Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.12.2016 în toate secţiunile

  1. Propaspat intors din super mini vacanta bucovineana de 1 Decembrie va prezint un filmulet cu urcarea pe Transrarau impreuna cu cativa prieteni din club si nu numai:
    5 points
  2. Am reusit sa finalizez operatia. PTC-ul porneste cand e motorul rece si se opreste cand antigelul atinge 75 de grade. Cand motorul e mai turat si farurile stinse consuma 900W, altfel doar 600W. Pentru ca PTC-ul a fost second am zis ca e bine sa relipesc rezistentele MELF de pe placa. Am avut noroc de oameni binevoitori la dezmembrari si am luat totul de la ei: fire, siguranta, suruburi, piulite. Mi-au cerut 150 lei. Le-am lasat 200. Gaurile le-am dat relative repede. Prima cu freza, cea de-a doua cu o panza de bomfaier ingusta incinsa cu un arzator cu gaz. In 30-40 minute le taiasem pe amandoua. Mai greu a fost sa trag firele de alimentare. CAN-ul l-am luat de la clima. Acum alta intrebare, oare alternatorul poate duce surplusul de peste 60A? Alternatorul de la Diesel e diferit fata de cel de la benzina? Multumesc.
    3 points
  3. wvgzzz7lz4d050065.pdf WVWZZZ3BZ1E166278.pdf wvwzzz9nz2d023757.pdf WVWZZZ3BZ4E120689.pdf WVGZZZ7LZ9D005069.pdf wvgzzz7lz4d050065.pdf WVWZZZ3BZ1E166278.pdf wvwzzz9nz2d023757.pdf WVWZZZ3BZ4E120689.pdf WVGZZZ7LZ9D005069.pdf TMBBK21Z282203855.pdf TMBAJ7NE0E0035885.pdf TMBCS21ZX72127160.pdf TMBDX41U612484686.pdf
    2 points
  4. @sebip: pe Superb 3 18'' vine cu 235/45 si janta de 8J - de asta spun ca nu va intra acolo fara sa "ridice" putin mocheta - din poze pare la limita cu 215. 225/40/18 de pe Superb2 are janta de 7.5J Pe MQB au modificat dimensiunile rotilor - valabil si la Passat b8, sunt dimensiuni identice.
    2 points
  5. Stiu , dar nici nu vreau sa dau 350e-400e pe o bara R OEM cand pot face altceva.. pe mine nu ma deranjeaza ca este un adaos .. daca stai sa te gandesti cu prelungirea am ajuns la acelas aspect a une-i bari OEM doar ca se vede sus "lipitura" in rest nu ai ce sa-i reprosezi cu banii neinvestiti in bara OEM pot face evacuarea ..
    2 points
  6. @cristi511 cam scumpa. Eu pe a mea am mai multe dotări + ca e my17 (ecran 8inch, alte îmbunătățiri, etc) și am dat cu fix 1000 euro mai mult. Asta având în vedere ca are 10k km și mai puține dotări, zic ca nu merita. Practic, cu prețul asta o poți lua la 0km, my17, doar ca trebuie sa aștepți sa vina comanda.
    1 point
  7. @75NOR Salut, cu multă plăcere. Referitor la scutul metalic, zic eu ca are ~8 kg, hai cu indulgenta 10-11kg. E destul de mare (lățimea lui maxima este cât lungimea tavitei din portbagaj) si cam dificil de manevrat în portbagaj, din care cauză nici nu prea vreau să-l "trambalez" fara motiv, să nu dau cu el de tabla. Când îl pun sub masina, imortalizez momentul si îl fac si public.
    1 point
  8. Piticot, sigur nu ai carburator la o masina cu injectie. Un risc intotdeauna exista daca te apuci sa speli motorul. Cashonly, daca-ti tai cuticulele in 100 de cazuri nu patesti nimic, dar poate a 101 oara faci puroi. Vedeti ca unii spala cu solutie activa: pana la urma va manca lacul de pe izolatia bobinelor din alternator, va dizolva vaselina de la rulmenti si timoneria de la cutia de viteze, va coroda aluminiul radiatoarelor de clima si racire, etc, etc. Unde mai pui cheltuiala si timpul pierdut ca sa ce? Sa fie curat o luna cu riscuri mari. Exact ca la operatiile estetice. Unii mai si mor. Merita riscul doar in cazuri speciale: faci masina cadou, o vinzi, o duci la concursuri de frumusete.
