Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.12.2016 în toate secţiunile

  1. Cati din cei 7 mecanici ti au facut log in mers/BS pe EGR/turbina??
    2 points
  2. Pai normal ca il pun pe primul loc. Masina e promovata ca fiind produsa local. Made in #Brexit.
    2 points
  3. Sa intru si eu in polemici... Am detinut Mazda 3 timp de 3 ani jumatate....da, nu am avut probleme cu masina. Insa "relatia" mea pur personala avuta si traita cu service-ul nu a intrat nimica in garantie.(aceasta a fost complet altfel cu Skoda) Tot Mazda cand a fost la buy-back, masina service-ata la eie de 2 ori pe an, cu 36k km in bord au zis "asta nu e masina". Inchei pledoria experientei personale cu Mazda. - un chin la revanzare pe piata romana - din nou, experienta personala si exprimare subiectiva, nu declar ca nu exista altceva Hyundai Tucson, recunosc, arata foarte bine in exterior. Insa, va recomand din tot sufletul un TD cu Hyundai Tucson si Kia Sportage, cel putin un 20-30km cu DN. Si cine va declara ca Tucson se comporta mai bine, si ca are calitatea materialelor mai buna, ma voi retrage glorios din acest topic. (si da, Sportage este mai ieftina ca Tucson) In rest, TD TD TD celor care chiar isi cauta in acest segment masini, restul reply-urilor sunt doar pentru....
    2 points
  4. Vad ca discutia se tot invarte in jurul Kia/Hyundai/Mazda si se pedaleaza foarte mult pe niste "auzite" si pe niste perceptii. Exceptandu-l pe colegul @vdragos care are Tucson, nimeni nu poate spune pe caz concret cum e relatia cu service-ul, care sunt costurile de intretinere, cat/daca stai dupa piese si ce se intampla a la long cu modelul. @codz: cand spui ca Mazda e o masina pe care sa te bazezi urmatorii 8-10 ani pe ce te bazezi ? Intamplator, am ocazia sa vad foarte multe masini "si pe dedesubt". Mazda dupa 3 ani e rosie de rugina - superficiala ce-i drept - pe tot ce tine de suspensie, brate, evacuare, etc. Iti recomand sa intri pe forumul romanesc dedicat. Mi-am pierdut cateva nopti bune, pe vremea cand cochetam cu Mazda6. Frane care se duc foarte rapid, probleme de articulatii, senzoristica, probleme epidemice la softul climatronicului si foarte foarte des criticata - relatia cu service-ul. Degeaba e masina ok, degeaba iti atinge corzile sensibile, daca orice experienta cu service-ul e un chin. Caci - vei ajunge in service. Media este de minim 2 ori anual: 1 revizie + 1 eveniment neprevazut (poate fi reparatie, eveniment in trafic, sau altceva) Exceptand Hyundai care este sub umbrela marcilor Tiriac, celelalte "asiatice" au reprezentare foarte foarte slaba. Cel putin in orasul meu. De asta spun, alegerea unei masini nu tine exclusiv de masina respectiva si de ce spun testele facute prin Germania, trebuie luati in calcul mai multi factori, inclusiv "realitatea locala" - care evident va fi diferita de realitatea din Germania.
    2 points
  5. Techron e foarte bun.
    1 point
  6. Bravo. Si eu sunt in cautare de R-line, tot stau pe olx, feisbux si ebay cu gatul lung si portofelul inchis (de sotie) :)).
    1 point
  7. @Guadalcanal. Tigania asta este specifica VAG. Avand atatea modele, care oricum se canibalizeaza pe aceleasi segmente de piata, incearca prin orice artificiu tehnic sa le diferentieze, mai ales acum cand toate modelele de volum non-premium folosesc platforma MQB. Acelasi 1.4 TSI are pe Superb ACT-ul activ iar la Seat s-a putut activa de la bun inceput. Sau, acelasi 1.8 TSI 180, la Octavia are 250 Nm cuplu pe M6 iar la Superb un ..superb 320 Nm pe M6. #banisafiecaSkodaitidamasinapotrivita
    1 point
  8. motul 300V nu este pentru ultilizare zilnica. 0w40 este un ulei potrivit
    1 point
  9. !! Avem si configuratorul actualizat pentru Octavia 3 FL si pentru Kodiaq !! In Slovacia, din pacate. Sper sa nu ajunga cu preturile astea si la noi, e jale mare. http://cc-cloud.skoda-auto.com/svk
    1 point
  10. Proiectul R-Line OEM Pack este pe cale sa fie finalizat . Ultimele componente au fost achiziționate . Grila fata noua nouță pentru care-i mulțumesc colegului "Mihai.Nechifor" . Praguri laterale OEM Pentru care-i mulțumesc lui "CosminGl" . Prelungirea fata (deoarece cea actuala de pe mașină a fost sparta și reparata din cauza unui ditamai dulăul în călduri care mi-a sărit în fata - lateral dreapta chiar sub far) . Bine ca scăpat farul ca-mi nenorocea bugetul . Bineînțeles ca ele vor fi montate pe mașină la primăvară după ce vor fi vopsite corespunzător .
