Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.12.2016 în toate secţiunile
-
Uite asa mai filtram din oferta de SUV-uri, daca ne punem in gand ca un SUV (crossover in fine) ar trebui sa aiba: 1. un portbagaj mai mare ca al unui hatch, adica cel putin 450 litri, daca mai mare ca al unui break nu se prea poate; 2. un sistem 4x4, de preferat nepermanent (pentru consum), dar cu buton de 4x4 lock (eu zic ca e bine sa poti decide si tu) 3. un motor turbo cu cel putin 250Nm, asta fiind un minim, eu as spune ca usurinta la mersul in rampa si la depasiri vine de pe la 300Nm in sus, puterea vine prin relatie directa cu cuplul, doar ca vine mai jos (cuplul, la turatii mai mici) la diesel sau mai sus (cuplul, la turatii mai mari) la benzina, dieselul este mai scump dar iti ofera un consum (mult) mai bun decat la un SUV benzinar (nu stiu vreun SUV benzinar care sa aiba un consum mediu sub 8), iti ofera cuplu la turatii mici, eventual iti cere regenerare, iar un benzinar iti ofera la un pret mai mic (mult) mai multa liniste in masina (atat timp cat nu o turezi) 4. o cutie automata fiabila, ramane discutia daca o cutie cu dublu ambreiaj aduce un plus fata de un A/T clasic si care este mai fiabila in timp, as exclude cutia CVT de la Nisssan (din cate stiu nu au alta automata pe Qashqai decat CVT), plus ca eu nu as cumpara o masina cu cutie automata care nu are padele pe volan, mi se par utile, le folosesc cand vreau, daca la test drive le caut pe sub volan si nu le gasesc sunt foarte dezamagit, cutia si modul de control al ei (automat si manual, cu setare sport si eco, cel putin) mi se pare un element la fel de important precum motorizarea Daca le luam si le aplicam pe toate cumulativ pe Sportage, Ateca, Qashqai, Tucson, CRV, Tiguan, atunci se exclud: Qashqai pentru cutia CVT, CRV benzinar pentru cuplu (CRV diesel este la un pret exorbitant), Tucsonul am impresia ca nu are padele decat pe Luxury+ care este si acela la un pret exorbitant, Tiguanul de 150cp iese pentru ca este la acelasi pret cu Ateca de 190cp iar la dimensiunea portbagajului triseaza pentru ca spune ca are 615 litri dar astia sunt doar cu bancheta trasa in fata, altfel are tot cca 500 litri Mie imi raman doar doua: Seat Ateca si Kia Sportage, in doua variante, benzina si motorina, in ordinea pretului (mai mic primul): 1. Ateca 1.4TSI 150CP 250Nm DSG6 pret sub 30k 2. Sportage 1.6T-GDI 177CP 265Nm 7DCT pret sub 30k 3. Sportage 2.0DSL 185CP 400Nm 6AT pret peste 30k 4. Ateca 2.0TDI 190CP 400Nm DSG7 pret peste 30k Daca gresesc undeva va rog corectati-ma, adaugati si alte SUV-uri daca le-am omis, cu specificatii si pret, dar va rog lasati criteriile astea, daca vorbim si de manuale, si de aspirate 2.0 sau chiar turbo 1.0 si de 2x4 pe SUV si de alte masinute gen Captur care la lansare se vroiau crossovere, le amestecam pe toate si iarasi nu mai comparam mere cu mere. Altfel daca pretul conteaza, iti iei un Suzuki Swift sau SX4, un 3008 sau vreun Fiat 500X, un Mokka, un ASX, un Kadjar 1.2 sau o un Duster, sunt variante pentru cine doreste SUV cu singurul criteriu pretul. LE: Skoda Yeti sau mai bine zis inlocuitorul lui care va aparea prin 2018 probabil va fi un competitor interesant pentru Ateca, deocamdata i-au dat marcii Seat un avans Skoda Kodiaq intra in alta liga, desi unii poate il vor lua deja pentru marime (sa fie domne'); atentie cine se gandeste sa adauge modelul actual de Yeti, are doar 405 litri, deci un portbagaj cu 25 litri mai mare decat al unui Golf 7, deci nu intra in lista4 points
