Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.12.2016 în toate secţiunile

  1. No offence dar SUV-ul mentionat de tine nu il recomand in Romania noastra fara autostrazi. Are o performanta periculoasa pentru DN-urile noastre ( 0-100km/h in 12.3 sec si probabil cand faci o depasire 80-120km/h iti trebuie multa cale libera in fata). Pur si simplu 192Nm sunt prea putini pentru o caroserie de 1700kg. Nu mai vorbesc de consum. Totusi daca se circula preponderent in oras performanta nu mai devine o problema.
    5 points
  2. motanelul, iti multumesc foarte mult pentru apreciere! Imi aduc aminte de conversatia de la semafor bubu182, cu mosul tot am vorbit din toamna, iar acum a venit mai repede ca se saturase de insistentele mele In privinta montarii grilei, deja e pe masina Nu sunt adeptul "tiplei pe telecomanda", in sensul ca imi place sa ma bucur de ce am atunci cand am. Grila a primit totusi o modificare inainte sa fie monatata pe masina, am inlocuit badge-ul S4 cu unul custom S line black
    3 points
  3. E perfect asa, inainte de 15 Martie nu o vroiam Nu vreau sa fac rodajul prin zloata, flescaiala si frig
    2 points
  4. Va prezint si cadoul lui Mos Craciun, sosit ceva mai repede:
    2 points
  5. Pentru toti cei ce va plangeti despre pierderile de lichid de racire - am reclamat in reprezentanta de 3 ori acest lucru iar raspunsul la primele 2 vizite era "nu se observa nicio pierdere". Au facut teste de presiune pentru ore intregi - nimic nu se vedea La a 3a vizita, au scos masina in test de drum, au incalzit motorul bine, si apoi se putea vedea pe la termostat un pic de umezeala. Demontand-ul, se vedea clar ca pe acolo se pierde lichidul de racire. Eu am reusit sa rezolv toate problemele de garantie la masina asta, si tocmai la timp - in martie 2017 imi expira garantia: - ecran Columbus nu fuctiona touch-ul la frig (un update de soft iarna trecuta si merge acum brici pe vreme friguroasa) - bec xenon ars (inlocuit pe garantie) - maciulie schimbator (inlocuit pe garantie) - amortizoare spate ( inlocuit pe garantie) - mecanism rabatare oglinzi retrovizoare zgomotos (inlocuit pe garantie) - schimbat ansamblu termostat pt pierderi de antigel (inlocuit pe garantie) A durat doar aprox 4 ani, dar masina e acum asa cum ar fi trebuit sa iasa de pe poarta fabricii - adica fara defecte. Ma pot bucura de motorizare in pace, fara sa imi distraga atentia alte chichite.
    2 points
  6. Puteti folosi asta : https://vag-flashinfo.kluthr.de/index.php
    1 point
  7. nu are rost sa iei OE, o sa dai cam 35 mil doar pe volant. alege de aici luk sau sachs.... si aia e http://www.epiesa.ro/cautare-piesa/?find=600+0016+00
    1 point
  8. Sa stii ca la drum lung, sa zicem tempomat autostrada la 130km/h, uleiul sta la 105-106 grade. Daca intri in benzinarie si tai contactul cu uleiul la 105 grade nu e o idee buna, chiar daca nu a vazut "forja" inainte. Lasa-l la ralanti, in 2 minute scade la 99 grade si e safe de taiat contactul. Asta daca tii la turbina. Evident, in prealabil dezactivezi SS-ul, altfel, nu ai facut nimic, iti opreste ala motorul, trebuie sa fim eco...
    1 point
  9. Traseu: Bucuresti - Doftana 125 km, via A3, consum mediu 6,4 (dus) si 5,4 (intors) Tinuta de drum ireprosabila, doar mici "reprosuri" privind abordarea gropilor Campina - Doftana. Incep sa ma obisnuies cu garda la sol atat de joasa!
    1 point
  10. Asta cu recomandarea sa nu tii motorul pornit pe loc - este o mizerie pe considerente ecologice. Motoarele diesel de locomotive nu sunt oprite aproape niciodata si pentru asta au o durabilitate foarte mare. Taxiurile de Germania, dieselurile cu 800,000-2,000,000km, care au mers practic non-stop, au ajuns atat de departe intrucat motoarele au fost tot timpul calde. Ii face foarte bine ca - mai ales in sezonul rece - sa il lasi la ralanti cateva minute. Idem si inainte de oprire, de acord cu ce ai scris.
