooth, senzori parcare, geamuri ionizate, cotiera fata, culoare pure white. Nu are sistemul media cel performant, am cautat sa mentin pretul cit mai mic. Va dati seama ca nu mai am somn. Acum, anvelope iarna. Care e dimensiunea minima posibila pe performance pack? Am citit undeva 205 50 r17. Ce dimensiuni ar trebui sa aiba janta? ET, latime etc.? Multumesc1 point
-
Golfuletu a primit mult doritul FMIC cu intercooler 550x230x65 iar traseu este pe 63 mm plus alta admisie mai mare de ASZ/ARL si anulat EGR fizic plus vacuumurile aferente. FMIC-u a fost facut la BUC de catre Pirvan Marius, un baiat de nota 10 si foarte chitibusar, am sa il recomand la toata lumea. Masina trage mai bn acum, dar putin mai sus, de la 2200 fata de 2000...e normal asta, traseu mai lung, admisie mai mare...o sa se rezolve dupa alt soft, lag nu prea este Nu prea ma incanta ca am taiat din bara, dar asta e Am mai pus o toba Milltek care se aude exact cum am vrut, in accelerari si nu tare sa deranjeze, iar la drum lung abea o aud Asa se aude toba https://www.youtube.com/watch?v=cGN4A19JoQM Poze FMIC1 point
-
Mestere, faina masinuta, multi km. fara probleme. Are noroc masina, a prins un stapan pe masura, spor in tot ceea ce faci.1 point
-
Piesele sunt de pe AHW. Nu am mai avut rabdare si am luat tot kitul. dar poti sa iti comanzi cablul de la Porsche - 000 971 123A ( aprox 54 ron cu reducerea pt masini vechi ) si releul Hella - 4LZ 003 750-401 ( aprox 145 ron) Pentru manere nu prea merge la mine pentru ca plasticul de sub vopsea are alta nuanta. Dar eu am comandat manerele / clapele (ca nu stiu cum sa le zic) de care tragi sa deschizi portiera. Cele de fabrica sunt cromate si erau ultimul element cromat de la interior. Lucrurile interesante vor incepe dupa terminarea exteriorului1 point
-
Leaga fata cu spatele ca la Aro, pentru ca atunci cind, de exemplu, urci o panta de grohotis si ti se descarca fata, sa te impinga din spate. Valabil si pe noroi, zapada, probate personal. Basca faptul ca nu mai patineaza ambreiajele din cuplajul central.1 point
-
La minutul 14 va arata diferenta dintre LOCK si no LOCK in real life. Cred ca este destul de concudent cat de mult ajuta aceasta functie1 point
-
1 point
-
eu gasisem asta: http://www.team-bhp.com/forum/attachments/test-drives-initial-ownership-reports/1199786d1391247273t-driven-2nd-gen-skoda-superb-2014-skodasuperbspecifications.png Acum mi-am dat seama ca e cam vechi scuze. @RzzV Intr-adevar, nu fac drumuri de pamant, dar am experimentat niste "off-road" pe stradutele din prelungirea Ghencea, de am crezut ca ma rastorn. Cred ca tine si de frica de a nu zgaria/indoi ceva la o masina noua, deci pitici. Si e normal. Problema principala, este ca nu exista un standard in constructii. Gen sa se puna borduri de aceeasi inaltime peste tot. In unele locuri sunt de 3 cm si 10 metri mai harcana sunt de 15 cm.1 point
-
1 point
-
Am banuit eu ca despre acesta este vorba..... este un modul chinezesc - isi face treaba, nu este cel original - nu ai fire de tras - doar il montezi, amplasezi senzorul si atat. Pentru varianta oem - ai nevoie de parbriz pentru masina echipata de senzor cu lumina, alt suport oglinda, tras cablaj, etc.... costuri mari, raportat la ce ai gasit tu.1 point
-
1 point
-
Vezi impresiile pe topicul celalalt, de "consiliere achizitie" , nu are sens sa vorbim acelasi lucru pe 2 topic-uri. Tu vrei suspensie sport si jante 16'' ??? Ce inseamna jante sub 17, ca doar 16'' poti pune si asta pe Active. Nu prea merge suspensie sport si roti confort, mai bine iei cu 17'' si suspensie normala si cu asta basta. Am scris, cu jante 17'' si suspensie sport arata "prabusit", rotile par bagate prea sub caroserie.1 point
