Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.12.2016 în toate secţiunile

  1. Dimineata pe racoare - Bucuresti, in drum spre serviciu. De obicei merg cu bicicleta, dar am avut nevoie sa merg sa cumpar niste schiuri si am luat masina. Nu a fost aglomeratie mai mare ca de obicei. Timp: Skoda:22 min Bicla 9 min Dist : idem - 2.75 Consum: 19.1 l/100 la Skoda, 13 Cal la mine Vit medie 7 kmh Skoda vs 17 kmh Bicicleta Nu am luat in calcul cele 15 min in care am parcat si sonsumul a sarit de 20l/100. Uite asa se infunda DPF, se consuma AdBlue rapid. Mersul cu masina in Bucuresti il las pe seama taximentristlor. Eu raman la bicicleta
    4 points
  2. Iti multumesc foarte mult 75NOR pentru interesul acordat topicului! De asemenea iti multumesc pentru apreciere! Legat de arogante, am studiat si acest aspect, al montarii quattro, chiar si cu cutie S tronic. Din cercetari, S tronicul se pare ca implica foarte multe schimbari... ECU si multe alte calculatoare. In concluzie nu modificarea hardwere ar fi o problema ci adaptarea electrica. Date fiind conditiile mai "inteligent" ar fi sa merg totusi pe manuala. In consecinta, nu exclud trecerea la quattro, dar nu este momentan un proiect prioritar. Din categoria proiectelor majore mai face parte si webasto, optiune ce momentan mi-o doresc mai mult decat quattro. Pe partea optiunilor marunte, ma apropii incet, incet de finalul lor. Din lista de asteptari am definitivat martorul si switch-ul de passenger airbag off, am reusit sa cablez portiera si sa montez butonul de pe fata de portiera responsabil de alarma. Am montat goarna si tras cablajul pana in masina prin cutia ecu.
    3 points
  3. Contactul din cheie lucreaza. Curentul de pornire nu este suportat de cablaj. Nici o diagnoza n-o sa-i arate ce are. Trebuie sa mearga cum a spus Cosmin la ''un meserias care stie ce si unde sa masoare''. Borna + merge direct la electromotor. Pentru ca tocmai l-a dat jos o exclud. Eu as merge pe legatura la masa. Una de la baterie la caroserie si a doua de la caroserie la motor. Una este in compartimentul bateriei si a doua este aproape de suportul de motor din partea pasagerului. Este destul de simplu, cu ohmetru se masoara din aproape in aproape si se vede unde apare o rezistenta in plus.
    3 points
  4. 29.000 EUR un 1.2 4x2 ?! Stai nene ca incep sa cred ca VW sunt chiar ieftine !
    1 point
  5. Salutare Dragilor, Am profitat de faptul ca am intrat oficial in CO de iarna si am dat o fuga pana la spalatorie. La recomandarea unui coleg de la serviciu, am ales o spalatorie care aplica si un tratament cu ceara solida. Astfel, "Bestiuta" a beneficiat de un pachet complet: Degresare, spalare interior + exterior, dressing jante + aplicare ceara solida. -> Timp aprox 2h 30. Rezultatul a fost excelent, am fost foarte multumit iar raportul calitate/pret este unul foarte bun. Ma gandesc sa fac operatiunea asta cam o data la 2-3 luni. In rest... mai adunam ceva km.. o sa facem o tura pe la munte iar starea mea de spirit este.. V-am pupat si sarbatori frumoase!
    1 point
  6. NEWS... Am constatat zilele trecute ca aveam mari pierderi de antigel. Astazi am fost la doctor cu Fuldgerul Gri, unde dupa un consult si niste analize am gasit boala....radiatorul spart (corodat jos in colturi din cauza vechimii)! Cumparat una bucat radiator nou de la Nissens 550Lei. Manopera 250Lei. Antigel HEPU 2x1,5L si 5L apa distilata 70Lei. TOTAL distractie = 870Lei. "Multumesc" Mosule....sa de-a dreacii'n tine!!!
