Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.12.2016 în toate secţiunile

  1. De Mos Niculae Audila a primit ceva ce isi dorea foarte mult, dar nu spera din prisma pretuluii fenomenal (500e), consola MMI de RS! . Am ales sa colantez pentru moment trimul din jurul consolei centrale in piano black, pentru un contrast pe masura, urmand sa achizitionez altul pe care il voi vopsi profesional.
    3 points
  2. Hello Pentru ca a venit iarna m-am mobilizat si eu si am lubrifiat toate chederele de la masina ... deci gata cu scartaitul !!! In plus, pentru ca aveam probleme cu scurgerile atunci cand ploua ( se prelingeau cateva picaturi pe interiorul stalpilor fata) am decis ca ar fi cazul sa vad ce se intampla acolo mai exact ! Anul trecut am desfundat scurgerile deci porneam de la premiza ca nu am furtunele din stalpii fata infundate ... Am desfacut frumos tot ce se putea : parasolarele, plafoniera, plasticul de deasupra parbrizului, ornamentul de la oglinda si ornamentele superioare si inferioare de pe stalpii A si am descoperit ca imbinarea intre furtun si mini-palnia de acumulare a apei incepea sa cedeze ... asa ca da-i cu termocontractoare interior-exterior + inca un rand de banda ca sa izolam si mai bine ... si gata ! Acum astept o ploaie ... sper sa tina !
    2 points
  3. Apropo motorizarea 2.0TDI 150CP EU 6 care este si pe O3. Astazi am fost la revizia de 30 000km si printre altele am semnalat faptul ca la circa 4-5 luni ajunge nivelul de antigel de la maxim la minim( in cazul meu au fost circa 12K km). Din start au spus ca acest tip de motor cam asa face si nu este nimic de facut. Dar cum m-am inteles cu ei si am putut sa stau langa masina pe tot parcursul reviziei, am discutat cu mecanicul, s-a uitat chiar temeinic peste tot la motor, cu lumina, cu mana, cum putea mai bine si chiar parea sa fie totul uscat . M-am bagat si eu , si mie mi s-a parut la fel. (stiati ca acest motor are 3 pompe de apa - electrice toate? Doua exterioare pe sub motor si unul in interior) . Asa ca pana nu se face mai urat ma las balta, ca vad la orice problema as semnala, "asa face toate" sau nu are cod de eroare stocat... Mi-a spus mecanicul ca da, au fost cazuri de pompe de ape schimbate dar alea picurau clar si erau umede...unde or dispare? Nimeni nu stie...
    2 points
  4. Intre timp au mai aparut ceva modificari la proiect: axe came dbilas 262 chiulasa portata cu tot nou in ea si valve job 3 unghiuri ptr flow mai bun turbina a primit un compresor de 65mm deci va fi 2265VK buna ptr 330-345 cai injectoare marite pompa CP3 WMI 2 stage, inca n-am ales modelul, probabil devilsown pompa frana RS3 sau TTRS Saptamana viitoare ceva poze cu noutatile.
    2 points
  5. După ce am condus un pic, niște opțiuni mi se par complet inutile: Lane assist - Nu te prea ajută pe drumurile noastre și în plus te face să bruschezi volanu dacă vrei sa schimbi banda. Smart light assist (faza lungă „automată”) - Când merge e fain (pentru aia care îs in fața ta, nu pentru tine). Din păcate nu se activează niciodată destul de repede. Nu te poți baza pe ea. O altă problemă care o aduce (presupun) e că faza lungă (aia normala nu automată) se cupleaza foarte încet, nu poti să „blițezi” rapid. Bănuiesc ca e din cauza pleoapelor care obturează partea superioară a farului și care se mișcă încet (mecanic). Navigația - Bănuiesc că o fi bună dacă nu ai internet dar altfel ... Plasa despartitoare portbagaj sau Plase de prindere in portbagaj - Dacă iți pui ambele optiuni primești 6 plase care nu ai unde sa le pui ... În rest, ce merită: blind spot detection, acc (ala de 160 cel puțin), camera video spate, phonebox, covoare cauciuc.
    2 points
  6. Nu Dupa ce dai chiulasa jos sa invarti motorul ca sa vezi cat urca fiecare piston
    1 point
  7. @Andrei1980 deci in concluzie: si la tine in primii 15k ai completat cam 0.5l apoi depinde si de urmatoarele: - still de condus: la mine e cam sportiv, nu il menajez (cand este cald). In rest am grija de el cand este rece. - calitatea ulei-ulei din service. Ei in factura metioneaza Castrol LL3 insa ce anume iti pun in masina nu ai de unde sa sti. Dupa ce iese masina din garantie macar stiu ce ulei pun in motor. - si eu il schimb mai devreme. Primul schimb l-am facut la 11/12k. Inca a trebuit sa ma cert cu tampitii din service, ca de ce il schimb cand pot sa fac 30k cu el.... si asa mai departe. - trebuie precizat ca al meu motor este din 2014 pe cand motorul tau este din 2016. S-or mai fi inbunatatit procesele de fabricatie intre timp
    1 point
  8. Trebuia verificat blocul si inlocuite pistoanele
    1 point
  9. Rear Traffic Alert nu are nici o legatura cu senzorii de parcare. Se folosesc 2 senzori RADAR, aceeasi realizeaza si functia de blind spot. Rear Traffic Alert acopera o distanta de aprox 25m in lateralele si spatele masinii.