    1 point
  11. @mishou Exista spray-uri de dezghetat cu care poti da pe parbriz, la temperaturi apropiate de 0 grade merge chiar sa dai direct cu solutie de parbriz de iarna care rezista pe la -20, -30 de grade, o sa dezghete parbrizul. Eu dau drumul din casa la incalzirea auxiliara si cand ajung la masina dupa 10 min e dezghetata cat sa pot pleca (vizibilitate suficient pe geamurile laterale fata, luneta si parbriz.
    1 point
  12. @Jaw. Exact asta am observat si eu pe listele de preturi din Slovacia. Am impresia ca, asa discret, pe nesimtite, viitorii clienti Skoda si VAG vor plati amenzile din SUA pana la ultimul cent. #ochiipeportofel
    1 point
  13. Asta ar fi dezastru fata de ce am acum. Eu am ajuns la 079 Particle filter; kilometers since last regeneration 1235101 m si de obicei nu scade mai jos de 500km daca merg numai in oras.
    1 point
  14. A aparut configuratorul si pe Skoda Cehia: http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/5e3/68718 La noi inca nu a ajuns lista de preturi. Configuratorul o sa apara in ianuarie.
    1 point
  15. 1 point
  16. Uleiul e viata motorului si schimba-l daca poti cat mai corespunzator eu spre ex il schimb la 8.000 , dar si masina are 300k .. ma adaptez si eu in functie de ea sa nu am probleme . Mai stiu soferi de duminica .. care schimba uleiul la 1 an ca nu circula cu ea sau la 15.000 km daca o sa ii faca ... pai uleiul ala isi pierde proprietatile mai ales pe timpul iernii si se plang vai mi-a cazut pompa de ulei s-a dus tot motoru , am dat o caruta de bani ... si sa-ti mai spun ceva .. in ziua de astazi nimic nu e facut pentru eternitate asa ca... nu bag mana in foc pentru nicio masina / ulei/motorina /piese etc. Si vezi ce ax cu came ti-a pus el ca nici aia nu-s sfinti dau si aia la tepe eu sunt patit in italia cu un EGR care dupa 5.000 s-a dus iara . Daca nu ai inlocuit si tachetii si aia erau defecti pa si axa asta cu came cam la asta se rezuma
    1 point
  17. pur si simplu motorizarea asta merge cu bujii doar originale de la skoda si nu de la producatori pentru ca este o motorizare foarte pretentioasa, pur si simplu au scos bujiile mele (noi de o saptamana, BERU) au pus unele originale de skoda de pe un 1.2 TSI ce le aveau pe acolo si a pornit masina mea la prima cheie, apoi le-au montat pe ale mele din nou si iara nu a mai vrut sa porneasca sub ochii mei.
    1 point
  18. Nu ma pot pronunta daca are sau nu influenta negativa si as tinde spre Nu. Dar ia in calcul ca axu ala asigura parametrii normali de functionare a supapelor admisie evacuare etc. Tu sigur ai ceva stramb acolo de cand ai ajuns la uzura celuilalt ax si evident circuland cu el asa . Nefunctionarea corespunzatoare a axului care antreneaza si pompa de ulei , a dus la o o ungere deficitara . Cand ai schimbat ax-ul ai schimbat tachetii ? Inca ceva de acum tine uleiul aproape de maxim verifica sa nu lasi niciodata doar la revizie sa avezi ba a consumat ba nu . Motorul din motive necunoscute mai " uita " sa arunce ulei si pe acolo cand este scazut nivelul si .. iar ajungi la ungere deficitara . AX-u cu came nu se uzeaza asa usor , doar daca nu are ulei destul , tachetii (daca se incarca greu ) sau ... cand ai motorul rece in perioada iernii nu-l lasi macar 2-3 minute sa se incalzeasca si il turezi de nebun...