    1 point
  7. Revenind OT, am apucat sa fac un TD mai lung cu SportLine-ul TDI 190 DSG 4X4 Comparativ cu versiunea Style, am urmatoarele remarci: - Directia Progresiva (optiune) e geniala. Cu Driving Mode in Sport, se simte "grea" ceea ce e un mare plus pentru Skoda. Feedback foarte bun. E la nivel de A4 S-Line ca si feeling, dar evident sub directia Seria 3, care nu are influente de transmisie in directie, rotile fata facand doar directie. Cu Driving mode in Confort/Normal, directia e mai moale si mai fara feedback, dar clar peste directia standard, chiar pusa pe Sport. Echiparea cu iarna 215/55/17 ma face sa cred ca la trecerea pe cauciucuri vara (19) directia va deveni perfecta. - Suspensia Sport -15mm (standard). Delicioasa. Ferma, dar nu enervanta, in sfarsit nu mai exista ruliul ala enervant. Cu Performance Display, pe Bolero, chiar am vazut ca am atins 0.8G in ace de par , desi nu am exagerat datorita conditiilor meteo. Masina era echipata cu 215/55/17, ceea ma face sa cred ca in echiparea cu 235/40/19 va fi perfect (pentru ce-mi doresc eu, adica ferm, punct) - Scaunele: ok si nu prea. Sunt ok ca si sustinere torace, dar tetiera integrata si nereglabila m-a obligat sa stau cocosat in scaun (am 1.87m). Despre pasagera, nu mai spun, tetiera integrata si parul prins in coada nu fac casa buna In plus, enervanta sustinerea coapselor, fiind foarte inalta o "calci" sub coapsa stanga la fiecare intrare si iesire din masina, sanse mari de uzura dupa primul an - Decor nergu la interior (plafon, stalpi, etc) - fac interiorul tern, e negru pe peste tot, iar vizual dau senzatia ca masina e mult mai mica la interior decat este in realitate - Fete usi cu alcantara - excelente (bine ca se pot face retrofit) - Decor imitatie de carbon - de fapt un plastic vopsit sa imite carbonul - cah si iarasi cah ! - Raspunsul motorului: excelent, raspunde clar mult mai bine la pedala decat acelasi motor + aceeasi transmisie pe Style. Suspectez ca are setarea "Audi" la Throtle Response - Cu roti 17'', datorita suspensiei sport, masina pare "prabusita", aspectul este cah Concluzionand: optiunile Directie Progresiva + Suspensie Sport merita fiecare banut (aprox 450 Eur impreuna) si merita puse pe orice echipare, schimba masina in bine. Personal nu as opta pentru SportLine, partea buna este ca poti sa-ti pui (ca optionale sau retrofit) cam tot ceea ce vrei din nivelul asta de echipare, fara sa platesti diferenta de bani pana la SportLine si fara sa fi obligat sa optezi pentru TDI190.
    1 point
  8. Vad ca ai raspuns singur:-) filtru= releu sau si mai simplu ca sa nu mai tragi fir din panoul de sigurante = dioda+condensator direct pe 12V de la bec.
    1 point
  9. De acord cu @edi10000, aceeasi senzatie am avut-o si eu. Problema vine din culoarea luminii, la LED fiind mai albastra si implicit mai chioara pe conditii de vreme rea. LED e la fel de bun ca un xenon de la 6000k in sus (nu mai zic ca am vazut unii care isi pun 8000k, 10000k...). Si rog haterii care au impresia ca farurile lor arata "cool" cu xenon 8000k sa se abtina. Oricum suntem deja offtopic. LED poate pe facelift la Superb.
    1 point
  10. Pai sunt destul de chioare....asa e problema. Nu vreau sa neg calitatile LED-ului, problema e ca am vazut tehnologii mai vechi (xenon) care isi fac treaba mai bine per asnsamblu in toate conditiile atmosferice. Experienta mea arata cam asa: 1. Timp frumos: LED>Xenon> Halogen 2. Ploaie puternica, ninsoare, ceata: Halogen=Xenon>LED 3. Conditii intermediare: Xenon>LED>Halogen. Aaaaa...si va recomand sa testati Opel Astra cu Matrix LED sa vedeti cum NU ar trebui implementata tehnologia asta. Laser (parca Bmw vine cu tehnologia asta) nu am testat.
