Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.12.2016 în toate secţiunile

  1. Poți activa butonul econ de pe clima și nu va mai pori. Asta în cazul în care ai acest buton. Camera de ardere nu se curata singura și nici nu are viata multă dacă o cureți tu. Cel mai sigur este ca atunci când scoate fum alb și eroarea pe vcsd este de fum în camera de ardere , sa înlocuiți cu totul camera de ardere. Pt informații despre piese webasto va pot da detalii pe mail. Sfatul meu este ca atunci când umblați la webasto sa nu va zgarciti si sa înlocuiți piesa defecta cu una noua altfel veți muncii de doua ori.
    3 points
  2. Nu înțeleg de ce mi s-a dat minus la postul meu ca prețul e fara TVA, am sunat la momentul respectiv la anunț și am întrebat, este dealerul Kia din Calea Giulești și mi-au spus de la început ca prețul este fără TVA, deci au greșit când au pus acolo brut, intenționat sau nu. Pentru cei care se pricep tehnic și practic la 4x4, sa ne spună și noua diferențele între modelele versusului și care ar fi un clasament. Înțeleg ca funcția lock nu este primordială, altfel ar fi avut și X5 lock și din câte știu nu are. Salutari de la Azuga unde e zapada buna de schiat și aseară erau -11 grade (azi dimineața -8)
    2 points
  3. Doar ce a venit acasa. Din pacate, sint plecat din tara, vin abia in martie. Pina atunci o va plimba sotia. Impresiile ei? Extraordinara, masina perfecta, suspensie si directie perfect setate pt gustul ei, cutie fff rapida, interior senzational etc. Este cu amortizoare adaptive, xenon, pachet iarna, pachet conectare bluetooth, senzori parcare, geamuri ionizate, cotiera fata, culoare pure white. Nu are sistemul media cel performant, am cautat sa mentin pretul cit mai mic. Va dati seama ca nu mai am somn. Acum, anvelope iarna. Care e dimensiunea minima posibila pe performance pack? Am citit undeva 205 50 r17. Ce dimensiuni ar trebui sa aiba janta? ET, latime etc.? Multumesc
    1 point
  4. @yang. Cred că este nevoie de omologare individuală. De asemenea, sigur pierzi la garanție. Garanția standard internatională este de 2 ani dar Porsche România mai oferă 2 ani suplimentari de garanție pentru mașinile cumpărate prin dealerii români. Deci 4 ani în total când cumperi de aici. Și pentru o masina care va sări de 30k Euro, cred că merită să aștepți pâna la paștele...Skodei.
    1 point
  5. 1.6 cayc a cazut la 80 mii km ,a fost inlocuit pe garantie . Cei de la vw au gresit programarea ???
    1 point
  6. La mine are 2300km xclean Fe si s-a facut negru si a inceput sa-l pape usor.De obicei pe la 6000km trebuia sa faca asa(vara)..,restul ok-sunet la pornire/cald.Ma gindesc la ceva ravenol (nu am folosit) pt vara sau xclean 5w40 cel mai cel in 3 ani de golf.Poate nu-i place ca am pus si dura lube... Akos09-mai citeste coment,incerci si scrieti parea.
    1 point
  7. Gata si cu trimurile , maine camera
    1 point
  8. @ketu Nu poate fi dezactivat Webasto sub nici i o forma decât prin : 1. Scoaterea siguranței de pe panou . sau 2. Setat BC-ul in asa fel ca Webasto sa funcționeze maxim 5 minute (dar asa nu faci nimic - ca nu ar mai avea sens sa-l ai) . Detalii mai vorbim pe PM .
    1 point
  9. Foarte interesant ceea ce zici. Daca ar fi asa, ar fi o mare problema pentru VAG. Ai putea sa ne ajuti si pe noi in cazul in care am avea aceeasi problema, cu mai multe detalii? Cum se face exact? Eu momentan mi-am rezolvat singur o problema legata de EGR, dar daca ar aparea alta, mi-ar fi de mare folos experienta ta. Mie si multor altora.
    1 point
  10. Testele precedente erau cu un "lest" de 150 kg. După ce am dat jos tot am repetat puțin si a ieșit altceva. Un 5.6-5.8 pana la 100 si sub 19 pana la 180. Filmare este pe yt Skoda Octavia 3 4x4 DSG 184Hp Revotechnick STG 1. Testele au fost făcute in Germania. Sunt convins ca se poate si mai bine dar momentan sunt mulțumit.