    1 point
  9. Daca acei pini se gaseac asa usor la reprezentanta ii comand, nu e problema. Am vazut si pe Aliexpress pini in concordanta cu codul dat de tine asa ca solutii exista.
    1 point
  10. e mult si 9-10k. nu au venit extraterestrii sa ne dea ulei sau motoare sf in ultimii ani, doar marketingul s-a mai schimbat. profita de oameni ca nu citesc *-le.
    1 point
  11. N-am spalat in viata mea vreun motor la nici una din masinile pe care le-am avut pana acum. Si sa tot fie vreo 20 ani de la prima masina. Tot ce am facut cateodata (foarte rar..) a fost sa sterg cu o carpa cate ceva gen capacul motorului sau ceva de genul...atat. Nu inteleg de ce m-as expune unui risc inutil facand o operatiune absolut inutila .
    1 point
  12. Remesa e de fix 2 lei. Am mers la ei ( cu ''pile'' inca) sa imi vopseasca toata partea stanga a masinii. Cand am mers sa o iau, am vazut defecte vizibile la vopsea + fete de portiera care nu erau fixate bine + butoanele pt geamuri si oglinzi de la sofer si in spate nu mergeau + mi-au distrus fata de la stalp si sistemul de la centura + murdarit interiorul masinii cu manusi de ''mecanic'' cu ulei si toate cele + zgarieturi pe fata de la portiera. Initial au zis, ok, facem. Au facut de mantuiala. Apoi, dupa 6 luni aprox. a sarit vopseaua intr-un punct. Acum am 3-4 zone in care a sarit vopseaua. Portiera scartaie cand o deschid/inchid + greierasi in portiere. Deci, un mare NO GO pt Remesa.
    1 point
  13. Sunt mai multe aplicatii: AutoMate,Car Dashdroid,Car HomeUltra,Ultimate Car Dock,InDrive: Custom Car Home,etc sunt f.multe pe Google Play,unele gratis unele platite. Majoritatea mentionate transforma teoretic o tableta/telefon in casetofon/media cu interfata de masina.Poti cauta gen "car mode apps" etc
    1 point
  14. Poate fi si de la G62. Din cate stiu, bujiile sunt comandate in functie de temperatura citita de G62, de aceea porneste usor cand scoate mufa de pe el.
    1 point
  15. Pune NGK. Sunt mai bune. Asta am citit pe aici si asta mi-au recomandat 2 mecanici. Nu stiu sa va dau o rezolvare la problema, dar G62 este senzor de temperatura lichid de racire si sigur problema nu este de la el.
    1 point
  16. Impresiile au ramas aceleasi ca si in prima zi. Imi place cum trage, am inceput sa ma infig in ea mai mult si sa urc la 6000rpm in depasiri. Motorul mi se pare suficient pentru caroserie, e suficient de fasneata si in oras si in afara. Imi place extrem de mult confortul la masina, ampatamentul isi spune cuvantul. Singura mea nemultumire (nu mare, inca, si sper nici sa nu devina) e legata de ACT care isi face simtita prezenta cand comuta din 2 in 4 sau invers, nu cum spun altii, dar momentan nu ma deranjeaza asa tare incat sa apelez la service. E drept, nu se simte mereu, dar se simte in special cand motorul e incalzit bine (la drum lung). Practic ii ia din rafinamentul motorului, care de altfel e unul de clasa atunci cand merg toti cei 4 cilindri. Greutatea in COC e 1435kg, aveai dreptate, tot in COC e trecuta si cea de 1390kg si ma derutase initial. Deci una peste alta, masina e usoara fata de un tdi care are 1500+kg. Imi place mult si sunetul motorului peste 4000rpm, iar de afara chiar se aude...cumva. Oricum, la urma urmei, ramane un 1.4tsi si nimic mai mult. Pentru cine vrea performante de drag sau viteze de 200+ sa-si ia un tsi 280cp si probabil nu va regreta, dar si consumul va fi pe masura. La capitolul consum sunt foarte multumit, consuma mai putin decat ma asteptam, media plin-plin fiind cam cu 1% mai mare fata de tdi folosit in aceleasi conditii, deci o diferenta nesemnificativa zic eu.