-
Comportamentul descris de tine se numeste "contraventie" si se pedepseste conform legii. Totusi, realitatea bate "legea" asa ca eu nu am vazut/auzit de cineva sa fi fost sanctionat pentru asa ceva. Intr-adevar sunt cele mai cretine faze, le patesc si eu cu tot felul de "raceri ambitiosi" si simt asa....un sentiment amestecat de furie si dorinta de a trage de volan dreapta si de a-l arunca pe nenorocit in sant. Din fericire, nu dau curs instinctului si ma repliez cat de rapid pot si-l las pe nenorocit sa se duca sa caute alti parteneri de sinucidere in grup. Cele mai periculoase faze pe sosea sunt cele de road rage, iar violenta naste violenta. Revenind OT, masinile cu aspirate (vorbim de motoare aspirate sub 3,000cmc )au ajuns niste dinozauri, intrucat "patternul de trafic" s-a schimbat radical in ultimii ani. Acum 10-15 ani erau ok aspiratele, toata lumea avea asa ceva, ala era modelul de trafic. Raspandirea masiva a motoarelor turbo a dus la "scoaterea din joc/trafic" a aspiratelor, prin faptul ca nu mai sunt competitive in trafic. Orice coloana de dube/camioane care se misca cu 90km/h + trafic aglomerat pe contrasens = imposibilitate de a depasi cu aspiratul. Chiar daca il tii numai intre 3500-6000rpm. Despre asta e vorba. La un trafic relaxat/autostrada e foarte ok aspiratul. In tarile cu multa autostrada aproape ca nu conteaza. In SUA nu are sens sa vorbim, ei sunt inca la inceput la motoare turbo in trafic, obisnuinta este pe aspirate - atat producatorii locali, cat si japonezii. De asta se vand foarte bine acolo japonezele aspirate. Cat despre cazul de fata, eu nu as lua un SUV aspirat. Sub 250NM nu ai ce cauta pe un SUV de clasa medie. Nici chiar motorul de 2.5 192 de cai de Mazda.4 points
-
Salutare tuturor, Incep si eu o noua prezentare, sper sa aduc multe poze si cateva retrofituri. A aparut inca un Passat b7 in tara, an 2011(initial am pornit dupa alte masini, dar ce am vazut aveau probleme, as fi vrut mai nou dar nu s-a putut), nu exceleaza in dotari(dar ne multumim cu ce am gasit) Din pacate in Germania sedanurile sunt foarte rare si la cerintele mele(sub 120 000 km) devin si scumpe pentru mine cel putin! Masina este dsg cu 170 cp, cu urmatoarele dotari: -bixenon adaptiv -trimuri usi luminate -un rns 315 -padele volan(dar cred ca toate dsg-urile au asa ceva) -perdeluta electrica luneta si jaluzele pe usile din spate -senzori de parcare(cred ca aproape toate passaturile b7 au asa ceva) -camera Highline in sigla -oglinzi pliabile electric, iar cea de la sofer este si electrocromatica Din pacate avem interiorul textil(speram ca in viitor sa facem rost de unul piele/alcantara) care este destul de comod spre surprinderea mea. Iar placut surprins de Rns315 care isi face treaba extraordinar de bine pe partea de bt(cel putin cu iphone) streamingul audio afisand titlul melodiei artistul si putem sa dam stop next din rns/comenzile de pe volan. Momentan de sambata(cand am intrat cu masina in tara) masina a primit un set de presuri de cauciuc, uleiul cutie+motor+filtre aferente cumparate, trebuie sa imi fac timp sa le schimb(probabil saptamana viitoare sau dupa Craciun/an nou), speram saptamana ce va urma sa luam si numerele, Ca retrofituri am destule in cap(timp, bani si putin noroc sa am), jantele vor ramane pe 17 Si cateva poze sa pun:3 points
