Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.12.2016 în toate secţiunile
-
Eu am condus 7 ani si multe mii de km un haldex(fara lock sau alt gen de mod comercial care se cupleaza la buton) cu mod preponderent de folosire industrial (adica fara asfalt) si nu am ramas intepenit niciodata si nici senzatie ca nu mentine cuplat spatele n am avut . Nu acelasi lucru pot spune despre vasco-cuplaj, care dupa ce a intrat in zone morciloase s-a incins si a ramas fara "spate" Cam asa arata un haldex folosit industrial3 points
-
2 points
-
2 points
-
Pentru cei interesati de traversarea rapida a Brasovului - de ieri s-a deschis integral centura Brasovului, regim de 2 benzi pe sens + separatoare din beton, adica mini-autostrada. Se circula foarte bine, intrarea se face imediat dupa Ramada si OMV (cum veniti din Bucuresti), tineti drumul INAINTE (nu stanga spre oras) si se merge regim 2 benzi pe sens pana la iesirea spre Sibiu/Bran. Aveti cate o iesire mare la intersectiile cu drumul spre Bacau, Tg Mures. Asfalt impecabil, nu sunt capcane. Atentie la viteza, limita e 80km/h, sunt cateva intercalari cu sensuri giratorii - bine semnalizate - si se sta cu pistolul radar Se trece tot Brasovul-ul in maxim 15-20min.2 points
-
Doresc sa va multumesc pentru toate informatiile care m-au ajutat sa reusesc singur (aproape singur deoarece lipiturile nu m-am incumetat...) in a demonta si repune in functiune incalizrea auxiliara la Skoda Octavia II 1.9 TDI prin refacerea lipiturilor. Multumesc frumos! Sarbatori fericite va doresc. PS: Totul a pornit de la: Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component: PTC-Element 0404 Revision: 00800000 Serial number: Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D51EF3FB4E4E5760F5-8078 1 Fault Found: 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective Si am procedat astfel: A se vedea imaginile de pe google+ cautand: "Auxiliary Heater (Z35) element 7D Defective" Mai jos e si linkul care se poate sterge daca incalca regulile de postare:M2 points
-
Testele precedente erau cu un "lest" de 150 kg. După ce am dat jos tot am repetat puțin si a ieșit altceva. Un 5.6-5.8 pana la 100 si sub 19 pana la 180. Filmare este pe yt Skoda Octavia 3 4x4 DSG 184Hp Revotechnick STG 1. Testele au fost făcute in Germania. Sunt convins ca se poate si mai bine dar momentan sunt mulțumit.1 point
-
1 point
-
Maneta DSG trebuie sa apara ,ceas nu pun ca asta ar insemna sa renunt la cele doua sertare ....si asa locurile de depozitare sunt limitate1 point
-
Nu stiu cat de oficiale sunt pozele .. DAR .. Uitandu-ma cu atentie la a doua poza, observ 2 lucruri: "S7" - se confirma DSG7 pentru FL (desi tot nu stiu daca e vorba de DQ380 sau DQ500) treapta 7 la 250km/h la ~6800 rpm ?! Pai pana si treapta 6 de pe DQ250 e mai lunga. Ceva e dubios rau de tot aici ...1 point
-
Se poate coda sa se aprinda si pe DRL, am vazut eu live - arata foarte bine pe inserate, recunosc. Dar nu suficient de bine incat sa ma faca sa dau 650Eur pe ele Si asa nu le vad eu, le vad altii Stiu, stiu, vulpea si strugurii, stiu si imi asum1 point
-
Daca faci un drum de genul Moroieni - Pestera sau cota 1400 iarna, o sa ajute1 point
-
LOCK-ul este contrar aparentelor o functie ECO.In mod normal se limiteaza transferul de cuplu la puntea spate si in felul asta se foloseste mai putina energie, deci mai putin combustibil => noxe mai putine. LOCK ul asta va transmite un raport mai mare catre spate la activare.Poate limita acel lag asa cum zice si Bebe insa, din punct de vedere al aderentei este la fel ca oricare atelaj fara lock. Diferentialul spate de tip open va angaja roata cu cea mai putina aderenta si asta contrar numelui de LOCK care ar indica o blocare a puntii. Din punct de vedere al aderentei aceasta functie este marketing pentru ca orice 4x4 cu sau fara lock va transmite mai devreme sau mai tarziu(vb de milisecunde) cuplu catre spate fie ca are haldex sau vasco-cuplaj.1 point