    1 point
  17. Jucarii noi din China: Mai am si pentru oglinzi insa astept temperaturi putin mai ridicate sa nu sparg geamul de la oglinzi.. cel de la sofer e si heliomat Va recomand tuturor sa va comandati singuri de pe aliexpress la mai putin de un sfert decat vand baietii de olx si chiar aici pe forum
    1 point
  18. Multumesc mult , pun acum cateva poze mai bune
    1 point
  19. pe obd - avdi sau citesti cu programator memoria din ceas
    1 point
  20. Next upgrade: DQ500 7 Speed DSG de pe Audi RS3 8V Marti o montez pe masina. Sper sa mearga totul bine
    1 point
  21. E off topic, dar tot o spun: 1% din populatie detine peste 50% din averea nationala. E modelul african aplicat perfect la noi...
    1 point
  22. Schimba tu de 2 ori la 30k si o sa vezi cum iti mananca.
    1 point
  23. Am schimbat astazi gamma cu un RCD200 de pe un polo.Parca se incadreaza mai bine in bord si se aude si mult mai bine si mai clar.Mai merg pana in primavara cu RCD"ul asta, dupa imi iau o navigatie.Pun si o poza:
    1 point
  24. Si rezultatele: Initial: 411 cai, 489nm Dupa resoftare: 448 cai, 552nm Diferente majore la cum raspunde masina. Este mult mai agresiva. Imi place La plecarea de pe loc patineaza toate 4 rotile. Astept sa vad miercuri cum se comporta cu jantele pe 19 si cauciucuri noi.
    1 point
  25. Ca sa depasim momentul, cred ca pe subiectul Octavia III, trebuie intersiza prin regulament intrebarea este sau nu util stergatorul de luneta. :) De departe aceasta intrebare nu isi are rostul, iar raspunsul intotodeauna este subiectiv, asa cum bine am anticipat inca de ieri. Si eu m-am numarat printre sustinatorii stergatorului de luneta pe forum, dar dupa o alta discutie care a degenerat, m-am abtinut sa mai dau sfaturi cu privire la acesta.
    1 point
  26. Am fost la service zilele trecute si baietii de acolo au zis ca nu e suficient lichid de frana. Au completat , au scos un furtun de pe acolo (probabil de la pompa), au pus furtunul inapoi si mi-au zis sa verific daca se scurge pe undeva. De vreo 3 zile nu a mai ramas blocata pedala. Acum sa vedem pe viitor ce se mai intampla. Va doresc un an cat mai bun! Stima
    1 point
  27. mai poti sa faci ca mine. am avut si eu simptome de genul asta(joc mic, scartzit, batai in volan...) sa nu umbli la caseta nici macar sa nu o reglezi ca nu ai de ce.nu pica casetala la vw decat daca au defet din fabrica sau te dai cu ea la curse (asa spun mecanici). eu am schimbat : bucse bascula(cele cu aluminiu pe margine) bucse bara stabilizatoare, bielete antiruliu(desi se prezentau ok,in mers cauciucul de la ele nu mai avea rigiditatea normala si bateau un pic)... dupa toate astea pot sa spun ca este tanc pe fata, nu mai bate , nu mai troncane nimik... preturile sun ok, manopera la fel(depinde de tine ce alegere faci). si daca tot vrei sa faci o treaba buna nu te duce la mecanici de cartier cara lucreaza dupa ureche.
    1 point
  28. Nu a zis nimeni de incalzirea auxiliara, webasto. Oricum nu inteleg de ce a degenerat topicul asta, din preincalzire a motorului (mai exact a lichidului de racire), in incalzire auxiliara. Eu oricum nu ma refeream la aia, ma refeream la preincalzirea motorului. Daca nu am preincalzire, ce e cu martorul de preincalzire?
    -1 points
  29. Cat de permisiv este rar-ul cu swap-ul de motoare? Daca pui un BKC 105 CP in locul unui BXE 105 CP ? banuiesc ca oricum daca schimbi motorul trebuie sa omologhezi seria in talon la rar. BKC este mult mai training decat BXE, din cauza ca in 2004-2007 nu se facea rabat de calitate la materiale.
    -1 points
  30. Pentru cei care vor informatii despre ce sa foloseasca in masina si in cutia de viteze.
    -1 points
  31. enumera cateva variante ,ce ar putea fi?acu sper sa nu ajung sa schimb motorul masina o pot vinde si cum este ,trage un pic mai greoi in rest nu are nimic,cumparatorul nici nu si ar da seama
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!