Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.12.2016 în toate secţiunile

  1. FINAL UPDATE: sistem pla 2.0 si OPS 360 full functional pe passat cc 2009 /B6. MISIUNE INDEPLINITA Acum, la final de drum, dupa 2 ani si jumatate, spun STOP la proiectul de retrofit passat CC 2009/B6. De unde am plecat: 1. Cc 2009 cu DSG 2. Rns510 si comenzi pe volan highline 3. Senzori parcare fata-spate 4. Senzori ploaie/lumini UNDE AM AJUNS: 1. Bixenon adaptiv cu cornering - OEM 2. Oglinzi rabatabile la inchidere/deschidere masina - cu un mic modul din China. 3. Pachet ambient lights - OEM: lumini in usi; lumini la picioare; lumini in interiorul manerului si trimuri usi luminate 4. Consola centrala modificata in B7 cu toate butoanele functionale (mai putin butonul start/stop) - OEM; Toate trimurile schimbate cu aluminum brushe 5. Ceas B7 central - OEM; Schimbatorul de viteze cel de DSG B7 - OEM 6. Climatronic B7 - OEM 7. Instrument cluster color - OEM 8. RVC - Revers camera (in interiorul siglei de vw) - OEM 9. PLA 1.5 - OEM 10. Incalzire bancheta spate - OEM 11. Perdeluta electrica luneta - OEM 12. Lane assist - OEM 13. Side assist - OEM 14. Keyless entry+ keyless go + easyopen - OEM 15 Fatigue detection - OEM 16. Dynaudio - OEM 17. TMPS direct cu senzori pe Roti - OEM. 18. Adaptive cruise control ACC + front assist - OEM 19. High beam assist - OEM (varianta cu camera de golf) 20. Jante Lugano 19''; garda coborata cu arcuri progresive KW. 21. PLA 2.0 si OPS 360 grade - OEM concluziile le trageti voi. ce lipseste pt o masina FULL option: 1. Sign assist si parbriz incalzit - numai cand se va sparge acest parbriz de acum voi face si acest retrofit 2. Trapa 3. Webasto: am renuntat la el. Nu am nevoie. Este doar parerea mea. Vreti BOMBA? am zis stop la proiectul Passat CC retrofit, dar asta nu inseamna ca stau pe loc. AM INCEPUT PROIECTUL VW B7 retrofit camera B8 sign assist/lane assist/high beam assist. Va tin la curent
    6 points
  2. Doar pe fata e decuplabila bara stabilizatoare. Si se strica tot timpul sistemul de decuplare. Pentru everyday, iarna, etc. e mai recomandat modelul Sahara ce vine cu diferential LSD pe spate. Cele de pe Rubicon sunt open. Nu e recomandat sa mergi cu masina in modul 4x4, decat pe drumuri alunecoase. Folosirea 4x4 nejustificata duce la uzuri si defectiuni premature.. (manual spune acest lucru). Scuze de OFF-TOPIC.
