Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.12.2016 în toate secţiunile
-
2 points
-
Esti din Iasi, da un telefon si fa o programare lui Catalin/ Excalade, ai sa intelegi de ce dupa ce ajungi la el, preturi foarte mici, iti spune intr-un sfert de ora ce are masina.2 points
-
Impresiile au ramas aceleasi ca si in prima zi. Imi place cum trage, am inceput sa ma infig in ea mai mult si sa urc la 6000rpm in depasiri. Motorul mi se pare suficient pentru caroserie, e suficient de fasneata si in oras si in afara. Imi place extrem de mult confortul la masina, ampatamentul isi spune cuvantul. Singura mea nemultumire (nu mare, inca, si sper nici sa nu devina) e legata de ACT care isi face simtita prezenta cand comuta din 2 in 4 sau invers, nu cum spun altii, dar momentan nu ma deranjeaza asa tare incat sa apelez la service. E drept, nu se simte mereu, dar se simte in special cand motorul e incalzit bine (la drum lung). Practic ii ia din rafinamentul motorului, care de altfel e unul de clasa atunci cand merg toti cei 4 cilindri. Greutatea in COC e 1435kg, aveai dreptate, tot in COC e trecuta si cea de 1390kg si ma derutase initial. Deci una peste alta, masina e usoara fata de un tdi care are 1500+kg. Imi place mult si sunetul motorului peste 4000rpm, iar de afara chiar se aude...cumva. Oricum, la urma urmei, ramane un 1.4tsi si nimic mai mult. Pentru cine vrea performante de drag sau viteze de 200+ sa-si ia un tsi 280cp si probabil nu va regreta, dar si consumul va fi pe masura. La capitolul consum sunt foarte multumit, consuma mai putin decat ma asteptam, media plin-plin fiind cam cu 1% mai mare fata de tdi folosit in aceleasi conditii, deci o diferenta nesemnificativa zic eu.1 point
-
Jucarii noi din China: Mai am si pentru oglinzi insa astept temperaturi putin mai ridicate sa nu sparg geamul de la oglinzi.. cel de la sofer e si heliomat Va recomand tuturor sa va comandati singuri de pe aliexpress la mai putin de un sfert decat vand baietii de olx si chiar aici pe forum1 point
-
Refa testul,nu cred ca e compresie 0 la pistonul 4.Ar trebui sa mearga in 3 ,sa trepideze rau si injectorul sa aiba valoare mare cu 2, Scoate toate bujiile ,si masoara iar compresia1 point
-
Cred ca la el este mai mult decat lentila pt ca uneori nu reactioneaza nici mecanismul1 point
-
Atunci nu mergea in 3 pistoane,banuiesc ca acum si valoarea injectorului 4 e mare. Daca la inlocuirea injectoarelor ai scos prima data injectorul 4 si nu ai scos motorina din capul pistonului ,atunci e posibil sa fie biela indoita. la PD,daca nu scoti motorina din sistem,cand scoti primul injector toata motorina curge in capul pistonului. Vezi poate nu se amorseaza un tachet de pe 4 (asta ar insemna ca tacane)1 point
-
1 point
-
Refa testul de compresie cu o scula buna cand ai inlocuit injectoarele prima data ai scos injectorul de pe pistonul 4 care nu are compresie? compresie 0 = supapa (supape) indoiate,blocate,biela indoita scoate axa cu came ,tachetii, si vezi care supapa e mai jos decat celelalte1 point
-
Exod-sterge erorile si da-i pace...nu e nimic grav mai ales ca sunt intermitente. Uneori apar probleme de comunicare intre radio si ceasuri(care la tine au incorporat si can-ul)......de aici erorile.O cadere de tensiune poate genera de asemeni astfel de erori. @Napoleon...codul nu-l vei afla aici in forum. Cearca la reprezentanta sau la cei care decodeaza aparate de acest gen.1 point
-
Codarea unui modul este una, iar introducerea unui cod de securitate la aparatul radio este alta.1 point
-
Ba chiar si G4 are can pentru comunicatia dintre module. Pe K-line se face diagnoza.1 point
-
Spune:can-ul nu comunica cu radio-ul masinii...desi vad ca e vorba de un golf 4 si eu stiu ca nu are can,fiindca nu comunica pe protocol CAN ci pe k line. Posibil radio este un upgrade...si trebuie codat.1 point
-
Ieri a fost deja drum inapoi de la Sibiu si am evitat aglomeratia de azi si cred ca a fost cel mai liber pe care l-am putut prinde. Mers complet legal si cat s-a putut pe dealul negru, iar pe autostrada ceva mai mult. Vineri am observat si comportamentul anvelopelor pe zapada, am prins 2 perioade de viscol puternic la Sibiu. Pentru niste anvelope 225 si pt marca lor nu m-au impresionat. La orice accelerare intre 2500 si 3000rpm intra ESP-ul si masina isi parasea usor trasa. Asa mers cu 30 si plecat de la semafor totusi nu am fost probleme si nici la franari usoare, doar ca m-a surprins ca pierdea repede aderenta desi nu era gheata pe jos. In rest pe uscat, n-am avut ce sa reprosez la drum intins, stabilitate buna in curbe si aderenta, consum bun. pc screenshot Individual inseamna totul pe sport, mai putin directia si climatizarea care stau pe normal. upload an image Cam atat e de fapt trapa, pt cine e curios cat din trapa "panoramica" e realmente utilizabila pentru interior. Clar e mai mare ca la generatiile precedente. picture share1 point