    1 point
  11. http://forums.vwvortex.com/showthread.php?7547713-Performance-Monitors-On-2016-Golf-R
    1 point
  12. Salutare, ieri am reușit și eu sa trec la table, cu nervi, ca fără nu se putea. Nu puteam sa merg pentru ca îmi freca cauciucul în reglaj, dar am pus un distanțier de 5mm și am rezolvat. + un mic detaliu
    1 point
  13. S-a mai discutat cred in topic, dar avand in vedere ca in configurator nu a aparut inca, si nici nu va aparea pana la jumatatea lui ianuarie, tinand cont si de termenii de livrare, probabail mai devreme de 1 martie (in cei mai optimisti termeni), slabe sanse sa se realizeze vreo livrare. @Sali3ri de unde tot aduni pozele ? Desi parca uitandu-ma la ele. si tot uitandu-ma .... si tot uitandu-ma .... parca incepe sa imi placa tot mai mult
    1 point
  14. Eu am avut Tucson JM 8 ani ... nu am avut-o niciodata imobilizata, nu am asteptat niciodata dupa piese, nu am avut niciun fel de refuz de garantie, s-au schimbat chestii la revizii pe care eu nu le-am reclamat (tampoane de motor, bucse, garnituri pe la caseta de directie) ... calitatea perceputa sub VW dar calitatea reala mult peste (vopsea impecabila dupa 8 ani, pielea din interior nedeteriorata, fara pic de rugina, niciun fel de greieri etc.), in plus la Hyundai exista importatori paraleli de orice piese originale care au si magazine online, preturile si la 30-50% fata de reprezentanta, exista si doi provideri in Koreea care vind online si expediaza fara probleme in Ro ... Nu stiu insa cum sunt astea noi (la fiabilitate ma refer), la modelele de masa de dupa au existat tot felul de reclamatii de defecte recurente (pocnete in caseta de directie la i30 si Ceed, amortizoare spate la Accent si Elantra, greieri in bord si ambreiaj la i40 ...dar la ix35 si la Sportage nu am auzit nimic de rau). Stiu ca in topurile Autobild Kia e pe primul loc si Hyundai in top 5, iar Mazdele sufera toate de rugina dupa 3 ani ...
    1 point
  15. 1) Turn on ignition 2) Go to engine controler 3) Log in using 12233 as the code 4) Click on Adaptation and go to group 12. 5) Change adaptation number from 32768 (default) to somewhere around 32700 6) Click test, then save the new value. 7) Close controler 8) Turn off ignition and turn back on again. 9) Go to the engine controler & log in again. 10) Go to adaptation block 12 and you should see a change in the second window. This value is the amount of time in seconds that the glow plugs will be active. Note, you must do this with a cold engine to be able to see the results of your adaptation. You can do the adaptation at any time, but won't notice anything till the engine temp is cold. Also, the new glow time will not appear in the second window (no units) after you do the adaptaion. You must turn the ignition off & on and re-log in to the engine controler to see the results of the adaptation.
    1 point
  16. News referitor la configuratii: - A redevenit disponibila selectarea Interiorului Bej pe Style (pana acum era restrictie) - Se poate opta pentru optiunea "Volan Incalzit" contra aprox 100Eur daca am retinut bine. - Sportline-ul ramane doar cu 190TDI (6M, DSG, DSG4x4) pe termen nedefinit.
    1 point
  17. Nu are rulmenti ci bucse de bronz. Nu se pune vaselina deoarece aduna mai mult praf si la frig o sa-ti arda siguranta sau nu se mai invarte. Se curata foarte bine cu spray de frane si se greseaza cu hhs2000 de la wurth.