-
Am ramas dator cu informatii: initial saptamana 16/2017, stadiu B 05/2017, confirmat stadiu C 03/2017 productie la a mea. Voi avea masina portocalie Zi faina tuturor3 points
-
Scrie pret BRUT. Ai alte informatii ca este fara TVA? Nu sunt interesat de masina ca sa dau telefon sa intreb, dar poate alti colegi sunt. Vad destul de multe si sub 20K. Bv @cristi511 pentru alegere. Citind posturile tale nu te vedeam fericit in viitor cu micutul 1.42 points
-
Am avut si eu problema asta, de 2 ori. Prima, cativa ani in urma, uleiul scurs pe la capacul culbutorilor se prelingea pe electromotor si intra in bobina la contactele de forta. Fenomenul incepe rar, o data pe luna, de 2 ori, si ajungi sa dai 5-15 chei, pana intr-o zi cand nu mai porneste, face doar clic. Am rezolvat cu schimbul bobinei. Acum, in toamna a inceput din nou. Avand deja experienta, am cumparat bobina inainte sa dau jos electromotorul. Apoi l-am dat jos si desfacut. Doua perii erau ca doua coji cazute in interior. Efectiv pe colector erau impinse de arcuri firele litzate care tzineau odata periile. Caut perii, le schimb, schimb si bobina, montez totul avand grija sa siliconez toate imbinarile electromotorului, pentru a-l face impermeabil. Bucuros nevoie mare c-am rezolvat ies la masina sa montez. Dupa ce totu-i la locul lui bag cheia, invart si ...CLIC ! Acelasi fenomen. Va cam dati seama ce era la gura mea. Ma si grabeam sa plec undeva. Am inceput sa invart de toate butoanele, aprind luminile, dau cheie si ... mor luminile. Masor bateria, 11 volti. Chem un vecin sa-mi dea curent, am cabluri facute din cele de sudura, nu stau sa o incarce pe a mea, nici macar nu trebuie sa fie pornit motorul la masina donatoare. A pornit bine, dar nu foarte bine, cum m-asteptam. Masor incarcarea, 13.8, ciudat, mereu aveam 14.4 in gol si 13.9 cu toate luminile si clima. Masor pe alternator, 14.4 apoi pe baterie 13,8. Deci pierdeam 0,5 v de la alternator pana la baterie. Apoi masor rezistenta intre capetele conectorilor si gasesc 4 ohmi intre borna - si masa alternatorului. Atunci am aflat care era principalul defect. O piulita de masa, oxidata. Iar fenomenul era doar o combinatie intre perii consumate, baterie slaba, incarcare proasta, toate din cauza oxidului. Dupa ce am refacut contactul de masa pornea masina cum n-o auzisem de mult.2 points
-
Intram in offtopic si flame. Trei lucruri vreau sa precizez dupa care ma retrag de pe acest topic (nu vreau sa plictisesc lumea cu propriile convingeri): Nu incerc sa conving pe nimeni sa-si ia nimic, fiecare este stapan pe propriile dorinte si "inca" suntem liberi sa ne cheltuim banii asa cum credem de cuviinta. Acesta este un forum si eu mi-am formulat o opinie aducand argumentele de mai sus. Pot sa fiu de acord cu alta parere pe o discutie constructiva, sunt deschis sa mi se spuna ca gresesc atata timp cat sunt convins prin argumente, dar nu accept caterinca de 2 bani si refuz sa continui astfel de discutii. Nu e nici o problema sa detii masini de 75 CP (mai ales ca au in jur de 1000kg), am condus mult o Fabie 1.2TDI 75CP si nu a fost nevoie de mai mult, dar in Olanda, unde am mers doar in oras si pe autostrada, unde nu ai nevoie de mai multa putere sa ajungi la viteza de croaziera (max 120km/h ca acolo iti furi amenzi grase). Personal nu as lua masina asta pentru Romania decat daca as merge preponderent in