    1 point
  19. Nu Dupa ce dai chiulasa jos sa invarti motorul ca sa vezi cat urca fiecare piston
    1 point
  20. Hello Pentru ca a venit iarna m-am mobilizat si eu si am lubrifiat toate chederele de la masina ... deci gata cu scartaitul !!! In plus, pentru ca aveam probleme cu scurgerile atunci cand ploua ( se prelingeau cateva picaturi pe interiorul stalpilor fata) am decis ca ar fi cazul sa vad ce se intampla acolo mai exact ! Anul trecut am desfundat scurgerile deci porneam de la premiza ca nu am furtunele din stalpii fata infundate ... Am desfacut frumos tot ce se putea : parasolarele, plafoniera, plasticul de deasupra parbrizului, ornamentul de la oglinda si ornamentele superioare si inferioare de pe stalpii A si am descoperit ca imbinarea intre furtun si mini-palnia de acumulare a apei incepea sa cedeze ... asa ca da-i cu termocontractoare interior-exterior + inca un rand de banda ca sa izolam si mai bine ... si gata ! Acum astept o ploaie ... sper sa tina !
    1 point
  21. Iti multumesc foarte mult pentru apreciere bubu182! Fara lipsa de modestie o supun: Un pasionat se remarca prin atentia deosebita acordata detaliilor si lucrurilor de calitate! Mediocricitatea naste monstri!
    1 point
  22. sachs = luk dpdv calitativ valeo este cu masa simpla.
    1 point
  23. Buna comparatie in cazul asta, 1.6 aspirat vs 1.4T. Si in autobild sa iasa castigator o marca din grupul VAG intr-o comparatie cu coreeni si americani. Nuuu cred asa ceva !
    1 point
  24. Salut, Din nou ne lovim de alegerea gresita a motorizarii. Daca luai un Superb benzina nu aveai niciuna din problemele astea de mai sus. Am mai spus-o de 1milion de ori: dieselul nu e facut pentru oras, mai ales dieselul cu filtru particule. In Germania cine isi ia diesel face intre 40 si 80k km/an, masina aia merge aproape non stop si de asta nu au probleme. Cine face putin km isi ia benzina si gata. Doar la noi, nu ai sanse sa scoti oamenii din "obsesia diesel". Si uite asa vine nota de plata. Si apoi umplem forumul de postari ca sunt proaste masinile, cand ele nu au nicio vina ca sunt folosite gresit. Noi vrem sa avem diesel, sa le folosim numai in oras si sa avem pretentia si la service "long-life" daca se poate.... "Si cu pita unsa si cu slana in pod", nu se poate, spune o vorba veche din Ardeal... Fara suparare - hai sa ne asumam alegerile facute si sa incercam sa privim realitatea in mod obiectiv.
    1 point
  25. Salutare, Nu a trecut anul si mi-am bagat nasul putin in masina. Passat-ul are acum interior de B7. Au fost inlocuite: - trimuri interior, nuanta steel look - panou climatronic - model 2013 - consola centrala cu butoane - B7 - schimbator DSG cu rama selectoare - B7 Am adaugat si ceasul analog, primul model, pentru ca pe asta l-am gasit mai ieftin si, sincer sa fiu, imi si place mai mult. Fetele de usi nu le-am schimbat, desi am avut o oferta tentanta. In proiect au mai ramas grilele de ventilatie de B7, volanul cu padele si conectarea butonului TPMS la modulul ABS (se ocupa little brother). Una peste alta, dupa o investitie de vreo 500 EUR, mare parte din ea amortizata, rezultatul se vede mai jos:
    1 point
  26. Multimesc @EmilianPop. Te dau o tura intr-o seara, daca imi zici. Niste snow fun de sapt trecuta:) :
    1 point
  27. Cu cat compresia e mai mica cu atat gaura pe unde se pierde e mai mare ,daca nu bate in filtru de aer atunci e supapa de evacuare sau biela indoiata .
    1 point
  28. Daca toata compresia de pe cilindrul 4 ar scapa in motor pe la segmenti ar sari in aer capacul motorului ,la tine nu sare nici macar joja. Incepe cu ce e mai simplu: 1.verifica tacheti 2.demonteaza axa cu came ,scoate tachetii (pastreaza ordinea),verifica daca toate supapele sunt la acelasi nivel (uite cum am facut in imagine atasata)