-
Eu ce-am zis pe postul de la finalul paginii anterioare ?1 point
-
1 point
-
Functia LOCK fara LSD este fix marketing, prin urmare alegerea unui model folosind aceast feature ca decisiv mi se pare hilar. Din suvuletele amintite in acest battle fix niciuna nu are asa ceva. Electronica oricat de avansata este nu poate actiona ca un angrenaj mecanic orice i-ai face.1 point
-
1 point
-
ODR ala la 300 si ceva de Euro chiar e chilipir. Era cam 1000 la vremea lui. Citeste mai bine tutorialul cu recomandarile mele pe game de buget. Cristi, evident ca trebuie tot sistemul pus la punct ca sa merite. Eu personal, prefer sa las sistemul stoc decat sa dau banii pe ceva ce e posibil sa sune mai prost decat stoc. Am arbitrat concursuri unde am dat note mai mari unui sistem stoc decat unora aftermarket iar oamenii erau foarte nedumeriti, crezand ca daca au cheltuit niste bani, nu poate suna decat mai bine decat stoc.1 point
-
Astăzi am fost la reprezentanta, am comandat un capac din spate de la far (al meu era rupt) și capacele din carenaje ce nu le-am avut niciodată. Maine le ridic. Am reușit sa pun și led alb la ceas. Alta viata.1 point
-
Dupa cateva incercari de a porni motorul, am constatat ca nu primeste curent. Dupa cateva aruncari de priviri am descoperit ca pe masa mufei care vine in blocul de bobine, cumva a ajuns plus. Astfel, presupun ca blocul s-a ars asa ca am comandat unul nou, dupa codul de piesa. Ma costa 340 de lei si maine soseste. Foarte foarte curand ii vom auzi glasul1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
S-a oprit din cauza bateriei - nu are voltajul corespunzator, iar la valoarea de referinta setata il opreste automat. Oricum, si la valoare temperaturii - peste 70 grade se opreste iar automat.1 point
-
Salut colegi, Vreau sa lamuresc un aspect pentru unii dintre voi. Cu categoria B 96 putem trage o remorca / platforma cu greutatea mai mare de 750 kg. Cu B 96 poti conduce un ansamblu de vehicule de pana la 4250 kg. In Romania si in toata uniunea europeana ! Cei care aveti categoria B mergeti la o scoala de soferi si faceti un curs (dureaza 5 zile)fara examen,fara teorie,dupa curs primiti o adeverinta cu care mergeti la serviciul de permise si il schimbati,in noul permis va aparea codul 96 Eu tractez platforma dupa un Seat Alhambra saptamanal prin germania - austria - ungaria,am fost oprit in toate tarile enumerate mai sus si nu am avut nici o problema. ATENTIE !! Socotiti doar masele maxime total autorizate (MTMA). Din 4250 scadeti MTMA al masini tragatoare 2470 (seat alhambra) raman 1780. Eu am o platforma detarata cu MTMA de 1700.1 point
-
Interior Intretinere chedere si solutii sa nu inghete geamurile. Window De-Icer pulverizat seara la baza chederilor te asigura ca dimineata la -9 °C geamurile se coboara si poti intra in masina. Am mai montat un carlig de agatat ,chestii foarte practice,nu se rastoarna cumparaturile prin portbagaj. 1x 1K5867615A 2x N 10666302 2x N 906987031 point
-
1 point
-
