Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.12.2016 în toate secţiunile
-
Intram in offtopic si flame. Trei lucruri vreau sa precizez dupa care ma retrag de pe acest topic (nu vreau sa plictisesc lumea cu propriile convingeri): Nu incerc sa conving pe nimeni sa-si ia nimic, fiecare este stapan pe propriile dorinte si "inca" suntem liberi sa ne cheltuim banii asa cum credem de cuviinta. Acesta este un forum si eu mi-am formulat o opinie aducand argumentele de mai sus. Pot sa fiu de acord cu alta parere pe o discutie constructiva, sunt deschis sa mi se spuna ca gresesc atata timp cat sunt convins prin argumente, dar nu accept caterinca de 2 bani si refuz sa continui astfel de discutii. Nu e nici o problema sa detii masini de 75 CP (mai ales ca au in jur de 1000kg), am condus mult o Fabie 1.2TDI 75CP si nu a fost nevoie de mai mult, dar in Olanda, unde am mers doar in oras si pe autostrada, unde nu ai nevoie de mai multa putere sa ajungi la viteza de croaziera (max 120km/h ca acolo iti furi amenzi grase). Personal nu as lua masina asta pentru Romania decat daca as merge preponderent in oras, dar repet, fiecare e liber sa aibe o alta parere si sa faca ce doreste (suntem inca liberi si putem sa circulam in fiecare weekend chiar daca avem numar de inmatriculare impar). La acesti bani (27.200 euro) care nu sunt putini, gasesti foarte multe optiuni pentru masini suficient de spatioase, sigure si performante care sa te ajute sa termini o depasire intr-un timp cat mai scurt. Fiecare secunda petrecuta mergand in paralel cu masina pe care o depasesti se traduce in expunere suplimentara la incidente neprevazute (nu ma refer doar la masinile de pe contra sens, poate fi vorba de un pieton, o bicicleta, o groapa pe care nu ai vazut-o etc).7 points
-
Sunt posesor si de RAV4 manual, 2.0 benzina, 152 cai şi 192 NM.. 10.6 acceleratie 0-100 kmh. Masina e absolut lesinata. Pentru orice depasire e nevoie de + 4500 rpm. Motorul urla si nu se intampla nimic. Nu are absolut niciun avantaj un asa motor "dinozaur" pe o masina noua, in afara de fiabilitate. Galagie face, consuma mult, merge incet. Dar se fac, pentru ca se vand.4 points
-
Nu stiu ce experiente personale are fiecare, dar te descurci si cu raportul asta de putere/greutate. Accidentele nu se produc pentru ca ai prea putini cai, in schimb invers sunt pline stirile de la ora 5 . Am condus masini de la 50 la 260cp, ghiciti voi in care am simtit ca daca nu sunt atent o dau in bara Mai mult decat caii conteaza sa iti lasi ceva timp sa te obisnuiesti cu masina si sa nu uiti ce conduci. Ai 75cp mergi cu valul si faci depasiri sub 100km/h unde ai spatiu, ai 200cp poti depasi coloane intr-un spatiu mai mic. Dar manevrele din scurt au riscurile lor pe care nu mereu le putem anticipa.3 points
-
De ce tine? Tine de faptul ca inainte sa faci un retrofit trebuie sa te documentezi bine. Sa vezi ce piese aibpe masina, sa vezi ce trebuie cumparat, sa pui o intrebare daca ai nelamurire si DUPA sa comanzi piesele. La noi, se comanda piesele rpd si la urma incep vaicarelile ca nu stiu ce nu merge si ca nu vrem noi sa ajutam, ca la nu stiu cine mergea si la mine nu merge (nu este suficient ca masinile sa fie din acelasi an).2 points
-
1 point
-
Uite, daca incepeai asa de la început era mult mai frumos. Back on topic: Filmuletul postat de Dragos este din Octombrie 2014 iar masina era 4WD, plus ca eu personal cred ca acel filmuleț a fost "regizat". Honda CR-V a fost SUV-ul anului 2015 in America sau nu mai stiu ce tara si intre timp din cate am inteles au introdus AWD pe ea. Ideea e sa nu denigram orice masina care nu face parte din grupul VAG.1 point
-
Multumesc Gabriel! Alarma Viper 3901V - 701.SSVVW01C CAN TYPE: Fault tolerant Presuri de iarna OE cod 3C1061500A 82V Preventiv am montat limitator P2015 Astept sa vina rotile de iarna ,dimensiunea ceruta de producator 205 50 17 si jantele special fabricate pentru cc ,pentru iarna, st moritz 17 ,ET 39 ,6.5J Revin cu poze si detalii.1 point