    1 point
  11. Au sosit -Trimuri Mahon -Semnalizari noi full-alb -Camera marsarier -Antifurturi noi -Led-uri cu can-bus , numar/faruri si in interior la plafoniera Led-uri + semnalizarile albe care pe viitor se vor pune led-uri albe in interiorul lor din aceasta cauza am optat la full-alb Revin poze cu interior + camera
    1 point
  12. Multumesc tuturor pentru urari si la fel cum vreau eu sa mearga masina sper sa mearga tuturor fara probleme, doar km ulei si combustibil. Ca planuri sunt destule, pe partea de suspensie nu cred ca o sa umblu sau cine stie. o sa urmeze cateva retrofituri cat de curand. O sa fac cateva poze cu trimurile iluminate(sunt destul de "ambientale" sa spun asa, nu deranjeaza la ochi, iar daca dimmerul este pe minim nu se aprind) experienta cu autohus destul de placuta, eu am plecat initial spre alt parc pe langa Fulda(masina rezervata), dupa la un parc de nemti(dar s-a vandut masina sambata, am uitat sa sun inainte de plecare), dupa la reprezentanta Vw la Hannover si intr-un final dupa 2 zile am ajuns la Autohus la Bremen(am fost si la Bockel, nu am rezervat nimic la ei). M-au ajutat cu numerele contracost desigur, mi-au "oferit"(nimic nu este gratis) garantie timp de un an de zile pe motor, cutie si grup, Pe scurt eu a trebuit sa semnez si sa virez banii. Mi-a placut abordarea lor, iti dau cheia si dupa te duci la masina o pornesti, te plimbi cu ea si tot asa, nu sta nimeni langa tine. Personal daca as cumpara masina la ei m-as duce, ai de unde alege(pe partea de berline nu prea ai de unde alege la VW) masini destul de bune, cu istoric, nu sunt masini aranjate, nu spala motor, nu sunt polisate si mare parte din masini din parc sunt dupa 2010 din ce observ. marele dezavantaj ca nu negocieaza mai deloc.
    1 point
  13. @ketu Sal., Dacă era bujia arsa nu intra în FULL THROTLE sub nici o forma deoarece nu avea cine sa aprindă motorina injectată în camera de ardere . Faptul ca scoate fum alb înseamnă ca camera de ardere este murdara (probabil deoarece nu și-a făcut ciclul complet de funcționare în trecut) . Mai bine fa o scanare cu VCDS și vezi ce erori are (dacă are), și supa aia fă-i câteva cicluri de funcționare ca să curețe el camera de ardere . In caz că mai scoate fum pe viitor va trebui să mergi la cel care ți-a cerut suma enorma pe bujie să ți-l curețe (eventual cauți pe ebay o camera de ardere completă și o schimbi) . O seară bună . @neegie Pune redresorul pe bateria din stânga portbagajului (dacă ai asa ceva) . Mai mult de atât nu ai ce să-i faci momentan decât să schimbi bateria suplimentară .
    1 point
  14. @CrisB89: se uita degeaba, doar la o masurare se poate spune daca lanul e de schimbat sau nu. Ochiometric sau acustic nu iti dai seama daca e de schimbat. Eu zic ca, atunci cand te apropii de 70 000km facuti cu acest lant, sa soliciti o masurare a lantului pe banii tai.
    1 point
  15. @hazard555 Pai asta e ideea la bi-xenon, vad ca ai Octavia 3, din cate stiu e acelasi sistem. Nu stiai pana acum asta? Lumina e super suficienta oricum. Pentru ce sa ai un bec in plus de schimbat?
    1 point
  16. Motorul de 1.4 NU are tacheti. Are culbutori si zgomotul produs de acestia cand nu se mai amorseaza e unul metalic ascutit. Zgomotul de diesel vine de la uzura fusta piston care bate in bloc. Rezolvare in cazul de mai jos a fost inlocuirea celor patru pistoane,trei din ele fiind foarte afectate. Cauza a fost segmentii de ungere blocati,problema de proiectare,material....