-
Ala e normal, e oxidul de pe discuri, cel mai bine se curata cu 2-3 franari usurele, scurte, ca sa nu se incinga oxidul si apoi sa zgarie discurile.1 point
-
1 point
-
@rempha Multumesc. Am facut TD cam cu toate versiunile de Superb si cu toate rotile - 17'', 18'', 19'' Concluzia mea este: inclusiv cu roti 19'' masina nu este deloc inconfortabila, din contra suspensia se simte mult mai armonios decat la Superb 2 cu roti 18'', nu ai acel "bum/trosc" din suspensia fata la trecerea peste denivelari. In plus, ai mai mult talon la 19'' pe Superb 3 decat la 18'' pe Superb 2. Inca e o "psihoza" legata de rotile considerate "mari", din pacate prea putini dealeri sunt capabili sa explice clientului ca lucurile nu mai sunt ca acum 8-10 ani. Superb pe MQB inseamna o schimbare a dimensiunii rotii, cresterea diametrului fata de platformele trecute. Acest aspect a adus si "taloane" mai mari pentru toate rotile, din motive de eficienta energetica (diametru mai mare al rotii = emisii CO mai mici) si design (arcurile aripilor desenate mai generos) Revenind la roti, 18'' mi se pare compromisul perfect, sunt ultra-confortabile - masina e la nivel de Superb 2 cu roti 16'' - dpdv al felului in care simti cum lucreaza suspensia. La Style, rotile 18'' sunt doar 350Eur, ceea ce mi se pare foarte decent. DCC-ul m-a lasat absolut rece: plaja de reglaj e prea mica, toate "modurile" sunt gandite spre confort, doar in Sport am simtit ca se duce in directia pe care o vreau, dar ramanand "moale" si pastrand ruliul caroseriei caracteristic - adica generos Abia la suspensia sport (vine cu alte arcuri) simti ca masina "sta", atat in sensurile giratorii, cat si la schimbari bruste de directie in zona 80-100km/h pe care le-am simulat. E "plantata" si asezata, asa cum - in opinia mea - ar trebui sa fie, dar fara sa fie "topaitoare" pe denivelari - apanajul masinilor reglate prea dur. Directia progresiva e vis, atat timp cat te intereseaza asa ceva. E exact la nivel de Mazda6 - generatia precedenta, dispare "pastosenia" specifica directiilor Skoda. Make no mistake, masina nu e vreun pui de S6, sa fim realisti. Se vrea un "S-line" mai ieftin. Este si ramane o Skoda. Confortabila, comoda, dar cu un tuseu mai ferm - pentru cei ce apreciaza asta, fara sa devina enervanta la drum lung, gen JCW. In ceea ce priveste garda la sol: am condus masina pe drumuri de iarna, uscate, apoi ude si apoi cu zapada. Intr-un final am intrat pe un drum laturalnic cu zapada "natur". Nicio problema, in niciun moment nu am atins pe dedesubt. Masina nu e "low rider", ai loc intre roata si aripa, sub bara fata e loc destul. Aia 15mm nu vor face diferenta daca te urci pe un caine mort pe autostrada, sau daca lovesti un bulgare de gheata cazut de la vreun tir. Tot ala va fi efectul si la suspensia normala. In fond, nici Passat-urile cu R-Line nu sunt "low rider", nu ? E fix aceeasi garda la sol si la suspensia sport. Faptul ca masina de TD e cu suspensie sport - spune ceva, nu ? Mai ales intr-un oras cu iarna in mod traditional. Daca drumurile te poarta prin zona, eu zic sa incerci un TD, merita Mai ales ca e singura din tara si o sa ramana asa, cel putin urmatoarele 4 luni1 point
-
1 point
-
