Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.12.2016 în toate secţiunile

  1. Cateva poze din deplasare: Si una cu majoritatea masinilor din grup:
    2 points
  2. Chiar daca am zis ca pentru masina asta nu ii cazul, pana la urma tot ii fac un topic. Ii vorba de o SKODA Superb Combi, 06.2011, 2.0 TDI, 170 CP, DSG, Elegance. A venit o vreme în care am zis ca numai pot continua cu Golful. Eram deja la 12 ani și 250.000 km plus familia în creștere (fetele ca inaltime si eu ca si kg). Am facut o lista în care criteriul principal a fost combi. Pe final au rămas Audi A4 B8, Skoda Octavia RS și Skoda Superb. Toate în variante diesel 2.0 litri. Din cauza unor pitici pe creier am exclus Passatul. După câteva probe și teste am rămas profund dezamăgit de spațiul interior pe care îl are A4. Am 1.90 și ~90 kg. Cu scaunul reglat în poziție de condus mai relaxata, bancheta spate nu poate fi folosita. După aproape trei luni de cautari, la sfârșit de iunie, undeva pe lângă Berlin am găsit Superbul, avea dotări de bun simt, 162.000 km….și am zis gata rămâne. Niște “baieti” s-au ocupat cu aducerea mașinii în tara. Au fost, au văzut-o, mi-au confirmat ca ii în stare buna optic și ca nu pare sa aibă probleme tehnice, au negociat, rezolvat acte și adus în tara. Când a ajuns în tara, nu am mai verificat nimic, nici km, nici motor sau alte chestii, spre rusinea mea nici nu am scos joja de ulei, ci a doua zi am plecat în concediu prin Europa. Am facut aproape 5.000 km în trei săptămâni și totul a fost “superb”. După 4 luni am pus deja aproape 12.500 km, și știind istoricul de service, doar de trei săptămâni am facut prima revizie la motor și cutia DSG. Pentru ca distribuția a fost schimbata la limita de 4 ani (avea înspre 140.000 km) și lichidul de frâna de vreun an jumate nu am mai schimbat nimic. Pentru ca nu prea am ce modificari/upgrade face la ea, am schimbat doar pedalele, am luat niște plase pentru portbagaj, niște protecții pentru centuri. Mai trebuie sa vina covorașele și o protecție la tunelul din zona mediana din spate. Ma bătea gândul într-o vreme la o camera marchalier, dar când am văzut ca ii nevoie sa tai din haion, m-am lăsat păgubaș. Si sa nu uit: pana acuma cea mai scumpa investiție a fost 4 anvelope de iarnă Nokian WR D4, 225/40/18.
    1 point
  3. Salut și mulțumesc tuturor celor care au postat pe forum. Posesor Passat 2.0 tdi dsg 2011 am întâmpinat și eu "comuna" problema cu acel mic termostat de răcire a cutiei care s-a defectat. La drum lung (temperaturi de -2 -4 °) nu trecea apa de 60 - 70°. După ce am citit acest topic m-am dus direct și am schimbat: 92 lei termostatul 50 lei manopera (Frontal - Galati) și s-a rezolvat. Încă o data mulțumiri.
    1 point
  4. 1 point
  5. Reglaj tija/verificat cantitate vacuum la actuator.
    1 point
  6. daca ai ocazia asta schimb + diferenta , eu as schimba-o daca are si suspensie pneumatica cea din 2013 cu atat mai bine nu are nimic nr de km ca sunt facuti in mai putini ani e preferabil o masina mai noua cu km mai multi , bine intretinuta , decat una mai veche cu km mai putini asta din punct de vedere al imbatranirii diverselor componente , caroserie , etc
    1 point
  7. 1 point
  8. @cristi511 @Jaw @75NOR DSG inseamna ~1500eur in plus. La un Superb nou, Ambition, 1.4tsi DSG + kessy + scaune incalzite + Xenon + Sunset (ca altceva nu vad sa aiba suplimentar fata de Ambition), plus reducerea dealerului, ajungi la pretul masinii din respectivul anunt + probabil ~1000eur. Puteti sa faceti singuri o simulare si sa va dati seama ca asa este. Chiar si fara rabla, la pretul de lista al masinii iti poti scadea din start macar 2000 euro, reducerea dealerului. Vi se pare ca deprecierea masinii respective face doar 1000eur? Unde pui si diferentele de echipare intre my16 si my17.
    1 point
  9. Degeaba distributie a greutatii mai buna daca 4x4 asta subvireaza la greu. Il vad util doar cand ploua sau ninge. Nu inteleg de ce nu fac si ei un 4x4 ca cel de pe focus RS cu 30%-70% fata-spate..
    1 point
  10. Pfu, Cupra + ST + 4x4 mi se pare genial. E fix ce lipsea. Pretul sigur o sa fie semnificativ mai mic ca si la Golf R Variant. Un 300 cai FWD, oricat de rapid ar fi pe circuit, e destul de incomod pe strada. Nu poti accelera in forta in treptele mici de viteza. Daca ii mai faci si un soft, o depasire de la 60-70 kmh pe asflat murdar/ud va rezulta in wheel spin. Ca sa ajungi la limita masinii FWD, sau AWD pe strada, e foarte periculos. Si sincer, la trackdays poate se duc 2% dintre posesori.. Eu vad mai multe plusuri in a avea 4Drive, decat minusuri.