    2 points
  3. Te anunta la conexiune cu BT si fara Phonebox.
    2 points
  4. @Luciosu: e destul de clar din poza. "Same sh*t, different day". Aceleasi manere de deschis usa, manere de pe fata de usa, aceleasi plastice - mai ales ala de la usa torpedo si din jurul schimbatorului si climatronicului si aeratoare. Se pare ca fanii/clientii Ford sunt de acord cu acest nivel de calitate perceputa, de asta nu se schimba nimic de vreo 10 ani incoace, de la Focus 3. Apropos de SUV Battle, in weekendul trecut, am luat contact cu un Duster "cu de toate" 1.5dci 110cai. A fost o supriza foarte placuta pentru mine, mai ales ca si directie, feedback la drum, schimbator viteze, pedale si cam tot ce tine de motor si tinuta de drum. Daca ar fi avut alte scaune, mai "omenesti si ne-taburet style" ar fi fost chiar o masinuta de dorit. Cred ca asta e minusul major al masinii, altfel, este o masinuta foarte corecta si cinstita. Surpriza reala (pe viu, caci din teste stiam la ce sa ma astept) a fost comportamentul 4x4. Masinuta a parcurs drumul Brasov - Sacele - Valea Garciniului - Azuga, adica DJ129A intr-un mare stil. Drumul este "the perfect stomping grounds" pentru SUV-uri, adica un drum neasfaltat, forestier, cu macadam, serpentine si o diferenta de nivel pretabila pentru SUV. Conditiile au presupus zapada pudra in zona de 35-40cm, drum nebatut, doar cu urme de snowmobil, dar pe care nu se putea merge datorita ecartamentului masinii. Astfel, Dusterul, cu setarea 4x4 Lock s-a comportat admirabil. In tr.2, mers constant, in acele de par impingea foarte bine, directia ok, nivel de tractiune suficient. Ce nu a putut face a fost sa urce la Susai, pentru cine a facut drumul, e o extensie din DJ129A catre Predeal, pe niste serpentine cu panta foarte mare. In conditiile in care zapada era peste proiectoarele din bara, transformand bratele suspensiei si bara fata in plug, urcarea s-a dovedit a fi prea mult - drumul e destul de ingust, eram 1 singura masina, imbracati neadecvat - asa ca a fost "no heroics". Fortat, probabil ca s-ar fi putut urca, dar cu prajit de ambreiaj si nu era cazul. All in all, am ramas foarte foarte placut impresionat de ce inseamna Duster + 4x4. Exceptand Touareg sau Amarok - dar vorbim de alta categorie de masina/gabarit/pret - cu nimic din VAG nu am fi razbit mai sus, orice 4Mo fara "lock" nu facea fata nici pe departe la acel drum. Pacat de scaunele alea, in rest, recomand Dusterul pentru cine vrea sa-si foloseasca SUV-ul pentru ceea ce a fost facut si nu ca "feshion item"
    2 points
  5. Este ok ce ai folosit ,nu te mai stresa
    2 points
  6. Desi a trecut destul timp de la achizitie imi prezint si eu jucaria de care momentan sunt foarte multumit. A fost comandata pe 20 feb 2015 si ridicata de la dealer-ul Avia Pantelimon (unde am obtinut cel mai bun pret) pe 10 aprilie. Pe scurt configuratia: -Clever pack elegance ( xenon cu DRL si spalator far, scaune fata incalzite,etc) -Pachet Sport Dinamic (scaune sport, piele pe volan si schimbator viteze, ornamente praguri dar doar fata, volan tesit in 3 spite) -Bolero cu pregatire BT -inca alte cateva chestii de care nu imi amintesc acum poze cu ea stock: in cateva zile masina a primit folie geamuri, faruri,proiectoare si presuri noroi. Dupa doua saptamani am inlocuit jantele Teron pe 17 originale cu jante Momo Revenge matt black 8J cu ET 35. poze
    1 point
