Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.12.2016 în toate secţiunile

  1. Am profitat de minivacanta si am fost in Republica Moldova. Eu mai fusesem acum vreo 10 ani, sotia nu mai fusese. Am plecat pe marti pe la 4 dimineata si am mers tot drumul prin temperaturi de -5, -7 grade. Acoperisul laudat prin toate review-urile ca are nu-stiu-cate (later edit: 3) straturi si-a facut treaba foarte bine, nu mai mersesem pana acum la temperaturi scazute si nu am avut deloc senzatia ca vine frig prin el. In Moldova, drumul de la vama Albita pana la Chisinau este bun, nu trece prin localitati, destul de putin trafic. In oras insa dumurile au fost destul de proaste, nu neaparat cu gropi dar foarte ondulate. Am vizitat Cramele Cricova, magazine, piata centrala, mall-urile, fabrica de bomboane Bucuria si am plecat duminica seara foarte incantati de acolo. Pe drumul de intors insa, fix cand am iesit din Chisinau a inceput sa ninga tare si pana la granita nu am vazut nici o masina de dezapezire sau care sa dea cu ceva pe jos. A fost un moment mai tensionat cand se facuse gheata pe jos, niste camioane nu mai reuseau sa urce un deal, 2 masini intrasera intr-un sant incercand sa le evite si se formase un fel de ambuteiaj dar am trecut cu bine prin el. Masina s-a comportat bine pe drumurile acoperite cu zapada, nu am avut nici o probema. A mers bine si cu benzina moldoveneasca de 3,2 lei / litru. De la granita cu Romania nu a mai nins, smooth sailing pana acasa. Statistici la final de drum: 1100 km, 7.8 l/100 km. In alta ordine de idei, in familie avem un Hyundai Tucson cumparat de nou in 2007, care acum are cam 20.000km, cu care nu merge nimeni si tot zic ca il iau eu sa merg cu el si sa bag golful la iernat dar inca nu gasesc forta interioara sa fac asta. O sa vad cand o sa inceapa sa ninga si in Bucuresti. Km se apropie de 60.000, trebuie sa ma pregatesc de revizie (au trecut 6 luni de la precedenta). Am masina de 9 luni si am mers 30.000 km cu ea. Nu e rau avand in vedere ca 8 ore pe zi le petrec intr-un birou Am facut si o poza special pentru forum.
    5 points
  2. Interesante valori cu evacuare stock, exagerate parerea mea (venind de la un om care a vazut diferenta de putere cu evacuare stock VS downpipe + evacuare custom ... cat mult limiteaza masina DPF-ul, de aici mi se par ireale valorile). Ai putea incerca, daca esti curios desigur, un dyno si la alt tuner, ca sa stii o treaba. Apropo cutia DQ250 softata tine pe la 500nm~ safe ... (din ce stiu eu) , deci esti cam la limita (desi repet, sunt sigur ca valorile reale sunt pe undeva la 220-225cp si 460-470nm). Felicitari pentru decizia de a face soft oricum, sunt sigur ca este alta masina, e tare ca ai 4x4 si poti pune puterea jos.. cum trebuie Drumuri bune si fara probleme !
    2 points
  3. Erau niste panouri care delimitau exact unde e voie cu masina si unde nu. Totul a fost facut in spiritul legii : ) Multumesc pentru Vigilenta!