    1 point
  11. @Rzzv diferenta este ca cea din anunt are DSG. Conteaza si asta. Probabil ca mai negociaza si ei vreo 500E macar.
    1 point
  12. @75NOR Salut, cu multă plăcere. Referitor la scutul metalic, zic eu ca are ~8 kg, hai cu indulgenta 10-11kg. E destul de mare (lățimea lui maxima este cât lungimea tavitei din portbagaj) si cam dificil de manevrat în portbagaj, din care cauză nici nu prea vreau să-l "trambalez" fara motiv, să nu dau cu el de tabla. Când îl pun sub masina, imortalizez momentul si îl fac si public.
    1 point
  13. Am reusit sa finalizez operatia. PTC-ul porneste cand e motorul rece si se opreste cand antigelul atinge 75 de grade. Cand motorul e mai turat si farurile stinse consuma 900W, altfel doar 600W. Pentru ca PTC-ul a fost second am zis ca e bine sa relipesc rezistentele MELF de pe placa. Am avut noroc de oameni binevoitori la dezmembrari si am luat totul de la ei: fire, siguranta, suruburi, piulite. Mi-au cerut 150 lei. Le-am lasat 200. Gaurile le-am dat relative repede. Prima cu freza, cea de-a doua cu o panza de bomfaier ingusta incinsa cu un arzator cu gaz. In 30-40 minute le taiasem pe amandoua. Mai greu a fost sa trag firele de alimentare. CAN-ul l-am luat de la clima. Acum alta intrebare, oare alternatorul poate duce surplusul de peste 60A? Alternatorul de la Diesel e diferit fata de cel de la benzina? Multumesc.
    1 point
  14. @VLD_ chiar daca nu se ridica acul la apa caldura tot baga. A mea e diesel si nu am avut probleme iarna trecuta, ce-i drept cu PTC dar la tine sigur baga mai multa caldura fiind benzina.
    1 point
  15. BMP- filtru de particule BKD- fara filtru. Te poti uita dupa emisii.
    1 point
  16. Vin si eu cu modificarile facute la sharan: -la exterior:stopuri model 2004 si praguri inox -la interior: -plafoniere W8 "ambilight" in fata si in spate -iluminarea clapetelor de deschidere a usilor -leduri SMD albe aproape peste tot -plafoniera din ultimul rand de scaune modificata sa se aprinda odata cu celelalte si cand deschid hayonul -buton oem pt oprirea sirocoului pe distante scurte (intrerupe senzorul de temperatura de la stergatoare) Pozele au iesit cum au iesit pt ca nu am trepied iar noaptea cu camera compacta...cam trebuie.Intentia conteaza. Rugaminte:lasati topicul pt ceea ce a fost creat(modificari la sharan)nu o mai dati cu alte SF-uri ca iar iese tochitura.Se discuta pe alte topic-uri de filtre sport,cosum,cip,faruri cu lupa.Aici puneti doar POZE cu ce ati modificat la masina.Fara suparare.
    1 point
  17. Super-propunere. Cred ca ar fi indicat sa gasim un template de fisier. (un numar maxim de sample-uri, o formula grafica comuna si o combinatie de grupuri logate) Suplimentar cred ca trebuie specificate si valorile normale (pentru fiecare tip de motor) ale valorilor logate.
    1 point
  18. 1. Sper sa schimbe in bine stopurile cu LED, actualele sunt ca un pom de Craciun fara nici o linie stilistica. 2. Sper sa vina cu farurile LED de pe Passat adaptate la stilistica Golf-ului, actualele nu-mi inspira nimic. 3. Sunt curios de noile motorizari 1.5 TSI si 1.5 TDI. 4. Sper ca Active Display sa nu fie prea scump, pentru mine e obligatoriu. 5. Sper sa redeseneze grila frontala, actuala e chiar urata. Daca fac schimbarile astea....ma gandesc la una noua. G7 nu m-a impresionat cu nimic la momentul aparitiei (din contra, il consider cel mai urat Golf produs de ei), dar poate s-au mai dat pe braza dupa scandalul de anul trecut...
    -1 points
  19. Da, asa face si la mine de cand o am, mai tare la rece. E adevarat ca are EGR off din soft si tot aerul care intra pe admisie e bagat de turbina, ne e recirculat deloc. Am incercat si un ECU stock la un moment dat, atunci nu mai fluiera lafel de accentuat.
    -1 points
  20. Rusul pare sa fi reusit cu un burghiu lung si cu o panza de bomfaier. Crezi ca este posibil? Pana la urma e cineva care a montat PTC-ul pe Passat-uri cu motoare pe benzina? Vine sezonul rece si sunt oarecum ingrozit de ce o sa patest zi de zi. Am asteptat de curiozitate sa vad cat de repede se incalzeste motorul si am avut surpriza sa constat ca nici dupa 20 de minute de mers la relanti acul de la apa nu s-a miscat. Eu nu am mai trecut nici o iarna cu masina asta si nu stiu la ce sa ma astept. In mers pare sa se incalzeasca repede dar nu si pe loc. Ce fac ceilalti posesori iarna? Cum dezgheata masina? Mersi.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!