-
Am reusit sa montez ceasul. Mai trebuie doar sa schimb becul cu un led alb si aia e. La inceput, ideea de ceas in grila mi s-a parut aiurea dar dupa finalizarea lucrarii nu mi-a parut deloc rau de locul ales. Arata destul de bine, plasticul folosit pentru a umple golurile l-am vopsit ca sa arate identic cu cel de pe bord. Grila a ramas iluminata iar intensitatea luminii functioneaza si la ceas. Initial acul imi vibra in turatii joase. Colegul @Vise01 a venit cu ideea sa montam un filtru de benzina universal iar cu asta am rezolvat problema. In urmatoarea saptamana, urmeaza sa ma ocup mai mult de balena. II voi face o revizie (schimbat ulei, filtre si vedem daca mai trebuie altceva). Voi schimba ventilatoarele din fata, viscocupla, cureaua de accesorii, rola intinzatoare. Si sper ca in curand voi face si mult doritul upgrade la volant masa simpla + intarirea ambreiajului. Momentan cuplu mult mai mare si-a spus cuvantul. Ambreiajul da semne de oboseala in treapta 4 cand il 'solicit la maxim'. Momentan sunt in cautare si de niste jante pe 19 pentru la vara. Ma bate gandul sa iau niste Lorinsen Turbine pe 19. Am gasit o oferta tentanta. Jantele sunt exact astea din poze. Sunt in doua latimi, et35. Nu sunt sigur inca.1 point
-
colegi, daca va uitati atent la toate etichetele o sa vedeti ca doar rompetrol efix simplu nu are deloc biodiesel, oricum procentul e mic si legislatia in vigoare incurajeaza acest aspect. https://www.google.ro/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=motorina+biodiesel+minim kein biodiesel sau" not for biodiesel "am si eu pe busonul de la rezervor, De 1 an si ceva pun 75% mol evo si nici o problema, ba din contra , cand pun efix simplu valorile de compensare la injectoare cresc, cand pun efix s sunt cele mai mici posibile, in jur de 0.1-0.2 .Cu petrom am avut in trecut experiente neplacute si evit, iar cu omv am cunostiinte care au avut probleme si la care s-a aprins senzorul de apa in motorina( opel).Eu cred ca informatia se refera la a pune doar biodiesel , gen cum au italieni bludiesel...1 point
-
he he petromul de pe jiului ontopic: inca sunt de parere ca este cea mai frumoasa generatie de golf1 point
-
1. este pacat sa decompletezi acea masina daca are stationara, urmatorul proprietar nu va beneficia de el si va lua o "teapa" de la vanzator care sicur va vinde cu optiunea de stationar. 2. tu ai nevoie practic doar de pcb care se va potrivi la tine 100% de modulul telestart t91 si de telecomanda. Antena nu cauta ca este in antena masini de pe plafon. Mai ai de tras un fir de pe pinul 2 a webastoului pana la telestart si trebuie sa alimentezi cu un + si - telestartul si binenteles antena pt receptie semnal. Va trebui vazut tu ce ai pe arzator si va trebui recodat webasto, adica al tau are sau nu fuel shut off valve si fuel preheater. Sunt unele care au una si alta su sunt care nu au. 3. sunt thermo top v si stationare diesel/benzina montate OE care au pe climatronic/climatic buton on/off, prigramare din BC si telestart.Pe passat B6 au baterie separata in portbagaj tip AGM si pe B7 sunt cu sau fara baterie suplimentara, care au baterie AGM in compartimentul motor acelea nu mai au a doua baterie. Pornitul sub 5 grade pornesc si cele stationare oana cand apa din motor atinge peste 80 grade sau in timpul mersului apa scade sub 80c. 4.Comunicarea se face pe can la cele stationare/auxiliare doar ca la cel stationar pornirea din telestart se face pe wbus celelalte porniri pe can. cele OE le poti porni pe pinul 2 wbus cu vcds il prin protocol kbus cu programul lor de la webasto doar ca va da eroare de comunicare wbus pt ca nu vede canul. Ttv din reteaua vw sunt blocate si lu le poti pune pe alte marci decat cu simulatoare can. 5. Trebuie studiat putin schema hidraulica pt ca difera putin de la stationar la auxiliar dar asta nu este o problema 6. Se poate vedea cu vcds ul cate ore de functionare ar arzatorul cata motorina a consumat la viata ei si altele si daca nu are multe ore de functionare atunci merita schimbat tot corpul. sper ca am fost de ajutor spor la transplant1 point