    2 points
  4. Salutare tuturor, Avand in posesie un Logan dci, am simtit nevoia sa trec la un motor benzina si ceva mai sprinten decat 1.5-ul dci 65cp.. Eram chitit pe achizitionarea unui Golf 4 benzina, dupa multe cautari si vizualizari de golf-uri care nu s-au ridicat la pretul cerut, intamplator am dat peste Bora, pot sa zic ca a fost dragoste la prima vedere mai ales culoarea LA7W. La interior pot sa spun ca este cum mi-as fi dorit, interior recaro1, pachet mahon M-am descis sa va prezint si voua achizitia mea. Este vorba despre un autoturism Vw Bora 1J2 HIGHLINE, din 2003, 1.6 16v 105cp, cod motor BCB, cu 144560km reali, verificati la Porsche Vest 1,sunt foarte multumit de ea cu exceptia faptului ca, te face sa treci cam des pe la pompa.. Desigur, nu am fost lipsit de patanii cu masina, cel de la care am cumparat-o (samsar) a stiu faptul ca masina are probleme cu sonda lambda dinainte de catalizator (consum in bord si de 25% - dar tragea mai frumos), erori din senin cu airbag-urile, din scaune din cauza firelor de pe sub scaune... Le-am rezolvat intr-un final. Pot sa spun ca sunt printre putinii care nu au check-engine-ul aprins:))) Apropo de acest aspect, alimentez cu benzina 95 rar i-am pus de 99, si...ii aplic mersul de diesel, schimbarea treptelor dupa 2700rpm Ca interventii mecanice de cand am cumparat-o au fost: 1.” Romanism” - Repararea mecanismului deschizatorii portbagajului (cred ca stiu la ce ma refer, posesorii de bora - A fost prost proiectata o piesa de ”plastic” aparent, care nu a rezistat cu timpul si nu se putea deschide portbagajul de la clapeta, se audea click dar nu deschidea - Am sa va arat prin poze) 2.Revizie (Ulei Mobil1 ESP formula 5w30, filtre pe origine VAG toate), 3.Inlocuit flanse si rulmenti sarcina amortizoare fata ( Lemforder) - scoteau niste sunete ciudate la gropi/ orice denivelare, cauciucuri noi de iarna 205/55/16 Riken. 4.Curatare clapeta acceleratie + conducta retur egr + egr. (adaptare clapeta cu vcds si egr, o intreaga nebunie) 5.Inlocuire sonda lambda (oxigen sensor) 036906262 J (B1 S1) Nu ezit sa va aduc la cunostiinta minusul de care nu am tinut cont la achizitionare.... lipsa ESP-ului si il cam regret... Cam atat despre masina mea, urmeaza imbunatatiri: tempomat, incalzire in scaune si priza de 12v in portbagaj, si de ce nu, modificari estetice / mecanice
    1 point
  5. o sa fac o poza cu pompa de maxxmotion cand ma duc sa alimentez. Scrie 0% bio in descriere. cea ieftina de la Omw contine bio si este specificat acest lucru si in descriere.
    1 point
  6. Pentru elasticitatea, rafinamentul si sunetul oferit de benzina, este un pret infim de platit cel 1% in plus. Te felicit pentru masina. Arata super si presupun ca merge pe masura.
    1 point
  7. Din păcate doar pe stânga se aprinde ceata.
    1 point
  8. Revin cu rezolvarea: La PBV au constatat ca trebuie schimbat EGR-ul , zis si facut, ~3300 ron si am rezolvat problema. Facut 10000 km, nu am mai pierdut 1 ml de apa, totul ok. Updatat si softul "diselgate", pana acum totul ok. Concluzie: Apa se pierdea in egr pe la radiatorul de racire gaze si nu se poate schimba separat decat tot egr-ul. Drumuri bune.
    1 point
  9. 1 point
  10. 240CP si 500 Nm ?! E ceva!..foarte tare... Mai ai ceva in afara de soft? Unde ai facut remapul ? Totusi, ai cam fi la limita cutiei in ce priveste cuplul.., nu?
    1 point
  11. Având in vedere ca se apropia sfârșitul garanției, am zis sa i-o iau puțin înainte....si cam asta a ieșit: In rest... roti de iarna, suspensie la fel.