    1 point
  17. Babeta sportiva a fost incaltata cu anvelope noi. Set Bridgestone pe fata de vara, Continental M/S pe spate, ambele seturi avand carne ca lumea pe ele. Cu ocazia asta a fost remediata si problema ca imi atingea in aripi, nu mai atinge acum, intra cauciucul sub aripa. Si niste poze beast mode on . Cu putin efect de stretch, 175/55/15 fata/spate. Pareri?
    1 point
  18. Buna seara, Am un GOLF CAYC 1,6 si din ce in ce mai des imi aparea eroarea de potentiometru egr signal low (G212) pina intr-o zi cand a ramas afisata permanent pe bord si nu se mai stergea . Pe linga toate astea motorul sta in limp mod dar si filtru de particole incepe sa acumuleze. la 30 g si deja afiseaza pe bord. Am dat jos egr l-am studiat ,am sunat la toti mecanici de vw inclusiv pe FLORIN (senior) pentru electronica de linga motoras si nimic. Toata lumea ma incuraja sa-mi cumpar alt egr, undeva 1500 ron pe original si 1100 sau 1300 pe producator. In cele din urma mi-am pus juniorul la treaba care se invarte in zona IT si am studiat problema. Mentionez ca am EGR comun cu racitor. CONCLUZIA : Piesa electronica de la EGR este programata sa se defecteze la un nr de km prescrisi. Am la masina deja 220 000 adusa din Germania si chiar ma gandeam cum de nu am probleme cu EGR si iata ca a sosit timpul. Munca juniorului nu a fost in zadar reusind in cele din urma sa rescrie procesorul din placa si uite asa am EGR nou curatat si bun de pus la munca. Acum am caldura recuperata in parametri si in plus un motoras Egr care functioneaza liber . Pot considera ca avem o victorie in acest domeniu in care EGR se schimba pe banda rulanta
    0 points
  19. Am si eu o intrebare la voi. Functia de ventilatie "normala" exista? Vreau sa stiu daca pot incalzii interiorul cu aerul de la motor fara sa mai intervin la climatizare (dual climatronic). Este cumva butonul "ECO"? Multumesc.
    -1 points
  20. @Andrei1980 deci in concluzie: si la tine in primii 15k ai completat cam 0.5l apoi depinde si de urmatoarele: - still de condus: la mine e cam sportiv, nu il menajez (cand este cald). In rest am grija de el cand este rece. - calitatea ulei-ulei din service. Ei in factura metioneaza Castrol LL3 insa ce anume iti pun in masina nu ai de unde sa sti. Dupa ce iese masina din garantie macar stiu ce ulei pun in motor. - si eu il schimb mai devreme. Primul schimb l-am facut la 11/12k. Inca a trebuit sa ma cert cu tampitii din service, ca de ce il schimb cand pot sa fac 30k cu el.... si asa mai departe. - trebuie precizat ca al meu motor este din 2014 pe cand motorul tau este din 2016. S-or mai fi inbunatatit procesele de fabricatie intre timp
    -1 points
  21. Pretul este fara TVA, reducerea fiind de numai 800EUR, la Kia cam asa este discountul, 3%.
    -1 points
  22. Salut.Am schimbat senzorul G200 si acum nu am nici o eroare pe ABS insa am martorul de la ESP aprins.Abs-ul nu intra.Cum se adapteaza noul senzor G200?Am VCDS 15.7.3.Multumesc anticipat
    -1 points
  23. Urmeaza sa fac schimbul de ulei,avand in vedere ca prin martie cel tarziu voi schimba uleiul + ca fac 70% drumuri scurte am hotarat sa trec ep 5w-30 la 1.9 ATD. Ce parere aveti despre X-clean FE? off topic: sau mai bine Fuchs gt1 aceeasi vascozitate?
    -1 points
  24. Am folosit xclean FE, foarte multumit.
    -1 points
  25. Zgomotul la toba poate fi si de la aparatoarea de la catalizator,dar daca e sunet de "rateu" atunci iti verifici bobina de inductie si fisele sau injectoarele. Sunet de diesel intradevar e de la tacheti,daca ii schimbi scap de zgomot altceva nu ai ce sa ii faci,poti diminua din sunet cu ceva aditiv,ulei dar e solutie temporara.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!