  7. Salutare tuturor, Avand in posesie un Logan dci, am simtit nevoia sa trec la un motor benzina si ceva mai sprinten decat 1.5-ul dci 65cp.. Eram chitit pe achizitionarea unui Golf 4 benzina, dupa multe cautari si vizualizari de golf-uri care nu s-au ridicat la pretul cerut, intamplator am dat peste Bora, pot sa zic ca a fost dragoste la prima vedere mai ales culoarea LA7W. La interior pot sa spun ca este cum mi-as fi dorit, interior recaro1, pachet mahon M-am descis sa va prezint si voua achizitia mea. Este vorba despre un autoturism Vw Bora 1J2 HIGHLINE, din 2003, 1.6 16v 105cp, cod motor BCB, cu 144560km reali, verificati la Porsche Vest 1,sunt foarte multumit de ea cu exceptia faptului ca, te face sa treci cam des pe la pompa.. Desigur, nu am fost lipsit de patanii cu masina, cel de la care am cumparat-o (samsar) a stiu faptul ca masina are probleme cu sonda lambda dinainte de catalizator (consum in bord si de 25% - dar tragea mai frumos), erori din senin cu airbag-urile, din scaune din cauza firelor de pe sub scaune... Le-am rezolvat intr-un final. Pot sa spun ca sunt printre putinii care nu au check-engine-ul aprins:))) Apropo de acest aspect, alimentez cu benzina 95 rar i-am pus de 99, si...ii aplic mersul de diesel, schimbarea treptelor dupa 2700rpm Ca interventii mecanice de cand am cumparat-o au fost: 1.” Romanism” - Repararea mecanismului deschizatorii portbagajului (cred ca stiu la ce ma refer, posesorii de bora - A fost prost proiectata o piesa de ”plastic” aparent, care nu a rezistat cu timpul si nu se putea deschide portbagajul de la clapeta, se audea click dar nu deschidea - Am sa va arat prin poze) 2.Revizie (Ulei Mobil1 ESP formula 5w30, filtre pe origine VAG toate), 3.Inlocuit flanse si rulmenti sarcina amortizoare fata ( Lemforder) - scoteau niste sunete ciudate la gropi/ orice denivelare, cauciucuri noi de iarna 205/55/16 Riken. 4.Curatare clapeta acceleratie + conducta retur egr + egr. (adaptare clapeta cu vcds si egr, o intreaga nebunie) 5.Inlocuire sonda lambda (oxigen sensor) 036906262 J (B1 S1) Nu ezit sa va aduc la cunostiinta minusul de care nu am tinut cont la achizitionare.... lipsa ESP-ului si il cam regret... Cam atat despre masina mea, urmeaza imbunatatiri: tempomat, incalzire in scaune si priza de 12v in portbagaj, si de ce nu, modificari estetice / mecanice
    1 point
  8. Salutare tuturor. As dori sa va multumesc, in primul rand, pentru acceptul pe acest forum. Incepand cu 24.11.2016 sunt fericitul propietar al unui VW PASSAT 2.0D 140CP 2010,an de fabricatie 2010. Este prima mea masina din grupul VAG. Va dau cateva detalii legate de echipare: An fabricatie: 2010; adusa din Germania. 192.000 KM Dotari: - cutie 6 trepte - dublu climatronic - incalzire scaune fata - incalzire parbriz si luneta - scaun electric sofer - cotiera fata - spate - navigatie RNS 510; Aici am o problema, navigatia nu vede decat partea de vest a Europei. Am incercat sa instalez ceva update-uri gasite pe torrente dar nu am reusit. O alta diferenta pe care am observat-o este ca nu recunoaste decat comenzi vocale legate de telefon. Pe Youtube am vazut ca s-ar putea accesa vocal meniul navigatiei insa eu nu am reusit. Nu ma lasa sa accesez decat meniul "PHONE". Imi cer scuze daca acest subiect nu ar trebui prezentat aici, am incercat ceva cautare pe forul legat de acest subiect, insa link-urile catre un site de specialitate nu functioneaza, de fapt site-ul este in reparatie sau constructie. - pilot automat - volan piele CC/comenzi volan - torpedou frigorific - pregatit cu bluetooth din fabrica (se conecteaza telefonul automat la navigatie cu agenda telefonica si comenzi vocale). - senzori ploaie, nu am reusit sa-mi dau seama cum functioneaza...:) - senzori lumini - senzori parcare fata-spate - folow me si leaving home - oglinda interioara heliomata - oglinzi electrice, incalzite rabatabile manual - 4 geamuri electrice - pachet lumini usi/oglinzi/interior - incalzire auxiliara (WEBASTO) programabil din computerul masinii si telecomanda (are un acumulator in portbagaj) - pachet crom interior si exterior - computer bord plus - airbag-uri Va multumesc inca odata pentru accept. Ma bucur sa fac parte din grupul posesorilor de autoturisme din gama VAG.