    1 point
  18. Salut.Atunci e bine daca ai facut revizia la dsg.Bafta si sper sa ajunga si dsg ul tau fara probleme macar la 500 000 km cat am eu acuma.Drumuri bune.
    1 point
  19. @Ana231 Garantat erau in G si nu in derivari, gen GLA, GL, GLK, GLS, GLC etc. G-ul este inconfundabil. Bine punctat cu Mazda CX5 2017, bine ca n-ai zis nimic de Bentayga.
    1 point
  20. cel mai ok ulei ar fi 0w40. E fluid la rece si suficient de vascos la cald.
    1 point
  21. Teoretic mai multe. Eu ma rezum la cele care merg 100% ok si se pot face. Momentan camera din parbriz
    1 point
  22. Efectuat revizie ulei+filtre, schimbat tampoane motor. Rectific km masinii, 124.350km. S-a deconectat bateria,am reincarcat setarile. 9 6 9
    1 point
  23. Atunci poti sa mergi linistit pe 5w40, VMO, daca vezi fisa tehnica e destul de smecher.
    1 point
  24. e acelasi ulei, cu denumiri diferite. Ravenol nu are 2 uleiuri 10w60
    1 point
  25. wvgzzz7lz4d050065.pdf WVWZZZ3BZ1E166278.pdf wvwzzz9nz2d023757.pdf WVWZZZ3BZ4E120689.pdf WVGZZZ7LZ9D005069.pdf wvgzzz7lz4d050065.pdf WVWZZZ3BZ1E166278.pdf wvwzzz9nz2d023757.pdf WVWZZZ3BZ4E120689.pdf WVGZZZ7LZ9D005069.pdf TMBBK21Z282203855.pdf TMBAJ7NE0E0035885.pdf TMBCS21ZX72127160.pdf TMBDX41U612484686.pdf
    1 point
  26. pana la urma am ales sa merg tot pe nexen, acelasi model ce l-am avut si inainte. am fost foarte multumit de cum s-au comportat, raportul calitate pret este unul extraordinar. Am mers tot pe 92Y XL. Anvelopele le-am comandat de Black Friday, am beneficiat si de o mica reducere cu aceasta ocazie. Una peste alta, am comandat si uleiul si filtrele ( acealsi motul specific 5w40 +filtre man) + am comandat cele doua tampoane motor+cutie pe lemforder, care, spre surprinderea mea, au venit inscriptionate cu cod de vw audi ( 1k0 etc). Au fost 460 lei ambele, pe cand daca le luam in ambalaj vwaudi ma costau 850 lei. Saptamana ce vine fac revizia si schimb tampoanele. Am tot intrebat in stanga-dreapta,vizavi de tampoane upgrade, insa de la majoritatea posesorilor de k04, am primit feedback cum ca cele aftermarket mai dure, vin la pachet cu vibratii suplimentare in caroserie,in special cei ce au volant cu masa simpla acestea fiind mult amplificate, 4 din 5 posesori de k04 cu setari moderate de putere cum am eu, mi-au recomandat sa merg pe tampoane stoc. Asa am decis si eu, prefer sa le schimb la doi ani sa zicem, decat sa am vibratii. Sper sa se reduca putin acea senzatie de aplecare a motorului in acceleratie,revin cu feedback. In cazul in care nu voi fi multumit, cu siguranta urmatorul pas vor fi tampoane mai dure. Masina a ajuns la 125.500 km, merge la fel de bine de cand am montat k04,sunt super incantat de softul Revo.
    1 point
  27. Erau niste panouri care delimitau exact unde e voie cu masina si unde nu. Totul a fost facut in spiritul legii : ) Multumesc pentru Vigilenta!
