Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.12.2016 în toate secţiunile

  1. Salutare, Nu a trecut anul si mi-am bagat nasul putin in masina. Passat-ul are acum interior de B7. Au fost inlocuite: - trimuri interior, nuanta steel look - panou climatronic - model 2013 - consola centrala cu butoane - B7 - schimbator DSG cu rama selectoare - B7 Am adaugat si ceasul analog, primul model, pentru ca pe asta l-am gasit mai ieftin si, sincer sa fiu, imi si place mai mult. Fetele de usi nu le-am schimbat, desi am avut o oferta tentanta. In proiect au mai ramas grilele de ventilatie de B7, volanul cu padele si conectarea butonului TPMS la modulul ABS (se ocupa little brother). Una peste alta, dupa o investitie de vreo 500 EUR, mare parte din ea amortizata, rezultatul se vede mai jos:
    2 points
  2. Multimesc @EmilianPop. Te dau o tura intr-o seara, daca imi zici. Niste snow fun de sapt trecuta:) :
    2 points
  3. Nu prea e recomandat sa lasi masina prea mult pe loc pornita mai ales la rece. Uzura este mai mica in sarcina cand e rece decat pe loc. E ok sa o lasi 2 minute sa urce uleiul, sa circule apa si etc dar mai mult de atat deja e uzura mai mult decat trebuie.
    1 point
  4. cel din stanga pentru hatch este 1Z5867427L 1BS...
    1 point
  5. Irelevant pentru tine poate, pentru skypee poate nu. Uite codurile 1Z9868885 1BS cel de stanga, vreo 35 lei si 1Z9868886 1BS cel din dreapta, doar pentru break. 1Z5867427N este pentru berlina 400 lei
    1 point
  6. Bravo, vezi ca se poate. La cat mai multe retrofituri
    1 point
  7. Da... E usor. Incalzesti 20-30 de secunde si rasucesti. Tii rasucit pana se raceste. Tija va reveni dar nu pana la pozitia initiala. Repeti pana tija ramane pe pozitia care iti trebuie. Pe cei din Bucuresti ii ajut cu placere, daca au acees la o priza
    1 point
  8. Deși pe net toți scoteau volanele și le puneau la loc într-un minut, eu mi-am rupt buricele degetelor sa scot airbag-ul de pe volanul de pe mașină, cat și de pe cel nou, întrucât pusesem airbag-ul sa vad cum este și apoi a refuzat sa iasă ușor . Asa ca mai micșorăm lista de bifat cu încă un element Interior: RNS510 - bifat Folie geamuri - bifat Iluminat led-uri interior - bifat Tava plastic portbagaj - bifat Volan R-line - bifat Footlights spate - urmează Footlights led albastru - bifat Ornamente pedale - urmează Ornamente praguri uși - urmează Subwoofer portbagaj - urmează Exterior: Bara fata R-line - urmează Bara spate R-line -urmează Bandouri R-line - bifat Protecții plastic aripi R-line - urmează (pentru ca nu se potrivesc cele standard) Faruri xenon - urmează (ca la carte cu senzor autoleveling) Tips-uri Inox - urmează Jante 18" vara - urmează Retuș vopsea sărită - bifat și urmează în același timp (mi-a dat careva o ușă în portiera spate...) Resoftare urmează, deși e mai la coada listei. Aici as prefera ceva liniar, ma mai documentez pana atunci.
    1 point
  9. @metalurgescu@gmail.com - Iti spun eu cum se poate activa functia Easy Access. Intri cu vag-com-ul pe 36-Seat Mem. Drv. si acolo in Coding - 07, Long Coding - la ceva Byte o sa gasesti EASY ACCESS (sau ceva de genul). Si face exact ce vrei tu: - Cand scoti cheia din contact: scaunul coboara si merge in spate de tot. - Cand descui masina: Scaunul cobora si merge in spate de tot (daca s-a folosit alta cheie). - Cand bagi cheia in contact: Scaunul revine la pozitita memorata pe cheie. Eu mi-am activat asta la B7-le meu, dar dupa cateva zile am dezactivat-o.
    1 point
  10. Salut, Pentru distante mici, montaj super-usor si ca sa nu zgarii jantele, iti recomand https://www.tracgrabber.com/shop/. Nu sunt scumpe, dar s-ar putea sa dureze "putin" pana se livreaza.