    1 point
  29. Conteaza exact cati bari are ca sa localizam problema
    1 point
  30. Nu! Refa testul pe toate pistoanele
    1 point
  31. O sa pun! Trebuie sa merg luni sa reglez putin farurile pentru ca bat putin cam sus!
    1 point
  32. Am primit si primele poze cu masina vopsita. Inca nu am apucat sa o vad live!
    1 point
  33. Salut , vreau si eu sa stiu daca ceasurile astea sunt color? 5N0920873A SW 0705 HW H05 15.01.13 A2C37534700 au fost montate pe un Tiguan . Eu le am cumparat in graba de la un parc si nu am avut posibilitatea sa le testez inca . In anunt era scris color dar dupa mi-am dat seama ca exista si color premium 3d . As vrea sa stiu astea care anume sunt? Va multumesc mult
    1 point
  34. Kitul GTD este "o nuca greu de spart"...aluzie la cat costa si cat de multe componente necesita inlocuire, mai ales la partea frontala. Arata bine si asa, ma multumesc si fara GTD. Este ma mai interesant sa fie GTD sub capota decat la exterior. :)
    1 point
  35. Preturi si echipari: Honda CRV 2.0 AWD, AT si echipare decenta. 27k euro. Si costurile pentru revizii: http://www.hondanord.ro/intretinere-periodica/ Am urmarit discutiile pe aici si cred ca in 12 pagini s-a vorbit o singura data de CRV. Si atunci a fost desconsiderat pe motiv ca nu sunt atat de multe pe strada? Am ras putin si am trecut mai departe. Stiu doar ca dealerul a comandat 70 de bucati de fata cu mine. Ca idee. Si cat am stat sa platesc avansul au vandut deja inca una. Ma rog, asta ca un fel de detaliu cu privire la raritate si succes. Revenind la subiect, vad ca inca lumea cauta diesel. Chiar nu baga nimeni in cap ideea ca masina trebuie sa faca ce vrei tu sa faca si nu sa te conditioneze pe tine sa stai dupa ea? Doar gandul la filtrul ala de particule ma omoara. Aveti vreun exemplu de diesel care sa nu aiba probleme in mod regulat cu ala? Ca eu nu am nici unul. Inclusiv la Honda. Povestea cu anulatul filtrului nu isi are locul aici. Ok, nu are cel mai performant 4x4, dimpotriva. Insa pentru chestii extreme discutam de altceva, nu despre suv-uri gen tiguan. Pentru lucruri omenesti cred ca e indeajuns. CRV-ul a fost alegerea mea cand a fost momentul. Nu e perfecta nici pe departe. Are navigatia cu android 4.0.4, un hardware slab rau, consumul mediu e pe la 9.4% (uneori te mai si joci ca nah), nu are xenon (nici nu imi doream), un volan de o calitate slaba si nu cred ca mai sunt prea multe pe langa fix astea. In schimb are tot ce-mi doream eu plus ceva bonusuri. Sper ca nu va uitati cu prea multa atentie la performantele sportive. Mai degraba la altele gen comfort, stabilitate, echipare si altele care sa va faca viata mai frumoasa la volan. Eu de exemplu apreciez linistea din masina acum. Venind de pe diesel, am fost socat de-a dreptul. Si stiu, motorul e aspirat, e relativ gurmand. Dar daca vorbim de condus mult prin Bucuresti, deja nu mai conteaza.
    0 points
  36. Ai facut o scanare sa vezi daca nu cumva este vreo eroare si poate descoperi cauza. Totodata o intrebare: Unde ai facut ceva reparatii la turbina ca la mine cam baga ulei in admisie si as verea sa rezolv problema. :)
    -1 points
  37. Gresala mea! Nu stiu de ce am avut impresia si eram blocat pe ideea ca ai 1.8 Turbo. Acolo era deficienta cu radiator si capacitate ulei mica. Eu oricum nu cred ca trebuie sa te panichezi cu temperatura uleiului ca ajunge la 110 grade. Si temperatura apei ajunge de multe ori la 100 chiar daca pe bord indicatorul nu trece de 90. Pana la urma uleiul din motor trebuie sa respecte o norma care se incadreaza de la 0w30 la 5w40 si tu cu 5w40 esti in pragul superior.
    -1 points
  38. Cea OEM o sa fie mai buna si nu o sa se auda un zgomot metalic atunci cand schimbi fata de cea AM.
    -1 points
  39. Bravo! se vede o clara evolutie, iar diferenta dintre diesel/benzina devine din ce in ce mai mica. Am postat aici pt ca am facut de curand acelasi drum ca al tau (Baia Mare- Cj- Buc) cu viteza medie de 74 km/h si consum de 5 %, ai avut mai multe bagaje/pasageri.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!