    1 point
  11. Salut, Felicitari pentru masinuta. Ce (gen de) offroad vrei sa faci cu ea ? In primul rand iti trebuie un set de cauciucuri. Avand in vedere ca faci sosea preponderent, iti recomand sa nu mergi mai sus de un AT. Iti recomand General Grabber 2 sau BFG AllTerrain, cu mentiunea ca ultimele sunt mai slabe pe sosea uda. Am avut Grabber-uri si am fost multumit si pe sosea si in afara. Nu are sens sa te complici cu MT-uri, sunt grele si dau vibratii pe sosea, in plus pierzi serios la tinuta de drum pe sosea. Pentru off-road de iarna ramai cu gumele de iarna, sunt cele mai indicate. Inainte de a te apuca de off-road, iti recomand cu caldura sa schimbi fluidele esentiale, mai ales ca masina are niste km: ulei diferential fata/spate, ulei cutie transfer (reductor). Cam astea sunt cele "generice" De asemenea, iti recomand o schimbare de lichid de racire - mai ales daca cel OEM e inca in masina dupa toti anii astia. Te va ajuta la a evita incalzirea motorului. Ai scut metalic sub masina ? Daca nu, ar trebui neaparat scut sub cutia viteze si cutia transfer. Ambreiajul in ce stare se prezinta ? Incursiunile in off-road au "darul" de a pune la munca intens ambreiajul. La viteze mici peste denivelari, bolovani, etc poti folosi "low range"/reductorul pentru a nu chinui inutil ambreiajul In rest...numai de bine, Touaregul este masinuta care "poate" cel mai mult dintre SUV-uri, exceptand cele "traditionaliste", care intra la capitolul "utilaje"
    1 point
  12. @RzzV, poate chiar pentru ca lucrez intr-un domeniu tehnic inteleg foarte bine cum functioneaza sistemul, avand acele mici pleoape care se misca in corelatie cu ceea ce le dicteaza camera, pentru a forma un con de umbra in dreptul masinii pe care este proiectata faza lunga. End of story. Ceea ce nu (vreau sa) inteleg eu este principiul. S-o iau pe rand pentru ca poate am scris in raspar pana acum Este cu totul si cu totul laudabil acest viitor al blocurilor optice dpdv al sigurantei active si al confortului de condus. Este o tehnologie inca tanara care va evolua cu real succes in directia iluminarii de tip LED si Laser, pentru ca de fapt acolo se potriveste cel mai bine. Fasciculele pot fi mult mai repede si corect directionate. A incerca sa extinzi aceasta functionalitate la blocuri optice clasice, cu bec, mi se pare total nepotrivit. Este o gaselnita de marketing, pentru a "vinde" acest pachet si celor care au xenon (nu m-ar mira sa il extinda si la halogen). Ramane de vazut de altfel cat de multumiti vor fi beneficiarii si cat de eficienta este aplicarea in acest context. Feedbackurile pe care le-am vazut pana acum nu sunt prea optimiste (vorbim de bi-xenon + SLA). Bun, sunt masini care au Smart Light Assistant (sau echivalentul denumirii in functie de producator) dar au bec separat pentru flash horn (claxon luminos), operatie care de altfel este reglementata si obligatorie prin Cod Rutier in anumite situatii de trafic (vezi circulatia noaptea in intersectii nedirijate). Imi sustin in continuare opinia si taxez producatorul pentru acest flash puturos. Deci, @RzzV unde gresesc?
    1 point
  13. Ambreiajul trebuie sa mai tina inca 200 000 Km. Ar fi culmea sa patineze la 50 000. Numai daca nu cumva ai un stil de conducere in care tii piciorul permanent pe ambreiaj sau la semafoare/panta tii masina din ambreiaj si in 2m il uzezi ca altii in 10 000 Km. Ambreiajul mai poate patina daca ajunge pe el ulei. Simptomul de ambreiaj care patineaza este clar. Cand accelerezi brusc, turatia creste dar viteza nu. Cel mai bine se vede in viteze superioare cand urci o panta.
    1 point
  14. Nu e eroarea clasica care in porneste motorul si se opreste dupa 1-2 secunde.Trebuie remediata ca il lasa in drum
    1 point
  15. baga masina intr-un garaj incalzit - dupa dezghetare, golesti tot sistemul de spalare - si torni lichid de iarna
    1 point
  16. Dar poate trai cu ea... Lexic-are ceva probleme cu bateria(vezi ca s-ar putea sa te lase cat mai curind) Portbagajul-trebuie verificata broasca ei/curatata.Eroarea cu imobilizatorul e comuna ..apare la multe masini...dar ele merg f probleme.Se poate face dar e ceva mai dificil si scump...vezi postul lui Eexcalade. Ceva probleme cu senzorul nivel combustibil,modulul de telefon codat gresit. Sper ca esti lamurit..