oras, dar repet, fiecare e liber sa aibe o alta parere si sa faca ce doreste (suntem inca liberi si putem sa circulam in fiecare weekend chiar daca avem numar de inmatriculare impar). La acesti bani (27.200 euro) care nu sunt putini, gasesti foarte multe optiuni pentru masini suficient de spatioase, sigure si performante care sa te ajute sa termini o depasire intr-un timp cat mai scurt. Fiecare secunda petrecuta mergand in paralel cu masina pe care o depasesti se traduce in expunere suplimentara la incidente neprevazute (nu ma refer doar la masinile de pe contra sens, poate fi vorba de un pieton, o bicicleta, o groapa pe care nu ai vazut-o etc).2 points
-
Doar ce a venit acasa. Din pacate, sint plecat din tara, vin abia in martie. Pina atunci o va plimba sotia. Impresiile ei? Extraordinara, masina perfecta, suspensie si directie perfect setate pt gustul ei, cutie fff rapida, interior senzational etc. Este cu amortizoare adaptive, xenon, pachet iarna, pachet conectare bluetooth, senzori parcare, geamuri ionizate, cotiera fata, culoare pure white. Nu are sistemul media cel performant, am cautat sa mentin pretul cit mai mic. Va dati seama ca nu mai am somn. Acum, anvelope iarna. Care e dimensiunea minima posibila pe performance pack? Am citit undeva 205 50 r17. Ce dimensiuni ar trebui sa aiba janta? ET, latime etc.? Multumesc1 point
-
1 point
-
Astăzi am fost la reprezentanta, am comandat un capac din spate de la far (al meu era rupt) și capacele din carenaje ce nu le-am avut niciodată. Maine le ridic. Am reușit sa pun și led alb la ceas. Alta viata.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Interior Intretinere chedere si solutii sa nu inghete geamurile. Window De-Icer pulverizat seara la baza chederilor te asigura ca dimineata la -9 °C geamurile se coboara si poti intra in masina. Am mai montat un carlig de agatat ,chestii foarte practice,nu se rastoarna cumparaturile prin portbagaj. 1x 1K5867615A 2x N 10666302 2x N 906987031 point
-
1. suspensia pneumatica face diferenta - nu as cumpara fata 2. se conduce mai usor, e mai fasnet, mai multe sisteme de asistenta. 3. consum scazut fata de motorizarile vechi 4. din pacate diferentialul blocabil este optional. 5. nu prea au probleme specifice.1 point
-
1 point
-
@ToniM: bravo, hai ca nu mai e mult. Parca altfel te simti cand afli saptamana de productie, nu ? Alaltaieri am aflat si eu pentru a mea si deja parca ma simteam altfel, parca a devenit cumva "mai tangibila"1 point
-
1 point
-
Vezi ca toti producatorii care ofera Bi-Xenon, ofera 1 singura lupa. Nu are nicio treaba cu flagship, asta e tehnologia si toti au folosit-o asa. Ca diverse modele au mai completat-o cu becuri aditionale (halogen) este altceva, dar fundamental, bi-xenon inseamna 1 lupa, 1 bec.1 point
-
1 point
-
Eu am cositorit pe o portiune de 3-4 mm,varnish....,apoi cel mai important ,am pozitionat cablajul in asa fel ca la deschidere/inchidere cablajul sa formeze o bucla1 point
-
catalin, nu prea recomand cositorirea in acea zona - trebuie sa ramana o legatura flexibila. Recomand prelungirea firelor (pt ca zonele unde se fac conexiunile sa nu fie tot in zona cu probleme.... dupa care legate bine, termocontractibil si matisat cablajul.1 point
-