    1 point
  9. Cunosc in Bacau .Pentru Iasi cauta in aria prestarii servicii.
    1 point
  10. Eu doar voiam sa ii pun folie transparenta pe praguri și pe capota, elementele care le consider eu cele mai expuse la lovituri și frecat. Dar poți sa îmi trimiți poze cu colantul pus.
    1 point
  11. Revin cu pareri dupa vizita de la Eexcalade . Am dedicat masinii 2 zile pentru a spune ca am ajuns la final cu reparatiile ( sper , Doamne ajuta ! ). Miercuri la ora 05.40 am plecat cu directia Bacau, catre eexcalade si la ora 10.08 eram in garaj. Omul lucreaza cu atata atentie si finete ca nu pot sa ii spui mecanic cat poti sa ii spui mai mult medic de motoare ( mentionez ca ii suna telefonul din 5 in 5 minute, el fiind intrebat de alti mecanici ce si cum sa faca, efectiv face reparatii prin telefon ) a inceput din a da capacul de la motor jos, si a verificat toate bolturile de la injectoare, unul era mai uzat asa ca a decis sa le schimbe pe toate, verificare fiind facuta cu un ceas microcomparator, da ati citit bine. S-a uitat mai departe la motor si a spus ca inafara de aceste bolturi el nu necesita altceva asa ca a trecut la axele cu came si a vazut ca nu erau deloc sincronizate si pana cand nu a fost el multumit de cum porneste masina si cum merge nu s-a lasat, chestie care a necesitat peste 10 reglaje( am incetat sa numar dupa un timp ). Cand a fost el multumit am iesit in proba de drum si masina parca era transformata, tragea mult mai bine si parea mult mai relaxat motorul. In aceasta proba de drum a pus si degetul pe rana la alte doua probleme pe care eu le aveam la masina, adica acel sunet/ huruit pe accelerare si ca imi agata cutia. A spus ca sunetul este de la un cap de planetara si imi agata cutia din cauza lichidului de frana, care actioneaza si ambreiajul. Dupa ce ne-am intors din proba de drum a vrut inca odata sa verifice parametrii de la injectoare sa fie sigur ca totul este corect. Inainte sa schimb bolturile de la injectoare aveam valori de +-0.7mg pe injectoare, dupa schimbarea lor am ajuns la 0,2mg. Astazi, la recomandarea lui Doomy, am ajuns la un alt service din Bucuresti pentru a schimba capul de planetara si lichidul de frana, dupa ce au fost schimbate cele in cauza, cumulat cu reglajele facute de eexcalade masina parca era transformata: liniste in masina, fara sunete ciudate, masina nu mai tremura nici la 160km/h si cutia, chestia care pe mine ma afecta cel mai mult psihologic, acum cand schimbi treptele parca dai cu batul prin apa, deci este efectiv suava acum schimbarea treptelor. De retinut pentru cei ce au probleme la injectoare: inainte de toate incercati sa schimbata bolturile si daca asta nu rezolva, atunci schimbi altceva. Chiar eexcalade zicea ca au venit oameni la el setati sa schimbe un injector si plecau cu masina reparata fara sa schimbe injectorul. In cazul in care cutia agata usor sau trebuie sa impingi sa intre corect: schimbati lichidul de frana.( lucru recomandat odata la 2 ani ). Cine vrea sa se duca la eexcalade eu ii recomand cu draga inima sa mearga la el, pur si simplu o sa plece de acolo cu zambetul pe fata, si o sa te ajute acest domn si in diagnoza altor probleme care nu tin de el. Dupa cum spunea el : unde treaba unui mecanic se incheie, de acolo incepe treaba mea. Are atatea povesti incat trebuie sa stai la un gratar sa le auzi pe toate. De mentionat ca drumul e foarte bun dar destul de obositor daca vrei sa il faci dus-intors in aceiasi zi, eu cand am ajuns acasa si m-am uitat in bord aveam 11 ore conduse. Inca oadata ii multumesc lui Eexcalade, este tare rau omule. Spor!