    1 point
  17. LA masinile din tarile nordice, care au DRL, pentru faza scurta este tras fir de 1.5 mm patrati intre pinul 3 si sigurantele 20 si 21 si pentru pozitie fir de la pinul 6 la pinii 13 si 14.
    1 point
  18. Multzam de sfat. Despre ce capace e vorba? Sint plecat din tara si nevasta-mea nu cred ca se va deranja dar poate e simplu Merci. Nu cred ca nevasta-mea se va deranja sa faca asta. Oricum, cam greu de gasit un loc inchis, cald in Constanta pe vremea asta Habar n-aveam. Super! Corect. In afara de asta, nu sint un adept infocat al tuning-ului in special la o masina care este deja setata mai mult decit decent. Dar in primul rind cred ca imi place sa-i pastrez esenta si elementele de baza, care au facut-o o legenda. Imi mai place si aspectul foarte discret, usor de trecut cu vederea de ochiul neavizat, nu atrage atentia genului gresit de oameni. Eh, acum mai greu cu asteptarea, inca 3 luni. Mi-am setat wallpaper la pc una dintre poze, iar restul la screen saver (cu activare dupa 5 minute?). Insa imi baga sotia impresii, conduce bine si apreciaza o masina de genul asta la fel de mult.
    1 point
  19. Ai deptate doar partial, secondurile din romania au 100 k dati inapoi. in cazul de fata samsarul coplesit de mustrari de constiinta i-a zis sa schimbe cureaua la 120
    1 point
  20. poate la 210kkm se schimba distributia....in mod normal manopera e la fel indiferent ce schimbi...pompa de apa sau distributia
    1 point
  21. Daca spui ca nu pleaca nici cu alimentare de la alta masina iti trebuie neaparat o scanare cu VCDS-ul, sa vezi ce erori sunt stocate (poate imobilizatorul). Este evident din video ca problema este in alta parte, nici nu declanseaza demarorul, nici clanc. Daca mergi inapoi la service-ul acela cere sa se ocupe Nicu (patronu) de tine, insa oricum, fa o diagnoza maine la un coleg de forum, nu te duce in "orb".
    1 point
  22. Ala e motorasul de la galeria de admisie care controleaza clapetele swirl ,se uzeaza si apare eroarea P2015 . limitatorul respectiv asigura functionarea corecta a cursei minim/maxim.
    1 point
  23. Florin cum identificam un senzor Hella sau unul OEM ? Vreau sa stiu ce cumpar si sa nu arunc banii aiurea. Nea vanzatoru poate sa-mi dea un senzor de 20 lei si sa imi spuna ca e Hella doar ca la alti bani nu ? Intreb pentru ca si eu trebuie sa schimb g62 si nu vreau sa iau teapa. Multumesc !
    1 point
  24. scuze, dar am trecut un pic prin topic-uri , dar nimic la vedere
    1 point
  25. @hazard555 eu ma întreb dacă ai văzut și pe alte mărci cum funcționează farurile mașinilor cu faza lunga automata și adaptiva. Mi se pare ca vorbești din reclame și nu realizezi nivelul la care s-a ajuns cu astfel de sisteme și cum funcționează ele de fapt. Sistemul e același și pe alte mărci și modele de mașini, deoarece trebuie sa mute fasciculul luminos în funcție de mașinile din fata, deci exista multiple poziții ale farului prin care trece implicit atunci când se comuta faza lunga. As baga mana în foc ca nu lucrezi și nu ai nicio tangenta cu tehnologia și mai ales în automotive după cum pui problema. Nu e nimic rău în asta, dar încearcă sa înțelegi niște aspecte înainte de a trage concluzii. Deși nu mi-am luat SLA pe mașină, e departe de mine gândul de a spune ca e un sistem care da impresia de ieftin sau prost. Referitor la ce ai zis despre modificările ce vor fi pe Octavia FL, partea cu pietonii cel puțin e doar o chestie software ce ar putea fi implementata pe orice masina care are deja camera video din spatele oglinzii (e cam suficient pentru detecție de pietoni).