    1 point
  10. Iti multumesc foarte mult pentru apreciere bubu182! Fara lipsa de modestie o supun: Un pasionat se remarca prin atentia deosebita acordata detaliilor si lucrurilor de calitate! Mediocricitatea naste monstri!
    1 point
  11. Si la mine clipeste extrem de rapid. Ai impresia ca e fulger
    1 point
  12. Daca o sa cedeze o capra in timp ce lucrezi la masina nu o sa ti se mai para asa mare difererenta de pret
    1 point
  13. Buna comparatie in cazul asta, 1.6 aspirat vs 1.4T. Si in autobild sa iasa castigator o marca din grupul VAG intr-o comparatie cu coreeni si americani. Nuuu cred asa ceva !
    1 point
  14. Regula de functionare la motor,fie ca e diesel,fie ca e benzina e la fel (pe timp de iarna),te pui in locul masinii si faci astfel: te trezesti la 07 AM si cum ai iesit in strada incepi sa alegi cat poti,ca sa vezi ce randament dai sau te trezesti de dimineata,iti faci rutina si incet incet pornesti la drum.Vezi care e mai favorabil... Webasto e "mama" care face micul de jun si te trezeste dimineata,preia o parte din sarcini
    1 point
  15. Salut, Din nou ne lovim de alegerea gresita a motorizarii. Daca luai un Superb benzina nu aveai niciuna din problemele astea de mai sus. Am mai spus-o de 1milion de ori: dieselul nu e facut pentru oras, mai ales dieselul cu filtru particule. In Germania cine isi ia diesel face intre 40 si 80k km/an, masina aia merge aproape non stop si de asta nu au probleme. Cine face putin km isi ia benzina si gata. Doar la noi, nu ai sanse sa scoti oamenii din "obsesia diesel". Si uite asa vine nota de plata. Si apoi umplem forumul de postari ca sunt proaste masinile, cand ele nu au nicio vina ca sunt folosite gresit. Noi vrem sa avem diesel, sa le folosim numai in oras si sa avem pretentia si la service "long-life" daca se poate.... "Si cu pita unsa si cu slana in pod", nu se poate, spune o vorba veche din Ardeal... Fara suparare - hai sa ne asumam alegerile facute si sa incercam sa privim realitatea in mod obiectiv.
    1 point
  16. Autobild curent - comparativ SUV benzina: Ateca, Sportage, Kuga, Qashqai. Castiga detasat Ateca 1.4 TSI 150 Excellence.
    1 point
  17. Eu as lua-o de la capat. Acum stiu exact cum si de ce sa apuc problema ca sa mearga rpd.
    1 point
  18. Salutare, Nu a trecut anul si mi-am bagat nasul putin in masina. Passat-ul are acum interior de B7. Au fost inlocuite: - trimuri interior, nuanta steel look - panou climatronic - model 2013 - consola centrala cu butoane - B7 - schimbator DSG cu rama selectoare - B7 Am adaugat si ceasul analog, primul model, pentru ca pe asta l-am gasit mai ieftin si, sincer sa fiu, imi si place mai mult. Fetele de usi nu le-am schimbat, desi am avut o oferta tentanta. In proiect au mai ramas grilele de ventilatie de B7, volanul cu padele si conectarea butonului TPMS la modulul ABS (se ocupa little brother). Una peste alta, dupa o investitie de vreo 500 EUR, mare parte din ea amortizata, rezultatul se vede mai jos:
    1 point
  19. Octavia 3 a avut ceva probleme de fiabilitate. Pentru o masina din familie, Octavia 3 1.8TSI DSG Style dupa 3 ani jumate au fost urmatoarele probleme: pierdere antigel (schimbata pompa de apa pe garantie in primul an). DSG7 sare intermitent in N la trecerea peste speed-bumps (s-a intamplat de cateva ori in al doilea an, ramasa nerezolvata pentru ca nu se reproducea in service) fix cand a facut 3 ani masina a picat DSG7 in sensul ca a ramas in N si nu mai cupla nici o treapta, pe autostrada la 1200 km de casa (inlocuit mecatronic pe garantie, platforma pe cheltuiala proprietarului pentru ca skoda ofera asistenta doar primii 2 ani) acum cateva luni zgomot ca un scartait metalic din zona suspensie spate la trecerea peste speed-bumps (inlocuite bucse, posibil bieleta, pe garantie) recent tempomatul nu se mai activeaza (problema nu a ajuns inca sa fie raportata la service) de cand a venit vremea rece display-ul navigatiei Admundsen a luat-o razna, ba schimba canalele/meniurile singur, ba nu se aprinde si se aude doar sunetul (problema nu a fost inca raportata la service) pielea pe marginea scaunelor (sofer si passager), la intrarea in masina, prezinta urme de uzura pronuntata inexplicabile dupa 60.000km (clar acest aspect nu va fi remediat pe garantie, dar aceeasi uzura la alte masini probabil o sa o vezi dupa 200.000-300.000 km) Problemele mi se par majore si in mod normal masina ar trebui schimbata, eventual si marca. Singurul plus la masina este motorul care este genial (dinamic, elastic si economic pentru un benzinar de 180CP).