    1 point
  11. Da, ai dreptate intrase apa si firul a mai fost reparat odata in trecut . Poza de mai sus nu este cu reparatia finala , am curatat cat am putut apoi am izolat cablurile si la sfarsit am aplicat adeziv intre cheder si mufa ( in speranta ca nu mai intra apa) , Oricum ramane sub supraveghere . La primavara / vara revin la tine pentru inlocuirea cablului si schimbarea chederului cu siguranta
    1 point
  12. Altul, varianta anterioara. Modelul tau este făcut efectiv sa-se strice in 2-4 ani. Electronica este pusa in așa fel încât sta pa 90 re grade in permanenta, indiferent daca el funcționează sau ni, spre deosebire de modelul anterior, unde electronica sta la rece. Sa il desfaci este o adevărata aventura care se lăsa cu șuruburi rupte . Pe lângă toate acestea ai șanse sa găsești electronica sh buna sunt practic nule...etc .
    1 point
  13. Eu am o Jetta, 1,4 TSI, 122 CP. Inainte am avut un Leon 1,6 MPI, 102 CP. Cateva aspecte pe care le-am observat, referitor la intrebarea colegului Imads: - puterea motorului se manifesta cam peste 2000 RPM, dupa ce intra turbina. Sub aceasta turatie, masina e greoaie si isi ia greu demarajul. - puterea motorului nu este livrata atat de brusc ca la un MPI la accelerari, trecerea fiind mai lenta (lag-ului turbinei si cutia in 6 trepte cred ca au si ele legatura cu asta) - per ansamblu, este un motor ok, avand in vedere capacitatea cilindrica si produce o putere rezonabila - dupa resoftare, conform specifiicatiilor oferite de tuner (tcm turbo) ar trebui sa aiba undeva la 145 CP si 250 Nm. Intradevar, am constatat o crestere usoara a puterii, dar tot peste 2000 RPM. Nu mi s-a parut sa se imbunatateasca performantele la turatie joasa, (o alta diferenta fata de MPI) Si eu am vrut varianta cu compresor (160 CP). Din pacate, Jetta cu aceasta motorizare este destul de rara la vanzare sh si am renuntat dupa vreo 6 luni de cautari. bafta!
    1 point
  14. La ce tractiune desteapta ai, nu ai nevoie de lanturi, 4 anvelope bune sunt suficiente, lanturile se folosesc numai pe zapada, la noi problema e inghetul si poleiul pe asfalt, unde nu poti sa le folosesti, plus ca oricat de profi sunt tot agata marginea la jante mai ales daca ai taloane mici.
    1 point
  15. Ha,ha, mersi. Personal imi place mai mult cum o prinde peisajul asta , defapt temperaturile din peisajul asta
    1 point
  16. @codz: La Superb 2 se puteau comanda ca optionale, vreo 25Eur, baghetele cromate de pe usi. La Super 2 FL le-au scos - le puteai lua pe cod de Superb 2 nonFL si pune retrofit. Cost saving Revenind, da, e mic rulajul pentru diesel. Platforma in schimb e bullet proof, s-a si clasat foarte bine la testul de 100 000km in Autobild, 0 reparatii. Personal am avut doar de resoftat climatronicul, schimbat suport metalic scaun sofer, schimbat cromaje geamuri spate si schimbat pompa de apa. Toate pe garantie, toate acceptate si remediate cu maxima promptitudine. Relatia cu service-ul si promptitudinea la solicitarile pe garantie au fost un punct important in decizia privitor la urmatoarea achizitie. Da, astept S3 TSI220. Am ceva emotii pe fiabilitate/build quality, dar stiu ca MY2017 a remediat multe dintre plangerile celor cu MY2016, sper sa fie cel putin fiabil cat actualul Superb2. Vom vedea, time will tell. In ceea ce priveste vandutul, da, vinzi usor un Superb2 TDI. Superbul meu in schimb s-ar fi vandut foarte greu pentru ca nu este nici "proaspat adus" si nici "recent inmatriculat" si "nici full fara piele si trapa", deci ar fi fost scump...