    1 point
  28. Cod piesa 710558 Wahler https://www.google.ro/search?q=wahler++710558&client=ms-opera-mobile&channel=new&espv=1&prmd=mivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwix6K6wnfDPAhXFIMAKHTK6DucQ_AUICCgC#imgrc=YY_UxPyt2jeS0M:
    1 point
  29. Revin cu un nou feedback, am gasit problema. Din seria masinilor vechi. In timp masina mea a ajuns sa nu mai transmita semnalul de pornire aproape deloc, anume trebuia sa tot invart cheia spre pornire cu speranta ca urmatoarea invartire de cheie va fi cea care trimite semnalul si porneste masina, uneori pornea dupa 10min, alteori dupa o ora, trebuia sa imi planific o plecare cu minute bune in avans sau sa scot masina din ecuatie daca era urgenta. Am frecat la ambreajul ala de frica sa nu omor motorul vreodata... altfel eram gata. Iarna pornea in 5 sau 10min, dar vara sau cand era cald bordul (de la venilatia blocata pe cald) pornea in 20min, 60min sau deloc (ca ma plictiseam la dat de chei). Totul era din cauza electronicii de la contact. Nu broasca/iala unde intra cheia ci electronica din spatele ei. Pt a o schimba a fost nevoie sa demontez volanul, sa extrag mansonul/bucsa pe care sta volanul, toata tija spre caseta de directie si carcasa contactului dupa care am putut desface siguranta carcasei contactului si respectiv surubul de siguranta ce fixa electronica si-am inlocuit electronica. Intamplator si cu noroc am gasit acest tutorial. Bagati de seama ca dansul n-a scos tija fiindca se pare ca acea carcasa a contactului nu a avut siguranta de prindere pe ax. https://www.youtube.com/watch?v=mfYklmph07k
    1 point
  30. Nu stiu in ce masura pornografia este tolerata pe forum, dar o sa las asta aici
    1 point
  31. :) da...am aflat intre timp. Teoretic nu merge sa pui p21w pe soclu py21w, dar vad ca pe unii nu i deranjeaza. In fine... :) Tema pentru acasa :))
    1 point
  32. ...continuam :D cu trapa se scot clemele din plafon si din orificiile unde ar trebui sa fie manerul de plafon al soferului -se scot mai greu, dar ies in cele din urma, la mine s-a lasat cu o surubelnita in deget dar pt un DIY bun trebuie varsat si putin sange ;) :icon_cool: cateva etape pe care nu le dau explicatie (ideea ii ca mare lucru daca puteti scoate un plafon intreg dupa mai mult de 15 ani de copt la soare) ...iar dupa cateva sacrificii ;) vedem in sfarsit luminita de la capatul tunelului Cartonul se scoate prin haion cu grija (neaparat 2 persoane) pentru ca este foarte fragil. Intins pe jos arata cam asa: Timp de o tigara, un suc, ne admiram din nou fetitele ;) :) - ba chiar ne mai destindem cu un X-O :D , daca tot avem pe ce Apoi cu un material abraziv se curata ambele suprafete
    -1 points
  33. -simplu miroase daca e motorina.... da nu e clar care e bolnav???? si nu ai ce sa verifici la ele e suficient sa le masori cu un ohmetru si sa citesti cantitatea minima injectata la relanti lucru pe care l-ai si facut
    -1 points
  34. Faci curse de bagi atat in el, poti sa bagi 10w50 sau 5w50 si nu e problema. Daca iti mananca niciun ulei nu va compnesa uzura mtorului.
    -1 points
  35. E prea scump dupa parerea mea si nu cred ca-si merita banii pentru ce faci tu, daca dadeai in gura la motor intelegeam. Oricum daca vrei mai gros baga 10w sau 15w.
    -1 points
  36. Eu am avut Hyundai si am trecut la Vw. Dpmdv incomparabila diferenta de calitate intre cele doua. La fiabilitate dupa 5 ani de Vw situatia este tot cam pe acolo. Este adevarat, masini din clasa compacta, nu SUV. De-a lungul timpului am condus destule japoneze pe distante lungi. Nu as mai reveni la ele din varii motive (suspensii foarte dure, materiale dure la interior, o ergonomie deficitara etc.). La fel de adevarat este ca si VAG a scazut mult la fiabilitate in ultimii ani dar personal cred ca dupa scandalul cu emisiile sunt mult mai atenti la produsele lor.
    -1 points
  37. Sau investesti intr-un radiator de ulei, o baie de ulei custom de capacitate mai mare....
    -1 points
  38. aceas problema am avut-o si eu dar la mine a fost senzorul de apa nu mai stiu care G dar este in spatele motorului la mine statea cam 9 sec. aprins vara daca sta mai putin nu este bine sar putea sa fie acel senzor ,verifica ,bujia sta cam 5 secunde la ger aprinsa .... si sa nu te mai chinui cu bujiile inceraca sa scoto luleaua din bujie ia + de la baterie si fa scurt pe capatul bujiei daca face scintee albastruie sau albastra este buna lucreaza sper ca am fost de folos
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!