-
Saptamana trecuta am scos 6L dintr-un dsg,trebuia sa pun tot 6L ??? Ma depaseste discutia.1 point
-
E configuratorul de De, in Ro nu vin cu aceleasi optiuni pentru nivelurile de echipare specifice. Sa vedem daca o sa aiba Climatronic in standard la HL, eu sincer ma indoiesc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu frana de mana ci cea de urgena - adica la o franare violenta se aprind avariile. Ce o fi asa de greu de utilizat functia search???1 point
-
Salutare in absenta :D. Am fost pana in Rasnov, apoi urcat spre Poiana. Pe mâzga si la accelerare cam jumate de pedala, nu wot a intrat frecvent esp-ul. In viraje nu am forțat, dar nu s-a abatut de la trasa cu Continentalurile TS 860. upload images free1 point
-
1 point
-
1 point
-
chiar deloc...si o curea noua le face identic dupa cateva luni de utilizare....nu pe alea se bazeaza rezistenta, are kevlar etc. repet sunt superficiale mai mergea mult si bine asa.1 point
-
Ce an e masina , ca cad ca a fost pus dayco. Crapaturile alea superficiale nu conteaza, cureaua arata super ok1 point
-
Nu cred ca se poate face cumva vreo comparatie oricat de mica ar fi ea cu 1.4mpi cu 80cp si acest diesel CR cu 90cp. Avem 230Nm la diesel care este CR (rampa comuna) si multi dintre voi stiti prea bine ce inseamna acest lucru, asadar fata de 132 Nm la 1.4mpi, si la ce turatii se ating aceste valori, si cu ce consumuri si cate si mai cate diferente enorme. Asa ca oricat de offtopic ar fi mesajele noastre aici totusi haideti sa nu mai facem comparatii aberante. ... Revenind la subiect consider ca pentru cineva care isi doreste un diesel chiar putintel mai economic, si in plus mai economic mai ales la pretul de vanzare fiind cu aprox 700 euro mai ieftin decat cel de 105cp, iar daca este vorba de un credit diferenta este per total de peste 1000 de euro cu tot cu dobanda, cred ca este o alternativa demna de luat in calcul. Va rog mult sa nu revenim la povestea cu cei 50-60 cp de pe fabie sau polo sau 80 pe golf insuficienti, ... nu inteleg de ce nu putem sa vedem dincolo de "lungimea" sculei (scuzati expresia) mai exact aici dincolo de marimea hergheliei de sub capota. Si sa va dau 4 exemple concrete, 4 accidente recente din care 3 grave cu cunoscuti de ai mei. In toate accidentele fiind implicate masini VW, Seat, Skoda cu 1.9tdi trei dintre ele si unul de 2.0tdi. Toate cele 4 cu peste 100 de cp, in toate cele 4 cazuri cauza a fost VITEZA. 1. un accident soldat cu moartea sotiei (copilul nou nascut in scaun isofix a supravietuit dar tatal va trebui sa ii explice toata viata de ce el nu a cunoscut-o niciodata pe mama) conducea cu aprox 120-130km/h in afara localitatii noaptea pe drumul moldovei. 2. un accident in vestul tarii unde o skoda octavia 2.0tdi s-a facut aproape acordeaon in jurul unui copac intr-un sant din cauza competitie cu un necunoscut. Din fericire nimeni nu a murit dar masina a ajuns la dauna totala si cei doi soferul si pasagerul s-au ales cu traume pe viata. 3. un accident in afara localitatii unde din cauza vitezei excesive a pierd controlul directiei a intrat pe acostament si apoi s-a rasturnat dar pentru ca a avut centura soferul a supravietuit, masina dauna totala era de nerecunoscut. 4. altcineva de curand intr-un rond in bucuresti a pierdut directia si a facut un usor accident ( explicatia soferului : fuge domle spatele masinii este instabila in curbe Seat Leon 1.9tdi 105cp) si acum eu va intreb pe voi ce masina este stabila in sensul giratoriu la vreo 60km/h daca nu chiar 70 ??? Cate exemple trebuie sa mai dam ca sa incetam cu discutiile de motoare suficiente sau nu, stiu pe cineva de aici de pe forum care are Skoda Octavia 2 cu 1.4mpi este sofer profesionist cu peste 2.000.000km si are si rulota care incarcata are peste 1tona si face concedii in lung si in lat in tara si in afara si nu s-a plans o secunda de motor... Cautati oamenii de genul acesta, avem ce invata de la ei. Nu suta in 9,2 sec face diferenta fata de 11,5 sau 14 ci capul si mintea soferului. Cati dintre noi nu ne-am nascut in batrana Dacia care ne-a carat cu amaratii ei de vreo 50cp cu acea cutie cu doar 4trepte, era un vis cine avea cu 5trepte si