    1 point
  26. Desi initial vroiam megane sedan sau talisman, am facut un compromis si mi am luat gt
    1 point
  27. Pentru cei interesati de traversarea rapida a Brasovului - de ieri s-a deschis integral centura Brasovului, regim de 2 benzi pe sens + separatoare din beton, adica mini-autostrada. Se circula foarte bine, intrarea se face imediat dupa Ramada si OMV (cum veniti din Bucuresti), tineti drumul INAINTE (nu stanga spre oras) si se merge regim 2 benzi pe sens pana la iesirea spre Sibiu/Bran. Aveti cate o iesire mare la intersectiile cu drumul spre Bacau, Tg Mures. Asfalt impecabil, nu sunt capcane. Atentie la viteza, limita e 80km/h, sunt cateva intercalari cu sensuri giratorii - bine semnalizate - si se sta cu pistolul radar Se trece tot Brasovul-ul in maxim 15-20min.
    1 point
  28. Am avut si eu problema asta, de 2 ori. Prima, cativa ani in urma, uleiul scurs pe la capacul culbutorilor se prelingea pe electromotor si intra in bobina la contactele de forta. Fenomenul incepe rar, o data pe luna, de 2 ori, si ajungi sa dai 5-15 chei, pana intr-o zi cand nu mai porneste, face doar clic. Am rezolvat cu schimbul bobinei. Acum, in toamna a inceput din nou. Avand deja experienta, am cumparat bobina inainte sa dau jos electromotorul. Apoi l-am dat jos si desfacut. Doua perii erau ca doua coji cazute in interior. Efectiv pe colector erau impinse de arcuri firele litzate care tzineau odata periile. Caut perii, le schimb, schimb si bobina, montez totul avand grija sa siliconez toate imbinarile electromotorului, pentru a-l face impermeabil. Bucuros nevoie mare c-am rezolvat ies la masina sa montez. Dupa ce totu-i la locul lui bag cheia, invart si ...CLIC ! Acelasi fenomen. Va cam dati seama ce era la gura mea. Ma si grabeam sa plec undeva. Am inceput sa invart de toate butoanele, aprind luminile, dau cheie si ... mor luminile. Masor bateria, 11 volti. Chem un vecin sa-mi dea curent, am cabluri facute din cele de sudura, nu stau sa o incarce pe a mea, nici macar nu trebuie sa fie pornit motorul la masina donatoare. A pornit bine, dar nu foarte bine, cum m-asteptam. Masor incarcarea, 13.8, ciudat, mereu aveam 14.4 in gol si 13.9 cu toate luminile si clima. Masor pe alternator, 14.4 apoi pe baterie 13,8. Deci pierdeam 0,5 v de la alternator pana la baterie. Apoi masor rezistenta intre capetele conectorilor si gasesc 4 ohmi intre borna - si masa alternatorului. Atunci am aflat care era principalul defect. O piulita de masa, oxidata. Iar fenomenul era doar o combinatie intre perii consumate, baterie slaba, incarcare proasta, toate din cauza oxidului. Dupa ce am refacut contactul de masa pornea masina cum n-o auzisem de mult.
    1 point
  29. Iti multumesc foarte mult pentru apreciere bubu182! Fara lipsa de modestie o supun: Un pasionat se remarca prin atentia deosebita acordata detaliilor si lucrurilor de calitate! Mediocricitatea naste monstri!
    1 point
  30. Dupa ~600km cu noile placute pot spune ca negreala lasata pe jante este mult diminuata. Cam asa arata jantele dupa 220km urban + 380km extraurban (din care 100km pe autostrada): Cu placutele OEM era dezastru, in 100km urban jantele erau negre. Ignorati interiorul jantelor, a prins vreo 200km cu placutele vechi si nu l-am curatat. In schimb de cand a venit frigul mai puternic am auzit de cateva ori placutele scartaind la franari foarte usoare. Asta nu ma incata deloc.
    1 point
  31. e in pana de idei marketingul pentru xenon ... deja au trecut la anulatoare de erori cu microprocesor pe 64bit .... mai ales ca nu e nevoie de microprocesor pentru asa ceva.. in curand o sa fie xenon cu sistem de operare Android pentru interfatarea cu BCM....
    1 point
  32. Pentru probleme electrice si electronice la instalatia de incalzire suplimentara va pot da o mana de ajutor.
    1 point
  33. NU se mai poate activa confort closing la G6.
    1 point
  34. La modelele din 2008, in locul butonului ECON este inscriptionat AC. Vezi sa nu ai activat acest buton, doar asa se poate explica faptul ca nu iti baga aer rece.
    1 point
  35. Astazi mi-am schimbat lampile din portiere cu unele care proiecteaza sigla vw pe asfalt
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!