    1 point
  17. Salutare Am un golf 4 tdi 90 cp din 1998 cu urmatoarea problema cand o accelerez brusc in depasire imi da suturi. Pe tester imi da debitmetru si supraalimentare. Am schimbat debitmetrul dar face la fel. Ce ar trebui sa schimb?
    1 point
  18. Se poate ramine cu cheia blocata in masina! Masina era inchisa, cheia la mine in buzunar.Am deschis geamul de la hayon, am bagat cheia intr-un buzunar de la o geanta din portbagaj, am inchis geamul de la hayon, moment in care se blocheaza automat geamul.Daca vrei sa mai deschizi din nou hayonul, nu mai poti pentru ca nu mai vede cheia!
    1 point
  19. verifica butonu de la avarie sar putea sa fie ars un circuit
    1 point
  20. Ar mai fi de mentionat ca dupa ce dau la cheie si nu porneste, cand iau contactul tuseste putin de parca ar vrea sa porneasca. Am scos furtunul de tur si am pus contactul si scuipa benzina. M-am mai uitat si la capacul de la delcou si nu e fisurat si nici condens nu avea inauntru. Cred ca urmeaza sa schimb bujiile si pe urma sa ma iau de bobina de inductie. Ceva pareri ????
    1 point
  21. mersi , la mine daca stau sa ma gandesc problema a aparut dupa ce i-am schimbat distributia+pompa.Nu prea ma stiu io cu supapele astea da o s-o rezolv ,da ii bai mare daca mai merge asa o vreme?
    1 point
  22. Senzorul HALL l-ai verificat? E foarte important acest senzor. Fara el motorul nu porneste si nici injectoarele nu se deschid daca acesta este nefunctional chiar daca aveti suficienta presiune de alimentare cu benzina pe furtunul de tur. Am patit-o eu. Aveam scanteie, aveam presiune de benzina dar bujiile erau uscate ori de cate ori dadeam la automat. Pana la urma am constatat ca problema era un contact imperfect la senzorul hal. Mentiune: bujiile erau uscate fiindca injectoarele nu primeau curent de la ECU ca sa le deschida dat fiind faptul ca ECU nu primea semnal de la senzorul HALL. Toate se leaga: trebuie sa o iei logic. Asteptam sa vii cu noutati.
    1 point
  23. Treaba cu bujiile este la motorina (cand pe friguri nu porneste). Iar cu pornitul mai greu dimineata pe frig la benzina, asa cum spune Nykey nu cred ca e o problema. Eu cred ca e normal. Si la mine face exact la fel. Ori din a 2-a ori un picut mai mult la demaror. Am bujiile, capacul de la delcou, bateria si "Verteiler"-ul (ceva distribuitor? :P pe la aprindere) noi. Adica de 4.000 de km (dar la fel facea si cand au fost noi noi). Daca cineva e de alta parere, sa spuna.
    -1 points
  24. Buna am si eu de cateva luni un glf 3, benzina 1,6 din 94 si porneste foarte greu dupa ce sta mai multe ore. Prima data mi-a facut figura cand a stat nepornit mai multe zile (nu era frig afara), dar ulterior a inceput sa porneasca foarte greu si dupa 8 ore. Totusi dupa ce am reusit sa pornesc si ma opresc prin oras, masina porneste imediat fara probleme.
    -1 points
  25. da, senzorul de ploaie si lumina este unul singur. Are si functie de iluminare, dar nu e codata. trebuie pus intrerupator cu AUTO, tras fir de la intrerupator la centrala si VCDS
    -1 points
  26. Urmaresc pe un alt forum (nu-i spun numele, daca imi da voie moderatorul o voi face) un topic interesant sau ingrijorator, depinde cum privesti problema. Se pare ca anumite motoarele CR (CBAA 100KW, CBAB 103KW, CBAC 105KW, CBBB 125KW) au pompa de ulei actionata de un "cardan" hexagonal. Acolo se discuta de faptul ca accesta se uzeaza la 50 -60 k km. Uzura duce la scaderea presiunii uleiului, ungere necorespunzatoare, ce mai, probleme mari bibicule. Stie cineva ceva despre subiect? P.S. - daca se considera, se poate muta topicul la "tehnic". L-am postat aici pentru motorul meu CBBB.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!