    1 point
  12. Banuiesc ca ai facut rodajul ca la carte inainte de forjat...
    1 point
  13. Eu m-am uitat la mine si am placute originale cu cod 3C0698451F insa e stanta mare cu TRW pe ele. Nu afuma deloc pe spate dar pe fata e alta poveste
    1 point
  14. Salut. Iti recomand la stationari cu motorul pornit sa bagi in P. Eu folosesc si frana electrica,apoi bag in N,las frana de picior ,se aseaza masina,apoi bag in P.La pornire scoti mai usor din P daca faci asa. La semafoare mai lungi eu bag in N si piciorul pe frana.Sau D si frana sau autohold daca timpul e mai scurt. Socurile la schimbarile in trepte inferioare ar putea fi din cauza valvelor din mectronic.Recomand sa ti faci o scanare la masina si sa schimbi uleiul in cutie ,daca nu sti cand a fost schimbat ultima data.
    1 point
  15. Asta e peisajul Brasov, Azuga si Susai, pentru cine e curios. Doar ca...mult mai multa zapada decat in ziua in care am bagat Dusterul la treaba Si asta inseamna Land Cruiser. Scuze de OT, stiu ca utilajul asta nu intra la capitolul SUV. Cel cu care te-ai dat tu (daca e mai nou de anul 2000) nu are ce cauta pe acolo la genul ala de zapada. E bun doar de mers la "Loft Susai"
    1 point
  16. @Ana231 Garantat erau in G si nu in derivari, gen GLA, GL, GLK, GLS, GLC etc. G-ul este inconfundabil. Bine punctat cu Mazda CX5 2017, bine ca n-ai zis nimic de Bentayga.
    1 point
  17. din ce an este masina ta? din ce an este swingul ? ce cod are cangatewayul tau ?
    1 point
  18. Corect, cel mai simplu le vezi la pornire: sus/jos bixenon sus/jos stanga/dreapta sunt adaptive.
    1 point
  19. Eu ma refeream la G Klasse Wranglerul - doar daca vorbim de Rubicon are 2 dif-uri blocabile si bare stabilizatoare decuplabile.
    1 point
  20. Teoretic mai multe. Eu ma rezum la cele care merg 100% ok si se pot face. Momentan camera din parbriz
    1 point
  21. Felicitari inca odata ! Ce alte retrofituri crezi ca mai sunt posibile de pe B8 pe B6/CC/B7 ?
    1 point
  22. Clar. Phonebox-ul, am spus si pe topicul masinii, e minunat. Merita din plin cei 250Eur. Unu la mana, e un loc perfect in care sa pui telefonul, il tine foarte bine, nu il zgarii (are un cauciuc pe care asezi telefonul), vine cu iluminare led in interiorul lui, vine si cu iluminare led in jurul brichetei de langa el (astea doua dau un ambient special in zona aia a consolei), iar doi la mana, cel mai important lucru, telefonul se incarca wireless cat sta acolo. Daca faci un drum de 1-2 ore pana la munte sa zicem (la tine nu e cazul), cand ajungi acolo sigur ai telefonul incarcat. Si inca ceva interesant, nu stiu daca e legat de Phonebox sau nu, dar cand opresc motorul, daca am telefonul acolo, ma avertizeaza pe bord sa nu uit telefonul in masina.
    1 point
  23. Nu stiu ce sa zic. Am vorbit cu vreo 2 useri de pe Briskoda care si-au comandat asa ceva si nu le-au primit - le arata probleme de dispatch S-au prins SuperSkoda ca au gherlit-o si de asta l-au retras. Sunt curios cum o dreg cu cei care l-au comandat si platit
    1 point
  24. @75NOR Nu ai nevoie de nimic din el, nici macar ca moft. E pur si simplu inutil. Sunt bani aruncati. Mai util e sa iei o carpa noua cu care sa stergi praful de pe bord in masina decat sa activezi SmartGate.