-
Probabil ca au inghetat? La -7. Cand zic duze ma refer la stropitor..alea pe unde iese apa1 point
-
lucruri pe care le puteai afla din start de la un tester "priceput". Rateuri si probleme de vacuum.....1 point
-
Adunam km. Am ajuns la 308 000km, dupa o vacanta prin tara si Maramures de 2000km. Probleme tehnice nu exista, de stricat nu s-a mai stricat nimic.1 point
-
Ca sa pun paie pe foc dar totusi ontopic: Honda zice ca e un feature si nu un bug.1 point
-
din posturile anterioare, este o aeroterma in fata pasagerului sub torpedou, care din lipsa gresarii ventilatorului produce niste zgomote, fenomen cunoscut. se da jos acea aeroterma, curata si cu noroc se scapa de asta. si eu am acelasi sunet, dar inca nu am reusit sa desfac acolo sa vad care-i treaba. te anunt daca reusesc ceva.1 point
-
CRV are 1600 kg, dar na, cine stie cat or mai cantari optionalele. Dupa cum spuneam, daca te uiti la performantele sportive, clar te uiti dupa altceva. Sunt sigur ca tu ai arunca la fier vechi orice logan sau matiz sau orice masina care scoate mai mult de 7 secunde la suta. Dar lumea nu cauta asta si cat despre depasiri, stai tu linistit. Secretul e in sa te uiti la drum inainte sa depasesti si eventual sa gandesti. Nu sa ai 1 milion de cai sub capota. Nici timpul de la 0 la 100. E ok.1 point
-
A venit si momentul ala al anului (ma rog, in Brasov tine cateva luni momentul asta) cand iti devine foarte clar ce alegere neinspirata e dieselul. Pornit la +8 in parcarea subterana, lasat la ralanti 3min si apoi scos la "realitatea din teren" - se vede in poza. Dupa 25min rulaj, un total de 11km (din care doar 2-3 de oras), am ajuns la destinatie cu apa si uleiul "semi" in temperatura de regim. Priceless1 point
-
@75NOR Te poti uita singur pe net: aplicatiile pe care le poti folosi cu SmartGate sunt urmatoarele: - G-Meter - o fantezie de aplicatie, nu iti e de folos la nimic, nici macar nu o sa o deschizi mai mult decat prima data cand o folosesti (ca sa vezi cum e) - MFA Pro - asta iti ofera ceva date utile oarecum, poate singura care merita deschisa dintre toate - Performance - la fel de inutila ca prima: o sa te uiti pe ea de doua trei ori dupa care o sa o poti sterge - LittleDriver - un fel de joc stupid, nu il vei folosi probabil pana la final nici prima data, e pentru copii de 5 ani dpmdv - Drive - la fel de util ca Performance - Motorsound - se conecteaza la masina si in functie de turatia motorului, imita diferite tipuri de sunete "sport" ale evacuarii/motorului (sunete care sunt redate de difuzorul telefonului, si sunt penibile). Probabil cu aplicatia asta s-a vrut imitarea difuzorului de pe evacuare de la modelele GTD, sau altele pe care se mai pune asa ceva. Practic, e penibila aplicatia pentru 2016, era buna pe vremea cand ne jucam NFS prin anii ~2000. Mai multe detalii despre aplicatiile astea gasesti pe net. Ce am prezentat mai sus sunt toate aplicatiile pe care ti le aduce SmartGate. Practic, bani aruncati... P.S. Rog un moderator sa mute postul in Discutii generale Superb, se incadreaza mai bine acolo discutiile despre SmartGate, dar am raspuns aici colegului @75NOR1 point
-
Daca urci Transfagarasan in forta, o sa-l vezi si in 116-118. Nu e problema, doar ca trebuie lasat sa se raceasca inainte de a-l opri, racirea preferabil sa se faca "in mers" usor, nu doar la ralanti. Sper sa nu gresesc, dar daca imi amintesc bine de la orele de mecanica, principiul de functionare al MAC presupune degajarea unei calduri mai mari datorita comprimarii, vs MAS, unde aprinderea e "scanteie" ? Not sure on this.1 point
-
http://shop.ahw-shop.de/auspuffblende-original-vw-passat-3c-b6-b7-cc-tuning-blende-chrom-silber?c=2847 Tot din motive financiare ai ales acele chinezarii?1 point
-
WVWZZZ1KZ9M274692.pdf TMBDC65J783025937.pdf wvwzzz6rzay037430.pdf WVWZZZ1KZAM664048.pdf WVWZZZ3CZDP000134.pdf WVWZZZ1KZ9P004666.pdf WVGZZZ7LZ5D082211.pdf1 point