    1 point
  12. Impresiile au ramas aceleasi ca si in prima zi. Imi place cum trage, am inceput sa ma infig in ea mai mult si sa urc la 6000rpm in depasiri. Motorul mi se pare suficient pentru caroserie, e suficient de fasneata si in oras si in afara. Imi place extrem de mult confortul la masina, ampatamentul isi spune cuvantul. Singura mea nemultumire (nu mare, inca, si sper nici sa nu devina) e legata de ACT care isi face simtita prezenta cand comuta din 2 in 4 sau invers, nu cum spun altii, dar momentan nu ma deranjeaza asa tare incat sa apelez la service. E drept, nu se simte mereu, dar se simte in special cand motorul e incalzit bine (la drum lung). Practic ii ia din rafinamentul motorului, care de altfel e unul de clasa atunci cand merg toti cei 4 cilindri. Greutatea in COC e 1435kg, aveai dreptate, tot in COC e trecuta si cea de 1390kg si ma derutase initial. Deci una peste alta, masina e usoara fata de un tdi care are 1500+kg. Imi place mult si sunetul motorului peste 4000rpm, iar de afara chiar se aude...cumva. Oricum, la urma urmei, ramane un 1.4tsi si nimic mai mult. Pentru cine vrea performante de drag sau viteze de 200+ sa-si ia un tsi 280cp si probabil nu va regreta, dar si consumul va fi pe masura. La capitolul consum sunt foarte multumit, consuma mai putin decat ma asteptam, media plin-plin fiind cam cu 1% mai mare fata de tdi folosit in aceleasi conditii, deci o diferenta nesemnificativa zic eu.
    1 point
  13. Ok, posibil sa fie cum spui tu, dar nu stiu cate persoane tin cont de criteriul asta atunci cand aleg o masina. Ma retrag din discutii, clar golful este peste...cel putin aici. Acum ceva timp am ajuns pe la pbv si m am urcat intr-un golf 7, o echipare intermediara. Sincer nu are nimic care sa atraga, cel putin mie nu mi a atras atentia, este banala, simpla....ca e ok ca pachet e altceva. Cred totusi ca o persoana care are un golf sau a avut, isi va dori o masina de acest gen. Alin - sa fie intr un ceas bun si asteptare usoara.
    1 point
  14. In prima poza este o bujie de theermotop c iar in urmatoarele, de thermotop v. le am masurat .dupa ce au fost tinute pe balcon. deci aproape de 0 grade. Am un thermo top v pe vare l am luat sa il pun pa mine, vezi in bazar la piese de schimb.
    1 point
  15. La multi ani Justitie, in adevaratul sens al cuvantului, nu exista. Totul e un surogat menit sa dea ideea de dreptate unui numar cat mai mare de membri. Asa cum si democratie inseamna ca daca 49 de oameni din 100 NU sunt de acors cu ceva, totusi asa se face. Si eu am povestit cum m a facut "politia" pe un topic alaturat...in.copilaria mea rutiera so... S auzim de bine, distractie placuta
    1 point
  16. Probabil ultima plimbare pe anul ăsta cu Golful pe Transbucegi
    1 point
  17. s-au montat in paralel toate 3 variantele de filtru in functie de care era pe stoc, nimeni nu poate sa stie de care anume ai tu pe masina. Dupa seria de sasiu nu filtreaza nici ETKA .... fiecare filtru are propriul tip de carcasa. DEci intai vezi de care carcasa ai tu pe masina, si o sa vezi si ce tip de filtru este.
    1 point
  18. Dacă o sa cauți pe net o sa vezi ca cei de la webasto au făcut un ghid de instalare pt majoritate modelelor de golf și în căutările mele cred ca l am văzut și pe al tău ,dar nu l.am salvat. În general pe lonjeron stânga ori dreapta...în ori ce caz dacă ai de gând sa faci u operațiune înarmează cu multa răbdare
    1 point
  19. pentru ce vrei tu, exista webasto
    1 point
  20. nu, nu e vb de asta. Vezi daca e bagata mufa la centura si daca e ok teaca centurii la scaunele noi. Nu stocheaza eroare pe centuri
    -1 points
  21. Nu stiu cum este comparativ cu GLA, dar fata de GLC franceza e muuuult in urma. Totusi e o masina de 57k euro fata de una de 23k. Haideti sa fim seriosi....
    -1 points
  22. Revin cu feedback ... am reparat masina la Metrotehnica... totul pare ok. Personalul a fost foarte amabil
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!