    1 point
  25. Acum face sens toata povestea. La mine cred ca e complicat de modificat evacuarea ca sa o pun pe cea de tsi 280, asa ca singura varianta ar fi sa iau doar tips-urile de tsi 280 de pe millotec. Sunt acceptabile ca pret, arata ca cele originale, doar ca nu iese abur pe ele. Si se monteaza relativ usor.
    1 point
  26. @vdragos HHC face ce zici, AutoHold cel putin pe Superb 3 nu face ce spui tu. @75NOR Ca sa te lamuresc: cand ai AutoHold activat si franezi pana la oprire, dupa ce masina s-a oprit de tot, el tine in continuare frana pana cand pleci din nou de pe loc (frana, nu frana de mana. inclusiv stopurile spate aprinse!). Atunci cand ai AutoHold activat si te opresti, el ramane cum spuneam cu frana pusa, iar daca opresti motorul trage automat frana de mana (se aude imediat dupa oprirea motorului cum se actioneaza frana de mana si se aprinde becul rosu de la frana de mana cu P in bord). Daca ai AutoHold dezactivat, cand opresti motorul fara sa deschizi usa inainte de a scoate cheia din contact parca, nu trage si frana de mana si masina ramane "pe liber". Daca totusi deschizi usa inainte sa opresti motorul, din cate stiu eu se trage frana de mana automat pentru a nu "pleca" masina cat timp stai cu usa deschisa. Cred ca am acoperit toate situatiile legate de frana de mana electrica si AutoHold. Si da, il poti dezactiva din buton. Eu il tin mereu activat, e foarte misto cand stai la semafoare tot timpul sa ramana stopurile aprinse si frana pusa pana pleci, fara sa mai tii tu piciorul pe frana. PS: Singura solutie sa misti masina cu usa deschisa, e sa tii frana de picior apasata, sa lasi din buton frana de mana si apoi sa o misti. Altfel, nu te lasa sa o clintesti din loc, iti scrie in bord sa apesi frana de picior pentru ca ai usa deschisa.
    1 point
  27. @75NOR Sunt total de acord cu tine. Stiu si problema plasticelor de la Ford, dar nici Seat nu a excelat in privinta asta. Si da, eu merg pe acelasi principiu, poate sa fie frumoasa masina la exterior, dar eu timpul mi-l petrec in interior.
    1 point
  28. @Luciosu: din punctul meu de vedere problema Ford nu a fost designul exterior, ci interiorul, calitate, asamblari si ergonomie... Strict ca design exterior, eu gasesc Tucsonul foarte atragator, dar...conducem interiorul, nu exteriorul...
    1 point
  29. @sebip @RzzV: hai ca m-am elucidat aseara. Din pacate, am avut dreptate toti 3. Ideea e asa: Eu am cerut pret pentru "fusta spate Sportline" presupunand ca vine completa - asa cum vazusem pe Superskoda (poza mai sus). Pretul este corect: 430Ron, l-am re-confirmat. Problema este ca trebuie comandate separat toate celelalte elemente mentionate de Sebi, adica cele 3 elemente cromate. Total pachet, adica fusta + cele 3 elemente cromate iese aprox 400Eur Personal, decat sa dau 400Eur pe o fusta cu evacuari fake, prefer sa ma mai "scobesc" de 350Eur si sa iau cu 750Eur ambele finale OEM de TSI280... Case closed.
    1 point
  30. Interesante valori cu evacuare stock, exagerate parerea mea (venind de la un om care a vazut diferenta de putere cu evacuare stock VS downpipe + evacuare custom ... cat mult limiteaza masina DPF-ul, de aici mi se par ireale valorile). Ai putea incerca, daca esti curios desigur, un dyno si la alt tuner, ca sa stii o treaba. Apropo cutia DQ250 softata tine pe la 500nm~ safe ... (din ce stiu eu) , deci esti cam la limita (desi repet, sunt sigur ca valorile reale sunt pe undeva la 220-225cp si 460-470nm). Felicitari pentru decizia de a face soft oricum, sunt sigur ca este alta masina, e tare ca ai 4x4 si poti pune puterea jos.. cum trebuie Drumuri bune si fara probleme !