-
Cine vrea si are rabdare sa caute si sa descarce .... ftp://ftp.erwin-portal.com/ODIS/FLASH/V/Flashdaten_Volkswagen_2016-11-16.zip ftp://ftp.erwin-portal.com/ODIS/FLASH/C/Flashdaten_Skoda_2016-11-22.zip ftp://212.62.78.225/ODIS/FLASH/A/Flashdaten_Audi_2016-11-16.zip ftp://212.62.78.225/ODIS/FLASH/S/Flashdaten_Seat_2016-11-16.zip1 point
-
kitul 2290601004 nu se mai fabrica, a fost inlocuit cu kitul 2290602004, si este pentru masinile produse pana in 11.2009 kitul 2290601050 este pentru auto dupa 11.20091 point
-
draganuta Multumesc! Include si modificare dieselgate EA 189 ? cuiuda Foarte practic !1 point
-
1 point
-
Eu nu am SLA si face la fel. Nu are treaba cu SLA. Asta daca doreste cineva sa isi ia SLA si poate nu vrea din motivul aceasta..si cu si fara face la fel.1 point
-
No offence dar SUV-ul mentionat de tine nu il recomand in Romania noastra fara autostrazi. Are o performanta periculoasa pentru DN-urile noastre ( 0-100km/h in 12.3 sec si probabil cand faci o depasire 80-120km/h iti trebuie multa cale libera in fata). Pur si simplu 192Nm sunt prea putini pentru o caroserie de 1700kg. Nu mai vorbesc de consum. Totusi daca se circula preponderent in oras performanta nu mai devine o problema.1 point
-
Pai daca la clasa de SUV mediu pe benzina, cand restul ofera motorizari turbo si KIA ofera aspirate - trebuia sa nu se mai faca testul ? E foarte relevant - astea sunt optiunile unui cumparator de SUV mediu pe benzina. Si acum sincer, tu ai fi vazut alt clasament fata de cel din revista ? Tocmai pentru ca am mers cu Kuga, inclusiv benzina, e clar sub Ateca. De asiatice nu ma pronunt, nu ma pasioneaza.1 point
-
Am cantarit bine toate variantele legate de investitia in masina (soft/turbina/frane/roti) si am ajuns la concluzia ca oricat ai baga in ea, ramane un simplu golf, care nu se va comporta niciodata ca o masina care e gandita pt asa ceva. Am decis sa nu mai investesc decat strictul necesar (cand se strica ceva) in rest sa merg cu ea cat mai mult. Ma tot gandesc sa-mi schimb masina de ceva vreme, si poate am sa si reusesc. Ultimele zece zile am facut naveta zilnic de luni pana sambata de la Romexpo la Magurele in capat. Ca si distanta am 19 km dus- 19 km intors, in intervalul orar aglomerat : 8:30-9:00/ 17:30-18:00. Legat de mersul in trafic cu o masina diesel, e destul de decent, doar ca amesteci mult si inutil in cutia de viteze (eu am condus doar extraurban preponderent - 95-99%) iar mersul in oras e o porcarie, insa am rabdare si sunt vigilent. Consumurile au fost intre 6.2% cand e foarte liber (sambata) si 8.2% cand e destul de aglomerat, chiar portiuni cu bara la bara. Urmatoarea masina va fi una de generatie mai veche si va fi una emblematica, dar depinde de multe chestii (cat mai stau in tara, taxa auto, unde am sa o folosesc), pt mine masinile noi sunt strict consumabile.1 point
-
e in pana de idei marketingul pentru xenon ... deja au trecut la anulatoare de erori cu microprocesor pe 64bit .... mai ales ca nu e nevoie de microprocesor pentru asa ceva.. in curand o sa fie xenon cu sistem de operare Android pentru interfatarea cu BCM....1 point
-
1 point
-
Buna ziua. Tot eu cu turbina cea cu semnul intrebarii... Azi am avut ceva timp asa ca am controlat Tot eu cu turbo cel cu semnul intrebarii. Azi am avut ceva timp , asa ca am controlat jocul la elicia din turbo sau cum se cheama ax, paleti....nu are...sau poate are un pic in o anumita pozitie dar e de gradul a un milimetru dar e mult spus nu stiu ce e mai mic sau cum se masoara in microni ( ori s eu paranoia) iar turbo il puteam invarti cu degetele. Deci repet jocul eu il vad ca si toleranta nu mai mult de atat, iar daca trag de ax sau imping de el nimic joc (inspre interiorul turosuflantei). EGR e cam murdar pe la o gaurica de sub palaria de crom. Ce e nou am vazut ca daca o tin pe loc la 3500-3700 scoate ceva fum albastru. In rest merge avion. Am gasit si ceva urme de ulei la furtunul care intra in turbo ala de vine de la debitmetru sar putin asa ca o pelicula fff subtire e normal ?? In concluzie sa fie turbo sau astia de la service ma pun sa dau bani pe care nu ii am in vant ?? Maine la 10 sunt la service sa fac un tester in mers ca altceva ce as pute incerca ? O parere competenta va rog , si va multumesc anticipat . Va tin la curent.1 point