Axul de ulei nu se rupe, se uzeaza, inclusiv gaura aia se frezeaza si brusc nu mai ai presiune la ulei deloc. Daca e fabricatie dupa Nov 2009 ai scapat. Vezi la un service VW ce tip de ax ai, daca e lung de 100 mm ai scapat. Daca trebuie sa o faci, ai grija la cine te duci. Eu tot cu CBAB folosesc Motul dupa ce am avut Castrol si Valvoline, nu se compara. Mie nu mi-a mancat niciodata ulei, dar merg 90% extraurban.1 point
-
Esti norocos cu asemenea masina,mie imi este frica sa investesc bani in ea,ma refer la repararea motorului.E destul de costisitor si nu stiu daca va avea rezultatul dorit.1 point
-
S-au implinit 6 luni, timp in care am facut mai bine de 13.800km. Deja are planificata o iesire pana in Polonia la anul. Primavara va rezolva acel wheel gap si rotile1 point
-
Revenind OT, am apucat sa fac un TD mai lung cu SportLine-ul TDI 190 DSG 4X4 Comparativ cu versiunea Style, am urmatoarele remarci: - Directia Progresiva (optiune) e geniala. Cu Driving Mode in Sport, se simte "grea" ceea ce e un mare plus pentru Skoda. Feedback foarte bun. E la nivel de A4 S-Line ca si feeling, dar evident sub directia Seria 3, care nu are influente de transmisie in directie, rotile fata facand doar directie. Cu Driving mode in Confort/Normal, directia e mai moale si mai fara feedback, dar clar peste directia standard, chiar pusa pe Sport. Echiparea cu iarna 215/55/17 ma face sa cred ca la trecerea pe cauciucuri vara (19) directia va deveni perfecta. - Suspensia Sport -15mm (standard). Delicioasa. Ferma, dar nu enervanta, in sfarsit nu mai exista ruliul ala enervant. Cu Performance Display, pe Bolero, chiar am vazut ca am atins 0.8G in ace de par , desi nu am exagerat datorita conditiilor meteo. Masina era echipata cu 215/55/17, ceea ma face sa cred ca in echiparea cu 235/40/19 va fi perfect (pentru ce-mi doresc eu, adica ferm, punct) - Scaunele: ok si nu prea. Sunt ok ca si sustinere torace, dar tetiera integrata si nereglabila m-a obligat sa stau cocosat in scaun (am 1.87m). Despre pasagera, nu mai spun, tetiera integrata si parul prins in coada nu fac casa buna In plus, enervanta sustinerea coapselor, fiind foarte inalta o "calci" sub coapsa stanga la fiecare intrare si iesire din masina, sanse mari de uzura dupa primul an - Decor nergu la interior (plafon, stalpi, etc) - fac interiorul tern, e negru pe peste tot, iar vizual dau senzatia ca masina e mult mai mica la interior decat este in realitate - Fete usi cu alcantara - excelente (bine ca se pot face retrofit) - Decor imitatie de carbon - de fapt un plastic vopsit sa imite carbonul - cah si iarasi cah ! - Raspunsul motorului: excelent, raspunde clar mult mai bine la pedala decat acelasi motor + aceeasi transmisie pe Style. Suspectez ca are setarea "Audi" la Throtle Response - Cu roti 17'', datorita suspensiei sport, masina pare "prabusita", aspectul este cah Concluzionand: optiunile Directie Progresiva + Suspensie Sport merita fiecare banut (aprox 450 Eur impreuna) si merita puse pe orice echipare, schimba masina in bine. Personal nu as opta pentru SportLine, partea buna este ca poti sa-ti pui (ca optionale sau retrofit) cam tot ceea ce vrei din nivelul asta de echipare, fara sa platesti diferenta de bani pana la SportLine si fara sa fi obligat sa optezi pentru TDI190.1 point
-