    1 point
  20. jaso FC,parca 40-50 ml la fiecare 10 L de motorina,rasfoieste paginile din urma
    1 point
  21. Incidenta defectului la Seat unde sunt cele mai multe casete schimbate pe forum este de 3 masini (dintre care una la peste 126 de mii de km) la peste 100 de Leonuri. Deci procentul este nesemnificativ ca sa zici ca e o greseala de proiectare. Parerea mea.
    1 point
  22. Revin si eu cu o parere legata de acest ulei. Am fost convins de un amic sa folosesc motul in urma unei comparatii pe care a reusit sa o faca intre mobil1 si motul. Nu am retinut exact ce model de ulei a folosit dat la bmw lui 2.0 i cu mobil1 dupa o sesiune de drift i se apridea martorul de ulei in bord,cu motul niciodata! Eu la masina din semnatura am trecut de la mobil 1 synth 5w40 la motul 4100 turbolight 10w40 care respecta norma 505 00( de ce am eu nevoie) . Ca si diferente pot spune garantat ca motorul suna mai plin si parca e mai silentios. Ceea ce m-a suprins cu adevarat a fost sunetul motorului la pornirea dimineatza la rece. Cu mobil 1 imi clancanea si batea motorul primele 10 secunde dupa pornire, un sunet metalic ff urat, si acum cu Motul la pornirea la rece e la fel de usoara dar nu bate motorul deloc. Pana acum am folosit doar filtre knecht(mahle). Am sa revin cu o parere despre noul ulei dupa ce mai fac cateva mii de km. ps: sper sa nu fiu acuzat ca am facut reclama sau antireclama vreunei marci.E o parere subiectiva.
    1 point
  23. Sefu`,nu vreau ceva unicat.Punct.Stiam ca se ajunge la discutii de genu` .. .Imi place f mult Phaeton si intrebam de motorizarea care ma intereseaza pe mine.BMW e o masina super dar nu e pe gustul meu.Audi A8 ramane in calcul.Ce te-a deranjat asa tare ca eu tot nu am inteles.Si subiectul era daca cineva de pe forum a mers cu Phaeton 3.2 L 241 CP si ce opinii,pareri isi poate da.Doar atat,nimic mai mult.Sunt sigur ca ai inteles ce vreau sa zic,dar ...
    1 point
  24. Daca ma poate ajuta cineva cu o informatie , daca desfac EGR ul pentru curatire am nevoie de garnituri noi pentru montarea ?
    -1 points
  25. Pentru plasticele de pe stalpul lateral, zgariate ca in imagine, exista o solutie minune?
    -1 points
  26. Salut, Citind (de fapt recitind) aceste pagini imi dau seama ca eu am devenit sclavul acestei masini.(de masina din semnatura vb). Nu de putine ori ma surprind intr-o zi gandidu-ma la trasee si mod de abordare a deplasarii pentru ca masina sa nu aiba de suferit. STOP!!! Pana aici!!! (adica :sa nu fie drumuri scurte sa nu o pornesc de jdemii de ori sa nu sa nu sa nu...) Am de mers la scoala, la bazin, la luminite de craciun..la cutare ... nu fac trasee speciale si sunt convins ca nu sunt singurul.... Dar sanatatea mea si celor dragi mie e mai importanta ca fieru asta de calcat....Si imi pare rau ca i-am acordat o atat de mare importanta....Si mi-am mai dat seama de un lucru Totul se baza pe frica.. Frica de a nu se strica....ceva, orice si de a genera costuri....Nu ma intelegeti gresit , nu e vb zgarcenie ci e vb de o masina relativ noua care trebuie sa faca lucrul pentru care a fost achizitionata... adica DRUMURI... indiferent de lungime sau de anotimp.... Poate si pasiunea au avut un rol important in "menajarea "ei.. Nu stiu... Dar deja ma simt mai bine scriind aceste randuri si va multumesc ca m-ati "ascultat" Radu
    -1 points
  27. Corect. Dar santajul masinii prin becurile aprinse in bord trebuie sa inceteze. Nu pot incalzi masina inainte sa se urce copii pentru ca se colmateaza filtru? Nici o problema, exista ( ex.) Passat B5.5 fara filtru de particule....Si exemplele continua... Si imi dau seama ca vrand sa fac un lucru bun, am gresit pentru ca masinii asteia nu-i place programul meu.... Dar nu-i stres, noi sa fim sanatosi... Si acum sa fim seriosi , in care capitala (europeana sau nu) nu e aglomeratie (dimineata sau cand o fi)?? Eu cred ca nivelu de trai e cel care cauzeaza stresu'..pt ca invariabil te gandesti cati bani trebuie sa scoti din buzunar pentru fiecare bec aprins in bord.... Si nu ma refer la cel de bec ars....
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!