nu a mai murit nimeni cu cai putini. Si acuma cu 5trepte nu mai suntem multumiti si vrem cu 6-7 ... Cu totii ne grabim catre ceva anume, dar nimeni nu stie catre ce ... e trist ... adrenalina ? pai o data de doua ori adrenalina si a treia oara in copac si jumatate din familie moarta sau mai rau familia unui nevinovat participant la trafic decedata in intregime. Habar nu avem ce se intampla in jurul nostru, am 26 de ani si o biata Solenza care a suportat cu stoicism acest Bucuresti infect si cei 75cp mi s-au parut suficienti pentru tara asta si pentru ce se intampla in jurul nostru. Si da stiu cum e sa accelereze un tir pe care il depasesti si sa nu mai ai rezerve, iti iei marje si renunti la depasire in conditii de siguranta, dar asta nu mi s-a intamplat f des. De cele mai multe ori insa a trebuit sa reduc drastic viteza ca sa las pe unii si altii fata sa depaseasca pentru ca s-au bazat pe cei 100 si ceva de cai si ... nu au fost de ajuns. De curand aproape ca am fost aruncat in sant pe centura bucurestiului de un nenorocit cu un Audi deci avea lejer peste 100cp. A fortat a depasit tirul, l-am vazut am franat, am redus drastic am muscat din sant in dreapta ca sa nu intre in mine si nici macar nu a incetinit ca sa vada daca nu am sarit in sant. Cat timp trebuie sa treaca pana cand intelegem cu adevarat ca mai bine 10-15 minute in plus pana la destinatie decat sa nu mai ajungem deloc, ce pret are viata noastra ??? ... ce il costa pe cel din lista de mai sus sa ridice 5mm piciorul de pe acceleratie si poate ca astazi sotia lui ar fi fost in viata si copilul lui ar fi avut mama ? Sincer va spun ca sunt ingrozit de ce se intampla in jurul nostru. Zilnic indiferent de distanta evit posibile accidente si ma intreb oare nimeni nu mai pune nici un pret pe VIATA ? Cam atat a fost OFF TOPIC-ul meu. Am deschis acest Topic in ideea ca eram interesat de un consum mic, un pret mai mic per total cu peste 1000 euro fata de dieselul clasic si ideea de diesel motor mai durabil sa ii zicem, dar de aici si pana la a spune ca este un motor insuficient si la a-l compara cu 1.4mpi ... cred ca cine face o astfel de comparatie este un posibil numar in lista de accidente de mai sus. Va multumesc pentru rabdarea cu care ati citit acest post.1 point
-
Mergeti intai la distribuitorii de piese: AutoComplet (are si service), Fan Auto (Gh.Doja), Xedex (Piata Armatei), Skalizcki etc, si rugati-i pe ei sa va recomande service-ul potrivit pentru operatiunea in cauza.1 point
-
ati citit aici? http://vwforum.ro/index.php?showtopic=1237 sunt sigur ca o sa va lamureasca multe spor la lectura..-1 points
-
si la mine peste 2500 rpm clickaie. 1 singura data insa.-1 points
-
Daca sunt adaptive numai xenoanele pot fi. Cat despre acea palpaire e de la gropi. Sistemul incearca sa regleze lumina farurilor automat in functie de pozitia masinii, pentru a nu deranja pe ceilalti din trafic. Nu e nimic stricat. Stai linistit. De cele mai multe ori daca apare vreo defectiune iti va fi semnalizata pe bord. Bafta!!!-1 points
-
am avut si eu problema asta inainte sa schimb turbina, scoate un fum de nu mai vedeai nimc la rece, dupa achimbarea turbinei nu mai scoate fum-1 points
-
M-am uitat si eu dupa Powerbox pt 1.6 TDI. Eu sunt clar pentru soft, am la A4 si am mai avut la Ibiza 1.4 TDI, insa masina pentru care ma interesez acum este in garantie si nu as vrea sa risc sa o pierd...asa cu Powerbox, la revizie il scot si elimin orice risc de a pierde garantia. Are cineva sau a incercat cineva vreun Powerbox ok? Imi dau seama de cresterea de putere mai mica decat la soft, insa ma intereseaza macar sa fie ok, sa mearga masina perfect si sa ramana fiabila. Dragos...cele de la racechip cum sunt?-1 points
-
-1 points
-
Daca ar fi sa o luam la puricat putin, placutele ar fi normal sa lase cat mai multa mizerie pe masura ce se uzeaza. De ce? au in componenta carbon, daca incalzesti discurile nitel, ele devin poroase la temperaturi ridicate, iar tot praful din placuta intra in porii discului si ajungi sa faci o suprafata de toata frumusetea pe care frana nu mai tine. Deci pt mine, e un plus sa lase mizerie placutele, inseamna ca se evacueaza jegul/carbonul si nu intra in porii discului, evident asta se intampla doar la placute normale, nu ceramic.-1 points
-
enumera cateva variante ,ce ar putea fi?acu sper sa nu ajung sa schimb motorul masina o pot vinde si cum este ,trage un pic mai greoi in rest nu are nimic,cumparatorul nici nu si ar da seama-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00