Am avut un weekend de relaxare la Brasov si in Poiana Brasov. Nu am mai fost de mult prin poiana si mi-am si reamintit de ce.....foarte mare aglomeratie !! Cred ca o sa treaca iar ceva ani de zile pana ma decid sa mai fac o vizita. Masina porneste si la -9 grade foarte ok ( aproape sfert de cheie) , se incalzeste rapid ! Consum 6.5% media calatoriei . Drum dus foarte liber iar la intoarcere am plecat devreme special sa evit traficul de pe DN1. Pentru prima data de cand am masina mi-a ramas si mie frana de mana blocata la o roata : spate dreapta . Eu folosesc frana de mana la orice stationare scurta sau lunga si nu am avut probleme pana acum . Cum s-a incalzit masina s-a deblocat singura , a mirosit putin a frana incinsa dar nimic serios , oricum este un semn ca apa a ajuns la cabluri si trebuie schimbate. Le pun pe lista de "to do" . Etrierii ies din calcul deoarece sunt noi amandoi pe spate . Stergatoarele ma dezamagesc total , in fiecare an cum vin temperaturi cu minus ma lasa stergatoarele ......nu mai iau Bosch in viata mea ....3 ani consecutiv numai Bosch si de fiecare data m-au dezamagit . O sa merg pe Valeo acum.1 point
-
1 point
-
Maneta DSG trebuie sa apara ,ceas nu pun ca asta ar insemna sa renunt la cele doua sertare ....si asa locurile de depozitare sunt limitate1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mulțumesc Florin pentru răspuns. Din pacate nu am cd'ul navigației deci nu pot intra în meniul acela1 point
-
Tutorial demontare oglinzi Passat CC / B6 (Facelift) / B7 / Alltrack / Scirocco / Eos (Facelift) pentru inlocuire, montaj Puddle Lights, inlocuire lampa semnalizare. 1) Se impinge sticla oglinzii (12) inspre exterior la maximum. 2) Se introduce in golul dintre sticla si rama un levier de plastic (trim remover) si se trage usor inspre exterior (cu grija pentru a nu crapa sticla oglinzii). 3) Dupa scoaterea sticlei, cu grija, se deconecteaza conectorii rezistentei de incalzire unde, "+" este situat inspre centrul sticlei si "-" inspre margine. 3*) Pe partea soferului, in cazul in care sticla este si electro-crom, pe sticla regasim si o mufa cu 2 pini, mare, alba. Se declipseaza si deconecteaza si aceasta. 4) Se desurubeaza cele trei suruburi T10 ce fixeaza motorasul de reglaj electric (2) al oglinzii (notate - 9, in imaginea atasata). 5) Se deconecteaza mufa motorasului de reglaj (2). 6) Se desurubeaza cele 2 suruburi T10 ce tin rama oglinzii (marcate cu 4 in imagine). 7) Se scoate clema ce tine lampa de semnalizare fixata pe rama, apasand pe clema si tragand incet de rama. Aceasta este situate in "varful" oglinzii. 8) Cu ajutorul unei surubelnite plate mici, se apasa PE LANGA cele doua cleme (A) din imagine inspre mijlocul acestora, in timp ce se trage incet de rama (3), pentru fiecare clema in parte. Sunt mai dificil de scos, dar aveti rabdare! Sunt sensibile si se pot rupe! 9) Se demonteaza capacul superior (13) de plastic al oglinzii printr-o miscare de tragere si ridicare: se trage capacul inspre interiorul oglinzii si se ridica. 10) Se deconecteaza mufa lampii de semnalizare. 10*) Daca sunt instalate lampi "Puddle Lights", se deconteaza si mufa acestora. 11) Capacul inferior (7), impreuna cu lampa de semnalizare (si, dupa caz, "Puddle Lights"), este prins intr-o clema vizibila, in apropierea bratului de prindere al oglinzii. 11*) Daca sunt instalate lampi "Puddle Lights", acestea se pot scoate prin apasarea acestora dinspre exterior (lentile), in timp ce, cu ajutorul celeilalte maini, se directioneaza lampa astfel incat sa iasa din cele 3 cleme. ** Pentru montajul "Puddle Lights"-urilor, se poate face decupajul dupa marcaj, cu ajutorul unei freze de tip Dremmel.** ~ Montajul se realizeaza in sens invers celor descrise mai sus! ~ P.S: Ca sfaturi: trebuie avut mare grija la demontarea sticlei pentru a nu o crapa; trebuie umblat cu grija la scoaterea clemelor marcate cu "A" pentru a nu le rupe. In continuare, daca tot suntem aici, descriu operatiunea de demontare a intregului ansamblu oglinda retrovizoare, cu tot cu bratul de sustinere: 1) Se demonteaza fata de usa (se gaseste tutorial pe forum, in functie de model). 