@bag3ra : Camera care o ai tu este pentru Asistenta la Faza de Drum si Faza de intalnire. Cu alte cuvinte, daca impingi maneta de faza lunga o data-scurt in fata, iti apare pe ecranul din ceasuri un A. Si atunci cand vede indicatorul cu intrare in localitat, cand vede masina in fata, etc.....trece automat pe faza scurta. Si cand nu e masina in fata, indicator cu sfarsit localitate, viteza mai mare de 50km/h trece automat pe faza lunga (lumini de dum). Asa functioneaza Light Assist: Unele modele au camera in suportul oglinzii: este o singura camera pentru Asistenta Lumini si pentru Lane Assist ! Asa arata camera care are 2 functii. Faza cu Driver Alert System, da este pentru a nu-ti varsa cafeaua pe tine cand adormi la volan ! Can-ul analizeaza cat de des si cat de tare corectezi volanul, cu ce unghi, cat mergi cu volanul drept - si apoi in corectezi, de cand conduci, etc.....si iti recomanda sa faci pauza de cafea ! Apare pe ecran iconita cu ceasca de cafea, vreo 10-20sec impreuna cu GONG-ul. Am incercat de mutle ori sa pacalesc sistemul ca sa-mi dea mesajul sa pot face poza....dar nu am reusit. Practic am simulat ca sunt obosit, dar nu a mers.1 point
-
Mergi pe Sachs sau Luk. Mai mult ca sigur ca pe masina ai prima varianta. Despre pret, vezi aria de prestari servicii - sunt destui colegi care te pot ajuta cu o cotatie de pret. Estimativ - cred ca in jur de 2100 lei - piesele, iar manopera undeva intre 350-450 lei. Despre service - completeaza intai locatia in profil, asa vb discutii - sau daca esti plecat in afara macar posteaza orasul in care vei fi in perioada mentionata. Cheers.1 point
-
cu valvoline am avut zgomote destul de mari la rece, si nu orice valvoline ci cel mult laudat 5w40 Xtreme syntpower era 240 ron 5 litri. Am revenit la Fuchs 5w40 Gt1 Pro pe care il folosesc de 50 000km iar zgomotele au disparut la rece, valvoline nu am sa mai folosesc niciodata, cel putin nu in motoarele PD.1 point
-
Deci, intreb si aici desi am povestit si in topicul de la Liqui Molly, facand abstractie ca unii sunt vanzatori de uleiuri (dintre cei care posteaza pe aici),revin, care ulei este cel mai bun pentru un motor diesel pumpe-duse 2.0 TDI cod BMM, DPF cu 250.000 km utilizat zilnic in Bucuresti 100-200km? Uleiul il schimb la maxim 10.000km, dar trebuie sa aibe indiferent de anotimp si temperatura, presiune, sa nu fie zgomotos motorul cu acest ulei, pelicula de ulei formata pe camasi, pistoane si alte piese sa nu se transforme in timp, in apa....? De bani nu conteaza ca doar n-o fi un singur ulei cu aceste proprietati...ar trebui sa pot alege din cateva tipuri. Eventual ma gandesc sa caut ceva filmulete cu motoare PD cu uleiul respectiv...1 point
-
1 point
-
Pentru a merge tot pe OE,economisind bani....cam 65% puteti incerca sa inlocuiti doar lamele(gumele).Costa 30 ron buc,deci puteti sa schimbati doar unul.Operatiunea nu dureaza mai mult de 2 min.Codul gumelor este 1K0955429B si au inclus in punga si capetele acelea din plastic(in cazul in incare pocneste vreunul).Ar trebui sa le gasiti mai peste tot.Pentru luneta nu exista aceiasi posibilitate1 point
-
1 point
-
Cred că o să trebuiască să schimbi parbrizul. Posteză o poză cu spărtura ca să ne dăm cu părerea.1 point
-
;) Mai intai se da 10 adapt>>>0 pt a sterge vechile valori ale pozitiei clapetei de acc. in ECU.... :))1 point
-
Mda. Ce sa zic. Daca configurezi o masina de 40k parca ai asteptari mai mari. Sau poate ar fi buna o disponibilitate macar de LED chiar si pt o dif de 1500 fata de xenon...-1 points
-
Functia LOCK permite teoretic rotirea a cel putin doua roti, cate una pe fiecare punte. Fara functia LOCK, tot teoretic, sunt sanse sa transmiti puterea doar la o singura roata. Eu zic ca e o diferenta, nu marketing. Si functia e mecanica, cu actionare electronica, din cate stiu, daca vorbim de exemplu despre Duster.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00