@Liviu_sbn golful 4 cu 90 de cai face suta în vreo 13 secunde, nu în 16. Si eu fac București - Bacău destul de des si pt tipul ăsta de drum 90 de cai sunt decenti, nu suficienți. Când mai pun si bagaje si inca 2 oameni si plec la munte, începe să scârțâie treaba. La noi în țară se merge haotic rău de tot, depășești pe cineva care are o mașină mai scumpă ca a ta si deja se simte ofensat si accelerează când tu ești pe contrasens. Atunci nici mama cailor putere nu te mai ajuta. Revenind la topic, trebuie să recunoaștem că vremea motoarelor aspirate s-a cam dus. Un prieten cu o jetta V 1.6 mpi se plange ca mașina lui e leșinata rău de tot cu mai mult de 2 persoane si ca trebuie sa se tureze motorul până în roșu ca să poată depăși în siguranța și regreta ca nu a făcut efortul până la motorul TSI pe care l-a condus ulterior si a zis ca e complet altceva ca ușurință în conducere.1 point
-
Va multumesc pentru raspunsuri. Acum sa va raspund si eu: @rayn nu am schimabt decat flansele, amortizoarele nu. @kosmyn_aurel89 la acel service nu ma mai duc nici in ruptul capului. Mecanicul e un fel de struto-rato-camila, le stie pe toate (si electrica si mecanica si tinichigerie, etc..) si nu stie nimic cum trebuie. Am plecat de la ei cu electrica praf ca a umblat la un senzor si imi statea motorul la 1500 RPM la renlantiu si consuma 2 L/h. Deci acolo nu ma mai intorc. Asa e cand dai bani putini si te bucuri ca scapi ieftin.. @cfl la asta cu caseta nu m-am gandit..ma gandeam ca poate sa fie un tampon de la motor sau cutie ca smuceste cand schimb vitezele , sau ceva pe la planetara ar putea sa fie... Cand o sa imi mai dea firma bani , o sa ma duc cu ea sa o caut . Acum am alta problema cu pornirea , dar am postat intr-un alt topic despre asta. Ajungi in punctul ala cand vezi cati bani bagi in ea, cand schimbi una si cade alta, cand iti vine sa ii dai foc. Va multumesc tuturor.1 point
-
Acum, o singura chestie neplacuta. Farurile s-au aburit usor cind a fost scoasa din showroom. Sa fie de la umezeala remanenta de la mintajul original si dat fiind frigul plus transportul pe tir sa se fi condensat? Mai trece? E ceva de facut? S-a mentionat in procesul de predare Alte planuri? Sa o conduc cit mai mult. Tuning? Nu cred, imi place sa o mentin stock. Eventual folie protectie faruri si pe capota, covorase si cam atit. Poate si o dunga laterala subtire asa cum am vazut la CZR cind si-a luat R-ul, mi-a placut.1 point
-
1 point
-
@hazard555 Pai asta e ideea la bi-xenon, vad ca ai Octavia 3, din cate stiu e acelasi sistem. Nu stiai pana acum asta? Lumina e super suficienta oricum. Pentru ce sa ai un bec in plus de schimbat?1 point
-
Nu stiu ce experiente personale are fiecare, dar te descurci si cu raportul asta de putere/greutate. Accidentele nu se produc pentru ca ai prea putini cai, in schimb invers sunt pline stirile de la ora 5 . Am condus masini de la 50 la 260cp, ghiciti voi in care am simtit ca daca nu sunt atent o dau in bara Mai mult decat caii conteaza sa iti lasi ceva timp sa te obisnuiesti cu masina si sa nu uiti ce conduci. Ai 75cp mergi cu valul si faci depasiri sub 100km/h unde ai spatiu, ai 200cp poti depasi coloane intr-un spatiu mai mic. Dar manevrele din scurt au riscurile lor pe care nu mereu le putem anticipa.1 point
-
Salut Am un Golf 5 din 2004, 2.0TDI, BKD 180cp, soft pus la TCM Turbo. De curand am pus pe el volanul de golf 6 GTI si as mai fi interesat si de alte retrofituri In afara de asta mai am de facut: - ceasurile 3d color premium reprezinta punctul numarul 1 pe lista mea - instalatia de xenon OEM (pentru asta am farurile deja montate si am toate piesele) - panoul de climatronic de pe Golf 7 Daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator. Multumesc mult1 point