2) Se deconecteaza mufa T16 a oglinzii din calculatorul de usa, notate cu (8) (este vorba de mufa cea mai mica, dintre cele trei). 3) Se deconteaza mufa difuzorului de inalte (tweeter). 4) Se desurubeaza surubul ce fixeaza tweeter-ul. 5) Folosindu-se un levier de plastic (trim remover), cu grija, se scot cele doua cleme in care sta fixat tweeter-ul: una mare in partea de jos si una foarte mica sus. 5*) Aceste cleme sunt din doua bucati: un picior de plastic, corp comun cu carcasa tweeter-ului si niste garnituri din silicon/cauciuc maleabil. Cele din urma se scot, cu grija, de pe piciorul de plastic si se reintroduc in gaura de fixare, pentru a evita pierderea lor si a usura remontarea. 6) Bratul oglinzii este fixat, dupa caz, in 1-2-3 suruburi T20. Se desurubeaza acestea, cu mare grija sa nu scapati vreunul in portiera! 7) Se extrage oglinda, cu tot cu brat, incet, asigurandu-ne ca nu rupem mufa (8) al acesteia la trecerea prin golul din portiera (spatiul este gandit la fix pentru a trece mufa!). ~ Montajul se realizeaza in sens invers celor descrise mai sus! ~ Consider ca aceasta postare ar fi de foarte mare ajutor pentru colegi, daca ar fi transformata, de catre moderatori, intr-un topic dedicat, cu link-uri in ariile de DIY pentru fiecare din modelele specificate in titlu! Multumesc!1 point
-
Scaunele, din punct de vedere fizic - merg direct, fara nicio modificare. Din punct vedere al conectorilor.... difera, cel putin la Marcel care are masina facuta pentru State... si la airbag-uri e mai complicat,1 point
-
@somebody ce zici tu cu orele de varf in vest sunt intamplari. in mod normal se circula fluent. la noi, circulatia fluenta e intamplare! e o diferenta! compara specificatiile unui ulei LL cu unul normal si gandeste-te logic care pt. ce regim de functionare e adecvat...1 point
-
Se chinuie fraieru ala de polonez in frig sa arate la consumator functiile atelajelor. Basca mai pune si pe gagica aia la volan sa emuleze (am vazut ca se foloseste pe forum expresia) o situatie in viata reala cu un sofer normal si cu ocazia asta ii da si spaima cocotand-o pe sleauri, in incercarea de a dovedi functionalitatea LOCK-ului (ca de asta vorbeam) De fapt problema era la tractiunea fata care nu are spate, la LOCK care transmite la puntea spate exact ca un 4x4, de cauciucuri, presiune si xds...am uitat ceva? A da, am uitat de posturile pline de continut de pe vw forum. Pana la urma ce face LOCK?0 points
-
Nu a zis nimeni ca LOCK-ul tine loc de diferential blocabil pe punti. Se intampla ce era evident, LOCK-ul nu poate sa dea putere decat la cate o roata pe punte. Diferenta fata de o masina cu tractiune e ca trimite si la puntea spate, chiar daca are diferential deschis. Asta poate ajuta in alte situatii, mentionate si de colegi mai sus, dar nu in situatia de incrucisare, precum in clipul postat.0 points
-
orice ai face tot nu merge k un climatronic din fabrica , dar decat AC-ul ala simplu care raceste pana innebunesti mai bine asa :)-1 points
-
rog un coleg sa-mi trimita schemele elctrice ptr golf 3 an 95 , 1.4 benzina aex. Va multumesc !paul_78f@yahoo.com-1 points
-
Sergiu cum ai schimbat doar pompa de apa? cureaua de distributie din cate stiu se mentioneza ca dupa un mic nr de km (cateva mii) nu mai ai voie sa o montezi daca o detensionezi. Poate posteaza cineva pasajul din manual unde specifica asta.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00