-
Salut, Are cineva o lista cu codurile motor si bujiile potrivite (ca dimensiuni), fiindca pe un site ce vinde piese am gasit pentru motorizarea mea vreo trei dimensiuni la adancime de 24,25 si 30mm, cu doua tipuri de diametru 10x1,0 si 12x1,25 si ca sa fie setul complet si cu amperaj de 14A si 16A si voltaj de 11V si 12V. Ma poate ajuta cineva sa deslusec misterul bujiilor :huh: ? Multumesc anticipat!1 point
-
1 point
-
Total de acord cu @kasius . Pe strazi ar trebui sa fie doar rachete, ca nu putem face o depasire cu 75 de cai.0 points
-
Preturi si echipari: Honda CRV 2.0 AWD, AT si echipare decenta. 27k euro. Si costurile pentru revizii: http://www.hondanord.ro/intretinere-periodica/ Am urmarit discutiile pe aici si cred ca in 12 pagini s-a vorbit o singura data de CRV. Si atunci a fost desconsiderat pe motiv ca nu sunt atat de multe pe strada? Am ras putin si am trecut mai departe. Stiu doar ca dealerul a comandat 70 de bucati de fata cu mine. Ca idee. Si cat am stat sa platesc avansul au vandut deja inca una. Ma rog, asta ca un fel de detaliu cu privire la raritate si succes. Revenind la subiect, vad ca inca lumea cauta diesel. Chiar nu baga nimeni in cap ideea ca masina trebuie sa faca ce vrei tu sa faca si nu sa te conditioneze pe tine sa stai dupa ea? Doar gandul la filtrul ala de particule ma omoara. Aveti vreun exemplu de diesel care sa nu aiba probleme in mod regulat cu ala? Ca eu nu am nici unul. Inclusiv la Honda. Povestea cu anulatul filtrului nu isi are locul aici. Ok, nu are cel mai performant 4x4, dimpotriva. Insa pentru chestii extreme discutam de altceva, nu despre suv-uri gen tiguan. Pentru lucruri omenesti cred ca e indeajuns. CRV-ul a fost alegerea mea cand a fost momentul. Nu e perfecta nici pe departe. Are navigatia cu android 4.0.4, un hardware slab rau, consumul mediu e pe la 9.4% (uneori te mai si joci ca nah), nu are xenon (nici nu imi doream), un volan de o calitate slaba si nu cred ca mai sunt prea multe pe langa fix astea. In schimb are tot ce-mi doream eu plus ceva bonusuri. Sper ca nu va uitati cu prea multa atentie la performantele sportive. Mai degraba la altele gen comfort, stabilitate, echipare si altele care sa va faca viata mai frumoasa la volan. Eu de exemplu apreciez linistea din masina acum. Venind de pe diesel, am fost socat de-a dreptul. Si stiu, motorul e aspirat, e relativ gurmand. Dar daca vorbim de condus mult prin Bucuresti, deja nu mai conteaza.0 points
-
am scris in curand la itp...nu azi!!! sper sa se modifice normele la ITP cat mai repede si cei fara DPF sa ramana fara drept de a circula. crezi ca nu stiu ce verifica ITP? Florin te-ai bucura daca in timp ce copilul tau se joaca sau se plimba cu bicicleta trece unu pe langa el si il ineaca cu fum pentru ca la ITP nu au verificat compozitia gazelor? NU admit ca solutie scoaterea DPF sau EGR datorita poluarii mai ales in marile orase!!! Va rog putin bun simt fata de mediu si fata de sanatatea celor din jurul nostru. Scuze pt of topic ...-1 points
-
-1 points
-
@_ionutNu stiu daca din cauza duzele nu iti mergea tie. Duzele nu au treaba cu lichidul din bidon sau de pe instalatie.-1 points
-
ce ca nu erau bujiile bune? sau ca rasufla pe la conducta de aer? dupa ce se rezolva problema e usor de spus, dar inainte, toti dau din umeri ca pe tester nu da nici o eroare si toate valorile sunt in parametri... tu personal, domnul andrei, in timp ce masina nu pornea, puneai testerul pe ea si iti dadea pe tester ca rasufla pe la un furtun... felicitari, nu stiu daca ultima ta postare isi are rostul...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00