    1 point
  31. Incearca si un alt soft la cutie... Revo stage 2(fara limitare de cuplu) de exemplu, daca nu esti multumit iti da banii inapoi in 30 de zile, asta ca sa elimini problema de soft. Pe youtube sunt ceva golfuri 6R DSG cu turbina GT3076R, la 500-600 cai si nu au problema asta. tot dsg6 dq250.
    1 point
  32. Pt curatat turbo si verificat + log in mers, te duci unde am mers eu, la Mario in Ploiesti, telefon inainte ca e destul de ocupat.
    1 point
  33. Am reușit sa montez arcurile H&R. Per ansamblu mulțumit 99%. 1 % nemulțumit ca as fi vrut sa fie 1cm mai înaltă.? Dar nu am avut alta varianta. Pe de alta parte mașina este mai confortabila pe denivelările foarte mici si mai rigida pe cele mari. Cu okazia asta am scăpat si de zgomotul de "suspensie ieftină" de care se plânge multă lume pe forum. Cu mențiunea ca in realitate arată mai bine decât in poze?, cam asta e:
    1 point
  34. Va rog sa ma ajutati in facilitarea codurilor pentru urmatoarele piese raportat la TMBBE41Z052008335: - 2 tampoane amortizoare spate, - 2 bascule fata + 2 bucse centrale + 2 pivoti. - de asemenea am o intrebare senzorul de abs este pe stanga fata sau dreapta?
    1 point
  35. Sal,unde as putea gasi clipsuri de plastic pentru fata de usa si oginda retrivizoare ca am unul de oglinda rupt si trepideaza in draci
    1 point
  36. Si eu consider ca daca VW nu isi rezolva problemele de imagine, firme precum hyundai sau mazda...eu zic ca vor depasi VW in 10 ani. Cred ca Mazda CX5 si Sportage raman variantele cele mai ok
    0 points
  37. Puteti sa-mi dati cate dislike-uri vreti, daca aveti ceva de spus concret veniti cu idei argumentate, nu dislike-uri, va ascundeti in spatele unor disklike-uri. Ei bine nici macar facebook nu am si nu folosesc, deci nu alerg dupa like-uri/dislike-uri. Studiati putin problema inainte sa inghititi orice pastila de marketing, e foarte normal sa ai mizerie pe jante, in fond acolo sunt 2 piese care se freaca intre ele, si provoaca reziduu.
    -1 points
  38. Uite pentru B7 https://www.aliexpress.com/item/4-pcs-Error-Free-18-LED-Door-Warning-Light-with-Cable-3AD-947-411-For-VW/32682860083.html?spm=2114.13010608.0.0.kiSOdV....asta la o scurta privire.
    -1 points
  39. Astazi am dat clima la maxim pe HI ventilatia la fel dupa 2min stat la relanti si deplasat 300 m aveam aer cald si acul temp antigel nemiscat .Cred ca ai dreptate eu nu dadeam clima la maxim si ventilatia o tineam la 1 Este poaibil sa fie PTC pe masina La diagnoza nu apare Nici siguranta de 100 Ah sub capota nu este Cea mai mare este de 80ah De desfacut la aeroterma in interior inca nu am facut-o sa vad daca este acolo PDC e destul de frig pe afara
    -1 points
  40. Preponderent oras , drumuri scurte si ceva drumuri lungi in regim de autostrada ! Momentan merg cu Motul 5w30 X-Clean+ ca i iarna si m am gandit ca i ok sa fie mai ' subtire' ! Vara care a trecut am folosit tot Motul dar 0w40 X-Maxx pe care l am schimbat la 7k de km fara sa completez nimic ! Ma gandeam la ceva mai substantial gen Ravenol 10w60 , am observat ca e singurul cu vascozitatea asta care respecta norma 502 00...
    -1 points
  41. @RzzV : chestia cu reminderul tine de conexiunea bluetooth, si la mine face la fel
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!