-
Am raspunsul de la service: - Lantul de distributie s-a intins prea mult si bineinteles motorul a sarit de la punct - lantul va fi inlocuit si odata cu el ceva accesorii, le voi lista cand voi avea devizul de materiale si manopera. - Folosirea masinii cu lantul mai lung decat trebuie a facut ca din cauza amestecului neconform aer-benzina sa se afume bujiile si implicit scanteile nu au mai fost la intensitatea necesara apriderii amestecului. Au fost situatii de masini la care acest defect a aparut inca de la 30.000km (VW pare sa o fi luat aiurea de tot cu calitatea lanturilor). Din explicatiile mecanicului autoam inteles urmatoarele: La seriile anterioare lantul de distributie semana cu lantul de bicicleta in orificiile caruia intrau complet dintii rotilor Actualul lant al VW este "capacit" pe partea exterioara si deci sta "cocotat" pe varfurile rotilor dintate, suprafata activa fiind cosiderabil mai redusa. Ceea ce contribuie cel mai mult la intinderea lantului este folosirea franei de motor cand acesta este foarte solicitat. Prin urmare cei care folosesc mai putin frana de motor vor avea o durata mai mare intre doua schimbari ale lantului. Asta am inteles eu astazi din discutia cu mecanicul. Specialistii pot spune daca asa este. Oricum, in afara de aceasta modificare constructiva, si mecanicul meu este de aceeasi parere cu toti cei care spun ca VW a decis ca lururile bine facute din anii precedenti nu i-au ajutat la incasari si foarte probabil au mai redus si calitatea materailului din care este construit lantul de distributie, lucru valabil si pentru alte piese de schimb care nu se inlocuiau decat dupa multe sute de km. VW vrea sa faca profit si din vanzarea pieselor de schimb de calitate din ce in ce mai slaba in ultima decada.1 point
-
Salut , A făcut cineva modificarea la CP3 la 1.6TDI 105cp? Ma interesează sa fac la Skoda Octavia Facelift 2010 si nu știu exact cum sa procedez ; am văzut pe cineva de aici ca face kit-ul....dar de înlocuit cine o poate face ? si trebuie EGR Off? Un preț final cu montaj cam care ar fi? Multumesc de răspuns colegii ! !0 points
-
Am ajuns de jumatate de ora acasa. Am ranjit ca un bou tot drumul. Aproape de casa, Campina-A3- Buc- las pozele astea aici (e duminica, a fost cam aglomerat): Kilometrajul se ascunde, nu vrea sa fie vazut, pt cei noi este vorba de 305505km. Consumurile sunt fabuloase, incredibil de bune, viteza media e ok, tinand cont ca am mers o parte buna pe DN1 prin trafic, dupa geometrie, anvelope, ulei motor +ulei cutie, parca masina a devenit mai silentioasa. Sau e din cauza ca am condus iar Logan 1.5 dci 2014 vreo 8 zile continuu :_)))). Cand urci din Logan in Golf e wow, nici nu vreau sa ma gandesc la diferenta dintre Logan si o masina premium.-1 points
-
Adunam km. Am ajuns la 308 000km, dupa o vacanta prin tara si Maramures de 2000km. Probleme tehnice nu exista, de stricat nu s-a mai stricat nimic.-1 points
-
-1 points
-
Pretul este fara TVA, reducerea fiind de numai 800EUR, la Kia cam asa este discountul, 3%.-1 points
-
iei o sursa de lumina, o indrepti catre display si schimbi posturile,etc...... poti sa o iei in gluma sau in serios,cum vrei....-4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00